Djevojka u crvenoj kozi

Moja najbolja prijateljica izašla je pred mene u

Gorsko vjenčanje

što da kažem!

Bili smo budni od pet ujutro i sinoć smo kasno navečer imali proslavu 23. rođendana u pubu za Williama (Htjeti) Clegg, iako to nije bio njegov pravi rođendan, bio je tjedan dana prije, 1. travnja. Što je uvijek odbijao slaviti na prvi travanj, ali tjedan dana kasnije, moj 23. rođendan nije bio još dva mjeseca.

Sad smo putovali na sjever autobusom od Glasgowa do Invernessa, Will, koji je moj cjeloživotni prijatelj, spavao je s glavom na prozoru autobusa dok smo se vukli A9 prolazeći pokraj Pertha. Počeo sam razmišljati kako smo završili kao poslužitelji na vjenčanju njegova ujaka.

Sve je počelo tri tjedna ranije kada nam je Willov ujak Alexander, na kojeg Will izgleda, visok, tamnokos i mišićav, dao besplatni petodnevni odmor. Klijent ga je zamolio da procijeni svoje hotelsko poslovanje u Barceloni nakon što je dogovorio njegovo refinanciranje; besplatni poklon.

Alexander je bio 52 honorarni sveučilišni predavač poslovnog menadžmenta radeći na svom doktoratu, pronicljivi investitor u partnerstvu sa Cyrusom Strombactom 52 koji je bio bogati ukrajinski biznismen. Tko nije bio ono što biste nazvali stereotipnim grubim Ukrajincem, sušta suprotnost, lagano građen, nježan i uljudan, nikad ga ne biste izdvojili iz gomile.

Zajedničko im je bilo to što su obojica bili pronicljivi poslovni ljudi i poštovani od svojih brojnih financijskih investitora koji su stajali u redovima kako bi uložili svoj novac u njihove projekte, neki čiji je pedigre bio upitan, te da su obojica bili gay i živjeli otvoreno zajedno.

Kad smo prije tri tjedna stigli u hotel u Barceloni, pokazali su nam vrlo raskošan apartman u prizemlju s privatnim izlazom na hotelsku terasu i bazen. Ali, trebali smo dijeliti i imao je samo jedan bračni krevet koji se nije mogao razdvojiti. Nitko od nas nije želio stvarati problem ili skrenuti pozornost na to pa nije rekao ništa.

Nismo razradili što ćemo učiniti za spavanje, ali sunce je izašlo i bilo je vruće za razliku od kuće gdje je padala kiša i hladno kad smo otišli. Obukli smo kratke hlače, tenisice i torbe za rame, plaža i njeno šetalište bili su odmah niz cestu.

Prvi prioritet je bio popiti pivo i istraživati, šetali smo uživajući u suncu na golim leđima, na plaži je bila gužva pa smo nastavili hodati prema mirnijoj plaži koju smo mogli vidjeti dalje od zaljeva. Dok smo se približavali tihoj plaži, slikovni znak upozoravao je da je ovo prirodoslovna plaža, Will je bio uzbuđen zbog mogućnosti da ode gol, ja nisam bila oduševljena, ali u redu.

Već smo to radili na malom odmoru s pakiranjem leđa u južnoj Francuskoj, skinuli smo se, kratke hlače nagurali u torbe samo s tenisicama na sebi, hodali smo po pijesku prolazeći pored nekoliko Christina model potpuno gola kupača i obožavatelja sunca. Ispred nas se igrala odbojka na pijesku pa smo krenuli prema njoj, igrala su dva mladića malo starija od nas. Kad su nas vidjeli, pozvali su nas da im se pridružimo u njihovoj igri, što smo i učinili i potpuno smo se naljutili. Bili su Nizozemci po imenu Henk i Eric.

Igra gotova i gotova dok smo stajali tamo i vokalno dijelili vrhunce igre, pridružila su nam se njihova tri prijatelja prirodnjaka koji su nas gledali i fotografirali iz daljine dok smo igrali. Bilo mi je malo neugodno zbog fotografiranja, ali to je bila javna plaža, završili smo s grupnom fotografijom i međusobnom fotografijom koja je kopirana na sve naše telefone.

