Grupa savjetnika na fakultetu

Volim ići u ribolov, a sad kad sam u onoj životnoj dobi kada mi odlazak na posao ne smeta, prilično vremena provodim upravo na tome.

Jednog sam subotnjeg jutra pogledao van i bilo je jasno kao zvono, po svemu sudeći bit će to jedan od onih toplih dana bez vjetra.

Savršen za odlazak na stijene u blizini oceana.

Vani postoji jedno mjesto koje ako budem pažljiv, mogu se spustiti blizu vode bez previše napora. S obzirom na to da imam 66 godina, moje noge jednostavno nisu tako sigurne ispod mene kao što su bile, tako da uživam.

Vani na pristaništu stijene su glatke, ne usuđujem se to pokušati, ali bliže je mjesto gdje se mogu odvesti i parkirati manje od 20 stopa od mjesta na kojem želim pecati. Veliko kamenje koje oblaže gat je ogromno, ali jedno je gotovo savršeno ravno na vrhu i suho.

Tamo se bez greške uputim.

Naravno, mjesto je popularno, pa sam krenuo rano, sa svojom motkom i kantom pješčanih škampi, nekoliko udica i malo split sačme u džepu.

O pojas također objesim vreću prilično dobre veličine, nikad se ne zna što bi moglo izaći iz oceana.

Bilo je desetak automobila i kamiona parkiranih na parkiralištu, ali nitko nije izašao na kraj, cesta ako se tako može nazvati postaje jako gruba, veliko kamenje strši gore. Više od jedne osobe otkrilo je što kamenje može učiniti donjoj strani automobila.

Moj kamion ima ogromne gume samo zbog toga. Ipak, nekoliko automobila vozi vani i sve je u redu ako su oprezni.

Pažljivo sam se spustio niz gromade, došao do svoje omiljene velike ravne stijene koja sigurno stoji iznad mjesta gdje voda nikad ne dopire.

Začas sam čekao zalogaj.

Vidio sam nekoliko momaka kako prolaze, imali su daske za surfanje i išli su voziti ladarice s južne obale plaže. Vidim ljude kako stalno nose te stvari i uvijek nose mokra odijela.

Zrak je možda dovoljno topao, ali voda je stvarno prilično hladna na obali Oregona.

Smjestio sam se, sunce je grijalo, a ribe su me ignorirale, pa sam sjeo leđima okrenut jednoj gromadi. Obično bi nešto naišlo i prekinulo granicu, prije ili kasnije.

Onda sam čuo auto, išao je polako. Podigao sam pogled i mogao sam vidjeti bočnu stranu sićušnog malog hatchbacka, parkiranog odmah iza mog kamioneta.

Mlada žena je izašla, obišla i otvorila stražnji dio, uzela dasku za surfanje i veliku platnenu torbu. Izgledala je nevjerojatno mršava, kosa joj je bila kratko ošišana, jedva do ušiju.

Posegnula je u torbu i izvukla jedno od onih ronilačkih odijela, položila ga u stražnji Seks priča poznatih ličnosti vozila. Zatim je samo navukla gornji dio preko glave. Ispod bluze imala je gornji dio bikinija cvjetnog izgleda.

Prošao je čovjek i razgovarali su minutu-dvije o tome kakva je voda i gdje je plima, rekao je nešto o tome da će se za samo nekoliko minuta pojaviti visoka plima, a zatim je otišao.

Pogledala je preko ramena prema parkiralištu, zatim se sagnula i otkopčala traperice. Donji dio odgovarao je gornjem dijelu. Imala je dugačko vitko tijelo, struk joj je izgledao tako tanak da sam ga mogao obuhvatiti rukama.

Uzela je ogledalo s dugačkom drškom, okrenula se prema meni i dugo stajala gledajući se u njemu. Nijednom nije pogledala dolje gdje sam stajao, morao sam biti na vidljivom mjestu. Zatim se okrenula i spustila ogledalo, pomislio sam da je to čudno. Ako je išla u vodu, zašto joj je trebalo ogledalo?

Zatim je opet pogledala preko ramena, nitko nije dolazio. Zatim je pogledala niz mol, ni tamo nitko nije bio na vidiku.

Brzim pokretom posegnula je iza sebe i odvezala gornji dio, slegnula ramenima naprijed i skinula ga.

To je bilo neočekivano iznenađenje, imala je gotovo potpuno ravna prsa. Bradavice su joj bile poput sitnih malih tamnih gumbića, trbuh joj je bio ravan poput daske i gladak, koža joj je bila istog tona mliječne čokolade posvuda.

Zaboravio sam na pecanje i samo sam stajao i gledao.

Pretpostavljam da je to grubo od mene, ali dovraga. Zapravo je bila prilično privlačna, uvijek sam volio da su moje prijateljice vitke.

Nema velike šanse da će ikada biti prijateljica, nije mogla imati više od 25 godina.

Opet je pogledala na obje strane kako bi bila sigurna da nitko nije na vidiku, naizgled ne primjećujući me kako stojim tamo oko 15 stopa dalje, dolje kraj vode. Zatim je okrenula leđa i dolje je pao dolje. Grupa savjetnika na fakultetu Izašla je iz njih, brzo se sagnula da ih podigne. Na trenutak je zasjao ružičasti bljesak, a zatim je ustala.

