Xxx seks u donjem rublju

Povratne informacije su dobrodošle.

Moja djevojka Wendy i ja upravo smo se vratili s odmora koji je mogao biti pakao, ali se pokazao veličanstvenim. Oboje smo imali malo slobodnog vremena s posla u rujnu i uspjeli smo dobiti stvarno jeftin odmor u Francuskoj u primorskom selu u blizini Bordeauxa. Rezervirali smo mali stan u bloku od otprilike osam. Mini kompleks je imao privatni bazen i vrtove koji su bili ograđeni radi dodatne sigurnosti i privatnosti. Odatle je bilo pet minuta hoda do plaža. Bilo je šest ili sedam pješčanih plaža koje su se protezale duž ovog dijela obale i svaka je imala stepenice urezane u stijenu koje su vodile niz litice. Postojala je jedna veća plaža, najbliža, koja je bila tik uz selo i nije zahtijevala spuštanje jer je bila samo nekoliko metara niže od ceste. To je bilo mjesto kamo je većina ljudi odlazila jer je bilo suncobrana za unajmiti, mali bar na plaži i obalnih restorana duž pročelja.

Po čemu je ovaj praznik drugačiji. Kad smo izašli iz malog zrakoplova u Bordeauxu, rečeno nam je da je naša prtljaga greškom iskrcana kad je zrakoplov stao da ostavi putnike u Le Mansu. To je značilo da je sve što smo imali bila naša putna torba i odjeća u kojoj smo stajali. Najgore je ipak to što sam pogriješio stavivši putne čekove u kovčeg ostavljajući nas samo u francuskim francima u vrijednosti od 50 funti i moju kreditnu karticu. Predstavnik koji nas je dočekao rekao nam je da će organizirati da naše torbe budu dostavljene u apartmane Kompanija pravi eksploatisani tinejdžeri eksploatisani jutra u 9 sati. Nije loše mislili smo sve dok nam na vrata nije stigla poruka da nam je prtljaga izgubljena i da neće stići do sljedećeg dana. Kako bismo što bolje iskoristili odmor, odlučili smo ovaj dan iskoristiti za istraživanje sela i dugi ležerni ručak. Kad smo se nakon ručka vratili u stan, ispod vrata smo pronašli pismo u kojem je pisalo da nam je prtljaga izgubljena i ako je pronađu, javit će nam. Bože, mislili smo.Ostalo nam je oko 30 funti gotovine i samo je hotel u selu uzeo plastiku. Obavio sam nekoliko poziva i uspio zamijeniti svoje putničke čekove, ali trebala su proći dva radna dana prije nego što stignu, a bio je petak 16 sati. Oboje smo bili vraški ljuti, ali obećali smo da nećemo dopustiti da nam pokvari odmor pa smo rano proveli noć.

Sljedećeg smo jutra shvatili da je problem u tome što je sunce bilo vani, plaža je mamila i nismo imali udobnosti. Razmišljali smo o tome da siđemo i sjednemo u donjem rublju, ali Wendy je ispod suknje nosila prozirnu gaćicu, a na vrhu je imala cjevčicu za sise, tako da nije imala grudnjak. Imao sam na sebi bokserice s poljupcima i poljupcima i nije bilo šanse da ih itko osim Wendy vidi. Xxx seks u donjem rublju Proveli smo sat vremena pokušavajući odlučiti što učiniti. Nijedna od nekoliko trgovina koje su prodavale odjeću nije uzela moju MasterCard ili American Express, a onoliko novca koliko smo imali trebalo nam je za hranu. Na kraju smo odlučili svirati na sluh i ponijeli torbu s ručnicima iz stana otišli naprijed. Budući da je bila subota, glavna je plaža bila prepuna obitelji i gradskih ljudi koji su bili previše zaposleni da bi nosili ono što smo tamo imali. Sljedeća plaža se spuštala oko 20 stepenica i bila je u obliku luka sa stjenovitim područjima s obje strane. Ljudi s glavne plaže hodali su po stijenama kako bi koristili ovu plažu i opet smo zaključili da je previše prometna. Sljedeća plaža pripadala je hotelu i bila je samo za stanovnike pa smo otišli na posljednje dvije koje smo izviđali dan prije. Sada smo već bili prilično visoko i znali smo da će biti dug put dolje do plaže. Krenuli smo niz ono što je izgledalo kao pad od 30 metara do plaže, ali na pola puta dolje vidjeli smo da tamo ima puno učenika sa suncobranima s logom i jarko narančastim ruksacima. Činilo se da se utrkuju s jednog kraja na drugi pa smo se vratili gore i prešli na posljednju plažu.

