Fetiš pušenje mladih

Moj dečko me voli razotkriti

ili bi se možda trebala zvati

Egzibicionist u poricanju

Svi likovi uključeni u bilo kakve seksualne aktivnosti u ovoj priči bili su stariji od 18 godina kada su se događaji odigrali.

Prije nego što pročitate ovaj dio, snažno predlažem da pročitate Kompetencija tinejdžera dijelove. Oni će vam dati pozadinu koja će ovaj dio učiniti puno ugodnijim.

Dio 22 -- Ryan pronalazi više načina da me razotkrije

==============================

Fotografije i video zapisi

----------------------------

Sjećaš li se da sam ti pričao o mojim golim fotografijama koje je Ryan stavio na zidove kad me posjetila moja tazbina. Pa on je otišao korak dalje. Pronašao je ove digitalne okvire za fotografije na e-bayu i kupio ih 3. Charter školska uniforma ih je 2 na zidove kod kuće, a jedan je ponio na posao da ga stavi na svoj stol. Ako nije bilo dovoljno loše što ima moje slike gole i kako radim svakakve 'osobne' stvari na svom stolu da ih svi vide, ovi prokleti okviri za fotografije također reproduciraju videozapise. Dakle, da, njegovi kolege s posla gledaju videe mene na mom Sybianu i Dildo Bikeu i svakakvih drugih neugodnih situacija. Strahovala sam od njegovog sljedećeg radnog izlaska.

Ryan mi je također rekao da je objavio moje fotografije i video zapise na nekim web stranicama. Rekao mi je nazive stranica, ali ih još nisam tražio; osim jednog, odabrao je moj video kako imam vrlo glasan i aktivan orgazam(e) i poslao ga na neku web stranicu koja ima veze s 1000 orgazama ili tako nešto. Osim što mi je bilo malo neugodno gledati to (iako je Ryan tada bio jedini sa mnom). Mislio sam da je to sasvim dobro. Nadam se da će i drugi ljudi koji ga gledaju uživati.

Dvorana

----------

Ovo je vrhunac mog tjedna. Pa, jest ako se radi o planiranom posjetu i ja sam se (ili Ryan) sav razradio. Volim ići kad me Ryan iznervira i on ide sa mnom, a ja mogu izaći iz kuće gola i hodati gola kroz parkiralište u teretani.

Ponekad sam počeo biti malo odvažniji.Već pet puta sam dan ranije uspio rezervirati popodnevni dopust s fleksibilnim radnim vremenom i odvezao sam se na posao s jednom od svojih vibracija. Zatim sam proveo jutro dopuštajući da me vibracija toliko uzbudi da sam se jednog jutra dobio je batine jer se nije dovoljno koncentrirao na sastanku.

Kad konačno dođe vrijeme za odlazak, jurim do auta i skidam se gola prije nego što odem u teretanu. Čim stignem iskočim iz auta, protegnem ruke i noge i polako uđem u teretanu. Čak sam počela parkirati što dalje od vrata teretane kako bih dulje bila vani, u javnosti, potpuno gola. Također razmišljam o parkiranju na parkiralištu supermarketa niz ulicu, ali još nisam smogao hrabrosti za to.

Dva puta sam čekala kraj svog auta dok neki muškarci nisu prošli, a zatim prošli pokraj njih potpuno goli, osim s ključevima auta u ruci. Sviđaju mi ​​se komentari s kojima izlaze i kada neki od njih izvade telefone i fotografiraju me ili vide.

Jednom su me 3 muškarca počela ispitivati ​​zašto sam gola i kamo idem. Samo sam stajao ispred njih i odgovarao na njihova pitanja. Fetiš pušenje mladih Jedan od njih je pitao može li napraviti nekoliko selfija s rukom oko mene. To je napredovalo do toga da su me držali u zraku raširenih nogu dok je jedan od njih fotografirao. To su učinili 3 puta tako da su svi dobili moju fotografiju.

