Drugi amature tinejdžerski seks

Fiona mi je dala do znanja koliko je bila vizualna kad smo prvi put vodili ljubav.

Pali smo u krevet više-manje neizbježno nedugo nakon što smo počeli izlaziti. Nekoliko tjedana flerta dovelo je do prvog spoja koji je završio u 4 ujutro u Fioninoj kuhinji. Noć je dosegla vrhunac - čak i ako nismo - s Fionom koja je sjedila na stolcu i zabijala Fit mala latina tinejdžerka krilo u moje međunožje, pripijenom ljubičastom haljinom koja je visjela s njezinih ramena i mojim ustima na njezinim grudima. Tjedan dana kasnije odnio sam je u priča shemales yougn od nas je znao što će se dogoditi te subotnje večeri. Fiona je putovala tog tjedna i ja sam je iznenadio čekajući na kraju dolazne klupe u zračnoj luci u petak navečer. Završili smo u njezinoj kući gladno se ljubeći i pipajući.

To što te noći nismo vodili ljubav više je bila počast profilaktičkoj moći putujuće prljavštine nego obuzdavanja.

Sljedeće večeri, večera je uglavnom bila produžena sesija predigre, ne baš scena Toma Jonesa, ali puna kamenica i pogleda na luku nakon koje je uslijedila kratka šetnja do moje kuće. Uzeo sam Fionu u naručje prije nego što su se vrata uopće zatvorila i gotovo odmah se našla pokraj mog visokog kreveta s baldahinom svlačeći svoju koktel haljinu. Spustio sam je na plahte i prvi put ušao u nju. Bila je mokra i gostoljubiva.

Držali smo upaljena svjetla i gledali jedno drugome u oči, plivajući u tjelesnom užitku dok smo pronalazili ritam jedno drugome. Dok ovo pišem gotovo 20 godina kasnije, kurac mi se stvrdne i vidim je kako lebdi ispod mojih očiju, bisera i grudi koje poskakuju,

Fiona se smiješi čuđenju dvoje uvježbanih ljubavnika koji prvi put probaju jedno drugo, ali znaju točno što trebaju učiniti. Slika mi postaje sve erotičnija svake godine koliko smo u braku. Za mene je to simbol savršenog partnera kojeg sam nevjerojatno pronašla i sada ga njegujem i poštujem kroz dva desetljeća usijane monogamije.

Pomaknuo sam se na koljena za nekoliko minuta, ispravivši leđa za bolji pogled na moj kurac koji se kreće unutra i iz nje.Njezine su je oči pratile i svako smo gledali u naš savršeni strastven par.

Najavljujući svoj trenutak otkrića, Fiona grakne: "Voliš gledati."

Zabijam jače. – I ti također. Bokovi joj se dižu i Fiona zastenje po prvi put-- naš prvi put.

Da. Vizualno.

Sve sumnje bile su izbrisane nekoliko tjedana kasnije kada se kasni ručak protegao u poslijepodne glasnog akrobatskog seksa, većinom s Fionom na koljenima držeći se za stup kreveta dok sam ja udarao u nju straga. Poslao sam je kući tog poslijepodneva s oproštajnim orgazmom dok smo sjedile u fotelji. Fiona me jahala, nogu prebačenih preko mojih bedara i očiju prikovanih za toaletno ogledalo punom dužinom koje ju je odražavalo nabodenu na moj kurac, previjajući se od zadovoljstva. Vrlo vizualno.

Naše svadbeno putovanje bilo je duga vožnja duž kalifornijske obale isprekidana slabim poslijepodnevima seksualnog istraživanja. Ševali smo se ispred ormara s ogledalom u Mendocinu i proveli divnu noć potpuno sami u viktorijanskoj gostionici u blizini Point Arene. Tijekom našeg vođenja ljubavi te večeri, Fionine su oči ostale prikovane za ogledalo dok je gledala moje bokove kako se zabijaju u nju i njezine ruke kako nehotice grabe plahte. Drugi amature tinejdžerski seks Svaki smo došli eksplozivno.

Zadnju smo noć proveli u hotelu Union Square u San Franciscu na prijelazu stoljeća. Mjesto je nedavno renovirano i sve u našoj sobi bilo je luksuzno, od bogate presvlake do brda jastuka, do skupih posteljina. Prije večere, Fiona je sjedila na krevetu i listala televizijske kanale, zadržavajući se iznad zaslona izbornika kanala za odrasle.

"Samo u San Franciscu", rekla je nakon nekog vremena.

