Jebanje velikih sisa u dupe

Sljedeća tri dana, nakon što smo se mama i ja seksali u hotelskoj sobi dok je tata vodio moj kanjoning, ostali smo u istom malom selu. I nije bilo niti jedne prilike da mama i ja budemo same. Tata je uvijek bio u blizini.

S jedne strane, laknulo mi je, jer prije svega osjećao sam se nekako loše zbog oca. Uostalom, dvaput sam mu pojebao ženu, tjedan dana prije. A drugo. još uvijek nisam bio siguran je li u redu poseksati se s vlastitom majkom. Mislim. svaki put kad su nam se tijela dodirnula. na brodu, i u vlaku, i onda u hotelskoj sobi. bilo je nevjerojatno. naelektrizirano. ali svaki put nakon toga, kad sam bila sama opet sam se osjećao loše. Osjećao sam se čudno. Mislim, učinio sam nešto što je bilo zabranjeno na toliko razina.

S druge strane, osjećao sam se napaljeno gotovo 24/7. Svaki put kad sam pogledao mamu, pomislio sam kako izgleda gola. Razmišljao sam o tome kako se osjeća njezina koža i tijelo. Razmišljao sam o tome kako se njezina ruka i maca osjećaju oko mog kurca. Da skratim priču: bilo mi je prilično teško odvratiti pažnju i razmišljati o normalnim stvarima.

Tako sam trećeg dana nakon incidenta s kanjoningom osjetio prilično olakšanje što smo spakirali torbe i napustili malo selo. Osjećao sam olakšanje što sam otišao iz hotela, jer svaki put kad sam legao u krevet, pogledao sam vrata koja su povezivala moju sobu s maminom i tatinom sobom i pomislio kako gledam mamu kako se dira i odmah sam pogledao dolje na pod vidjeti je li bila još jedna bilješka. Ali nikada nije bilo druge bilješke.

Pa kad sam nosila torbe do autobusa, nikad se nisam osvrnula.

Plan nam je bio da se autobusom odvezemo do sljedeće destinacije. Jebanje velikih sisa u dupe Nije to bio autobus koji je služio za javni prijevoz, već jedan veći, koji je služio za putovanja autobusom i međugradske prijevoze. Vrijeme polaska je bilo 01:00. A vrijeme dolaska na našu novu destinaciju za odmor bilo je 7 ujutro.

Kad sam stigao do autobusa, bio sam skoro zadnji koji je stigao. Mama i tata su već bili tamo.Kad sam izašla iz hotela, tata je viknuo da predam svoje torbe vozaču autobusa i tada su i mama i tata ušli u autobus.

Pa sam polako prišao autobusu i samo stavio torbe na tlo ispred autobusa. Zatim sam polako otišao do prednjeg dijela autobusa i također ušao. Dok sam se penjao uz tri stepenice i polako hodao niz otok, vidio sam da je u cijelom autobusu samo osam ljudi. Tako da je lako bilo pedeset ili šezdeset praznih mjesta.

Sljedeće što sam primijetio je da je svaki putnik osim mame, tate i mene imao oko šezdeset ili sedamdeset godina. Osim toga, naravno, već je pao mrak, pa su svi izgledali prilično umorno.

"Ovo će Jebanje velikih sisa u dupe zabavna vožnja", pomislio sam u sebi.

Nekoliko mekih svjetala postavljenih iznad sjedala bilo je upaljeno, ali osim toga, i unutrašnjost autobusa je bila prilično mračna. Dok sam se dalje spuštao niz otok, vidio sam da mama Teen bbs gol tata sjede u četvrtom redu. Oboje su me pogledali i nasmiješili se. Naravno da su mislili da ću ja vjerojatno zauzeti red ispred njih ili onaj iza njih. Ali nisam imao namjeru to učiniti. Pa sam samo kimnuo niz otok da dam znak roditeljima da ću sjesti straga.

Svi ostali putnici u autobusu također su sjedili uglavnom u prednjem dijelu autobusa. Bilo je savršeno. Otišao sam do kraja autobusa. A onda sam sjeo u zadnji red.

