Plavuša natopi krajnike u slikama sperme

'Ajde, spori treneru -- nastavi!'

Istina je da sam bila puno sretnija hodajući iza Annie nego što bih bila ispred. Odavde sam imao savršen pogled na njezinu fantastičnu guzicu u najužim malim bijelim hlačicama koje možete zamisliti, smještenu na vrhu Seks pod tušem dugih, preplanulih nogu.

Ostavili smo džip kad je staza nestala i džungla se zatvorila oko nas. Preostalo nam je samo nešto što bi se jedva moglo nazvati stazom kroz šikaru. Hlađujući povjetarac lijepo je nadoknadio ono što je trebalo biti zagušljivo jutro ovdje na otoku, i prošli smo nekoliko milja pristojno, većim dijelom uzbrdo.

'Jeste li potpuno sigurni da je ovo put do vodopada?' upitao sam, pokušavajući i ne uspijevajući se snaći otprilike stoti put tog dana.

Annie je zastala kako bi izvukla bocu vode iz svoje torbe. 'O da', nasmiješila se. 'Djevojci u hotelu bilo je stvarno jasno kako doći ovamo. I zapamtite, budući da je tako udaljeno, imat ćemo ga samo za sebe.'

Annie mi je namignula prije nego što je popila veliki gutljaj iz boce vode. Zagledao sam se u veličanstveni profil tijela svoje djevojke; jedna graška znoja tekla joj je s vrata dolje u dekolte, savršeno držana na mjestu zavezanom crnom košuljom. Kad je zabacila glavu unatrag kako bi joj voda koja se hladila potekla niz grlo, njezine su se pune grudi izbacile prema tankom materijalu. Anniena duga plava kosa lijeno joj je padala niz leđa, zlaćana na tropskom suncu. Nevoljko sam skrenuo pogled s vizije ispred sebe i pogledao pokraj nje prema stazi ispred sebe.

'Podsjeti me zašto vjeruješ riječi potpunog stranca u stranoj zemlji?' Pitao sam.

Annie je teatralno uzdahnula. »Ona je hotelska maserka, dušo. Njezine ruke bile su mjesta na kojima nitko osim tebe nije bio godinama. Ne možete kupiti takvo povjerenje.'

Sugestivno je namignula, spremila bocu natrag u ruksak i ponovno krenula stazom.Na trenutak izgubljen u svojim mislima, zagledao sam se u briljantno zeleno lišće iznad sebe.

'Mmm, to vas je natjeralo na razmišljanje, zar ne?' Annie mi je uzvratila preko ramena.

Vodopad smo čuli mnogo prije nego što smo ga vidjeli; gromoglasni urlik desetaka tisuća galona koji se slijevaju preko ruba litice u bazen ispod. Fina magla prožimala je džunglu oko nas posljednjih pedesetak metara prije nego što smo konačno došli do kraja staze i u čudu gledali u prizor pred sobom. Bio je to raj. Kristalno čisti bazen ispod vodopada protezao se trideset ili četrdeset metara prije nego što se ponovno spustio preko sljedećeg ruba litice. Dok smo stajali u sjeni drvoreda, bili smo zaslijepljeni baražom živih boja; prodorno plavetnilo neba iznad, zelena zelena trava s obje strane bazena i šokantne ružičaste i žute boje tropskog cvijeća koje seže do neba.

Stajao sam blizu Annie. Ljupko me pogledala preko ramena, prije nego što je napravila pola koraka unatrag i posegnula da povuče moju glavu dolje kako bih poljubio njezin prekrasan vrat. Jednom sam je rukom obujmio oko struka i privukao je k sebi, njezino dupe pritisnuto uz moje prepone. Plavuša natopi krajnike u slikama sperme Tiho je zastenjala kad sam podigao drugu ruku i nježno joj stisnuo dojku, dok je njezina tvrda bradavica bila obuhvaćena mojim dlanom. Ponovno sam je poljubio u vrat, a zatim pogledao u bazen ispred nas. I smrznuo se.