"Ne, draga. Ne samo u San Franciscu. Prošlo je dosta vremena otkako si odsjela u hotelu."

Večera te večeri bio je sushi, obrok koji je uvijek bio posebno senzualan za svakoga od nas. Tijekom večere Fiona je dvaput spomenula kanal za odrasle na hotelskoj televiziji. Flertovali smo, hvatali usne oko sirove ribe i ugodno se napili.Kad je večera završila, zurio sam ravno u svoju ženu i rekao: "Hajdemo na desert u hotelu. Jagode, šampanjac i film."

Fionin odgovor bio je oštar i jednako izravan: "Da. Idemo."

U hotelu nismo čekali poslugu u sobu. Dok sam telefonirao u narudžbi, Fiona se skinula i popela u krevet. Ljubili smo se i pipali i držali jedno drugo, čekajući da stigne hrana. Gola i potpuno uzbuđena, Fiona se sakrila u kupaonicu dok sam ja potpisivao ček za poslugu u sobu.

Pukli smo šampanjac i hranili jedno drugo jagodama. Za nekoliko minuta Fiona mi je tihim glasom rekla: "Odaberi film."

Našao sam nešto relativno pitomo i vratio se u krevet kad je film počeo. Fiona se naslonila na hrpu jastuka i zagledala se u televizor. Zagledao sam se u Fionu, koja mi je tada bila i koja je ostala najpoželjnija žena na svijetu. Tada su me mnogo više zanimali njezini lijepi dijelovi nego dijelovi stranaca.

Prepolovio sam debelu jagodu i jednim komadićem dao Fioni. Zatim još jednu jagodu i drugi zalogaj. Ovaj put sam uzeo nepojedenu polovicu bobice i njome iscrtao Fionine obline. Uzdahnula je kad sam je prevukao po njezinim grudima, a zatim uzeo njezine bradavice u usta. Zatim sam skliznuo u Fionino krilo i vrtio bobicu preko njezine mace prije nego što sam je stavio u njezin pupak, spustio sam usta na njezinu vaginu i ušao u nju jezikom.

Dok je Fiona zurila u napaljeni par na televiziji, polako sam i nemilosrdno jeo njezinu macu. Ravno na trbuhu, držao sam joj bedra razdvojene i uzeo si vremena. Fiona je zagunđala i uzvratila. Nevidljiv iza mene, ljudi s televizije su se bučno ševili i pridružili Fioni u zboru želja. Moja žena je stenjala i tresla se od svog prvog orgazma. Povukao sam jezik, dohvatio bobicu iz njezina pupka i vratio se do uzglavlja kreveta. Duboko sam poljubio Fionu, hranio je bobicama i namazao joj usne njezinim vlastitim sokovima.

"Klekni", naredio sam.Fiona je istog trenutka otišla do podnožja kreveta i ponudila mi se, cijelo vrijeme zureći u ljude s televizije koji su se mlatili. Kleknuo sam između Drugi amature tinejdžerski seks nogu i polako ušao u njenu mokru macu. Oči su mi tada pronašle televizijski ekran iu trenu smo se Fiona i ja jebali u ritmu s televizijskim izvođačima. Zastenjali su. Stenjali smo. prostata Terapeut Gurnuo je. guram. Fiona je dahtala i zalajala: "Jebi me sad jako. Molim te jebi meeee!"

Zabijao sam se u njezinu macu, čvrsto joj držeći bedra. Na ekranu je muškarac također jahao svoju partnericu i ševio ju je straga. Gurnem hitnije, gunđajući. Fiona je glasnije zastenjala, a ja sam se na trenutak povukao stojeći na krevetu, prilagođavajući kut i ponovno opkoračivši svoju ženu, ovaj put s mojim bedrima izvan njezinih. Ponovno sam je probušio, sada udarajući Fionu tako snažno da ju je svaki udarac podizao s koljena.

Zvuk grubog grubog seksa ispunio je hotelsku sobu dok sam izvodio desetak uboda, svaki jači od prethodnog. Fiona je vrisnula: "Da. Tamo. Ovako. Jebi meeeee!" Vrhunac doživljavamo u isto vrijeme kad i naši televizijski prijatelji.

Izbio sam u svoju ženu, držeći je za ramena, navlačeći je na svoj kurac, potpuno je kontrolirajući, isporučujući snažne udarce. Zgrčila se, zaplakala. potrošeno,

Sjahao sam Fionu i uzeo je u naručje. Duboko smo se poljubili i utonuli u san dok se televizijski par nastavio mlatiti i stenjati.

Drijemali smo, sanjali zadovoljne žive snove.