Pitao sam se hoće li te moje fotografije završiti na zidu u kantini na njihovom radnom mjestu.

Treninzi u teretani uvijek su potpuno nevjerojatni i gubim broj koliko sam puta svršio.

Jednom kada sam unaprijed znao da iduće poslijepodne idem u teretanu, Jenny (djevojka Ryanovog brata) je pitala mogu li je usput pokupiti na sveučilištu. Vozio sam se s posla, ravno kroz grad, zatim sveučilišni kampus i onda natrag kroz grad; potpuno gola.Kad sam došao do mjesta gdje je bila Jenny i kad je otvorila vrata automobila i vidjela me, skinula se prije nego što je ušla u auto; na veliku radost par muških studenata koji su hodali prošli. Rekla mi je da ju je stvarno napaljivalo što je bila gola tamo gdje ju je svatko mogao vidjeti. Mislim Fitnes žene najerotičnije tinejdžeri sam je malo razočarao kad sam joj rekao da većina ljudi vidi samo ono što očekuju vidjeti.

Jenny je jako voljela hodati gola od auta do teretane i bilo nam je super zadirkivati ​​muškarce svojim golim tijelima.

Drugi put kad smo Ryan i ja otišli tamo u nedjelju ujutro, bio sam prilično iznenađen kad sam tamo vidio Karen (Ryanovu radnu kolegicu) i Emmu (njezinu partnericu). Iako su ljubavnici, još uvijek vole zadirkivati ​​muškarce pokazujući svoje (i moje) stvari. Kad sam razgovarao s Karen, rekla mi je da je Ryan stalno govorio o tom mjestu i da je odlučila doći i sama vidjeti to mjesto. Nije rekla Emmi o besplatnom članstvu za djevojke ako su gole, a Emma je bila prilično šokirana kad im je Darren rekao za besplatno članstvo ako vježbaju gole. Naravno, Emma se odmah živnula. Bili su usred jebanja na posebnim biciklima za vježbanje kad sam ušao.

Dok smo masturbirale u sauni, Karen me podsjetila na vrijeme kada me Emma koristila kao živu lutku za neke medicinske ljude koji su napravili gips za svaku moju ruku i nogu, a zatim me vozili po gradu u invalidskim kolicima dopuštajući svakome tko pogleda da me vidi gola prsa i maca. Vjerojatno zato što sam bio na visokom seks adrenalinu kad me podsjetila, glupo sam rekao da bih to volio ponoviti. Čak sam joj rekao da još uvijek imam gips.

Kasnije te noći sjetio sam se što sam rekao i ponadao se da Karen i Emma neće moći posuditi invalidska kolica.

Čini se da su ti mladi blizanci često u teretani. Susreo sam se s njima dosta puta i pitali su me bih li ih pokupio iz njihove kuće jednog dana tijekom školskih praznika.I oni žele otići od kuće goli, dobro vježbati i vratiti se kući i dalje goli.

Ryan misli da je to sjajna ideja i čak smatra da bismo ih trebali češće pozivati ​​u svoj dom. Rekao je i da bi bilo super kada bi mogao otići na odmor s 3 djevojke koje bi se lako izvukle da su stalno gole. Da ne znam da me toliko voli, zaklela bih se da je samo htio perverzirati na njihovim mladim tijelima. Morat ćemo vidjeti kako će se stvari Fetiš pušenje mladih, ali bilo bi lijepo da ponekad ne budem u centru pažnje.

Utrke motora

---------------

Ranije ove godine Ryan si je utuvio u glavu da želi ići na F1 VN Velike Britanije u Silverstoneu. Kad je Ryan rekao da je rezervirao karte, pretpostavila sam da idu on i Tom. Oko sredine lipnja pitao me jesam li rezervirao odmor za petak prije utrke i ponedjeljak poslije. Zamislite moj šok kada mi je rekao da idemo on i ja i da je posudio svu opremu za kampiranje koja nam je trebala.