Tamo, na travi uz rub bazena, jedva desetak metara ispred nas, bila je mala hrpa odjeće i jedne jedine ženske tenisice.

'Što je, dušo?' šapnula je Annie dok je okrenula glavu da vidi što mi je privuklo pozornost.

U tom je trenutku voda u središtu bazena zasvjetlucala, a zatim se razbila kad je ispod nje izronio lik. Unatoč grmljavini pada u mojim ušima i snažnom udaru vode s litice iznad, svijet mi je u tom trenutku postao gotovo miran i tih.Iz bazena se digla apsolutna boginja; dugu crnu kosu koja pada oko prekrasnog lica, s velikim tamnim očima i punim, senzualnim ustima. Dok se kretala kroz vodu prema rubu bazena, podigla je ruku i pomaknula kosu s lica niz dugu krivulju leđa. Sve više i više njezina veličanstvenog tijela dolazilo je u stranu kako je voda postajala plića oko nje; velike, savršeno zaobljene grudi s tamnim, gotovo crnim bradavicama u središtu širokih areola. Ravna, tamna koža njezina trbuha ustupila je mjesto dugim vitkim nogama između kojih je bio uokviren bujni trokut crne kose.

Osjetio sam kako mi se kurac počinje ukočiti u uskom prostoru između mog trbuha i obraza guzice moje djevojke. Moja je ruka nehotice jače stisnula Annieinu dojku, a njezina bradavica pekla mi je u dlan. U pozadini mog uma palo mi je na pamet da sam otvoreno žudio za lijepom mladom ženom sa svojim ljubavnikom ispred mene, ali bilo kakav sram koji sam možda osjećao bio je donekle niže na mojoj listi prioriteta u tom trenutku. A onda sam, uz potres, shvatio još nešto; Anniena dojka se nadimala pod mojom rukom, a dah joj je zastajao u grlu. Je li i ona uživala u pogledu na ovu veličanstvenu golootočku djevojku koliko i ja?

Ponovno sam podignula pogled, gladna još jednog pogleda na ovu viziju ljepote. Djevojka je izašla iz vode i uzela ručnik kojim se sad letimično pokušavala obrisati. Oh, biti taj ručnik. Utrljan o svaki centimetar kože ove žene; njezino lice, njezine grudi, njezina maca.

Spustila je ručnik na travu i srce mi se stisnulo pri pomisli da će se sada sama odjenuti. Zadržao sam dah dok sam je gledao kako Goli wwe playboy ruke u stranu i nudi svoje tijelo suncu i, nesvjesno, našim očima.Ispustio sam dah s jedva suspregnutim stenjanjem dok se moj sada već potpuno napunjeni kurac pritisnuo uz Annieno dupe, i u tom sam trenutku s čudesnom radošću primijetio da i ona sada zadržava dah. Bila je istina, taj potpuni stranac držao nas je oboje u erotskoj čaroliji koje se nijedno od nas nije željelo osloboditi.

Djevojka je ispred nas spustila ruke na bok, a zatim, bacivši brzi pogled oko sebe, legla na travu. Skrivene šikarom i sjenom drveća iznad nas, Annie i ja smo tiho gledale kako djevojka leži s jednom rukom ispod glave, a drugom lijeno prebačenom preko torza. Zatim je polako, s beskrajnom pažnjom, prstima počela raditi niz trbuh. Noge su joj se raširile baš kad su joj prsti stigli do kraja svog putovanja i zaustavili se točno ispod njezina svjetlucavog grma. Vrhovima prstiju okrznula je usne, opet i opet, i usta su joj se otvorila u tihom uzdahu.

Dok smo gledali djevojku kako se trlja, osjetio sam Annieine prste kako povlače moju ruku s njezina struka i dolje preko njezina golog trbuha, u njezine kratke hlače. Pretpostavio sam da je otkopčala i otvorila patentni zatvarač na kratkim hlačama dok smo stajali tamo i ležeći pred prizorom pred nama, a sad su mi prsti bili duboko u užarenoj vrućini njezinih gaćica. Jebote, bila je mokra; mokra kao što je ikad bila sa mnom, i na trenutak sam bio ljubomoran na njezinu strast prema zadivljujućem stvorenju udaljenom samo nekoliko metara. Počeo sam joj trljati macu, prvo polako, a onda brže, u ritmu s pokretima djevojke ispred nas. Annie je počela tiho cviljeti, a ja sam zahvalio svojim zvijezdama što je huk vodopada spriječio buku od bilo čijih ušiju osim mojih.

