Grupna analna kremasta

"Daj, Jime. Prisloni mu leđa!" rekao sam, gledajući Jima kako alatom zabija stup ograde u zemlju. Nastavio sam "Zabij taj stup duboko."

Iznenada je zastao, pogledavši me, s osmijehom na licu. Oboje smo radili na postavljanju ograde, bez košulja, sa sjajem znoja na našim tijelima. Jim je obrisao čelo i vratio se lupanju u stup. Za nekoliko minuta Cassie je izašla do nas s vrčem ledene vode i dvije šalice.

"Mislio sam da bi vam dečki mogli biti zgodni." Rekla je: "Ali jako napreduješ. Trebao bi biti gotov do kraja vikenda."

Napunio sam šalicu, duboko pijući. Hladna voda mi je osvježavala grlo. Krajičkom oka gledala sam Jima kako ispija pola šalice, a ostatak sipa preko glave. Voda mu je kapala s kose i niz prsa. Jim je spustio svoju šalicu i krenuo na sljedeći post.

Cassie mi je prišla da uzme moju šalicu i rekla: "Mogu li s tobom razgovarati o nečemu?" kimnuvši glavom u stranu da bi pokazala da želi otići nekoliko metara dalje.

Slijedio sam je u dvorište i rekla je: "Slušaj, Neil. Gina-Marie i ja smo pili kavu neko jutro kad ste vi otišli u Home Depot. Rekla mi je. Voljela bih da sam to čula od Jima, ali." malo se ugrizla za usnu, raspravljajući hoće li još nešto reći ili ne. Nastavila je ".pa, samo. ne smetam. Zapravo, drago mi je. Jim je bio usamljen, a ti se činiš kao super dečko."

Nisam znala što bih rekla. Bio sam malo zatečen što mi Gina-Marie nije rekla za razgovor, ali vjerojatno je zaboravila. Rekao sam "Cassie, ja sam."

Prekinula me: "Nemoj biti. Grupna analna kremasta Neka ti ne bude žao. Drago mi je. U početku sam bila povrijeđena, jer nitko ne voli tajne, ali vidim kako se vas dvoje tako dobro slažete, drago mi je."

Pogledao sam je na trenutak i rekao: "Htio sam reći, drago mi je da znaš. Ne volim tajne. Zna li Jim da ti znaš?" Osjećao sam se glupo izgovorivši takvu rečenicu.

Kimnula je, rekavši: "Razgovarali smo o tome. Gotovo je prerasla u svađu.Ali htio sam razgovarati s tobom o nečem drugom." U tom trenutku Jim je prišao, a Cassie ga je pogledala govoreći: "Hej, dušo, upravo sam pričala Neilu o našem gostu."

Jim joj je kimnuo, a ona je nastavila: "Moja dugogodišnja prijateljica, Veronica dolazi kod nas nekoliko tjedana."

Slegnuo sam ramenima, ne znajući kamo ovo vodi.

"Veronica." zastala je na trenutak, gledajući u Jima, a zatim opet u mene, "nekoć je bila Tom. Prije nego što je prešla, Tom i ja bili smo ljubavnici godinama."

Pogledao sam Jima kako bih procijenio njegovu reakciju, ali nedostatak jedne natjerao me da shvatim da on to već zna.

"Veronica dolazi kod nas nekoliko tjedana. Samo sam htjela da znaš. Stiže za nekoliko dana." Rekla je.

– Apsolutno, nema problema. Odgovorio sam. "Učinit ćemo da se osjeća dobrodošlo. Možda bismo trebali napraviti još jedan roštilj. Znaš, da proslavimo završetak ograde, kad Veronica bude ovdje."

Kad sam završio s tim, Gina-Marie je izašla iz kuće i krenula prema nama. Jim i ja smo se vratili prema ogradi, dok je Cassie prišla ususret Gina-Marie. Podigao sam alat, zabijajući posljednji stup ograde.

Jim je rekao: "Oprosti, prijatelju, nisam te imao priliku upozoriti. Ispali smo to neku večer i sve je izašlo na vidjelo."

Nastavio sam udarati u stup.

Nastavio je: "Malo se zahuktalo, ali kad smo oboje prestali plakati i vrištati, imali smo sjajan razgovor. Od srca do srca. Mislim da je za nju bilo oslobađanje čuti to. Čuti sve. Znala je, ali nikad nije željela detalje. Sinoć ju je zanimalo čuti o tome."

Spustio sam alat i stavio mu ruku na rame govoreći: "Hej, u redu je. Ako si ti dobar, a ona je dobra." gledajući Cassie, a zatim se osvrćući "onda sam ja dobar. Jesmo li dobri, ili trebamo li ga malo ohladiti?"

