Vruća teen lezbijska tuš

Propalice s Brighton Beacha (sise i guzice također)

Povratne informacije su dobrodošle. Pošaljite na adresu u mom profilu.

Prije četiri godine moja supruga (tadašnja djevojka) i ja preselili smo se u Brighton i imali prekrasan stan odmah uz obalu, samo 100 metara od plaže. Kad je došlo ljeto, bilo je sjajno otići sjesti na plažu i opustiti se na suncu uz dobru knjigu, časopis ili samo svoje misli. Moja je djevojka tada bila mala veličina 14 (UK) s ljupkim 36D sisama i zaobljenim bokovima koji su se stapali u ljupku drsku guzu. Ima dugu crvenu kosu koju često nosi u skupovima i najljepše malo lice sa savršenim seksi zelenim očima. Ja sam gospodin Prosječan u većini odjela s ošišanom plavom kosom i mišićavim ramenima.

Znali smo za nudističku plažu u Brightonu jer su mnogi ljudi pričali o njoj prije nego što smo došli, a ljudi s kojima sam radio često su je spominjali. Jednog ljetnog dana 1998. odšetali smo do kina u Brighton Marini koje iz našeg stana prolazi tik uz nudističku plažu. Kako smo se približavali, vidjeli smo zelene znakove koje je postavilo mjesno vijeće s obavještavanjem o granicama, čija je stražnja strana (najbliža stazi) bila smanjena šest stopa visokim šljunčanim humkom. Ova humka je bila oko pet metara od staze. Zbog ovog šljunčanog humka ljudi koje smo mogli vidjeti bile su dvije vrste. Prvo su tu bili egzibicionisti koji su bili točno na rubovima granica ili hodali po Alison anđeo masturbacija humka kako bi ih svi mogli vidjeti; drugo su bili voajeri (potpuno odjeveni ljudi) koji su sjedili među njima i promatrali gole ljude kako prolaze. D i ja smo bili pomalo iznenađeni kada smo vidjeli da su većina voajera bili ili azijski muškarci ili tinejdžeri od 18 ili više godina; čak smo primijetili i nekoliko žena voajera.

Jednom kada smo prošli razgovarali smo o onome što smo vidjeli dok smo međusobno ispitivali želju da idemo goli na plažu. Iako smo se oboje složili da bi bilo lijepo sunčati se goli među drugim golim ljudima, u isto smo vrijeme bili malo zabrinuti zbog te ideje.Nijedno od nas prije toga nije stvarno sudjelovalo u javnoj golotinji, iako mi je D dopustila da je fotografiram kako sjedi na klupama u parku bez donjeg rublja. Često smo izlazili s digitalnom kamerom i bljeskala je za mene, ali nisam ih objavljivao na internetu niti ih pokazivao drugima, bili su samo za moje osobno uvažavanje. Kako je razgovor odmicao, podsjetili smo jedno drugo na vrijeme kada sam je, baš jednom takvom prilikom, slikao kako drži suknju podignutu oko struka i pokazuje mi svoju macu. Dok sam slikao, D je primijetio čovjeka kako gleda s prozora svoje spavaće sobe preko puta. Unatoč promatraču, nastavila je bljeskati i čak je otvorila gornji dio kako bi mu otkrila svoje sise. Ovaj nas je događaj oboje vraški napalio i cijelu smo noć raspravljali o scenariju i činjenici da smo uhvaćeni, ali nismo prestali. Razgovor smo prekinuli tek kad smo ušli u predvorje kina.

Nakon što smo pogledali naš film, pojeli kokice i popili dijetalnu kolu, krenuli smo na put kući koji smo inače išli autobusom. Vruća teen lezbijska tuš Međutim, oboje smo zaključili da bi bilo lijepo voziti se malom željeznicom (The Volks Railroad) koja vozi uz obalu Brightona. Počinje odmah izvan marine u blizini nudističke plaže i vodi vas kilometar i pol do pristaništa. To nam je također dalo još jednu priliku da prošetamo pored nudističke plaže jer je bilo tek 3:30 i najvjerojatnije je još uvijek prometno. Sunce je još uvijek vruće sjalo na nebu dok smo se vraćali prema plaži i peronu za željeznicu. Kad smo stigli tamo, ugledali smo kombi sladoleda i odlučili uzeti nekoliko pahuljica 99 da se rashladimo, što nam je također dalo dobar izgovor da se naslonimo na ograde koje su gledale na plažu, more i malo desno od nas nudistička plaža.

