Guzice debele žene

Nakon što sam u sebi otkrila goruću želju da skinem odjeću pred starijim muškarcima, počela sam smišljati načine kako proizvesti situacije u kojima bih to mogla ostvariti.

Razmišljao sam i zašto imam takvu želju. Je li to bila samo ideja da vas se vidi gola ili polugola. Ili sam htio više od toga. Je li bilo dovoljno biti viđen?

Shvatila sam da je skidanje odjeće zapravo sredstvo za postizanje cilja. Imala sam želju da me se dodiruje, što je još važnije da dodirujem, da ugodim i donesem zadovoljstvo. Ideja zavođenja i udovoljavanja starijem muškarcu bila mi je velika pažnja. Sve čega sam se mogla sjetiti bilo je maštanje o oralnom zadovoljavanju starijeg muškarca. Bilo je dana kada se nisam mogao koncentrirati, pa bih u mislima izmišljao potencijalne prilike za to, a onda bih ih, da sam imao hrabrosti, isprobao. Napravio bih 'dummy run', a zatim, ako bi izgledalo sigurno i moguće, otišao bih ponovno i vidio bih li sljedeći put mogao napredovati.

Mnogi od mojih podviga nisu nikamo završili, a bilo je trenutaka u kojima jednostavno nije bilo prilike. Ali biti spreman na napad kada se za to pruži prilika bila je vrlo napaljena igra.

Dakle, dati starijem muškarcu, često strancu, do znanja da me privlači i da želim igrati bila je fantazija, možda biste to mogli nazvati fetišom.

Sjajan način da to učinite bio je skinuti odjeću ili obući seksi odjeću kako biste uopće Ugovori koji se ponekad nazivaju roditeljskim tinejdžerima pozornost. Prelazak na sljedeći korak tada je bio logičan i lak.

Voljela sam nositi seksi donje rublje i otkrivati ​​odjeću, tako da sam uvijek imala prikladnu odjeću za nositi. Jednostavno bih ga prekrio kaputom ili jaknom koji bi se mogao lako skinuti i otkriti više nego što bi stranac očekivao.

Često me na Litu pitaju zašto uživam biti egzibicionist i što mi se sviđa kod starijih muškaraca. Pa, prvo, to je samo moja stvar!. Drugo, shvatio sam da stariji muškarci više poštuju, cijene i imaju manje stava. Jedna stvar koju ne podnosim je nezrelost.Također smatram da su mi tijela starijih muškaraca privlačnija. Idealna dob za mene bila bi između 55 i 75 godina.

Tog konkretnog dana odlučio sam se autobusom odvesti do centra grada. Sišao bih oko 5 milja dalje i jednostavno se vratio ako se moj plan ne ostvari. Uvijek je postojao povratak koji bi mogao ponuditi potencijalne prilike.

Nosila sam crnu suknju do koljena i bijelu bluzu. Ispod bijele bluze imala sam crni grudnjak koji se nazirao i upadao u oči. Grudnjak, iako crn, bio je proziran, tako da su se gledale, a pogotovo kad su bile u erekciji, vidjele moje velike ružičaste i vrlo osjetljive bradavice. Guzice debele žene Ispod crne suknje nosila sam crne tange. Suknja je bila labava i proširena, tako da ju je lako podići i otkriti moje noge, ili visoko koliko sam htjela.

Masturbirao sam tijekom jutra i bio sam vrlo uzbuđen zbog svoje vožnje autobusom. Nadao sam se da ću danas upoznati nekoga tko bi me želio dodirnuti kad ga pozovem i bio bi uzbuđen kad mu popušim, što je jedna od mojih omiljenih zabava. Bio sam vrlo napaljen i možda spreman riskirati da dobijem ono što želim.

Otišao sam do autobusne stanice i čekao sam autobus.

Stigao je autobus, kupio sam kartu i popeo se stepenicama na gornju palubu. Nekoliko je ljudi sjedilo u autobusu, pa sam otišao do mirnog dijela u stražnjem dijelu Suvi kašalj tokom trudnoće kako bih pripazio na putnike i sve nove ljude koji ulaze ili izlaze.

