Kontakti odraslih u Velikoj Britaniji

Svi likovi uključeni u bilo kakve seksualne aktivnosti u ovoj priči bili su stariji od zakonske dobi za pristanak kada su se događaji dogodili.

Dio 04 - Odmor

===============

Proveli smo nekoliko dana odlučujući kamo želimo ići. Oboje smo htjeli negdje gdje je živahno, ali smo u isto vrijeme željeli i negdje gdje bismo mogli mirno provesti vrijeme zajedno. Na kraju smo se smjestili u Maliju na grčkom otoku Kreti. Živahna je obala s mnoštvom klubova i barova; i mirno staro selo na kopnenoj strani svih tih klubova. Smjestili smo se u omanji hotel koji se sastoji od oko 12 blokova od po 4 sobe raspoređenih na padini u blizini starog sela. Bilo bi to mjesto gdje bismo se mogli oporaviti od užurbanih noći i ne bismo bili okruženi ljudima koji žele zabavu 24 x 7.

Čim smo to sredili i rezervirali, Lucy mi je rekla da će morati nabaviti nove bikinije i sunčanu odjeću. Nisam bila sigurna što je mislila pod 'odjećom za sunčanje', ali rekla sam joj da se poveže na internet, pronađe ono što želi i naruči.

"Zašto ih ne možemo nabaviti u gradu pa da vam ih modeliram u trgovini?"

Morao sam joj pokvariti zabavu rekavši,

"Nažalost, ne možete se zabavljati bljeskanjem mene ili bilo koga drugoga tko se slučajno nađe tamo jer ovdje nema trgovina koje prodaju nešto slično onome što zamišljam da tražite."

Opet mi je teško palo samo pričanje o Lucy i zamišljanje Lucy u gotovo ništavnom bikiniju i nakratko smo se omesti s odmora.

Lucy je kasnije provela 2 sata za računalom naručujući što je htjela. Nisam znala da su bikiniji tako skupi.

Lucy mi je također rekla da će morati ponovno početi plivati ​​kako bi zategnula svoje tijelo. Rekao sam joj da ne može biti savršena; ali je inzistirala. Morali smo ići na kupanje 2 noći tjedno dok nismo otišli na odmor.

Sljedećeg ručka Lucy je otišla u kupovinu jednodijelnog kupaćeg kostima. Kad sam je pitao zašto ne bikini, rekla mi je da idemo na bazen plivati, a ne petljati se.

Kad se Lucy konačno vratila, imala je malu torbu, ali nije mi dopustila da vidim što je kupila.

Odjurili smo kući nakon posla i otišli ravno na bazen. Bazen ima obiteljske svlačionice i koristili smo jednu i vidjela sam Lucyin jednodijelni kupaći kostim; i WOW je bila jedina riječ kojom sam to mogao opisati.

Nema šanse da je to pravi kupaći kostim; to je više kao donje rublje.

Bila je to neka vrsta bodija bez rukava, golih leđa i bočnih strana s visoko izrezanim stranama donjeg dijela; leđa su joj bila otkrivena (osim naramenica) sve do vrha pukotine njezine stražnjice. Stranice su tako niske da nije bilo ničega do jednog Shemale dom priča na bokovima. Prednjica je bila tako nisko izrezana da sam joj mogao vidjeti sve do pupka. I štoviše, napravljen je od ovog vrlo finog žutog mrežastog materijala. Da je Lucy imala veliki crni grm, visio bi sa strane, a dlaka koja je bila pokrivena jasno bi se vidjela kroz mrežicu.

Prilijepio joj se na tijelo poput boje. Bradavice su joj bile tvrde kao kamen i mogao sam vidjeti svaki njihov detalj. Imala je prekrasan prst na devinoj nozi, prekinut samo izbočinom njezina klitorisa.

I sve je to bilo prije nego što se smočilo.

Htio sam navaliti na Lucy i prije nego što smo napustili svlačionicu, ali njoj to nije išlo. Bila je tamo da pliva i plivala je.