S našeg položaja mogli smo vidjeti da je plaža još uvijek vrlo prometna, posebno nudistička plaža koja je sada bila tek neznatno tiša nego kad smo ju prošli u vrijeme ručka.Dok smo jeli sladoled primijetili smo da je 50-tak metara sa strane nudističke plaže (koja vodi do mjesta gdje je plaža završavala i gdje su počinjale zidine Marine) također bilo raštrkano golim kupačima. Kad smo završili sa sladoledom i htjeli krenuti na vlak, naletjeli smo na D-ovu prijateljicu koja je bila na putu za plažu. Upoznao sam se s Annabelle, zadivljujućom ženom u ranim dvadesetima s ravnom kosom plavom kosom koja joj je padala na ramena, vitkom figurom i dugim, skladnim nogama. Annabelle nam je rekla da je ranije otišla s posla, da će poraditi na preplanulosti i pitala se želimo li joj se pridružiti.

D joj je rekao da smo bili u kinu i da kao takvi nismo imali ništa za obući na plaži ni ručnik za ležanje. Annabelle je tada rekla da možda ne želimo ići jer je zaboravila spomenuti da se sunčala gola zbog one preplanule kože za koju je rekla da se sviđa njezinom dečku. Međutim, ako smo htjeli ići s njom, imala je drugi ručnik na koji smo mogli sjesti. D je pogledala moju reakciju i stavila naglasak na mene dok je rekla: 'Pa, stvarno ovisi o tome što Tony želi raditi!' Praćeno s dva para očiju koje su me upirale dok su čekale moju odluku. Um mi je bio preplavljen, ali pomisao da vidim Annabelle golu bila je ključna i rekao sam, 'OK, koji vrag!'

D je izgledala kao da želi ići, ali nije htjela biti ta koja će to reći, Annabelle je s druge strane izgledala blazirano u vezi svega toga i jedva da je primjećivala naše oklijevanje i strepnju. Dok smo hodali oko 100 jardi do plaže, misli su mi vrtjele oko na ideju da stotine muškaraca vide moje D golo, kao i da gledaju sve te gole žene. Tada me uhvatila briga da ću se ukočiti i dok smo se polako približavali granici, naši su koraci usporavali kamenčići koji su se pomicali ispod nas. Što bi ljudi rekli ili pomislili. Međutim, sada smo bili tamo i postao sam više Akcija vruća brineta teen Jane onim što vidim ispred sebe.Bilo je tu svih tipova ljudi, od kojih je većina bila gola, s raznim tipovima tijela. Iako je većina odgovarala kategoriji dobrog izgleda, tamo je bilo nekoliko starih ljudi i neobičan samac koji je izgledao pomalo perverzno (što ja nisam znao, naravno).

Bio sam sretan kad sam vidio da je moja oprema prosječne veličine dok smo prolazili pokraj nekoliko muškaraca, od kojih je nekolicina izgledala kao da bi bili zainteresiraniji za mene nego za D ili Annabelle. Annabelle je odabrala mjesto točno usred plaže blizu skupine studenata koji su izgledali kao studenti. Bio sam zapanjen kad smo se svi počeli svlačiti među tim ljudima, od kojih su mnogi otvoreno gledali kako uklanjamo svaki predmet. Annabelle je očito došla pripremljena jer je podigla svoju ljetnu haljinu preko glave kako bi otkrila svoju golotinju i očiti nedostatak preplanulih linija. Annabelle je držala svoje stidne dlake podrezane i uredne jer je to bilo savršeno za majku prirodu, nije da sam se žalio na pogled koji sam imao. Sada sam se spustio na svoje čarape i gaćice, a D je upravo objavljivala svoje prekrasne sise u svijet zajedno s njihovim vrlo vidljivim preplanulim linijama. Nisam htjela da me vide samo u čarapama jer je to tako ružno pa sam prvo skinula čarape skoro pajući na nestabilne kamenčiće.