Djevojka je promijenila položaj, podigavši ​​se na lakat tako da joj je ruka bila slobodna da uhvati jednu od svojih punih, čvrstih grudi. Dok je jednom rukom nastavljala raditi po usnama svoje mace, dugi vitki prsti druge igrali su se s njezinom debelom bradavicom -- trljajući je, stiskajući je, povlačeći u ritmu s pokretima njezine druge ruke.Zatim je raširila usne svoje mačkice, otkrivajući slatku, ružičasto-ružičastu unutrašnjost svoje pičke, u koju je uvukla jedan prst, pa drugi. Zabacila je glavu i duboko, opsceno zastenjala.

U tom trenutku Annie se odmaknula od mene. Izvukavši moju ruku iz svoje hlačice, izašla je na čistinu i ciljano krenula prema objektu naših želja. Djevojka je podigla pogled, s kontradiktornim izrazima iznenađenja i očekivanja na njezinu lijepom licu. Nije se trudila prestati udovoljavati sebi, pa čak ni pokriti svoje izvrsno tijelo. Ohrabrena, Annie je odvezala čvor držeći svoju košulju ispod grudi, skliznuvši odjeću s ramena i ostavivši je na travi dok je nastavila hodati.

Kad je stigla do golootočke djevojke, Annie je pala na koljena. jebanje sa doktorom Seks pod tušem Djevojka je ispružila ruku i privukla lice moje djevojke svome i poljubili su se, snažno i duboko. Kurac mi je pulsirao u kratkim hlačama pri pogledu na njih dvoje kako se ljube, golih grudi zgnječenih zajedno.

Annie je prva prekinula poljubac, osvrnuvši se preko ramena i dajući mi znak da priđem bliže. Da li se usuđujem. Je li vrijedilo riskirati uništavanje ovog savršenog trenutka. Nesigurnim sam korakom izašao na čistinu. Zatim još jedan, i još jedan. Prije nego što sam to shvatio, stajao sam gotovo nadomak ove dvije nevjerojatne žene, moj pulsirajući penis bio je okomit u uskim granicama mojih hlačica.

Annie je podigla pogled prema meni i nacerila se dok joj je djevojka obasipala vrat poljupcima. »Raskomoti se, dušo. Uskoro ću biti s vama.'

Skinuo sam čizme i odjeću i legao na travu, zaprepašten svojom srećom. Točno ispred mene, moja lijepa djevojka ljubila se s ovom zadivljujućom otočankom, na pozadini tropskog raja. Bilo je to kao iz sna.

Annie se zahihotala ugledavši moje zbunjeno lice, prije nego što je djevojka povukla usta za još jedan dubok poljubac.Annie je tada krenula niz djevojčin vrat i prsa, zasipajući njezinu tamnu kožu poljupcima. Zatim je prstima obuhvatila jednu djevojčinu dojku i usisala masnu bradavicu u svoja usta.

"Aaaahhhhhhhh," zastenjala je djevojka, jednom rukom držeći Annie na njezinoj sisi, dok je drugom kliznula u stražnji dio kratkih hlača mog ljubavnika da joj uhvati šaku za guzicu.

Ispružio sam ruku naprijed i strgnuo Annieine čizme i čarape, prije nego što sam posegnuo za pojasom njezinih kratkih hlača i povukao i njih i njezine gaćice dolje jednim glatkim pokretom, bacivši ih u stranu na travu.