Henk je pozvao Willa i mene da se večeras pridružimo njihovoj grupi u noćnom klubu zvanom 'Noćna Barcelona' nikad čuo za to, ali bio je u blizini Sveučilišta, prihvatili smo. Svi smo se obukli prije nego što smo se vratili šetnicom do svojih hotela.

Vrativši se u naš hotel, crveni po cijelom tijelu, sreli smo vlasnike koji su nas pozvali da im se sutra navečer pridružimo na besplatnom inauguralnom hotelskom roštilju i mogli bismo pozvati goste. Will je predložio naših pet novih prijatelja Nizozemaca što je bilo prihvatljivo.

Nakon obroka uputili smo se u grad i pronašli noćni klub koji je provjerio naše godine kao španjolsku stvar.

Bilo je malo burno, ali ne pretjerano, dok smo ulazili Henk i Eric stajali su blizu vrata, s velikim bocama španjolskog piva u ruci od 2 litre koje su nas čekale. Da ne izostanemo kupili smo i boce španjolskog piva, svi smo sjedili za velikim stolom i razgovarali, nakon dvije-tri te velike pive svi smo bili vrlo opušteni i razgovorljivi.

Pojavila se tema naše gole igre odbojke na pijesku, Eric je rekao da ima kopiju video snimka s Utubea i da sam u njoj izgledala stvarno sjajno "jesam li to htjela vidjeti?" Što sam mogao reći osim "da" prije nego što sam shvatio što se događa, Eric ga je odnio do šanka i povezao ga bluetoothom s velikim televizorom s više ekrana iznad šanka.

Bio sam tamo, gol, na sebi sam imao samo svijetlocrvene tenisice koje su izgledale poput vatrenih svjetionika na mojim stopalima dok sam skakutao uokolo, dok sam skakao da visoko skočim, to je usporilo. Njihov I bio je u usporenoj snimci dok sam bacao loptu u pijesak dok su igrači kluba navijali za moje ludorije.

Tada sam primijetio da su uglavnom bili dečki, općenito malo stariji od Najlonska boja za tepihe i mene, u baru odjeveni u šarene pripijene kratke hlače i skraćene majice; to je bio gay bar, Willovo mi je uvjeravanje bilo.

"Ne brini zbog toga, nitko se neće sjećati tvog lica samo tvojih erotskih ludorija i mahanja."

Henk je dodao; "Eric je to skinuo s Utubea danas nakon što smo se vratili u naš hotel, ne znam tko je to objavio, ali natjerat ću ga da vam pošalje vezu za to."

Bar ga je puštao svakih pola sata ili tako nešto na burno ohrabrenje članova kluba. Djevojka u crvenoj kozi Pingovao sam link do sada 2.3k pregleda.

Popili smo još nekoliko piva negdje u međuvremenu moja sjećanja su nestala do sljedećeg jutra kada sam se probudila s glavom koja je lupala, lupanjem u želucu i bolnom žeđu u krevetu gola s Willom toplo sklupčanim iza mene s rukom oko mog struka. Pitao sam se.

"Koji kurac. dogodilo se sinoć."

S mukom sam se odvojila od Willova vrućeg stiska i nesigurno krenula u kupaonicu prije nego što se dogodila bilo kakva nesreća, vratila sam se toplom tušu nakon otprilike dvadeset minuta i osušila sam se, još uvijek krhka, ali oporavljala sam se. Izašla sam s vlažnim ručnikom omotanim oko sebe, Will je sada bio potpuno budan ležeći gol na krevetu, pogledao me i rekao sve znalački.

"Ti si crni konj. Nikad nisam mislio da si tako sklon. Da sam samo znao!"

Uzvratio sam "znam što. Ok, što sam trebao učiniti".

Njegov je umirujući odgovor bio.

"Pogledaj svoj telefon, snimio sam za tebe."

Glava mi je i dalje pulsirala dok sam gledao u svoj telefon, baterija je bila prazna. Morao sam preturati po kovčegu da pronađem svoj punjač i uključim ga. Will je sada nestao pod tušem, da su tihe misli mogle ubiti, bio bi u dubokom govnu. Prošlo je petnaest minuta prije nego što je izašao iz tuša baš kad sam ja završila s gledanjem onoga što mi je na telefonu. Sve što sam mogao Besplatni prici sexo chemale je.

