Diskriminacija azijskih Amerikanaca

Bilo je kasno listopadsko jutro kad smo krenuli u prekrasno pješačenje stazom Sabino Creek. Nosio sam svoje traperice, čizme, majicu, šešir i ruksak. Spakirao sam dodatnu vodu kao i obično, mali medicinski pribor, cipele za vodu -- jer je to kamenje sklisko, veliki, mekani ručnik, grickalice i ekstra dugu majicu za mišiće koju ste htjeli ponijeti sa sobom. Plan je bio doći do dubokog bazena koji je bio oko 3/4 puta uz stazu i uroniti u hladnu vodu, bez odijela, kockajući da nitko drugi neće biti na stazi u isto vrijeme.

Sam si se spakirao; lijepa i uska u onim crnim kratkim hlačama od spandexa i ljubičastom rastezljivom sportskom grudnjaku. Tvoje oblikovano dupe lijepo se zaokružuje i bradavice koje vire kroz tanki materijal; mameći me da napustim pješačenje i provedem jutro s tobom na klupi svog kamioneta. Kao da ste mi pročitali misli: "Nemoj ni pomišljati na to!" zadirkivao si. "Ovo je bila tvoja ideja da budeš ovdje u zoru, sjećaš se?"

I tako smo krenuli duž staze; ali ti si na trenutak bio potajno usredotočen na to kako moje dupe lijepo pristaje u moje plave traperice i jasno definiranu izbočinu mog penisa duž desne strane prednje strane. Da se ne daš lako razuvjeriti, nasmiješio si Diskriminacija azijskih Amerikanaca u sebi i nastavili smo stazom. Ja sam, s druge strane, znao da sve što trebaš učiniti je izgovoriti riječi i ja bih strgnuo te kratke hlače i spustio se na tebe u trenu. Usredotočio sam se na pomisao na skinny-dipping s tobom i bilo što drugo što bi moglo "nastati" dok se osvježavaš u kristalno čistoj vodi.

Zaustavili smo se nekoliko puta kako bismo uživali u ljepoti pustinje, planina i divljih životinja. I nisi me propustio podsjetiti da si se nadao nekim divljim trenucima sa mnom kad stignemo do vode. Zastali smo da se malo odmorimo i napijemo vode; jeo neke grickalice. Zgrabio si me i privukao k sebi, ljubeći me u potpunosti na francuskom, jednom rukom me držeći za međunožje, a drugom me grleći oko struka.S druge strane, držao sam jednu ruku čvrsto na tvom dupetu, stežući ga, a drugu na tvojim leđima, držeći te na mjestu uz mene, osjećajući svaki dodir tvojih ruku.

Dok smo se ljubili, otpustio si moju muškost i uhvatio me za guzicu gurajući ruke u moje traperice. Tvoja desna noga gurnula se između mojih nogu, osjećajući tvrdoću mog penisa, pritišćući tvoje zategnute bedrene mišiće uz njega, stvarajući još vruću napetost. Bio sam tako napaljen i uživao si me zadirkivati. Sve o čemu sam razmišljao bilo je opustošiti te u bazenu, dok smo nastavljali stazom, preko velikih granitnih stijena i gromada, izglađenih tekućom vodom iz prošlih vremena.

Oblaci su se skupili s ugodnom hladovinom kako se približavala sredina dana i mi smo stigli do cilja. Iznad nekoliko malih slapova iz zdravog potoka, i ispod većeg slapa, nalazio se bazen čiste vode dubok 8 stopa, napajan gotovo stalnim protokom vode. Ovo je bilo savršeno mjesto za kupanje i mršavo ronjenje; pružajući nekoliko glatkih ravnih stijena za ležanje i odmor nakon strmog uspona. Kamene gromade i druge granitne stijene, neke glatke, neke nazubljene, nizale su cijeli potok s jedne strane na drugu. Dijelovi udaljene strane potoka imali su strme okomite stijene, stvarajući prekrasan i romantičan pogled. Diskriminacija azijskih Amerikanaca Čovjek nije mogao a da se ne napali na ljubavnika samog na takvom mjestu. I bili smo uzbuđeni. Niste se libili razgolititi, prvo skinuvši sportski grudnjak, a zatim povukavši kratke hlačice i gaćice. Otplesao si svoje gaćice, dopuštajući im da ti padnu na noge točno ispred mene; tvoja maca već blista od vlage.

