Priča o lizanju gitare

Teren je bio pun. Pun šatora svih vrsta i veličina, i pun ljudi, parova i malih grupa, duboko zadubljenih u požudu. Jauci i uzdisaji zadovoljstva ispunili su zrak, dok sam očima pregledavao razne aktivnosti koje su se odvijale posvuda oko mene. Mlada djevojka plave kose ležala je na leđima u travi natopljenoj rosom. Na sebi nije imala ništa osim bijele polo majice, koja joj je bila podignuta malo iznad grudi. Druga žena, nekoliko godina starija od plavuše, ležala je gotovo na njoj, jednom rukom držeći malu dojku na mjestu dok je lizala i grickala bradavicu. Njezina druga ruka bila je pritisnuta između djevojčinih nogu, klizeći i klizeći oko njezine mokre, podmazane mace. Iza drugog šatora, mogao sam razabrati još jednu golu mladu ženu kako se ljulja i vrti, a ruke su joj stiskale i vukle vlastite grudi. Mogao sam samo razaznati par nogu u procjepu između tog i drugog šatora; očito pripadajući osobi koju je trenutno jahala. Bila su to samo dva od mnogih susreta koji su se događali oko mene, a to su bili samo oni koje sam mogao vidjeti vani. Iz šatora posvuda oko mene dopiralo je više jauka i jauka. Moj vlastiti kurac ponovno se počeo trzati, a kad mi je nezauzeta djevojka prišla da mi provuče ruku među noge, tek sam se uspio suzdržati da joj ne uhvatim golu dojku. Nije bila odjevena samo u gaćice s volanima i grudnjak koji je jedva visio na jednoj naramenici.

"Ne", Bugarske dame i ruska mlada sam, odgurnuvši je. "Imam djevojku."

"Tako?" odgovorila je, vraćajući ruku na mjesto gdje je bila i stišćući moju šipku za stvrdnjavanje. "Imam dečka. Tko zna, možda su sada zajedno?" Zločesto se nasmiješila dok je prelazila prstom po patentnom zatvaraču mojih traperica, a zatim ga, uhvativši patentni zatvarač, povukla prema dolje.

"Ne!" Inzistirao sam, ponovno je odgurnuvši i zakopčavši se. "Moram je pronaći."

"U redu", progunđala je, ustuknula i iskrivila lice."Ionako ima puno drugih tipova koji me žele ševiti." Rekavši to, nastavila je dalje i nekoliko trenutaka kasnije obgrlila je nekog drugog. Ovaj mladić pokazao se puno susretljivijim. Nastavljajući potragu, počeo sam dozivati ​​Daniellino ime.

Danielle i ja smo kasno prethodne večeri stigli na ovaj čudni festival, zamijenivši ga s glazbenim festivalom na koji smo krenuli. Danielle je u to vrijeme sugerirala da smo možda krivo skrenuli, ali ja sam odlučio ostati prespavati i saznati. Priča o lizanju gitare Ako griješim, jutros bismo mogli krenuti dalje, predložio sam. Danielle se odlučila složiti s tim i ušli smo na glavno polje da podignemo šator.

Ubrzo nakon toga sreli smo Ashleigh, kad smo otišli do šatora za blagovanje uzeti nešto za jelo. Bila je nekoliko godina mlađa od nas, oko 18 godina, prilično atraktivna, duge plave kose i lijepe figure. Njezina me figura u prvom redu privukla. Sjećam se da sam prvo na što sam obratio pozornost bile njezine grudi, koje nisu bile ni prevelike ni premale, već taman veličine. Ugodna šaka, ili čak puna usta. Nosila je usku plavu majicu kratkih rukava i pripijene plave traperice. Majica kratkih rukava bila je kratka i otkrivala je veliku količinu gole kože. Predstavila nam se i između ostalog pitala hoćemo li kasnije doći na svečano otvorenje. Rekli smo da hoćemo i, nakon što smo se nakratko vratili u naš šator da se presvučemo nakon dugog putovanja, sreli smo je na susjednom polju, čiji je vrhunac bila prilično velika pozornica u blizini ograde.

