Dobijte masnoću na licu

Nisam puno planirao za tjedan između završetka finala, kada je većina studenata napustila grad, i diplome, kada su svi maturanti pozvali svoje obitelji da dođu, a sveučilište je postavilo male šatore i paviljone za sjedenje u svaki kutak trave između zgrada. Nakon diplome vratio bih se kući živjeti sa svojim roditeljima otprilike mjesec dana, a na jesen bih započeo diplomski studij psihologije. Cijeli moj život kao da je iscrtan preda mnom.

Ali za taj tjedan. Ništa. Nekoliko ljudi koje sam poznavao krenuli su na izlete, još jednom ura, ali ja sam bio previše zauzet učenjem i pisanjem završnih radova da bih išta organizirao. Kad sam završio zadnji ispit -- zar ne znaš, imao sam jedan petak jutro -- odahnula sam i vratila se u svoj stan bez ičega za raditi po prvi put nakon ne znam koliko dugo.

Otišao sam u trgovinu i zadržao se u svakom prolazu. Moj hladnjak do tada nije imao ništa osim napola pune kutije bademovog mlijeka i otvorene staklenke umaka od rajčice: finalni tjedan zna biti težak. Shvatio sam da ću se napuniti, dobro napuniti hladnjak za tjedan dana i provesti vrijeme kuhajući složena jela. i ja učinio kupiti puno različitog povrća, ali kad sam došla kući i htjela početi kuhati samo za sebe, ideja mi se nije činila tako privlačnom. Skuhao sam špagete i u zadnji tren ubacio narezane tikvice i grah cannellini. Prelio sam tanjur malo onog umaka od rajčice. Jela sam na kauču i gledala TV.

Sljedećih nekoliko dana prošlo je otprilike isto. Provodio sam dosta vremena u svom stanu. Svako sam jutro išao trčati. Otišao sam do javne knjižnice i posudio knjigu -- mislim da jest Ples Ples Ples ili norveško drvo Zbirka priče o čarapama u Murakamija -- zatim sam se vratio na svoj kauč čitati. Proveo sam previše vremena gledajući TV.

Pretpostavljam da mi je taj prošli semestar mnogo oduzeo.

Onda je Ernst nazvao u utorak navečer. On i dva prijatelja ujutro su se vozili do Devil's Lakea u Wisconsinu.Kao sljedećeg jutra. Srijeda. Namjeravali su provesti dan penjući se, možda malo planinariti, vidjeti mogu li ilegalno spavati vani na vrhu planine. Bit će pun mjesec, rekao je. Dobijte masnoću na licu Trebala bi biti lijepa noć. I pitao se želim li doći.

Iznenadilo me što me pozvao. Hodali smo oko dva mjeseca, ali to je bilo prije više od godinu dana, i iako smo ostali prijatelji, on od tada nije napravio nikakve jasne uvode. Jednom me tijekom tog vremena čak otpratio kući s zabave, a da se nije zadržao na ulaznim vratima moje zgrade, kao da uopće nije bio znatiželjan prici pravih velikih sisa li ga pozvati unutra. Te sam mu noći dao dug zagrljaj i nježno rekao laku noć, a on je uzvratio osmijeh i činilo se savršeno sretnim zbog toga. Budući da sam ja bio taj koji je raskinuo stvari -- za što mi je trebalo manje od tjedan dana da požalim -- ostali smo na tome.

Kad je nazvao, oduševljeno sam pristala. Već sam bio završio svoju knjigu i nisam osjećao veliku grižnju savjesti zbog mogućnosti da ću propustiti sve što će biti na televiziji. Nikad prije nisam išao na penjanje, ali Ernst je rekao da to nije važno. Barem sam imao vreću za spavanje, kupljenu za noćenje u spavaonici jedne od mojih djevojaka nakon formalne naše druge godine. Svi bismo se vratili u spavaonicu, presvukli haljine u pidžame, legli u vreće za spavanje i gledali film. Od tada ga nisam upotrijebio niti jednom.

