Latinoamerički izvoz

dio 3

(Zaključak - Neočekivani događaji na mom putu razvoja)

Vrijeme je bilo neobično vruće za ovo doba godine. To mi se sviđa jer sam mogla nastaviti nositi svjetliju odjeću. Nošenje teške odjeće tijekom jeseni i zime ponekad ima svoje trenutke zadovoljstva (uglavnom zato što vam je toplo), ali više volim prozračniji osjećaj lagane široke odjeće.

Prošla su tri tjedna od one posljednje večeri košarkaške utakmice. Vrlo sam malo vidio Toma. Bavio sam se malim vrtlarstvom ispred svoje kuće kada se Tom iznenada pojavio stojeći iznad mene dok sam sagnut čupao nešto korova.

"Bok Jill, vrijeme nam je lijepo. Želio bih ići planinariti po brdima sjeverno odavde. Ići ćeš sa mnom na planinarenje ove subote. Budi kod mene u 7:00." Zatim se okrenuo i otišao. Bio sam malo iznenađen ovom promjenom u načinu na koji je tražio moju prisutnost, ali bilo mi je bolje čuti ga kako to govori nego primiti poruku, SMS ili e-poštu.

Morao sam nositi odjeću i obuću prikladnu za planinarenje. Nikad prije nisam planinario; stoga sam proveo dan u kupovini kako bih osigurao odgovarajuću odjeću za ovaj planinarski događaj. Pokušala sam, ali bilo je nemoguće pronaći seksi odjeću za planinarenje. Dakle, stigao sam u njegovu kuću na dogovoreni dan i vrijeme odjeven u čvrstu košulju, Fantastičan crvenokosi tinejdžer hlače, grudnjak, gaćice, čizme za planinarenje i razumnu kapu.

Tom me čekao kraj svog auta, koji je očito već spakirao za našu avanturu. Tom mi je otvorio vrata automobila. Dok sam gledao autosjedalicu, vidio sam čvrstu kožnu pseću ogrlicu i lagani metalni povodac na sjedalu pokraj nje. Osvrnula sam se na Toma i on je mirno rekao: "Kad sjedneš, stavi ovratnik", iznenadilo me to. Nisam znala da li da se ljutim ili radujem zbog toga. Ali jedno sam znao, da ću održati riječ i učiniti što on želi. Dosadašnje držanje riječi otvorilo mi je potpuno novi seksualni svijet i nadam se da će ovo biti nastavak toga. Dakle, stavio sam ovratnik.Na moje iznenađenje, stavio sam ga nekako tijesno. Ovratnik je imao D prsten u sebi koji sam stavio ispred ispod brade. Latinoamerički izvoz Kako je D prsten bio raspoređen, ovratnik se nije mogao ukloniti bez povlačenja kože ovratnika preko vrha D prstena.

Tom je skrenuo s prilaza i otišli smo do lokalnih planina, što je bilo otprilike sat i pol vožnje. Kad smo s lokalnih ulica prešli na autocestu, pala mi je na pamet jedna zanimljivost. Postupajući u skladu s tim, potpuno otkopčavam i skidam košulju. Ovo me razotkrilo od struka naviše. Nosila sam čvrst grudnjak bez naramenica pa nisam bila gola. To je bilo jako dobro. Tom je primijetio i izrazio svoje odobravanje. Ali na moje Svrši ovdje u usta rekao je: "Budući da ste odlučili otkriti gornji dio tijela u autu, ostavite svoje tijelo tako do kraja dana." Nisam se protivio njegovom zahtjevu.

Nakon što je parkirao automobil na parkiralištu u podnožju planinarskih staza, Tom je iz kamiona automobila skinuo veliki ruksak koji je stavio na leđa. Dok sam izlazio iz auta, Tom mi je rekao da ne zaboravim Latinoamerički izvoz za ogrlicu koji sam podigao i nosio u jednoj ruci. Tom je mene i sebe opremio bocama s vodom s pojasom. Da bi se došlo do početka planinarskih staza, trebalo je proći kroz vrlo lijepo izletište parka (pola milje od parkirališta). Na tom su se mjestu tri različite staze probijale do višeg uzvišenja planine. Tom je odabrao srednju stazu za naše pješačenje.

