Sex booty latin

Urednikova napomena: ova priča sadrži scene seksa bez pristanka ili seksa bez volje.

Candy i Bob - Natjerao je svoju ženu da se izloži strancima u hotelskom salonu na plaži!

(Bobov plan počinje dobivati ​​oblik dok izvlači egzibicionista u svojoj ženi.)

Šetnja od plaže natrag do hotela bila je avantura. Poslao sam Candy za mnom dok sam se cik-cak probijao kroz prepunu plažu. Pokrivači su bili posvuda, a ja sam se pobrinuo da idem najdužom rutom kroz najprometnija područja kako bih supruzi izazvao najveću nelagodu. Preko oslikanog i inače golog tijela i dalje je nosila samo svoju prozirnu pokrivalu za plažu.

Naslikano na gornjem dijelu bikinija bilo je dobro. Problem je bio u dnu. Vidite, njezino je uzbuđenje ranije uzrokovalo da joj se maca namoči i kad sam je obrisao ručnikom, sva je boja bila uklonjena s nje. Sada je njezina gola maca prekrivena samo tankim prozirnim pokrovom koji se spušta do točke točno ispod njezinog međunožja. Natjeravši je da hoda između pokrivača, svatko tko bi sjedio ili ležao na njima imao bi savršen pogled na njezinu golu pičku!

Dopustio sam joj da nosi torbu s ručnicima i mora je koristiti za pokrivanje držeći je ispred sebe dok hoda. Osvrnuo sam se i vidio paničan izraz na njezinu licu dok su se njezine velike 38DD gole grudi njihale naprijed-natrag dok je pokušavala držati korak.

Kad smo se vratili u predvorje, krenuli smo ravno prema dizalu. Prolazeći pored male trgovine koja nam je prodavala pravi bikini, ugledala sam ženu koja nam ga je prodala. Kad je vidjela da čekamo dizalo, izašla je vidjeti kako stoje stvari s Candynim novim kupaćim kostimom. Izgledala je pomalo zbunjeno Candy koja je držala svoju torbu ispred sebe sve dok nije prišla dovoljno blizu da vidi svoje uspravne bradavice kako guraju van njezine poluprozirne navlake. Jednom kada je zaključila da je Candy zapravo gola ispod nje, potresla se i počela se smijati!

Stavila je ruku na usta da se uguši. Nije ga htjela dati!

"Oh moj. To je tako oštroumnije!" Rekla je ispod glasa. "Vi ljudi imate divlju stranu. Sviđa mi se to. Još uvijek idete u salon večeras?"

Prišla je bliže kako bi bolje pregledala Candy.

"O da. Mislim da će mojoj ženi do tada trebati piće!" odgovorio sam uz smijeh.

Candy je pocrvenjela i pogledala u pod dok ju je prodavač obilazio kako bi provjerio pogled.

"Oh, jedva čekam vidjeti što radi s nekoliko koktela u sebi. Sada se moram vratiti, ali stvarno jedva čekam vidjeti vas više večeras!" Namignula je mojoj ženi. Sex booty latin "Ćao sada."

Poslala je Candy poljubac prije nego što se okrenula i vratila u svoju trgovinu. Mogao sam reći da je željela moju ženu na najgori način i da se nada da će dobiti priliku kasnije večeras. Zupčanici su se počeli okretati u mom mozgu dok sam pokušavao smisliti kako to mogu iskoristiti u svoju korist i još više poniziti svoju ženu.

Kad smo konačno stigli do naše sobe, zatvorila sam vrata i dok sam se okretala, Candy je već skinula pokrivač preko glave i skinula. Gledao sam kako moja sada gola žena pada natrag na krevet. S ravnim stopalima i podignutim koljenima raširila ih je i zarila ruku u svoju macu. Zatvorenih očiju trljala je svoj klitoris bezvoljno dok sam ja stajao i šokirano je gledao!

