Sex priča stari jebači

Trgovina igračaka - zimska priča

Pismo se činilo kao spas. Bio je od mog praujaka Cyrila, i bio je pravi, upotpunjen kitnjastom kaligrafijom (smješni rukopis za one od vas koji u zadnje vrijeme niste dobili jednostavnu poštu). Bio je bakin brat, i crna ovca, istina. Uvijek se pojavljivao na čudnim mjestima s glupim planovima. Obitelj ga je smatrala ludom, ali su ga voljeli, po mogućnosti daleko. Sreo sam ga samo nekoliko puta, ali mislio sam da je cool, iako pomalo ekscentričan. Sad se činilo da je nedavno kupio trgovinu igračkama, u Victoriji od svih mjesta; i jesam li htio doći pomoći u božićnoj gužvi?

Čovječe, jesam li ikad – bilo što da izađem iz malog gradića u Kansasu u kojem sam odrastao. Bila je snježna sredina studenog i radila sam kao konobarica u onom očajnom kafiću u Commercial Streetu više od četiri mjeseca. Otkako sam diplomirao, zapravo. Prošle su godine otkako sam posljednji put vidio ujaka Cyrila, tako da je pismo bilo potpuno iznenada. Bila je to moja ulaznica u svijet. Doslovno – u velikoj omotnici bila je ugurana cijena autobusne i trajektne karte.

Bio sam na Greyhoundu na putu prema pacifičkom sjeverozapadu u tren oka, s krilom Sex priča stari jebači karata. Kako nikada nisam bio izvan županije, ni dva dana na putu nisu umanjila moj entuzijazam. Do ručka trećeg dana silazio sam s pravog broda, s kovčegom u ruci, da istražim pravi strani grad. Bio je sunčan dan (nisam vidio snijega otkad sam stigao na obalu), dovoljno topao da mi kaput nije ni trebao. Bože, cvjetalo je čak i nekoliko cvjetova. Ujakova trgovina, napisao je, nalazila se odmah pored Šangajske aleje, blizu Kineske četvrti. Zvučalo je savršeno neobično u pismu, ali dobio sam nekoliko čudnih pogleda kad sam pitao za upute.

Ubrzo sam se našao u mirnoj ulici s nizom starih zgrada od cigle, u blizini dokova. Bilo je malo trgovina, a manje ljudi. Izgubljen, prišao sam ženi naslonjenoj na rasvjetni stup da je pitam za upute.Na temelju njezine poze i njezine odjeće - koja se sastojala od mrežastih čarapa, tube majice i širokog remena koji joj je služio i kao suknja - posumnjao sam da je ona ono što bi kod kuće nazvali 'dama noći'. Sex priča stari jebači (Nije da sam bio svjestan da ih zapravo imamo, naravno.) I, s obzirom na sat, ova je žena tehnički radila dnevnu smjenu.

Što god, izgledala je dovoljno prijateljski, pa sam je pitao zna li je li "Ye Olde Toy Shoppe" u blizini. Nakon što je promotrila moju razumnu garderobu sa srednjeg zapada, nasmiješila se i odgovorila: "Odmah iza tog ugla - na pola ulice s vaše lijeve strane. Nadam se da imaju ono što tražite."

Nastavio sam dalje, žaleći što sam odabrao odjeću za putovanje. Činilo se da se plave karirane pinafore i cipele na sedlu ovdje ne uklapaju. Srećom, u Seattleu sam počešljala kikice, ali svejedno.

Ulica o Phia group doo je riječ bila je još tiša od prethodne - sada nije bilo nikoga. Kad je iza ugla protutnjao autobus, gotovo me Priče o najlonskim gaćicama za mame prestrašio. Bio sam toliko uznemiren da sam sljedeća stvar koju sam shvatio bio uz cestu i zurio u jedva primjetan uski procjep između dvije zgrade od cigle - Shanghai Alley. Gledajući u polumrak, pitao sam se zašto bi, zaboga, itko tamo dolje stavio trgovinu igračkama ili bilo što drugo. Ipak, tri dana sam stigao dovde, pa sam zaronio dalje.