Postao sam nervozan jer sam najbliže kampiranju bio kad smo bili u mobilnoj kućici Ryanova ujaka.

U svakom slučaju, Ryan mi je rekao da ne pakiram puno odjeće jer će biti toplo tog vikenda i vrlo rano ujutro u petak smo sve nagomilali u auto i krenuli.

Stigli smo u kamp malo prije 9 ujutro, prijavili se, nabavili narukvice i krenuli tražiti mjesto za postavljanje šatora. Ryan nam je rekao da je odabrao polje 'živahno' umjesto polja 'obitelj'. Nisam bio siguran da je to pravi izbor; izbor između bučnih pijanaca i djece koja vrište.

Nisam se iznenadio kad je Ryan odabrao mjesto tik do grupe od desetak mladića koji su upravo ustajali i svi su tada izgledali kao da su dobro proveli noć.

Ryan je izvadio šator iz auta i rekao mi da ga postavim dok on ode po mlijeko i vodu. Pa, nisam imao pojma odakle Priča o djevojačkom penisu počnem, a štoviše, nisam bio baš odjeven za saginjanje da zabijem klinove u zemlju.Počela sam poželjeti da mi je Ryan natjerao da nosim vibrator na putu prema dolje kako bih bila sva uzbuđena kad stignemo tamo. Tada mi ne bi smetalo da se sagnem i dopustim tim mladićima da mi vide Matrica dominacije dio i suknju. Kako je bilo, jednostavno sam znao da ću se JAKO osramotiti.

Bio sam u pravu. Čak sam i zbog čučanja da otvorim torbu i izvadim šator izvukao malo publike; i crveno lice. Mikrosuknja koju sam nosila podigla se i svaki put kad sam ustala morala sam je povući prema dolje kako mi maca i guza ne bi bili otkriveni.

Činilo se kao da vječito pokušavam riješiti kako se taj prokleti šator podigao. Na kraju sam to uspio, ali ne bez brojnih komentara mladića. Tipičan Ryan, ponovno se pojavio baš kad sam se približio kraju. Kad sam mu rekla da su mladići imali odličan pogled i da sam se jako osramotila, samo se nasmijao i rekao da se kladi da sam uživala u svakoj sekundi.

Lupila sam ga po ruci i rekla mu da nisam, ali nije mi vjerovao.

Čim smo istovarili auto, Ryan me povukao na vreću za spavanje i prvi put me pojebao u šatoru. ljubomora Volim mamu Problem je bio u tome što je Ryan ostavio otvorena vrata šatora i što sam ja zaboravila da su šatori toliko tanki da su mladići mogli čuti sve moje jauke. Kad smo izašli, jedan od njih je morao otići i pitati jesmo li se dobro pojebali.

Pocrvenjela sam kad je Ryan rekao,

"Da, hvala, ponekad zna biti malo bučna."

Moj faktor uzbuđenja bio je prilično visok, ali još uvijek nisam bio previše sretan. Ryan me gledao, okrenuo se, poljubio me i šapnuo,

"Idi i stavi jednu od svojih vibracija u lover, a onda mi daj daljinski upravljač."

Budući da sam poslušna djevojka, otišla sam i učinila kako mi je rečeno. Stajala sam tamo u šatoru sa svojom malom suknjom podignutom oko struka, raširenih nogu i upravo sam se spremala podići vibraciju u sebi kada su se vrata šatora otvorila i Ryan je stajao tamo držeći ih otvorena za 3 mladića da vidim što točno radim.Ryan je pogledao mene, zatim trojicu mladića, pa opet mene, nacerio se i rekao:

"Nastavi;" zatim nakon stanke: "Imaš novi top i suknju za obući u crvenoj torbi u kovčegu."

Zatim je nastavio držati vrata šatora otvorenima dok sam se ja skinula, našla torbu i obukla.

