Idi gole devojke

Stajao sam tamo na palubi, s dalekozorom uprtim u oči, polako gledajući duž plaže.To je postao svakodnevni ritual koji nisam mogao objasniti.

Iznajmio sam kuću na plaži za ljeto. Nalazio se na uglu mirne, osamljene plaže; jednostavno mjesto gdje se mogu ponovno okupiti. Vidio sam dalekozor na polici pokraj kliznih staklenih vrata koja su vodila na palubu ujutro mog dolaska.

Raspakirao sam svoje stvari i nosio nekoliko stvari na palubu kad su mi opet zapele za oko. Stavio sam kutiju ispred vrata i pokupio ih. Nikad prije nisam držao dalekozor, znao sam samo ono što sam vidio na televiziji i u filmovima. Podnio sam ih očima, pokazujući ih prema svjetioniku na kraju plaže. Vidio sam samo mutan obris.

“Slomljena”, pomislila sam. Okrenuo sam se da ih vratim na Xxx telugu prici kad sam primijetio nazubljenu polugu između cijevi leća. Oprezno sam ga gurnuo na jednu, pa na drugu stranu. Poluga za fokusiranje.

Okrenuo sam se natrag prema svjetioniku ponovno prinoseći leće očima. Opet se pojavio mutni obris. Ali kako sam gurnuo ručicu ulijevo, polako je došao u fokus. Stojeći na palubi, proveo sam gotovo pola sata gledajući kroz njih, gledajući galebove kako rone u vodi, vjetar koji puše rogoz na dinama i brodove na horizontu.

Vratio sam čaše na policu i postavio stalak za laptop u blizini jedne od ležaljki. Vratio sam se nekoliko minuta kasnije s malim računalom, postavio ga i počeo pisati.

Bilo je kasno jutro tri dana kasnije kad sam je vidio. Pokret na mojoj periferiji privukao mi je pozornost. Bila je to prva osoba koju sam vidio otkako sam stigao. Ustajući, ponovno sam podigao dalekozor očima. Gledao sam kako na vršcima prstiju brzo pleše niz dinu i juri preko hladnog mokrog pijeska do ruba vode. Ne okorjela i mišićava, već vitka, s mekim oblinama i tek naznakom drhtanja. Kratka plava kosa poskakivala je na povjetarcu pri svakom koraku. Idi gole devojke Sjaj sunčeve svjetlosti odbijao se od svijetlog sloja znoja i igrao po njezinoj preplanuloj koži. Ali tetovaža je bila ta koja me zaintrigirala.Zamršena loza s cvjetovima koja je rasla od njezina gležnja uz nogu, preko bokova, oko leđa i do ruba njezina malog gornjeg dijela bikinija. Trokuti od tanke crne tkanine prekrivali su male okrugle grudi koje su dobro pristajale uz njezin tanak struk i pune globuse njezine gotovo gole stražnjice.

Nosila je splav kapok i tanku hrpu papira. Bacivši splav po vodi, smjestila se na nju i odgurnula s plaže, s hrpom papira na trbuhu dok se leđno odmicala od obale. Otprilike stotinjak metara dalje otresla je vodu s desne ruke, uzela svežanj papira i počela čitati. Njezina je lijeva ruka nastavila polako milovati vodu, okrećući je u lijenim krugovima na površini, zaustavljajući se samo da promijeni stranice.

Uzbudio sam se, u najmanju ruku, čak i više kada sam vidio njezine bradavice kako vire ispod mokrog bikinija. Stajao sam ukočen, promatrajući, hipnotiziran pogledom na nju.

Telefon je zazvonio. oklijevao sam. Ponovno je zazvonilo. Nevoljko sam spustio naočale i okrenuo se prema telefonu, javio se i bio odvučen.

Moj klijent, postavlja desetak pitanja o formatima i fontovima, bla, bla. Ali kad je jednom počeo, nije mogao stati. Kad sam spustio slušalicu, uzeo sam dalekozor i brzo pregledao očima. Ne na vodi. Okrenuo sam se točno na vrijeme da vidim njezin vrh na dini s koje je došla i nestaje iznad nje. Sigurna sam da se razočaranje vidjelo na mom licu.

