Odjeća za japansku djevojku

Bio je to dugi trodnevni vikend tijekom proljetnog kvartala moje treće godine na U--. Moj tadašnji dečko Bryon i ja planirali smo posjetiti našeg dobrog prijatelja Paula u Las Vegasu. Paul se upravo preselio tamo iz S. zbog posla i osjećao je čežnju za domom i nedostajali su mu prijatelji pa nas je pozvao da provedemo dugi vikend s njim. Njegov novi dom nalazio se u novogradnji izvan pojasa, srećom, i nedaleko od planine Williamson. Kad smo Bryon i ja stigli kod njega, Paul nas je srdačno pozdravio, s već dva hladna piva u rukama za nas.

"Hvala na vožnji, znam da može biti prilično dosadno." Paul je rekao, dok me brzo kljucao po usnama.

"Nije tako loše", odgovorila sam uz vragolasti osmijeh, "uspjeli smo to učiniti zanimljivim." Bryon me brzo pogledao jer je vrlo dobro znao da mislim na milovanje i sisanje njegovog penisa tijekom vožnje (u početku se opirao zbog očitog rizika, ali uvjerio sam ga da ćemo jednostavno morati stati kad god bude spreman pucati njegova sperma na meni). Paulu nije nedostajalo. "Oh, stvarno?" rekao je sa smiješkom dok je bacao pogled na moje noge.

"Gdje je Laurel?" upitao je Bryon.

"Ona je u posjetu svojima u Arizoni," Paul je odgovorio, "i povela je pse sa sobom, tako da ćemo imati malo mira i tišine."

Paul i Laurel žive zajedno tek nekoliko mjeseci, a on se još uvijek prilagođava na prilično velike pse u svom novom domu. Bilo mi je donekle drago kad sam čuo da nije kod kuće, mrzim to priznati, ali uvijek sam bio jako zaljubljen u Paula i često smo flertovali jedno s drugim - samo je bilo lakše kad njegova djevojka nije bila u blizini. Bryonu nikad nije smetalo flertovanje, uvijek mu je bilo drago što se slažem s većinom njegovih prijatelja iako su bili mnogo stariji od mene.

"Slobodno razgledaj dok nam ja spremim nešto za hranu", rekao je dok je odlazio prema svojoj kuhinji. Bryon i ja smo izašli u dvorište kako bismo provjerili bazen i lijepo Dlakave dušo okoliša.Bryon je stvarno počeo promatrati biljke i vrt kaktusa, a ja sam se htjela vratiti unutra i maknuti se sa sunca. "Idem pomoći Paulu u kuhinji", ponudila sam.

Paul mi je bio okrenut leđima kad sam ušla u kuhinju, zauzeta sjeckanjem. Kratko sam ga protrljala po donjem dijelu leđa i ponudila pomoć. “Dobro sam, hvala”, uvjeravao me. "Želite li još jedno piće?" upitao. Krenula sam prema hladnjaku da se poslužim. Kad sam se sagnuo da dohvatim pivo, osvrnuo se i rekao: "Izgledaš sjajno, lijepa boja." “Hvala”, rekla sam dok sam hodala prema njemu i naslonila se laktovima na kuhinjski pult pokraj njega. Dugo je pogledao moje noge, moje kratke hlačice otkrivale su malo moje uske guzice. – Hmmm, kakav pogled. Paul nije gubio vrijeme da počne flertovati sa mnom, a ja ga naravno nisam namjeravala spriječiti. Odjeća za japansku djevojku – I ti si odlično izgledala. Otpila sam gutljaj pića, prstima mu lagano okrznula ruku i polizala donju usnicu gledajući ga. Nastavili smo prijateljski flert kao i uvijek.

Smatram da je Paul senzualan, a da nije ljigav, i stvarno sam uživao u njegovom flertu. Drugi Bryonovi prijatelji flertovali su sa mnom u prošlosti, ali postoji nešto u Paulu zbog čega sam uvijek bila uzbuđena (i mokra) dok sam razgovarala s njim i to sam svojevoljno tražila. Mislim da je za njega to bilo potpuno prirodno. Uvijek je otvoreno koketirao sa mnom pred Bryonom i nije se osjećao kao da ima što skrivati. Bilo je nekoliko prilika, međutim, kada bi mi rekao, kada Bryona nije bilo u blizini, da ga trebam nazvati kad god poželim isprobati nekoga "novog". U to vrijeme nisam imao hrabrosti.