Ispustio sam svoj ruksak gdje sam stajao, a ti si bez gubljenja vremena povukao moju majicu i prešao rukama niz prednji dio mojih mišićavih prsa. Zatim si otvorio moje traperice i povukao ih dolje s mojim donjim rubljem, oslobađajući moj tvrdi kurac od stege. I meni je curilo, s predspermom. Malo si se zahihotala, smiješeći se s onim sjajem nestašnosti u očima koji sam tako dobro upoznala.

A onda ih primijetim.Dvije djevojke od dvadeset i nešto na svojim ručnicima, gole i blistavo mokre od svježeg uranjanja u hladnu vodu. Gledaju nas i tiho se smiju dok se maze, očito zabavljeni našom malom predstavom. Jedan crvenoglav i drugi gavranovokos, ne dalje od 15 stopa od nas. Duboko su se poljubili dok su nas i dalje promatrali krajičkom oka. Crvenine su grudi definitivno bile veličine čašice s pjegicama razbacanim po njima poput malih zvijezda po nebu. Pomislio sam kako da imaš tako malene zvjezdice koje ti krase grudi i sise, da ne bih mogao odoljeti da perom ne iscrtam sazviježđa po njima. Gavran ju je zatim prevrnuo, popeo se na vrh i nahranio njezine duge, uspravne bradavice Crvenim ustima. Gavranove grudi bile su veće od Crvenih, gotovo savršene kao tvoje, i uhvatio sam se kako zavidim Crvenim ustima. Gledao sam -- a i ti si, dok je Red uvlačila te tvrde bradavice u svoje usne dok je desnom rukom gurala Raveninu macu. Činilo se da smo ih prekinuli kad smo stigli, tek što su krenuli. Uživao si u svemu ovome, znam, jer znam koliko si volio da te gledaju. I za gledati!

Crvena je gurnula dva prsta u Gavranovu macu i počela ih raditi unutra i van. Protrljala je palac o Ravenov nabrekli klitoris dok ju je jebao prstom. Sisala je Gavranove grudi dok je Gavran zgrabio Crvene grudi i stiskao ih. Gavran je zastenjao i tiho povikao dok je dolazila. Njezin je sok potekao na Crvenu ruku kad je došao Gavran. Crvena me pogledala kako je promatram i nasmiješila se s voajerskim osmijehom.

Skrenuvši moju pozornost s njih, kleknuo si ispred mene i uzeo moj kurac u svoja usta, kušajući slatkoću moje predsperme na tvom jeziku, i snažno sisao. Kunem se da su mi koljena klecala dok sam šaptao sam sebi: "O moj Bože, ahhhh, popuši mi molim te, dušo, popuši mi kurac".I isto tako brzo, grubo, burno, zadirkujući, otkinula si usta, skočila u hladnu vodu i pozvala me da ti se tamo pridružim, poput sirena iz predanja, mameći ljude u vodu da okuse opasnosti svojih tajnih užitaka .