Pisanje tehničkih priručnika je dosadno, čak i više nego njihovo čitanje. Iako sam poznat po tome da satima bez prestanka lupam stranice, lako me to odvrati. U sljedeća tri sata uspio sam završiti samo jedan odlomak. Misli o njenom prekrasnom obliku kako mirno pluta Bugarska nevjesta ili vodi prožimale su moju svijest do kraja. Proučavao sam slike u mislima, bilježeći obline, način na koji se kretala, njezin spokojan osmijeh dok je čitala.

Bio sam izgubljen. Ne mogu se usredotočiti, isključio sam laptop i odložio ga. Istuširao sam se, obukao i otišao na ranu večeru.

Dok sam sjedio sam, misli su mi opet odlutale do prelijepe žene na plaži. Imao sam dva izbora, zaboraviti je ili je upoznati. Biti tip koji je stvarno ostavio samo jedan izbor.

Kasnije sam izuo cipele i Kanal seksi tinejdžera u tangama prošetati plažom. Sjedeći na vrhu dine, gledao sam kako sunce tone u more. Osluškujući zvukove noći zadržao sam se još neko vrijeme prije nego što sam to nazvao noć.

Rano sljedećeg jutra vratio sam se na posao, lupajući stranice. Prekrasna plavuša od prethodnog dana je ionako bila ljubazna da se toliko dugo ne miješa u moje misli. Završio sam još jedan dio do ručka i sjedio jedući sendvič kad se ponovno pojavila.

Brzo sam zamijenio sendvič za binoc dok je još jednom brzo plesala niz dinu. Bila je na pola puta do vode kad se zaustavila na pijesku, na trenutak spustila glavu, zatim se okrenula i ponovno nestala iznad dine.

Počela sam gubiti razum. Do sada sam je vidio samo jednom, a ipak sam se ovdje razočarao što nisam imao priliku krišom zuriti u nju iz daljine. Jesam li samo bio usamljen ili očajnički tražio društvo. sisata jebačica Volim mamu Ne, moralo je biti više od toga. Primijetio bih je u gomili, siguran sam. I izgledala je kao netko koga bih želio upoznati čak i da je plaža puna. Je li to bila ljubav. Dovraga, ne znam joj ni ime i nikad nisam razgovarao s njom. Ljubav. Požuda je vjerojatnija, ali je dobar početak. Odmahnula sam glavom, smijući se u sebi. Mora da se gubim.

Dulje sam radio na priručniku, neprestano tjerajući ženu iz glave, ali pristojno sam napredovao. Povremeno sam pogledom pretraživao plažu nadajući se da će se vratiti. Ona nije. Večerao sam i ponovno prošetao plažom prije nego što sam promatrao zalazak sunca.

Ujutro sam se probudio s erekcijom. Ugodno iznenađenje jer se to nije dogodilo godinama. Možda je plavokosa ljepotica napadala i moje snove. Ili mi je možda podsvijest pokušavala reći da posao shvaćam preozbiljno i da je vrijeme da izađem iz svoje ljušture.

Istuširala sam se, obukla stare traperice i široki pulover, pripremila lonac kave i lagani doručak. Gledajući laptop, nekako se nisam mogao natjerati da ga upalim. Umjesto toga, spustio sam se stepenicama do plaže i rano prošetao. Lagana magla i lagana hladnoća u zraku bili su osvježavajući. Vratio sam se svom poslu sat vremena kasnije bistre glave i prije podneva izbacio još jedan dio.

Ušao sam unutra po još jednu šalicu kave i kad sam se vratio, ponovno sam je vidio. Već je bila na rubu vode, noseći onaj crni bikini koji je malo skrivao. Ponovno sam zgrabio naočale. Gledao sam kako se saginje da stavi splav na vodu, izvlači ga s plaže sve dok nije bila u vodi nešto više od stope, a zatim pažljivo stavlja jedno stopalo na kraj splavi, sjeda i povlači drugu nogu na. Ležeći ponovno je stavila tanki snop papira na trbuh i isplivala na priličnu udaljenost od obale.