Jim je imao zbunjen pogled na sekundu, a zatim je rekao: "Oh, ne. Dobri smo. Odlični smo. Ona je dobra s tim, a znam da je i tvoja žena. Nema više skrivanja."

Nastavili smo raditi, gradeći ogradu do kasnog poslijepodneva, a onda sam se istuširao i pridružio Neilu na njegovoj palubi uz nekoliko piva i hamburger. Gina-Marie je bila u kući i pomagala Cassie sat vremena, a onda su obje djevojke izašle s pićem u rukama. Vidio sam da je Gina-Marie postala malo pripita, a mislim da je i Cassie bila. Činilo se da su svi dobro raspoloženi, smijali su se i šalili.

"Dakle, dečki", rekla je Cassie, "Gina-Marie i ja smo razgovarale." Zastala je na trenutak raspravljajući, a zatim je nastavila ". Pariz Seks pod tušem i rekla je da ne znam što propuštam. Normalno, gledanje dva tipa kako se slažu ne čini mi se." Pogledala je Gina-Marie i rekla: "Ali očito sam razborita." Isplazila je jezik Gina-Marie. To je očito bio dio njihova razgovora.

Gina-Marie je uskočila, spasila Cassienu neugodnost, rekavši: "Pa, mislim da bi nama objema bilo vruće gledati vas dvoje, i tko zna. Možda će uživati ​​u tome. Svi smo mi ovdje punoljetni. Postoji puno ljubavi među nama. Neil. Jim. Što misliš?"

Jim je bio ukočen u stolcu poput jelena u svjetlu farova. Nije znao što misliti ili učiniti. Gina-Marie je tada završila govoreći: "Ako se pokaže da je previše, možemo jednostavno stati ili ući unutra."

Cassie je rekla: "Ne, ne želim da prestanu. Jime, volim te. Znam da nemamo konvencionalni brak, ali volim te. Ti si moj najbolji prijatelj i ne želim nikakav tajne. Više od toga, želim gledati kako se osjećaš dobro."

Um mi je već vrtio oko toga kako će ovo ići i počeo sam namještati svoj otvrdnuti kurac u kratkim hlačama. Jim je pogledao, vidjevši da se prilagođavam, i polizao usne radeći isto. Jim je počeo govoriti "Dušo, jesi li sigurna?."

Cassie ga je prekinula: "Nema više razgovora. Jime, ako odmah ne skineš kratke hlače, doći ću tamo i skinuti ti ih."

Očito je ova Cassiena strana nešto što Jim prije nije vidio. Rekao je "uh, da, draga." I ustao.

Mogao sam reći da se osjeća pomalo neugodno zbog ovog Cassienog iskaza moći, pa sam skliznuo sa stolice na koljena ispred njega i rekao: "Evo, daj da ti pomognem s tim." Dok sam mu odgurivao ruke i počeo mu otkopčavati kratke hlače.

Otkopčala sam i otkopčala njegove kratke hlače i pustila ih da padnu na pod. Dok je izlazio iz njih, počela sam trljati Jimov kurac kroz njegovo donje rublje. Činilo se kao da ga cijela ova situacija pomalo uznemiruje jer je još uvijek bio mekan.

Nježno sam povukla njegovo donje rublje i nježno ovila ruku oko njegove meke kite. Prvo sam mu polizala jaja, osjetivši taj rajski mošusni miris, zbog čega mi je vlastiti kurac počeo napinjati gaćice. Podigla sam pogled prema Jimu, a on je zurio u Cassie. Rekao sam: "Pogledaj me, Jim. Pogledaj me kako ti sisam kurac kao drolja kakva znaš da jesam."

Jim je prekinuo kontakt očima sa svojom ženom, gledajući dolje u mene dok sam stavljala cijeli njegov mekani kurac u usta. Nos sam pritisnuo njegove meke stidne dlake. Osjetila sam kako mu se kurac počinje stvrdnjavati u mojim ustima i čula sam kako ječi. Zgrabila sam ga za bokove, držeći ga potpuno u ustima, osjećajući kako mi počinje rasti u grlu. Zadržavala sam dah, njegov mi je kurac blokirao dišni put, ali mogla sam reći da se osjeća dobro. Nakon otprilike 15 sekundi, povukla sam se, njegov kurac prekriven mojim grlom slinio je, oči su mi suzile od napora. Seks pod tušem Maheršala Ali Njegov čvrsti kurac sada ispred mene, počeo sam ga milovati, koristeći slinu kao lubrikant.

