Idealizirana žena Ruskinje

Činilo se kao da dan nikada neće završiti. Stopala su me boljela nakon što sam tako dugo bila na njima. Imao sam još samo 3 sata do cilja. Radna maloprodaja ponekad je bila loša. Otvorio sam trgovinu te subote ujutro i tada sam se dobrovoljno prijavio da pokrijem drugu smjenu za kolegicu s posla čija se kći razboljela. Dok sam gledala na sat, nadala sam se da se moj muž zabavlja s dečkima na njihovom pecanju u kanuu. Zapravo, od vremena kada bi sada skoro trebali biti kod kuće. Dom. Nisam mogao čekati. Čaša vina, topla kupka. i kad su dečki bili u krevetu, mogla sam dobiti ono što mi je stvarno trebalo. Dom. .

Dok sam uzimao posljednju pauzu, vidio sam da imam poruku od najbolje prijateljice na mobitelu. Kad sam nazvao Heather, zvučala je iznemoglije od mene. Njezin suprug Rob zna biti pravi kreten, a pokazalo se da je danas bio u najboljem izdanju. Srećom, upravo je otišao provesti noć u njihovoj kolibi u planinama, ali Heather je rekla da joj treba rame na koje bi se mogla osloniti i žestoko piće te me upitala što radim nakon posla.

Nazvala sam muža da vidim kako mu je prošao dan. On i dečki su se lijepo zabavili, a kako je vrijeme trebalo biti odlično, htjeli su to ponoviti vedro i sutra ujutro. Pitao me smeta li mi. Nakon što sam mu rekao da Heather večeras želi otići na piće, odlučili smo da ću se družiti s Heather nakon posla, vjerojatno prespavati, a on i dečki će dobiti svoje vrijeme. Toliko o odlasku kući. Idealizirana žena Ruskinje .

Moja je smjena konačno završila i izašao sam vani. Nazvala sam Heather i napola bila u iskušenju da joj kažem da sam preumorna i da samo idem kući uzeti ono što mi treba. Ali kad sam je dobio na telefon, mogao sam reći da stvarno mora razgovarati i piti. Odlučili smo isprobati bar u novom centru grada. Dok sam se vozio četrdeset pet minuta do njezine kuće, bila je spremna za polazak. Praktički je uskočila u moj auto kad sam se zaustavio.

"Idemo curo. Trebam piće!"

Zaustio sam nešto o tome da želim otići kući i presvući se, posebno nakon što sam je pogledao. Izgledala je spremno za noćni izlazak u dugoj crnoj suknji s štiklama i bijeloj Rezultati pijani tinejdžer masturbira bez naramenica. Bio sam obučen za prodaju; par crnih rastezljivih hlača od likre i bijelo podstavljeni čipkasti top s "mogu li te nešto zanimati" zaobljenim izrezom i par crnih štikli. Oh dobro, moralo bi poslužiti.

Stigli smo do bara i lako dobili stol jer je bilo rano. Naručili smo nekoliko margarita i nešto hrane i pustio sam je da se oduška. Bar je bio lijep, pomalo malen i ugodan s pristojnim plesnim podijem. Glazba je bila dobra mješavina i nije bila toliko glasna da se ne bi čuli razgovori. Kad smo završili s hranom i naručili još jednu turu pića, mjesto se počelo puniti. Malo smo sjedili i čavrljali, a Heather se počela opuštati dok su joj piće i razgovor ublažavali stres. Ne baš topla kupka i vino koje su mi trebale, ali i zbog margarita sam se osjećao prilično dobro.

Na pola našeg pića par momaka je došlo i počelo razgovarati s nama. Bili su slatki i vrlo pristojni. Predstavili su se kao Josh i Adam. Josh je imao 24 godine, bio je visok oko šest stopa, tamne kose i oko 190 funti. Nije poderano, ali lijepe izrade. Adam je imao 23 godine, oko 5'10', srednje građe, plave kose i plavih očiju koje me otapaju. Malo smo razgovarali o baru - kako je u njemu bila dobra mješavina ljudi od tipova njihovih godina do starica poput Heather i mene. Dobro su se nasmijali ovome i rekli smo im da Heather ima 38, a ja 37 godina. Razgovor tekla lako. Kako su naručili kolo za sve nas, zamolili su nas za ples.

