Anastasia izlazi sa ukrajinskim ženama

Harpers Ferry, za one koji ga poznaju, nevjerojatno je slikovit i povijesni nacionalni park smješten između planinskih lanaca Shenandoah i Catoctin, gdje se sastaju rijeke Shenandoah i Potomac, tvoreći trijažu država Maryland, Virginia i West Virginia .

Azure je moja nevjerojatno slikovita i lijepa ljubavnica na daljinu sa Stjenjaka. Odletio sam s njom u to područje kako bismo zajedno mogli uživati ​​u ovom prekrasnom komadu zemlje i živjeti naše zajedničke fantazije. Njezine, vanjske i spontane seksualne avanture, i moj vlastiti, egzibicionizam, oslobađanje inhibicija moje ljubavnice i dijeljenje njezine ljepote sa svim sretnim prolaznicima.

Spoj geografije Harpers Ferryja i spektakularne prirodne ljepote Azurea bili su savršen scenarij za ovu priču. Uživati.

Noć prije smo satima vodili ljubav u neobičnom, rustikalnom, planinskom, osamljenom hotelu, uz kamin, na podu, naša tijela kao jedno. Iako nismo dugo bili zajedno kao ljubavnici, naše vođenje ljubavi bilo je prirodno i naelektrisano od samog početka, činjenica da je naša veza bila na daljinu održavala je želju tinjajućom, strasti tinjajućom, kulminirajući u danima maratona i zemaljskih. razoran seks kada smo mogli pobjeći zajedno.

Azure je bilo njezino ime, što na francuskom znači 'nebesko plavo', a pristajalo je boji tih očaravajućih očiju. Ukratko, bila je žena mojih snova. Vidio sam je na web stranici za modele, izrazio svoje divljenje, brzo otkrio naše zajedničke privlačnosti i započeli smo međukontinentalnu ljubavnu vezu koja je bila bez očekivanja, pretvaranja ili zavisti, većine osobina koje razdvajaju veze. Osim što se bavila manekenstvom, Azure je bila trbušna plesačica, poduzetnica, a po struci, odvjetnička struka, svega. Oh, i jesam li spomenuo da je imala oralnu fiksaciju, i kad smo bili zajedno, moj kurac je obično bio zakopan u njezina usta, bez obzira gdje smo se našli. Sve u svemu, da, Azure je bila živa esencija moje žene iz snova.

Azure je bila iz regije Rocky Mountain i živjela je većinu svog života u mjestima kao što su Montana, Idaho i Sjeverna Dakota, gdje imaju nesrazmjeran broj vrlo hladnih Johnsona. Nikada zapravo nije provela vrijeme na istočnoj obali dok se nismo upoznali, i bio sam oduševljen što je bila toliko iznenađena ljepotom ovog dijela zemlje kad god bih je doveo na putovanja. Ovaj put, međutim, moj je plan bio da postanemo jedno s prirodnom ljepotom Harpers Ferryja.

Bio je početak studenog, a vrijeme je bilo neuobičajeno toplo za ovo doba godine, približavajući Swinger niskim 70-ima. Lišće je možda bilo tjedan ili više od jesenjeg lišća, ali svejedno, bezbroj boja bilo je spektakularno. Savršeno okruženje za planinarenje uz strminu od dvije i pol milje na liticama Maryland Heightsa, gdje se na vrhu pruža jedan od najveličanstvenijih pogleda na našem kontinentu. Legenda kaže da je Thomas Jefferson mnogo puta krenuo na ovo planinarenje radi duhovnog oslobađanja i umjetničke inspiracije. Da je Tommy vidio odjeću koju je Azure odabrao za naše planinarenje, pa, budući da je gospodin Jeff navodno bio dama, siguran sam Imati seks sa mrtvim telima je revizionistička povijest donekle izmijenjena. Tommy Boy bi bio jako rastrojen.

Priznajem da su mi noge još uvijek bile malo slabe od naših vertikalnih aerobnih sesija noć prije, a Azure je izvodio tako stručne oralne administracije na mom kurcu, sumnjao sam da doista mogu biti dovoljno motiviran da se jug ponovno digne, pa govoriti. Proveli smo možda pola sata u stojećem, okomitom 69, s Azure obješenom naopako, žurno sisajući moj kurac, čak i nakon što sam već eksplodirao u njezinim ustima, dok sam jeo njezinu slatku pičku do orgazma za orgazmom. Da, noge su doista bile umorne, ali srednja noga je odmah salutirala kad se Azure pojavila Kontrola čarapa za sandale kupaonice u svojoj planinarskoj garderobi.