Jedva sam se sjetio uzeti cipele za vodu prije nego što sam skočio za tobom i sreo te nasred bazena. Blizu udaljenog kraja bazena zagrlili smo se dok je voda padala preko velikih stijena. Osjetio sam tvoje prekrasne grudi na svojim grudima, tvoje uspravne bradavice koje dodiruju moje. Tvoje su noge Vrući goli ženski seks omotane oko mojih bokova, a ja sam gurao svoju tvrdoću na tvoju macu, radeći je između dragocjenih nabora tvog mesa. Ljubili smo se i gurali jezike jedno drugome u usta, a ti si stenjala dok se glavić mog penisa gurao i trljao o tvoj klitoris i otvor tvoje mačkice. Otrčali smo natrag na našu stranu bazena i izašli van. Prostrla sam ručnik na ravnu stijenu na rubu. kondom (prezervativ) Koledž Legao si na njega, a ja sam zagnjurio lice među tvoje grudi. Sisao sam svaku bradavicu, uvlačeći okolno Djevojke se dildoše i proveo nekoliko minuta s njima, sišući ih i milujući, stiskajući i ljubeći ih; dok ste stenjali od užitka. U isto vrijeme duljina donje strane mog penisa bila je između tvojih usana, natopljena tvojom vlagom dok sam je trljao gore-dolje po naborima tvog tijela i klitorisa. Spustio sam se na tebe i počeo upijati tvoju vlažnost i jezikom jebati tvoju macu. Imao si okus vina od jagode, slatko i vruće u mojim ustima, dok je tvoj orgazam rastao, a tvoji jauci prelazili u kratke, slatke uzvike zadovoljstva, nagomilani oblaci prskali su po nama laganu kišu, a ja sam čula daleku grmljavinu. Prišao si jako i glasno i učinilo mi se da sam čuo zvuk vlaka u daljini, koji se pojačavao dok sam ulazio u tebe, gurajući svoj kurac u tvoj otvor i snažno jebeći tvoju macu. Eksplodirao sam u tebi, puneći ti macu dugo uskraćenom spermom.

I u tom sam trenutku znala.Izvlačeći se, viknuo sam i rekao ti da ustaneš, zgrabiš ručnik i popneš se na više mjesto. Okrenuo sam se da zgrabim svoj ruksak i čuo tutnjavu tog vlaka dok se vodeni zid srušio preko nekoć mirnih vodopada i uhvatio nas. Bujica se obrušila na nas i odvukla nas u sada bijesne vode uskog potoka. Udarili smo se o stijene, ali uspio sam se uhvatiti za jedan izdanak i zgrabio tvoju ruku kad si pružio ruku prema meni, a ja sam je uhvatio. Držeći te, pokušao sam te povući do stijene dok sam se drugom rukom očajnički držao. Izgubio sam te i struja te odnijela. Gurnuo sam stopala na stijenu i izbacio se što sam jače mogao, odgurujući se i izvlačeći se iz vode i slijećući natrag što sam bliže mogao tebi. Pokušavali ste plivati ​​i borili ste se da održite glavu iznad vode. Sustigao sam te i zgrabio te baš kad nas je struja povukla za ono što se činilo kao zauvijek. Struja nas je iznenada izbacila iznad vode dok smo bili odneseni nizvodno. Vidio sam priliku i, zgrabivši te ispod ruku, pokušao te baciti na stijenu, ali to je bilo slabo bacanje. Moja snaga je bila potrošena, ali nekako si uspio doći do velikog kamena i čak zgrabiti jednu od mojih ruku. Tvoj je stisak bio jak i uspio sam se uhvatiti za stijenu. Shvativši da smo na rubu potoka, pokušali smo se izvući iz vode. Gurnuo sam te gore i van dok sam te držao jednom rukom. Nebo se zamračilo i kiša je sada bila bujica. Voda je divljala. Dok sam se počeo izvlačiti dok si me ti vukao za ruke pokušavajući pomoći, vidio sam to na djelić sekunde. Boom. Teški slomljeni kraj grane udario me u čelo. Zaprepašten, bačen sam u vodu, misleći samo na svoju smrt.