Uličica je zapravo bila samo pješačka staza; tako uzak da sam gotovo mogao dodirnuti oba prljava zida odjednom. Nakon nekoliko puta, malo se proširio. Sada su s obje strane bile malene trgovine i bilo je vrlo jasno da više nisam u Kansasu. Na primjer, tattoo shop s moje desne strane. Na stolici na vratima sjedio je mladi vlasnik. Čitao je knjigu i, bez košulje, reklamirao svoju robu: bio je prekriven zmajevima i brodovima, gusarima i djevojkama. Zapravo, odlučio sam, osim ako nije nevjerojatno fleksibilan, reklamirao je za svog konkurenta.Kao kad birate brijača - ne biste trebali odabrati onoga koji izgleda najbolje, jer ćete željeti da se on koristi.

U svakom slučaju, ovaj je tip bio dobro nakićen. Izuzetno dobro, zapravo. Ono što sam smatrao šarenim hlačama - nisu. Podsjetio me na cirkusku predstavu koju sam gledala kao djevojčica. Osim što je taj tip nosio kratke hlače, dok se iz blizine vidjelo da ovaj nije. Iako nikad prije nisam vidio penis, bio sam prilično siguran da obično nemaju zelene ljuske i jarko crvene oči. Bio sam šokiran, ali unatoč tome sinula mi je pomisao da je to moralo stvarno, stvarno boljeti.

Čovjek je podigao pogled sa svoje knjige, uspostavio se kontakt očima i svečano je namignuo. Pocrvenjela sam do nožnih prstiju i spustila oči prema dolje – što je samo vratilo njegovo krilo u vidokrug. Zmija u hlačama, koja mu je bila prebačena preko lijevog bedra, lagano je zadrhtala i nježno podignula glavu kao da mi i ona namjerava namignuti. Ponižen, otrgnuo sam pogled i ponovno podigao pogled. Već je ponovno čitao svoju knjigu i zviždao nešto što je zvučalo vrlo slično "Follow the Yellow Brick Road". Točno - vrijeme je da krenemo dalje. Još sam jednom poželjela da nisam nosila gingham.

Posljednji put zavirivši u njegovu rastuću zelenku, okrenula sam se. Nekako je smiješno, pomislila sam. Prvi penis koji sam ikad vidjela, i vjerojatno je najukrašeniji koji ću možda ikada vidjeti.

Preko puta je bila prodavaonica konoplje s punom uslugom. U izlogu nije visjela samo gruba smeđa odjeća, već i stvari koje su moji vijećnici nazivali 'potrebnostima', i, na moje iznenađenje, sama osušena biljka. BDSM šibanje (caning) Svrši mama Već je bilo više ljudi u blizini, ne samo ilustrirani tetovator, nego i drugi ljudi. Pa, nisu bili samo ljudi, točno. Bio je tu starac na crvenom monociklu i nekoliko Rasta blizanaca, svi su krenuli prema glavnoj trgovini. Plus tip rokera koji lupa glavom i izlazi iz dućana rabljenih ploča s rupama u zidu, i nekoliko slatkih mornara u mornarskim odijelima za odlazak s obale.

Nastavio sam dalje, pokraj dućana s mačevima i čarobnjaštvom, što je bilo zanimljivo. Moj rodni grad ima tri trgovine oružjem, ali nigdje za kupiti sjekiru. Unutra je službenik bio odjeven poput Xene - unatoč tome što je bio muškarac. Sljedeća je bila trgovina čarobnjacima, s porukom u izlogu koja je zlokobno pisala: 'Otvoreno samo od sumraka do zore'. Zatim je uličica skrenula i opet se suzila, toliko da sam se morao postrance pritisnuti uza zid kako bih dopustio tipu da prođe pokraj mene. Imao je povez na oku i ožiljak na obrazu, i izgledao je poput gusara, zajedno s velikim crvenim pojasom oko struka. Trebao mu je samo papiga.

