Slikanje tijela golih djevojaka

26. poglavlje

1858 po lokalnom vremenu i linije kurira se prekidaju da nas dovedu do pristaništa.

Vežemo se za gat 69, i, kao što je Brian rekao, on je industrijski, a ne za brodove za razonodu. Sumrak je, a mi se privezujemo za noć. Zanimljivo kako ovo područje djeluje tako namjenski izgrađeno, surovo, a ipak su hoteli s pet zvjezdica i turističke zamke udaljeni samo nekoliko stotina metara.

Taksi čeka Elsu i mene na pristaništu, s upaljenim svjetlima i ugašenim farovima. Izvrsna je, nosi laneno odijelo krem ​​boje, s jakim bijelim sandalama s visokom petom i odgovarajućom spojkom (Trener. Michael Kors. Nisam još znao). Primijetite da nisam spomenuo košulju - jer je nema ispod njezine jakne. Krojena je baš kako treba da bude super seksi, a da nas nitko od nas ne uhiti. Oh, i njezin prekrasan osmijeh.

Njezin jedini vidljivi nakit bio je srebrni ključ kaveza mog penisa na njezinoj dugoj ogrlici, smješten između njezinih sisa, i što je više mogao biti očit na njezinoj tamnoj koži. Njezini zarobljeni prstenovi u bradavicama još uvijek su prisutni, skriveni ispod odijela.

Odjevena sam en femme, kako je potrebno. Siva pamučna mini haljina s visokim ovratnikom, prozirne crne čarape do bedara, crne kožne čizme s visokom petom u visini do gležnja, ispod svega toga bio je crni čipkasti grudnjak s lažnim silikonskim sisama, podvezica i odgovarajuće crne čipkaste tange i crni kavez za kurac. Moja perika je srednje smeđa s crvenim i plavim pramenovima. Oh, i crna neopisiva spojka; Trebalo mi je nešto za dotjerivanje sjajila za usne i slično. budući da mi je Lacy pomogla sa šminkom, bilo bi bolje da to večeras izgleda najbolje što mogu.

Posada broda veže sve ruke, zatvara dizel motore i sastaje se s predstavnikom trgovca brodovima kako bi prihvatili novi natječaj. Zahvalan sam, Seks striptiz priča ne želim privlačiti više pažnje na sebe nego što moram. Nakon što je staza osigurana, Elsa i ja odlazimo do pristaništa i taksija. Kad sam stigao do nje, okrećem se i vraćam pogled prema jahti; svi su zauzeti, pa me nisu odali.

Lacy nije ovdje da nas isprati. Ona je u kadi i brije noge i macu i općenito se priprema zavesti Ennisa. Nemam iluzija o njezinu uspjehu i radujem se što ću o tome čuti kasnije.

Osvrnem se prema taksiju i vidim Elsu kako mi drži otvorena vrata. Slikanje tijela golih djevojaka Očito su uloge zamijenjene. Okrenem se guzicom prema sjedalu, zagladim haljinu, sjednem i pratim je nogama najfinije što mogu. Elsa zatvara vrata i ulazi s druge strane.

Taksist baci brzi pogled na svoj telefon i pita "kamo?"

Elsa odgovara: "Restoran u Four Seasons." On Seks pod tušem, ugasi unutarnje svjetlo i ubaci auto u brzinu, spuštajući zastavicu na mjerač.

Okrenem se prema njoj, "ovo je neočekivano."

Posegnuvši za mojom rukom, primila ju je, udobno i poznato kao da se poznajemo godinama, a ne danima. "Dušo, Lacy se zabavljala s tobom cijelo ovo putovanje, uštedi malo tu i tamo. Koliko god cijenim tvoju dinamiku, želio sam ti priuštiti noć zabave odvojeno od nje. Pa ćemo uživati ​​pod našim uvjetimaa dio toga bio je i želja da te odvedem na pravi spoj. Dakle, prvo je večera i negdje je lijepo. Moja čast. Uostalom, ti si djevojka." Poslala mi je poljubac završivši svoju izjavu.