"Hvala ti, dušo", promrmljala je Annie krajičkom usana. Mogao sam vidjeti njezine Seks striptiz priča kako nježno grize debelu bradavicu boje čokolade između usana, na očito odobravanje zadihane otočke djevojke ispod nje. Annie se nasmijala, a zatim nastavila svoje putovanje niz tijelo naše nove prijateljice, lagano ljubeći kožu njenog ravnog trbuščića prije nego što je kliznula između širom otvorenih nogu i zagledala se u svjetlucavu macu ispred sebe. Nakon zlobnog osmijeha u mom smjeru, isplazila je jezik i dugo lizala djevojčine usne, ostavljajući tanak trag sline za sobom. Djevojka je zastenjala, a ruka joj je bila stegnuta u kosi moje djevojke, povlačeći je za još. Annie je lapnula pičku, radeći jezikom između djevojčinih usana i trzajući ga gore-dolje u njoj. Oprezno sam posegnula ispod Annie, obujmivši dojku koja se ljuljala rukom i stisnula.

'Mmmmmmmm', stenjala je dok je nastavljala oralno napadati djevojčinu macu. 'Da, dušo, to je lijepo -- ali sada želim još nešto od tebe.'

Annie se pridignula i poljubila djevojku, a usne su joj odavale okus njezine pičke. Dok je to činila, kliznula je rukom između djevojčinih nogu i polako počela raditi na njezinoj mačkici, prvo trljajući prste o vlažne usne, a zatim je na kraju uvukla dva prsta unutra.

"Uuuhhhhhhhhhhhh," povikala je djevojka, dok je Annie gurala prste van, popraćena prljavim zvukom mljackanja sokova djevojčine pičke.

'Dušo, ako sam ikad trebao tvoj kurac u sebi -- upravo je sada!' Annie mi je zapovjedila preko ramena.

Nisam oklijevao. U trenutku su mi kratke hlače i bokserice bile dolje, oslobađajući moj nabrijani kurac, a ja sam klečao između nogu svoje djevojke i naše nove prijateljice. Annie je svoju težinu tijela naslonila na djevojku, kako bi mogla nastaviti pljačkati svoju macu, dok je slobodnom rukom posezala za mojom kitom. Kad ga je uhvatila i povukla me prema svojoj mačkici, kroz mene je prošao strujni udar. Nikada nisam želio Annie više nego sada. Uzeo sam svoj kurac iz njezine ruke i protrljao ga glavom gore-dolje duž njezina proreza. Kapljica predsperme s vrha mog kurice dodala se sokovima koji su praktički curili iz Annieine rupice, podmazujući nas tako temeljito da je moj kurac bez napora kliznuo skroz gore unutar nje u trenu.

'Fuuuuuuuuuuuck!' Annie je plakala dok sam pumpao svoj kurac unutra i iz nje. Posegnuo sam naprijed i uhvatio njezine grudi, privukao je bliže sebi. Preko ramena, zadivljujuća otočanka gladno me pogledala, jezikom prelijećući preko usana. Bože, nemam pojma kako nisam jednostavno ispuhao svoj teret baš tu i tamo. Možda me spoznaja da je ovo životna prilika, utjelovljenje svih mojih najprljavijih fantazija koje su oživjele, toliko očajnički željela iskoristiti ovu priliku. Seks pod tušem plodni dani (ovulacija) Ali dvije žene ispod mene neće mi olakšati. Osjetio sam kako djevojka poseže između Annienih nogu i trlja joj macu dok sam ulazio i izlazio iz nje.

'Dasssssss. Jebote, svršavam. Ja sam cummmiiiiiiiiiiiiiiiinnnnnnngggg!' Annie je vrisnula. Njezina se maca stegnula oko moje kite, stežući me duboko u sebi dok je doživljavala orgazam koji potresa zemlju.Izvukao sam se, kako bih bio siguran da nisam ispraznio svoja jaja u nju baš u tom trenutku, ali sam zamijenio svoj kurac s dva prsta, koja sam gurao unutra i van iz njezine rastopljene pičke dok je izvikivala nepristojnosti u jutarnji zrak.