Do sada je D bila gola, a njezina savršena bijela zadnjica i crveni grm bili su na vidiku svim obožavateljima koji su je htjeli pogledati. Dok sam podigao pogled sekundu ili dvije prije nego što sam spustio gaćice, primijetio sam kako obje djevojke zure pravo u moje međunožje zbog čega sam na trenutak zastao. Ovo je biku bilo kao crvena krpa. Obje djevojke su mi se zahihotale, a Annabelle je rekla, 'Hajde veliki dečko, da vidimo što imaš Tony!' To je pogoršalo situaciju i osjećao sam se kao da mi se kurac smežurao, ali znao sam da to moram učiniti pa sam zakačio palčeve za pojas i povukao ih do gležnjeva jednim pokretom uz tihi pljesak djevojaka.

Činilo mi se kao da me svi na svijetu gledaju na trenutak, ali dok sam gledao okolo, činilo se da nije mnogo ljudi zainteresirano za to kako izgledam ili koliki mi je kurac. Srećom, moji teški strahovi tek su se trebali materijalizirati i nisam mogao osjetiti nikakvo uzbuđenje dok sam se navikavao na nudističku plažu. Nakon što sam sjeo, Annabelle nam je dodala svoje ulje za sunčanje i predložila da ga koristimo kako ne bismo izgorjeli, osobito na našim novootkrivenim područjima. U tom je trenutku osjetio seksualni osjećaj dok sam gledao kako Annabelle i D masiraju svoje sise uljem za sunčanje i guše ga u svoja stidna područja. Mislim da mi je jezik morao visjeti dok me D gurnula s osmijehom na licu jer je primijetila kako moje oči promatraju njihovu golotinju dok utrljavam ulje u sebe. Jožef Šajer Jebi mamicu Sada sam mogao osjetiti komešanje u slabinama pa sam skrenuo pogled kako bih se spasio samo kako bih vidio još jednu zgodnu ženu, jednu od studentica nagnutu točno ispred mene pružajući mi savršen pogled na njezinu ružičastu i dlakavu brežuljak mačkice. Iako sam mislio da bih trebao skrenuti pogled, osjetio sam potrebu pozornije promatrati ovu mladu ženu koju nikad nisam upoznao kako mi pokazuje svoju macu. Dok je namještala, a zatim ponovno namještala svoj ručnik u nastojanju da bude onako kako je željela, moj pogled je postao bolji i osjetio sam kako mi se kurac trza.

Ovoga sam puta mislio da ću spriječiti nadolazeću erekciju tako što ću se okrenuti naprijed i umjesto toga pogledati prema plaži. Kad sam se okrenuo i smjestio na pomalo neudobno kamenje, suočio sam se s još jednim seksi prizorom. (Znam da ljudi kažu da nikad ne vidite tipove s tvrdim kurčevima u nudističkim kampovima ili na nudističkim plažama, ali osjećao sam da sam u bespomoćnom položaju dok sam gledao te gole žene. Crveni shemale prici sam se da je to samo zato što sam bio nov u ovome). Iza nas su sjedila dva para, a jedna od žena je sjedila sa savijenim koljenima i dodirivanjem tabana dok je čitala knjigu.Imao sam još jedan dobar pogled na macu jer ih je nagib plaže stavljao malo iznad nas i znao sam da se neću činiti da gledam ravno u njezinu macu zbog svog položaja ispod njih. Ono što mi je držalo borac je to što je ta žena od 30 ili 35 godina bila u dobroj formi s malim živahnim sisama i, najbolje od svega, potpuno obrijanom macom. Položaj u kojem je sjedila izgledao je udoban, ali joj se maca malo otvorila kako bi joj se pokazao klitoris s kapuljačom koji strši kao da je bio uperen u mene.