Za samo nekoliko minuta stižemo do iznenađujuće privatnog ulaza Four Seasons. Elsa se slaže s taksistom i izlazi, ide prema mojim vratima i otvara ih. Mogla bih se naviknuti na ovo. Pružaš ruku, a ja je prihvaćam, izlazeći iz auta što gracioznije mogu. Više sam nego malo nervozan, ali ti si ovdje sa mnom i čini se da je naš sastanak dobro počeo.

Zvonar nam otvara vrata, gleda Elsine sise (ili pokušava). a zatim moje. Prigušim osmijeh i uđem za njom.

Dobro poznavajući mjesto, ona ide ravno prema restoranu i predstavlja se domaćici, "Elsa, dvije za 730." Voditeljica, prelijepa crvenokosa od oko 25 godina, uzima dva menija i traži da je pratimo.Odvodi nas do stola sa strane sobe, ne privatnog, ali ne ni na otvorenom. Sa strane nas je još nekoliko stolova, ali praznih; malo je rano za večeru u visokom društvu.

Po dolasku, Elsa izvlači moju stolicu, a ja sjedam, ponovno zaglađujući haljinu najbolje što mogu i pokušavajući ne izgledati nespretno.

Dolazi maître'd, predstavlja se. Izgleda savršeno, besprijekorno odjeven s dojmom pristojnosti. Nadam se da me neće previše pomno gledati na prigušenom svjetlu restorana. Ubrzo zatim dolazi sommelier i biramo talijansko bijelo koje oboje volimo. Dok naš konobar stigne, već smo odabrali i proslijedili svoj odabir osoblju. Ne pokušavam prikriti svoj glas. ali također ne govorim preglasno.

Nakon što su naše narudžbe primljene, sommelier nam donosi naše vino i predaje čep Elsi na odobrenje. Kimnuvši mu, on natoči i pruži joj prvu čašu. Čini se da misli da je ona glavna s obzirom na njezino odijelo. Uostalom, on je u pravu. Ona ponovno kimne, a on natoči obje čaše tek toliko i ode.

Elsa uzima moju ruku u svoju, "divno ti ide, znaš. Možda si nervozan, ali nitko osim mene ne može reći. Tvoj hod je dovoljno graciozan da ne privlači pozornost, a haljina ti stoji zapanjujuće." Ona uzima svoju čašu i daje mi je u zdravici -- "za rast i nova iskustva." Oboje pijemo, ostavljajući sjajilo za usne na svojim čašama.

Počinjemo pričati o svaštarima. Kako smo se Lacy i ja upoznali. Njezin rad u IT-u i uživa u tome. film Seks pod tušem Seattle. Biti na moru kao neformalna posada broda.

Polako stiže naš obrok, salata, predjelo. Ne žurimo, uživamo u društvu i obroku. Bio bih izvan sebe od mogućnosti da izađem na spoj s Elsom i zaključio da ne bih imao šanse. Osim što ju je Lacy pozvala na naše putovanje.

Sommelier se vraća, ponovno nam puni čaše, odlazi.Mislim da je zurio u moje sise dok mi je točio čašu, ali nisam se osvrnula dovoljno pažljivo da to saznam.

Nastavljamo razgovarati, Slike malenih tinejdžerskih modela se za ruke s druge strane kuta stola. Iako moji nokti nisu umjetni i dugi, čini se da lak zadržava moju ulogu.

Konobarov pomoćnik čisti naše tanjure s glavnim jelima i ostavlja nam desertni meni. Espresso bez kofeina za nas oboje i crème brulee za podijeliti.

Dok lijeno počinjemo s desertima, Elsa pominje novu temu -- naš sljedeći odmor.

"Jutros sam imao ideju za novi godišnji odmor. Ne može biti prerano, jer uskoro imam novi ugovor za savjetovanje i na tome ću raditi šest mjeseci ili tako nešto. Ali poslije bih volio vidjeti ako ti i Lacy želite planirati zajedničko putovanje. Ideja mi je sinula jutros."

Ovo bi trebalo biti zanimljivo ako ona želi da idemo svi zajedno.