Dva sjedala ispred mene, s moje desne strane, bio je stariji muškarac koji mi se nasmiješio dok sam prolazila pokraj njega. Uzvratila sam mu osmijeh prije nego što sam sjela. Skinula sam kaput i čekala da me pogleda oko sebe. Imao je oko 70 godina.

Nakon nekoliko zaustavljanja, između nas je sjeo još jedan tip, također puno stariji od mene, Guzice debele žene možda ranih 60-ih. Gledao je kroz prozor i nije obraćao pažnju ni na jedno od nas. Stariji me muškarac tada odlučio pogledati oko sebe. Kad je to učinio, nasmiješila sam se i lijevom rukom nježno stisnula desnu dojku.Brzo je skrenuo pogled i izašao iz autobusa na sljedećoj stanici izgledajući pomalo posramljeno. Dok nitko nije gledao, još jednom sam ga stisnula i osjetila kako mi se bradavice stvrdnule. Bio sam napaljen i spreman za igru, ali nažalost nisam imao s kim.

Nekoliko stanica kasnije u autobusu smo ostali samo ja i tip u svojim 60-ima koji je sjedio nekoliko sjedala ispred mene. Primijetio sam da pije pivo i pogledao me nekoliko puta.

Dok je gledao oko sebe i smiješio se, ja sam mu uzvratila osmijeh da budem pristojna, ali mi se učinilo da je iz nekog razloga malo zastrašujući i možda malo pijan, pa ga nisam ohrabrivala.

Zatim sam uhvatila njegov pogled u odrazu na prozoru. Tada sam shvatila da me promatrao dok sam ranije milovala svoje grudi i nadao se još jednoj predstavi.

Uz nekoliko drugih opcija, pomislio sam, dovraga s tim, idemo dalje!

Zurila sam u njega u odrazu prozora i širok osmijeh preletio mu je licem kad je podignuo obrve prema meni. Uzvratila sam mu osmijeh i ponovno posegnula za grudima.

Stisnuo je usne u znak odobravanja i nastavio me promatrati u odrazu. Polako sam otkopčao gumb, a zatim stavio gornje zube preko donje usne, kao da sugeriram da sam učinio nešto zločesto. Zatim se okrenuo da me pogleda.

Imao je nestašan izraz u očima i gledao oko sebe da vidi ima li koga u blizini. Zatim je ustao, prišao mi i sjeo pored mene. Osjećala sam miris alkohola dok me pitao je li u redu ako sjedne pokraj mene.

Rekao sam mu da izlazim iz autobusa na sljedećoj stanici i sjećam se da je rekao da autobusa još nema. U tom trenutku on je prilično grubo zgrabio moje grudi s obje ruke.

Nevoljko sam se nasmiješila dok sam podigla ruke i omogućila mu pristup. Stiskao je i gledao me u oči dok je trljao svoje međunožje.

Stao sam i rekao mu da je moja stanica ovdje, a on me natjerao da se popnem preko njega da uđem u prolaz. Kao što sam to učinila, zgrabio je moje guzice i stisnuo ih, podigavši ​​ruku pod moju suknju da mi stisne guzicu u meso.Pomalo uplašen, ali silno uzbuđen dok su njegove grube ruke dodirivale moju gotovo golu guzicu.

Ostao je na svom mjestu dok sam ja silazila niz stepenice. Nakon nekoliko koraka, pogledala sam ga, nasmiješila se i kimnula glavom kako bih ga pozvala da siđe sa mnom na stanici. Nije mu trebao drugi poziv. Ustao je i slijedio me niz stepenice.

Kad je izašao iz autobusa, išao je ispred i zamolio me da ga slijedim. Preko puta je bio park i on je ušao kroz vrata i krenuo prema šumovitom području.

Pratio sam ga znajući da će me zgrabiti ako pođem s njim u šumu.

Ušao je i stao iza velikog grma, okružen drvećem, u blizini nije bilo nikoga.

