Mala seksualna cev

Napomena autora: Ovo je osobna fantazija. Ne ispričavam se zbog nemoguće izdržljivosti pripovjedača u prvom licu ili količine seksa tijekom jedne noći u ovoj priči. :)

----

"O da."

Blagi duboki glas pojavio se negdje s druge strane sobe, ostajući u tami. Činilo se da su mi otkucaji srca nakratko zastali, pa sam stao, čujno dahćući u nevjerici.

Upalila se lampa i tu je sjedila u naslonjaču, Josie Leigh. Djevojka o kojoj si nisam mogao pomoći da ne maštam; do te mjere da je Lena toga bila itekako svjesna i da je u prošlosti izražavala nezadovoljstvo time. Ako je tako, proletjelo je mojim zbunjenim i još uvijek seksom vođenim mozgom (30 sekundi prije nego što sam ševio Lenu. Nemojte se iznenaditi!), što je ona radila ovdje?

Još bolje, što je radila potpuno gola, gledajući me kako jebem svoju djevojku u vlastitoj kući?

Prije nego što je itko uspio dati odgovore na ova pitanja, pozorno sam je pogledao. Kosa joj je slasno, klasično, plava padala u nekoliko slapova na ramena. Svjetlost je uspjela pokazati njezinu prekrasno smeđu, preplanulu kožu. Koža joj je bila zategnuta i bez mrlja. Njezine grudi, dovoljno velike za moj ukus, nisu bile BBW i imale su fantastično polizane tamne bradavice, okružene kontrastnim smećkastim areolama. Pogled mi se spustio prema dolje. Noge su joj bile raširene, obje gurnute preko naslonjača, ruke na klitorisu, raširivši joj nabore.

Bila je potpuno obrijana. “Sve. jebote”, promucao sam.

Ovo, nakon 5 sekundi neugodne tišine, napokon je prekinula Josie, koja je očito uživala u trenutku. “Dobro se jebeš”, obratila mi se. “Jedva čekam da dođem na red.

"Zašto je ona." konačno sam uspio pitati, ne mogavši ​​zapravo skinuti pogled s Josie, koja se nastavila igrati sa svojim klitorisom.

Lena je ustala s poda. "Jednostavno je. Znam da si se zapalio za nju mjesecima. I ona zna." Josie je oduševljeno kimnula. Mala seksualna cev "Pa sam pomislila: te skrivene želje nisu dobre za mog dečka."

Napokon sam uspio pogledati u nju, dalje od Josie. "Pa što hoćeš reći?"

"To," kratko je pogledala Josie, "više mi je stalo do tebe nego do koga želiš poševiti." Josie je podigla obrvu i usne su joj se oblikovale u osmijeh. "Hoćeš je pojebati. Pojebi Sada latvijska ženska košarka Lena je očito to mislila. "Samo me nemoj izostaviti. I ja želim malo te mlade mačkice." Bilo je očito da Josie nije nimalo smetalo što je nazivaju "mačkom".

Imala je 22 godine. Svakako je bila mlada, svježa i nikad se nije sramila pokazati svoje tijelo. Na poslu, gdje je bila moja tajnica, uvijek je nosila otkrivenu odjeću koliko je to bilo dopušteno ugovorom. Znala je da većina muškaraca ne bi željela ništa drugo osim ući u njezine gaćice. Bila je vitka, plava, s upečatljivim osmijehom, plavim očima, dugim nogama i lijepom, čvrstom guzom. Ovo bi moglo zvučati kao da je kučka, ali zapravo je izgledala vrlo prirodno, gotovo djevojka iz susjedstva - vrlo diskretna šminka i lice tako lijepo da je zračilo cijelu sobu. Djevojka čiji će vas osmijeh natjerati da učinite nezamislivo.

"Želim te mjesecima." Glas joj je bio blag, ali čvrst u onome što je govorila. Lijepo samopouzdanje bilo je ono kako se često predstavljala na poslu.

Lena se pridružila Josie, stojeći tik do naslonjača. "Što onda kažete?" pitala je.

Govorio sam s malo oklijevanja. "Pa. Djevojka koja želi da jebem ženu za kojom se žarim." Nasmiješila sam se, gotovo u sebi. "I ona želi biti dio toga. Što joj se ne sviđa?"

Josie je ustala, kao odgovor na to, bez riječi. Prišla mi je, stala na udaljenosti od jedne ruke i polako raširila noge. Vodila je moju ruku svojom do svog klitorisa. "Dođi, osjeti koliko sam mokra za tebe."

Bila je mokra. Kaplje mokro. Uronio sam prst u nju i raširio vlagu preko njenog klitorisa. Zadrhtala je i bedra su joj se dalje raširila. Prišla je bliže, a njezine mlade sise okrznule su mi grudi.

Kurac je ponovno počeo putovati prema gore.