Na vrhu stepenica dolje bio je znak na francuskom, ali kako nijedno od nas zapravo ne zna francuski, pretpostavili smo da je to upozorenje na plimu ili nešto slično.Trebalo nam je oko pet minuta da se spustimo ogromnim stubištem dolje, ali mogli smo vidjeti da je relativno tiho, ali i prilično malo. Činilo se da je tamo samo osam ili deset skupina ljudi. Kad smo stigli do dna, Wendy i ja smo se pogledale i nasmiješile jer smo upravo kliknule na ono što je znak na vrhu rekao, To je nudistička plaža. Wendy je šapnula da će to riješiti naš problem nedostatka kupaćih kostima, a također je i šansa da upoznaš nekoga koga poznaješ gotovo nula. Nitko od nas prije nije bio na nudističkoj plaži i oboje smo bili malo nervozni zbog toga, barem sam ja bila. Wendy je mislila da je to smiješno i zadirkivala me da ću se ukočiti gledajući sve te gole djevojke.

Odložili smo ručnike i nastavili se skidati, bio je pomalo čudan, ali svejedno lijep osjećaj. Wendy ima sjajno tijelo, visoka je oko 5 stopa, ima gustu riđu kosu, zaobljene bokove i najbolje od svega, čvrstih 36 D. Svoje stidne dlake drži lijepo podrezane, a tijelo joj ima savršeno preplanulu boju iz našeg sunčališta kod kuće, što je prilično rijetko na crvenokosoj. Ja sam Gospodin Prosječan, ali nisam zabrinut za svoje tijelo jer pokušavam održati formu u teretani (kad mogu). Legli smo na svoje ručnike i upijali podnevno sunce dok smo namazali tijelo losionom, kako bismo prekrili dijelove do kojih sunce inače ne dopire.

Ležali smo ondje oko sat vremena opuštajući se kad su dvije mlade žene (izgledale su kao da su u ranim dvadesetima) krenule prema nama. Jedna je bila prirodna plavuša, prilično visoka atletske figure, malih drskih bradavica na vrhu, kako sam pretpostavio, A-šalica i uskih bokova. Druga je bila azijska djevojka; malo viška, ali vrlo oblina s ogromnim sisama koje su se njihale dok je hodala prema nama. Obje su u rukama imale prostirke za plažu i torbe. Wendy i ja smo sjeli i iako sam bio siguran da sam ih prepoznao, nisam ih mogao smjestiti, vjerojatno ih zadnji put nisam vidio gole. Nasmiješili su se i rekli 'Zdravo.' Na engleskom kad su stigli do nas. Pozdravili smo se, ali Wendy ih je pitala kako to da znaju da govorimo engleski.Ispostavilo se da imaju stan do nas i da su nas vidjeli, rekli su i Besplatno gole lezbijke nisu očekivali da ćemo doći ovdje. Dok je Wendy objašnjavala našu nevolju, oni su položili svoje prostirke i sjeli nasuprot nama. Bilo im je jako smiješno što nas je sudbina dovela ovdje i što smo prvi put goli u javnosti. Zvale su se May i Nina. Došli su zajedno jer ju je Ninin dečko ostavio prije mjesec dana, ali kako je sve bilo plaćeno za dvoje, zamolila je May da pođe s njom. Pili su prve večeri i završili u izazovima koji su iz sata u sat postajali sve riskantniji. Dredd Terapeut Objasnili Tekst i tinejdžerska priča da je svaki izazov od kojeg su se pokolebali značio da im je neki odjevni predmet namjerno prekriven blatom kako ga ne bi mogli nositi. Rekli su da svaka od njih sada ima samo dvije kombinacije i da nema plažu ni donje rublje. Također, jer nema perilice, tako su zapeli. Mislio sam da je cijela stvar pomalo nezrela, ali svejedno smiješna i pomalo seksi.