Dok sam bila spremna, vibra je podigla moj faktor uzbuđenja do te mjere da sam bila napaljena i željela da me vide u odjeći koju mi ​​je Ryan kupio. Vidite, vrh je napravljen od fine bijele mrežice s cvjetnim uzorkom i završava na dnu mojih rebara. Pretpostavljam da je bio namijenjen za nošenje s grudnjakom, ali kako nikad ne nosim grudnjak sve su mi se jasno vidjele bradavice i areole. Kao i moji utezi za bradavice i uzengije.

Što se tiče suknje, ona je manja od 10 inča; gornjih 3 inča su poput remena, a donjih 6 ili 7 inča se šire zbog čega se osjećam kao da nosim samo remen. Moram nositi suknju vrlo nisko na bokovima inače su donji dio moje guzice i maca stalno otkriveni.

Ryan je tako dobar u pronalaženju odjeće prave veličine za mene.

Kad sam se Ebanovine zrele sise iz šatora, pogledao sam mladiće, nasmiješio se i rekao Ryanu,

"Hoćemo li se jebati prijatelju?"

"Nadam se da sam više od toga." odgovorio je Ryan.

"Naravno da jesi." rekao sam kad me Ryan zagrlio i izašli smo s terena da razgledamo mjesto. Oboje smo bili iznenađeni stanjem toaleta i tuševa. Očekivao sam da će biti prilično užasni, ali su nevjerojatni; bolje nego što sam vidio u nekoliko hotela. Našli smo restoran, pub, lunapark s panoramskim kotačem i trgovinu. Čak su postavili i ono što su nazvali 'uslugom prijevoza' (tegljač i natkrivena prikolica s redovima sjedala sa strane i u sredini) kako bi vas odveli do staze utrke.

Nešto smo pojeli, a zatim uhvatili shuttle do staze. Siguran sam da je čovjek koji me slijedio dok sam se penjao uz stepenice do prikolice vidio moju guzicu i macu, i sjeo je nasuprot mene dok smo se vozili na stazu.Ryan je držao ruku na mom koljenu i držao mi je razmaknuo koljena kako bi Kraljevske igračke mogao vidjeti Ženska hrvačka liga macu.

Do tog sam vremena izgubila sve svoje inhibicije i samo dopustila Ryanu da čovjeku pokaže moju macu.

Morali smo malo požuriti da bismo mogli vidjeti jedan od treninga. Dovraga, buka je bila zaglušujuća, a sve što sam mogao vidjeti su automobili kako bljeskaju kako prolaze ispred mene. U redu, mogao sam vidjeti mnogo više na ogromnim televizijskim ekranima, ali da budem iskren, smatrao sam ga prilično dosadnim. Kad sam rekao Ryanu, rekao je da će zbog atmosfere vikend biti sjajan. Rekao sam mu da sam primijetio da su svi sretni i da se zabavljaju.

Tada sam pogledao niz brdo na kojem smo sjedili i vidio čovjeka kako gleda prema nama; podigni mi suknju. Koljena su mi bila malo razmaknuta jer je Ryan daljinskim upravljačem držao moju macu 'kuhajući', ali kad sam rekla da sam vidjela čovjeka kako gleda gore, Ryan je stavio ruku na unutarnju stranu jednog koljena i još više razdvojio moja koljena. Dok su se otvarali, vibracija u mojoj mačkici je skočila punom snagom. Ryan se ispričao što me zanemario i stisnuo mi bedro. Osjećala sam se sretno jer sam doživjela svoj prvi orgazam u Silverstoneu. Moje jauke i vriske prekriva buka automobila koji projure.

Kad je trening završio, odlutali smo da razgledamo sve što staza nudi. Stvar je u tome što Ryan nije isključio vibru i ona je polako predla u meni. Što je bilo gore (ili bolje), nisam se sjetio da ga zamolim da je isključi kad se odlučio vratiti u kamp kad sam htio baciti pogled na neke štandove s odjećom.

Bila sam usred kupovine majice Lewisa Hamiltona kad me pogodio sljedeći orgazam. Mlađi tip na štandu me smiješno pogledao, a zatim došao do prednje strane i zagrlio me.