S njima smo otplesali par pjesama. Bili su savršeni džentlmeni, držali su ruke i ostale dijelove tijela tamo gdje im je mjesto kada su plesali s damom. Nekoliko smo se puta dobro nasmijali komentirajući druge koji su bili malo koketniji u svom plesu prije nego što smo se vratili za stol uživati ​​u našim pićima.Dečki su skliznuli s obje strane separea, dopuštajući nam da sjedimo s vanjske strane. Adam je bio pokraj mene, a Josh pokraj Heather. Naš razgovor se nastavio, a obojica su bili savršeni džentlmeni.

Na pola našeg pića dvojica njihovih prijatelja, Dave i Doug, došli su pozdraviti nas. Nakon prigodnog predstavljanja, ubrzo su se stisnuli do nas na našem štandu i pridružili se našem razgovoru. lizanje ženskog čmara Zavodeći svoje sinove Dave je također imao 24 godine. Bio je visok oko 5'8" i zdepast. Nikako debeo - širokih ramena i čvrst. Imao je svijetlosmeđu kosu i smeđe oči. Doug je bio visok 5"11", 23 i bio je visok mršav tip s dugim Crna kosa.

Dave i Doug pokazali su se jednako džentlmenima kao Josh i Adam. Nas šest smo razgovarali, smijali se, plesali i pili nekoliko sati prije nego što smo rekli da bismo stvarno trebali stati i krenuti van. Dečki su rekli da će ipak krenuti kući. Kad sam izašao van, pogledao sam na sat i iznenadile su me dvije stvari. Prvo da je bilo skoro 1:30 ujutro, a drugo koliko sam dugo morao buljiti na sat da to utvrdim. Ne pijem previše i pretpostavljam da su margarite uzele svoj danak. Svi smo se smijali dok sam ovo naglašavao. Dečki su predložili da svi zajedno prošetamo centrom grada da se malo popijemo. Bila je to lijepa topla večer pa se činilo kao jako dobra ideja.

Tako smo malo šetali. Škljocanje potpetica po pločnicima povremeno je prekidano prijateljskim čavrljanjem i smijehom. Otprilike 10 minuta hoda, Heather je pitala dečke znaju li gdje je kupaonica. Adam je rekao da se njegov stan nalazi iznad trgovina u susjednom bloku, pa smo prošetali tamo i svi se popeli dizalom. Kad sam ušao, Josh je legao na kauč i upalio TV, a ja sam gledala kroz veliki prozor u pogledu na centar grada dok je Heather vodila svoje poslove. Adam je pitao želimo li još jedno piće s njima.

Možda sam bio ometen pogledom i nisam baš obraćao pozornost, ali rekao sam "Naravno."

Kad je Heather izašla, blender se upravo zaustavljao i ja sam pitao Josha što mu je tako zanimljivo u gledanju tipova kako igraju poker na TV-u. Pokušao Xxx cijev ov vodič objasniti i nakon što sam mu rekao da je igranje pokera zabavno, gledanje nije, pitao me želimo li igrati poker. Upravo sam mu htio reći "Ne" kad je Heather izašla iz kupaonice usred razgovora i rekla,

"Oh super, znači svi ćemo malo igrati poker?"

Bili smo zaključani. Hvala Heather. Adam je stigao s pladnjem svježih margarita. Dave je posegnuo za čašom i bila sam malo iznenađena jer je Adam gotovo vikao na njega.

"Hej. Ovaj je za Rebeccu, a ovaj je za Heather. Evo uzmi jedan od ovih"

Dave nam je stidljivo dodao piće prije nego što je i sam uzeo jedno. Dok su nas doveli do stola i Adam je izvadio neke karte, a ja sam pitala što ćemo igrati budući da nismo imali puno novca i nismo igrali poker u striptizu.

Nakon malo rasprave i pola margarite, "O moj Bože. Jesam li već pola toga popio?" odlučili smo da će pobjednik dobiti čašicu tekile kome god želi. Nakon što je razrađeno, karte su podijeljene i igra je počela.