Tako sam pronašao svoju vreću za spavanje u ormaru, strpao presvlaku i neke grickalice u ruksak i ostavio stvari blizu vrata. Ernst je rekao da će on i njegovi prijatelji doći po mene rano ujutro.

#

Park je bio udaljen nekoliko sati vožnje. Na putovanju smo slušali puno Iggyja Popa i Davida Bowieja, za koje je Nate tvrdio da su obojica "glamurozni", iako meni nisu zvučali slično, jedan svira gitare, a drugi klavijature i saksofon. Ali do trećeg puta kroz mix CD mogao sam pjevati.

Parkirali smo blizu vratarnice, ostavili većinu stvari u autu i krenuli pješačiti prema litici na koju su se htjeli popeti. Navodno bi nam trebala dva velika ruksaka puna opreme, puno užadi i kopči, krede i posebnih cipela (njihove mi nisu bile ni blizu), ali s nas četvero, sve što sam trebao nositi bila je torba s nekim vodu i naše grickalice. Što je bilo dobro. Prije uspona, što znači uspona uz okomitu liticu, potrebno je skrebati, što je ipak strmo. Malo smo pješačili stazom, a zatim skrenuli u stranu kako bismo se popeli na nešto za što bih rekao da je na pola puta između brda i planine, a ja sam za to morao pasti na sve četiri. Tanner i Nate penjali su se ispred mene, pa su se čak i oni morali spustiti i ponekad koristiti ruke, iako su se činilo da su njih dvojica već išla na ovakav izlet. Ernst je bio iza mene, a ja sam se stalno brinula da ću slučajno olabaviti kamen i poslati ga na njegovu glavu.

Ipak smo to sigurno nadoknadili. Sve do vrha litice za koju sam naivno mislio da je cilj penjanja po stijenama. Ali nije bilo. Kad smo stigli gore, proveli su dvadeset minuta provlačeći užad kroz neke metalne nosače koji su bili izbušeni u stijeni, a onda smo morali škrabati natrag dolje tu padinu, natrag do staze, da dođemo do litice po kojoj bismo se penjali. Dakle, već smo znali da možemo uspjeti, ali cilj je bio krenuti težim putem gore -- a kasnije ću saznati da postoji i lakši način, jer kad smo pješačili treći put -- ležati izvadimo vreće za spavanje, večeramo i pijemo -- išli smo redovnom stazom cijelim putem do tamo.

#

Nosiš glupi pojas kad se penješ. Čvrsto se steže oko nogu; kad su ga dečki pričvrstili, starje im je stršalo sprijeda, a zadnjice straga. Njihove kratke hlače bi se podigle. Kad sam vidio da ga je Tanner obuo -- on će se prvi penjati -- zatekao sam se kako razmišljam, da sam znala da ćemo ovako izgledati, nosila bih tajice. Mislio sam, moja stražnjica će vjerojatno izgledati ogromno kad budem nosila tu stvar.

A onda, kad je došao red na mene, osjećala sam se glupo stavljajući ga. Ali kad sam se zapravo penjao uz stijenu -- ponekad me malo pogurao Ernst, na drugom kraju kolotura, budući da sam nosio tenisice, a ne one super prianjajuće Spidey cipele -- potpuno sam zaboravio na način na koji sam pogledao. Sve dok nisam bio otprilike na pola puta i slučajno sam pogledao dolje. U početku sam bio nervozan -- Vau, nisam trebao gledati, nisam shvatio da sam tako visoko -- a onda sam primijetio da sva trojica bulje u mene i očito uživaju u pogledu. Andreja Pejić Grupni seks Zbog toga sam se osjećala puno bolje. A Nate je pozvao, "Sjajno ti ide, trebao bi nastaviti ako želiš."

Odlučio sam. Okrenula sam glavu natrag prema stijeni i stigla do nje. Bilo je još nekoliko mjesta na kojima mi je trebalo malo dizanja od užeta za osiguranje, ali stigao sam sve do vrha.