"Zašto si mi to dopustio?"

"Pokušali smo te zaustaviti, ali ti si to htio učiniti."

Ostatak dana proveli smo na hotelskoj terasi ili u bazenu. Kad je roštilj počeo i Eric, Henk i prijatelji stigli, mi smo se potpuno oporavili. Henk mi je prišao kad sam bila sama i rekao.

"Ti si mračni pard."

"Oprosti konju, ja sam gay i nikada ne bih imao hrabrosti to učiniti pred toliko pohotnih gay muškaraca natopljenih alkoholom."

Popio sam vrlo malo te noći, mislim da je Will pio za nas dvoje. Bilo je poslije dva ujutro i 'klompe' prihvaćajući poziv vlasnika hotela da slegnu gdje god mogu. Sljedećeg jutra kad sam se probudio, četvero je bilo u našem prepunom krevetu, svi su se goli grlili.

Njihova tri druga prijatelja smjestila su se s drugim gostima hotela. Ne govorite više jer je to bio ekskluzivni gay hotel, dio Alexanderova i Cyrusova plana restrukturiranja i refinanciranja.

Nakon besplatnog doručka za nezaboravan roštilj ponovnog otvaranja, Henk i Eric vratili su se u svoj hotel, njihovi su prijatelji našli nove prijatelje i nisu otišli dok smo Will i ja krenuli na plažu. Ovaj put smo otišli na prepunu plažu, svaki put kad bi netko pogledao u mom smjeru pomislila sam 'jesu li me prepoznali s videa s Utubea'. Na kraju sam pogledao video 6,4k pregleda u manje od 24 sata.

Dok smo sjedili na plaži i sunčali se, na Willov telefon stigla je poruka od njegovog ujaka Alexandera u kojoj nam je rekao da će se on i Cyrus vjenčati zbog radne dozvole i poreza u EU i da bi želio da dio njegove obitelji prisustvuje. Willovi majka i otac odbili su jer nisu odobravali homoseksualna vjenčanja.

Zatim nas je pozvao na njihovo vjenčanje koje će biti u dvorcu izvan Dornocha za nekoliko Opcije pretraživanja nevjeste r, hoćemo li oboje biti voljni prisustvovati i biti im poslužitelji. Budući da bi to bila velika afera u svečanoj hajlandskoj haljini koju bi on organizirao.

Budući da su i Alexander i Cyrus bili vrlo dobri prema nama u prošlosti dajući nam preplaćeni ljetni posao tijekom naših sveučilišnih ljetnih praznika, sve što smo mogli reći bilo je "da". Već smo nosili kiltove u izviđačima i hodali smo i kampirali West Highland Wayom noseći samo kilt, čizme i čarape, Erotske priče da nema problema.

Gledajući unatrag, ti su poslovi bili izmišljeni poslovi za nas, prije dva ljeta vozio sam Cyrusa i Alexandera dok su bili gore u Škotskoj i dilali, ulagali su u pubove, noćne klubove i saune. Mislim da su neke možda bile gay ustanove jer su me ponekad ostavljali sjediti u njihovoj unajmljenoj limuzini po nekoliko sati dok su odlazili na sastanke. S 20 funti po satu za 60 sati tjedno nisam imao problema sa sjedenjem u limuzini uz glazbu ili čitanjem knjige i to mi je dalo dovoljno novca za mali odmor s Willom u Francuskoj.

Will je otišao u Manchester raditi u jednom od njegovih pubova ili klubova, ja sam otišao samo jedan vikend da ga vidim, tako da nisam znao puno o pubovima i klubovima u kojima je radio. Također je Willa smjestio u mali zajednički stan za osoblje i prema onome što je Will rekao da je također zarađivao više nego vjerojatno, to je ono što obitelji rade.