Prvu ruku sam iznenadio sve, pa i sebe i pobijedio. Natjerao sam Adama da udari, koji je brzo i lako oborio. Josh je dobio sljedeću ruku i natočio veliku čašu Heather da popije. Zavodeći svoje sinove Marina Krleža Svi su se smijali kad je zakašljala nakon što je popila čašu i karte su se ponovno podijelile. Ovaj put je Adam pobijedio i s osvetom u svojim slatkim očima gurnuo mi je čašu. Nakon što sam progutao zlatnu tekućinu, rekao sam dečkima da moramo prestati ili promijeniti pravila. Uz njih četvero i nas dvoje, izgledi da ćemo se onesvijestiti ili povratiti bili su veliki.

Neko smo vrijeme razgovarali o tome, a dok sam pijuckala posljednji gutljaj margarite, Dave je predložio da igramo poker u striptizu. Pogledao sam na sat kroz mutne oči "2 ujutro?" Mislio sam. Heather i ja smo se pogledale i ona je blago kimnula.

"OK", rekao sam."Ali igrat ćemo samo pola sata."

Ponosna na sebe što sam smislila pravilo koje će nas spriječiti da se razgolitimo pred ovim dečkima koje smo upravo upoznale, nisam ni primijetila svježu margaritu ispred sebe. Samo sam otpio gutljaj i samodopadno se nasmiješio preko čaše dečkima.

"Nema problema", odgovorio je Adam. "Ali budući da ste vi donijeli neka pravila, i mi dolazimo do nekih pravila. Tko god pobijedi, može skinuti jedan odjevni predmet, s koga želi, i može provesti jednu minutu skidajući ga. Čarape i cipele se ne računaju, pa bilo koji od njih odlazi obući ih ili skinuti. Ako netko izgubi svoj posljednji komad odjeće, pobjednik dobiva dvije minute da ga skine."

Sada bi trijezne Rebecca Debeli tinejdžerski seks vruće Heather vidjele da to znači da kad god tip pobijedi, jedna od nas će izgubiti nešto odjeće, i da će njihove ruke nekako biti na nama u tom procesu. Ali sposobnost da tako racionalno razmišljamo obojicu nas je napustila prije otprilike 3 pića. Sve što smo čuli bilo je da će svaka ruka trajati još jednu minutu dulje, stoga će biti manje ruka za odigrati i manje odjeće za izgubiti, pa smo se oboje brzo složili s novim pravilom i podijeljena je prva ruka.

Heather je bila šokirana kada je pobijedila i zahihotala se kada je Dave spustio nisku ruku i rekla da bi trebao nešto skinuti. Adam ih je uputio na čelo stola gdje je Dave stajao ispred Heather. Visoka 5'8", Heather je bila visoka kao Dave, ali s štiklama na nogama gledala je u njega. Dave je podigao pogled prema Heather dok je ona posegnula dolje i navukla njegovu polo majicu preko njegove glave, otkrivajući gola mišićava prsa.

Nasmijao sam se kad je Adam pogledao na sat i rekao joj da ima još 45 sekundi, ali ona je podigla majicu i rekla mu da je gotova. Pijuckajući svoje piće prihvatio sam Slatke lagane tinejdžerske frizure za sljedeću ruku.

Sva sreća koju sam imao ostavila me s tom rukom. S visokom šesticom, znao sam da ću biti niska ruka. Pitanje je bilo tko će pobijediti i koga će izabrati.Adam je odgovorio na pitanje kad je položio tri dame, dovodeći me na čelo stola mašući njima u zraku. Čak i sa svojim petama od 3 inča, pogledala sam ga dok sam stajala ispred njega. Kimnuo je Joshu i rekao mu da započne mjerenje vremena.

Podigla sam pogled prema njemu očekujući da se sagne i navuče moj čipkasti top preko moje glave. Imam velike 36D grudi koje izgledaju veće nego što jesu na mom malom tijelu od 5' 3 inča. Posegnuo je za mnom, ali umjesto da mi podigne gornji dio, okrenuo me oko sebe. Nasmijala sam se dok sam skoro pala, ali on me je podigao Njegove glave na mom ramenu, pogledao je Heather i rekao:

"Dopusti da ti pokažem što sam mislio kad sam rekao da još imaš vremena. Ovo je pravi način da se skineš dok igraš ovaj igra."

