Ebanovina stopala slika

Bok ljudi,

prošlo je dosta vremena, ali mislio sam napisati o našem prvom Vrući dlakavi medvedi na nudističku plažu. Vraća se nekoliko godina unatrag, ali sjećanje je još uvijek snažno kao i tada. Kao mladoj supruzi, to mi je jako otvorilo oči, nikad nisam mislila da takvo mjesto uopće postoji, posebno na zapadnoj obali Škotske, s našim vremenom.

Kao i sa svim mojim drugim izvještajima o našim avanturama Billa i Veronice, za neke je prilično dugo, možda i predugo, pa se unaprijed ispričavam, ali evo.

Gledajući TV jedne večeri, na Chanelu 4 je došao program o nudističkim plažama, dobri stari Chanel 4, dok je moja majka gledala, odmah smo ga prebacili.

Bill mi je kasnije rekao da Škotska ima svoju službenu nudističku plažu i da je udaljena oko sat vremena vožnje od mjesta gdje smo živjeli. Morao sam ga pitati što to znači. Kad mi je rekao da je to mjesto gdje muškarci i žene mogu lutati goli, a da ne budu uhićeni, samo sam se nasmijala. Nije iskreno rekao, da, točno rekao sam, ali moj je interes bio potaknut, a kada je moj interes potaknut, to je značilo da ću to morati sam vidjeti.

Dogovorili smo se da ćemo jedan vikend ako vrijeme dopusti otići pogledati, ali prošlo je mjesec dana i nema pauze za kišne dane vikendom. To i naravno posao i biti mlada majka i općenito naš društveni život također. Pa smo se dogovorili da ćemo, ako nam dan u tjednu bude dobar, oboje zamijeniti bolovanje i otići vidjeti nudističku plažu. Pretpostavljam da sam očekivao vidjeti brojne muškarce i žene kako goli lutaju okolo kupajući se i igrajući se kao na bilo kojoj drugoj plaži. Proći će još dva tjedna prije nego što se vrijeme dobro odmori.

Bila je srijeda kad smo svratili do moje majke i ostavili našu kćer, pri čemu smo tvrdili lažni razlog, ali mama je bila sretna što može provesti neko vrijeme sa svojom unukom.

Dakle, nije bilo previše pitanja o našem namjeravanom odredištu, isto tako, oh, idemo na nudističku plažu, mama, mislim da joj to ne bi bilo prihvatljivo.

Tako smo krenuli na naše putovanje od sat vremena, spakirala sam bikini i nosila traper gotovo mini suknju s gumbima sprijeda i bijeli omot preko gornjeg dijela bez grudnjaka. Gornji dio je jako malo skrivao moje debele bradavice pa je bila potrebna lagana jakna da ih sakrije. Bradavice su mi vrlo debele i duge više od jednog inča kad sam uzbuđena. Toliko da sam, kad bismo izašli van na druženje, koristila električarsku traku da ih spriječim da vire, ponekad bi traka skliznula i otkrila ih ispod mojih gornjih dijelova. Uvijek sam mogla znati kad se to dogodilo po broju muškaraca koji su buljili u moja prsa. Bill je na sebi imao kratke hlače i majicu kratkih rukava koje bi nosio na nudističkoj plaži.

Putovanje automobilom bilo je bez ikakvih događaja, ali se ipak činilo da je prošlo prilično brzo, prije nego što sam shvatila da smo stigli. Bilo je, recimo, pet ili šest automobila na parkiralištu i radnički kombi. Sjedili smo u autu čavrljajući i gledali čudnog čovjeka kako prolazi pored našeg auta i kreće prema plaži. Činilo se da su se svi zaustavili i još jednom nas pogledali dok smo sjedili u autu, a onda su nam stalno uzvraćali pogled. Popili smo cigaretu i onda odlučili da je vrijeme da odemo vidjeti.