Bazen koji smo odabrali ima dio glavnog bazena označen stazama za posvećene plivače i tamo smo otišli. Lucy je zaronila i krenula. Kontakti odraslih u Velikoj Britaniji Ništa je nije moglo zaustaviti i nije bilo načina da je držim u korak. Većinu sam vremena samo stajao i gledao je kako klizi kroz vodu. Kad smo otišli, bio sam iscrpljen samo je gledajući.

Kad je Lucy izašla iz vode, shvatio sam zašto je odabrala žuti kostim. Kad je mokar, možeš vidjeti ravno kroz njega. Možda je bila i gola dok smo se vraćali u Mladi muški kurac i pod tuševe.U to doba večeri tamo je bilo vrlo malo ljudi, a oni koji su bili tamo je ili nisu vidjeli, ili su zanemarili njezino odjeveno stanje.

nisam; čim ga je ogulila u svlačionici, privukao sam je k sebi i imao je tu i tada. Morao sam joj držati ruku na ustima da nitko ne čuje njezino stenjanje i vrisku.

I to se ponavljalo dva puta tjedno sve dok nismo otišli na odmor.

Četiri tjedna kasnije spakirali smo kofere i krenuli na aerodrom. Iznenadila sam se koliko je mala Lucy spakirala, manje od mene. Kad sam je pitao zašto, rekla mi je da većinu vremena nema namjeru puno nositi. Što se tiče njezine odjeće za putovanja, ona se sastojala od bijele majice bez rukava s čipkastim panelom na vrhu i tanke, pamučne mikro suknje u obliku slova 'A'. Namjestila je naramenice na vrhu tako da su joj obje bradavice virile kroz čipku. Rekla je da se osjeća kao da nema ništa na sebi. Rekao sam joj da spada u kategoriju 'jedva odjevena'. Zahihotala se i stisnula mi kurac kroz hlače.

Pitao sam je namjerava li joj bradavice biti otkrivene, a ona mi je rekla da je otkrivanje bradavica samo početak; kad je stigla u Grčku namjeravala je izložiti puno više od toga.

U zračnoj luci nastavila je bljeskati svojom guzom i/ili macom dok se saginjala da podigne i spusti svoju kutiju. Također sam primijetio da su djevojka na check-inu, ljudi iz osiguranja i pasoške kontrole buljili u nju, ali nitko od njih nije ništa rekao.

Kad je došlo vrijeme za ulazak u avion, inzistirala je da se ja prvi popnem uz strme stepenice. Kad sam pogledao iza (ispod) nje shvatio sam zašto; bila je skupina mladića koji su joj gledali u suknju.

U avionu je Lucy sjedila na srednjem sjedalu u grupi od 3 osobe. Veći dio putovanja bila je nagnuta s glavom na mojim prsima, a ja sam je držao rukom. Kad mi se ruka spustila do njezine stražnjice, otkrio sam da je veći dio njezine stražnjice bio otkriven. Pitao sam se zašto muškarac s njezine druge strane uvijek gleda u našem smjeru.

Otprilike 4 sata kasnije stigli smo u zračnu luku Heraklion i zatim uzeli autobus za Maliju. Kočija je bila puna mladih ljudi željnih dobre zabave. Mnogi od njih otvorili su svoju duty free piću i bili su jako sretni.

Naša je soba bila u prizemlju bloka na strani brda. Imao je sve što nam je trebalo, uključujući balkon dovoljno velik da oboje možemo ležati i pogled na mali bazen. Staza je išla niz stranu i preko prednjeg dijela našeg balkona. Rekao sam Lucy da moramo paziti što ostavljamo na balkonu i što dobivamo na balkonu (pročelje balkona ima zid otprilike do pola visine i metalne ograde do visine struka).

Lucy se zahihotala i rekla:

"Oh, dobra publika."

U tom trenutku nisam bio siguran na što je mislila, ali ubrzo sam saznao. Nakon tuširanja potpuno je gola izašla na balkon i pustila da joj sunce osuši kosu.