Nastavio sam se kretati - odmah ispred oslikana vrata i prozor bili su pušteni u zid od cigle. Budući da je ovo zadnja trgovina duž uličice, ušao sam unutra. Ovdje nema ni Krem seks show Cyrila. Bila je to kineska travarnica, u nečemu što je izgledalo kao preuređena jazbina opijuma (da ne kažem da sam je ikada vidio). Mjesto je bilo pretrpano jezivim osušenim stvarima u staklenim posudama i glinenim posudama zapečaćenim voskom i koncem, i – Isuse, pomislio sam, je li to preparirani aligator koji visi sa stropa?

Natpisi na zidovima bili su svi ispisani kineskim slovima, a očekivao sam i stogodišnjeg istočnjaka za pultom. Nije bilo. Umjesto toga, bila je lijepa mlada djevojka, otprilike istih godina kao ja - ali barem je bila Kineskinja. Postavio sam svoje pitanje.

"Ye Olde Toy Shoppe?" Djevojčin engleski naglasak kao da je izgovarao tiha dodatna slova. "Oh, da. Nalazi se u prolazu s vaše lijeve strane, na drugom kraju dvorišta."

Pa sam se udvostručio, planirajući još jednom krišom zaviriti u kurac onog tetoviranog tipa dok sam prolazio. Nije imao sreće s tim, jer je sada lijepa plavokosa djevojka sjedila u njegovom krilu, leđima okrenuta njegovim šarenim prsima i rukama na njegovim koljenima. Na sebi je imala uski bijeli bodi s otmjenom čipkastom kragnom.

Osim što sam se približio, nagnula se unatrag i stavila ruku iza tetovirane glave – i tada sam po njezinim zategnutim bradavicama i pupku vidio da sam pogriješio u vezi bodija. Čipkasti ovratnik i manšete jednostavno su bili oslikani na njezinu šokantno blijedom tijelu. Čak su joj se i areole pokazivale samo kao slabe mrlje na bijelim grudima.

Vrtjela se uokolo na način koji je sugerirao da se ispod nje zbiva ozbiljno. Ni njima dvojici očito nije bilo svejedno tko za to zna. Pridružio sam se mornarima da promatram u tišini opuštene čeljusti. Kad me primijetila, izgledala je iznenađeno, a zatim je nagnula glavu na rame i zurila u mene kao da me procjenjuje. Isuse - nisam mogao zamisliti zašto ti ljudi misle da se ističem. Napokon se opustila i nasmiješila, te polako podigla zadnjicu. To je razotkrilo njezin ćelavi brežuljak i, postupno, debelu zelenu zmiju koja je bila skrivena u njoj. Bio je puno veći nego kad sam ga zadnji put vidio.

Očito sam bio na ozbiljno čudnom mjestu. Svrši mama televizija Ti ljudi su to radili na ulici - dobro, u uličici, u svakom slučaju. Nastavljajući svoju potragu, okrenuo sam se i projurio pored hipnotiziranih mornara (u redu, odšuljao sam se nakon što sam dobro pogledao). Tek malo dalje, u mračnoj niši, ugledao sam znak. Ploča za sendviče, zapravo, na kojoj je pisalo: "Ye Olde Toy Shoppe - ovuda". Ispod je naslikana ruka pokazivala niz bočni prolaz s niskim lukom. Nedaleko unutra, ova se staza naglo spuštala niz niz kamenih stuba. Odozdo je dolazio jeziv crvenkasti sjaj. Sjajno. Baš super, pomislio sam.

Opet sam prisilio noge da me nose naprijed. U dnu je bila dvorana ograđena ciglama, zapravo više špilja, u kojoj je bila točno jedna trgovina – trgovina igračaka. Napokon. Prostorija nalik špilji bila je toplo osvijetljena mnoštvom crvenih i zelenih svjetala koja su okruživala dugački, niski prednji prozor trgovine. Kao u Dickensovoj priči, prozor Crna riba sisa kurac imao ona mala dijamantna okna, samo s lažnim snijegom. Zavirio sam unutra.

Na neki je način izgledalo poput božićnog izloga u prednjem izlogu Billove robne kuće kod kuće. Bilo je tu grančica plastične božikovine, valovitih nanosa snijega od pamučne vate i vlakića-igračke. Bilo je čak i malih vilenjaka koji su vukli darove umotane vrpcama, iako su ovi izgledali sumnjivo poput oslikanih gipsanih vrtnih patuljaka koji su nosili toques.