Bili smo na plaži i hodali tek pet minuta kad se iz drugog smjera vraćao čovjek. Nije bio plažni Adonis, bio je debeo i izgledao kao da ima oko pedeset godina, u starom radnom kombinezonu. Ebanovina stopala slika Oh, Bože, pomislio sam, nadam se da ima boljeg od njega koji luta plažom. Zaustavio se i rekao prilično ugodnim glasom, ne baš danas, ljudi, njegove oči ne napuštaju me. Osjećala sam se kao da sam gola pred njim. Primijetila sam bijelu mrlju na međunožju njegovog kombinezona što mi se učinilo prilično neukusnim

Moram se vratiti na posao rekao je razgovorljivo kao da nas poznaje. Bill ga je pitao gdje je nudistička plaža.Ležerno je rekao da je to oko milju na taj način, rekao je prebacivši ruku preko ramena i pogledavši na sat.

Rekao je da prođeš pored pufnaste pičke koja leži na Jebi sise maca sa natpisom Molim te napuni moju guzu, vidjet ćeš kondome i lubrikant kraj njega. Osjećao sam se kao da je dobio zujanje dok nam je tako pričao. Tamo je izbočina stijena, rekao je pogledavši me punim pogledom i ponovno pogledavši na sat, okrenuvši se i krenuvši prema svom autu.

Razmijenili smo poglede Bill je rekao da mislim da se želi vratiti s nama onako kako je gledao tebe. Znam da sam rekao da mislim da sam već gol. Hodali smo dalje i ubrzo sasvim sigurno došli do čovjeka koji je ležao u pijesku, a znak je bio tamo zajedno s lubrikantom i kondomima. Jebote, mislio sam da se šali, rekao sam, i ja sam rekao Bill.

Dok smo mu prilazili, okrenuo je glavu u stranu, vidio je da smo par i ponovno je okrenuo glavu, ali kad smo prošli pokraj njega, podigao je guzicu i jasno sam mogao da se bijeli lubrikant proširi po njegovoj rupici. Pogledao sam Billa i htio sam nešto reći kad je Bill rekao, pa izgleda da gospodin kombinezon nije prošao pored puf i oboje smo se nasmijali.

Dok smo se približavali izbočini stijene, mogao sam osjetiti one posebne trnce koje dobijem između nogu kad se spremamo upustiti se u novu seksualnu avanturu. Zaobilazeći stijenu zadržao sam dah, znao sam da ću vidjeti desetke golih ljudi kako uživaju na suncu. Nisam mogao vidjeti naprijed možda pet ili šest muškaraca koji leže goli na svojim ručnicima, raspoređeni na nekoliko stotina metara.

Odlučili smo ih sve proći i pronaći svoj mali kutak. Očito, nisam mogao ne proviriti dok smo prolazili pored svakog od njih. Bio sam fasciniran različitim veličinama i njihovih kuraca i jaja. Svi su bili mnogo stariji od nas, ja sam imao dvadeset tri, a Bill dvadeset osam, većina njih je bila starija od mog vlastitog oca.

Kad smo stigli do petog čovjeka, stajao nam je leđima okrenut, ali kad smo prošli pored njega, okrenuo se u stranu, pretvarajući se da nešto radi.Njegov kurac bio je ogroman i čak s mjesta na kojem sam ja bila mogla sam vidjeti debele vene po njemu, njegova velika teška dlakava jaja visjela su nisko. Moja pička se trznula i zurila sam praveći mentalnu bilješku za sljedeći put (Tamne sunčane naočale.) Samo me pogledao ravno u oči i nasmiješio se gledajući dolje u svoj kurac. Bezobrazno kopile, pomislio sam, a onda sam brzo skrenuo pogled, odjednom sav sramežljiv, ali sam osjetio vlažnost između bedara.

Pronašli smo lijepi mali kutak tristotinjak metara dalje, gotovo kao malu udubinu odakle nismo mogli vidjeti put kojim smo došli ili ono što je bilo ispred nas. Raširili smo svoje ručnike i Bill se odmah skinuo, njegovih velikih sedam i pol inča stršilo je potpuno uspravno i legao. Pa nekome se sviđa ono što je do sada vidio, rekao sam kimnuvši Billovoj erekciji, samo je kimnuo glavom i nasmiješio se.