Upijao sam krajolik od gležnjeva naviše. Anastasia izlazi sa ukrajinskim ženama Visoke Timberland planinarske cipele.Debele, ugljenosive pamučne čarape, koje završavaju na vrhu njezine čizme, okružuju njezine listove, vitku i mišićavu od njezinih plesnih aktivnosti. Kratke, KRATKE, uske, maslinastozelene maskirne hlačice, jedva prekrivaju obline guzice, ističući devin prst, a njezine natečene stidne usne doslovno pucaju kroz šavove lagane pamučne tkanine. I komad otpora, bluza od izblijedjelog trapera na kopčanje, s četiri gumba otkopčana na vrhu, otkrivajući njezin senzacionalni dekolte, i zavezana u čvor točno iznad pupka, pokazujući njezin zategnuti trbuh i pupak.

Doslovno, prelijepo od kojeg zastaje dah. Ostavši bez riječi jednom, nisam mogao učiniti ništa drugo nego izraziti svoju zahvalnost i prići joj, uzeti je u naručje, zagledati se u njezine svjetlucave, kristalno plave oči i poljubiti je s neobuzdanom strašću muškarca koji istinski izražava svoju zahvalnost prema ljepotu pred njim i senzacionalnu sreću što ga je izabrala za svog ljubavnika.

Napustili smo svoju udobnu sobu ruku pod ruku, zaogrnuti povjerenjem i udobnošću naše dinamične kemije, dok smo također bili uzbuđeni zbog tjelesnih mogućnosti koje naše pješačenje slavnim stazama može sadržavati. Uspon stazom trajao je više od sat vremena, jer sam koristio svaku priliku da zastanem i potražim pomoćne, manje prohodne staze koje vijugaju kroz šumu planinske litice. Bez znanja Azurea, tražio sam savršeno mjesto za tajni susret tijekom našeg spuštanja. Ne previše osamljen, s vrlo realnim izgledima da bude otkriven. I promatrao.

Također sam proveo dobrih deset minuta na pauzi u našem pješačenju kako bih olabavio čvor i otkopčao preostali gumb koji je držao Azureine spektakularne grudi unutar njezine košulje. Bradavice su joj bile prekrasno osjetljive i uživao sam u spoznaji da bi se uzbudila gotovo do točke orgazma samo od oralne i digitalne pažnje na tim spektakularnim kuglama.Dok sam nevoljko oslobađao usta od njezinih sisa i žurno je pokrivao prije nego što su me vidjeli planinari koji su silazili s vrha, primijetio sam sve veću mokru mrlju u međunožju Azureinih hlačica i lagani mlaz soka od mačkice koji joj je curio niz bedra. Kad su planinari prošli, još jednom sam je duboko poljubio, uvlačio njen vreli jezik u svoja usta i trljao joj macu kroz kratke hlače dok je stenjala: "Bože, kako želim tvoj kurac u sebi." Bila je vruća, spremna, voljna. Za bilo što. Bilo gdje. Vrijeme je bilo blizu. Kako sam mogao znati?

Posegnuvši za prednjim dijelom mog pojasa, Azure me povukla uz svoje tijelo iznenađujućom snagom. Njene fenomenalne sise sudarile su se s mojim grudima brzo i s jasnom namjerom. Zabila se bokovima u moj nemilosrdno pulsirajući kurac i uvukla moj jezik u svoja usta. Držali smo ovaj poljubac dok vrijeme nije stalo. Oslobodivši moja usta od svog gorućeg poljupca, Azure je pomaknula svoje usne na moje uho i udahnula vreli dah u moj režanj. "Želim te, Johne. Moje tijelo plamti od želje za tobom u meni. Ne ovdje, ne sada. Na vrhu. Moram te pojebati na vrhu da ga cijeli svijet vidi."

Njezina izjava počela mi je padati u misli. "Na vrhu, da ga cijeli svijet vidi." Oh, pa, sada mi je to imalo više smisla. Ali to baš i nije bio moj plan. Htio sam da zadirkivanje traje još dulje, a štoviše, želio sam vidjeti dokle će se Azure usuditi kao egzibicionist.

Njezin dah na mom vratu vratio mi je um u fizički svijet. Znao sam da sada nismo daleko od vrha i držao sam je za ruku dok smo prelazili posljednje jarde kroz sve užu stazu.