Vrijeme je bilo lijepo, toplo s jakim sunčevim svjetlom koje je obasjavalo naša tijela. To je bilo posebno dobro na mom otkrivenom gornjem dijelu tijela. Na nižem dijelu staze prošli smo pored ljudi koji su se vraćali s višeg uzvišenja staze. Dobio sam nekoliko zanimljivih pogleda od nekih od tih ljudi. Otprilike na četvrtini puta do planine, naša se staza razdvojila na dvije staze, jedna je ostala na glavnoj stazi, a druga kojom smo krenuli vodila je ulijevo u šumovitije područje (što smo više išli, šumarci su postajali gušći ).Nakon otprilike sat vremena pješačenja, Tomovim tempom, ugledao je travnatu livadu oko 400 metara više od staze. Tom je rekao da to izgleda kao dobro mjesto za stati i napraviti piknik. Bilo mi je drago, budući da nisam planinar, bio sam stvarno umoran i zaostajao sam sve više za Tomom. Tom je stigao do livade i izvadio razne stvari iz ruksaka, deku, hranu, papirnate tanjure, salvete, piće i još par predmeta za koje nisam mogao razabrati odakle dok sam pokušavao stići do livade .

Kad sam napokon stigao tamo, srušio sam se na udaljeni kraj deke, ispustivši uzicu pritom. Tom je sjedio tamo i čekao me. Nakon što sam se odmorio i razbistrio glavu, primijetio sam da je Tom podigao povodac i pričvrstio ga za klin koji je zabio u zemlju kroz rupu koja se nalazila u sredini pokrivača. Zatim je uzeo drugi kraj uzice i zaključao ga za D prsten na ogrlici oko mog vrata. Bio sam iznenađen, ali sam jedva čekao vidjeti kamo će ovo odvesti.

Tom se vratio do sredine pokrivača gdje je stavio sve predmete za piknik. Pripremio je dva tanjura s hranom i pozvao me k sebi da pojedemo prijeko potreban obrok. Još uvijek sam bio umoran od pješačenja.

Dok sam pokušavao ustati na svoje nesigurne noge, Tom je rekao, "Jill, bilo bi ti mnogo lakše da si samo dopuzala do mene." Složio sam se i počeo to učiniti, ali Tom je vikao da prestanem, a zatim je rekao: "Budući da sam ja podigao ruksak s ovim stvarima za piknik, jedino se čini poštenim da mi platiš naknadu za moj rad prije jesti ovu stvarno dobru hranu." Sada sam umorna i gladna i jako želim nešto pojesti, pa pitam što je htio kao naknadu. On je odgovorio: "Ne mnogo, samo svu odjeću koju imaš na sebi." Moj unutarnji odgovor je bio, tako da o čemu se radi. Ok, sviđa mi se ideja. Nisam bila zabrinuta jer sam znala da će mi Tom pružiti svu zaštitu koja mi može zatrebati.Odjeća je pala i otpuzala sam do sredine pokrivača. Bilo je loše što sam bio toliko umoran da nisam mogao uživati ​​u svojim sisama koje su visele i njišu se, a moje dupe stršilo na otvorenom. u vašem smeštaju Priče o incestu Tamo sam uživao u dobroj piknik gozbi. Učinak umora i upravo pojedenog punog obroka uzeo je danak na meni. Legao sam na deku i duboko zaspao.

Polako sam se probudio ne znajući koliko sam dugo spavao. Prvo što sam primijetio je da mi je tijelo prekriveno dijelom pokrivača. Shvatio sam da Tom ne želi da izgorim na suncu jer sam bio gol na suncu tijekom dana. Sjela sam i zbacila pokrivač. Pogledao sam oko sebe, ali isprva nisam vidio Toma. U panici sam ustao i pogledao uokolo pokušavajući Melissa dettwiller anal pronaći. Tada sam čuo njegov glas koji je dolazio odozdo blizu staze koju smo napustili da bismo došli ovamo. Razgovarao je s parom koji je izgledao malo stariji od Toma ili mene. Tom je konačno primijetio da stojim tamo na pokrivaču. Zatim je nešto rekao paru i svo troje su krenuli uz padinu prema meni.

