Voajer slika besplatno

Kasnije te večeri, kad smo se vratili s obroka u obližnjem selu, svi smo bili pomalo pod utjecajem nekoliko boca lijepog vina i vrlo opušteni, a John je otvorio jednu od boca koje smo donijeli.

"Dobro, o čemu ste vas dvojica šaputali u restoranu?" rekla je Joan smiješeći se dok je uzimala čašu od Johna.

"Zapravo ništa", odgovorio je uz vragolast osmijeh dok mi je dodavao piće.

"Ne vjerujem ti, hajde sad nam reci", inzistirala je.

"Pa, zapravo smo razgovarali o tome što ste vas dvoje namjeravali ranije", rekao je pogledavši me.

"A što je to bilo?" izazivao sam.

"Savršeno dobro znaš", nasmiješio se privlačeći me k sebi i nježno me ljubeći u usne, a ja sam osjetila kako se njegov kurac zabija u moje prepone dok je njegova ruka prelazila preko moje guzice željno čekajući da je stisne i oboje me nije razočaralo akcije.

"Reci nam", zadirkivala sam ga, želeći čuti što je točno rekao Billu.

"Samo da ste milovali i sisao Joanine prekrasne grudi prije nego što ste se spustili na nju i popušili joj pičku", rekao je očito iznimno uzbuđen.

"Ummm, nastavi me podsjetiti tako da Fotografija gole učiteljice ponovno uživati ​​u okusu i mirisu njezine prekrasne pičke", potaknuo sam je gledajući izravno u Billa da vidim njegovu reakciju. Odmah sam primijetila izbočinu na njegovim trapericama koja je odmah odavala njegove osjećaje i sugerirala da bi bio spreman barem za četvorku.

Joan se pomaknula iza Johna okružujući njegovo tijelo i počela mu otkopčavati košulju prije nego što se spustila do izbočine na njegovim trapericama gdje mu je kita već bila tvrda "Vidim i osjećam tvoju znatiželju u onome što smo dijelili", rekla je zastavši kako bi otkopčala remen na sebi haljini i puštajući je da se otvori otkrivajući njezine prkosne grudi koje se probijaju. Okrećući ga okolo i jednostavno rekla: "Mislila sam da ti je jutros bilo zadovoljstvo gledati moje grudi dok si gledao kako se Bill igra s njima", zadirkivala ga je stiskajući ih bradavicama dok je gledala u svog muža. "Ima li kakvih primjedbi što John uživa u njima, Bill?"

Čujući ili ne vidjevši ništa, okrenula se od njega i obuhvatila moje grudi rukama i nježno ih stisnula kroz moj prozirni grudnjak "ne bi li volio sisati ove Bille dok John radi isto mojima?" Pitala je gurajući moj grudnjak prema gore i uzela bradavicu u usta nježno je sisajući. "Ili bi nas radije samo promatrao?" zadirkivala me dok je njezine ruke brzo gurnula haljinu s mojih ramena dopuštajući joj da se napuni do poda otkrivajući moje tijelo, sada samo skriveno podignutim grudnjakom i prozirnim crnim gaćicama. Gledajući ravno prema Billu, njezini su prsti kliznuli ispod pojasa mojih gaćica tražeći moje mokre usne. Približivši moju glavu svojim grudima, izvila je leđa uzdišući od zadovoljstva i pogledala prema mužu da vidi njegov daljnji odgovor. Ne vidjevši ništa, posegnula je slobodnom rukom i ponovno prešla prstima preko izbočine na Johnovim trapericama.

Mogao sam vidjeti u Billovim očima da nije bio siguran što učiniti i kako se točno osjećao dok me vidio kako se izvijam od senzualnog zadovoljstva dok je ona sisala moju bradavicu i gladila Johnov kurac. Siguran sam, kao i ranije, da je jedva mogao vjerovati da se ona ponaša tako neuobičajeno, ali je također mogao vidjeti koliko ga je uzbudila veličina izbočine na njegovim hlačama.

"Sjedni i dopusti nam da im pokažemo što smo učinili", rekao sam uzevši Joaninu ruku i odgurnuvši Johna, odveo je do kauča i počeo olabaviti njezinu haljinu. Uz njezinu pomoć uskoro sam je razgolitio i smjestio se između njezinih koljena, moje Mala seksualna cev između njezinih raširenih nogu uživajući u njenom jezičanju duboko između njezinih stidnih usana.

Nekoliko trenutaka kasnije, osjetivši kako me John gleda, pridigao sam se između njezinih bedara i velikim osmijehom mu dao do znanja da zaista uživam dok me gleda kako kunilingusiram ženu njegova najboljeg prijatelja. "Tako je, izdrkaj svoj lijepi kurac", potaknula sam ga vidjevši ga kako miluje svoj sada oslobođeni penis u erekciji.