S druge strane - odakle da počnem. Naravno da ste pogodili kakve su igračke bile u Meksiko sex shop kolicima, ali za mene je to bila novost. Čak i uz ono što sam upravo vidio, još uvijek sam imao tu fiks ideju u glavi od kad sam prvi put pročitao pismo dragog starog praujaka Cyrila - znate, nešto poput radionice Djeda Mraza. "Bravo!" izlanula sam. Bilo je hrpa stvari, a ja nisam ni znao što je od toga bilo, ali sam se zacrvenio od snage onoga što sam prepoznao.

U sredini je bio prikaz faličnih predmeta – to jest dilda – svi simetrično postavljeni u obliku velikog vrha strijele: mali u sredini, zatim sve veći i veći sa strane, poput onih slika zrakoplova koje vidite na zrakoplovu s svi su se projektili raširili po tlu s obje strane. Neki su bili boje mesa, i ružičasti i crni; drugi su bili zeleni ili crveni ili ledeni kristali ili srebrni (kako bi išli uz božićnu temu). One najveće su definitivno izgledale poput raketa.

S jedne strane bila je zbirka manje elegantnih varijacija na istu temu. Ti su predmeti još uvijek u osnovi bili nalik kurcu, ali se činilo da svi imaju dodatke ili izbočene gumbe i prste. Stajali su oslonjeni na svoje baze, sićušni Stonehenge šetača, okružen valovima pamučnog snijega. Uokvireni su kratkim nizovima masnih, šarenih perli, a svaki je niz imao veliki prsten na jednom kraju. Izgledali su dovoljno nevino, ali društvo koje su činili govorilo je suprotno.

S druge strane, 'vilenjak' s grabljama stajao je među hrpom šarenih losiona i lubrikanata.U blizini su neke kutije bile označene kao 'Erector Set', a druge kao 'Jessica Rabbit' – ali slike na pročeljima nisu bile ni blizu onome što sam očekivao. Tu je bio i izbor 'Barbie' lutaka. Osim – zvale su se lutke 'Lili', gotovo iste, ali izrazito germanske, nosile su malene crne korzete i mrežaste čarape. Bilo je i nekoliko manekena u prirodnoj veličini koji su pokazivali odrasle verzije iste stvari, plus drugu odjeću izrađenu uglavnom od kože, vinila i/ili perja.

A onda je tu bio i vlak koji je sve to vitlao. Lokomotiva je bila crna, dobro, ali . i ona je imala oblik penisa. Kružio je okolo i okolo, i svaki put je nestao u tunelu koji je bio gipsani brežuljak u obliku dva raširena bedra i. "Bravo!" ponovio sam.

U jednom kutu i nadgledajući sve sjedila je djevojka na napuhavanje, a na sebi je imala samo majicu na pruge od slatkiša i šal. Bila je anatomski ispravna i posumnjao sam da nije samo za korištenje u bazenu. U krilu joj se sklupčao pahuljasti tigrasti mačić koji me prestrašio protegnuvši se i zijevajući.

Malo zvonce zazvonilo je iznad vrata kad sam ušla. U stražnjem dijelu trgovine, djevojka je stajala i čekala iza pulta. Izgledala je otprilike mojih godina i bila je šokantno lijepa. Mislim, doslovno sam ostala bez daha. Ova je djevojka imala lice anđela, za početak, s velikim, sjajnim očima. Bila je visoka i širokih ramena, i imala je obline - više Marilyn nego Rita, kao što je moj tata jednom rekao o ženi u trgovačkom centru. vanila price (Morala sam ga pitati o čemu govori, a nakon što je pogledao okolo da se uvjeri da mi majka nije na vidiku, rekao mi je da su to imena pin-up djevojaka iz davnih dana – nešto poput onih stolnih računala za dečke, sada. Mislio je mekano i sladostrasno – iako potonje nije bila riječ koju je ikada upotrijebio preda mnom.)