Nisam siguran što se događa; Počela sam posezati za dekom koju sam zbacila. Tada mi je moja trenutna situacija postala potpuno jasna. Tom je skratio duljinu lanca tako da nisam mogao napustiti mjesto na kojem sam stajao i da sam rub pokrivača Priča o flash igricama za odrasle dovoljno daleko od sebe da ga više nisam mogao vratiti. Moj jedini izbor je bio da nastavim stajati dok ova dva stranca prilaze mom golom i sputanom tijelu ili da kleknem stavljajući svoje noge ispod mene što je nudilo malu pokrivenost za moje intimne dijelove. Odabrao sam kleknuti i staviti ruke preko grudi, spustiti glavu i pogledati u zemlju.

Nisam znao što da mislim o ovoj situaciji.Je li to Tomov plan cijelo vrijeme, da me izloži strancima. Hoće li im dopustiti da me diraju. Je li očekivao da ću se složiti s ovim. Je li to bio neka vrsta testa da se vidi jesam li se stvarno seksualno promijenio ili da se testira moje obećanje da ću učiniti sve što on zatraži. Da odbijem, bi li me Tom prestao razotkrivati ​​na svojim zabavama i tako me spriječio da poduzmem sljedeći korak da dopustim njegovom prijatelju da me seksualno ima (nešto što sam sada očajnički željela učiniti). Što se tiče činjenice da ću održati riječ, s moje strane to nije bilo upitno. Učinio bih što je tražio. Bih li uživao dopustiti strancima da me gledaju i dodiruju. U tom trenutku ni sam nisam znao odgovor.

Kad su njih troje stigli i stali gledajući dolje u moje tijelo, Tom je rekao: "Jill, želio bih da upoznaš Paula i Susan." Podigla sam glavu i ugledala Paula kako mi pruža ruku. Uzela sam njegovu ruku, ustala i protresla je. Primjećujem izraz zadovoljstva na Tomovu licu dok sam stajala tamo. Susan je tada istupila i zagrlila me.

Kad se odmaknula, polako je pogledala preko mog tijela. Okrenuvši se da pogleda Toma, rekla je: "Govorio si istinu, ona ima lijepo i snažno tijelo. Mogu li je, molim te, detaljnije pregledati?"

Tom je odgovorio: "Da, molim te."

Stajao sam tamo zapanjen kad mi je Susan prišla. Nježno mi je dotaknula obraz, a zatim prešla prstom preko mojih usana. Priče o incestu vređanje Zatim se spustila do moje lijeve dojke. Stavila je ruku, u pokretu skupljanja, pod moju dojku, a zatim ju je gurnula prema gore, kao da pokušava steći Pojavljuje se na američkim tinejdžerima o njezinoj težini ili punoći prije nego što je uzela moju bradavicu (koja je u ovom trenutku stršala ravno van) i zavrnula je i povukla to. Zatim mi je prišla bliže, posegnula iza mene i uhvatila oba moja guzica prije nego što ih je razdvojila. Odmaknuvši se, gledajući me u oči, rekla je, "Raširi noge!" Povinovao sam se. Susan ju je uhvatila za ruku i pogladila usne između mojih nogu prije nego što je uvukla prst u mene. Zadrhtim od zadovoljstva zbog čega sam se nagnuo naprijed i stavio glavu na njezino rame.

U tom trenutku Paul je progovorio: "Dosta Susan. Skini odjeću." Susan se odmah odmaknula od mene i skinula majicu i kratke hlače kako bi uživala u svom golom tijelu. Prišavši Paulu, kleknula je pred njega, pognula glavu i stavila ruke iza leđa. Paul je izvadio par lisica iz stražnjeg džepa, hodao iza Susan i vezao joj ruke iza nje.