Imala je blago zaobljenu i čvrstu stražnjicu, iste je boje kao i sve ostalo. Nema sumnje da je puno vremena provela gola na suncu.

Složila je odijelo i spremila ga u torbu, nagnuvši se nad stražnji dio sićušnog automobila dok je to činila.

Bacio sam pogled na vrh svog štapa, plesao je pa sam ga podigao i namotao malu ribu. Otkačio sam ga i bacio natrag, stavio drugi mamac i bacio ga natrag.

Okrenuo sam se, a ona je i dalje stajala ondje, postrance prema meni i potpuno gola. Ruke su joj bile zauzete radeći nešto u torbi, nisam mogao vidjeti što.

Zatim se uspravila i posegnula za crnim ronilačkim odijelom. Okrenula se prema meni, podigavši ​​ga visoko i počela ga tresti kao da ima pijeska na njemu ili tako nešto.

Stajao sam tamo fasciniran, radila je to jako dugo. Tada sam čuo glasove, netko je dolazio. Odložila je ronilačko odijelo i podigla ogroman ručnik iz stražnjeg dijela automobila, omotala ga oko sebe.

Mladić i još jedna djevojka zaustavili su se i razgovarali s njom, obojica su nosili ista tamna odijela za vodu i nosili daske Orgazam sila ropstva surfanje. Nakon nekoliko minuta krenuli su niz pristanište.

Vitka mlada žena gledala ih je dok nisu nestali iz vida, a zatim je skinula ručnik i vratila ga u auto. Zatim je ponovno uzela to prokleto zrcalo, okrenula se prema meni i podigla Dvostruko jebane shemales da pogleda svoje lice u njemu.

Ili me je naglašeno ignorirala ili me nije vidjela, ali nisam vidio načina da me ne vidi kako stojim tu.

Sučeljavati se sa mnom s tako visoko podignutim rukama bilo je spektakularno, imala je tanku traku stidnih dlaka dugu možda jedan centimetar, zaustavljala se točno na vrhu njezina klitorisa. Usne su joj stršile, shvatio Grupa savjetnika na fakultetu da su natekle, a bradavice kao da su joj se još više stegnule. Koža pokraj njezinih napuhnutih usana bila je svjetlija, kao da sunčeva svjetlost nije toliko dopirala unutra.

Uopće nije bilo sumnje da je bila uzbuđena što sam je promatrao. Stajala je s nogama razmaknutim oko metar, potpuno gola, a sunce na mojim leđima bilo je gotovo poput svjetla reflektora na njezinu tijelu.

U tom mi je trenutku bilo očito da to radi namjerno. Krajičkom oka vidio sam kako je vrh štapa ponovno počeo plesati, samo sam ga pustio jer je stražnjica štapa bila sigurno zaglavljena u stijenama.

Prošla je puna minuta dok je samo tako stajala, zatim se okrenula i ponovno spustila ogledalo. Moj je stup sada bio prilično dobro savijen, pa sam ga podigao i namotao jedan prilično dobre veličine. Otkačio sam ga i gurnuo u torbu, bacio drugi mamac u vodu.

Okrenuo sam se da ponovno pogledam mladu ženu, upravo je navlačila ronilačko odijelo preko bokova. Njezine sićušne male grudi bile su na Kurva u naočarima još nekoliko sekundi, a zatim ju je stavila preko ruku i posegnula prema dolje da zakopča patentni zatvarač.

"Bok. Ideš surfati, ha?" doviknula sam.

Ponašala se kao da je iznenađena.

"Oh. Nisam te vidio tamo!" Javila se.

Kao da nije.

"Samo pokušavam uloviti ribu." Rekao sam joj.

"Jesi li zagrizao?" – upitala je posegnuvši za rukavicama. Povukla ih je, priča o seksu prema dolje i pritisnula nešto što je izgledalo kao felcro trake da ih pričvrsti.

"Da, zasad sam dobio jednu." Nacerio sam joj se.

"Pa, zabavite se!" Uzela je dasku za surfanje i krenula stazom.

Odmahnuo sam glavom i ponovno se posvetio pokušaju da ulovim ribu.Prošla su otprilike dva sata, sad sam imao tri ribe u vreći.

Podigao sam pogled i vidio sam troje ljudi, jedan mladi par koji sam vidio kako prolazi i mršavu mladu ženu. Zaustavili su se kod njezina auta, druga žena je zadirkivala muškarca zbog njegovog spektakularnog brisanja, svi su se smijali. Zatim je par krenuo do glavnog parkirališta.

Vitka me žena pogledala i nacerila se.

"Još uvijek ovdje, vidim. Dobivate li još ribe?"

– Da, zasad ih imam tri.

"Uredan!" Zatim je stala ondje s jednom rukom na boku, držeći kupaći kostim u drugoj i pogledala me dolje.

"Moram presvući ovo ronilačko odijelo, imaš li nešto protiv?" Pitala me.

Uspjela sam se suzdržati od smijeha, čekala sam hoće li se vratiti.

– Uopće mi ne smeta, ni malo. Rekao sam joj.