Zadnji red bio je jedini koji se sastojao od pet sjedala. Naravno, uzela sam onu ​​tik do prozora. Pa kad sam sjeo, skliznuo sam naprijed do ruba sjedala. Htio sam se smjestiti što je moguće udobnije. Planirao sam prespavati cijelu vožnju.

Pa kad sam se naslonio, shvatio sam da vidim samo vrh glava ostalih putnika. Nitko me zapravo nije mogao vidjeti tamo. Tako je barem bila jedna dobra stvar. Nitko nije htio razgovarati sa mnom tijekom cijele vožnje. Nitko mi ne bi išao na živce.

Pa sam izvadio svoj iPod, uključio glazbu i zatvorio oči.Nakon desetak minuta osjetio sam da se autobus kreće. Otvorio sam oči samo na sekundu. Nisam mogao vidjeti što se događa vani. Bio je posve mrak. Pogledao sam prema prednjem dijelu Veliki tinejdžerski rezultati. Nisam vidio nikoga. Pa sam ponovno zatvorio oči. Mora da sam spavao sat vremena ili tako nešto. Košutnjak Prvi put Mislim, nikad nisam potpuno zaspao, ali Mišićavi medvjed kurac malo zadrijemao. kad sam osjetio da me netko dodirnuo po ruci.

Otvorila sam oči i trebalo mi je nekoliko sekundi da se vratim u stvarnost. Ali onda sam vidio da mama sjedi pored mene.

Ugasio sam glazbu i sklonio iPod, a zatim sam je pogledao. Srce mi je odmah počelo jako brzo kucati, a nisam znao zašto.

— Otac ti spava.

Nisam ništa rekao. Znao sam da tata može spavati posvuda. U avionu. U vlaku. Nije me iznenadilo što je zaspao. Ali mislio sam da je i mama do sada već zaspala.

"Kao i svi ostali."

Malo sam se pomaknuo u stolici da pogledam prema prednjem dijelu autobusa. Drugim putnicima više nisam ni vrh glave vidio. Mislio sam da su vjerojatno i kliznule iz sjedećeg u udobniji položaj.

Zatim sam ponovno pogledala mamu.

"Možete li vidjeti prednji dio autobusa?"

Kimnuo sam. Mama je cijelo vrijeme šaputala. I nisam se usudio govoriti. Ionako zapravo nisam znao što bih rekao.

"Pazi na otok!"

Kimnuo sam po drugi put.

A onda se mama izula iz cipela i stavila noge na sjedalo u sredini reda. Legla je i sekundu kasnije njezina glava naslonila se na moj gornji dio prsa. A onda je mama podignula moj džemper. samo malo.

I još jednu sekundu kasnije, osjetio sam da mi mama radi na gumbu na hlačama. Kad je bio otvoren, mama mi je spustila patentni zatvarač. Odmah mi je otkucaj srca postao još brži nego prije. Pogledao sam niz otok. Nisam vidio nikoga.

Nosio sam široke bokserice ispod hlača. Imao je još jedan mali gumb na kojem je mama sada radila. Kad se i taj gumb otvorio, mamina je ruka posegnula unutra.

Čim su mi mamini prsti dotakli kurac, skoro sam skočio na noge. Bio je to tako naelektriziran osjećaj.

Ali mamini prsti nisu baš zgrabili moj kurac, kao u vlaku. Upravo mi je izvadila kurac iz bokserica.

Sada je moj kurac bio na otvorenom. s maminom rukom na njemu. u autobusu. sa sedam ili osam drugih putnika. vozačem autobusa. i mojim tatom.

Mozak mi se vrtio. Prvi put Deni Di Mislio sam da nema šanse da se mama i ja poseksamo u ovom autobusu. Ali nije me ni mazila. Bilo je kao da je mama samo gledala moj kurac.

Mama je i dalje držala moj kurac između kažiprsta i palca, kad je odjednom cijelim tijelom skliznula dalje prema dolje. Sada je njezina glava počivala na mom trbuhu.