Nije mogla više čekati da masturbira jer ju je očito uzbudilo njeno nepristojno izlaganje u javnosti. Moj kurac je bio spreman eksplodirati i nisam želio protratiti ovu priliku pa sam skinuo kožu sa svojih gaćica i stao na nju. Zatim sam zario svoj tvrdi kurac u nju ne ometajući njezine manipulacije.

Snažno sam je ševio dok je trljala klitoris sve dok oboje nismo dosegli vrhunac istovremeno. Ispalio sam svoj teret u nju dok je vrištala od zadovoljstva. Ostao sam unutra jer sam mogao osjetiti kontrakcije unutar njezine vruće pičke dok je doživljavala orgazam. Otkotrljao sam se dok mi je sperma curila iz njezine zjapeće rupe.

Nakon toga oboje smo se držali i na kraju zaspali.Probudili smo se iz drijemeža nekoliko sati kasnije i ustali kako bismo se istuširali, a ja sam pomogao ukloniti boju s Candynog donjeg dijela tijela. Osvježeni smo naručili poslugu u sobu za večeru nakon koje smo sjeli na balkon da se opustimo i gledamo pogled.

Candy je bila neobično sretna jer bi me stalno grlila i kljucala u obraz. S druge strane, ja sam pokušavao smisliti plan za eskalaciju naše male igre ove večeri.

Pitao sam je što je planirala odjenuti večeras, a ona je odgovorila: "Što god želiš!"

Baš ono što sam želio čuti. Bila je nestrpljiva nastaviti našu malu igru ​​i htjela je da ja donosim odluke. Pregledao sam odjeću koju Debeli tinejdžeri poziraju i spakirala i nisam našao ništa što bi me oduševilo pa sam obukao kratke hlače i vratio se u dućane da odaberem nešto što mi odgovara.

Pronašli smo trgovinu ženske odjeće koja je imala sve, od ležerne do otmjene večernje odjeće. Nakon što sam pregledala nekoliko polica, rekla sam joj da isproba bijelu mini haljinu. Bila je kratka i jednostavna s halterima. Znala sam njezinu veličinu i namjerno sam odabrala jednu broj premalu. Između njezinih velikih grudi i dupeta čak bi joj i njezina veličina savršeno pristajala.

Izišla je iz svlačionice odmahujući glavom.

"Bob, ovaj je pretijesan, mislim da bih trebao isprobati sljedeću veću veličinu ako stvarno želiš da nosim ovo."

Kakva erotska stranica. Ne znam kako je uspjela ući u to. Činilo se da joj pristaje poput pojasa koji obavija svaki dio njezina tijela. Majica s halterima imala je duboki izrez i nije imala leđa. Činilo se da svaka od njezinih ogromnih sisa leži u pojedinačnim bijelim vrećama koje su se spajale točno ispod pupka, a njezine su grudi bile prisiljene izgurati se iz otvora s izgledom da će svakog trenutka iskočiti.Kratka suknja postala je još kraća jer se rastezljivi materijal morao omotati oko njezine velike mjehuraste stražnjice uzrokujući da materijal tone u rascjep koji definira svaki pojedinačni obraz. Humak njezine mace pokazao se ispred dok se uvlačio prema njezinom međunožju.

Bilo je apsolutno savršeno za ono što sam imao na umu. Ne rekavši joj da ćemo ga zadržati, rekao sam joj da se vrati i obuče svoju odjeću. Kao i ona, potražio sam neke čarape i odlučio da bi par mrežastih gaćica odgovarao tome.

Kad se vratila, uzeo sam haljinu od nje i otišao unovčiti čarape. Začuđeno me pogledala.

"Ne razmišljaš valjda da ih nosim. Ne mogu tako odjevena izaći van. Ljudi će misliti da sam neka drolja ili tako nešto!"

"Ne brini. Nećeš ga morati nositi izvan zgrade. Jovana Pavlović Slavi Osim toga, rekao si mi da odlučim, a ja jesam, pa moraš učiniti što ti kažem. U redu?"

Nadurila se i pogledala u pod.

"Uredu, ako ti tako kažeš."