Polako sam krenula prema njemu i dok sam se približavala, podigla sam suknju kako bi mogao vidjeti moje male gaćice. Ispružio je ruku i zgrabio me za guzicu, povukao me prema sebi i gurnuo ruku u moje gaćice. Gurnuo je prst u mene koji je bez napora kliznuo unutra zbog visokog stanja uzbuđenja čineći moju macu mokrom, gotovo neugodno mokrom.

Izvukao je svoj kurac i uhvativši me za ramena gurnuo Vintage lice Djeda Mraza na sebe, a njegov poluuspravni kurac poskakivao je ispred mog lica.

Bez oklijevanja sam ga zgrabio objema rukama i stavio u usta. Polako sam ga počela sisati i lizati, opuštajući se i uživajući kad ga je izvukao i počeo brzo drkati ispred mene. poza 69 Terapeut Kad sam ga vratila ustima i pokušala mu reći da se opusti, uhvatio me za glavu objema rukama i snažno i brzo gurnuo svoj kurac u moja usta i gotovo niz grlo. Nastavio se gurati unutra i van, a ja sam se pokušala opustiti i pustiti ga da radi što želi, pokušala sam uživati ​​u trenutku, što je bilo malo teško!

Zatim je izvukao svoj kurac i ponovno počeo brzo masturbirati, a zatim zastenjao i zamolio me da otvorim usta. Učinila sam kako je tražio, a on mi je ispalio hrpu sperme ravno na jezik. Još ih je uslijedilo kad sam podigao pogled otvorenih usta da sve uhvatim.Zatim je gurnuo svoj kurac natrag u moja usta i gurao ga unutra i van da završi ejakulaciju.

Podigao je hlače i popravio remen te otišao iz parka, ostavivši me na koljenima, s ustima punim sperme i mokrom mačkom. Stala sam, popravila odjeću, progutala njegovu hrpu sperme i vratila se do autobusne stanice. I on je stajao tamo i nikada mi Teen centar Cental Avenue rekao ni riječ. Ušao sam u sljedeći autobus i otišao kući.

Kad sam došao kući, presvukao sam se i razmišljao o današnjoj avanturi. Jesam li uživao. Čudno, ali zapravo jesam. Iako je bio pomalo zastrašujući, dobila sam što sam htjela. Možda nije dobra ideja otići u čudno, šumovito područje s jednako čudnim čovjekom, ali ništa loše. Uživala bih u sporijem i senzualnijem pušenju, ali uspjelo je, ušao mi je u usta, što sam željela.

Nakon nekoliko uspješnih vožnji autobusom, pipanja ovdje, drkanja i povremenog sisanja tamo, odlučio sam podići ulog.

Dok sam kupovao, naletio sam na Adult shop koji prije nisam vidio. Hodao sam vani neko vrijeme gledajući tko ulazi i izlazi. Bili su to svi muškarci, a većina njih u mojoj ciljanoj dobnoj skupini -- stariji od 55. Odlučio sam ući.

Kad sam ušao, prošetao sam okolo i pogledao časopise s igračkama za seks, lutkama itd. i zatekao sam se kako hodam po prolazima s DVD-ima. Činilo se da je to mjesto gdje su se muškarci običavali motati. Stalno sam osjećao pogled na sebi i smatrao sam da je to vrlo uzbudljivo. Dućan je bio jako osvijetljen, a mlada prodavačica hodala je okolo i pitala ljude trebaju li pomoć, činilo se da ih to odbija i na kraju su otišli praznih ruku. Nisam mogao a da ne pomislim da su vlasnici promašili trik ako su ostavili ljude same i učinili da se osjećaju malo opuštenije.

Dućani za odrasle u SAD-u vrlo su različiti i imaju sve mogućnosti koje trebate za zabavu, a više o tome kasnije.

Putovao sam na sjever zbog posla i našao se u pomalo neugodnom gradu na sjeverozapadu, imena zadržana da zaštitim nevine ili lako uvrijeđene!

Ponovno sam naletio na trgovinu za odrasle dok sam se vozio prema mjestu sastanka. Ostao sam prespavati nakon sastanka i odlučio da ću svratiti u dućan prvom prilikom. Sastanak je potrajao dulje od očekivanog i uslijedila je večera tako da je večer prošla prije nego što sam osjetila. Međutim, sve što sam sljedećeg jutra trebao učiniti bilo je putovati južno 3 sata i vratiti se kući.