Svi smo to učinili, dva puta, a onda su dečki napravili bouldering -- bacali su se dovoljno blizu tla da neće boljeti ako padneš -- ali mjesta koja su odabrali za to su me natjerala da šutnem u ništa pokušavajući pronaći nešto za što moje cipele. Bilo je zabavno sjediti vani i razgovarati dok smo gledali druge planinare kako prolaze.

Kad smo se vratili niz stazu i stigli do plaže, pomislili smo da skoknemo do jezera i brčkamo se. Međutim, nitko od nas nije ponio kupaće kostime, a na plaži je bila poprilična gužva -- nerado sam stajao u plićaku oko svih tih obitelji ljuljuškajući se samo svojim gaćama.

"Mogli bismo preplivati", rekao je Ernst.

"Što misliš koliko je daleko?" upitao je Tanner.

"Ne znam . možda pola milje?"

"Naravno, učinimo to", rekao je Tanner.

Dečki su se skinuli u bokserice, a ja sam skinula Slike zaprljanih gaćica, cipele i kratke hlače, nadajući se da je duga majica dovoljno dobar znak skromnosti. A onda smo ušli, isprva stežući ruke uz tijelo jer je voda bila ohrabrujuće hladna, i počeli plivati.

Jasno se sjećam da je Tanner bio taj koji je odlučio da preplivamo, jer nakon što smo prešli nekih stotinjak metara, primijetili smo da Tanner pliva na psećem veslu.

Ernst se okrenuo da lebdi pokraj njega - bavio se prsnim plivanjem, ali to ranije nije primijetio jer Dama u čarapama Barbara bio ispred - i upitao, "Znaš li ti, ovaj, plivati?"

"Čini se da jesam", rekao je Tanner. "Ali nikad prije danas."

Bilo mi je drago što je Ernst bio spasilac. Vjerojatno bi mogao izvesti pristojan bočni udarac. Shvatio sam da nema načina da odvučem Tannera do obale, jer je njegovo tijelo izgledalo kao čisti mišić.

"Trebaš li pomoć?"

"Ne još", rekao je Tanner, i dalje pušući, "ali javit ću ti."

Nismo mu morali pomoći.

Ali onda smo se, naravno, našli kako se penjemo na plažu s druge strane jezera, bez cipela, mokra odjeća prilijepljena uz naša tijela, i nemamo volje skočiti natrag u vodu i preplivati ​​još pola milje. Odlučili smo se pješice vratiti cestom do naše početne točke. Nateove Dobijte masnoću na licu bile su bijele i postale su potpuno prozirne u vodi, zbog čega je izgledao zabrinut. ali ne da će ga ljudi vidjeti.

"Postala je tako mala dok je plivala u toj hladnoj vodi", promrmljao je. Stalno je otvarao svoje bokserice, pokušavajući zagrijati penis na sunčevoj svjetlosti.

"Ako nosim prozirne bokserice", objasnio je, "mogao bih ljudima dati nešto za vidjeti."

Također sam primijetio da sam, dok smo hodali, premještajući se tko je pored koga kako bismo pomiješali razgovore, uvijek završavao u prvom redu. Da, šmugnula sam nekoliko vrhova u Nateov penis, ali pretpostavljam da su i dečki često buljili u mene.

Kad smo se vratili našim stvarima, sagnuo sam se u šumu, skinuo donji dio, iscijedio ga i odlučio ostatak večeri nositi samo kratke hlače. Radije ću biti komandos nego imati mokro donje rublje.

#

Večera nam je stigla iz Walmarta petnaestak minuta dalje.Kupili smo konzervu crnog graha, štrucu kruha, dvije jabuke, četiri granole, bocu crnog vina i gajbu piva. Mora da smo izgledali pomalo blesavo blagajničaru: nas četvero, lica prošarana prljavštinom i znojem i rastopljenom kremom za sunčanje od dana penjanja, moja košulja ukočena od sušenja na zraku nakon plivanja. Nasmiješila sam se i slegnula mu ramenima rekavši "Na odmoru smo." Službenik je kimnuo i našalio se: "Ah, mislio sam da je samo još jedna srijeda."