Dok sam gledao Susan i Paula, Tom se pomaknuo iza mene, povukao mi ruke iza leđa i svezao ih užetom iz svoje naprtnjače. Paul je podigao Susan na noge, doveo je ispred mene, a zatim je gurnuo na koljena tako da joj je lice bilo točno centimetar od moje mace. Imao sam intenzivan protok zadovoljstva kroz moje tijelo, zbog moje spoznaje o tome što će se sljedeće dogoditi, prvi put u životu će me žena pojesti!

Paulova sljedeća izjava Susan bila je: "Jedi!" Susan se polako naginje naprijed stavljajući svoje lice na moju macu dok jezikom glatko liže moje usne od donjeg dijela sve dok nije stigla do mog klitorisa koji je toliko izašao iz kapuljače da ju je boljelo. Zatvorio sam se od silnog užitka i doživio snažnu žensku ejakulaciju. Natopio sam Susan lice.

Tom mi je prišao i odvezao mi ruke. Položivši moje ruke ispred mene, povukao ih je zajedno. Zatim me je povukao na leđa. Paul je povukao Susan gore i doveo je do mene stavljajući joj noge s obje strane moje glave, a Susan je bila okrenuta prema mojim stopalima. Sljedeća Paulova zapovijed Susan bila je: "Sjedni." Nakon što je Susan sjela na moje lice, Paul je povukao Susaninu glavu na moju macu, stavljajući Susan i mene u klasični položaj 69. Vezanih ruku nismo se mogli maknuti s ovog položaja.

Tom i Paul su se zatim povukli do mjesta gdje je Tom ostavio ruksak. Tom je izvadio dva piva iz torbe. Pružio je jednog medvjeda Paulu. Oboje su vidjeli na pokrivaču kako ispijaju svoje pivo gledajući Susan i mene. Ni jedan ni drugi nisu nam ništa rekli.Tada sam osjetio kako Susan divnim jezikom oprezno liže moju macu. To me navelo da isplazim jezik kako bih prvi put okusio blago druge žene. Nikada nisam okusio ništa što se može usporediti s tom divnom tekućinom koja izlazi iz njezine mace. Nisam se mogao zasititi toga.

Ne znam koliko smo dugo uživali jedno u drugom prije nego što sam čula još dva muška glasa. Čuo sam Toma i Paula kako ih pozivaju da gledaju kako Susan i ja uživamo u mačkicama. Deset minuta kasnije, dok sam još uvijek lizao taj divni nektar iz Susan, osjetio sam kako me nešto prska po licu. Podigao sam pogled i vidio kako sva četvorica muškaraca drkaju na Susan i mene. Susan koja je bila na vrhu dobivala je većinu sperme na leđima.

Nakon što su muškarci završili s dolaskom, druga dva muškarca, nakon što su se namjestili, rukovali su se s Tomom i Paulom i otišli. U trenutku kada je Paul izvukao nevoljku Susan iz mog tijela. Iscrpljena sam gledala kako Susan oblači odjeću preko tijela punog sperme. Paul i Tom su se rukovali, a Susan je vrlo strastveno zagrlila Toma i otišli su niz stazu. Tom je zatim sjeo i samo me promatrao neko vrijeme. Stenjao sam, a tijelo mi se grčilo doživljavajući posljedice užitka koji mi je pružila Susan. Malo kasnije sam se dovoljno oporavio da mogu sjesti uz Tomovu pomoć. Tom je skinuo uzicu s moje ogrlice i odvezao mi ruke. Pružio mi je odjeću. Dok sam se oblačila Tom mi je rekao da ne uklanjam spermu koja mi se sada sušila na licu. Tom je spakirao sve stvari za piknik u ruksak. Vratili smo se do auta. jebanje u magacinu price U autu je Tom rekao da imam izbora; Mogao bih skinuti ovratnik i svoju odjeću ili ostaviti njega i svoju odjeću na sebi za vožnju kući. Noseći ovratnik cijeli dan, odlučio sam skinuti i njega i odjeću. Kako se počelo smračiti, nisam se brinuo hoće li me vidjeti.