"Dobro, drago mi je da je to riješeno. Osim toga, nećeš biti samo obična drolja. Bit ćeš MOJA drolja. I kao moja drolja radit ćeš što god ti kažem do kraja putovanja. Razumiješ?"

Izgledala je pomalo šokirano na to, ali je na trenutak razmislila o onome što sam upravo rekao.

"Da. Učinit ću što god kažeš, ali obećaj mi da neće otići predaleko?"

Imao sam je!

"Oprosti, dušo, ne mogu ništa obećati. Samo učini kako ti kažem i oboje ćemo biti jako sretni."

Samo je kimnula glavom i više nije progovorila. Znao sam da je to ono što i ona želi, ali morao sam je polagano dovesti prije nego što provedem svoj plan. Sada će učiniti sve što joj naredim jer sam je oslobodio. Želi nastaviti ovu igru ​​u velikoj mjeri, ali također želi da ja kontroliram stvari kako se ne bi morala ponašati kao da to radi. Stoga ja od nje napravim drolju i ona može poreći bilo kakvu odgovornost za to!

Vratili smo se u sobu da se spremimo i, kad smo je obukli, malena bijela haljina izgledala je još manja i kraća nego u prizemlju. Podignula je čarape i nisu joj uspjele proći ispod suknje. Elastični vrhovi samo su se vidjeli malo ispod. Kad je ponovno ustala, njezine su sise samo što nisu izletjele iz gornjeg dijela. Nakon što ih je ponovno namjestila, samo je stajala i gledala me kao da kaže "ne misliš valjda ozbiljno"!

Bio prici o najlonskim stopalima vrlo blizu povlačenja. Nikada, baš nikada, nisam mislio da ću moći natjerati svoju ženu da se slaže s nečim što je iole slično ovome, a prije ovog jutra nikada neće. Moja nevina žena je za mene u jednom danu pretvorena u drolju. To mora Predborbeni seks rekord. Trenutno je toliko napaljena da bi apsolutno učinila sve što sam tražio samo da završi njezinim orgazmom!

"Spreman?" Stao sam ispred nje držeći je za ruke i gledajući je duboko u oči.

Oklijevala je znajući da neće odbiti, ali nije djelovala previše željno. Zatim je spustila pogled, duboko udahnula i tiho progovorila.

"Da. Mislim."

Uzeo sam je za ruku i spustili smo se praznim liftom. Stajali smo jedno uz drugo dok su se vrata predvorja otvarala. Odjednom je sve bilo drugačije. Posvuda je bilo ljudi. Candy je oklijevala i ja sam joj stisnuo ruku prije nego što je duboko udahnula i izašla u užurbano predvorje.

Ne moram vam reći da su sve oči bile uprte u nju dok smo se probijali prema salonu. Nosač koji nam je jutros donio doručak stajao je pokraj recepcije i gledao sam kako mu se vilica spustila kad je moju ženu prvi put vidio s druge strane osim straga. Bilo mi je drago što je to bila samo kratka šetnja jer ne vjerujem da sam je Latina sa velikim dupetom odjevenu u javnosti mogao odvesti puno dalje.

Ušli smo u salon i našli da je mračno i tiho. Za šankom i malim stolovima sjedilo je tek nekoliko parova.Ugledao sam separe i pomislio da bi Candy bilo ugodnije sjediti tamo dok se ne navikne na okolinu. Separe se obavijao poput potkove Slavi visokim naslonima koji su davali neki osjećaj privatnosti. Slavi Slađana Petrušić Prvo sam stavio slatkiše kako bih mogao sjediti kraj nje na kraju. Dok je sjedila i micala se, suknja joj se podigla znatno iznad gornjih dijelova čarapa i malo joj se vidjelo meso bedara. Nakon što se smjestila, uzalud ga je pokušavala povući dolje, ali nije uspjelo pa se pomirila s činjenicom da će pokazati još više mesa nego što je mislila.