Kiša mi je parala lice dok sam se probudio i došao k sebi. Bio sam na strani potoka. Bio si tu uz mene držeći me; voda i dalje bjesni.Skočio si natrag umjesto mene, nekako me stigao i izvukao me iz vode na glatke ravne stijene. Bili smo iscrpljeni i dugo smo ležali na goloj stijeni, držeći se jedno za drugo. Koledž poza 69 Osjećao sam se glupo što nisam više obraćao pozornost na vrijeme i olujne oblake iznad planinskog lanca iznad nas. Voda je bila ledeno hladna, kiša i tuča još hladniji. Drhtali smo, goli, i grlili jedno drugo za ono malo topline koju smo mogli dobiti iz svojih tijela. Shvatio sam da ne možemo ostati ovdje. Morali smo ustati i početi hodati, pješačiti natrag do početka staze i mog kamiona, ili riskirati hipotermiju. Glava mi je krvarila. Bili smo izranjavani i izgrebani, ali smo još uvijek bili živi, ​​zasad. Još uvijek sam imao cipele za vodu, ali sam znao da su sva naša oprema i čizme nestali. Odnijeta u poplavi. Dugo pješačenje natrag, goli, a vi bosi, bilo je teško, ali morali smo se pokrenuti. Baš tada sam primijetio svoj ruksak kako visi na nekim Vruća plava tinejdžerka uz obalu potoka. Uspio sam ga dohvatiti i skinuti s grana. Dugačka majica i pribor za prvu pomoć još su bili u njemu, ali lakši predmeti Sise velike boce s hranom i vodom su nestali. Sterilizirao si posjekotinu na mom čelu najbolje što si mogao i omotao gazom preko nje i oko moje glave. A onda sam vidio tvoje spandex hlače kako vise na drugoj grani. Nisam mogao vjerovati, cipele su ti, uzice zavezane zajedno, zapele za kamenje malo niže niz potok.

Dao sam ti dugu košulju iz torbe i ti si je navukao preko glave. Bila je taman duga da pokrije donju polovicu bokova. Osim cipela za vodu, bio sam gol. "Evo", rekao si, "Uzmi ove i vidi kako pristaju". Dodao si mi svoje kratke hlače i začudo, bile su taman dovoljno velike da se protežu preko moje guzice.Uvijek ohrabrivač, uvijek optimist, uvijek pun ljubavi i "napaljen" -- neke od stvari zbog kojih sam te najviše volio; komentiraš kako je moja guzica izgledala sjajno u spandexu, dijelom u šali, ali dijelom i ozbiljno. A onda je rekao da ste bili impresionirani i izbočinom sprijeda. Posramljen, na neki način, odgovorio sam rekavši kako izgledaš zgodno s dijelom svoje guzice, a ako si se pomaknuo udesno, tvoja se maca vidjela ispod mokre majice. Nisam mogao a da se ne divim i tome kako tvoje bradavice prodiru kroz tanku vatu. "Samo si u delirijumu!" rekao si. "Da, da, jesam", odgovorio sam. "Ozbiljno, spasila si mi život curo, hvala ti!" "Pa." rekao si, "ne bih to mogao učiniti da me nisi spasio -- dvaput!" Drhtao si i počeo si plakati. Držao sam te blizu i grlio te tamo na kiši, u oluji, i ljubio te.

Počeli smo se vraćati. Kiša je bila ledeno hladna i teturali smo tu i tamo duž staze. Stazu smo jedva vidjeli, a ja sam se potajno nadao da se neću izgubiti u povratku. "Drži potok koji nas je zamalo ubio desno od nas - zapadno" pomislio sam u sebi; i gledajte, slušajte, još bujičnih poplava koje nam dolaze!". Polako, oprezno, krenuli smo prema dolje, povremeno zastajući kako bismo se zagrlili radi topline, pritiskajući tijela jedno uz drugo kako bismo stvorili pravu toplinu koja odgovara našoj strasti i pomoći boriti se s hladnoćom. Borila sam se s bolovima i vrtoglavicom u glavi. Barem mi nije bilo mučnina, ali svaki dio mene želio je stati i spavati, samo nakratko, nema štete da se malo odmorim. Bilo je štete iako, još uvijek u opasnosti, od ledene hladnoće, uhvatio sam te za ruku i povukao te sa sobom, snažno, ne odustajući, ne puštajući te ni na trenutak. Još uvijek si bio jak, još uvijek se trudiš nastaviti; ponekad me gura naprijed, hvata me za dupe i štipa, i govori mi da imaš nešto vruće za mene kad se vratimo kući.