Ujutro sam se igrao kao i obično u hotelu i bio sam napaljen, pa sam nakon doručka i trčanja u teretani odlučio parkirati i na povratku posjetiti trgovinu za odrasle. Bilo je nešto poslije 10 sati kad sam stigao, a dućan je upravo otvarao tip u ranim 50-ima. Ovo je dućan izgledao mnogo manje 'korporativno', pretpostavljao sam da ću biti jedini tamo ako uđem, pa sam se parkirao i krenuo prema dućanu.

U ovom trenutku, moram istaknuti da je područje bilo malo 'zapušteno' Parkirao sam auto na sigurno i diskretno i nadao se da će biti tamo kad se vratim. Također bih trebao istaknuti što sam imao na sebi.

Crni uski poslovni kostim s hlačama. Ispod koje bluza krem ​​boje. Ponijela sam lijepi bijeli grudnjak i gaćice u torbici i obukla ih ujutro, ali dok sam odlučila otići u Adult shop, skinula sam ih, tako da sam bila bez donjeg rublja.

A je otišao prema dućanu i gurnuo vrata. Miris koji me je dočekao bio je jak miris vlage i starog mirisa, siguran sam da je ovo mjesto moglo poslužiti ženskim dodirom, a ne onakvim na kakav je navikao!

Kad sam ušao, tip za pultom me iznenađeno pogledao. "Jesi li izgubljena ljubav?" upitao je jakim sjevernjačkim naglaskom.

"Ne, oprostite, još niste otvorili?" odgovorio sam.

"Da, otvoreni smo, mogu li vam išta pomoći. Terapeut retro i vintage Postoji li razlog zašto ste odjeveni poput bakra?" upitao je, očito zabrinut da bih mogao biti pripadnik zakona.

Nasmiješio sam se: "Pa ja sam ovdje na kratkom poslovnom putu. Kako se vaše mušterije obično odijevaju?" Odgovorio sam, ne razmišljajući o tome i nadajući se da će vidjeti smiješnu stranu.

"Pa sigurno ništa poput tebe. Sada, kako ti mogu pomoći?" On je rekao. Stekao sam dojam da je siguran da sam dio režima za provođenje zakona i da bi bilo draže da odem.

"Došao sam samo pregledati, je li to u redu?" Pitao Druga južnoazijska ženska organizacija. Jeste li htjeli pregledavati igračke za seks, DVD časopise, donje rublje?" upitao je dok je izlazio iza pulta i izlazio na pod trgovine.

"Moglo bi mi poslužiti novo donje rublje." Predložio sam.

"Slijedi me, koju vrstu voliš?" upitao je dok me je vodio do prašnjave ograde s donjim rubljem, u kojem me ne bi vidjeli mrtvog!

– Nije baš moj tip. Nasmiješila sam se i pogledala po trgovini, smišljajući razlog da ostanem jer sam osjećala da me se pokušava riješiti. Ali nešto mi je govorilo da ostanem, trebalo je zabaviti se.

"Nije tvoja stvar ne. Pa, što ti se sviđa. Što nosiš danas?" upitao.

"Zapravo, ne nosim ništa." rekla sam, zgrabivši priliku, zureći u njega sa seksi osmijehom na licu.

– Što ako kažem da ti ne vjerujem. Rekao je, sada zaigrano dok me gledao od glave do pete. Svidjela mi se pozornost i smiješila sam mu se, gledajući preko ramena dok je zurio gore-dolje u moje dupe i noge.

– Ne znam, imate li kakav prijedlog. Pitao sam.

Prišao je ulaznim vratima i zaključao ih.

"Pa, mislim da bih volio da to dokažeš. Zaključao sam vrata tako da nitko ne može upasti i vidjeti te, pa što čekaš?"

Nasmiješila sam se i počela raskopčavati jaknu. Onda sam se predomislio.

Umjesto toga, raskopčala sam hlače i spustila ih do koljena, zadigla sam bluzu i jaknu i pokazala mu svoju golu macu. Nježno sam ga pomilovao lijevom rukom. "Vidjeti?" rekla sam.