Dobili smo grupnu poruku priča stranice za tinejdžere Henka u kojoj nas je pitao želimo li im se pridružiti u klubu Molly, rekavši da je to večer maskenbala Spartans and Goddesses. Nismo imali pojma što je to, ali rekli smo da. Te smo noći čekali da otvorimo oči, kad smo stigli, momci su se trebali obući kao vojnici Sparte s mačevima i kratkim bijelim uniformama, djevojke u kratkim bijelim haljinama tipa toge, bez grudnjaka ili hlača, sve vrlo seksi i evokativno.

Ispostavilo se da je to bila večer zabave za svingere, a božice, koje su sve bile starije od mene i Willa, bile su brojnije od nas Spartanaca i bilo im je dopušteno birati s kim žele biti ili imati.

Bila sam prva iz naše grupe koja je odabrana, imala je dugu plavu kosu, oko metar i pol i lagane građe, možda Njemica, prišla je, zgrabila me za ruku i rekla 'dođi!' prije nego što sam mogao išta reći, vodili su me i odvlačili u kabinu.

Spustila je zavjese, spustila je haljinu, bila je gola, otkopčala moj mač i remen pala je i skliznula s moje odjeće koja je imala oznake za brzo otpuštanje. Prije nego što sam uspio bilo što reći, trljala se o mene, nakon što su zavladala pravila požude, ne znam tko je koga tucao, mogao sam osjetiti da je doživjela orgazam, ali nisam bio tu i nastavio sam, a zatim smo doživjeli vrhunac zajedno. Do sada je već bila prilično bučna u uvažavanju.

Onda je rekla "danka danka" navukla haljinu i otišla.

Dok sam stajao tamo gol, ušla je netko od možda četrdeset i više godina, bez uvoda je spustila haljinu i prišla mi te počela trljati tijelo i ljubiti me. Rezervoar mi se još uvijek punio gorivom, a ja sam odugovlačio s vremenom pa sam nastavio s predigrom, leđima sam sada bio naslonjen na zid kad se njezina ruka spustila i ja sam ustao.Ne tako dinamično kao prije, jednako dobro, dvaput je doživjela vrhunac prije nego što sam ja mogao. Ovaj put s jakim liverpudskim naglaskom prije odlaska rekao je.

"Ta sinko najbolje jebe cijeli dan."

Nisam oklijevao, obukao sam se i diskretno otišao, obišao kolibu u dnevni boravak i zatekao Erica kako sjedi, znoji se, a njegov slomljeni mač leži kraj njegovih nogu. jebanje na veš-mašini Erotske priče Barmen je došao s besplatne dvije boce piva, nasmiješio se i otišao rekavši da su četvrtkom navečer takvi, okrenuo se i ostavio staklenku kikirikija na stolu dok je odlazio rekao da će vam trebati proteini jer je noć puna Tranny sex priča na pari smo pivo polako gledajući, odmarajući se, a onda je tu bio Will kojeg je amazonska božica širokih ramena odvela ili vukla za ruku u kabinu. rekao je Eric.

"Ovo im je treći put večeras, dečko ima dosta izdržljivosti."

Trenutak našeg samozadovoljstva kratko je trajao kad nam je prišla skupina azijskih boginja otprilike mojih godina i rekla vrlo Najbolji način da naučite latinski istočnjačkim naglaskom.

Ispostavilo se da su "bijelci vole fucky, fucky" iz istočnog dijela Londona.

Eric je otišao u jednu kabinu, ja sam otišao u susjednu, dok sam stajao tamo, ona je spustila haljinu, ja sam se ukočio od straha, sve što sam mogao vidjeti bio je Twink s tvrdim kurcem kako gleda ravno u mene. Prije nego što sam uspjela reagirati, bio je na koljenima, podigao glavu u moju spartansku suknju i počeo mi ga popušiti.

Nikada prije nisam imala pušenje i stajala sam tamo poput krojačke lutke s rukama na svojoj suknji prebačenoj preko njegove glave s tvrdoćom epskih proporcija koja je postajala sve jača dok su njegovi zubi škljocali gore-dolje po mojoj osovini, postajala sam sve tvrđa i tvrđa, tada sam mogao osjetiti da počinjem svršavati i nisam to mogao zadržati. Raznio sam ga i mogao sam vidjeti veliki mokri trag koji se stvara od udarca na mojoj suknji. Sa svojim prigušenim istočnjačkim naglaskom mogao sam ga čuti kako govori "ukusno".