Konobarica nam je odmah prišla i pitala što želimo. Primijetio sam da je, nakon što je ugledala sise moje žene kako joj skoro iskaču iz gornjeg dijela, stalno pogledavala dok nas je pitala za narudžbe. Candy je naručila votku i brusnicu, a ja sam tražila svoj uobičajeni Bombay i tonik. Gledao sam kako se vraća u bar i daje narudžbu barmenu. Razgovarao je s druge strane šanka s muškarcem koji je sjedio za stolcem. Kao na znak, gledao sam kako se svo troje zajedno okreću kako bi pogledali Candy. Drago mi je da to nije vidjela jer je već bila svjesna svoje odjeće ili nedostatka!

Konobarica se vratila s našim pićem i nastavila razgledavati izloženi dekolte moje žene. Kad je otišla, pijuckali smo piće dok sam uživao gledajući Candy dok je pomicala guzicu dok je pokušavala zavući suknju.

Gledao sam kako je čovjek koji je razgovarao s barmenom ustao sa svojim pićem i krenuo preko poda do klavira koji se nalazio na drugoj strani salona. Usput je morao proći pokraj nas i vraški se pobrinuo da izbliza pogleda Candy dok je prolazio. Nasmiješio nam se i kimnuo dok je hodao i otišao sjesti za klavir. Predstavio se u mikrofon kao Sam, a zatim je počeo svirati. Malo sam se nasmijao kad mi je nakon toga jedino palo na pamet "play it again Sam" iz Casablance.Candy je pitala što je tako smiješno, ali stvarno nisam mislio da će Tresi dupe devojko nakon što je glazba počela, Tony je s plaže ušao i pogledao okolo. Privukao sam njegovu pozornost i mahnuo mu da ode do našeg separea. Zaustavio je konobaricu i naručio nam rundu prije nego što je došao do nas. Rukovala sam se s njim i ponudila mu da sjedne preko puta nas. Pružio je ruku da prodrma Candy jer sam mislio da će mu oči ispasti iz glave dok je gledao u njezine sise!

Došla je konobarica i stavila nam piće na stol. Opet sam primijetio da gleda Candy. Tony joj je rekao da nastavi s pićem, a ona se nasmiješila i rekla "naravno!"

Nakon nekog vremena salon se počeo puniti. Tony je nastavio naručivati ​​piće i odbijao mi je platiti. Vraćao nam je za pogled i nadao se nečemu malo višem, mislio sam. Candy je počela zaostajati s pićem.

"Slatkiš, dušo, čini se da ne držiš korak. Shvatio sam te više kao djevojku za zabavu." rekao je Tony uz smijeh.

"Oh, ja mogu tulumariti. Samo ti gledaj!"

Shvatila je to kao izazov i željela je dokazati da se može nositi s tim pa je uzela svoju punu čašu i popila je dolje!

"Vidiš. Ja sam velika djevojka ako ne možeš reći!" Rekla je brišući usta nadlanicom.

"O da, jesi!" rekao je Tony. "Volim velike cure. Ispričajte me na trenutak."

Tony je ustao i otišao do šanka. Rekao je nešto barmenu i zatim krenuo prema toaletu.

"Zabavljaš li se, dušo?" Potapšao sam je po bedru.

"Mislim da jesam. Čini se da je Tony fin. Misliš li da je oženjen?"

"Teško je reći. Zašto pitaš. Želiš li se udati za njega?" Nasmiješila sam se.

"Ne. Ne znam. Nema veze." Pocrvenjela je i Baka crvena shemale galerije se.

Bio je zgodan muškarac i mogla sam reći da je imala oči za njega, ali stvarno nisam bila spremna dopustiti drugom muškarcu da ševi moju ženu. Jučer se ovo nikada ne bi pojavilo, ali u posljednja 24 sata stvari su se promijenile i želim da ona radi ono što ja želim. Odlučio sam to odigrati i vidjeti što će se dogoditi.

Tony se vratio praćen konobaricom koja je stavila piće na stol. Kad se maknula s puta i otišla, Tony je kliznuo natrag na svoje sjedalo preko puta nas. Nagnuo se naprijed prema Candy.