#

Nakon što smo stigli na vrh planine, Nate i Ernst objesili su svoje viseće mreže, a Tanner je napuhao svoj zračni madrac. Sve što sam imao bila je moja vreća za spavanje, ali kad sam je htio razmotati na mekom komadu tla, Ernst je rekao: "Nema šanse. Molim te, uzmi viseću mrežu. Spavao sam vani puno prije, i. i Baš sam sretan što si došao. Trebao bi probati ovo. Ugodno je." Nasmiješio se i dodao: "Iako je i totalno sranje što nije dovoljno velik za dvoje." Vratila sam mu mali osmijeh prije nego što smo zamijenili mjesta, on je razmotao svoju vreću za spavanje na tlu, a ja raširio svoju unutar viseće mreže.

Zatim smo večerali. Obavili smo grozan posao u kupovini -- definitivno nedovoljno kalorija za nas četvero, a kupili smo i začepljen plutom boca vina bez dobrog načina za otvaranje. Nate je klesao čep malo po malo nožem za guljenje kad se oštrica odlomila i pala u vino. Srećom, već je narezao naše jabuke. I dalje smo pili vino, lagano naginjući bocu natrag dok smo je dodavali uokolo kako bi oštrica ostala unutra i ne bi nam zarezala usne.

Samo sam malo popio. Lagana sam pod najboljim okolnostima -- puna večera i snažan drijemež -- pa ne bi trebalo puno da mi se zavrti nakon dana vani. Grupni seks jebanje u ostavi Popio sam male gutljaje vina, ne više od čaše, i samo pola piva. To je bilo dovoljno da se osjećam uzbuđeno. I pio sam svoje pivo polako, i dalje radeći na svom prvom u vremenu kada su dečki svaki odvojili četiri ili pet.Još uvijek su bili gladni nakon večere i mislili su da će dobiti kalorije iz Budweisera.

"Kvasac, ugljikohidrati, tekućina", rekao je Nate. Od kruha i vode se može živjeti, a pivo je kruh i voda pomiješana u limenci.

Tako smo sjedili na onom malom proplanku na vrhu planine, jeli, zatim pili i još uvijek razgovarali cijelo vrijeme -- stvari poput smiješnih anegdota o našim prijateljima, tračeva o ljudima koje smo svi poznavali i čudnih činjenica od Ernsta. Pričao je neko vrijeme o tome kako bi mogao izgledati život riba udica, onih stvorenja s velikim čeljustima i krupnim zubima koja žive duboko u oceanu i imaju žarulje zaglavljene na glavama. Navodno su sve ženske, one za koje mislimo da izgledaju kao ribe. Mužjaci su mali, a stapaju se s tijelom ženke kada je pronađu. Nisam siguran što je htio reći. pomalo je zastao na kraju. On to ponekad radi. Simpatično je, pogotovo kad s njim niste razgovarali neko vrijeme. Ne nagli završeci, nego priče, sve ono što zna.

Tek nakon što je Ernst završio svoj monolog o ribici, Tanner je predložio da igramo "istina ili izazov". Odmahnula sam glavom.

"Ne", rekao sam. "Ne volim istinu ili izazov. Zašto davati ljudima izbor. Giselle vega pornografija je glumiti istinu i dare, gdje pokušavate saznati čega se ljudi boje i vidite koliko će biti blizu tome. Ali. Mislim, čak i tada. kad god ljudi igraju u, kao, mješovitoj grupi, samo to koriste kao izgovor za razgovor o seksu."

Nate se rugao. "Hm, da. Ne voliš razgovarati o seksu?"

"Seks je cool. Samo mi se ne sviđa ovo pretvaranje. Ako želiš nešto poševiti, zašto bi to morao raditi potajno. Zašto jednostavno ne možemo pitati ljude, želiš li imati seks?"

Tanner je spustio pivo, pogledao me Sasha dith ruske djevojke rusija oči i nasmiješio se. "Želiš li se poseksati?"