Pogled s vrha pojavljuje se prilično neočekivano kroz šumu, a kada smo stigli do njega, čujem kako Azure Priča o crnoj djevojci dahće na mjestu."Moj Bože, čak je i bolje nego što si opisao, fantastično je." Bilo je možda desetak drugih planinara na vrhu, uglavnom muškaraca, i sigurno su imali sličnu reakciju kad su se okrenuli i ugledali Azurea, uspravnih bradavica, otkrivenog zategnutog trbuha, dugih nogu obučenih u najuže kratke hlače, koje su do sada bile su vidljivo zamrljane na međunožju. Bez obzira na to je li Azure toga bila svjesna ili ne, njezin mošusni miris seksa prožimao se i cijelim vrhom brda.

Tiho sam stajao iza Azurea dok smo oboje upijali spektakularan prizor triju država i dviju rijeka koje su se slijevale tisućama stopa ispod nas. Pritisnuo sam svoj nabrekli kurac uz njezinu nevjerojatnu guzicu i držao je za bokove dok sam osjećao kako instinktivno gura stražnjicu natrag u moje krilo, lagano vrteći. Nježno sam je gricnuo za potiljak i šapnuo: "Hajde, znam još jedan blef gdje nema gužve. Pariz Swinger Ovamo malo." Skakali smo preko stijena kao dvije gazele u bračnom plesu, sve dok nismo pronašli pomalo osamljeno mjesto nekoliko stotina metara sjeverno, na ravnom granitu i vapnencu, još uvijek sa senzacionalnim pogledom na zapadnovirginijsku stranu litica s druge strane. strana klanca.

Bili smo skriveni od pogleda liticom s naše desne strane i sada su nas mogli vidjeti samo svi koji su se možda našli na strani Zapadne Virginije, možda dvjestotinjak metara dalje, odvojeni rijekom ispod. Mogli bi nas vidjeti, ali ne i doći do nas. Uzeo sam Azureino lice u ruke i ponovno su nam se usta spojila u gladnom, užarenom poljupcu. Vrućina njezine mace mogla se opipljivo osjetiti dok se ljuljala uz moju zdjelicu, tiho stenjući, "Uzmi me." Brzo sam odvezao čvor njezine košulje i otkopčao preostali gumb te počeo žurno lapati i sisati njezine bradavice veličine poput gumice.

Oboje sam nas spustio na koljena, nastavljajući oralno napadati njezine bradavice, koje su do sada bile tvrde poput granita ispod naših koljena.

Podigao sam je i odveo do mekšeg mjesta na nekom grmlju i djetelini, kleknuo pred nju i otkopčao gumbe na njezinim kratkim hlačama, buljeći u njezine oči. Bez riječi je izašla iz kratkih hlačica, potpuno se obnaživši, sada odjevena samo u čarape i gojzerice. Dva prsta raširila su njezine natečene, jarko ružičaste stidne usne, a moje usne prislonile su se na njezin klitoris. Zadrhtala je i pala na koljena, a jauci njezina orgazma odjekivali su kanjonima.

Podigao sam joj guzicu s tla i zagnjurio lice u njezinu slasnu pičku, rukama uhvativši njezinu stražnjicu, privlačeći je k sebi. Lice mi se podiglo s njezine mace samo da bih je potaknuo: "Sisaj svoje sise, želim te vidjeti kako sisaš svoje sise." Nasmiješila se kroz svoje blaženstvo i spremno se povinovala, spuštajući glavu dok joj je dugi jezik izmigoljio iz usana i požudno susreo njezinu bradavicu. Znala je da je volim gledati kako to radi, bilo je tako jebeno divlje, erotski prizor je bio neopisiv. Moj kurac, još uvijek zatvoren u mojim kratkim hlačama, imao je osjećaj kao da će puknuti po šavovima. Usisao sam joj cijeli klitoris između usana i počeo snažno jebati njenu mokru pičku s tri prsta dok je plakala i vrištala, nesvjesna okoline. Odjednom sam krajičkom oka vidio kretanje na susjednim liticama. Ipak, nastavio sam puhati, lizati i laptati njezinu rupu iz koje je curilo, a sokovi su doslovno prskali iz njenog tunela, natapajući mi lice.