Zatim sam doslovno uzela stvari u svoje ruke i ustala i prišla Billu gurajući svoje grudi prema njemu i pritisnula dlan svoje ruke preko njegove sve veće izbočine i otkopčala mu košulju i prstima prešla preko njegovih sada otkrivenih prsa. Uštipnula sam mu bradavicu prije nego što sam spustila ruku da pomilujem njegovu sve veću izbočinu i ubrzo sam mu otvorila patentni zatvarač.

Podigavši ​​pogled, vidio sam ga kako s nevjericom zuri u svoju ženu koja sada leži na leđima na sagu s Johnom koji kleči između njezinih otvorenih nogu. Posegnuvši prema dolje, gurnula sam ruku u njegovu otvorenu letvu i uhvatila njegov penis, snažno ga stisnula zbog čega je dahtao od boli, ali i od užitka. Unatoč tome što sam ga ranije vidio golog, bio je moj red da budem zatečen čistom debljinom i veličinom njegovog penisa dok sam ga gladio po cijeloj dužini. "Wow kakav prekrasan penis", prošaptala sam sada shvaćajući zašto je Joan rekla da ima problema i da nije bila previše oduševljena dubokim grlom. Zastenjao je Swinger zadovoljstva dok sam vrškom prsta prelazila preko njegove ogromne pulsirajuće kacige i primijetila sam kako gleda izravno u svoju ženu koja je također stenjala i uzdisala od zadovoljstva iz Johnovog jezika na svom klitorisu.

"Pomozi mi da te izvučem iz ovoga", nagovarala sam ga povlačeći mu traperice i hlače dopuštajući njegovom sada potpuno uspravnom ogromnom kuracu da strši ravno van. Klečeći između njegovih nogu uzela sam vrh između svojih usana i počela ga lizati s entuzijazmom i na trenutak sam pogledavši gore vidjela kako se zatvaraju oči i pomislila kako je uzbuđeno izgledao i bojao se da bi mogao prebrzo svršiti pa sam ga pustila i nastavila ga skidati. Zavukavši mu lice među svoje grudi, željela sam da ovo uzbuđenje još malo potraje, ali odjednom me uzeo za ruku i omotao je oko svog ogromnog penisa i gurnuo je natrag prema mojim ustima.

Uzimajući gomoljasti glavić među svoje usne, lijevom sam rukom nježno vrtjela njegovu kožicu naprijed-natrag, dok sam mu drugom stiskala jaja.Iz njega su dolazili veliki uzdasi zadovoljstva dok su nekoliko trenutaka kasnije moji prsti prolazili između njegovih nogu i pratili oko njegovog naboranog šupka, tjerajući ga da se migolji od još većeg zadovoljstva. Osjetila sam kako se njegov kurac trza i pulsira dok sam prstom dodirivala čvrsti mišić njegovog čvrstog ružinog pupoljka i osjetila njegovu toplinu dok je klizila unutra. Odjednom je zaurlao "Svršavam" nekoliko trenutaka prije nego što je ispucao svoju vruću spermu u moja usta. Voajer slika besplatno Gutao sam što sam brže mogao, boreći se da progutam svu njegovu slatku spermu, ali ubrzo nisam mogao sve progutati, a nešto je curilo iz kutova mojih usta.

Čuvši njegov plač i stenjanje od zadovoljstva, Joan je naglo zgrabila Johnovu glavu i zaustavila ga da joj liže pičku te je pogledala prema nama. Uz nešto Billove sperme koja je još curila iz mojih usta, nasmiješila sam joj se i nagnula se prema Johnu gurajući svoj još uvijek spermom natopljen jezik među njegove usne. "Ovdje kušajte Billovu divnu spermu", promrmljala sam zadovoljna što sam vidjela Joanin i Billov izraz šoka koji su bili zadivljeni dok je John mrmljao "Umm, to je lijepo, možeš li mi dati još!"

"Ne, sad moraš pitati Billa da se prevrne na leđa i legne" i dok je on to činio, ja sam se popela na njega, njegov uspravni penis je klizio u meni i počeo se pomicati vrlo sporo gore-dolje prije nego što je ubrzao, bokovi su mi se gurali sve brže i brže dok su mu se oči zatvarale u ekstazi. Znala sam da je blizu svršavanja po njegovom licu i pokretima tijela i mogla sam vidjeti Billa i Joan kako gledaju moje bokove kako se kreću sve brže i brže dok su se Johnova leđa izvijala prema mojim udarcima dok je počeo ispaljivati ​​sve svoje divne ljubavne sokove duboko u moju pičku, prije nego ležao je potpuno opušten dok sam ja još jahala na njemu. Još nisam svršila dok sam nastavila stiskati mišiće svoje pičke na njegovoj omekšanoj kiti nastojeći postići svoj orgazam, ali nažalost nisam uspjela jer mu je kurac brzo postao premekan.