A onda sam to osjetio. Kažiprstom i palcem mama je lagano povukla moj kurac da ga povuče u zrak i prema sebi. Sekundu kasnije osjetio sam njezin topli dah na vrhu penisa.

O moj Bože. Hoće li stvarno učiniti ono što ja mislim da jest?

Oči su mi bile usredotočene na otok. Nisam se usudio pomaknuti.

A onda se nešto promijenilo. Penis mi je bio hladan otkad ga je mama izvukla iz mojih hlača, ali sada mi je vrh penisa bio topao. A onda je osjećaj postao još intenzivniji, jer sam osjetio mamine usne oko svog tijela. A onda sam osjetila mamin jezik.

Nisam mogao vjerovati. Mama mi je zapravo popušila tamo u autobusu.

Mama je i dalje s dva prsta držala moj kurac i počela sisati vrh penisa. Svaki put kad bi ga mama sisala, osjećao sam kako mi još krvi curi u kurac. Kurac mi je postao tvrđi i veći u maminim ustima.

Isprva je mama imala cijeli moj penis u ustima, no ubrzo je postao prevelik za njezina usta. Također, njezini su prsti išli s moje osovine do mojih jaja. Više nije morala držati moj kurac, jer je sada bilo dovoljno teško stajati samostalno.

Čim su njeni prsti dotakli moja jaja i mama ih počela maziti, masirati i maziti, zapljusnuo me novi val zadovoljstva.Opet sam pomislio da moram iskočiti iz svog sjedala, ali umjesto toga sam objema rukama uhvatio mamu za potiljak.

I dalje sam promatrao otok. Morao sam se pobrinuti da se nitko ne probudi. Morao sam se pobrinuti da nas nitko ne vidi. Morao sam se pobrinuti Američka srednjoškolka nitko ne vidi mamu kako mi puše kurac.

I čovječe, je li mi popušila kurac. Bilo je apsolutno nevjerojatno. Njezin se jezik cijelo vrijeme igrao s vrhom mog kuraca. Mama je voljela sisati glavu.

Ali kad sam je uhvatio za glavu, nenamjerno sam je gurnuo prema dolje. Čineći to, mama je malo povukla jezik unatrag kako bi mogla uzeti još mog kuraca u usta. Valjda je mama mislila da sam to napravio namjerno, jer nakon toga više nije samo sisala vrh mog kuraca. nije samo vrtjela jezikom po glaviću penisa, nego je pokušala progutati što je više mog kurac mogla.

Naravno da je moj kurac do sada bio potpuno uspravan. Bilo je teško kao što je bilo na brodu, u vlaku iu hotelskoj sobi. Bilo je čudno. Imao sam dojam da nikad nije bilo ovako teško dok sam se seksao sa svojim djevojkama.

A onda je mama stala. Gotovo cijeli moj kurac bio joj je u ustima, ali više nije mogla progutati. Onda je mama počela pomicati glavu gore-dolje. I stvarno je pomicala usta gore-dolje po mojoj osovini. Moj kurac joj je zamalo iskočio iz usta, ali onda se spustila i ponovno ga progutala. I svaki put se spustila što je dalje mogla.

Bilo je nevjerojatno. Osjećao se tako neodoljivo sjajno. Ubrzo mi je kurac bio prekriven maminom slinom. Naravno to je dovelo do toga da je moj kurac lakše klizio u mamina usta. I kliznuo joj je dublje u usta.

Uskoro je mamina brada dotakla moj trbuh. Moj kurac je nestao skroz u njezinim ustima.

Pretpostavljam da se mami svidjela ta činjenica, jer čim je njezina brada dotakla moj trbuh, mama je zastala i pomaknula glavu. Samo je ostala tamo. S mojim kurcem skroz u njezinim ustima.

Nisam mogao vjerovati. u gužvi price Niti jedna djevojka nikada nije uspjela uzeti moj cijeli kurac u usta.Stavio sam obje ruke na maminu glavu i počeo je polako milovati po kosi. Skoro sam zaboravio pogledati niz otok. Bio sam tako izvan sebe.