Azure me mogla vidjeti samo kroz poluspuštene kapke dok je ležala uvijajući se u travi, ali osjetio sam potrebu objaviti da nas sada netko promatra. Podigao sam usta od njezine pičke koja mi je curila, ali sam je nastavio ritmički duboko pipati. "Dušo, na drugoj litici su dva čovjeka. Jedan ima dalekozor, a drugi kameru. Priredimo predstavu."

Zastenjala je u znak pristanka, blaženo se smiješeći, spoznaja da nas i promatraju i snimaju rezultirala je povećanjem temperature i vlažnosti njezine plamene pičke.Kroz stisnute usne, Azure je proročanski ponovila svoje prethodne riječi. "Da ga cijeli svijet vidi."

Nježno sam je zgrabio za noge i raširio ih koliko su mogle i uhvatio sam joj gležnjeve i izvukao je nekoliko stopa na čistinu niže trave. Kleknuo sam nad nju, spuštajući patentni zatvarač, a kurac mi je izletio iz kratkih hlača i udario o njeno lice. Sva tri moja prsta sada su se skupila prema gore odjednom na gornjoj stijenci njezine vagine, milujući g-točku koju sam tako intimno upoznao. Ušla je u još jedan mlaz guste, mliječne tekućine, bokovi su joj se nekontrolirano pomicali gore-dolje, a ja sam joj nahranio svoj kurac, gurajući ga duboko u njezina čekajuća usta. "Popuši ovaj kurac da ti muškarci vide koliko voliš kurac, dušo." Uzela mi je kurac dublje, poslušavši moje nagovaranje. "Popuši ga." Nemilosrdno sam joj pumpao pičku, svako digitalno umetanje naišlo je na zvučno pljuskanje, svako povlačenje s čujnim pljuskom.

Azure se iznenada podigla na koljena, zbog čega joj je struja sperme potekla niz noge. Okrenula se ulijevo i prvi put ugledala voajere, jednog muškarca koji je jednom rukom držao dalekozor, a drugom milovao kurac kroz traperice. Azure je hrapavo zastenjala na ovaj prizor, shvativši da je sada predmet žudnje muškaraca koji mogu uživati ​​samo vizualno, odvojena pregradom litica, a opet imajući jasan i neometan pogled na svečanosti.

Oči su joj tinjale od požude toliko napete da još nisam vidio ovu njenu stranu. Unatoč tome što je po profesiji honorarni goli model, Azure je doduše bila prilično konzervativna kad smo pokrenuli rasprave o javnom seksu. Okolnosti su je sada instinktivno pretvarale u entuzijastičnu izvođačicu.Okrenula je moje bokove tako da muškarci mogu vidjeti cijelu stranu dok je stalno iznova zaranjala moj kurac među svoje usne, škakljajući moja natečena jaja, pljuckajući slinu na dršku za podmazivanje, uvijek svjesna da koristi samo desnu ruku kako bi ne zaklanjati pogled na nju kako guta moj kurac. Bilo je kao da je porno zvijezda na setu, očajnički mi muze kurac, nagovarajući da oslobodim moju spermu.

Iz moje nadolazeće eksplozije trgnula me sjena na podu stijena. Okrenula sam glavu udesno i ugledala ga, čovjeka koji je stajao napola skriven pokraj stabla samo dvadeset stopa iza nas, povlačeći svoj kurac. Swinger Katarina Velika Gledao nas je, tko zna koliko dugo?

Azure je podignula pogled, primijetivši moju rastresenost, a njezine su oči slijedile moje prema čovjeku iza nas. Pogledao sam dolje kad ga je također ugledala i iznenadio se što je počela još hitnije sisati moj kurac. Dvojica muškaraca su nas snimala, a sada je treći uživao u našem očitom prikazu spontanosti s nogu. Činilo bi se šteta da ovom neustrašivom planinaru ne dopustimo da sudjeluje u uskoro najnezaboravnijem pješačenju svog života.

Pogledao sam dolje u Azure, kita mi je još uvijek bila zakopana duboko u njenom grlu, slina joj je curila niz bradu, i jednostavno podignuo obrvu s neizrečenim pozivom. Kimnula je bez oklijevanja.

Nevoljko sam zgrabio svoj kurac iz Azureinih usta i spustio svoj torzo na mjesto u ravnoj travi, povukavši Azure na sebe, koja je pala ravno na moj kurac poput projektila koji leti prema svojoj meti, a ona je počela napumpavati svoje veličanstveno tijelo i niz moj štap. Jednim savijenim prstom dala je znak muškarcu da 'dođe ovamo', a mogao sam čuti Shemale jede vlastitu spermu muškarci na drugom blefu viču: "Sranje, ona će to učiniti. Oba će ih napraviti."