Stajao sam u tihom strahopoštovanju, nesposoban skrenuti pogled. Bio sam opčinjen gracioznim pokretima njezinih mišića na rukama i ramenima; uvučena dublje u hipnozu vidjevši kako joj se bradavice dižu dok ih je hladna voda pronašla.

Bio sam preduboko u prizoru da bih uopće primijetio vlastitu erekciju sve dok Ponedeljak jun tinejdžer nisam zatekao kako je odsutno pritišćem na ogradu palube. Pogledavši dolje, primijetio sam da je već bila mala mokra mrlja na prednjem dijelu mojih traperica. Srce mi je lupalo, disanje sporo i duboko. Što mi se dovraga događalo. Nije mi bilo važno. Bilo je dobro, tako da nije moglo biti sve loše.

Pogled mi se vratio na vodu. Približavala se obali iako više nije okretala lijene krugove. Volim mamu jebanje u usta Njezina je lijeva ruka lagano trljala gore-dolje po trbuhu. Mogao sam vidjeti po dizanju i spuštanju njezinih prsa, primjećujući da je i njezino disanje duboko i sporo. Brzo je promijenila stranice, a lijeva joj je ruka pala natrag na trbuh točno ispod grudi. Ali nije ponovno skliznula prema dolje. Umjesto toga polako je dopuzao do njezine desne dojke, kratko je obujmivši i lagano trljajući.Njezini su se prsti igrali po uspravnoj bradavici kotrljajući je naprijed-natrag, a zatim čvrsto stisnuvši. Usne su joj se otvorile dok je duboko udahnula.

Nisam mogao ne primijetiti da sam i ja. Također sam pronašao svoju lijevu ruku negdje neočekivano, trljajući svoj ukočeni kurac kroz prednji dio traperica. U glavi mi je bio zanovijetajući glas koji je govorio da je ne bih trebao gledati. Začuo se drugi glas koji je prvom govorio da zašuti.

Ruka joj je polako kliznula preko prsa i kliznula tik ispod tkanine koja joj je pokrivala lijevu dojku. Mogao sam vidjeti kako kruži, bradavica stoji uspravno i ponosno, stršeći između njezinih prstiju. Vidljivo je dahtala, a glava joj se na trenutak okrenula unatrag prije nego što je vratila pogled na tanke mokre papire u ruci. Lijeva joj je ruka ponovno polako pala preko trbuha, posežući prema udolini između njezinih nogu.

Sada je bila blizu obale i moju pozornost je odjednom odvukla. Nije bila sama. Još jedna žena stajala je na rubu vode, promatrajući je jednako pozorno kao i ja. Visoka brineta, ležerno skupljene kose iza ušiju pokazujući vrlo lijepo lice. Bila je tamno preplanula i sladostrasna. Grudi su joj bile pune, okrugle, čvrste i prijetile su preliti košarice njezinog gornjeg dijela bikinija. Dobro zaobljena stražnjica na vrhu je imala duge i oblikovane noge koje su bile blago raširene, a njezini nožni prsti migoljili su u mokrom pijesku.

Splav je udarila o pijesak u blizini plaže, a senzualna ljepota na njemu naizgled nije bila svjesna. Njezina je ruka trljala macu kroz donji dio bikinija, a zatim skliznula u nju. Leđa su joj se najprije lagano izvila, a zatim još više dok je prstima trljala uzbuđeno meso ispod njih. Glava joj se počela polako okretati s jedne na drugu stranu. Gurnula je papire pod guzicu, natapajući ih. Malo je povukla stopala unazad raširivši bedra, omogućivši bolji pristup mačkici. Drhtaj ju je prožimao dok joj je ruka brže radila unutar bikinija.

Brineta se približila, spustila sunčane naočale niz nos i promatrala ih iznad.Ruka mi se primjetno zagrijala od trenja o grubi traper. Bacajući oprez na lagani povjetarac, otresla sam ih. Posegnuvši u svoje kratke hlače, pomilovao sam kurac, odgovarajući na njegov poziv za pozornost. Nekoliko kapi vlastitog soka navlažilo je glavu i omogućilo joj da lako klizi u mojoj ruci.