Pogledala sam oko sebe i skinula svoju bluzu na omot, dobro kaže Bill, netko drugi voli poglede, klimajući glavom na moje debele bradavice koje su već počele boljeti, siguran znak da sam se napalila, imajte na umu da je vlažnost između mojih nogu bila još jedan siguran znak. Dobro je rekao Bill, to je nudistička plaža pa skini suknju i gaćice, ne bih želio da izgledaš neprikladno rekao je smiješeći se.

Dobri stari Bill zauvijek vozač naših perverzija, a ja dobra stara Veronica uvijek voljni putnik. Skinula sam suknju i gaćice i osjetila kako me prožima ushićenje. Bila sam vani i bila sam potpuno gola, zrak na mojoj koži kao da mi miluje cijelo tijelo u isto vrijeme. Mmmm ovo mi se svidjelo.

Ležali smo tamo dobrih pola sata i nismo vidjeli nikoga da prolazi. Zatim Bill kaže da se spustimo do ruba vode i umočimo stopala. U redu, rekla sam, a on je posegnuo i zgrabio me za ruku. Čekaj, rekao sam da će me svi vidjeti ako hodamo dolje, omotat ću se ručnikom. Ne možeš reći Billu da je protuzakonito biti pokriven na nudističkoj plaži. Pa, ne znam zakone o nudizmu, ali siguran sam da smijete biti pokriveni ako želite.Sjedili smo još pet minuta s Billom koji me držao i zadirkivao i na kraju sam podlegla njegovim nagovorima.

Gledajući desno i lijevo primijetio sam da svi muškarci još uvijek leže na svojim ručnicima, to me malo umirilo i izašao sam držeći Billa za ruku i krenuli smo prema rubu vode. Znao sam dok smo hodali da će me svi ovi stariji ili stari kao moj rođeni otac vidjeti ako sjednu. BDSM korišćenje voska Grupni seks Pa držeći pogled ravno ispred sebe otišli smo do ruba vode.

Zurio sam u more dok smo stajali do gležnjeva u vrlo hladnoj vodi. Jebi ga ta voda je hladna rekao je Bill kad se okrenuo i rekao da se vratimo.

Kad smo se okrenuli, svi su muškarci sada sjedili na svojim ručnicima, oh, jebote, rekao sam. Pa sad je malo kasno, kaže Bill, morat ćemo samo nastaviti hodati natrag. Dok smo se vraćali uhvatio sam bljesak nečega, jedan od Milf boobs vids me gledao dalekozorom.

Ne samo da sam mogao vidjeti da ih je držao u jednoj ruci, a drugom je drkao kurac. Jebote, pomislio sam, kakvo prljavo kopile, ali moja mlada pička se trznula, drkao je i mene, a ostali su gledali u mom smjeru. Svi su me mogli vidjeti potpuno golu, pička mi se ponovno trznula i usporio sam hod. S toplim zrakom oko mog tijela i ovim starijim muškarcima koji su svi gledali moju golotinju, odjednom sam nestao. Moja pička se trzala dok sam osjećao oslobođenje što sam bio gol vani pred zahvalnom publikom. Znao sam da svi mogu vidjeti moje sise i moj vrlo dlakavi grm.

Na kraju smo došli do našeg kutka i sjeli. Bill je stavio ruku na moju pičku i rekao dobro sad je netko uživao u tome, gurajući prste u moju podmazanu rupu. Počela sam jahati njegovu ruku i bila sam blizu orgazma kad je Bill stao i rekao ne još, Veronica. Hajde, kaže da te namažem losionom. Nevoljko sam pristala jer sam znala da će me uskoro zajahati, njegov veliki debeli kurac trzao se na sve strane.

Sjedni naprijed, kaže on, a on sjedne iza mene i odmah mi počne uređivati ​​ramena, maže mi guste bolne bradavice. Moje su bradavice vrlo osjetljive i često sam dolazila tako da sam ih samo stisnula ili uštipnula. Bill je to očito znao i davao je sve od sebe da doživim orgazam, mogla sam osjetiti kako mi njegov veliki kurac zabada u leđa, tako da je dobivao jednako zadovoljstvo kao i ja. Mogao bih to učiniti za tebe, rekao je glas.