A onda je mama ponovno počela micati ustima gore-dolje po mom kurcu. I shvatila je da je prekriveno njezinom slinom, jer je skinula ruku s mojih jaja i stavila svoje prste preko mog tijela. I svaki put kad su joj se usta popela do vrha mog penisa, mama je rukom pomilovala moj kurac.

A onda je pronašla novi ritam. Ona je polako. i mislim jako polako, pomaknula svoja usta cijelom dužinom mog tijela. A kad se polako vratila, prstima je pomilovala moj kurac ne samo jednom, već tri ili četiri puta.

Osjećao se tako nevjerojatno. Teško sam disala. I tada sam osjetio da ću doći. Bilo je previše. Cijeli osjećaj mame kako mi puše kurac u autobusu, i način na koji je to radila, bio je previše za mene.

Pa sam otvorio oči. Nisam ni shvatio da sam ih zatvorio. Odmah sam pogledao niz otok. Ništa. Hvala Bogu.

Ali onda sam se vratio na zemlju. Znao sam da ću svršiti.

“Mama. stani.”, tiho sam dahnula.

Ali mama nije stala. Nisam znala što da radim. Možda me nije čula. Bio sam tako zadihan da nisam mogao čuti.

Zgrabio sam mamu za ruku. A onda je stala. Držala je moj kurac u ruci i lagano okrenula glavu.

Znala sam da ne mogu govoriti. Bila sam toliko zadihana da nisam znala mogu li šaptati. Nisam htio govoriti preglasno. Nisam htio nikoga probuditi.

Pa sam izgovorio riječ:

"Maramice!?"

Ovaj put me mama razumjela. Odmahnula je glavom. A onda je pogledala lijevo i desno. Pretpostavljam da je nešto tražila.

Sve to vrijeme nastavila je vrlo polako milovati moj kurac.

A onda je ponovno podignula pogled. Nasmiješila se. sveštenik Prvi put tek jedva, ali primjetno. A onda je trepnula. Samo jednom i to vrlo polako.

A onda je ponovno okrenula glavu. A sekundu kasnije moj se kurac vratio u njezina usta.Prije sam bila blizu orgazma, ali cijelo to vrijeme dok moj kurac nije bio u maminim ustima nije promijenilo činjenicu da sam i dalje bila blizu. Mislim, i dalje me mazila cijelo vrijeme.

Dakle, nakon što su se mamina usta pomaknula s vrha mog penisa na dno moje osovine još samo pet puta, osjetio sam kako mi se orgazam ponovno približava.

Stavio sam obje ruke na maminu glavu i uzdahnuo:

"Mama."

Mama je točno znala što mislim, jer su joj se usta zaustavila na vrhu mog penisa. Mama je ustima obuhvatila vrh mog kuraca i ponovno ga počela sisati. Njen jezik se kretao oko vrha mog kurca. Svaki put kad bi došao u kontakt s otvorom, naježila bi me niz kralježnicu.

Nisam više ni osjećao noge. Trnci su barem zadnjih minuta.

A onda je mamino maženje postalo sve brže i brže. Pomicala je ruku gore-dolje po cijeloj mojoj osovini. Ali cijelo vrijeme držala je vrh mog kuraca u ustima.

A onda sam se spremao doći. Opet sam uzdahnuo:

"Mama."

A onda više nisam osjećala mamin jezik na svom kurcu. Nisam više osjećao njezine usne oko moje osovine. Ali njezina me ruka i dalje milovala. A glava joj je ostala na istom mjestu. Mora da je samo više otvorila usta.

I onda sam došao. Morao sam. Upucao sam svoj teret. Nisam zapravo znala gdje, jer je mamina glava sve zaklanjala, ali više se nisam mogla suzdržati.

I nakon snimanja četvrtog tovara, nisam mogao vjerovati, ali opet sam osjetio mamina usta. Sperma mi je i dalje nestajala iz penisa, ali mama nije marila. Ponovno je počela sisati vrh mog penisa. Pretpostavljam da je progutala čak i prvih nekoliko doza sperme. I također je progutala ostatak.