"Dok sam bio u kuhinji i odgovarao na poslovnu e-poštu, na internetu sam naišao na članak koji mi je dao ideju. Kako bi bilo da odemo posjetiti zemlje na temelju veličine najvećeg penisa. Očito ćemo morati pronaći najveće kandidate u svakoj lokacija, ali veći prosjek bi to trebao olakšati."

Nisam na to mislio, ali ne mogu se iznenaditi što si se toga sjetio. I pretpostavljam da si već razgovarao s Lacy o tome, kladim se da je zainteresirana.

"Već sam o tome razgovarao s Lacy i ona je zainteresirana."

Odgovori na to pitanje. "Pa kamo idemo?"

Elsa vadi telefon iz torbice i prijavljuje se, listajući popis. "Prvih pet je Kongo sa 7,1 inča, a slijede ga Ekvador, Gana, Kolumbija, Venezuela. Budući da je Venezuela ovih dana teško odredište za putovanja, mogli bismo odabrati još jedno među prvih deset koje također uključuje Libanon, Kamerun, Boliviju, Mađarsku, i Sudan."

Četiri od deset su u Africi. Lacy ima nešto za BBC.

"Sve dok možemo dobiti vremena i potrebne vize, kažem da idemo." Ako je BBC na jelovniku, djevojkama bi se to moglo isplatiti.

Puše u svoj espresso da ga ohladi."To sam se nadao da ćeš reći." Ona pošalje poljubac i otpije kavu.

"Dušo, moram trčati u ženski toalet, odmah se vraćam." Briše usta ubrusom, stavlja ga na stol pokraj tanjura i odlazi.

S Elsom u zahodu sjedim mirno i razmišljam o večeri. Kakvo je to uzbuđenje bilo. Susret s Elsom, prelijepom kakva jest, sa mnom en femme, u hotelu s četiri zvjezdice, u njihovom restoranu s četiri zvjezdice. Nevjerojatan. Osim toga, do sada Lacy nedvojbeno zavodi Ennisa i njegov veliki prekrasni penis.

Moju odsutnu koncentraciju prekida glas pokraj mene. "Oprostite gospođice, čini se da vam je ovo ispalo."

Okrećem se i zaprepašten sam, predivan crnac stoji tamo i drži moju salvetu -- očito mi je pala s krila i nisam obratio pozornost. Bez nje u krilu, moja se mini haljina popela iznad gornjeg dijela čarapa i gotovo je dovoljno visoka da otkrije moj kavez.

Pruža ga prema meni. Želim ti zahvaliti i biti pristojan.ali hoće li ga moj glas odbiti. Nadam se da ne.konobar kao da nije ništa primijetio.

"Mogu li?" On pokazuje prema sjedalu do mene, nasuprot Elsi. Jedva mucam, pa samo brzo kimnem.

On sjedne, a ja bolje pogledam. On je predivan. Elegantan. Lijepo odjevena u ugljeno sivo odijelo, crne cipele visokog sjaja, briljantnu bijelu košulju sa srebrnom kravatom, taman dovoljno različita da bude suptilan kontrast. Obrijana glava.

To je upravo tip za kojim se Lacy sviđa i ta pomisao me tjera da se zapitam kako joj je s Ennisom. Seks pod tušem jebanje u toaletu Iako ne zadugo, jer mi je počela curiti voda na usta zbog ovog modela muškarca s piste. Što on radi ovdje sa mnom?

Predstavlja se kao Alex, poslovno je i održava sastanke s Amazonom, tako da ostaje u Seattleu. Putuje sam, a njegov račun troškova dopušta malo prostora, poput Four Seasons.

Mali razgovor o njegovom putovanju i poslu, kako nam se obojici sviđa Seattle. Neću odati mnogo detalja, ali kažem da putujemo i da naša vožnja kreće sutra.

Elsa uzvraća: "Oprosti što je trajalo tako dugo, dušo, otišla sam po ključ naše sobe. Čini se da si se sprijateljila." Pružajući ruku Alexu, "Bok, ja sam Elsa." Alex je uzima za ruku i predstavlja se. Predugo drži samo dodir. ali ne na loš način.