"Jesi li ponio kondome?" Pitao sam. I Tanneru je pala vilica. Vjerojatno je mislio da ću ga otpuhati, ali zašto. Bili su slatki, bilo mi je zabavno i maturirali smo. Zašto ovo putovanje ne pretvoriti u nešto za pamćenje?

"Mogli bismo. mogli bismo otići po nešto."

"Pshaw", rekao sam. "Malo sam pripit, vas troje ste pijani, a mi smo na vrhu planine. Večeras se nikamo ne vozimo. Osim toga," dodao sam, "zašto bi taj Walmart bio 24-satno mjesto . Kladim se da su zatvorili u deset."

"Ali ti bi.?"

"Da smo bili pripremljeni. Danas sam se jako dobro proveo. Sada se stvarno dobro provodim. Sa svima vama", dodao sam, smiješeći se Ernstu. On i ja smo to prije radili bez zaštite, ali to je bilo prije godinu dana, dok smo bili u vezi, a ja sam bila na kontracepciji, i Bio sam mu prvi pa sam znao da je sigurno. Ali kasnije sam se zabrinula -- kažu da je kontrola rađanja učinkovita otprilike 98 %, pa što vas onda čeka ako želite imati seks barem sto puta?

Tako da nisam htjela ništa raditi bez kondoma, čak ni s njim. Osim toga, radili smo sve skupa cijeli dan, nas četvero, i pili -- malo je vjerojatno da bi, da smo počeli, ostalo samo mu. ucena za seks price Sumnjam da bih Sexy free shemale želio. Između našeg dana, diplome i činjenice da se svi selimo. dobro. Da smo ponijeli stvari -- punu šaku kondoma, tubu lubrikanta -- Proizvođač najlonske pletenice najlona bih probao sve troje odjednom.

Umjesto toga imali smo, što. Prazna boca (sa nožem u njoj!), dvije viseće mreže, četiri vreće za spavanje, zračni madrac. tri tipa i ja.

Ona tri tipa i dalje su zurila u mene. Uznemireni sami sobom, bez sumnje, jer nisu napravili planove za nepredviđene situacije svi načinima na koje bi se ovo putovanje moglo odvijati. Mislim, naravno, ne biste trebali očekivati ​​da će na bilo kojem putovanju vaši prijatelji htjeti imati seks s vama . ali ponekad hoćemo. Rekao bih da se samo savladaš, pustiš da nekim kondomima istekne i kupi više nego što ti treba.

"Dakle, da bismo ." rekao je Ernst, znatiželjno, ". vi biste .?" Nije izgledao osuđujuće ili tako nešto, možda zato što smo prekinuli davno, ili zato što su mu četiri piva i malo vina za večeru bili puno, ili zato što su to bili njegovi prijatelji.U tom trenutku, smiješeći mi se, izgledao je uzbuđeno.

“Pa nećemo večeras”, nasmijala sam se. “Ali ako želiš razmisliti o tome što mi možda Gotovo, volio bih te gledati kako masturbiraš."

"Želiš da."

"Pa, ne samo tebe, da je po mom. Volio bih vas vidjeti sve troje."

"A ti bi."

"Pa," rekla sam, nonšalantno, "mogla bih se malo skinuti, ako bi ti pomoglo."

Tanner je izgledao kao da se jedva smirio od ideje koju sam možda rekao Da da su me bili spremni propisno zaprositi, ali sada je ubacio:

"I. možemo li na tebe?"

"Što?" Njegovo me pitanje iznenadilo.

"Ne obazirite se na njega", rekao je Nate, otpivši još jednu gutljaj piva. "Stari je gledao previše pornića."

"Misliš da nisam?" rekla sam.

"Dakle, ti." započeo je Ernst. I, gle, naravno, kad smo on i ja imali seks prije, uglavnom je to bila francuska vanilija: on gore, ja gore, on se gurao u mene sa strane ili s leđa, ponekad pušenje, a samo jednom u cijelom dva mjeseca veze jesmo li odradili šezdeset devet koji je trajao više od nekoliko minuta. Kad je završio, tih dana, ušao je u mene.