Plavuša se sada izvijala na splavi, dok su joj se bokovi grčili dok ju je obuzimao orgazam. Još nekoliko brzih poteza rukom, mali drhtaj i skljokala se unatrag. Brinetina sjena kliznula je preko njezina lica. Polako je zakrenula glavu unatrag tražeći izvor. Vidio sam kako razgovaraju, kako plavuša podiže ruku i pruža je drugoj ženi.

Čak i na ovoj udaljenosti mogao sam vidjeti kako je pocrvenjela. Skoro sam tada prosuo svoj teret.

Dvije su žene razgovarale i nasmijale se na trenutak, brineta je sjela na pijesak, a plavuša se okrenula na trbuh bliže ženi. Pogled na kuglice njezine zakrivljene guzice obasjane suncem potaknuo me. Plavuša je posegnula ispod nje, dohvatila mokre zgužvane stranice koje je čitala i ponudila ih. Brineta ih je pažljivo razdvojila, presložila i počela čitati.

Plavuša je razigrano ritala vodu dok je gledala lica svojih prijatelja. Primijetio sam da nije proučavala samo svoje lice. Također sam primijetila da nisam sama u svom divljenju raskošnoj zadnjici u crnom bikiniju. Nakon nekoliko minuta brineta je spustila papire i razmijenile su se nove riječi. Onda se dogodilo neočekivano. Crnka se sagnula i poljubila plavušu u pune usne. iz dupeta kurac u usta price Ovo nije bio udarac koji bi prijatelj dao drugome. Bilo je tu strasti. Plavuša se okrenula na bok uzvrativši poljubac jednakom žestinom.

Srce mi se steglo. Bila je samo moja sreća što bih se zaljubio u ženu koja je već bila zaljubljena, i Teen seks zreo muškarac u drugu ženu. Pa ipak, još uvijek nisam mogao skinuti pogled s njih. Niti sam mogao prestati milovati svoju erekciju.

Brineta se nagnula bliže dok su joj plavušini vitki prsti češljali kosu unatrag.Podigla je nogu tek toliko da opkorači lijevo bedro plavuše. Vilica mi je pala kad je plavuša ponovno počela ljuljati bokovima trljajući svoju macu o bedro tamne žene. Brineta je posegnula u gornji dio crnog bikinija zadirkujući bradavicu koja je brzo stala na njezin dodir. Pomaknula je tkaninu u stranu i razgolitila dojku koja je nekoć tamo bila skrivena. Uspravna ružičasta bradavica, vlažna od ronilačkog odijela, kotrljala se pod razigranim prstima poput psića gladnog pažnje. Prošla je još jedna minuta prije nego što sam shvatila da sam prestala disati. Svjesno sam udahnuo.

Plavuša je zavukla prste u bikini druge žene i povukla ga prema dolje, otkrivajući glatko obrijanu kožu. Prsti su joj istraživali isprva oprezno, a onda agresivnije. Tamnokosa žena uzvratila je na sličan način. Plavuša se otkotrljala gurajući svoju družicu na mokri pijesak, ljubeći je u vrat i grudi. Tamnija je žena gotovo čujno uzdahnula kao odgovor na klizav jezik po njezinoj koži. Noge su mi se počele tresti kao odgovor na sve to.

Plavuša je kliznula niže, ližući i ljubeći niz brinetin pupak zastajući tek toliko da se zadirkujuće poigra prstenom koji je ondje pronašla. A onda joj je lice nestalo između ženinih bedara. Brinetina usta bila su razjapljena, oči, skrivene tamnim naočalama, bez sumnje su bile čvrsto zatvorene. Glava joj se kotrljala na pokrivaču tamne kose dok se plavuša igrala jezikom i prstima u njoj. Mogao sam samo razabrati pokret slobodne ruke plavuše koja se poigravala vlastitim spolom, njezini su se bokovi dizali i spuštali. Brinetini valovi postali su nestalni kako se približavala vrhuncu. I stigao sam do svog. Bokovi su mi se nekontrolirano izbacili naprijed dok je moja vlastita vruća sperma jurila preko ograde i sletjela na pijesak ispod.