S druge strane, mogao sam reći da i ova djevojka ima mišiće. Ne kao da je dizala utege, samo da je bila čvrsta - poput onih olimpijskih plivača na TV-u.Bila je osvijetljena straga i zbog toga joj je blijeda koža blistala. Nasuprot tome, njezina šiljasta kratko ošišana kosa bila je sjajno crna, a pune usne obojene u tamnocrvenu boju. Nosila je crveni poprsje, uske zelene vruće hlačice i crne čizme koje su joj se vezivale iznad koljena - sve vjerojatno u skladu s temom vilenjak/gnom.

I, posebice, kad je izašla iza pulta, vidio sam da ima velika presavijena krila tetovirana na leđima, preko ramena i niz stražnjicu ruku. Gavranski crni na njezinoj blijedoj koži, bili su izvanredni - tako detaljni da sam imao osjećaj kao da mogu ispružiti ruku i dotaknuti perje.

Cijeli učinak bio je samo malo uznemirujući. Nekoliko djevojaka u mojoj staroj srednjoj školi radilo je Goth stvari, ali u usporedbi s ovom djevojkom, čak i bez stava, izgledale su poput Anne od Green Gablesa.

Ili Dorothy. "Opa. Jesi li doveo Tota?" uzviknula je, a onda se, bez daljnjeg pozdrava, od srca nasmijala i uhvatila me u naručje. Dobio sam snažan zagrljaj, kao da smo davno izgubljeni prijatelji, a zatim pun poljubac u usta. Napokon mi je dala priliku da dođem do daha i dok me držala ispružene ruke, predstavila me. "Ti ćeš biti Jane, a ja sam Joy. Cyril je rekao da ćeš doći svaki dan."

Parkirala me na stari kauč koji je stajao uza stražnji zid, a zatim nestala iz vidokruga niz stražnji hodnik. "Tvoj mi je ujak rekao sve o tebi", doviknula je. "Mislio je da ćeš biti izvrstan za ovo mjesto."

ha?

– Ti si mu uvijek bila najdraži rođak. Vrativši se u vidokrug, dodala je, "Nije li to lijepo. Evo - mora da si isušen!" Spustila se na kauč pokraj mene i gurnula mi bocu u ruku. "Ispij!"

Zaslijepljen, učinio sam što mi je rečeno. Bila je to voda - hladna i pročišćavajuća. Joy je bila u pravu. Bio sam žedan. Dok sam vraćao bocu, osjećao sam se kao da sam umro i otišao u raj.

“Radim ovdje već nekoliko tjedana, održavam ovo mjesto dok ti ne dođeš.Što misliš?" Joy je zamahnula rukom ukrašenom perjem kako bi pokazala trgovinu.

Zapravo, jedva da sam primijetio išta drugo osim Joy. Sada sam se usredotočio na ostatak svoje okoline i shvatio da se nalazim u prostoru koji je više nalikovao dnevnoj sobi nego trgovini. Sigurno je bilo polica s robom, s još stvari poput onoga što sam vidio u izlogu; plus na pultu je bila Trpezarski namještaj inspiriran Azijom blagajna. Ali tu je bio i drugi kauč poput onog na kojem sam ja sjedio, i nekoliko udobnih stolaca. Svi su bili prekriveni plišanim pokrivačima i smjestili se oko velikog krpenog tepiha. Stolić za kavu u sredini držao je lonac upravo toga, plus Besplatan seksualni tretman lica knjiga i časopisa. Drvena lepeza lijeno se vrtjela iznad glave. Soba je izgledala ugodno, u kojoj se živjelo.

"Cyril nije mogao biti ovdje, pa me zamolio da vam poželim dobrodošlicu u njegov dom - vaš novi dom. Na katu je apartman i mala kuhinja odmah tamo", rekla je Joy, kimnuvši prema stražnjem hodniku. Rom Svrši mama "Groovy, a?"

Bilo je lijepo ('groovy nije riječ koju sam ikada očekivao čuti u stvarnom svijetu). "Uh, da", složio sam se dok sam pokušavao odlučiti koje ću pitanje prvo postaviti. Rekao sam nešto lagano: "Radite li ovdje?"