Nakon minute poput ove imao sam punu erekciju koja je neudobno sjedila ispod mene. Moj jedini spas bio je to što sam svoje stalno vrpoljenje i premještanje mogao pripisati kamenčićima, nije da je D bila prevarena, sigurna sam da je znala da ležim na velikom debelom tvrdom ocu. Dok sam ležao na suncu, počeo sam se opuštati i utonuo u ošamućenost kad sam zatvorio oči i odmorio mozak. Stalno mi je padalo na pamet kako je lijepo biti go na suncu i to mi je davalo zdrav osjećaj koji me je dovoljno opustio da sam se mogao okrenuti na leđa jer mi je tvrdoglavica popustila. Dok sam ponovno nanosio ulje za sunčanje na svoje prepone (htio sam se 110% pobrinuti da mi kurac ne izgori), mogao sam vidjeti kako Annabelle intenzivno promatra dok joj oči vire ispod sunčanih naočala. Osjećao sam se prilično ponosno dok me ova seksi žena promatrala.

Sjeo sam i promotrio plažu da vidim što se događa. Grupa studenata ispred nas je sišla u vodu i petljala se u plićaku, što je značilo da sam vidio pet parova golih sisa studentica kako poskakuju. Jedna od njih bila je prilično 'velika' djevojka, vjerojatno veličine 16 (UK) ili više, ali dobro ju je nosila bez izgleda 'debelo'. Njezine sise su sigurno imale najmanje 38 DD i letjele su na sve strane dok su je jurili dečki koji bi je pokušali saplesti. Primijetio sam da bi se jedan od njih pobrinuo da dobije punu šaku guzice ili sise svaki put kad bi je uhvatio prije nego što bi je bacio u valove.Zahihotala sam se u sebi dok sam gledala Jebi mamicu igru ​​koju su igrali kad sam Pička Torrie Wilson da mršave djevojke ne dobivaju toliko pažnje od muškaraca kao ova krupnija djevojka. S naše lijeve strane bilo je nekoliko gay tipova za koje se činilo da sjede tako kao da pokazuju svoje kite za prezentaciju. S naše desne strane bila su još dva muškarca, ali sumnjao sam da nisu homoseksualci jer su obojica otvoreno zurila u D-a i Annabelle. Čak i kad su vidjeli da sam svjestan njihovog voajerizma, jednostavno su se nasmiješili 'zdravo' prije nego što su se vratili Poderane pantyhose stranice, pomjerajući pogled samo ako su pored njih prolazile druge gole ženke.

Prvo me iznenadilo koliko se ljudi činilo egzibicionistima u svojim manirima. Iako smo uglavnom svi bili goli, mnogi su se cijelo vrijeme čudili među nama kao da žele biti viđeni. Međutim, uskoro sam bio na njihovoj valnoj duljini, ideja da se šepurim nastavljala mi je u glavi kao ideja i nestajala dok sam se borila da odbacim tu misao. Do sada je sunce imalo svoj učinak i znala sam da ću izgorjeti ako budem dulje ovdje. Sat vremena na vrućini od 80 stupnjeva dovoljno mi je inače, ali više u ovoj prilici s novoizloženim područjima pripremljenim za spaljivanje. Rekao sam djevojkama da se moram ohladiti pa sam ustao i preko neravnog šljunka krenuo prema moru. 'Hajde D idemo i mi!' rekla je Annabelle. Međutim, D nije baš neki ljubitelj vode i prilično je nervozan plivač pa je ponudu odbila rekavši da će nam čuvati stvari. Također je rekla Annabelle da je u redu ako želi ići sa mnom plivati.