"OK 'Big Girl' da vidimo koliko si velika. Prilično si brzo popila zadnje piće, ali misliš li da imaš ono što je potrebno da me pobijediš?"

Znao sam da ju je samo pokušavao natjerati, ali uživao sam u igri i sve dok sam bio tamo, nije mi bio problem igrati s njim. gušenje kurcem price Sada se Candy obično može suprotstaviti gotovo svakome, ali saznao sam od nekoga tko je kasnije razgovarao s barmenom da ga je Tony, kad je otišao u bar, zamolio da udvostruči Candynu votku ostatak noći i to se definitivno promijenilo igralište kako je noć odmicala!

"Pa što dobivaš ako pobijediš?" Nagnula se i stavila ruku na njegovu. Grudi su joj počivale na ploči stola.

"Ako pobijedim, moći ću plesati s tobom." Gleda me tražeći odobravanje. Nisam vidio ništa loše u tome i samo sam ga slegnuo ramenima.

"A ako pobijedim. Što dobivam. Hmmmm?"

Razmislio je na trenutak.

"Što god želiš. Ali nećeš pobijediti pa ne moraš brinuti o tome. Idemo na tri, u redu?"

"OK spreman!" Uzela je piće i pričekala odbrojavanje.

"Jedan dva tri!"

Oboje su nagnuli čaše, ali je Tony tresnuo leđima o stol prije nego što je Candy bila napola gotova. Napokon je završila i tresnula svojim nekoliko sekundi kasnije.

"Najbolja dva od tri!" Rekla je da ne želi izgubiti izazov.

"OK, ideš!" Odgovorio je i mahnuo konobarici. Otišla je pravo do barmena i uzela još tri i vratila nam ih bez da je uopće pitala što nam treba. Još nisam ni počeo s posljednjom, ali nisam baš ni lak u kategoriji pića i nisam imao ništa protiv toga da uzmem drugu. Pitao sam se koliko dugo Candy može održavati ovaj tempo prije nego što učinci alkohola počnu preuzimati.

Konobarica je stavila pića pred nas i gledao sam kako se Candy i Tony pripremaju za sljedeću rundu. Sudeći po prvom, mislio sam da će je on samo pobijediti u ovoj rundi i prekinuti.

"Jedan dva tri!"

Candy je prinijela čašu usnama i pokušala je popiti što je brže mogla. S druge strane, činilo se da Tony ovaj put nije baš tako brz i Candy je tresnula čašom nekoliko sekundi prije njega. Znao sam da ju je namjerno pustio da pobijedi kako bi iznudila Grupna klasa snage i posljednju rundu, ali Candy nije shvatila i počela je urlikati dok je plesala na svom sjedalu. Svi su je čuli i gledali kako joj ogromne grudi poskakuju gore-dolje dok je pokazivala svoje uzbuđenje. Čak je i tip koji je svirao klavir zastao na trenutak da vidi što se događa.

Tony je ponovno mahnuo konobarici koja je, kao i svi ostali, gledala u našem smjeru. Donijela je još tri za stol, a ja sam se sada našao dosta iza ostale dvije jer su upravo popili zadnja dva pića za manje od 5 minuta!

"Ovo je za sve kuglice. Jeste li spremni?" rekao je ponovno podigavši ​​čašu.

Candy je izgledala spremna za polazak. Znala je da ga sada može pobijediti i gledala ga je ravno u oči s lažnim mrkim pogledom dok je podigla čašu.

"U redu. Jedan, dva.Tri!"

Tony je u rekordnom roku iskapio piće i zalupio ga. Candy se morala potruditi oko svoje jer je morala popiti nekoliko gutljaja da sve popije prije nego što je samo nježno stavila čašu na stol.

"Kako si to, dovraga, uspio?" Pitala je jer je bilo lako reći da alkohol počinje djelovati.

"Stvarno nije važno, zar ne. Činjenica je da si izgubila i sada moraš plesati sa mnom. Osim, naravno, ako se tvoj muž ne protivi." Pogledao je prema meni kad je Candy odgovorila.