Stigli smo do mog kamioneta i borili se da uđemo, ali smo se odmorili u relativnoj vrućini njegove unutrašnjosti. Stari kamion, lagano zagrijavanje, ali postojano. Držeći i grleći, uhvatio sam tvoje grudi lijevom rukom i masirao ih, trljajući ih kružnim pokretima, nježno te ljubeći i gurajući jezik u tvoja usta. Otvorio si mi se i povukao moju ruku do svoje vulve. I tamo sam se masirao, osjećajući kako tvoja toplina raste i kako ti vlažnost počinje curiti. Krenuo sam prema tvojoj kući, sanjajući o toplom tušu kad stignemo tamo.

Još smo drhtali kad smo stigli. HPV price Uskočili smo pod tuš čim se voda zagrijala i samo držali jedno drugo pod njezinim umirujućim mlazom. Koristili smo tvoj gel za tuširanje i istisnuo sam ga između naših tijela. Kapala je po našim prsima, grudima, bradavicama; i do naših bokova. Bili smo prekriveni mekim, svilenkastim sapunom. Stavio si moj kurac između svojih bedara i gurnuo moju tvrdoću na svoje mačkiće usne. Bio si mokar i podmazan, i držao si moj penis čvrsto unutar svojih vaginalnih nabora. Osjetio si moje tvrde bradavice kako se guraju u tvoje grudi i povukao si svoje grudi prema gore kako bi se tvoje bradavice gurale uz moje. Ovo je bilo tako erotično, a onda ste poljubili svaku od njih i sisali Vagina i guza nakon što se sapun isprao. Mogao sam osjetiti tvoj jezik na njima oboma, guranje protiv njihove tvrdoće, tvoja usta kako ih usisavaju, povlačeći njihove minijaturne erekcije. Duboko si me poljubio i gurnuo jezik u moja usta. Sisao sam ti jezik i uzvratio ti, a zatim sam krenuo ustima niz tvoj vrat, snažno sišući i dajući ti kikije, označavajući te kao da pripadaš meni. Gurnuo sam svoj čvrsti kurac uz tvoj klitoris i pomicao svoju tvrdoću naprijed-natrag, trljajući se o tebe, čineći te vrućim.

Isprali smo sapun i zatvorili vodu, obrisali jedno drugo ručnikom i otišli u krevet. Ljubeći se i pipajući jedno drugo, i radeći užasan posao isušivanja vode jedno s drugoga; mokri ručnici na podu.Guram te na krevet i guram prste u tvoju mokru macu i pomičem ih unutra i van dok moj palac gura i klizi po tvom klitorisu. Lupkam po gornjoj unutrašnjosti tvoje mace i ti plačeš, stenjući, dok svršavaš; tvoji bokovi se podižu u moju ruku. Ne prestajem, nastavljam te jebati s dva srednja prsta lijeve ruke, a palac odvlačim, zamjenjujući ga kažiprstom i ružičastim prstom. S vrhovima ovih prstiju koji se dodiruju i imaju oblik slova V, nastavljam te jebati prstima; dva vanjska prsta trljaju preko i o bočne strane vašeg klitorisa. Svršavaš opet i opet, uvijajući se, trzajući pod mojom lijevom rukom. Moja desna ruka je iznad tvoje lijeve dojke, stiskajući je i trljajući, pribijajući ti gornji dio tijela na krevet dok se grčiš u orgazmu. Usporavam ritam i spuštam glavu do usana tvoje mace i ližem ti klitoris, sok tvoje sperme mi je prekrio ruku i konačno je izvlačim i brišem vlagu po tvojim grudima dok guram jezik u tebe i mazim tvoju macu. Okušam tvoju pičku i tvoje sokove, i to je slatko. Ne mogu se zasititi tvoje pičke i uvlačim tvoj klitoris i unutarnje usne sve dok ponovno ne izbiješ.

Moglo bi biti i vino, jer sam opijen tobom. Guram srednji prst, natopljen i podmazan tvojom spermom, zatim u tvoju guzicu, polako unutra dok ti guzica ne zauzme cijelu dužinu, i nastavljam ti sisati macu, izjedati te, osjećajući kako se zidovi tvoje mace zatežu i grče na mojoj jezik dok te jebem njime što dublje mogu. Snažno stisneš moj prst svojom guzicom dok plačeš i vrištiš, iznova i iznova dok ponovno svršavaš.