'Čini se da smo u sličnoj poziciji.' rekla sam.

Razgovarali smo neko vrijeme i primijetio sam Ninu, Azijatkinja je polako raširila noge Vintage seks igračke široko na takav način da sam mogao vidjeti njezinu macu ako sam pogledao. Olakšavala mi je da gledam dok je gledala Wendy dok je pričala, mogao sam gledati u njezinu smeđu macu, a da me ne uhvate. Nikada prije nisam vidio macu azijske djevojke u tijelu, bila je duboko usađena s mekim crnim pubesima i nagovještajem ružičaste boje koja se činila pomalo mokrom. Nina je tada počela gurati kukove prema naprijed i izvijati leđa kao da mi pokušava prikazati svoju pičku. Sada sam mogao vidjeti njezine ružičaste nabore dok su joj usne bile lagano otvorene i pretpostavio sam da je malo uzbuđena. Izgubio sam trag razgovora i kad je sve utihnulo i svi su me pogledali, morao sam blefirati i rekao: 'Pretpostavljam.' A onda su nastavili.Mislim da se radilo o tome hoće li otići gole na plažu sljedeći put kad budu na odmoru (moj blef je prošao dobro).

Dok su mi oči prelazile preko Nininog tijela, shvatila sam da počinjem dobivati ​​erekciju. Počeo sam se brinuti da će me zbog toga uhititi ili izbaciti s plaže. Kako smo bili samo nas četvero, a sljedeća grupa ljudi bila je udaljena 20 metara i nisu gledali u našem smjeru, mislio sam da ću biti siguran. Pokušala sam razmišljati o ne-seksi mislima, ali nije bilo dobro. Nina mi se pokazivala, čak se i lagano migoljila, no tijekom cijele te predstave kretala se polako i suptilno kako ne bi bila očigledna. Sada sam primijetio da mi je kurac na pola koplja pa sam se nagnuo naprijed da ga sakrijem nadajući se da i ja mogu biti suptilan, ali sve što je učinio bilo je da je skrenuo svu njihovu pažnju i na mene. Wendy je pogledala.

»Iane, ti prljavi mali čovječe. Što misliš da radiš?' Ispričao sam im se svima i osjetio kako mi se lice užarilo od srama.

Nina je tada rekla: 'Da. Pobjeđujem!'

May se nasmijala i rekla: 'Mislim da bi se trebala ispričati jadnom Andyju, Nina. To baš i nije pošteno.'

Wendy i ja smo izgledale zbunjeno pa nam je Nina objasnila da se usudila pronaći tipa na plaži i natjerati ga da ima erekciju. Odabrali su nas jer su znali da smo Englezi i da smo udaljeni od prometnijeg dijela plaže.

Već sam narastao do pune erekcije i iako sam to pokušavao sakriti, bio sam siguran da svi mogu vidjeti dijelove mojih tvrdih 7 inča. Wendy nas je onda sve iznenadila kada je izlanula da nije sigurna da je Nina pobijedila jer nismo mogli vidjeti moje oko.

'Andy, moraš nam svima pokazati svoj tvrdi kurac kako bi Nina mogla dokazati da je pobijedila.'

Odgovorio sam mu: 'Vjeruj mi, pobijedila je!'

'Dokaži onda.' Wendy je zahtijevala.

Zadirkivali su me i to me moralo uzbuđivati ​​jer sam postajao sve tvrđi, dok mi je kurac lagano trzao dok je u njega ulazilo više krvi. Primijetio sam da je Nina ponovno raširila noge i znao da ovdje neće biti pobjede pa sam polako počeo spuštati moje noge.Naslonio sam se unatrag i pustio noge da se ispruže tako da mi je kurac bio usmjeren ravno prema gore od prepona.