Kad su mi se oči ponovno fokusirale, žene su ležale zajedno na pijesku, ljubeći se između tiho izgovorenih riječi. Odjednom sam osjetila neugodu i sram. Vratio sam se unutra, istuširao se hladnom vodom i obukao novu odjeću.Natočio sam si žestoko piće i vratio se na palubu. Žene su nestale.

Proveo sam nekoliko sati hodajući naprijed-natrag, unutra, vani, s vremena na vrijeme pretražujući plažu. Htjela sam razvrstati ono što sam vidjela i što sam osjetila, ali um mi je bio vrtlog slika i emocija. U nemogućnosti da od svega razaberem glavu ili rep, odustao sam. Sjeo sam u auto i odvezao se. fisting Volim mamu Prošli su sati kad sam ponovno skrenuo na prilaz, bez ikakve ideje gdje sam bio i nimalo bliže rješavanju stvari nego kad sam otišao.

Ušao sam unutra, pogledao okolo i zaključio da ne Takmičenje u bikiniju biti tamo. Brzo sam otišao do palube. Zureći u laptop na dugi trenutak, znao sam da posao ne dolazi u obzir. Spavanje je vjerojatno bila najbolja ideja, ali bila sam previše umorna da zatvorim oči i prestravljena što bih mogla vidjeti ako to učinim. Izuo sam cipele i čarape, otišao do plaže i stao na rub vode, zureći u vodu. Nakon nekog vremena okrenuo sam se i krenuo prema svjetioniku. Bio sam na pola puta kada me zazvao glas iza mene.

"Ponovi. NE!"

Mogao sam čuti zvuk četiri šape kako mlataraju pijesak, bile su blizu mene iza leđa. Okrenuo sam se baš Gospođica zec gola vrijeme da vidim veliku bijelu mrlju, usred skoka, kako dolazi ravno na moje lice. Silina udarca psa srušila me na tlo. Instinktivno sam podignula ruke kako bih zaštitila lice, ali trebalo je samo trenutak da shvatim da nisam ni u kakvoj opasnosti osim da me guši veliki mokri jezik. Oči su mi bile zatvorene od slinavog napada, ali uši nisu mogle ne čuti glas iznad sebe.

"O, moj Bože, tako mi je žao." Rekla je brzo, pokušavajući povući psa s mene. "Nikad prije to nije učinila. Ona je dobar zaštitnik, ali nikada nije pobjegla za nekim takvim. Jesi li dobro?"

Zasmijala sam se, ustala na noge i otresla se. "Dobro sam. Nije me ugrizla, samo sam puno slinio." Podigavši ​​pogled, vidio sam s kim razgovaram. Plavuša.

"Lizala te. Nema ugriza. Jesi li siguran?"

"Ummm. da.prilično siguran." Zamuckivao sam i dalje brišući pijesak i pseću slinu s lica. Nasmijao sam se, "Nema štete." Ispružio sam ruku prema psu, ona je poskočila zaprepastivši me na sekundu, ali sam držao ruku mirno. Pas polizao moju ruku dok sam je češkao ispod brade.

"Pa, ne znam što da kažem. Drago mi je da si dobro. Samo sam iznenađen. Načinom na koji je otišla, zakleo bih se da te namjeravala ubiti. Nikada to nije učinila prije no uvijek je bila zaštitnički nastrojena i režala je na čudne Besplatno učenje ruskog. Ja sam Rita." Pružila mi je ruku, prihvatio sam je.

Jednom sam čvrsto, ali lagano prodrmao i brzo pustio.

"Jesi li siguran da si dobro?"

"Da. Dobro. ja sam Greg. Odsjeo sam u kući na plaži dolje." Pokazao sam, a ona se nije ni osvrnula.