Njegov je dah bio vruć uz moje uho dok je to govorio Heather. Ruke su mu prelazile niz moje bokove i povlačile donji dio mog topa. Zatim je ponovno prešao rukama preko mog gornjeg dijela i lagano njima prešao preko mojih grudi. Ostali dečki su svi stenjali dok je njegove ruke milovao moje grudi, a njegovo se milovanje pretvorilo u pipanje dok ih je oboje stiskao, Kim Kardashian daje pušenje ih zajedno i gnječeći ih kroz moj gornji dio. Htjela sam mu odgurnuti ruke i prekinuti igru, ali tijelo su mi prolazili trnci kad sam se sjetila što sam stvarno htjela večeras. Moje su grudi oduvijek bile vrlo osjetljive, a bradavice su mi bockale na vrhu kad sam zatvorila oči i naslonila glavu na njegovo rame. Osjetila sam kako njegove ruke klize natrag niz moje strane i podižu donji dio mog topa prije nego što osjetim tople ruke na svojoj goloj koži ispod. Kliznule su uz moj trbuh kad je Josh objavio da ima još 15 sekundi. Rukama je obujmio moj čipkasti grudnjak ispod gornjeg dijela i stegnuo moje bradavice između svojih palčeva i prednjih prstiju prije nego što je skliznuo natrag i povukao moj gornji dio.

Držala sam ruke iznad glave dok mi je podizao gornji dio. Dok je Josh nazvao "vrijeme", dečki su navijali dok sam stajala ispred njih u bijelom čipkastom grudnjaku. Bradavice su mi jasno virile iz grudnjaka, njihov obris bio je vidljiv kroz čipku, a vrhovi su bili otkriveni preko gornjeg ruba grudnjaka.Pogledao sam Heather dok mi se smiješila dok je pila svoju margaritu. Vratio sam se na svoje mjesto i Adam je podijelio sljedeću ruku.

Dok sam Zavodeći svoje sinove Adama kako dijeli karte, moj um i tijelo su se borili. Bradavice su mi još pokušavale prorezati čipku mog grudnjaka i osjećala sam poglede svih tipova na njima. Tijelo mi je bilo toplo i bolno. Dok sam pijuckao piće, pogledao sam Heather preko stola. Pogledala me iznad čaše tinjajućim očima. štipaljka za klitoris price Uputila mi je pogled koji je obično značio da je jako napaljena i da njezinog muža čeka divlja noć. Jedino što je večeras bio miljama daleko u njihovoj kolibi.

Stalno smo se gledali dok smo igrali ruku. Naše oči međusobno komuniciraju naše stanje uzbuđenja dok se međusobno pitaju što bismo trebali učiniti. Oči su joj zasvjetlucale i izgledala je sretno kad je Josh dobio ruku i pokazao joj da ode do čela stola. Ustala je i odšetala do čela stola gdje ju je dočekao Josh. Čak i s njezinim potpeticama, Josh ju je pogledao dolje. Podigla je pogled u iščekivanju i počela se okretati, očekujući isti tretman kao i ja.

Josh ju je zgrabio, držeći je leđima nama ostalima dok je rekao Daveu da pokrene mjerač vremena. Rukama je prelazio preko njezinih bokova i obujmio joj dupe prije nego što joj je stisnuo obraze kroz suknju. Nježno ju je gurnuo unatrag i njezina je guzica sjela na stol. Zatim ju je potpuno podigao na stol i spustio se na koljena ispred nje. Nježno joj je razmaknuo koljena dok je gledala dolje u njega i zahihotala se dok su mu ruke nestajale ispod njezine suknje. Kad je Dave nazvao 30 sekundi, spustio je glavu i nestao ispod njezine suknje. Mogao sam vidjeti njegovu glavu ispod njezine suknje između njezinih bedara. Zatvorila je oči, a glava joj se okrenula unatrag dok se njegova glava pomicala s jedne strane na drugu i mogli smo čuti zvukove ljubljenja. Ispustila je zrak i uspravila se u sjedeći položaj dok je Dave tražio 10 sekundi. Znao sam da joj je na neki način morao dirati macu i bio sam malo ljubomoran.Bokovi su joj se ljuljali naprijed-natrag dok je Dave zvao vrijeme. Otvorila je oči i pogledala dolje dok je Josh izlazio ispod njezine suknje.