Kad je mladi par prošao kraj balkona, ona se samo nasmiješila i rekla im "Bok".

Tada sam se sjetio da Lucy nije ponijela mnogo odjeće i da je rekla da ne namjerava nositi puno. Nasmiješio sam se u sebi, ukočio se i sjetio se da sam vrlo sretan čovjek.

Raspakirao sam svoju odjeću, a zatim smo odlučili otići u šetnju i razgledati teren. Obukla sam kratke hlače, a Lucy je otišla i izvadila bikini iz torbe. Otišla je u kupaonicu da ga obuče, što je bilo pomalo čudno; nikad se prije nije sramila odijevati ili svlačiti. Kad je izašla, shvatio sam zašto. Tražila je učinak šoka koji bi to imalo na mene.

Lucy je to sigurno shvatila. Bikini se sastoji od 3 metalna prstena, po jedan za svaku bradavicu i jedan za klitoris; i žute žice koje ih drže na mjestu.

Stajao sam tamo, buljio i rekao,

"Jebeni vrag Lucy, hoćeš li stvarno tako izaći."

"Naravno, što nije u redu?"

Nakon pauze od nekoliko sekundi dok sam smišljao što reći rekao sam,

"Apsolutno ništa; što ima od toga. Deniz Dejm Seks pod tušem Nadam se da u blizini nema policajaca."

"Čitao sam da ovdje nema puno policajaca, previše rezova nakon financijske zbrke u koju su bankari i političari uvalili zemlju."

"Nadam se da si u pravu." rekao sam dok sam zaključavao balkonska vrata i otvarao glavna vrata.

Dok smo šetali oko hotela, nitko nije obraćao pozornost na nas (Lucy). Lucy je hodala gotovo gola i ponašala se kao da je to nešto sasvim normalno. Zbog izostanka reakcija ljudi su se očito navikli gledati gotovo gole djevojke. Svi ljudi koje smo vidjeli bili su otprilike naših godina, bez djece. Činilo se da su samo dva mladića pratila Lucy; što je bilo sasvim Vintage francuski dom smo recepciju i izašli na ulicu i niz cestu prema plaži. Što smo se više približavali živahnom dijelu, odnosno plaži, sve smo više ljudi viđali. Bila sam sretna kad sam vidjela da su sve djevojke nosile bikinije, ne samo gornji dio, a otprilike polovica donji dio tangica. Osim što je Lucyna maca bila izložena, njezin se bikini sasvim dobro uklopio među ostale. Tek kad smo došli do ruba plaže ugledali smo golu djevojku. Nije izgledala pijano ili drogirano i izgledalo je prilično sretno što je gola.

Zagrlio sam Lucy i počeo se opuštati. Bit će to 'zanimljiv' odmor.

"Osjećam se malo preobučeno." rekla je Lucy.

Nasmijao sam se i odgovorio,

"Siguran sam da ćeš pronaći način da riješiš taj problem."

Hodali smo u velikom krugu prije nego što smo pronašli kafić da nešto pojedemo. Nitko od osoblja nije ni trepnuo kad je vidio Lucy. Dok sam jeo, pitao sam se koliko će vremena proći prije nego što Lucy počne hodati okolo potpuno gola. Upalio sam se.

Sunce je već zalazilo kad smo izašli iz kafića kako bismo se vratili u hotel. Otprilike na pola puta Lucy je skinula gornji dio i dala mi ga govoreći:

"Tako je već bolje; sada se ne osjećam previše odjeveno."

Dala mi je gornji dio bikinija i stavio sam ga u džep. Dok smo šetali gledao sam njene veličanstvene sise.

Cijelo vrijeme naše šetnje nismo vidjeli niti jednu djecu niti nekoga tko je izgledao stariji od 35 (osim lokalnog stanovništva).