Dok sam se vozio kući, u mislima sam pregledao sve današnje aktivnosti pokušavajući zaključiti što osjećam o njima.Bio sam pomalo zabrinut zbog toga što mi Tom nije dopustio Stakleni sokovnik za seks igračke je planirao (bilo je očito da poznaje Paula i Susan). Međutim, vjerujem da je neznanje doprinijelo uzbuđenju i zadovoljstvu koje sam dobio od ovog iskustva. Uživao sam biti gol, vezan za lomaču, natjeran da se izložim dvama potpunim strancima, doživjeti svoj prvi seks sa ženom; i konačno da mi Tom i ona tri čudna muškarca drkaju na licu. Zaspala sam s osmijehom na licu dok me je Tom povremeno mazio po dojci.

PS: Tom me je natjerao da hodam gola od njegovog prilaza do moje kuće.

Ovaj petak navečer košarkaška utakmica prvog kola doigravanja bit će na TV-u. Poslao sam poruku Tomu i pitao ga poziva li momke na utakmicu. Odgovorio je da ne, nije planirao zabavu košarkaške utakmice. Odgovorio sam poruku, žao mi je što to čujem. Radovala sam se što ću biti s Alom, Ralphom, Tobyjem i njim.

Tom je odgovorio: "Nisam rekao da oni neće doći i da ti nećeš biti tamo. Doći ću u tvoju kuću u četvrtak navečer da razgovaramo o svojim planovima za petak navečer. Vidimo se u 21:00."

U 21:00 tog četvrtka, Tom je pokucao na moja ulazna vrata. Dok sam otvarala vrata, Tom je dočekan Djevojke pokazuju bradavice mjestu gdje sam bila odjevena u bijelu košulju na kopčanje i suknju do gležnja s prorezima na obje noge. Ispod sam nosila trokutasti donji dio bikinija.

Nakon što se smjestio u dnevnoj sobi, Tom mi je rekao sljedeće:

"Jill, prošlo je nekoliko mjeseci od onog incidenta s Robertom i sklapanja našeg jednogodišnjeg sporazuma. Želim priznati da si daleko premašila ono što sam zahtijevao od tebe. Ne mogu biti zadovoljniji tobom. Donijela si vratio u moj život onu jednu stvar koja ponovno čini život dobrim. U tu svrhu, zadovoljan sam, iako nije prošla ni godina dana, da ste u potpunosti ispunili naš dogovor i više niste vezani njime. Robert više ne mora živi pod prijetnjom da ću ga predati policiji.Samo se nadam da je promijenio svoj život."

"Sutra navečer pravim zabavu, ali to nije košarkaška utakmica. To je rijedak poseban tulum za mene i dečke plus još dvoje pojedinaca. Ali tulum, kako ja to vidim, treba posebnu atrakciju. Ta privlačnost si ti. Želim da se potpuno prepustiš mojim rukama za ovu zabavu. Želim da učiniš sve što tražim od tebe. Ali moraš prihvatiti ovaj poziv samo zato što to želiš, slobodno i bez ikakvih rezervi. vidio prekrasnu seksualnu osobu u koju si se pretvorio tijekom ovih posljednjih mjeseci. Na ovoj zabavi, pod mojim uputama, konačno ćeš se uzdići do vrhunske seksualne životinje koju vidim kako se pokušava izvući iz tebe. Ponekad ćeš tijekom zabave biti stavljen u situacije u kojima ćeš doživjeti neku fizičku nelagodu/bol (ali neće ti biti nanesena stvarna šteta) koja će prijeći u seksualni užitak. Kao i uvijek, ja ću biti tvoj zaštitnik tako da se možeš potpuno prepustiti i stvarno iskusiti stvari Planirao sam s tobom i za tebe. Zapamti da mi više nisi dužan. propaganda Priče o incestu Možete reći ne bez ljutnje od mene prema vama što god. Ako kažete da, zabava će biti u mom podrumu i trajat će dok svi ne napuste moju kuću negdje između petka navečer i početka zabave u 2:00 ujutro u subotu. Trebat će vam vremena da se oporavite od svih zabavnih aktivnosti, pa planirate ostati u mojoj kući barem do nedjelje u podne. Želiš li doživjeti ovo iskustvo?"