"Mislim da sam ostavila telefon u ženskom toaletu. Alex, možeš li nas ispričati na trenutak dok ga odemo potražiti?"

"Naravno, molim te."

Odmičemo svoje stolce, a on lagano ustaje sa svojih, izražavajući pritom izvrsne manire. Gladimo haljinu i hlače i krećemo prema ženskom toaletu. Iako nisam tamo gdje sam navikao ići, slijedim Elsu i ne ustuknem.

Nakon ulaska u ženski toalet, Elsa na brzinu proviri uokolo i, kad se uvjeri da smo sami, ode do najbližeg umivaonika. "Moj telefon nije izgubljen", i bljesne ga iz džepa na boku s kitnjastim i lukavim osmijehom. Vadi sjajilo za usne i potiče me da učinim isto. Dok ona dodiruje svoje slatke usne, ona govori, a ja dodirujem svoje.

"Dušo, što se njega tiče, ti si žena. Gledala sam ga s drugog kraja sobe prije nego što sam se vratila za stol. Čini se da on nema pojma da si ti išta osim onoga kako izgledaš. Dakle, odvedimo ga gore i uživajmo u njemu. Dopusti mi da vodim najbolje što možeš. A ako te želi pojebati, samo se sagni i uživaj. Ti idi sjedni s Alexom, a ja Gole riđi devojke platiti račun."

Začepimo sjajila za usne i stavimo ih u svoje torbice, brzo pogledamo jedna drugu, a zatim krenemo, ruku pod ruku.

Kao što sam planirao, vraćam se za stol, dodirujući Alexa po ramenu prije nego što sjednem. Pokušavam biti ženstvena, fina i nadam se da mi ide. Čini se da ništa ne primjećuje. Tražim od sommeliera još jednu bocu istog vina i još jednu čašu; brzo se vraća sa zahtjevom i natoči za troje.

Elsa se vraća i primjećuje treću čašu. "Alex, kako bi htio popiti vino s nama?"

Podiže čašu kao zdravicu i pristaje. – Rado bih.

Elsa podiže svoju čašu, i dalje stoji. "Onda ćeš ga morati ponijeti sa sobom." Rekavši to, uzima svoju čašu i odlazi prema dizalima. Alex i ja donosimo naše čaše i slijedimo ih.

Ulazeći u lift, imamo tu sreću da smo sami. Ja sam uz Alexa, a Elsa ispred njega. Pritišće gumb za jedan od viših katova i okreće se prema njemu. Pijuckajući svoje vino, gleda ga preko ruba čaše i poseže naprijed da mu stisne međunožje hlača. "Nema razloga da se zafrkavamo, znaš da te oboje želimo."

"Elsa, sviđa mi se tvoj stil." Privuku jedno drugo k sebi i počnu se ljubiti. Ona mi namiguje, tiho me nagovarajući da joj se pridružim. Činim to tako što ga zgrabim za guzicu i masiram slobodnom rukom. Čvrsto je i čvrsto kao što sam se nadao.

Auto usporava i oni prekidaju poljubac. Dok se vrata otvore, već smo pribrani, ali ne previše. Elsa ga uzima za ruku i vodi do naše sobe, otvarajući vrata uobičajenim potezom kartice.

Odložili smo čaše s vinom, a zatim krenuli uživati ​​jedno u drugome. Moja je mini haljina dovoljno kratka da je ne treba skidati, ali Alex i Elsa trebaju skinuti odjeću radi veće zabave. Ljube se, a ja joj odostraga otkopčavam jaknu; on joj masira sise i spominje njezine probušene sise s tihim "mmmm, izgledaju ukusno."

Dok se on igra s njezinim sisama, ja joj otkopčavam hlače i spuštam ih dolje, a zatim i čipkaste tange, kontrastne crne. Njezini kontrastni srebrni prstenovi za bradavice i prsten za klitoris idu uz lančić i ključ između njezinih grudi.

Elsa ga ponovno ljubi, a ja mu pomažem da skine odijelo, straga, baš kao što sam učinio njezino. On sliježe s ramena kaput i košulju, ne skidajući usne s naše djevojke, a ja ih bacim na obližnju stolicu, zatim otkopčam njegov remen i hlače baš kao što sam učinila Elsine. Izuva cipele, izlazi iz njih i hlača. Hulk Hogan price Mornarske bokserice su sve što je ostalo, malo toga prepuštamo mašti.