'Oh, divna je Wendy.' May je rekla: 'Voljela bih imati jednog takvog sa sobom da se igram s njim ovih praznika.'

Wendy je bila u ritmu i htjela me još više osramotiti, mislim, jer je tada zahtijevala da ga mazim za djevojke.

'Oh, samo nastavi Andy', rekli su obojica. 'Ako to učiniš, voljet ćemo te zauvijek.' nastavila je Nina.

Osjećao sam da sam u bezizlaznoj situaciji, jer da sam se uplašio, Wendy bi me nazvala slabićem, a da jesam, pokazao sam da je ona glavna. Stvarno sam joj želio vratiti što je to uopće predložila, a kad sam je pogledao, pomislio sam da je pretpostavljala da to neću učiniti. Kako bih dokazao da je u krivu, uhvatio sam svoj pulsirajući penis i nježno ga počeo maziti gore-dolje. Nina i May su mi se malo približile kako bi bolje pogledale, iako su rekle kako bi sakrile moje drkanje od ostatka plaže kako bi im svatko tko pogleda jednostavno vidio leđa. Bio sam jako napaljen i djevojke su me nagovarale tražeći da drkam brže, stišćem jaja i povlačim kožicu unazad. Uživao sam u svom drskom prikazu, a Wendy se cerila od uha do uha dok sam odgovarao na zahtjeve May i Nine. Nina je sada gladila svoju macu, ali iz svoje pozicije nisam mogao vidjeti ništa osim tih ogromnih sisa sa smeđim bradavicama poput kamenčića. Nakon otprilike pet minuta postali su nestrpljivi, a ja sam se približio.

'Ajde Andy, špricaj za cure.' rekla je Wendy kad sam počela osjećati da dolazim.

Sada to više ništa nije moglo spriječiti i snažno sam uzdahnula kad je ogromna gomila dlake izletjela i sletjela na moje rame praćena još dva izdašnija pramena koja su mi pala na trbuh. Izmuzao sam ostatak iz sebe i osjetio sam kako mi tijelo mlitavo dok sam silazio s visoka.

'To je bilo izvrsno.' rekla je May, a Nina je kimnula u znak slaganja.

'Je li ti bilo lijepo, Andy?' upitala je Wendy.

Pogledao sam i vidio da su joj bradavice poput metaka i da je imala jebati oči koje su joj se vrtjele u glavi.Odmah bih skočio na Wendy, ali mislim da se ne bismo izvukli s tim. Terapeut Monika Beluči Jednom kad mi je erekcija popustila, shvatio sam da ću morati skinuti sav taj duh sa sebe, ali nisam želio uništiti svoj jedini ručnik. Primijetio sam da ću moći doći do mora a da me ne vide izbliza pa sam ustao i otišao do mora. Kad sam bio u vodi, plivao sam neko vrijeme i oslobodio se duha iz tijela. Bilo je jako lijepo plivati ​​gola i ostao sam vani gotovo sat vremena prije nego što sam se malo ohladio i krenuo unutra. Dok sam hodao plažom, promatrao sam talent i iako je ondje bilo nekoliko starijih ljudi, Francuskinje koje su se sunčale imale su stvarno zgodna tijela i lijepa mala lica.

'Mislim da bih se mogao naviknuti na ovaj naturistički način života.' rekao sam sebi.

Kad sam se vratio na naše mjesto, djevojke su me zadirkivale kako hladnoća utječe na moj kurac i da se smežurao, ali mislim da su samo pišale. Još uvijek sam bio malo napunjen nakon mog drkanja ranije, a pomogao mi je i pogled na one zgodne Francuskinje dalje niz plažu. Ležali smo na plaži još oko sat vremena prije nego što je sunce počelo gubiti toplinu dok su Nina i May razgovarale s Wendy o svim izazovima koje su dosad učinile. Nina se usudila pokucati na naša vrata gola i pitati imamo li šećera koji bi mogli posuditi, ali mi smo bili vani. Sram. Kad smo se počeli pakirati, rekao sam Wendy da joj dugujem izazov kao što me je ranije izazvala da drkam za njih. Rekla je da ne moram i da se neće usuditi, ali Nina je rekla da mi je to dopuštenje da uzmem dio njezine odjeće ako to ne učini.