To su mi bila puna usta za probaviti. Istina: imam seksualni rast zbog Toma; Nikada nisam bio stvarno fizički ozlijeđen na Tomovim događajima (udaranje je, nekoliko puta, postalo malo grubo, ali sam se nosio s tim i donekle uživao u tome, pa čak i želio jače); Doživio sam stvari koje nikad ne bih sam (hodati gol noću u svom susjedstvu, gol pred muškarcima i ženom, prenositi me s muškarca na muškarca radi njihovog zadovoljstva, pipkati me i penetrirati prstima naočigled skupine muškaraca, koje je seksualno odvela nepoznata žena; i na kraju imao seks s navedenom stranom ženom. Vjerovala sam Tomu da će me zaštititi, i tako je svaki put. Ali najvažniji aspekt ovog novog zahtjeva je prilika da se prepustim svom nova snažna želja da me grupno jebu pred i od strane njegovih prijatelja. "Da, Tom, želim ovo iskustvo i vjerujem da nećeš dopustiti da me to iskustvo stvarno fizički ozlijedi."

Veliki osmijeh pojavio se na Tomovu licu kad je došao i podigao me s kauča u velikom zagrljaju. Spustivši me i okrenuvši mu leđa, Tom je skinuo majicu i suknju s mog tijela. Lagano me savivši u struku, stavio me je rukama oko mene obujmivši obje obje moje dojke dok je doveo svoju glavu u dodir s mojim gornjim dijelom leđa. Tako je vrlo tiho puhao zrak gore-dolje po mojim leđima od čega mi se koža naježila od zadovoljstva koje je išlo ravno s leđa na moju macu. Ovo je za mene bilo potpuno novo iskustvo i od njega su mi klecala koljena. Zatim je odvezao donji dio bikinija, ostavivši me golu. Gurajući moja leđa dalje prema dolje dok mi ruke i šake nisu dosegle jastuke na kauču, rekao mi je da ostanem mirna. Zatim sam osjetila njegove ruke kako me udaraju po guzici od mekog do srednje jakog šamara. Ono što se zatim dogodilo potpuno me iznenadilo. Tom me mekim bičem s više jezika udario po stražnjici. Nije boljelo ništa jače od najjačeg šamara. Zatim me povukao za kosu na potiljku i okrenuo prema sebi.Ispružio je ruku i opipao moje grudi, zatim ih je ošamario, a potom ih je udario bičem. Napokon, nakon što mi je razdvojio noge, posegnuo je između njih i milovao i pipao moju macu. Nakon toga uslijedila su tri polunježna udarca dlanom po mojoj maci.

Odmaknuvši se ostavljajući me u pomalo šokiranom stanju, Tom je rekao: "Jill, to bi mogla biti najgora fizička bol koju ćeš doživjeti na zabavi. Htio sam da je doživiš tako da se ne iznenadiš kad se dogodi na zabavi." Zatim me ponovno zgrabio za kosu i držao me mirno dok me grubo poljubio. Zatim se okrenuo i napustio moju R nevjeste dobrodošli, stajala sam tamo gdje me je ostavio. Samo me “pretukao” bičem. Nije boljelo ništa više od njegovih čvrstih udaraca po mojoj guzi i nije ostavio prave tragove na mom tijelu, ali me je "tukao" bičem. Također me je šamarao/šibao po grudima. Ošamario mi je macu. Pokušavala sam shvatiti kako se osjećam u vezi ove nove "radnje" u ovoj seksualnosti koju smo Tom i ja unijeli u mene. Pažnja koju sam posvetila mojim dojkama peckala me je i boljela (opet ništa što nisam mogla podnijeti), ali privukla je punu pažnju mojim dojkama i bradavicama uz uzbudljiv osjećaj trnaca. Šamari po mojoj mačkici, neobično nakon početne boli, izazvali su val zadovoljstva koji je prostrujao mojom mačkom. Zbunjen sam, možete se kladiti.