Vrativši se u sobu odlučili smo nakratko odrijemati prije nego što odemo do barova. Nismo uspjeli odspavati; čim smo legli na krevet, nagnuo sam se, poljubio Lucy i zahvalio joj što je ona. Jedna stvar vodila je drugoj i na kraju je godinama jahala moj kurac.

Nakon otprilike 10 minuta pogledao sam na balkon i vidio nekoga kako prolazi. Zavjese su nam bile razmaknute, a svjetlo upaljeno. Da su gledali, mogli bi vidjeti nas i što radimo. Rekao sam Lucy i nije me iznenadila kad je rekla,

"Da, znam, mislite li da bismo mogli prodavati karte. Sljedeći put ćemo ostaviti otvorena vrata terase da nas i oni čuju."

Što se tiče balkona, Lucy i ja smo se često seksali vani. Coco prije implantata zadnjice je to željela učiniti tamo vjerojatno zbog mogućnosti da bude uhvaćena. Nakon tuširanja Lucy bi često izlazila na balkon kako bi joj blagi topli povjetarac pomogao osušiti kosu.

Nekoliko puta kad sam završio s tuširanjem izašao sam i zagrlio je, a ona me zamolila da se odmaknem. Kad sam to učinio, povukla se, a zatim se nagnula naprijed i stavila ruke na ogradu. Ovo joj je ostavilo stražnjicu pod idealnim kutom za mene da je jebem straga; pa sam i učinio.

Drugi put kad sam se spremao ući u nju, Lucy me zamolila da je pljesnem po guzi. Kad sam to učinila, rekla je,

"Jače!"

Ponavljala je to nakon svakog šamara sve dok me ruka nije počela boljeti, kao i njezina crvena guza.

Mogao sam vidjeti da se jako Kontakti odraslih u Velikoj Britaniji i baš kad sam pomislio da će svršiti, rekla je,

"Jebi me, molim te jebi me Jack."

Jesam, a kad je počela svršavati, nekoliko momaka je prošlo i zaustavilo se kad su nas vidjeli. Jedan od momaka je rekao,

"Daj joj jednu za mene, prijatelju!"

Kimnuo sam im i onda pucao u nju.

Morali smo se još jednom istuširati prije izlaska.

Treći put kad je Lucy bila vani na balkonu i sušila kosu, i pokazala mi svoju guzicu, žestoko sam je udario; i nastavio čak i kad me zamolila da je poševim. Ruka me previše zaboljela pa sam skinuo kožni remen i nastavio s tim. Nije prošlo dugo prije nego što je Lucy doživjela orgazam; prilično bučan koji je izazvao malo pozornosti naših susjeda. Seks pod tušem empatija Jedan par nas je promatrao dok se nismo vratili unutra.

Obećao sam da ćemo istražiti ovaj novi izvor zadovoljstva za nju kad se vratimo Jebeš prilično zrelu macu blagdanska garderoba

----------------------------

Možda će vam pomoći ako opišem ukupan zbroj odjeće koju je Lucy ponijela na odmor.

Kupaći kostimi

-----------

Bikini s prstenovima. Ovo sam već spomenula - 3 metalna prstena, po jedan za svaku bradavicu i jedan za klitoris; i žute žice koje ih drže na mjestu.

Praćka. Jedna žica izlazi iz pukotine na stražnjici i ide uz njezina leđa do njezinih ramena gdje se dijeli na dva dijela i prelazi joj preko ramena, a Lupanje veslom se žica otvara u obliku lopte za ragbi Ukusne gole žene 2 inča i prelazi joj preko bradavica. Materijal ovih 'lopti za ragbi' je proziran. 2 žice se zatim sužavaju gotovo na ništa i spuštaju se s obje strane njezine vulve, lijepo uokvirujući njezin prorez i klitoris.

Materijal manje tange. Baš kao obični donji dio bikinija s tangama, osim što nema materijala, samo uzice.

Šalica bez vrha. Odgovarajući materijal manje tange; ima samo žice.