'Ali ja imam samo jednu odjeću!' stenjala je.

May je rekla: 'Pa nećeš ga htjeti izgubiti, onda hoćeš.'

Nakon što Kineske priče o incestu dobro razmislila, složila se da hoće, ali je objasnila Capital Group generalni direktor se u stan neće vratiti gola. Razmišljao sam o tome na minutu, a zatim rekao da mora otići kući samo u cipelama i ručniku koji je imala sa sobom.Nina i May su je nagovarale i na kraju je pristala. Uzeo sam joj odjeću i stavio je u našu malu torbu, a zatim sam se sam obukao. Ono što nismo shvatili je da je ručnik bio relativno uzak i kao takvog Wendy ga je morala Terapeut točno iznad bradavica da pokrije guzu, ali previše pokreta i ili su joj maca i guza došli u vidokrug ili se ručnik potpuno skinuo.

'Ti jebeni Andy!' rekla je: 'Ne mogu ovako hodati u javnosti.'

Objasnio sam joj da neće dobiti svoju odjeću natrag i da nema izbora. Nina i May navukle su ljetne haljine, ali nisu imale donje rublje koje je bilo u redu za May, ali su se Ninine tamne bradavice jasno vidjele kroz žutu haljinu. Kad smo se svi spakirali, vratili smo se u stan, ali smo natjerali Wendy da ide prva. Dok smo se penjali strmim stepenicama do vrha litice, bio sam odmah iza Wendy koja mi je pružila prekrasan pogled na njezino dupe i macu sa svakim korakom koji je poduzela. Dvaput joj je na putu do gore ručnik pao s nje i u jednom je trenutku stala i rekla da će se morati otkačiti. Ali kako sam joj odbio vratiti bilo kakvu odjeću pa nije imala izbora, Nina joj je također stalno govorila kako to izgleda prirodno pa bi ljudi samo pretpostavili da je bila nesreća (što i jest) ako joj je ručnik pao. Kad smo stigli do vrha, mislim da se Wendy osjećala sigurnije jer su joj pokreti bili manje agresivni pa bi Priča o mršavim golim djevojkama ručnik bio sigurniji oko tijela. Dok smo hodali Mayom, a Nina je išla nekoliko stopa ispred nas i stalno podizala stražnji dio njihovih suknji kako bi nam pokazala njihove stražnjice. U jednom trenutku ručnik joj je zamalo opet ispao, ali ga je uspjela uhvatiti na vrijeme baš kad je u našem smjeru dolazio auto. To mi je dalo ideju i dao sam Wendy svoju kameru da je drži rekavši da se stalno kreće i da bi mi mogla ispasti iz džepa. Zatim sam ispružio ruku da uhvatim Wendy za ruku koju je ona rado uhvatila, ona se voli držati za ruke.To je značilo da će joj obje ruke biti zauzete, ako ručnik ponovno sklizne, pa će ga teško uhvatiti.

Uspjeli smo se vratiti u stambeni blok bez daljnjih incidenata, ali kad smo ušli na imanje, i May i Nina su navukle haljine preko glave kako bi otkrile svoju golotinju. Rekli su da je njihov uvjet bio da ne smiju nositi odjeću dok su u dvorištu stambene zgrade, ali još ih nitko nije vidio. Odlučio sam da Wendy mora slijediti ista pravila i jednim brzim pokretom skinuo ručnik s nje rezervnom rukom i otrčao naprijed do naše sobe.

'Andy, kopile!' bilo je sve što sam čuo dok sam trčao naprijed.

Volio bih da sam držao kameru dok sam čekao na vrhu naših stepenica da vidim tri gole cure kako hodaju stepenicama do naše razine, bila bi fotografija koja puca. Zatim smo otišli svaki svojim putem i dogovorili se da ćemo se ponovno naći kasnije te večeri na ručku. Kad je Wendy ušla u naš stan, gotovo je skočila na mene.