"Još uvijek imam svoju suknju", rekla je, "to znači da je mogu zadržati, zar ne?"

"Samo naprijed i ustani." odgovorio je Josh.

Heather je ustala. Dok je to činila, suknja joj je pala preko njezinih dugih nogu, otkrivajući njezine svijetloplave tange između čvrstih obraza. Okrenula se prema svima nama, malo pocrvenjevši. Bedra su joj blistala na svjetlu mokrih poljubaca koje joj je Josh sigurno dao ispod suknje. Dok nam je malo pozirala, nisam bio jedini koji je primijetio tamnu vlažnu mrlju između njezinih nogu jer je jedan od njih komentirao to. Josh se samo nasmiješio i prinio vlažan prst ustima i sisao ga.

"MMMM", jedva čekam da dobijem još toga." Rekao je kad je sjeo za dogovor.

Misli su mi jurile dok su se karte dijelile. Koji vrag!

Karte su podijeljene kad je Heather ponovno sjela nasuprot mene. Lukavo mi se nasmiješila kad sam je vidio kako pljesne rukama sa svojih bedara. Moj um je pokušavao shvatiti situaciju dok je moje tijelo počelo plakati za oslobađanjem. Dok sam gledao dolje u svoju ruku, znao sam da ne mogu pobijediti bez obzira kakav je bio moj ždrijeb. Laknulo mi je kad je Heather položila pobjedničku ruku. Uz đavolski smiješak, praktički je zapovjedila Joshu do čela stola.

"Da gospođo?" upitao je Josh prekriživši ruke i pogledavši je odozgo.

Podigavši ​​pogled prema njemu, prešla je prstom niz njegov nos, preko njegovih usana i brade i ravno niz njegova prsa. Mogao sam reći da su svi ostali dečki buljili u njezine guzice razdvojene tangama, ali moje su oči pratile njezin prst dok se spuštala preko njegova ravnog trbuha do njegova pojasa i niz patentni zatvarač. Kad je došla do dna njegovog patentnog zatvarača, okrenula je ruku i do kraja mu opipala međunožje. roleplay Zavodeći svoje sinove Zastenjao je kad ga je njezina ruka stisnula, ali jedva sam ga čuo preko vlastitog stenjanja.

"Samo naprijed i započni vrijeme", rekla je dok je njezina ruka brzo otvarala njegov remen i zakopčala mu gumb na trapericama.

Nagnula se na njega kad joj je ruka nestala u njegovim trapericama. Dahnuo sam kad sam vidio njezinu ruku kako se kreće ispod traperica, mogao sam reći da mu pumpa kurac. Kad je Dave objavio da je ostalo još 20 sekundi, izvukla je ruku i gurnula mu traperice prema dolje. U trenutku kada ih je obradila do njegovih gležnjeva, Dave je najavljivao još 10 sekundi, ali ja sam ga jedva čula jer sam buljila u Joshov tvrdi kurac koji mu je virio iz bokserica. Bio je dugačak, vjerojatno oko 7 inča, i otprilike velik kao Red Bull. Heather ga je omotala prstima i nekoliko puta ga udarila kad je Dave najavio vrijeme. Kad se okrenula da zauzme svoje mjesto za sljedeću ruku, Heather je gurnula guzicu uz Josha, klizeći njegov kurac između svojih obraza. Uzvratila mu je pogled i rekla mu da misli da je sada shvatila igru.

Sjedio sam tamo u čudu. Upravo sam gledao svoju najbolju prijateljicu kako miluje strančev kurac. Učinila sam to dok sam sjedila u grudnjaku u sobi punoj stranaca. Um mi je pokušavao reći da ustanem i izađem, ali tijelo mi je govorilo da ostanem i zabavim se. Tijelo mi je to govorilo prilično glasno.