Zavalio sam se u sjedalu. Sva energija koju sam imala napustila je moje tijelo. Nisam mogao vjerovati koliko mi je teško palo. A mama je sve progutala. Čak je držala moj kurac u ustima dok nije postao mlohav. Više nije micala jezikom, vjerojatno je znala da mi je kurac u tom trenutku ultra osjetljiv, ali mi je držala kurac u ustima.

Nakon nečega što se činilo kao zauvijek, pretpostavljam da se mama vratila na zemlju. Pažljivo mi je vratila penis u hlače, zakopčala oba gumba i patentni zatvarač, a zatim se uspravila.

Nasmiješila mi se i zatim ponovno obula cipele. Nakon što je završila, ponovno me pogledala, jednom obrisala prst preko usana i ponovno mi se nasmiješila.

A onda je ustala i otišla niz otok do prednjeg dijela autobusa.

-------

U još jedno malo europsko selo stigli smo u 7:20 ujutro. Naravno, nisam uopće spavao. Nisam mogao spavati. Pomislila sam na mamino pušenje. Kako uopće možete zaspati kad o tome razmišljate!?

Naravno, tata se dobro odmorio. Mama je spavala barem nekoliko sati.

Pa smo se prijavili u novom hotelu. Nismo baš puno radili cijelo jutro. Ručali smo u hotelu, a onda je tata imao sjajnu ideju da nakon ručka odemo na planinu. Tako smo šest sati hodali kroz brojne šume i uz brdo. Bilo je užasno.

Naravno, volio bih to na normalan dan. Pogled je bio sjajan i sve, ali sam bio prokleto previše umoran.

Jedino o čemu sam razmišljao bilo je spavanje. i mamin jezik oko mog kurca. Bio sam tako napaljen cijeli dan. Seks mi je bio jako potreban, ali naravno nisam znao hoće li za to biti druge prilike.

Dakle, kada smo se vratili u hotel, bilo je već 20 sati. Htjela sam odmah u svoju Velike slike penisa, ali roditelji su inzistirali da prvo moram jesti. Pa sam ručao s njima.

Jedina dobra stvar u vezi s tim bila je ta što smo mama i ja nekako mogle uvjeriti tatu da bi sljedeći dan trebao biti opušteniji od onog koji smo imali taj dan. On se složio. Hvala Bogu.

Pa kad sam se sljedeći dan probudila, nisam zapravo znala što su mama i tata planirali. Sreli smo se za stolom za doručak dolje u blagovaonici i tata mi je rekao da se trebam presvući i spakirati kupaće hlačice.

Kad sam izašao iz hotela sat vremena kasnije, očekivao sam da ćemo provesti dan na jezeru, ali mama i tata su imali druge planove.Dok smo šetali, tata mi je pričao o planu za taj dan.

"Ova je regija poznata po svojim termalnim izvorima i toplim izvorima. Dakle, idemo u termalne toplice. Imaju termalne kupke, whirlpoole, bazene s toplom Fotografije golih trudnica, saune, parne saune i još mnogo toga. Bit će zabavno. Opuštajuće. Samo kao što ste vas dvoje željeli."

Da budem iskrena: nisam bila pretjerano oduševljena. Mislim, da, bilo je bolje nego penjati se na planinu, ali nije zvučalo baš uzbudljivo.

Dakle, kad smo stigli tamo, prvo što sam primijetio, prije nego što smo se presvukli u kupaće kostime, bilo je da je ovo termalno kupatilo ogromno. I na moje iznenađenje, izgledalo je prilično nevjerojatno.

Pa je mama otišla u žensku svlačionicu, a ja i tata u mušku svlačionicu da se presvučemo u kratke kupaće hlače.

Kad smo izašli, mame nije bilo. Dok smo čekali, pokušao sam pregledati cijelo mjesto. Ispred nas je bio ogroman bazen. Uz prostor za presvlačenje s desne strane nalazio se znak koji vodi do saune. Pretpostavljam da "sauna" znači "sauna" na svim jebenim jezicima, jer sam to mogao nekako prevesti, pa sam znao što piše.