"Jesi li dobro ljubavi. Evo, dođi iza leđa i sjedni."

Odveo me oko kraja svog stola u svoju sjenicu i do stolice i rekao mi da sjednem.Bila je to niska stolica i kad sam ponovno pala u nju, noge su mi se podigle, kao i moja mala suknja, otkrivajući muškarcu moje gole stidne pube i trbuh.

Zurio je sekundu, a zatim se okrenuo da uzme bocu vode za mene.

"Evo, sjednite minutu ili dvije dok poslužim neke od ovih kupaca."

Malo sam spustila suknju, ali kako su mi koljena bila viša od mace, sigurna sam da su ljudi koji su kupovali suvenire imali sjajan pogled. Pogledi koje sam upućivao nekima od njih potvrdili su moja razmišljanja i sigurna sam da je jedna ili dvije mušterije kupilo više nego što je prvotno namjeravalo samo kako bi malo dulje gledale u moje 'zalogaje'.

Nakon što se činilo kao godina, moje je tijelo postalo manje osjetljivo na vibru i počeo sam se vraćati u normalu. Čovjek koji mi je pomogao i stalno se okretao da me provjeri (ili pogleda moju macu i sise), pitao me osjećam li se bolje. Kad sam rekla da jesam, ispružio je ruku da mi pomogne da ustanem.

Zahvalivši mu, rekao sam mu da još uvijek želim majicu. Okrenuo se, uzeo jednu sa stola i dodao mi je. Volim mamu navijanje I dalje se osjećajući jako napaljeno, pitao sam ga mogu li ga isprobati.

"Naravno", rekao je okrećući se natrag prema drugom kupcu.

Pretpostavljam da je očekivao da ću ga isprobati na vrhu svog topa i suknje, ali bila sam napaljena i htjela sam se skidati gola; pa sam i učinio. Gledao sam kako me mušterije tog čovjeka promatraju dok sam se svlačio i oblačio majicu. Samo mi je padala niz tijelo dok se čovjek okrenuo da vidi što gledaju njegove mušterije.

"Malo dugo;" rekao je, "želiš li probati manju veličinu?"

Rub majice bio je duži od dosta mojih suknji pa sam ga pitala mogu li. Dodao mi je još jednu majicu, a zatim se okrenuo da usluži drugu mušteriju.

Izvukao sam prvu majicu i obukao drugu dok su me neki kupci promatrali. Kad se čovjek okrenuo prema meni, druga majica bila je na meni i samo mi je pokrivala macu.

"Ovo je taj -- hvala." rekla sam.

Dok je čovjek posluživao drugu mušteriju, skinula sam majicu kratkih rukava i vratila top i suknju, a zatim izašla iz vidikovca do prednjeg dijela štanda i čekala da mu platim.

Dok je dobivao moj sitniš, zahvalila sam mu što me je pustio da malo sjednem, a zatim sam krenula dalje. Dok sam hodala, nasmiješila sam se činjenici da sam dva puta bila gola iza njega, a on me nije vidio golu ni jednom.

Bilo je mnogo ljudi koji su čekali traktor nazad u kamp, ​​a vozač je rekao da možemo stajati na prikolici ako želimo, ali da bude siguran da se cijelo vrijeme držimo za gornju ogradu.

Pa, do tada je već malo zapuhalo i dok je traktor tutnjao cestom, moja se suknja digla u zrak dajući nekima od ljudi koji su sjedili blizu mene sjajan pogled na moju guzicu i macu. Gubio sam bitku s vibrom i baš kad smo stigli do kampa pogodio me još jedan orgazam. Netko mi je morao reći da smo stigli i da mogu sići s prikolice.

Dogovorili smo se da se nađemo u pubu 'The Petrol Head' i kad sam stigao tamo, zatekao sam Ryana kako sjedi za stolom s nekim mladićima iz šatora ispred našeg. Jedan od njih me je vidio i ustao da mi dopusti da sjednem pokraj Ryana. Pitao Ruskinje dolaze iz što želim popiti i zatim otišao do šanka.