Bryon je ušao u kuhinju i svo troje smo odnijeli piće i hranu do stola pored bazena. Nakon što sam završio sa svojim, pitao sam Paula mogu li koristiti jednu od spavaćih soba da se presvučem u kupaći kostim. Ustao je i odveo me do gostinjske spavaće sobe na katu.Nakratko me je ostavio kako bi mi donio ručnik iz ormara u hodniku, a kad se vratio, bila sam usred oblačenja svoje majice. "Oprosti", promrmljao je. "U redu je, možeš li mi, molim te, ovo zavezati?" Rekao sam, iako zapravo nisam trebao nikakvu pomoć; Samo nisam htjela da prebrzo ode. Uzeo je svoje vrijeme vezajući moj gornji dio iza mene. Čupala sam svoju dugu tamnu kosu u konjski rep, a on mi je disao uz vrat i rekao: "Stvarno lijepo mirišeš." …………

Ispružio sam se na ležaljci dok su njih dvoje nastavljali sustizati. Počela sam osjećati vlagu između nogu dok sam ležala maštajući o tome da njih dvoje imaju svoj put sa mnom. Pomisao na dva starija i iskusnija muškarca koji me istovremeno prskaju spermom natjerala je moju macu da pulsira. Mogao sam reći da su i Paul i Bryon cijelo vrijeme gledali na moje vitko tijelo. Osjećajući se vruće (i želio sam obojici dati nešto u što mogu gledati), ušao sam u bazen da se nakratko ohladim, a dok sam izlazio iz vode, oboje su prestali govoriti i gledali ravno u moju mokrukapanje figure. Nisam se potrudio obrisati ručnikom dok sam sjeo na ležaljku. Bryon je ustao i krenuo pokraj mene, uzeo ručnik i nastavio trljati moje noge njime. Paul je cijelo vrijeme promatrao. Bacila sam pogled na njega i vidjela njegov penis kako se snažno pritišće o njegove kratke hlače. Bryonova dugačka izbočina u njegovim kratkim hlačama rasla je dok je rukama trljao moje noge.

"To je lijepo", rekla sam dok sam se naginjala kako bih poljubila Bryona u pune usne.

Znala sam da se Paul neće osjećati nelagodno i htjela sam da nastavi promatrati. Na moje iznenađenje, Bryon je odgovorio na moje vruće poljupce iako je njegov prijatelj gledao. Paul je tiho promrmljao: "Vas dvoje izgledate jako zgodno," desnom rukom ravnajući svoj otvrdnjavajući kurac u kratkim hlačama. Kad sam shvatila da Bryonu to ne smeta, posegnula sam između njegovih nogu kako bih prstima ispratila obris njegove dugačke kite. Sjela sam uspravno na ležaljku i razmaknula noge.Paul je izgledao pomalo nesigurno što bi trebao učiniti i počeo je ustati, ali rekla sam mu da je u redu da ostane. Bryon je shvatio što se događa i za sve godine koliko ga poznajem, nikad ga nisam vidio tako željnog i tvrdog, gotovo da je drhtao kad sam ga zamolio da ustane ispred mene. Paul se pomaknuo i sjeo na stolicu do mene kako bi mogao bolje vidjeti. Bryon je bio viši i mršaviji od Paula, a penis mu je bio dugačak oko sedam inča i vrlo ravan. facesitting Erotske priče Izvukla sam mu kurac iz gaćica kako bih ga mogla pomilovati. Držala sam čvrsto prste oko njegovog penisa dok sam ga gladila gore-dolje. Zatvorio je oči i tiho zastenjao, puštajući da ga moje ruke mirno glade. Paul je stvarno ulazio u to kad sam ga pogledala, gledao me dok sam gladila Bryonov kurac svojim dugim vitkim prstima.