Kad je Heather sjela, Adam se nagnuo i pitao me jesam li uživala u predstavi. Gledao je dolje u moje grudi, a ja isprva nisam razumjela, dok nisam pratila njegov pogled i vidjela da štipam bradavicu kroz grudnjak. Pocrvenjela sam kad sam maknula ruku s grudi, a Adam mi je rekao da mu javim ako mi treba ruka.

Karte su podijeljene i bio sam šokiran kada sam pobijedio. Osveta. Stajala sam, znajući da dečki gledaju moje grudi dok su poskakivale i njihale se. Uzela sam Adama za ruku i odvela ga do prednjeg dijela stola. Bradavice su mi vrištale o grudnjak kad sam osjetila pogled na sebi. Čak iu svojim štiklama od 3 inča, pogledala sam u Adamove duboke plave oči. Spustio je pogled i nacerio se. Prošli su me trnci od pogleda prema njemu.

Rukama sam ga obuhvatila oko struka i privukla ga k sebi, gnječeći svoje grudi u njegov trbuh. Okrenula sam se prema Teen chat erotske prici besplatno i pitala što da skinem.Usred navijanja za hlače i košulju, mrdnula sam guzicom i počela kliziti niz njegovo tijelo, a moje su grudi trljale njegovo međunožje. Dok sam čučao ispred njega svi su navijali, a ja sam se okrenuo, pritisnuvši obraz na njegovo međunožje i rekao Daveu da mi počne mjeriti vrijeme.

Ruke su mi kliznule uz njegova bedra, do pojasa i počela sam se igrati s pojasom, prije nego što sam se spustila i lagano mu prešla preko međunožja. Dok sam ih podigao, gurnuo sam ih ispod njegove majice, podigao ruku, osjetivši njegovu golu kožu pod prstima. Još uvijek čučeći ispred njega, vidjela sam po izbočini na njegovim hlačama da uživa u ovome dok sam noktima lagano prelazila preko njegovih prsa.

Počela sam ustati i zarila glavu pod njegovu majicu. Vidjevši njegovu mladu, gipku kožu, počela sam lagano ljubiti svoj put gore preko njegovog trbuha i sve do njegovih prsa. Uštipnuo sam i zavrtao jednu od bradavica između prstiju prije nego što sam je uzeo u usta i sisao. Čuo sam kako ječi dok sam čuo da je 20 sekundi pozvano. Poljubila sam preko druge bradavice i učinila isto dok je moja slobodna ruka posegnula prema dolje i zgrabila šaku njegove zahvalnosti koja se borila da se oslobodi njegovih hlača. Prelazeći jezikom preko njegove bradavice, gurnula sam majicu preko glave dok je trebalo 10 sekundi.

Dok sam sisala njegovu bradavicu u ustima, pogledala sam Heather koja me gledala kroz cakle oči. Sjedila je sučelice meni, s Daveom s jedne strane, čija je ruka visoko trljala jedno bedro, i Joshom s druge strane, čija je ruka visoko trljala njezino drugo bedro. Nasmiješio sam se kad sam vidio kako prstom trlja krugove preko gaćica i primijetio sam sve veću vlažnost gaćica. Navukao sam mu majicu preko glave kako se zvalo vrijeme, namignuo Heather i sjeo.

Kad je Adam sjeo pokraj mene, dečki su mu ukazali na tragove ruža na trbuhu i oko bradavica. Nasmiješila sam se kad sam posegnula u torbicu i nanijela svježi ruž na usne.

Karte su podijeljene, a Adam se nagnuo i rekao mi koliko je uživao u tome.Rukom mi je milovao bedro, a Doug se nagnuo s druge strane i rekao mi da se nada da sam mu pružio isti tretman kao što je njegova ruka počela brinuti o mom drugom bedru. Gledajući preko stola, mogao sam reći da Heather uživa u rukama drugih tipova na svojim bedrima. Kad su se igrale karte, Doug me stisnuo za bedro i rekao mi da ustanem.