Jim mi je stavio ruke na potiljak i privukao me bliže, ponovno natjeravši moja usta na njegov kurac. Sada sam ozbiljno počela sisati, pomičući ruku naprijed-natrag po njegovom kurcu dok mi je jebao usta. Nekoliko puta je tako snažno gurnuo da sam zagušila usta. Zagrcnuo sam se i jebao lice svog života i izvodio sam to pred Gina-Marie i Cassie. Mogao sam osjetiti kako mi iz vlastitog penisa curi predsvrša u kratke hlače.

Nakon nekoliko minuta brutalnog jebanja u lice koje sam volio svaku minutu, Jim je usporio korak i odmaknuo se.Pomogao mi je da ustanem, govoreći "Ja sam na redu."

Okrenuo me za 90 stupnjeva, tako da su nas cure gledale iz profila. Pogledala sam ih dok mi je Jim svlačio kratke hlače. Gina-Marie nas je pozorno promatrala, dok je Cassie sjedila u naslonjaču. Vijetnamska tinejdžerka su joj bile malo raširene, trljajući vlastitu macu kroz haljinu. Gina-Marie se nagnula prema Cassie i rekla: "Nisam li ti rekla da je ovo vruće?" Cassie nije ništa odgovorila, samo je kimnula, očiju zalijepljenih za Jima, dok je on lizao precum s vrha mog penisa, a zatim ga progutao u svojim ustima.

Zastenjala sam i pogledala dolje u Jima. Gledao je gore u mene, dok je moj kurac ulazio i izlazio iz njegovih usta, dok mu je glava pomicala na mom kitu. Izašao sam iz kratkih hlača i donjeg rublja koji su mi bili do nogu i skinuo majicu. Jimova su usta bila tako mokra i vruća i bilo je tako dobro. Osjećala sam se kao da mogu svršiti, ali htjela sam da potraje. Pogledao sam i vidio Gina-Marie kako sada malo trlja svoju macu, dovršavajući svoje pivo, a Cassie je podignula haljinu i zavukla ruku u gaćice. Malo sam povukao svoj kurac i razigrano zadirkivao Jima da ga nekoliko puta udarim po licu. Lizao mi je tijelo od dna do vrha kao bombonjeru i sisao mi jaja.

Čula sam Cassie kako tiho stenje, očiju prikovanih za muža. Jim me uhvatio za bokove i okrenuo me, okrenuvši se od sebe, a ja sam se dobrovoljno sagnula. Snažno me zgrabio za guzice, raširivši ih i počeo mi jesti guzicu. Bilo je tako dobro da su mi koljena htjela klecati, ali ostala sam na mjestu dok sam osjećala njegov jezik u i oko svoje rupe. Stenjala sam poput kučke u vrelini, s mojim polutvrdim kuracom ispod mene s dugom kapaljkom prozirnog pređuma. Pogledao sam i vidio obje djevojke kako sada guraju prste unutra i van iz svojih mokrih mačkica.

Jim je ustao iza mene, stavivši ruku na moja leđa da mi da do znanja da ostanem tamo. Osjetila sam njegov tvrdi kurac na ulazu u svoju mokru guzicu.Pogledao sam Gina-Marie, zurio u nju požudno, Azijska lezbejska seks priča sam osjećao kako Jim gura svoj tvrdi član u mene. Osjetila sam kako glava ulazi, a zatim polako i ostatak njega. U glatkim, dugim sporim potezima, Jim me počeo jebati, pomičući se cijelom dužinom svog penisa i iz mog dupeta. Čuo sam ga kako još malo pljuje po njemu, dodajući malo potrebnog lubrikanta, a onda sam počeo gurati dupe natrag o njega.

Osjećaj njegovog penisa u mojoj guzici, koji me ispunjava, dok sam bio sagnut nad stolicom, držeći se za oslonac, znajući da naše žene silaze da gledaju, bio je tako erotičan za mene. Pogledao sam prema Gina-Marie, a ona je jednom rukom gurala svoju praznu pivsku bocu u i iz mace, a drugom se rukom držala za ruke s Cassie. Cassie je također dodirivala svoj klitoris, poluzatvorenih očiju, gledajući svog muža kako me jebe.

Jim je malo ubrzao tempo, a ja sam namjestio noge da dobijem bolji kut. Jimovi dugi udarci sada su pogađali moju prostatu. Čvršće sam zgrabio stolicu ispred sebe, Seks pod tušem dišući, stenjući.