Bilo je prirodno spustiti usne na Bryonov kurac, čvrsto stisnuti usne točno ispod glavića i požudno pogledati Paula. Isprva sam sisala Bryona sporo, ali jako — htjela sam da Paul stvarno uživa gledajući me kako snažno sisam Bryonov kurac. Bryon me samo malo pljusnuo tijekom vožnje, tako da me pomisao na priliku da dobijem njegovu pravu vruću i očajničku gomilu sperme dok je njegov prijatelj Paul promatrao samo još više poželjela za zalogajem.

Usta su mi se pomicala gore-dolje u ravnomjernom ritmu na Bryonovom kitu. Pogledala sam ga dok sam puštala usne da klize niz glatku kožu njegova kite.

"Imaš tako vruća usta, jedva čekam da se tvoje usne omotaju oko mojih," promrmljao je Paul dok je gledao moje pune usne kako sisaju Bryonov kurac.

Činilo mi se da je Bryonov kurac postao još tvrđi u mojim ustima kada je čuo što je Paul rekao. Stenjala sam dugo Erotske priče tiho s vrhom njegovog penisa koji mi je dodirivao stražnji dio grla. željna da mu dam do znanja da se osjećam izuzetno vruće i mokro. Posegnuo sam lijevom rukom i lagano protrljao usne meke pičke. Osjetila sam grč kad je Paul ispružio ruku i nadlanicom dotaknuo moje bradavice, a oči su mu bile usredotočene na moje pune usne oko Bryonova blistavog priča stranice za tinejdžere je gladio svoju debelu batinu dok je nastavljao požudno govoriti, a jedna mu je ruka bila zauzeta milovanjem mojih malih čvrstih grudi. Osjećala sam se gotovo vrtoglavo dok sam nastavila brže sisati Bryonovu glavu kite, svojim dugim prstima milujući gore-dolje po njegovoj mokroj osovini, dok sam drugom rukom trljala klitoris kroz bikini. Paulov vreli jezik iznenadio je moje otvrdnute bradavice, dok se nagnuo da siše moje preplanule grudi.

Bryon me pogledao dolje i rekao, "Hajde da to skinemo", dok me je povlačio gore i s ležaljke, pazeći da njegov tvrdi kurac ostane u mojim ustima držeći me za potiljak tako da mogu nastaviti sisati kao gladna beba.

Osjetila sam snažan val zadovoljstva kad sam čula Bryona kako zahtijeva da skinem ono malo što imam na Penis koledža. Na moje zadovoljstvo, Paul se pomaknuo iza mene i sjeo na ležaljku te je odmah povukao moj bikini dolje, njegovo lice je bilo samo nekoliko centimetara od mog mokrog proreza. Više nije mogao odoljeti čisto obrijanom otvoru moje pičke, pa mi je raširio obraze i jezikom prešao od vrha klitorisa sve do napućenog ruba. Tiho sam stenjala s Bryonovim kitom još uvijek u mojim ustima—Paulov vrući jezik sada duboko u mojoj pički, pomičući se naprijed-natrag, istovremeno milujući njegov potpuno tvrdi kurac. Paul je zadirkivao moj nabrekli klitoris, trzajući ga vrhom jezika, a zatim ga lagano sisao. Pulsirajući ritam Paulovog jezika na mojoj pički, u kombinaciji s dubokim zabadanjem Bryonove čvrste drške duboko u stražnji dio moga grla, ponovno me grčio. Osjećao sam kako još soka od pičke kaplje niz Paulovu bradu i između mojih nogu.

Bryon je sigurno bio toliko uzbuđen gledajući Paula kako jebe jezikom moju usku pičku, da je iznenada izvukao svoj tvrdi kurac iz mojih usta, i izjavio da je on na redu. Zgrabio je jastuk s obližnje ležaljke, okrenuo me kako bih mogla kleknuti na tlo i suočiti se s Paulovim krutim tornjem dok se laktovima oslanjao na ležaljku.Uz brzi potisak Bryonovog tvrdog štapa u moju malu, usku i mokru pičku, spustila sam svoja usta na Paulov kurac koji je čekao, i pustila svoje pune usne da klize gore-dolje po njegovom lijepom kitu. Paulov je penis bio dugačak gotovo kao Bryonov, ali puno veći. Sisala sam ga još pohotnije dok sam razmišljala o fantazijama koje sam imala o tome kako mi njegova vruća sperma snažno pada na lice. Paulov debeli kurac stvarno je razvukao kutove mojih usta, a sve što sam mogao učiniti bilo je pohotno stenjati dok me Bryon počeo brže ševiti. Rukom sam izdrkao Paulov veliki kurac, dok sam molio Bryona da me pojebe jače i brže.