Kad sam sjela, suknja mi se digla u zrak, a moja je gola stražnjica sjedila na baršunastom materijalu. Ryan je odmah stavio ruku na moje bedro i stisnuo je, razmaknuvši mi koljena.

"Opa!" Čuo sam od jednog od muškaraca koji su sjedili nasuprot mene kad mu je moja maca postala vidljiva; i one s obje strane njega.

"Jeste li sigurni da ste dovoljno stari da budete ovdje?" Čovjek nasuprot mene upitao je; "izgledaš kao da imaš samo 12 ili 13 godina."

"Ta tvoja maca meni izgleda dovoljno staro." Drugi čovjek je rekao.

"Naravno da jesam", odgovorio sam, "imam svoju putovnicu u autu da to dokažem ako mi ne vjerujete."

"Hej, u redu je, dušo; ne moraš nam ništa dokazivati; pogotovo s tom mokrom mačkom koja nam bulji u lice;" rekao je treći čovjek.

"Da, sladak je, zar ne?" Ryan je rekao; "i trebao bi vidjeti što ona može staviti u to."

Iako sam se osjećala jako napaljeno, svejedno sam pocrvenjela kad je Ryan rekao svim onim muškarcima da stavljamo stvari u moju macu.

"O da, možda bi nam trebala pokazati." Čuo sam kako je jedan od muškaraca rekao, ali gledao sam Ryana, nisam bio siguran želim li prirediti predstavu ili ne. Bio je to dobar posao što sam bio sav seksiran.

Čovjek koji mi je donosio piće vratio se i stavio moje piće na stol pokraj mene. Kad je to učinio, pogledao je ravno u moju macu i ja sam se malo pokisla.

Čovjek se uspravio i odmaknuo, a dvije-tri kamere telefona bljeskale su.

"U redu," rekao je Ryan, "da se vratimo na pravila, misliš li stvarno da će FIA ​​vratiti točenje goriva?"

Većina muškaraca brzo se udubila u dosadan razgovor, ali muškarac točno nasuprot mene samo je sjedio i buljio u moju macu. Podigla sam pogled prema njemu i stisnula mišiće svoje mace. Nasmiješio se i Kontejner za opušak kasnije, kad je nastala pauza u F1 razgovoru, Ryan me pitao što sam kupio. Kad sam mu rekla, zamolio me da ga isprobam kako bi mogao vidjeti. Izvadila sam ga iz torbe i počela ga obući, na gornji dio i suknju, ali Ryan me zaustavio i rekao da prvo moram skinuti gornji dio i suknju.

Osvrnula sam se i rekla da je previše javno pa je zamolio mladiće da ustanu i stvore zid kako me ostatak puba ne bi mogao vidjeti. Spremno su pristali i svi su ustali. Stvar je u tome što su svi stajali prema meni.

"Muškarci!" rekla sam i polako skinula gornji dio pa suknju.

"Ne vidim!" rekao je jedan od muškaraca na kraju reda pa sam polako napravio 360 dopuštajući im da me dobro pogledaju prije nego što sam obukao majicu.

Okrenula sam se prema Ryanu, a on je kliznuo rukama uz moje noge i dodirnuo me, govoreći:

"Sranje djevojko; kaplje ti."

– To si ti kriv. Odgovorio sam. "To se događa kad me ostaviš i ostaviš vibru uključenu."

"Jebi TT; oprosti, zaboravio sam na to."

"Nemoj biti, jako sam se ugodno zabavio i manje mi je neugodno presvući se ovdje kad sam ovakav."

Ryan se nacerio i stavio ruku u džep. Sljedeća stvar koju sam osjetio bila je vibracija koja se pojačala punom brzinom.

"Jebi Ryana", rekao sam; "pokušavaš li me natjerati da svršim ovdje, pred svim ovim tipovima?"