"Naravno - pa, više neka vrsta vjerne mušterije, kao. Samo sam pomagao dok ti nisi došao."

Osjetio sam iznenadnu bol pri pomisli na odlazak ovog dražesnog stvorenja. "Onda odlaziš?"

"Ne, ne još – prvo te moram smjestiti." Njezin se osmijeh proširio. "Vjerojatno si potučen. Voliš masažu. Prilično sam dobar u tome"

Pa, nisam više bio nimalo umoran, ali sam bio bolan. Zgrožen tempom razvoja događaja, kimnuo sam glavom u znak slaganja. "Da molim."

"Lezi ovdje. Donijet ću ti malo ulja, dok ti izađeš iz toga." - nastala je mala stanka, dok je Joy očito potisnula još jednu mudru rečenicu - "haljina". Stajala je i preturala po obližnjem izboru ulja za masažu.

U međuvremenu sam počeo otkopčavati prednjicu. U razmaku od dvije minute, pomislio sam, ovaj me stranac tjera da skinem odjeću. Što dalje. Ubrzo sam saznao.

Pobjedonosno držeći jantarnu bocu, Joy se okrenula i nacerila. "Najbolje da skineš taj grudnjak za ovo, a mislim da mogu i gaćice. Definitivno ti neće trebati ni cipele i dokolenice."

Moj prvi odgovor bio je da se naježim, samo malo. U školi se nikad ne bih skinula u svlačionici, da sam to mogla izbjeći. Ipak, nekako se to ovdje činilo savršeno razumnim i polako sam počeo uklanjati ostatak svoje osjetljive obrane od pamuka. Grudnjak je skinuo, a moje su grudi iskočile slobodno i visoko, a bradavice su mi se stezale na povjetarcu s ventilatora. Koža mi je bila toliko osjetljiva da sam mogla osjetiti topli zrak kako me miluje, posvuda.

Ovo je postajalo sve lakše. Cipele i čarape su bile sljedeće, i dobro se oslobodili. Odjednom su bili samo prepreka osjetu. Kad sam ih skinuo, protrljao sam glatku kožu potkoljenica koja je trnula i od zadovoljstva migoljio prstima na debelom tepihu. Puno bolje!

Dok sam se izlagala, divila sam se svom tijelu. Zatekao sam se kako uživam u njegovoj mehaničkoj savršenosti na način na koji nikad, nikad prije. Oduvijek sam zavidio mršavim djevojkama, ali sada su se moje pune grudi i bokovi pokazali privlačno rubenski. Prokletstvo, izgledam prilično dobro. Zabacila sam gustu dugu kosu da mi se spusti preko ramena i vidjela da nije samo smeđa, već sparno kestenjasta. I te dosadne pjegice – pogledala sam svoje lice u obližnjem ogledalu. da Još uvijek tamo. Ali nikada nisam shvatio koliko je seksi izgledalo to nanošenje boje na hrptu nosa.

Definitivno mi se vrtjelo u glavi. "Što je bilo u onom piću koje si mi dao?"

"Samo mjehurići, mislim - bio je to Perrier. Lijepe sise."

Umjesto da se naježim na ovaj grubi muški kompliment, jednostavno sam kimnuo, priznajući svoje zasluge. I, umjesto da se izvučem iz gaća, kao što sam inače činio, stajao sam i palčevima povukao gornji dio. Mrdajući bokovima, skliznula sam zgužvanu vatu do gležnjeva, zatim se uspravila i odbacila ih nožnim prstom.Bio je to erotski prikaz, ako tako kažem (unatoč mojim utilitarnim ladicama), i učinio sam to bez imalo razmišljanja. I ne samo to, nego kad sam se skinuo do gole kože, boga mi, klonulo sam se protezao dok sam trljao ono fino dolje koje mi je ukrašavalo brežuljak. Možda sam bila djevica, ali u sitne noćne sate povremeno sam glancala biser (kako ga je moj brat zvao), pa sam prepoznala trnce koji su mi se stvarali između nogu. Ne bih bio uhvaćen mrtav radeći ovako nešto prije tjedan dana. Sada se, međutim, činilo prirodnim.