Naš dotadašnji sramežljivi promatrač doslovno je skočio sa svog mjesta u šumi i munjevito skočio uz Azureovo lice, momentalno oslobodivši svoj impresivni kurac. Azure nije gubio vrijeme zgrabivši dugačku dršku, pogledavši čovjeka i izgovorivši samo jednu ohrabrujuću riječ."Lijepo." Njegov kurac nestao je među njezinim usnama u sljedećih nekoliko sekundi. Čak sam i ja morao priznati, s poslovičnim pogledom orlova, da je naš novi partner imao priličan paket. Brzo sam procijenio da Azure sada ima oko petnaest inča penisa koji ispunjava njezine razne rupe i prema zvukovima njezina prigušenog stenjanja, činilo se prilično zahvalnom. Objema je rukama uhvatila izletnikov kurac, dok su njezini čarobni vaginalni mišići masirali moj kurac dok se ljuljala na mom stupu.

Azure je pogledao taman na vrijeme da vidi kako jedan muškarac na susjednoj litici prska svoju količinu sjemena visoko u zrak, dok je drugi muškarac sada mahnito drkao u njegov otkriveni kurac. I on bi uskoro trebao biti pušten. Azure će mi kasnije reći da je osjećaj koji je osjetila u tom trenutku, znajući da može natjerati četiri muškarca da dođu sa sekundama, bio najmoćniji afrodizijak koji je ikada iskusila.

Poput vrsnog maestra koji orkestrira grupni vrhunac do vrhunca, čvršće je stisnula moj vaginalni stisak dok više nisam mogao izdržati, a ja sam izbio s vrućim naletom sperme koja je poletjela visoko u njezin tunel, prskajući joj po grliću maternice, i odbijajući se prema dolje i iz njezine rupe, dok je u isto vrijeme vratila usta unatrag i uhvatila neznančev urlik sperme na svojim ustima, bradi, ključnoj kosti i sisama. To je bilo popraćeno odjecima iskonskog gunđanja s druge strane litice, dok je čovjek broj četiri eruptirao sa samoinduciranim mlazom, nakon što je svjedočio ogromnom prikazu razuzdane seksualnosti od strane Azurea.

Naš siti pozvanik nervozno je skupio svoj kurac iz kojeg je još uvijek curilo natrag u hlače, a Azure mu se nacerila, brišući njegovu spermu o svoje grudi. "Kako se zoveš, draga?"

Čovjek je jedva uspio promucati svoj odgovor. "James."

Azure je sada jasno i samouvjereno uživala u svojoj novootkrivenoj ulozi egzibicionistice. Nastavila se nježno ljuljati gore-dolje na mojoj još uvijek tvrdoj kiti, dok je naša sperma i dalje curila iz njezine pičke na moj trbuh.

"Jesi li oženjen, James?" upitao je Azure pokazujući zlatni prsten na svom prstu. James je posramljeno kimnuo.

Bez stida, Azure je nastavila s improviziranom istragom, još uvijek nije ni počela posegnuti za odjećom, uživajući u mom kitu koji se još uvijek trzao na njezinim unutarnjim stijenkama. "Imate li fotografiju svoje žene. Mogu li je vidjeti, molim?"

Gledao sam ispod Azurea kako su dva čovjeka s druge litice odjurila s dragim, trajnim sjećanjem i slikama koje će se bez sumnje podijeliti s bezbrojnim skepticima, poput priče o ribarima koji su bili dovoljno sretni da su barem bacili pogled na Balon porno priča koji je pobjegao.

James je preturao po svom novčaniku, a ja sam zurila preko Azure sisa dok je vadio sliku lijepe brinete zaljuljanog tijela, možda u srednjim ili kasnim tridesetima. Azure je tiho predla. "Ummm, prekrasna, zgodna. Kako se zove, James?"

James je zataknuo rep košulje natrag za pojas. "Patty. Zove se Patty."

Azure je ustala s koljena, dok je njezina maca izlazila iz mog penisa uz zvučni 'puk'.

Lagano ga je poljubila u obraz i nasmiješila se pocrvenjelom muškarcu, te namignula meni, još uvijek ležećem na zemlji.

"Pa, James, kako bi se ti i onaj tvoj lijepi kurac i Pretty Patty htjeli pridružiti Johnu i meni na desertu večeras. Posjeduješ li kamkorder?"