Naglo sam podignula glavu i vidio čovjeka s ogromnim penisom koji je samo stajao i smiješio se, pogledala sam njegov veliki penis i vidjela da mu se kožica ogulila, a debeli vrh njegovog velikog penisa svjetlucao je. Samo sam sjedio i buljio, 'siguran si', kaže Bill. Čekaj malo, rekao sam, u redu je Veronica kaže Bill, ovdje sam, samo te želi namazati losionom. Bill je ustao i napravio mjesta za ovog mnogo starijeg muškarca. Mogla sam ga osjetiti iza sebe dok se namještao u isti položaj u kojem je bio Bill. Odmah sam mogla osjetiti njegov veliki kurac kako zabija u moja leđa i dok se nagnuo prema naprijed da mi namaže bradavice, mogla sam osjetiti mokru glavicu njegovog kite kako klizi gore-dolje po mojim leđima. Bio je stručnjak za štipanje bradavica i ubrzo me natjerao na to Billovo odgođeno štipanje.

Zatim je gurnuo moju glavu naprijed i rekao mi da ustanem na koljena Ebanovina stopala slika, krotko sam poslušala i gotovo odmah osjetila glavu njegovog velikog penisa kako pipa moju natopljenu pizdu. Gurnuo ga je nekoliko inča stenjući kao i on, ali ne toliko stenjući koliko sam ja. Gurnula sam svoje mlado dupe unatrag u susret njegovom starom kurcu, a on je prodirao u mene sve dublje i dublje. Nije bio debeo kao Bill, ali je bio dobrih tri inča duži i osjetila sam kako pada na moj grlić maternice. Zatim je počeo piliti naprijed-natrag Bila sam zauzeta doživljavanjem još jednog orgazma s glavom na ruci u pijesku.

Dok se zabijao u mene, pitala sam se što ga je natjeralo da pomisli da bi me mogao samo tako uzjahati, bez ikakve tvoje drske pičke. Ipak, da budem iskren, mislim da me napalila činjenica da je odlučio da će me iskoristiti.Bio je pomalo kokoš i stalno me držao na kuhanju. To je to, nastavi voziti prljavu malu pičku Sam, kaže glas gotovo niotkuda, podigao sam pogled i vidio sve muškarce kraj kojih smo ranije prošli. Svi su stajali oko mene i drkali svoje kite.

Pokušala sam se odmaknuti od Samovog velikog penisa, ali on me čvrsto držao dok se zabijao u mene, moji su se orgazmi počeli nalijetati jedan na drugog dok mi je vješto udarao po rupici. Sviđa ti se što mi se dobro rugao, sviđa li ti se Veronica. Grupni seks Anet Mendelson Da, sviđa mi se, dahnula sam kad je počeo ubrzavati pravi tempo. Jedan od njih posegnuo je ispod mene i snažno mi ugađao bradavice. Jebeš bradavice koje ima na svojoj svetoj ševi i kakav je dlakavi seronja rekao glas. Zatim isti glas nastavi Sam ispuni prljavu malu kurvu daj joj svoj teret i pobudi svoju pičku.

Sada, ako ste čitali o našim prijašnjim avanturama, znat ćete da i ja volim da me se priča prljavo i da mi se čini da sam sve bolji što je jezik gori.

Ti su starci bili stručnjaci za verbalno zlostavljanje mene. Otkrio sam da su stariji muškarci obično takvi, dok su mlađi uglavnom tihi osim ako ne dolaze. Odjednom je Sam zaurlao i osjetila sam kako se njegov veliki kurac trza u meni. Da, nastavi Sam isprazni u svoju rupu. Osjetio sam kako se veliki penis trza još nekoliko puta, a zatim se Sam povukao od mene i mogao sam osjetiti hladan zrak na svojoj pički.

Natjerao sam se da sjednem kad je Sam rekao gdje misliš da ideš pičko, ostani tako.