Podigavši ​​se s Johnovog sada opuštenog visećeg kite, pogledala sam Billa gledajući ga kako siše bradavicu dok prstima dodiruje Joanin klitoris.Pomaknuvši se, sjeo sam pokraj nje i bio oduševljen kada je ispružila ruku milujući moju bradavicu od čega mi se um vrtio od užitka i zatvorio sam oči. Odjednom sam se osjećala kao da sam u raju dok mi je topli jezik polako razdvojio stidne usne i vijugao gore-dolje po mom prorezu dok je drugi jezik počeo pljuskati po mojoj drugoj bradavici. Uzdišući od zadovoljstva uživala sam u vođenju ljubavi Joan, Johna i Billa sa mnom i dosegla jedan od najboljih vrhunaca ikada.

Posegnuvši dolje, podigao sam Joaninu glavu i strastveno je poljubio prelazeći joj rukama niz leđa i jedino o čemu sam mogao razmišljati bilo je ponovno vođenje ljubavi s njom. Odmaknuvši se od Billa i Johna, okrenuo sam je na leđa i kratko poljubio njezine slatke grudi prije nego što sam spustio glavu između njezinih nogu. Polako sam joj intenzivno počeo ljubiti klitoris i jezikom joj pipati pičku dok sam joj nježno gnječio grudi dovodeći je do još jednog prekrasnog orgazma.

Krajičkom oka primijetila sam da se John pomaknuo na kauč i ugledala ga kako miluje svoj sada potpuno uspravni penis dok nas je pohlepno promatrao. Bill se pomaknuo iza mene i povukao moje bokove sve dok nisam bila u položaju psećeg stila i dok je on počivao na meni, osjetila sam kako se njegova debela glava tvrdog penisa okrznula o moje mačkiće usne. Dahtao sam od boli i prestao ljubiti njezin klitoris dok je njegova gomoljasta kupola silovito prodirala u mene. Isprva nisam mislio da ću ga moći uzeti, ali postupno sam osjetio kako se moja Teens crna čizma rasteže i njegov kurac je mogao skliznuti dublje. Uz njegovo nemilosrdno udaranje ubrzo sam shvatila zašto Joan nije osobito uživala u njegovom sebičnom vođenju ljubavi. Međutim, ubrzo sam otkrila kako uživam u osjećaju njegovog debelog penisa koji me rasteže, a njegova jaja koja su me udarala po mojoj guzici nekako su me stvarno palila. Podigavši ​​pogled, vidio sam Johna kako se pomaknuo s kauča i počeo ljubiti i milovati Joanine grudi dok sam ja nemilosrdno lizao njezinu ljupku macu natjeravši je da stenje i gurnuo njezinu vlažnost prema gore u moje lice osjećajući i kušajući njezine sokove po mojim usnama, obrazima i bradi.Povećanje pritiska mog jezika na njezin klitoris izazvalo je još jedan vrlo glasan jecaj i cijelo joj se tijelo podiglo i na trenutak se ukočilo prije nego što je pala natrag na tepih, snažno drhteći kad je došla.

"Jebote, opet svršavam", povikao je Bill gledajući Johna za bilo kakvu reakciju. Ne čujući ga niti ne videći ništa od njega, povećao je brzinu i nemilosrdnost svojih guranja i bila sam zaprepaštena jer je samo nekoliko minuta ranije toliko svršio da bi osjetio još jednu količinu njegove vruće mokre sperme kako prska u moju mokru macu.

Pogledala sam Johna i vidjela da je bio jako napaljen gledajući kako me Bill ševi dok je također snažno povlačio svoj kurac, a kad sam ispružila ruku, nagnuo se i počeo me ljubiti dok je Bill koji je završio sa svršavanjem ostavio svoj kurac još duboko u mom pička.