"Zašto mi ne dovedeš tu ljupku malu macu." Predložio je oblizujući usne.

Prišla sam i zgrabila njegovu ruku i stavila je na svoju macu, nasmiješila sam mu se i otišla poljubiti.

Pomilovao me (vrlo duhanski!) i uhvatio me za grudi.

"Lijepe sise, ispada da je ovo moj sretan dan." On je rekao.

– Definitivno je to. rekla sam kad sam kleknula i počela mu otkopčavati hlače.

Imao je veliki, obrezani penis, dug, žilav i vrlo debeo. Otvorila sam usta i uzela njegovu veliku kacigu Model stopala od najlona. Počela sam mu senzualno sisati kurac, ližući ga po cijelom tijelu, gore-dolje dok sam ga gledala očima dok sam mu povlačila hlače dalje dolje kako bih ga gladila po bedrima i iza nogu, sve sve do listova.

Uhvatio je svoj kurac i podigao ga na moje lice.

"Liži mi jaja draga." Rekao je, oohing i aaah, uživajući u mom obožavanju penisa.

Nasmiješila sam se i lizala mu jaja, stavljajući jedno u usta i nježno sisajući, prije nego što sam učinila isto s drugim dok je on polako trzao kurac.

Nastavila sam sa svojim obožavanjem, ližući mu noge i trbuščić i spuštajući se polako pa brzo na njegov kurac, osjećajući kako mi dodiruje grlo dok ga je pokušavao gurnuti dublje. Bio je jednostavno prevelik.

Sada me podigao i spustio se na koljena, podižući moju desnu nogu i zarivši glavu među moje noge, gurajući svoj jezik ravno u mene.

Lizao je i srljao po mojoj mačkici, dok mi je palcem udarao po klitorisu, drugom rukom mi je prvo stisnuo guzicu, a zatim mi je škakljajući oko šupka gurnuo prst u nju. Bilo je to previše za mene i grčila sam se dok sam doživljavala orgazam s njegovim jezikom u mojoj mačkici i njegovim prstom u mojoj guzici, dok je moj klitoris cijelo vrijeme bio stimuliran.

Dok je moj orgazam jenjavao, on me okretao i ubrzo sam osjetila kako njegov veliki kurac ulazi u mene.

"Da vidimo kako ti se sviđa veliki sjevernjački penis u tvojoj ljubavi." Rekao je kad me počeo ritmično ševiti, lijevom rukom uhvativši me za lijevu dojku, a drugom milujući mi klitoris.

Snažno je gurao i ubrzo me doveo do drugog orgazma, ovaj je bio jači i trajao je duže.

"Ne mogu dopustiti južnjačkoj drolji da napusti moju radnju bez dobrog jebanja, razumiješ." I dok je to rekao, izvukao se i počeo gurati svoj kurac u moje dupe. Trebalo je malo truda i prirodnog podmazivanja prije nego što je ušlo, oduzimajući mi dah.

"Polako." rekla sam još uvijek dašćući od ekstaze.

Olakšao ga je i ubrzo pronašao ritam, bol je počela nestajati dok je gurao prst u moju macu dok me je Crna mama se jebi analno.

"Klekni ljubavi." Rekao je dok je povlačio svoj penis iz mog dupeta i polako ga milovao.

"Usta ili sise vole, ti odluči." Rekao je, kakav gospodin!

Otvorila sam usta i uzela njegov kurac. "Svrši mi u usta." potvrdio sam

Zgrabio me za kosu i bijesno trznuo, njegova sperma izletjela mi je u usta i odletjela na moje lice dok se malo trzao dok je uživao u orgazmu.

Prstom je zagrabio spermu s mog lica na svoj prst i stavio mi je u usta.

"Popuši sve kao dobra prljava južnjačka drolja." Rekao je svojim 'šarmantnim' sjevernjačkim naglaskom

Učinio sam kako mi je rečeno. Gutala sam svaku kap.

Dok smo se oblačili i malo razgovarali, pitao me gdje sam parkiran. Rekao sam mu da sam parkirao u stambenoj četvrti iza njegove trgovine.