»Bože, tako sam mokra. Trebam te da me sad pojebeš!'

Nisam bio u poziciji raspravljati i gurnuo sam Wendy na sofu dok sam skidao hlače i bokserice. Wendy je sjedila ondje sa široko raširenim nogama i dvama prstima koji su uranjali i izlazili iz njezine pičke dok sam se svlačio, ali je ubrzo maknuo njezinu ruku dok sam ulazio. Bila je toliko mokra da sam u jednom potezu ušao ravno do drške prije nego što sam je dao njezino pravo jebeno duge, teške i vrlo brze potiske. Pošto sam došao malo ranije, uspio sam izdržati prilično dugo i Wendy je doživjela dva orgazma prije nego što sam progunđao da dolazim. Wendy mi je povukla guzicu u pokušaju da uvuče moj kurac dublje u nju i zadržala me ondje što sam dublje mogao dok se moj kurac trzao i prskao u nju. Srušio sam se na nju i tako smo ležali desetak minuta dok smo silazili s visine. Kad smo se oporavili, Wendy je otišla i istuširala se da ispere plažu.Još uvijek osjećajući se napaljeno, sjedio sam na rubu kade dok se tuširala, promatrajući svaki pokret dok je sapunala sise i zarivala prste u svoju pičku kako bi se pokušala riješiti moje hrabrosti. Moja seksi djevojka priredila mi je malu predstavu tako što je stisnula svoje sise i stavila jedno stopalo na rub kade kako bi mi pokazala svoju ružičastu pičku. Ovo me opet jako pogodilo, ali nisam mogao drkati jer sam se bio prekrio pijeskom kad sam istresao ručnike (drljanje pijeskom moglo bi biti bolno).

I ja sam se istuširao i podsjetio Wendy da joj nije dopušteno nositi odjeću dok je u stambenom naselju poput Nine i May. Pretvarala se da se buni, ali vidio sam da ju je stvarno napaljivalo to što je gola i ideja da je drugi ljudi iz zgrade uhvate golu. Odjenula sam se u svoju jedinu odjeću i rekla Wendy da može uzeti svoju suknju i cijev za sise kad izađemo iz zgrade. Kad sam otišao u spavaću sobu, zatekao sam Wendy kako besplatnim priborom za brijanje podrezuje i uređuje svoju pičku kako bi izgledala dobro svima koji je vide golu.

Kad smo bili spremni, pripremio sam svoju digitalnu kameru i stavio nove baterije kako bih mogao snimiti sva bljeskanja djevojaka, ali što je još važnije, želio sam slike Wendy kako hoda gola. jebanje svastike price Također, nakon jučerašnjeg dana možda će biti prilike da dobijete vruće slike Nine i May. Kad smo bili spremni izašli smo u hodnik sa mnom držeći Wendynu suknju i cijev za sise u ruci. Pokucali smo na vrata Nine i Mays' i pustila nas je Nina koja je bila gola osim ručnika omotanog oko glave.

"May je pod tušem i zbog toga kasnimo", rekla je. "Idi i navedi je da požuri, može Andy." Pitala je.

Budući da se činilo da je raspored identičan našem stanu, otišao sam u kupaonicu natjerati May da požuri dok je Wendy sjela ispred televizora (A-tim na francuskom). Pokucao sam na vrata i rekao May, za koju sam čuo da je pod tušem, da požuri.

'Ne čujem te. Što je to bilo?'

Ponovo sam to rekao, ali opet sam dobio samo: 'Što, ne čujem te!' Pa sam pokušao otvoriti vrata, nisu bila zaključana, i provirio iza ugla. May je stajala tamo prekrivena pjenom od sapuna i imala je stisnute oči da spriječi da joj sapun uđe u oči dok je uređivala frizuru.

'Tko je tamo?' rekla je.

'Ja sam Andy.' Rekao sam, ali nije se pokrila, samo je nastavila pod tušem.