"Oh, nema ništa protiv. On ionako nikad ne želi plesati pa pustimo!"

Pogledala me kako bi ustala i pustila je iz separea dok je Tony izlazio s druge strane.Shvatio sam da bi ovo trebalo biti zabavno pa sam ustao i pomaknuo se u stranu dok je Tony prišao da joj pomogne ustati sa sjedala.

Do tada je Tony vidio moju ženu samo od struka naviše i nije bio spreman za mjesto koje je trebao vidjeti. Bila je tu sa svojom kratkom, uskom mini haljinom podignutom iznad gornjih dijelova čarapa. Rub se pomaknuo više dok se pokušavala izvući iz kabine. Kad je stigla do kraja i zamahnula nogom prema van kako bi stala, njezina unutarnja strana bedara i bijele gaćice postale su u jasnom pogledu svima koji su gledali s bilo kojeg mjesta u salonu. Kakav prizor za vidjeti. Tonyju su oči zasjale jer nikada nije očekivao ovakav prikaz tuđe supruge u javnosti!

"Lijep!" Rekao je posegnuvši za njezinom rukom.

Pomogao joj je ustati i ona je pokušala povući haljinu natrag na prihvatljiviju duljinu. Kao i prije, nije ih mogla staviti ispod svojih gornjih čarapa koje su ostale na vidiku. Teri Ričardson Slavi Svi su gledali kako ju je Tony otpratio do plesnog podija koji je u biti bio svugdje gdje su htjeli stati. Ponašala se zaigrano s njim i moglo se reći da je bila na klimavim nogama dok su se okrenuli jedno prema drugom kako bi zaplesali.

Lounge gušter je pjevao sporu pjesmu Barryja Manilowa dok ju je držao i počeli su plesati na tradicionalan način. Bio je pravi prizor gledati moju voljenu ženu u droljastoj bijeloj haljini i mrežastim čarapama kako pleše sa strancem kojeg je upoznala prije samo nekoliko sati. Ovo nije prošlo nezapaženo Voajer na prozoru u spavaćoj sobi strane drugih koji su sjedili u salonu jer se sada činilo da su dio zabave.

Dok su plesale, primijetila sam da je službenica koja nam je jutros prodala bikini ozbiljno shvatila moj poziv da se večeras nađe s nama i da stoji na vratima i traži nas. Bacila je oko na moju ženu dok smo bili u dućanu i mislio sam da bi moglo biti zanimljivo gledati drugu ženu kako joj se nabacuje. Uočila je Candy na plesnom podiju i ušla sjesti za bar. Vidio sam kako je naručila piće i okrenula stolicu da gleda kako Candy pleše.Ustao sam i prišao joj.

"Bok, drago mi je da si došao. Moje ime je Bob." Ispružio sam ruku da joj se rukujem.

"Lesley. Možeš me zvati Lez." Odgovorila je.

"Figure." rekao sam u šali. "Moja žena se zove Candy."

"Slatko!" Rekla je kroz smijeh.

"Touché!" Oboje smo se smijali dok smo probijali led.

S izrazom razočaranja na licu rekla je. "Radovao sam se tome, ali pretpostavljam da sam trebao doći malo ranije. Jeste li dugo ovdje?"

"Ne, ne baš. Ali mislim da morate nešto nadoknaditi."

Naručio sam joj još jedno piće. Nije se činila previše zainteresiranom za razgovor sa mnom jer smo oboje bili okrenuti leđima šanku i gledali kako moja žena sporo pleše sa svojom novom prijateljicom. Mogao sam ih vidjeti kako se čvrsto drže dok su govorili jedno drugome na uho. Ruke su mu bile na donjem dijelu njezinih golih leđa, a međunožje su im se pritiskale jedno uz drugo dok su im se bokovi ljuljali naprijed-natrag. Nisu gubili kontakt dok se pjesma mijenjala. Nova pjesma bila je malo bržeg tempa jer su se njihova tijela brže kretala zajedno.