Annabelle je bila daleko bolje pripremljena jer je imala cipele za plažu koje su joj olakšale silazak do mora, dok sam ja morao oprezno šepati pokušavajući da ne ispadnem previše glup dok sam pravio grimasu od boli na kamenčićima, ali kad sam ušao u vodu, postalo lakše. Dok mi je hladna voda udarala u prepone, oduzimajući mi dah, shvatio sam da nisam primijetio da su ljudi dok sam silazio niz plažu više zainteresirani za moja bolna stopala.Annabelle me čekala i primijetile smo kako je čak i 20-tak metara još uvijek samo visina struka. Jebi mamicu Cherry Kiss Annabelle je pitala kako mi ide s tim da mi se kurac slobodno vrti da svi vide. Zahihotala se dok je to govorila i siguran sam da sam pocrvenio kad me poprskala slanom vodom govoreći 'Ovo će te ohladiti!' Instinktivno sam je pljusnuo u leđa i dok je pokušavala izbjeći leteću vodu, posrnula je i pala licem u vodu. Dok joj je glava izvirivala iz mora, izgledala je pomalo zbunjeno, a ja sam joj se nasmijao rekavši da joj je i pravo što me poprskala. To ju je isprovociralo na osvetnički napad i jurnula je prema meni, njišući se sisa, gotovo kao u usporenoj snimci s morem koje ju usporava. To je pojačalo moje hihotanje koje se nije stišalo nakon njezina pada i kao takav nisam se trudio izbjeći je dok mi se približavala na nekoliko stopa. Jednom u dometu skočila je na mene u pokušaju da me spusti u vodu, ali bio sam prejak i na kraju se samo privila uz mene i otresla se u pokušaju da nas prevrne.

Imati njezine sise pritisnute uz moj bok i njezine noge omotane oko mog tijela bio je u najmanju ruku uzbudljiv osjećaj i jedva sam znao da trebam staviti ruke dok sam je pokušavao skinuti. Dok sam je pritiskao oko struka, konačno se pustila klizeći glavom naprijed u vodu ispred mene u položaj tipa stajanja na rukama. Dok su joj ruke udarale o morsko dno, a noge su joj se dizale prema nebu, pustila je noge da se rašire baš kad sam pogledao dolje kako bih dobio najveličanstveniji pogled na njezine nabore i uredno podrezani grm. Sekundu ili dvije kasnije pala je ulijevo, a glava joj se ponovno pojavila trenutak kasnije. 'Ti jebeno govno Tony. Preboljet ću te makar to bilo zadnje što radim!' Annabelle je vikala na mene s osmijehom na licu. Opet je krenula prema meni, ali ovaj put je došla i skočila mi na leđa omotavši noge oko mog struka. Na njezinu nesreću, nije se mogla dobro uhvatiti i čuo sam kako je pljusnula natrag u vodu.Nekoliko trenutaka nakon toga osjetio sam ruku na svom bedru, a potom i ruku koja mi je stisnula jaja dok je Annabelle smijući se rekla: 'Pustit ću je kad prijeđeš!' Nisam imao izbora nego pasti naprijed u hladno surfanje, Annabelle me srećom pustila kad sam to učinio. Odmah sam se dovoljno ohladio jer je voda bila hladnija nego što sam očekivao. Također sam bio svjestan učinka hladnoće na moja jaja koja su se vraćala u moje tijelo kako bi se zagrijala i zbog čega sam osjećala da su mi genitalije posebno male. Činilo se da i Annabelle također osjeća hladnoću vode jer su joj se bradavice pretvorile u metke, izgledale su dovoljno čvrste da o njih objesite kaput!

Dok smo hodali plažom, bio sam vrlo svjestan ljudi koji me gledaju kako se bosim nogama mučim uzbrdo uz moj sada već pomalo smežurani kurac koji se nasilno njiše pri svakom koraku. Kad sam stigao do djevojaka, stopala su me boljela i nisam mogao smisliti ništa bolje nego obući Najbolja usenet grupa radi udobnosti. Nakon što sam se osušio, namjeravao sam ponovno sjesti, ali D je rekla da misli da počinje peći i da bi stoga mogla biti ideja da se nešto pomakne. Podigao se i hladan povjetarac i bilo je pravo vrijeme da završimo. Bilo mi je čudno dok sam se ponovno oblačila, osjećala sam da su mi jaja bila zatvorena u donjem rublju jer sam mogla slobodno lutati gotovo 2 sata. Story gol najerotičniji tinejdžeri, bilo je lijepo ponovno navući čarape i cipele jer su kamenčići djelovali na moja stopala. Gledao sam kako Annabelle navlači haljinu preko glave i shvatio koliko je kratka s obzirom na to da nije nosila donje rublje. Dok se saginjala da pokupi svoje komadiće, stalno sam dobivao čudan bljesak dupeta ili mace koji mi je uzburkao kurac. I ja sam primijetio da nije ponovno obukla donje rublje i samo ga je strpala u torbu dok je provjeravala da nismo ništa ostavili.