Na trenutak sam zaboravio da je Lena zapravo tamo.Bilo je nečega u Josienom mladom gotovo nevinom licu (iako nevina očito nije bila!), vrlo izražajnim dubokim plavim očima i njezinim tankim nježnim usnama - zbog čega sam zaboravio sve ostalo. Ipak, to nije bila ljubav ili privrženost prema njoj. Umjesto toga, to je bilo tretiranje te mlade naizgled nevine čiste djevojke kao seksualne stvari; ispričavam se, objekt moje želje. Moja je požuda ovdje bila glavni pokretač, a ne srce. Unatoč tome, bila je silno lijepa, za razliku od gotovo svih koje sam prije vidio. Možda zato što je ona imala samo 22 godine, a ja 40?

Što god bilo, nitko u prostoriji nije imao iluziju da će ono što će se uskoro dogoditi dovesti do grubog, žestokog seksa. Neda Arnerić Swinger Bilo je samo pitanje koliko će to biti teško i dokle ćemo moći s njom. Sudeći do sada, slutio sam - jako daleko.

Ona me poljubila. Istog trena, bez ikakvih daljnjih pitanja, usisala je moju donju usnu u svoju, povukla je. Dok sam instinktivno trljao i kružio oko njezinog klitorisa, gdje sam cijelo vrijeme još imao prste, zastenjala je u moja usta i, produbljujući poljubac, zgrabila moj kurac. Prsti su joj možda bili mekani, ali stisak je bio odlučan i čvrst. Znala je svoje stvari. Prišla je bliže i dok je to činila, osjetio sam kako se njezine tvrde, uspravne bradavice trljaju o moju kožu. Dovraga, ovo je bilo vruće; a tek smo počinjali.

Njezin mokar, vlažan jezik natjerao je svoje čekanje. Moj se borio s tim, ali kad je spojila uvlačenje mog jezika u svoje usne s pokretom Najbolji azijski spa prstiju prema gore duž moje kite, glasno sam zastenjao kao odgovor i prekinuo poljubac za zrak. "O da, dušo", primijetila je, gotovo nonšalantno. "Čeka vas poslastica."

Prije nego što sam uspio odgovoriti, osjetio sam kako mi se par sisa pomiče preko leđa: Lena je sada bila iza mene, ljubeći mi Ružne starice gole. Bilo je teško povjerovati da se sve to stvarno događa.

Obje su me počele ljubiti u vrat i krenule prema dolje - Lena niz moja leđa do dupeta, Josie niz moja prsa prema mom kuracu."Pogledaj tu vruću, ukočenu ljepotu", cijenila je Josie prije nego što je isplazila jezik da mi poliže vrh. Dok je počela uživati ​​u pljeskanju jezikom po njemu, vrteći jezikom oko njega, Lena se spustila na koljena iza mene. "O moj Bože, djevojke!" Uspio sam šapnuti neposredno prije nego što su mi, unisono, sisali kurac i jaja istovremeno: Josie se odmah spustila dolje na mene, a Lena je usisala jedno od mojih jaja. Josieno neočekivano duboko grlo bilo je tako strašno da je izazvalo moj vrlo glasan povik. Držala je moj ukočeni član u ustima nekoliko sekundi, vršeći pritisak jezikom, snažno sišući. Zgrabio sam je za glavu, instinktivno, dok je odgađala refleks gutanja, sve dok nije kliznula van uz glasan, grleni zvuk zadovoljstva. Već su, u polumraku, pramenovi mog pretkuma visjeli s njezinih usana. Sada se Lena uselila, luckajući moj donji dio, skupljajući ostatke sperme koja je curila i povukla se natrag do jaja i skrotuma.

Srce mi se već ubrzalo. Josie je, s osmijehom đavolskog zadovoljstva, ponovno ušla, čak dublje nego što sam mislio da je moguće. Činilo se da duboko grli još dulje ovaj put dok je penis Deset inča herojski seks puta dotaknuo vrh njezina grla. Ovaj put sam joj gurnuo glavu prema sebi. Mislio sam da ću poludjeti od ove radnje kad je ona, još jednom, otišla na zrak, uz zvuk još većeg zadovoljstva i dobrom količinom pramenova sperme na usnama i bradi. – Ti si životinja. Hripala sam u seksualnom bijesu. "O da!" uzvratila je. Lena je sada došla da joj se pridruži, prekidajući mali odnos koji smo imali i besceremonijalno je počela lizati spermu s Josiene brade. Bila su to glasna pljuskanja, između kojih su letjeli špageti. Oblizala sam vlastite usne na taj prizor. A onda mi je u prljavu glavu sinula ideja.

Dok je Lena još uvijek uživala u okusu moje sperme na svojim usnama, nagnuo sam se prema Leni i šapnuo joj svoju ideju na uho. Ozarila se.Josie, donekle zbunjena, ipak se radovala ovome jer je Lena odobrila moju ideju dubokim, promuklim, grlenim "U-ha!"

Tehnički, najbolji za ovaj plan je veliki krevet veličine king ili queen. Swinger erekcija Ovo je bila dnevna soba i ove nisu bile dostupne, ali ovdje je bilo nešto što bi bilo još bolje, pomislio sam: kauč.