Skidam njegovo donje rublje uz pomoć Else, a onda se ona spušta na koljena, što činim i ja.Njegov kurac bio je jednako prekrasan kao i njegov vlasnik. Devet inča duga, vjerojatno dva široka, žilava, debela, sjajna i lijepa. Ošišan, Vruća čokolada xxx, sladak.

Ljubeći me, Elsa me prima za potiljak i gura me prema sebi, nježno me potičući da uzmem njegov kurac u usta. Činim to bezbrižno, omatajući ustima njegovo tijelo, čujući ga kako stenje "oh dušo, to je takoooo dobro." Njegov kurac je dovoljno velik da se ne mogu spustiti na njega do kraja, ali dajem sve od sebe, Elsa trza donji dio njegovog kite u moja usta, a zatim mu liže jaja. Držim ga za bokove, nježno ga uvlačim u svoja usta, dok je moj lak za nokte u kontrastu na njegovoj prekrasnoj glatkoj koži.

Obožavamo njegovu slasnu tvrdoću, a Elsa želi više. Gurne ga natrag u krevet i tjera ga da legne, a ja između njegovih nogu na podu. Nastavljam sisati njegov kurac, lagano mu grebući bedra svojim poliranim noktima, zatim ga mazim, pa se vraćam na sisanje. U međuvremenu Elsa klekne preko njegova lica, a on se počne poigravati njezinim prstenom za klitoris, šaljući je gotovo istog trena u prvi orgazam večeri.

Vozi se gore-dolje po njegovom licu, masira sise i stiska, povlači kolutiće na bradavicama, tjerajući se na još jedan par orgazama. Odlučila je da želi više, pa se izvukla iz njegova jezika i snažnih ruku, a zatim se okrenula kako bi ga mogla 69 . uz moju pomoć.

Vratio se lizanju, a ona me duboko poljubila, zatim smo oboje sklopili usne oko njegovog kurca i klizili gore-dolje u skladu, poljubac s njegovim kitom između nas. Ona zgrabi njegov penis i drži ga prema naprijed da ga sisam, tako da ja nekoliko puta krenem gore-dolje koliko god mogu, dok ga ona ne uzme natrag da učini isto. Jezikom mu pljuskam jaja, jedno, pa drugo, gusta, teška i slasna. Elsa ponovno svršava, stenjući na njegov kurac, ali ne puštajući ga, noge joj drhte od intenziteta njegova lizanja. Nakon što se smirila, odvojila je usne od njegove kite i poljubila me, a okus im se miješao."Donesi mi kondom", šapne ona i kimne prema našim torbicama.

Zadržavajući ga u istom položaju, Elsa ponovno ustaje, okrećući se kako bi zauzela položaj za jahanje. Stavljam kondom u usta i stavljam ga na njegov kurac dok ga sisam, a zatim ga mazim do kraja. Usmjeravam njegov obloženi kurac prema Elsinoj mačkici i dodirujem joj guzicu da joj dam do znanja, i usmjeravam njegov kurac u nju; polako sklizne na njega i ponovno svrši kad dotakne dno, drhtanje za orgazmičkim drhtanjem kotrlja se preko nje, rukama stežući njegove dobro definirane grudi.

Kad se sabere, počinje ljuljati bokom, jebeći se na njegov prekrasni penis. Naginje se naprijed kako bi ga poljubila, a ja koristim priliku da stanem iza nje i ližem joj dupe, potičući još jedan orgazam. Izmjenjujem se između njegovih jaja i njezine guze, kušajući ih oboje i uživajući.

Nakon još nekoliko orgazama, Elsa odluči da želi promjenu. Silazi s njega i liježe natrag na krevet, savijajući prst u pokretu 'dođi ovamo' prema meni, a zatim pokazuje prema svojoj dobro Lezbejsko ljubljenje u javnosti mačkici. Shvaćam savjet i odmah ulazim.