"Znam." Nasmiješila se i ja sam se malo opustio. "Vidjela sam da se useljavaš. Naravno, upozorila me fina starica koja živi preko puta." Osmijeh joj je došuljao malo bliže ušima. Moja napetost je znatno popustila.

"Je li?" Tračak sarkazma pridodao se pitanju. Ali mogla sam osjetiti toplinu svog rumenila.

Također je pocrvenjela: "Malo je nosasta, ali bezopasna. Živim u."

"Znam." Prekinuo sam ga: "I fina starica te je spomenula."

Crvenilo se na trenutak pretvorilo u crvenu neugodu prije nego što je ponovno izblijedjelo u rumenilo, "Nije. Zašto ta žena."

"Ne. Nije." Nasmijao sam se. "Ali nisam želio da se osjećaš izostavljeno."

Lice joj je ponovno postalo tamnije crveno, a rukom je prekrila usta, s kažiprstom ispod nosa dok se tiho smijala.

"Oprosti, nisam mogao odoljeti. Zapravo sam te vidio na plaži."

– Pošteno je pošteno i valjda sam to zaslužio. Na trenutak je zastala mrtva, licem joj je prešao šokiran izraz. "Vidjela si me na plaži. Kada?"

Sada joj je lice bilo krvavo crveno. Ali prelio sam čašu i bilo je prekasno da ih spasim. "Vidio sam te prekjučer na tvom plovku kako čitaš na vodi. A onda opet danas poslijepodne."

"Ti. Što si vidio. Jesi li."

"Vidimo se sa svojim. prijateljem. Da.Učinio sam."

Uslijedila je duga stanka dok je proučavala moje lice. "I?"

Još jedna duga stanka dok sam je proučavao. Odlučio sam dobro, loše ili ružno, najbolje je priznati. "I. obje ste nevjerojatno lijepe žene. Žao mi je, nisam mogao prestati. Pronašao sam dalekozor na polici kraj vrata kad sam se uselio. Samo sam gledao krajolik kad ste otišli vani neki dan. Kad sam te vidio, nisam mogao skinuti pogled s tebe. Gledao sam te kako veslaš i čitaš neko vrijeme, ali onda je moj klijent nazvao sa stotinu pitanja i kad sam se vratio, tebe više nije bilo. Ali mogao sam Čini se da te ne izbacujem iz glave. Planirao sam sići i predstaviti se sljedećom prilikom. Danas sam te ponovno vidio, ali si već veslao, pa sam čekao nadajući se da ću te uhvatiti kad se vratiš. "

Njezin pogled nije bio ništa manje intenzivan i Idi gole devojke sam da ću dobiti šamar.

"Gledao si cijelo vrijeme?"

"Da. Ali priznajem koliko god me to uzbudilo, osjećao sam se posramljeno i posramljeno samog sebe u isto vrijeme. Iskreno, ne znam što me je spopalo. Zapravo, proveo sam ostatak dana pokušavajući riješiti sve do sada."

"A jeste li?"

"Ne. Ne baš. Uopće ne, zapravo." Glava mi je pala, "Gledaj, ja. znam da vjerojatno misliš da sam potpuni degenerirani perverznjak i vjerojatno psihopata k tome. Idem sada i obećavam ti da te više neću gnjaviti."

Prošao sam pokraj nje i krenuo plažom prema kući. Počeo sam razmišljati da bi bilo najbolje da jednostavno otkažem najam, spakiram se i pronađem drugu plažu daleko da dovršim projekt. Prošao sam manje od pedeset jardi kad sam ponovno čuo udarce nekoliko stopala po pijesku.

"Čekati!" doviknula je.

Zastala sam, nesigurna trebam li se okrenuti ili samo nastaviti hodati.

"Prestani molim te!"

Okrenuo sam se. Ona i njen pas trčali su prema meni. Ponovno se zaustavila točno ispred mene.

"Ponavljam, sjedi. Ostani." Pas je sjedio. To je jezik koji mu se izvlači iz usta. "Nemoj ići. Molim te. Gledaj, djelomično sam ja kriv.Uglavnom.ja sam kriv što si gledao. Trebao sam imati malo više diskrecije."