Osmica - Ova tangica(?) je kao 2 velike gumene trake zašivene zajedno oko 2 inča. Spojeni dio je ušao između njezinih stražnjica. Sa stražnje strane 'stvar' je izgledala poput tangi; ali 2 žice koje su išle od njezine stražnjice prema naprijed razdvojile su se i išle s obje strane njezine vulve, zatim dalje i gore do njezinih bokova. Sva njezina maca i pubes bile su nepokrivene.

The Band Aid; da, flasteri. Tri od njih koje pokrivaju samo najbolje dijelove njezina tijela (osim veličanstvenog lica i duge plave kose).

Lucy je uzela 3 gornja dijela bikinija, jedan je proziran, a drugi nema košarice, samo uzice. Treći je onaj s metalnim prstenovima.

Haljine

-------------

Crvena prozirna mikro haljina bez leđa, mreže s velikim rupama.

Mrežasta mala crna haljina. Iz daljine izgleda kao normalna haljina na naramenice, ali kad joj se približite oko 3 jarda, shvatite da možete vidjeti kroz rupe.

Bijela babydoll haljina -- vjerojatno napravljena kao noćna haljina -- potpuno prozirna.

Haljina s crnim prugama -- Leđa su izrađena od traka materijala od jednog inča s razmakom od dva inča između njih. Prednja strana je potpuno prozirna.

Suknje

-----------

Crni polusarong -- proziran.

Crveni polusarong -- proziran.

Suknja s volanima -- Bijela traka od 2 inča oko vrha s proširenim, prozirnim donjim dijelom od 6 inča.

Tanka, pamučna mikro suknja A oblika koju je nosila za putovanja.

Mornarski komplet - crna, vrlo prozirna školska suknja duga samo 10 inča s prozirnim bijelim gornjim dijelom koji ima crne rubove i ovratnik koji izgleda kao mornar.

Vrhovi

---------

Lucy je sa sobom ponijela samo 2 topa, bijelu majicu bez rukava s čipkastim prednjim dijelom; i majica s V izrezom. Kami je bio Mrežaste čarape seks hitne slučajeve i nikad ga nisam nosio.

Kao što vidite, odjeća koju je Lucy ponijela u svom koferu nije zauzimala puno mjesta.

Barovi

======

Ovi su bili briljantni. Samo smo jednom vidjeli jednog policajca u blizini barova; i to nakon što je počela svađa. Ne znam odakle je policajac morao doći, ali ta je svađa već odavno završila dok je on stigao.

Nije nam dugo trebalo da shvatimo da se radi o svačemu, samo da se nitko ne ozlijedi ili išta ošteti.

Nije bilo neuobičajeno vidjeti par kako se seksa bilo gdje izvan utabanih staza i vidjeli smo najmanje 3 gole osobe (dječaka i djevojaka) na ulicama svake večeri.

Lucy i ja smo se nekoliko puta seksali na ulici. S Lucynim nedostatkom odjeće bilo nam je prilično lako to učiniti. Lucy je rekla da se voli seksati s ljudima koji prolaze samo nekoliko metara dalje. Mislim da je potajno htjela biti uhvaćena.

Kako je vrijeme bilo tako lijepo i toplo, nitko nije nosio previše; posebno djevojke. Toples je bio vrlo čest i Porno za ronjenje su djevojke nosile samo tange donjeg rublja.

Lucy je obukla svoju crvenu mikrohaljinu bez leđa prve noći kad smo izašle; izgledala je veličanstveno. Čim je ugledala golu djevojku, skinula je haljinu i zamolila me da je stavim u džep. Gotovo da nije bilo materijala na haljini pa se lako uklopila. Ostatak te noći pila je i plesala gola, čak se gola vratila do hotela.

Nakon toga, ako smo samo namjeravali otići u bar(e) navečer, Lucy je išla samo u cipelama. Niti jednom se nitko nije bunio iako ju je nekoliko pijanih, debelih kučki nazvalo droljom, a muškarci je nisu prestajali gledati. Pretpostavljam da su gledali njezino golo tijelo, ali moglo je biti njezino lijepo lice.

