Snimanje parova koji se jebaju

Iznajmili smo kuću na plaži za naš ljetni odmor i moja žena Nelly je pozvala svoju prijateljicu Lucy da provede tjedan dana s nama. Ovo je bila jako dobra vijest za mene jer je Lucy vrlo ljupka žena. Nisam je viđao često, ali kad god jesam, nisam mogao prestati maštati o tome kako je ševim. Razvedena je i ne razumijem zašto je još uvijek slobodna. Ona ima trideset četiri godine, prekrasnog tijela i duge plave kose i odijeva se u stilu koji me stvarno pali; visoke pete i kratke haljine, wow. Kad je posljednji put bila kod nas, sjedio sam na sofi nasuprot njoj i Nelly. Imala je vrlo kratku suknju i imala je svoje duge, preplanule noge malo razmaknute dok su zajedno razgovarale. Pretvarao sam se da čitam novine i tako mi se diglo dok sam je gledao. Stalno sam vidio njezine bijele gaćice. Kako bih ih samo volio skinuti i popušiti joj macu.

Lucy je stigla u našu kuću oko šest popodne. Ustala je u tri ujutro, prešla više od pet stotina milja i bila je prilično umorna. Izašli smo na večeru, a ona se presvukla u bijelu haljinu s dubokim izrezom i pružala mi je lijep pogled na njezine pune grudi. Dok sam ulazio iza nje u restoran, zurio sam u njezinu čvrstu zategnutu guzicu i zamišljao kako guram lice među obraze. Znao sam što ću sljedećeg dana i imao sam erekciju tijekom cijele večere.

Rano sam ustala i napravila doručak, a Nelly je rekla da će Lucy pokazati grad. Pitala me želim li poći s njima, ali sam odbio rekavši da imam glavobolju i da bih radije ostao kod kuće. Zapravo, nije me boljela glava, nego jaja. Namjeravao sam pronaći Lucyne gaćice čim su nestale i riješiti se svih svojih frustracija!

Kad su se odvezli, oprala sam suđe i zatim otišla u Lucynu Dječak zaveden od zrelih sobu. Nije mi dugo trebalo da u ormariću pronađem plastičnu vrećicu u kojoj su bili njezin grudnjak i krem ​​gaćice.Pregledao sam grudnjak i Snimanje parova koji se jebaju polizao košarice, zamišljajući da joj ližem bradavice. Imao sam ogromnu erekciju i kurac mi je počeo pulsirati kad sam joj uzeo gaćice i pogledao ih. Bile su male s čipkom oko vrha. Snimanje parova koji se jebaju Pogladila sam tanku, svilenkastu tkaninu i pogledala unutra. Bilo je mrlja na umetku; žuta na tankom kraju i smeđa na drugom kraju. Nije iznenađujuće kad pomislite da je Lucy nosila te gaćice oko petnaest sati i vozila kilometre i milje po vrućem danu. Pitao sam se koliko je puta stala da popiški i možda kaki?

Sve bih dao da popušim Lucynu pičku i ližem joj guzicu, ali to nije bilo moguće. Međutim, ovo je bila sljedeća najbolja stvar.

Ponjušio sam ušitak. O moj Bože, parfem Lucynih najintimnijih dijelova bio je apsolutno izvrstan. Mrlje od mokraće gorko su mirisale, a malo više gore osjetio sam pomalo riblji miris njezine mace. Zatim je i miris njezine guzice bio uzbudljiv. Gledao sam mrlje od kakice i razmišljao o tome kako je ušitak satima bio prisiljen čvrsto stisnuti uz njezin šupak.

Skinula sam se i obukla gaćice. Stao sam ispred ogledala i pogledao se noseći prljave gaćice zgodne žene. Bili su mali i moj tvrdi kurac stršio je daleko iznad vrha. Milovao sam svoja jaja kroz mekani, svilenkasti materijal i gledao kako velika kapljica precuma polako kaplje niz moj kurac i slijeva se na gaćice. Lucy je nosila ovo, rekao sam sebi, ove gaćice su bile oko njezine slatke mace i dupeta i sada su moje.

Skinula sam ih i legla na Lucyin krevet. Omotao sam ih oko kite i počeo masturbirati. Osjećaj njezinih svilenkasto glatkih gaćica na mom penisu bio je izvrstan. Zatim sam polizao ušitak. Mrlje od mokraće imale su oštar okus. Kako bih Gole slike pokemona da mogu sisati Lucynu macu. Zamislio sam da mi čuči preko lica i da sam zavukao jezik u nju.Uskoro sam trebao doći pa sam držao ušitak na nosu i udisao prekrasan miris dok sam drkao. Pucao sam veliku količinu sperme na trbuh i prsa. Ovo je bilo jedno od najboljih drkanja koje sam ikada imao. Očistila sam se i vratila gaćice u plastičnu vrećicu i vratila je u ormarić.

Tijekom tjedna koji je Lucy provela s nama njušio sam joj gaćice gotovo svaki dan; ovo je bio odmor za pamćenje.