Hodajući natrag preko plaže pune golih ljudi, osjećao sam se manje čudno sada kad sam i sam bio tamo, osjećao sam se dijelom nečega poput ekskluzivnog kluba članova ili tajnog društva. Nisam se više brinula da ću biti uhvaćena kako gledam druge gole kupače i uputila sam onaj znakoviti podsmjeh svima onima koji su još uvijek bili odjeveni, samo kako bi gledali. Kad sam otišao s plaže, osjećao sam se lijepo na nogama kao da sam nosio olovne čizme i upravo sam ih izuo. Osjećajući se lijenim, uputili smo se do Volks mini željeznice i platili novac za milju ili tako nešto putovanja natrag do pristaništa. Kad smo stigli na stanicu, popeli smo se u prvi mali otvoreni vagon i sjeli na klupe dok su jedini putnici u našem vagonu s djevojkama sjedili s obje strane mene. Primijetio sam da je Annabelle stavila noge na rukohvat ispred nas i pustila noge otvorene da ostavi svoju macu na vidiku. Kad je D primijetila da je moju pozornost privukla Annabelleina maca, mislim da je postala ljubomorna jer je zauzela isti položaj i malo podigla suknju da mi pruži pogled na njezinu razjapljenu macu.

Dok je vlak odlazio sa stanice, shvatio sam da bi ovo mogla biti namještaljka jer su obje djevojke pomaknule ruke na svoje prepone i otvorile nabore da mi daju neskriven pogled na njihove vruće, mokre, ružičaste mačkice. Naravno da sam imao ogromnu tvrdu glavu unutar traperica što je D primijetila i počela puštati drugom rukom. Već smo bili na pola puta kada me D počeo snažno drkati s jedinom namjerom da brzo dođem. Annabelle je gledala ravno u moj kurac dok se D-jeva ruka pomicala gore-dolje u zamagljenoj mrlji na mom kitu koji se približavao oslobađanju. Također sam primijetio da je Annabelle imala dva vitka prsta zakopana do zgloba u svojoj mokroj rupi dok je palcem škakljala klitoris. Stanica s četvero ili petero ljudi koji su čekali sada je bila udaljena samo 100 metara kad sam počeo osjećati kako se diže iz mojih slabina.D je osjetio moju nadolazeću eksploziju i usmjerio glavu mog penisa u Annabelle točno na vrijeme da ispalim dvije ogromne žice koje su sišle niz njezinu nogu nakon čega je uslijedila još dobra količina koja je prešla preko D-jeve ruke.

Nismo imali vremena da se očistimo dok smo polako ulazili u stanicu i D mi je stisnuo polučvrsto i vratio natopljeni kurac natrag u moje hlače dok su djevojke spuštale noge, a Annabelle je šaptom proklinjući koliko je bila blizu dolaska. Bilo mi je žao što je morala prestati usprkos tome što je bila tako blizu orgazma, pogotovo što sam ga i sama doživjela sjajno i ostavila moju hrabrost da joj teče niz noge. Ostavila ga je dok smo izlazili iz vlaka na čudan pogled i osmijeh vozačice. Zatim sam primijetio retrovizor smješten s njezine lijeve strane koji je izgledao kao da je bio uperen točno u moje prepone. Je li gledala. Primijetio sam da je usporila otprilike na pola puta, ali nije razmišljala o tome u trenutku kada su me više zanimale dvije žene koje su mi pokazivale svoje mačkice.