Trenutak iscrpljena, Annie se otkotrljala između djevojke i mene i dahćući ležala na bujnoj travi. Polako sam wanked moj penis dok sam gledao mladu djevojku kako dopire i s ljubavlju miluje obraz mog ljubavnika. Poljubila je Annie u čelo, zatim u usne, nježno gugućući dok je Annie pokušavala povratiti dah.

U tri godine koliko smo bili zajedno, naučio sam da, iako su prljavi razgovori bili nešto u čemu je Annie bila prilično vješta, to je bilo nešto što nije radila često. Pretpostavljam da je obično bila previše umotana da bi upotrijebila svoje riječi. Što god, kad sam čuo sljedeće riječi iz njezinih usta, morao sam još jednom osloboditi kurac iz straha da ću svršiti i dovesti našu zabavu (ili barem moju!) do preranog kraja.

'Želim tvoju pičku na svojim ustima, kučko', uzviknula je. Annie je povukla djevojčino bedro preko lica, zatim joj uhvatila guzice i povukla joj macu na lice. Još jednom, djevojka je zabacila glavu i zastenjala u ekstazi, dok je Annie usnama i jezikom radila djevojčinu pičku.

Zurio sam u zanosno lice otočanke i ta senzualna širom otvorena usta. Čak se i sada ne sjećam da sam donio svjesnu odluku, ali prije nego što sam to shvatio, široko sam postavio svoja stopala s obje strane Anniene glave, uhvatio punu šaku djevojčine kose i gurnuo joj svoj pulsirajući penis u usta. Zatvorila je svoje usne oko moje osovine, a ja sam povukao i gurao njezinu glavu prema naprijed i prema naprijed po cijeloj dužini. Njezini su se prsti savijali oko baze mog penisa, formirajući čvrsti prsten oko njega dok su ga njezina vruća, mokra usta ponovno i ponovno gutala. Nepristojno sam zagunđao ugledavši ovu prelijepu ženu kako mi sisa kurac, dok je ispod nje moja djevojka uživala u njezinom komadu.Preko djevojčinog ramena mogao sam vidjeti da joj je rezervna ruka iza leđa, još jednom radeći na Annieninoj mačkici, i činilo mi se da je sada gotovo utrka između nas troje tko će prvi svršiti.

Kako to već biva, bio je to naš novi ljubavnik. Pustila je moj kurac iz usta uz zvuk mokrog pucketanja i vrisnula kad su se prvi valovi njenog orgazma obrušili na nju. Ispod nas, mogao sam vidjeti Annie kako se bori da podnese bujicu pičkinog soka koji se praktički izlijevao iz djevojke koja jecala. Njezino nevjerojatno smeđe tijelo mlatilo se u jeku njezinog neodoljivog užitka, i još jednom je bila potrebna sva moja snaga volje da joj izbjegnem punjenje usta sprzom.

Napokon, djevojka se vratila k sebi i podigla je svoju macu iz Annieinih dašćućih usta. Bez propuštanja otkucaja srca, moja je djevojka posegnula prema gore i povukla moj kurac prema svom licu. Spustio sam se na koljena pored njezine glave i gurnuo kurac između njezinih savršenih usana. Upumpala ga je u usta nekoliko puta prije nego što je mojim jezikom prošla gore-dolje po strani cijevi, razmazujući ga kombinacijom svoje sline i sokova otočke djevojke. Znao sam da je moja snaga volje bila blizu da me iznevjeri i pripremao sam se da pustim svoju spermu duboko u Annieno grlo kada je izvukla moj kurac iz svojih usta i uperila ga u prelijepu ženu koja je ležala pokraj nas.

'Iskoristi njezine sise, dušo. Znam Japanski tinejdžerski maca japanski seks očajnički želiš«, naredila je Annie.