Glava se pojavila ispod moje suknje i pogledala gore govoreći.

"Iako to nije moja stvar, želiš li me povaliti?"

Bez daha sam odgovorila "ne, ni to nije moja stvar."

Obukao se i otišao, Eric je još uvijek bio u susjednoj kabini zbog buke koju je, mislim, prihvatio

'hoćeš li me kresnuti opcija'.

Otišao sam i diskretno se vratio do stola na kojem su još bila naša piva, naručio sam još dva piva, ovaj put bez besplatnih 10 € svako. Ali isplatilo se, barmen je ovaj put ostavio dvije staklenke kikirikija.

Eric je izašao, nije izgledao baš čvrsto na nogama, uzeo pivo i šaku oraha, sjeo i pogledao me. Naglasila sam mu da mu se suknja otvara straga prema naprijed, nasmiješio mi se i rekao "ne, samo sam je okrenuo".

Sjedili smo tamo promatrajući dolaske i odlaske, Will je izašao iz kabine, zatim se okrenuo i vratio unutra. Eric me pogledao, nasmiješio se i rekao.

"Mislim da će večeras morati uzeti taksi kući."

Dok smo sjedili, dvije su božice prišle našem stolu u nezgužvanim ili umrljanim haljinama, nakon nekoliko sati primijetite te stvari, bile su u srednjim do kasnim dvadesetima, Engleskinje, obje su bile oduševljene alkoholom i slabe riječi. Rekao je viši od njih dvojice.

"Mi smo lezbijke i nikada prije nismo imale seks s tipom, možeš li nas jebati glupo?"

Eric i ja smo ustali zajedno s Ericom koji je ponudio.

"Da, da možemo, možemo."

Krenuli smo u kabinu, niža od njih dvije ušla je sa mnom u kabinu, ovaj put sam se skinuo bez pomoći i ohrabrenja i pomogao kako god se ona zvala da se skine.

Ovaj put sam je pustio da se nasloni na zid dok smo se zagrijavale nježno se ljubeći, boreći jezikom i bockajući. Ubrzo sam mogao osjetiti da je mokra i spremna. Krenuli smo, jer je netko tko nikada prije nije bio s tipom bio vrlo atletski građen, rotirali smo se naizmjence na zidu. Bio je to maraton, a opet večer s grčkom tematikom.

Baš kad smo se spremali iskrcati, stavila je ruke oko mog vrata i dok smo još bili potpuno angažirani, prebacila je noge gore i oko mene na zid, ja sam se srušio natrag na zid dok nije doživjela vrhunac, a onda sam i ja. Stajali smo nespretno prkoseći gravitaciji sve dok njezina toplina nije polako nestala.Isključivanje je bilo manje atletski više potpomognuto gravitacijom, stajali smo tamo držeći jedno drugo dok nismo osjetili samopouzdanje da svatko može stajati bez pomoći.

Obukli smo se i otišli ona je zadržala moj mač kao trofej, koji sam morao platiti 20€. Svi smo se našli za stolom na posljednjem pivu, klompe sutra idu kući. Will je bio nesiguran na nogama, ali nije nam htio reći je li to uzrokovao alkohol ili iscrpljenost. Svi smo se ponovno presvukli u vanjsku odjeću, podmirili račune i taksirali natrag u naše hotele.

Sljedećeg jutra Will i ja probudili smo se goli u krevetu zajedno, sad smo već navikli na to, dok smo ležali na leđima gledajući u strop, pitao sam Willa kako je bilo s Amazonskom božicom.

"Ona je bila 'on!" i pojebali smo se pet puta. Kakva je bila tvoja Twink Goddess?"

"Znao si, a nisi me upozorio. Prvo mi je popušio; ok, svidjelo mi se."

Nasmijao se mom bolnom otkriću i rekao.

"Želiš drugo popušiti?"

Prije nego što sam uspjela odgovoriti, on se popeo preko mojih nogu, sagnuo se i počeo me vraćati u život, iskreno, plavokosi Twink sa svojim škljocajućim zubima bio je puno bolji, ali ja sam i dalje uživao u tome, a onda sam skočio preko nas oboje.