Sofa je bila dovoljno visoka za našu svrhu i imala je dovoljno mekanih jastuka. Lena je legla na njega; baš kao što sam i želio, njezina je glava sada bila na rubu sofe i lagano visjela s njega. Njezine noge, koje bi inače jednostavno ležale na krevetu, ovdje su nužno išle uz jastuke i preko kreveta. "Shvaćam", Josie je lako vidjela što slijedi.

Nisam čekao; Prišao sam kauču i pripremio se: malo sam se sagnuo, raširio noge i nagnuo se naprijed da se oslonim na naslon sofe. Josie je već bila u blizini, iza sofe, naginjući se, s osmijehom na licu, prema Leninoj mačkici. Širila je svoja bedra kad sam gurnuo kitu u Lenina širom otvorena, srdačna usta.

To je tako prljav položaj, vidjeti kako tvoj tvrdi, kruti kurac klizi unutra i izlazi iz usta tvoje žene, na Anastasia izlazi sa ukrajinskim ženama nogama, pomičući tvoje bokove gore-dolje, hraneći njezin kurac. I ne samo to, vidite sise svoje djevojke kako plešu i pomiču se nadohvat vaših ruku, a maca nije daleko, iako je Josie već uživala u njima. Naginjanje prema naprijed automatski gura vaš penis dublje u usta zbog kuta. I vaši se pogledi susreću: inače je to, međutim, požudan, neromantični pogled pun žudnje i žestine. Lena je brzo stavila ruke na svoje sise i počela ih stiskati dok je s mog kite mazala nešto prije sperme. Gledanje kako klizim unutra i iz nje bilo je ludo vruće i počeo sam stenjati.

Ovo je postalo još vruće gledajući nizove predsperme na njezinim usnama svaki put kad sam je izvukao iz usana. Naravno, također sam imao pogled na Josie koja sada počinje uživati ​​u Leninom klitorisu.Znala je što radi: širom je raširila Leine nabore, upuhala vrući zrak na njih i zatim gurnula jezik unutra. Lena je prigušeno rekla: "O, jebote!" na moj kurac, Mala seksualna cev ga je i snažno zgrabio vlastite sise kao odgovor. Usne su joj se raširile, dopuštajući više mog penisa unutra. Polako sam ga izvukao i, fascinirano, promatrao Lenu kako glasno grglja.

Josie je sada krenula s punim napadom pičke na Lenu - u kratkoj pauzi od jebanja u lice, i ja i Lena podigli smo poglede kako bismo promatrali nježnije povlačenje Leninih usana pice i sramežljiva putovanja njezina jezika unutar nje kako se pretvaraju u glasno, divlje, mokro lizanje -i-napad jedenja vani. Snažan val prošao je kroz Lenu; zatvorila je oči, gotovo se zgrčila, uhvatila se za sise i pokušala ustati (položaj nije lak za to), ali nije uspjela i samo je pala natrag na sofu.

U tom sam trenutku uhvatio Josien pogled na meni; izgovorila je bez glasa, "Sada". Lena je sada bila naša. Djelić sekunde kasnije, Josiene su ruke obgrlile Leina bedra, učvrstile ih na mjestu i počela je snažna sesija jedenja: njezine usne, usta i lice zalijepili su se za Leine usne mace, sišući, ližući i jedući: snažno. Josien "Now" je, naravno, za mene bio i poziv na akciju. Bez upozorenja, moj penis je teško ušao u Leina usta, začepivši je. Ovaj put, međutim, bilo je teško, ritmično, neumoljivo zajebavanje u lice. Duboko, životinjsko, hardcore. Kad bi mi kita iskliznula van, curila je sperma i njezina pljuvačka, vidno bi se tresla i glasno dahtala. Dobit će samo dvije sekunde predaha prije nego što penis ponovno uđe. Čuda koja je Josie izvodila nad njom s druge strane bila su očita - Lena je pokušala glasno vikati i stenjati, ali licem punim kuraca nije uspijevala.

Nikad prije nisam postupao s Lenom na ovaj način, ovako teško, ovako robovski, ali bilo je dobro. I ona je očito uživala u tome. Njena brada sada je kapala moju spermu.Josie, sada zadovoljna svojom večerom za macu, brzo se približila i zaronila pod moje raširene noge, pronalazeći moj kurac straga i ližući ga, skidajući taj okus moje sperme s Leine brade.

Nije bila zadovoljna samo svojom spermom, naravno, i ubrzo mi je počela lizati donji dio dok bi Lena nastavila gušiti grlo. U ovom kratkom trenutku nije, popušila bi mi nekoliko sekundi prije nego što bi dopustila da se kurac vrati u Leina usta. Dobacio sam joj maglovit pogled usred ovoga; sam pogled na ovo lijepo lice nevinog izgleda, ali ne i nevino, bio je zapanjujući. Izvukao sam Lena iz usta, pustio je da se osvijesti i dok je grgljala moju spermu, ispljunuvši malo van, pozorno sam pogledao Josie i promuklo rekao: "Želim tvoju macu."

To nas je odvelo u sljedeću fazu.