"Oh, jebote. Jim. Tvoj. Kurac." Dahnula sam. "Osjećaj je tako jebeno dobar. Molim te. Bože. Nemoj prestati. Nastavi me jebati." Mogao sam osjetiti kako se u meni stvara topao osjećaj. Bila sam blizu orgazma bez ruku. Očajnički sam želio posegnuti dolje i zgrabiti vlastiti penis, ali nisam mogao. Uopće nisam htio pasti niti promijeniti kut.

"To je to, Neil." rekao je Jim. mazanje šlagom price "Uzmi. Uzmi moj kurac. Guzica ti je nevjerojatna."

Osjetila sam kako moj orgazam počinje, poput dugog krešenda, nadolazeći i nadilazeći točku za koju sam mislila da mogu još izdržati.

"Jebote. Dolazim!" Vrištao sam "Jače. Jebi me. Nemoj stati!"

Sperma je pucala iz mog kite koji se njihao ispod mene. Moja sperma prskala je Pelene za plivanje za odrasle cijeloj palubi, stolici za koju sam se držao, a nekoliko kapi mi je udarilo u prsa. Činilo se kao da je trajalo nekoliko minuta, val za valom ekstaze i beskrajne količine sperme i grčeva. Jim me doslovno jebao do sperme.Svaki put kad bih pomislila da je gotovo, njegov bi se kurac ponovno zabio o moju prostatu, izazivajući novi osjećaj.

Pogledao sam djevojke, a Gina-Marie je već svršila, a boca joj je ležala između nogu, prekrivena djevojačkom spermom, a maca joj je bila malo natečena i crvena. Cassie je čvrsto držala Gina-Marienu ruku, očito se spremajući svršiti, bijesno trljajući klitoris.

Čuo sam Jima kako stenje: "Neil. Svršit ću. Ja ću."

Odmaknula sam se od Jima, brzo se okrenula i pala na koljena. Otvorila sam usta, pogledavši ga požudno, poput porno zvijezde.

Čula sam Cassie kako skviči, kao da svršava, ali pokušavajući spriječiti da bude glasno.

Jim je zgrabio vlastiti penis, bijesno ga milujući nekoliko puta, i eksplodirao. Na lice mi je ispalio 6 ili 7 hrpa vruće, ukusne spunkte, a dio mi je pao u otvorena usta. Progutao sam ono što sam uhvatio, otvarajući usta za još. Sperma mi je bila u kosi, preko čela, na gornjoj usni koja mi je curila u usta.

Cassie je još uvijek stenjala, promatrajući ovaj nepristojan prizor. Nisam želio skinuti pogled s Jimovog slasnog kite, ali mogao sam je čuti u jeku orgazma.

Jimov penis je još curila sperma, a ja sam uhvatio svaku kap na svom jeziku. Nakon što je prestao, polizao sam mu glavu penisa da uzmem posljednju kap i pogledao djevojke. Gina-Marie je imala veliki osmijeh na licu, još uvijek držeći Cassienu ruku. Cassie je bila zajapurena, raširenih nogu vidjela je macu, a ispred nje se protezao ogroman mokar trag koji se protezao preko njezine stolice i nekoliko stopa na terasi.

Skinula sam malo sperme s lica i rekla "Hvala ti, Jime, to je bilo nevjerojatno."

Gina-Marie je rekla: "Neil, nisi to mogao vidjeti, ali nešto si propustio dok ti je Jim blistao lice. Cassie je prskalica."

Cassie je odmah pocrvenjela, stisnuvši noge.

Gina-Marie je nastavila: "Molim te, nemoj se sramiti. To je bilo jebeno vruće. Htjela sam ponovno svršiti kad sam to vidjela."

Cassie je ustala, popravljajući haljinu, prišla Jimu koji je u tom trenutku još uvijek bio bez hlača i ošamarila ga po licu bez upozorenja. Svi smo se ukočili u pokretu, u strahu što će se ovdje dogoditi. Možda smo otišli predaleko?

Cassie je rekla "To je zato što mi ovo nisi ranije pokazao!" a zatim ga je poljubila. Obukla sam se, i očistila ostatak sperme sa lica. Gina-Marie je rekla da ravna svoju odjeću, dok su Jim i Cassie imali svoj trenutak. Prišao Lovers sex store uzeti još jedno pivo za sebe. Jim je također prišao da uzme jednu i imao je najveći osmijeh na licu.

Dok sam uzimala pivo iz hladnjaka, Jim se sagnuo, s rukom na mom dupetu i šapnuo mi na uho: "Hvala. Mislim da si mi upravo spasio brak."

Uzvratila sam osmijeh i njemu i rekla "Bilo kada. film Seks pod tušem Bilo kada."