Alex želi više i to kaže. "Sada želim tebe", i udari me po zadnjici.

"Oh dušo, tako sam zagrijan za tvoj kurac, samo mi ga zabij u dupe."

On dolazi iza mene klečeći i povlači mi tange u stranu, pritišće svoj kurac na moj anus. dobro je da je Elsa tako mokra i da je toliko dolazila. Gura me i staje, održavajući konstantan pritisak. Iskusan je u korištenju ovog kurca za jebanje dupeta, dopuštajući partneru da određuje tempo. Stenjem Off loading ono što američki tinejdžeri odgurujem se, opuštam dupe dok ne osjetim 'puk' njegove glave kako ulazi u mene.

Da sam žena, svršio bih od toga. Njegov kurac je ogroman, mokar, ukusan i debeo, a sve što želim je da mi pljačka guzicu, dok obožavam njenu nevjerojatno probušenu i obrijanu pičku.

Počinje polako, dugim nebeskim potezima, a zatim ubrzava tempo. Ubrzo me drži za bokove, povlači ih natrag na svoj kurac dok ga tjera naprijed, udarajući mi po guzici svojim mesom i tjerajući me da želim još.Njegova snaga gura moje lice u pičku iznova i iznova i iznova i ona ponovno svršava, a noge se tresu. Toliko je napaljena da je ne moram dugo jesti kad mi se spusti na potiljak i prsne u moja usta, isušuje se, grcajući od snage svog orgazma.

Držim lice zariveno u njezinu macu, Josylyn milfinternal prici naš gost mi nastavlja pljačkati guzicu, tako snažno, tako slasno. Čujem kako mu dah postaje isprekidan.

"Lezite na pod cure, tata ima nešto za vas."

On zgrabi dobro iskorišteni kondom i odbaci ga u stranu, dok se Elsa i ja iskačemo s kreveta i kleknemo ispred njega. Ona me pogleda, brzo namigne i nasmiješi se, zatim otvori usta da primi njegovu nagradu. drkanje pičke (fingering) Seks pod tušem Ja radim isto, a ona rukama drži svoje sise, u stilu porno starlete, ja radim isto svojima još uvijek prekrivenim mini haljinom.

Malo je reći da je plodan. On zagunđa, grlenim zvukovima i počne izbacivati ​​spermu iz kite. Ne kaplje, prska snažno, toliko da osjećam kako mi udara u lice i vidim kako prska po Elsinim naočalama. Oboje držimo usta otvorena, i hvatamo mlaz za vrelim mlazom njegove sperme. Završava milujući svojim kurcem Elsine sise i natapajući moj ključ od kaveza. Elsa se smiješi najbolje što može s ustima punim njegove sperme i privlači me k sebi. Duboko se ljubimo, jezici vrte njegov sok, kušamo ga, jedno drugo, gutamo ga i ispijamo. Čak i kad ga završimo, nastavljamo se ljubiti, oduševljeni dijeljenjem naše večeri i s novim ljubavnikom.

Ne želeći ignorirati Alexa, vraćamo mu se i služimo se njegovom omekšanom, ali ne i skupljajućem bodlji. Temeljito ga čistimo, upijamo spermu koja mu još curi iz kite, iscjeđujemo ga, kušamo ga.

Nakon što ga očistimo, vraćamo se ljubljenju, ustima punim okusa jedno drugoga i gladi. Mogu okusiti sve nas troje, siguran sam da i ona može učiniti isto. Čistimo njegovu spermu s naših usana, obraza i s njezinih sisa, moja haljina očito premazana njime.Negdje tijekom našeg lizanja i ljubljenja, shvaćamo da je Alex otišao; jedini dokaz je klik na vratima i nestala mu odjeća.

Prekidajući poljubac, Elsa kaže "Jebote, izgledao si tako dobro s njim iza sebe. Natjerat ću te da svršiš večeras kao što nikad prije nisi. Ustani na krevetu, licem prema gore." Činim Story shemale porno mi je rečeno, a ona se diže s poda, kopajući po drugom pretincu na torbici i vraća se do kreveta s malenim džepnim vibratorom.