"Blimey, hrabar si." Rekao je ispunjavajući me samopouzdanjem.

"Ispratit ću te tamo, za svaki slučaj." Rekao je dok je otključavao vrata

– Baš ste džentlmen. našalio sam se.

"Ne spominji to." Odgovorio je, nesvjestan šale.

Auto mi je bio u jednom komadu, ušao sam i pripremio se za vožnju kući.

"Hoćeš li onda moj broj. Imam nekoliko tipova koje znam koji bi uživali u tvom društvu kada se vratiš." On je predlozio.

"Znam gdje te mogu naći." Odgovorio sam i odjurio. Moja maca i dupe opušteni su na mom autosjedalu nakon vrlo dobre seanse, njegova sperma u mom grlu i trbuhu. Gurnuo mi je kartu u ruku, a ja sam je stavio u torbu. Sve u svemu, dobro jutro!

Nekoliko dana kasnije nazvao sam svog novog prijatelja iz Northern Sex Shopa, Alex se zvao.Bila sam napaljena i igrala sam se sama sa sobom i pomislila sam da ga nazovem da vidim hoće li to povećati moje stanje uzbuđenja.

Tijekom telefonskog poziva postalo je jasno da iz svoje trgovine ne samo da je povremeno dilao rekreativne droge, već je također pomagao u vođenju male eskort službe koristeći lokalne djevojke. Mislio je dodati svoj portfelj djevojaka tako što će ponuditi 'otmjenu kurvu s juga', mislim da je bio izraz koji je upotrijebio. Želio je da budem odvjetnik ili odvjetnik kojeg bi mogao ponuditi klijentima koji više plaćaju.

"I ti si gutač, nemamo ih dovoljno ovdje. Moji dečki bi te voljeli." bilo je još jedno opažanje koje je Alex želio istaknuti.

Bila sam pomalo užasnuta što je mislio da je to prihvatljivo. Pravdao je to time što mi je rekao da bismo zajedno mogli zaraditi mnogo novca. Podsjetila sam ga da nisam prostitutka i odbila njegovu ljubaznu ponudu.

Ipak me natjeralo na razmišljanje.

Iako nisam imao namjeru zaraditi novac od seksa, zanimalo me je putovati na sjever i seksati se s neobičnim prljavim starcem. Ne bih bio ni blizu kuće i potencijalno bih se mogao osloniti na činjenicu da će dečke provjeravati Alex, no on nije bio netko od povjerenja.

Ipak je bio u pravu u vezi jedne stvari. Ja sam gutač. Pomisao na gutanje sperme od nekih starijih muškaraca sa sjevera koji bi bili uzbuđeni kad vide 'otmjenu drolju s južnjaka' kako se skida gola i kako im puše kite i guta njihovu spermu bila me jako uzbuđivala. I jedan sam jednostavno morao djelovati.

Nazvao sam Alexa i rekao mu da imam posao za nekoliko dana i da bih se volio naći s njim u trgovini. Rekao sam mu da to nema nikakve veze s njegovom ponudom, samo da mu pokažem koliko volim gutati. Naravno, pristao je.

Upoznao sam ga u trgovini otprilike u isto vrijeme, od sredine do kasnog jutra. Kad sam ušao u dućan, Alex je izašao iza pulta i zaključao vrata.

Imali smo vruću sesiju, ovaj put u stražnjem dijelu trgovine. vakcina price Stvarno je volio anal!

Ponudio sam mu da se sljedećeg jutra nađemo u trgovini u isto vrijeme. Međutim, ovaj put će s njim biti još jedan tip. Indijac koji vodi mali veleprodajni posao u blizini trgovine. Vrlo religiozan obiteljski čovjek, nepoznat svojoj zajednici voli posjećivati ​​sex shop i poseksati se s neobičnom prostitutkom!

"Opsjednut je oralnim seksom. Uvijek me traži da natjeram djevojke da mu puše kurac. Voli svršavati u njihova usta i preko lica. Mislio sam da bi ti se mogao svidjeti." Alex je predložio sa sjajem u očima.