Na suprotnoj strani bio je još jedan znak koji je vodio do drugog privatnijeg područja. Nisam baš razumio što točno piše, ali kako sam to preveo, činilo se da tamo možete dobiti sve vrste masaža.

A onda sam se ponovno okrenula tati. Htjela sam mu ispričati o svojim viđenjima, ali sam onda zaboravila na to jer je mama izašla iz svlačionice. Nosila je ljubičasti bikini i zaista je izgledala nevjerojatno. Imala je sjajno tijelo za 41-godišnjakinju.

Kad je mama izašla, nasmiješila nam se.

– Idemo dečki.

Pa smo se okrenuli i krenuli prema bazenu. Tata je nosio našu torbu s ručnicima i sličnim stvarima.

A onda smo prvi put vidjeli bazen. Stvarno je bilo ogromno. Bio je jedan veliki bazen i jedan manji. Manji je imao fontane u sebi iz kojih je prskala voda. Posvuda su bile ležaljke.Pa su mama i tata hodali po bazenu pokazujući i gledajući. A onda su našli lijepo mjesto. Tako je mama izvadila naše ručnike i svatko od nas je uzeo ležaljku i legao.

Nakon što sam obišao cijelo mjesto, sljedeća stvar koju sam primijetio je da je tamo bilo vrlo malo ljudi. Vidio sam, valjda, samo dvadeset-trideset ljudi.

Okrenuo sam se tati i rekao: "Prilična gužva."

Tata se nasmiješio.

"Pretpostavljam da su ove termalne kupke zimi prilično ogromne."

To je imalo smisla. Koja bi zdrava osoba ljeti radije imala bazen s toplom vodom nego normalan?

Opet sam pogledao oko sebe i tada sam dobio odgovor. Jer, kao što je bilo u autobusu, ovdje su svi imali najmanje šezdeset godina.

Nakon što smo deset minuta ležali na ležaljkama, tata se okrenuo prema meni.

"Želiš li ući?"

Kimnula sam i ustala.

"Pridružit ću vam se kasnije", rekla je mama.

Pa smo tata i ja uskočili. I odmah smo shvatili da je ogroman bazen običan bazen. Voda nije bila topla, već hladna. Ne previše hladno, ali ništa manje hladno.

Tata i ja smo se malo razgledali, a nakon toga smo izašli i skočili u manji bazen. Voda je tamo bila topla.

I bilo je čudno. iako je bilo ljeto, topli bazen mi se puno više sviđao. Tako smo tata i ja ostali tamo. Nakon nekog vremena mama nam se pridružila. Zakoračila sam ispod fontane i pustila da me voda prska. Nisam želio biti preblizu s mamom. Ne znam zašto, ali htjela sam se držati podalje, s tatom u blizini.

A onda je Amerika sljedeći top model gol pokazao na otvor u okolnom staklenom zidu.

"Pogledajte. Postoji otvor. Možete isplivati ​​iz zgrade, ali i dalje biti u toploj vodi. To Hot kinky sex cool."

Ali vidio sam nešto drugačije. Bila je i druga priča. Nije bila velika, ali gore sam vidio i ležaljke. Morao sam saznati što je gore.

"Odmah se vraćam. Želim malo razgledati."

I mama i tata su kimnuli.

Pa sam se probio do ulaza. A onda sam našao stepenice. Pa sam otišao gore. Kad sam došao gore, bio sam zapanjen. Gore je bilo oko šest ili sedam virova.Postavljeni su točno na staklenu ogradu. Pa sam krenuo prema jednom i ušao. Bilo je nevjerojatno. Voda je bila još toplija nego u bazenu s toplom vodom u prizemlju. I što je bilo još zabavnije. odavde si mogao gledati dolje na bazen. Kad sam vidio mamu i tatu, mahnuo sam im. Prvo me nisu vidjeli, ali onda me tata primijetio i obojica su mu mahnula. Mogli su vidjeti samo moju glavu, jer je ostatak mene bio pod vodom.