Besplatne fotografije amaterskog seksa

Napomena za sve - Nitko mlađi od 18 godina nije uključen u bilo kakvu seksualnu aktivnost u ovoj izmišljenoj priči. Ovaj autor to niti implicira, ne pretpostavlja, sugerira niti podržava.

Ljubavna poruka u mojoj kutiji za ručak

Eva - supruga - 30 godina, 5'5" 130 lbs., 36C-26-36, plava kosa, smeđe oči. Kavkažanka.

Jason - suprug - 32 godine, 6', 200 lbs., tamnosmeđa kosa, smeđe oči. Bijele rase.

Zovem se Jason i radim za građevinsku tvrtku koja gradi kuće i tvrtke u novim odjelima ili gdje god imamo ugovore za postavljanje novih građevina. Sati su dugi. Plaća je super. Dobrobiti su fantastične. I imam ženu punu ljubavi koja me podržava u svemu što radim. Jutros sam ustao da se obučem za posao kao i obično. Otišao sam u kuhinju da napravim ručak i primijetio sam da je pismo u mojoj kutiji za ručak.

Bio je u omotnici na kojoj je s vanjske strane bio rukopis moje žene i pisalo je "Ne otvaraj dok ne uzmeš jutarnju pauzu na poslu. Sva moja ljubavi, Eva XOXOXOXOXOXOXO"

Volim kad jedno drugom ostavljamo male ljubavne poruke. Prije nego što sam ušao u svoj kamionet i krenuo na posao, otišao sam u spavaću sobu i poljubio svoju ženu u čelo. Teško je spavala pa je nisam probudio da joj kažem zbogom. Mislio sam da bi bilo najbolje pustiti je da se odmori.

Naše dane na gradilištima počinjemo točno u 7 ujutro tako da prva pauza ne bi bila prije 9 ujutro. Jedva sam čekao da vidim kakav će biti sadržaj pisma moje žene.

Napokon je stiglo 9 ujutro. Otišao sam do svog kamioneta i ušao. Zgrabio sam grickalicu, Gatorade i pismo. Otvorio sam pismo da ga pročitam. Ovo je ono što je pisalo -

Moj najdraži Jasone,

Kada budete čitali ovo pismo, postoji velika šansa da ću ležati ovdje u krevetu gola, polako trljati klitoris i prisjećati se našeg sinoćnjeg vođenja ljubavi. Napisao sam ovo pismo dok si bio vani u hidromasažnoj kadi nakon što smo imali seks i samo sam ti htio napisati nešto seksi.Je li ti se svidjelo kako sam te sinoć sreo na vratima golog, na koljenima, spreman poslužiti taj tvoj divni kurac. Besplatne fotografije amaterskog seksa Volim ti priređivati ​​takva mala iznenađenja. Ideju sam dobila od Jessice, moje najbolje prijateljice. Ona to čini prilično često za svog supruga, Mikea. On voli kada ona to radi za njega. Rekla je da se uvijek jebe kao zečevi. Ali dosta o njima.

Bila sam tako napaljena na tebe jučer nakon što sam se vratila s plaže. Radila si, naravno, a ja sam odlučila otići na plažu kako bih nastavila raditi na svojoj preplanulosti. Želim izgledati najbolje što mogu za tebe, a dobro preplanulost samo je jedan od načina da to i ostvarim. Sjećate li se malog crnog mikro tanga bikinija kojeg sam kupila početkom proljeća. To sam nosila na plažu. Gledajući kako se gledam u zrcalu i vidim kako gornji dio jedva prekriva moje bradavice, a donji dio jedva prekriva moje usne od pice, postaje mi vruće i mokro. Jebena priča o lezbijskim shemalesima sam izašla iz kuće kako bih otišla na plažu, sve što sam imala na sebi bio je maleni bikini s tangama, moj prozirni crni sarong zavezan na rubu i moje sjenila za ogledala kako ljudi ne bi mogli vidjeti kamo mi oči gledaju.

Znao sam da ću nekima privući pažnju kad izađem tamo u pijesak. Odložila sam ručnik i izvadila ulje za sunčanje. Volim ga polako i senzualno utrljavati. Prilično je erotičan prizor vidjeti ljude koji prestaju raditi to što rade samo kako bi me vidjeli kako utrljavam ulje u kožu. Sviđa mi se način na koji moja koža blista i blista kada nanesem ulje za tamnjenje. Mogu reći kakav učinak ima na muškarce, njihove kite podižu šator. LOL. Čak se i neke žene napale. Vidim kako polako trljaju svoje grudi i unutarnju stranu bedara kad vide da se mažem uljem. To je gotovo kao da se skidam i od toga pravim seksi show. Tako se smočim razmišljajući o tome.