Ali to je bilo prije više od godinu dana. I, osim toga, tijekom cijelog koledža uvjerila sam se u cijelu američku ideju da postoji razlika između onoga što bi trebala raditi sa stalnim dečkom i onoga što bi mogla učiniti jednu noć iz zabave. Imali smo, znate, "seks za parove". Ovo se činilo kao prilika da isprobam nešto novo.

nacerila sam se.

"Koji kurac, dečki. Rekao sam da vas želim vidjeti kako se skidate, i to sam i mislio. Ako će vam pomoći moje skidanje do golih nogu, ja sam za. A ako se skidam. ." Nisam baš bio siguran kako da objasnim. ". ako se ja skidam . a ti si ." Slegnuo sam ramenima. Dovraga, što ih je briga zašto Ja bih to učinio, nakon što sam već rekao da. "Dakle. da, leći ću između vas troje. erotika (soft porn) Grupni seks Moglo bi biti. ne znam. Moglo bi biti vruće. Samo, kao. javi mi, ili tako nešto, kad budeš blizu?"

Tanner je kimnuo. "Dogovoreno", rekao je.I, "Blizu sam. Samo slušanje da si me približio. Ali, da, ja ću. možemo ti javiti kad ćemo eksplodirati."

A onda smo imali neugodan trenutak. Pristala sam se skinuti. Ova tri muškarca planirala su svršiti. na mi. Ali kako započeti?

"Onda ću samo." počela sam pitati. Ali Ernst je pomogao. On je stvarno dobar momak. Uvijek sam bio pomalo tužan što stvari nisu išle kako treba. Cijelo ovo putovanje nadao sam se da ćemo provesti više vremena zajedno tijekom ostatka tjedna. Što smo i učinili . i uspjeli ostati u kontaktu, kao prijatelji, tijekom cijele diplomske škole . i još šalje e-mailove nekoliko puta godišnje, iako je oženjen. Spavao sam s njegovom ženom. Malo je reći da je seksi.

"Ne, ne," rekao je Ernst, "ne bi trebao početi. Snaga u brojnosti, i sve to. Prvo bismo se trebali skinuti. Onda možete polako. Skinite odjeću ako vam se sviđa ono što vidite. Pravo?" rekao je, pogledavši Tannera i Natea.

Njih dvoje su kimnuli, a zatim su sva trojica ustala i počela se skidati. I tako sam bio tamo, sjedio sam na vrhu planine, držeći poluprazno pivo koje nisam namjeravao popiti, gledajući trojicu muškaraca kako se golu.

Iako nisu priredili neki show -- samo su navukli majice preko glave, skinuli cipele i čarape, zatim izuli kratke hlače i bokserice -- bilo je zabavno gledati. Mjesečina je sjajna. Ako niste probali, trebali biste. Mjesečina čini da svi izgledaju sjajno. Nisu ni gledali kad sam otkopčao svoje kratke hlače i šmugnuo nekoliko prstiju dolje.

Nakon što su se skinule i okrenule prema meni, još nisu imale potpunu erekciju, ali su sve tri izgledale kao da su očvrsnule. Njihovi su kurčevi izgledali veliki unatoč hladnom zraku. Poželio bih da zapalimo logorsku vatru, ali logorske vatre dovode čuvare parka i bilo bi nam prilično neugodno da čuvar parka osvijetli jaku svjetiljku točno usred ovoga.

"Joj, aj," gugutala sam im, svojim tihim klicanjem poput vučjeg zvižduka.Shvatio sam da bi trebao biti lagan. "Gospodo, jeste li spremni za pokretanje motora?" Već sam se igrao sam sa sobom, što su oni sada primijetili. Između toga i sva tri tipa koji su zgrabili svoje kite, trljali se gore-dolje s očima zalijepljenim za mene, imali su brzu erekciju.