Will se otkotrljao i ostao ležati s ukočenim, nema šanse da sam mu popušila pa sam mu dala ruku dok nije puknuo.

Otišli smo u kupaonicu počistiti, ali završili smo zajedno u zajedničkom kupanju, što smo već radili, samo su nas jednom uhvatili, u Cyrusovom apartmanu u penthouseu. Nema drame, nema ničega, samo nas je prepustio rekavši "kad god završite, doručak je spreman." Prethodne noći dijelili smo bračni krevet umjesto da jedno od nas spava na kauču. Mislim da su od tada Alexander i Cyrus mislili da smo oboje homoseksualci i da se tučemo.

Bilo je oko deset kad smo izašli na terasu samo na spidosima kako bismo si poslužili kasni doručak, sjedili smo sami na kraju dugog stola.Dvojica drugih kasnodošlih John i Alan izašli su iz kuhinjskog prostora s doručkom na pladnju i pitali nas mogu li nam se pridružiti.

Svaki je imao jednu od onih rođendanskih kolača s jednom svjećicom, objašnjavajući da im je danas sedamdeseti rođendan i da su se upoznali prije četrdeset godina na današnji dan u kuglačkom klubu i sada žive zajedno.

upita Will. "Jeste li oboje homoseksualci?" Johnov je odgovor bio.

"Ne, nismo, samo živimo zajedno radi društva, ponekad posjećujemo seks klubove poput Molly Cluba koji si posjetio jučer ili kuglanskog kluba, koji nisu tako nevini kao što možda misliš, ili gay saune koje su puno zanimljivije od hetero sauna Poznato je i da se malo zabavljamo zajedno, ali ne, nismo gay.

Mi smo ono što se naziva u gay krugovima, 'Nomadi' idemo kamo god želimo, radimo što želimo kad god želimo, nismo ni straight ni gay niti bilo koje nijanse između. Što je s tobom Steven i ti Will ste ili gay ili je samo jedan od vas hetero. Znate da je inkluzivnost prilično uobičajena pojava ovih dana, mnogo otvorenija nego kad smo bili vaših godina."

Will je odgovorio; "Ja sam homoseksualac, ali Steven i ja imali smo zajedničkih trenutaka, sinoć mi je popušio prvo, a jutros drugo od mene. Prije toga sve što smo imali od Slobodni su muškarci i djevojke sveučilišnih dana bilo je drkati jedno drugo. "

Alan se ubacio: "Budući da nam je danas rođendan, kako bi bilo s vama dečki da vam popušimo."

Will me pogledao, što bih mogao reći da smo ušli ravno u to pa sam se samo nasmiješio, Will je odgovorio.

"U redu, učinimo to."

Will je otišao s Johnom u našu sobu, a ja sam slijedio Alana do njihove sobe, dok smo stigli tamo, imao sam vidljivu izbočinu na brzinomeru. Stajao sam poput krojačke lutke s guzicom naslonjenom na naslon velike fotelje dok je Alan posegao i polako spuštao moj speedos.

Kleknuo je i počeo mi popušiti moj treći posao u manje od 24 sata, nježno, vrlo nježno, nije prošlo dugo prije nego što sam počela reagirati i odgovarati na njegove uvertire.Držala sam ruke na njegovoj bijeloj kosi, prstima sam dodirivala ćelavo područje, bila sam toliko zadubljena gledajući ga dolje da sam nehotice doživjela vrhunac. Podigao je pogled prema meni i rekao "ikad bio sine."

Nisam imao pojma što je to i rekao sam "ne".

Natjerao me da se okrenem i stavim ruke na naslon fotelje, mogla sam osjetiti kako trlja nešto o i u moju guzu, a zatim sam osjetila kako njegovi dugi prsti popuštaju, bilo mi je neugodno. Rekao je "opusti se, skoro sam stigao", a zatim je popustilo, bilo je to najčudnije i najuzbudljivije erotsko iskustvo koje sam ikada imao, duboko sam disala dok me masirao, počela sam svršavati. Nastavio je s masiranjem do sada sam se već počela umarati s početkom vrhunca, a onda je krenulo u mlazovima.