"Da. to je to. jebi me brže. molim te.", stenjala sam između zalogaja Paulove ružičaste glave.

"Ohhh…. Svršit ću joj po licu", promrmlja Paul.

Sisala sam Paulov kurac jače i brže, koristeći usne da stegnem gore-dolje njegov debeli kurac. Paul me uhvatio za ramena da me ljulja naprijed-natrag, dok sam se držala za njegova bedra.

Bryonov dugi kurac nastavio se zabijati u moju mokru macu—mogla sam osjetiti kako se njegova stvrdnuta kuričasta glava trlja o moj pulsirajući klitoris dok se izvlačio i snažnije gurao unutra. Mogao sam reći da je Bryon htio prvi svršiti: više se nije mogao suzdržati kad je duboko zaronio u moju malu, usku pičku; glava zabačena unatrag u ekstazi.

Htjela sam da snažno svrši (kao što bi uvijek svršavao kad bi mi davao moje redovno jutarnje svršavanje kod kuće), budući da sam i ja bila na rubu svršavanja. Kad je Bryon zadržao samo vrh svog penisa u mojoj mokroj pički u ravnomjernom, bušećem ritmu, moja je maca pulsirala i čvrsto zagrlila njegov kurac, dok sam osjećala snažan grč duboko u sebi. Erotske priče dupla penetracija Glasno sam zastenjala, s Paulovim čvrstim kitom još uvijek punim u mojim ustima.

Nikada nisam tako jako svršavao kao prije upravo tada. Uzimajući dva tvrda kita u isto vrijeme, oba zaranjajući u moja usta i mokri prorez, nisam mogla suzdržati svoje duboke orgazme.

Bryon je došao u dugim, vrućim, užadnim mlazevima sperme dok se izvlačio iz moje pulsirajuće pičke da dovrši svoje svršavanje na meni.Pogledao sam ga izravno dok sam sisao Paulovu tvrdu dršku, upijajući pogled na Bryonovo vruće užadno spermanje koje mi puca na prsa i lice. Snažno je zastenjao dok je pumpao četiri Rocio guirao diaz gol pet doza žilave sperme na mene.

Paul, koji je gledao vrući tuš s spermom koji sam dobivao, sada je postojano stenjao od užitka. Pička mi je pulsirala tako snažnim valovima vrelog orgazma da gotovo nisam primijetila da mi je Paul počeo izbijati snažne mlazove sperme u usta. Paul je izvukao svoj svjetlucavi kurac iz mojih usta i ravnomjerno ga mazio da svrši. Paul mi je ispalio svoju vruću spermu na lice, glasno stenjući, "Svršit ću.

Njegovi naleti sperme dolazili su u gustim snažnim mlazovima sperme koji su mi udarali po desnom obrazu, zatim po usnama, pa po unutrašnjosti usta. Iznenadila sam se s iznimnim zadovoljstvom mogućnošću još jednog velikog penisa osim Bryonova da puca na mene vrućom i mokrom spermom.

Primala sam lijep, vruć tuš s spermom od dvojice muškaraca s jako tvrdim kurčevima, a gubila sam kontrolu što su mi više lice prekrivali nemarno spermom. Bio sam uzimajući moje lice prekriveno guste snimke sperme kao što sam došao po treći put.

Te večeri, njih dvoje su se izmjenjivali u mojim gladnim ustima i pički, naizmjenično me jebajući i svršavajući na moje lice. Paul bi naizmjence polizao cijeli moj prorez i sisao klitoris dok je Bryon stenjao da mi se jebe u usta cijelu noć: obojica su mi prskali spermom po licu tri puta dok nije došlo jutro.

Otada sam tražio još vrućih i snažnijih svršavanja.