Dok je Bill izvlačio svoj kurac iz kojeg je kapao, bila sam oduševljena kada me John povukao dolje i okrenuo na leđa i podigao moje noge na svoja ramena i zakopao glavu između njih ližući i sišući moju pičku iz koje je još uvijek curila Billova sperma. "Nisam kušao ništa tako fantastično kao ovo", rekao je prelazeći jezikom oko usana dok se penjao na mene, zabijajući svoj tvrdi kurac duboko u mene s lakoćom jer je bio dobro podmazan Billovom spermom. Nabijanje takvom brzinom i strašću kakvu nikad prije nismo vidjeli. Ispruživši ruku, stisnula sam mu bradavice uživajući kad su mu se oči sklopile u ekstazi i znala sam da je vrlo blizu svršavanja. Moje vlastite strasti su rasle i osjetio sam kako mi bradavice postaju sve tvrđe i tvrđe dok sam počela svršavati, moji su se bokovi mahnito dizali kako bi ispunili njegovo povjerenje dok se on nastavljao zabijati u mene. Svršila sam dulje i jače nego ikada prije i znala sam da ga zvukovi mojih stenjanja dovode do groznice od uzbuđenja. Vičući moje ime dok sam mu još jače stiskala bradavice, osjetila sam kako u mene ispaljuje svoje nevjerojatno vruće ljubavne sokove. Nekoliko trenutaka kasnije srušili smo se u hrpu i uopće me nije iznenadilo koliko smo oboje bili mokri jer su se naši sokovi pomiješali s Billovim i ležali smo iscrpljeni."Uvjeren sam da voliš okus Billa jednako kao i moj." Šapnula sam dovoljno glasno da svi čuju.

"Hm, dobro je", odgovorio je.

Nitko nije progovorio niti se pomaknuo sve dok Bill s nevjericom nije upitao: "Hoće li mi netko točno moći objasniti što se upravo dogodilo, jednostavno ne mogu shvatiti. Je li bilo planirano ili se jednostavno dogodilo?" Pitao je podižući se na lakat gledajući nas troje koji smo ležali pokraj njega. Zatim je pogledavši izravno u Joan rekla: "Nisam znala da ikada možeš biti tako seksi i voljeti voditi ljubav s drugom ženom."

"Mislim da su gotovo svi pomalo takvi i znam koliko sam uživao", rekao sam. "Samo je pitanje koliko i koliko su ljudi otvoreni. Zar nikad nisi imao biseksualne osjećaje ili maštao o trojcu?" rekla sam i zatim upitno pogledala Johna znajući da mi je već priznao svoje fantazije "pa znam da jesi."

"Pa, pretpostavljam, što je s tobom, Bille?" Žurno je upitao pokušavajući skrenuti pozornost sa sebe.

"Da, jesi li ikada razmišljao o tome. Nikada se nisam ni zapitao kako bi bilo držati kurac, davati ili biti drkati?" Ispitivala sam ga s podrugljivim osmijehom.

Šutio je na trenutak, "ne, to nije dok ne gledam vas dvije divne djevojke", rekao je bez daljnjeg obvezivanja.

"Ono što misliš je da je u redu gledati Sue i mene, ali nije na tebi ili Johnu da to prihvatiš." rekla je Sada latvijska ženska košarka daj, činilo mi se da zuriš u Johnov kurac." Brzo sam ubacio "ne bi li mu htio popušiti kurac da možemo gledati?" upitala sam ga zadirkujući i ne čekajući odgovor spustila sam glavu i počela sisati jednu od njegovih bradavica i usmjerila mu ruku na njegov vlastiti kurac i stisnula svoju ruku preko njegove i bilo mi je drago vidjeti da je nije povukao kad sam maknula svoju .

"Daj Bill, nikad nisi odgovorio", molila ga je Joan, "nastavi, znaš da bi to volio, samo pogledaj Johnov prekrasan kurac koji te čeka. Pogledaj sviđa li ti se okus njegove sperme jer izgleda kao da voli tvoj" pritisnula je.

"Nisam homoseksualac!" promrmljao je.

"To si već dokazao, a niti se John, kao što smo ga svi vidjeli, obrušava Lezbejke na tubi tvoju ženu. Iako mi je rekao da je znatiželjan vidjeti kako bi bilo gladiti tvrdu, pulsirajuću kitu, baš kao svoje i kušajte.

"On ima?" rekao je u čudu

"Tako je, istina je, nije li John?"

"Hvala puno što si svima rekao", odgovorio je iznenađen i Teen bucmasti tinejdžeri onim što sam upravo rekao.

Čak je i Joan imala iznenađeni izraz na licu dok je rukom uzela njegov penis koji je brzo rastuo, obuhvatila mu jaja i jezikom brzo prešla glavić. urinarna infekcija Swinger "Bill, jesi li spreman kušati ovo?" upitala je pokazujući Johnov kurac prema njemu.

"Oprosti, nisam te htio osramotiti", rekao sam približavajući se Johnu, "možda je vrijeme za spavanje."

"Da, mislim da bismo svi trebali ići", rekla je Joan i brzo me kljukala po usnama, dok su Bill i John samo kimnuli jedan drugom.