Znaš li o čemu sam razmišljao dok sam bio na plaži. Sjećaš li se kad smo otišli u ono golo odmaralište za odrasle u planinama Sjeverne Karoline. Tu Swinger se seksali posvuda.Bilo je tako oslobađajuće i uzbudljivo seksati se gdje god smo htjeli kad smo bili tamo. Iako su pravila bila zabranjen seks u javnosti, čini se da su to svi radili posvuda. Bilo je tako vruće gledati druge kako se seksaju i da nas drugi također gledaju. Razmišljajući o tome jučer sam na plaži raširila noge. Tkanina se popela između Konzumiranje alkohola tokom trudnoće usana, ali muškarcima koji su buljili u mene sigurno nije smetalo. Znao sam da ću kasnije tijekom dana biti dio njihovih masturbacijskih fantazija.

Sviđa mi se što voliš da se stalno oblačim seksi za tebe. Volim nositi male mini haljine, sunčane haljine i mini suknje koje se rasplamsaju ako se okrećem oko tebe. jebanje iz divljenja Swinger Volim i ne nositi gaćice ili grudnjake jer želim da imaš potpuni pristup mom tijelu bez obzira gdje se nalazimo. Sjećaš se kad sam nosila onu malu narančastu mini haljinu, u kojoj me voliš vidjeti, kad smo bili u Miamiju prije nekoliko mjeseci. Sviđa mi se način na koji si me opipao u javnosti dok ljudi gledaju. Mislim da ti nikad nisam popušio kurac kao kad smo se te večeri vratili u hotel. Ušao si mi u usta tri puta te noći. Svidjela mi se činjenica da smo ostavili otvorene zastore kako bi nas ljudi mogli vidjeti kad prolaze pokraj naše sobe. Jeste li voljeli da nas ti ljudi gledaju kroz prozor naše hotelske sobe. Pali li vas što imate ženu koja se voli tako pokazivati ​​pred vama u javnosti?

Volim biti tvoja egzibicionistička žena. Stvarno želim. Pali me kada znam da se ljudi pale zbog naših ili mojih nestašluka. Jedna od mentalnih slika uz koju volim masturbirati je s našeg putovanja na nudističku plažu kada smo bili na Tenerifima prošle godine. Biti gola na toj plaži je nešto što nikada neću zaboraviti i želim Matt Leinart gol, nadamo se uskoro. Svidio mi se način na koji si jeo moju macu na plaži tog dana dok je ona velika grupa muškaraca stajala okolo drkali i uživala gledajući nas kako se seksamo. Bio je to tako zabavan dan. Sjećaš li se koliko me je muškaraca tog dana spermilo. Ja ne.Znam da sam tog dana imala puno sperme na sebi. To je bilo tako veliko uzbuđenje. Ono što je bilo još erotičnije je kad sam kasnije tog dana jahao tvoj kurac na plaži, a oko nas se okupila veća gomila muškaraca koji su me drkali i gađali svojom spermom. Kad su se sve potrošile, izgledalo je kao da sam se istuširala. Još uvijek mi je vruće i muči me sjećanje na to iskustvo. Šteta što mi ne bi bilo dopušteno da se vratim u hotel prekriven svom tom spermom. To bi bio veliki preokret.

Sjećaš se kad smo otišli na onu nudističku plažu na Havajima. Svidjelo mi se kako si me tako jako ševio na plaži svaki dan Zrele žene sisaju kurac i spermu na tvom licu smo bili tamo. Sjećate li se ona dva tipa s ogromnim kurčevima koji su stajali tamo i svaki put nas promatrali. Njihovi kurčevi bili su tako veliki. Ne znam zašto su nam se bojali prići. Kladim se da bi bilo jako lijepo osjetiti njihovu spermu na sebi, pogotovo nakon što sam vidio koliko su sperme ispalili na pijesak kad sam ti došao na kitu. Sjećam se da sam ih kasnije te noći vidio u predvorju hotela. Imala sam onu ​​malu bijelu haljinu u kojoj me voliš vidjeti. Znaš. Swinger Nataša Moskva Ona koja pokazuje PUNO dekoltea i PUNO sisa sa strane. Pokazao sam im svoju macu i dupe i svakome od njih poslao poljubac. Šteta što nam je to bila zadnja noć tamo. Siguran sam da bih ih mogao uvjeriti da nam se pridruže da smo bili tamo još jedan dan. Biste li mi dopustili da ih pojebem. Znam da si mi namočio macu kad si me jebao one noći na balkonu našeg hotela. Mislio sam na onu dvojicu i njihove velike kite. Ljudi iz hotela preko puta mogli su nas vidjeti, ali znam da nijedno od nas nije marilo.

Do sada, pretpostavljam da je tvoja pauza skoro gotova i da ti kurac vjerojatno već pulsira. Ipak je u redu. Ja ću biti na koljenima, gola, čekajući te kad prođeš kroz ta vrata. Bit ću spreman da se suočiš sa mnom i pojebeš svoju slasnu spermu u moja droljasta usta.Dok završiš s čitanjem ovog pisma, ja ću biti zauzet skakutanjem gore-dolje po svom omiljenom dildu želeći da si kod kuće i jebeš me do besvijesti. Nakon što se završim s igranjem s dildom, opet idem na plažu. Međutim, ovaj put ću obući svoj maleni bijeli bikini koji sam nosila za tebe kad smo išli u Pensacolu prošle godine. Uživaj u ostatku svog dana na poslu ljubavi moja.