Spustio sam glavu na pijesak kad sam osjetio kako me ponovno prodire, ne tako velik kao Samov, ali još uvijek lijepe debljine. Njegov vlasnik se zabijao u mene nazivajući me svim imenima kojih se mogao sjetiti, ya fucken wee spunkbucket, dirty wee kuro, pička koja uzima kurac. Dobro, dolazim iznenada je rekao dok se njegova debljina trzala u meni, evo uzmi moje bebe, prljava mala pičko. Dok se izvlačio iz mene, rekao je da je to vrhunska jebena vožnja, ti si Jessica Simpson jeba čovjek, kaže Billu.

Rečeno mi je da ustanem i sagnem se preko kamena nakon čega sam ponovno zajahan od koga nemam pojma, to je bio samo još jedan od ovih staraca koji je lupao moju mladu rupu. Oh, u pravu si, kaže kako je divna mala vožnja. Izdržao je oko 3 minute, a zatim je tiho zastenjao dok se ispraznio u mene. Zatim su me položili na ručnik, a na mene se popeo puno mlađi tip koji je vjerojatno star kao ja. Nije ništa rekao, samo je udarao u mene oko dvije minute, a zatim se ispraznio u mene. Njihova kombinirana snaga slobodno je trčala iz moje izlizane rupe.

Rečeno mi je da opet kleknem i brzo sam se popeo, ovaj put se činilo drugačije, mogao sam osjetiti čovjekov trbuh na leđima, pogledao sam unatrag i bila je to prljava debela stara pička u kombinezonu. Došao sam do same prljavštine toga, nikad ne bih dopustio ovom čovjeku da me jaše, a ipak sam bio tu. Znao sam da on kaže jebeno sam to znao čim sam te vidio da si prljava jebena vožnja, a onda se ispraznio u mene. To su dvije vožnje koje sam imao danas, kaže. Veliki tvrdi kurac gurnut mi je u usta i podigao sam pogled da vidim Sama kako mi se podrugljivo spušta, jebeno ti kurvo siši.

Zatim mi je rekao da kleknem na sada bolna koljena i počeo je lupati moju izlizanu rupu uz povike ohrabrenja svih ostalih starijih muškaraca koji su ga gledali. Razbi mu rupu, zajebi ga jače, gledaj, jebeno ga voli, a volio sam ga, Sam je ispustio još jedan urlik i oslobodio još jedan teret u bujicu spunka u moju pizdu. Kad sam ponovno podigao pogled, vidjela su dva starca koji su mi drkali u lice, nastavi, rekao je Sam spunk u usta, otvori usta kurvo, rekao je. Dva staraca su istupila naprijed i poprskala mi lice i usta.

Činilo se da je to to ili su svi otišli ili su se pakirali, Sam je ostao malo i popričao s nama. Ispostavilo se da se pufna pička zove Simon, a Sam je gledao staru pičku u kombinezonu kako ga vozi ranije tog dana. Još je tamo, kaže Bill gledajući duž plaže. Da, on obično zadnji odlazi.Voli uhvatiti sve lutalice, kako to kaže Bill. Pa u čudnoj prilici sam ga i sam upotrijebio, kaže Sam. Većinu dana nećete vidjeti par u blizini, Free tranny big mi ih uglavnom dobivamo vikendom.

Dakle, i ti si ga jahao, kaže Bill, kaže da, Sam, penis koji stoji nema morala, nikakvi parovi, topla rupa nije dovoljna i Simon to zna. Vidio sam ga kako radi pet ili šest u danu i ovdje je većinu dobrih dana ako vrijeme dopušta. Kao što znate ako ste čitali naše prošle avanture, mom mužu Billu kurac nije stranac.

Jesam li ja kurva, spunkbucket, dirty wee ride, jebena kurva koja puši kurac, pa ne uvijek. Kao i većina nas ovdje, svoje avanture držimo odvojene od društvenog života. Da me vidite u druženju ili kupovini, ne biste pomislili da će mi se puter topiti u ustima. Heheheh to je tajna kaže Bill.

Tako je nudistička plaža dodana našem Doggingu, rupama u muškim toaletima, seks kinima i još mnogo toga. Nadam se da ste uživali, znam da je dugačak, ali nadam se da ste došli do kraja, hvala na čitanju. Dobri ili loši komentari dobrodošli.