Ne možeš više izdržati i odgurneš mi glavu, zgrabiš moj kurac i privučeš me svojoj pički. Guram glavu svog penisa u tvoje pičke usne, ali ti moraš imati cijelu moju osovinu, do kraja, što brže možeš.Gurneš me preko sebe i postaviš me na vrh i zgrabiš moj kurac, postaviš ga na svoj vaginalni ulaz i zakucaš me odozgo, uzimajući moj kurac potpuno u svoje tijelo, sve do baze moje osovine i vičeš istovremeno. Čini mi se kao da se vrh mog penisa gura u otvor tvog grlića maternice, osjećam se tako duboko. Nije te briga ako postoji neka bol, nastaviš se povlačiti i udarati po mom kuracu, a zatim se snažno ljuljaš naprijed pa natrag. Nastavljaš sve dok ne zavapiš u golemom orgazmu, grčiš se i drhtiš, zabijaš nokte u moje rame, snažno štipaš jednu bradavicu i okrećeš je; i jebeno eksplodiram u tebi, snažno pucajući u tvoje meso. Zatim utihneš, tiho plačeš, tiho se ljuljaš naprijed-nazad na mom kurcu, još uvijek tvrd, još uvijek stimuliran, još uvijek tiho stenješ dok pritišćeš svoje grudi i svoju težinu na moja prsa i ljubiš me, naslanjajući svoje usne na moja otvorena usta, svoje jezik mi je lagano u ustima, diše u mene, izmjenjuje dah sa mnom, a ja, pokušavam govoriti, pokušavam šapnuti, "Ja lo. (izdiše), f-f-fu." preslabo da završim.

San dolazi i ima svoj put s nama, ti na vrhu, glava na mom ramenu, još uvijek u tebi.

Epilog

Prespavali smo veći dio noći; potpuno iscrpljen od ludila oluje, poplave, sparnog seksa. Probudiš se naglo, dišući teško kao iz noćne more, ali onda shvatiš da si u krevetu, a ja spavam pored tebe. BDSM povez preko očiju Koledž Vraćaš se iz kupaonice, uvlačiš natrag u krevet i povlačiš plahtu, otkrivajući moju golotinju. Ne žurite me pregledavajući, kvrge i modrice, ranu na čelu, sve ožiljke na mom tijelu, moje zategnute mišiće.

Dodireš mi gležanj, nadajući se da me nećeš probuditi i pomičeš ruku prema gore, milujući mi nogu s unutarnje strane i uz bedro. Noge su mi razdvojene, dajući vam lijep pogled na moj Tinejdžer vozi sybian uzorak penis. Moji testisi vise. Pitate se kako tako mekano glatko meso može postati tako tvrdo, tako kruto i veliko u usporedbi sa svojom trenutnom veličinom.

Dok se podižeš malo više s rukom na mom bedru, gledaš i gotovo se smiješ kako se moj desni testis pomiče prema gore do baze mog trupa, a zatim ponovno pada dolje samo da bi vidio kako lijevi ide gore poput dizala. Baciš mi pogled u lice, ali ja još spavam. Pitate se što možda sanjam. Tvoja nježna ruka dodiruje moj penis i miluješ ga vršcima prstiju. Malo se miješa, ali ostaje mlohavo.

Povlačiš ga iz mojih testisa što nježnije možeš i otvaraš usne, uzimajući cijelu stvar u usta i počinješ sisati, nježno, osjećajući spužvastost mog penisa na svom jeziku i nepcu. Gledaš opet, ali ja se ne mičem. Ali osjećaš kako počinjem rasti u tvojim ustima.

Nastavljaš sisati moj kurac dok postaje sve tvrđi i veći, pomičući svoja usta gore-dolje po njemu. Okušate moju predspermu dok se izvlači iz mog penisa i ima okus sladak poput meda. Sada stenjem od užitka, intenzivnog užitka tvog sisanja i budim se uz tvoja prekrasna usta na mojoj muškosti. Izvlačiš se i smiješ dok ližeš oko glavića i jebeš otvor mog penisa vrškom svog jezika.