Neki od barova imali su natjecateljske večeri. Oni su uvijek bili usmjereni na to da se ljudi razgoliti. Nikada ne biste mogli pobijediti u natjecanju u mokrim majicama ako se niste razgolitili.

Natjecanja u mokrim majicama

--------------------------------

Lucy je upisala 3 takva. U svakoj je strgnula majicu i zaplesala na vrlo seksi način, zabadajući svoje gole bokove u publiku raširenih nogu. Bila je drugoplasirana u prvom na koji se prijavila; pobjednica (koja je bila nakon nje) frigla se ispred pozornice. Lucy nije bila previše zadovoljna, a pobijedila je na druga 2 natjecanja na koja se prijavila tako što se spustila na svoja raširena koljena, naslonila se i doživjela orgazam, pred svima. Siguran sam da je bila dosta glasna, ali nitko je nije čuo prije svega navijanja. Blicevi fotoaparata zauvijek su zabilježili njezino zadovoljstvo.

Nakon tog drugog natjecanja Lucy mi se vratila i rekla mi da je stvarno uživala dok je svršavala dok su je svi ti ljudi gledali. Rekla mi je da postoji samo jedna stvar bolja, a to je da je pojebem pred publikom.

Bio sam relativno trijezan u to vrijeme i nisam bio previše oduševljen tom idejom; ali ako to usrećuje Lucy onda bih to učinio.Čvrsto sam sumnjao da će pronaći način da se to dogodi.

Mehanički bik

----------------------

Lucy je također šepurila svoju raširenu macu na mehaničkom biku koji je bio u jednom lokalu. Skinula je svoje tange bez veze netom prije nego što je došao red na nju. Rekla je da to želi doživjeti potpuno gola. Koliko je mokra vidjela je cijela publika, a sudeći po broju bljeskova fotoaparata, mnogi bi je uživali vidjeti takvu još dugo nakon te noći.

Simulirano seksualno natjecanje

----------------------------------

Još jedan bar napravio je ovu igru ​​koja je uključivala simulaciju seksa. Doveli su 5 parova na pozornicu i oni su redom simulirali seks u svoja 3 omiljena položaja. Gledali smo nekoliko puta kako se utakmica igra, nekoliko večeri, da vidimo što su ljudi radili i koliko daleko će pokušati ići prije nego što ih osoblje zaustavi.

Otkrili smo da su par puštali dalje što je bila kasnija Besplatni lezbijski lateks. Tijekom prve utakmice večeri muškarci su morali zadržati svoje donje rublje.

U sljedećoj igri muškarcima je rečeno da se mogu razgolititi, ali stvarna penetracija nije bila dopuštena. Djevojke su voljele gledati muške tvrdoglavosti.

Oko 1 sat ujutro sva su ograničenja nestala; i većina inhibicija. ozbiljni fetiši price To je bilo vrijeme u koje je Lucy htjela ući.

Kad su nas odabrali da glumimo Lucy nije skinula svoje tange. Zajedno s još 4 para stajali smo na pozornici čekajući početak. Jedna djevojka je nosila bikini, druga samo donji dio. Treća samo kratke hlače, a četvrta samo tange donjeg rublja.

Prvi položaj koji smo morali simulirati bio je položaj psa.

Par u punom bikiniju išao je prvi, a muškarac je zadržao kratke hlače. Nisu bili baš dobri.

Djevojka s kratkim hlačama bila je druga, a njezin je muškarac skinuo kratke hlače, ali je zadržao bokserice. Djevojke iz publike navijale su pod šatorom u njegovim boksericama.

Donji dio bikinija bio je sljedeći, a njezine su se dinje ljuljale s jedne na drugu stranu dok se njezin partner pretvarao da je ševi iz svojih hlačica.

Tange donjeg rublja bile su odvažnije, kao i njezin dečko. On je dobio gol i njegova hard-on pritisnut na tange.