Djevojka je ležala na leđima, oslonjena na laktove, dok sam ja gledao u njezine grudi, oblizujući usne u iščekivanju. Djevojka je pročitala moje namjere poput voljene knjige i uhvatila se za grudi. Ja sam straddled njezin trbuh i pritisnuo svoj penis dolje između njezinih prekrasnih brežuljaka. Djevojka je stisnula sise, a ja sam se počeo ljuljati naprijed-natrag, pumpajući svoj kurac kroz tijesan tunel prekrasnog mekog mesa sisa. Annie se nagnula i povukla moj kurac natrag u svoja usta, obloživši ga pljuvačkom prije nego što ga je gurnula natrag među djevojčine grudi.Ponovo sam počeo pumpati, znatiželjan koliko dugo mogu ovako izdržati prije neizbježnog pražnjenja mojih jaja, sve dok Annie lagano nije prstima okrznula Napravi svoju macu prsa i nagnula se blizu mog uha.

»Želim da je pojebeš, dušo. teško. Želim Objavljena gola tinejdžerska brineta kako zabijaš taj lijepi kurac u njezinu macu. Želiš li to, dušo. Želiš li zariti svoj kurac u ovu prekrasnu pičku?'

Tupo sam kimnuo dok je djevojka s otoka kliznula između nas i ponovno legla u Annien zagrljaj, objema gledajući u mene, spremne za finale našeg seksa. Gledao sam otočansku djevojku koja je pozivljivo otvorila noge za mene; jednom je rukom razdvojila svoje mačkiće usne, a drugom posegnula za mnom. Još uvijek na koljenima, nagnuo sam se sve dok vrh mog penisa nije samo okrznuo veličanstvenu macu, a zatim sam se polako povukao naprijed dok taj mokri, ružičasti tunel polako nije progutao cijeli moj član. Kao jedno, djevojka i ja stenjali smo od osjeta dok sam je u cijelosti ispunjavao, a zatim sam postupno počeo ulaziti i izlaziti iz nje.

»Tako je, dušo; buši taj debeli kurac u nju. Natjeraj je da vrišti.' Annie je zapovjedila iza djevojke, dlanovi su joj bili puni smeđeg mesa od sise, a prstima je žurno povlačila te divne debele bradavice.

Djevojka je odvratno zagunđala kad sam ubrzao, a moj kurac sad joj je u potpunosti udarao po pički. Tanka pjena soka od pičke obložila je moj kurac dok je ulazio i izlazio iz seksa ovog prekrasnog stvorenja.

'Još, dušo; jebi je jače!' zapovjedi Annie. Povukla je djevojčine bradavice između palca i kažiprsta; štipajući ih zlobno dok je djevojčino tijelo Slike žena u bikiniju jednom počelo mlatiti u mukama još jednog orgazma.

'Oh, oh, ooooohhhhhhhhhhh!' - zavapila je djevojka, a njezina se pička žestoko grčila na mom kurcu.

'Jebote, svršit ću', upozorio sam, izvlačeći se iz djevojke i mahnito drkajući kitom po njezinu tijelu.

'Ne troši ga uzalud, dušo!' preklinjala je Annie. 'Svrši joj u usta!'

Očajnički sam se promeškoljio naprijed na koljenima sve dok moj kurac nije bio na dodirnoj udaljenosti od djevojčinih usta. Usne su joj se uslužno razdvojile dok sam povlačio glatku kožu svog kuraca naprijed-nazad, a šaka mi je bila mutna.

U tom trenutku djevojka me pogledala kroz svoje duge, tamne trepavice i prvi put progovorila glasom prigušenim od požude.

'Svrši na mene. Daj mi svoj teret, ovdje. Pičiz price Daj mi ga sada!'

Osjetio sam kako su mi se jaja stegla i trenutak kasnije duga, debela vrpca sperme poletjela je s vrha mog penisa ravno u djevojčino lice od vrha nosa sve do čela. Zatim je drugi hitac, ne tako dug, ali ništa manje hitan, ispalio ravno u njezinu donju usnu i duboko u otvorena usta. Napokon, treća linija sperme ispljunula je s moje kite na njezinu bradu i kapnula na njezine grudi koje se dižu. Zastenjao sam od iscrpljenog zadovoljstva, dok su mi se jaja i kurac još uvijek trzali u stisku. Djevojka je promrmljala svoje odobravanje dok je prstom skupljala zalutalu mrlju jizza sa svojih prsa koji je zatim polizala.