Oko 19.00 sati započela je svečanost. Troje ljudi, dvije žene i muškarac, ustali su na pozornicu, a jedna od žena je počela govoriti. Bila je to mlada žena od otprilike 18 ili 19 godina, kratke smeđe kose i bila je odjevena u ljetnu haljinu na cvjetiće. Druga je žena nosila sličnu, a mladić je nosio polo majicu i traperice.Ceremonija je započela kratkim govorom brinete, nakon čega je zamolila svoje pratitelje da joj pomognu u službenom otvaranju festivala. Učinili su to tako Tinejdžer jebeno usko tinejdžerski stopa su stavili ruku na njezina ramena i skinuli joj naramenice s haljine. Danielle i ja smo šokirano Kampanja za devojke sa naslovnice drugu ženu, nižu djevojku otprilike istih godina s dugom plavom kosom, posegnula preko brinetinih prsa i brzo otkopčala tri gumba. Haljina je pala na pod, a djevojka je ostala stajati gola bez gaćica i cipela na pozornici pred više od 200 ljudi.

Mislim da su troje ljudi na pozornici tada počeli voditi ljubav, ali ne sjećam se. Previše me zanimalo što se događa oko nas. Pripadnici gomile počeli su se međusobno skidati, dodirivati ​​i milovati svoja tijela. Ashleigh je rekla nešto za što mislim da je bilo upućeno Danielle, ali sam se svejedno okrenuo da je pogledam. Djevojčina odjeća bila je razbacana svuda oko nje, a dvoje ljudi bilo je s rukama na njoj. Žena od tridesetak godina masirala je i sisala jednu sisu, dok ju je mladić grubo nabadao s leđa kitom. Danielle joj se približavala, drhtavom ispruženom rukom spremnom uhvatiti njezinu jednu slobodnu sisu. Okrenula je glavu i pomalo nesigurno me pogledala. Slegnuo sam ramenima. Cijela situacija djelovala je pomalo nadrealno i u tom trenutku nisam bio siguran sanjam li ili ne. Danielle se okrenula i, uhvativši dojku drhtavom rukom da je smiri, spustila je glavu i uzela bradavicu u usta. Nisam znala da li da budem uzbuđena ili užasnuta. Nisam bio siguran što sam mislio kad sam slegnuo ramenima, ali trebao sam pretpostaviti da je to shvatila kao potvrdu odobravanja. To, međutim, nije bilo ono što sam namjeravao. Priče da je ultimativna erotska fantazija svakog muškarca vidjeti svoju djevojku kako se seksa s drugom ženom nisu točne, barem ne za mene.Pomisao na to da Danielle ima seks s drugom ženom bila je ista kao i ona na seks s drugim muškarcem i nije bilo nešto što sam želio da se dogodi. Derik Pirs Priče o seksu Čini me pomalo licemjerom, s obzirom na ono što se zatim dogodilo.

"Danielle, što to radiš?" uzviknula sam. Odgovor na moje pitanje nije došao od Danielle, već od druge žene iza mene. Okrenuvši se, vidio sam zadivljujuću mladu ženu s crvenom glavom kako stoji ispred mene. Bila je potpuno gola, kao i većina ljudi oko mene sada, i imala je tamnu, gotovo preplanulu put. Grudi joj nisu bile ni prevelike ni premale. Nisu bile toliko velike da bi joj poskakivale o prsa dok se kretala, ali nije se mogla nazvati ni malom ni nerazvijenom. Njezine tamne bradavice isticale Priča o lizanju gitare boju njezine kose, koja je bila jednako crvena ispod njezinih nogu kao i na glavi. Mora da je držala svoju macu dobro podšišanom, jer je bila više mekana nego dlaka. Vodoravni rub crvenog krzna prostirao joj se oko vrha usana, ali od samih usana pa naniže bila je potpuno bez dlaka. Noge su joj bile duge, vitke i izuzetno glatke. Tako glatka da se sunce, koje je sada počelo zalaziti na nebu, malo odražavalo u njima. Progutao sam slinu i pokušao natjerati kurac da mi se ne podigne u hlačama, ali nije bilo dobro. Već sam mogla osjetiti kako mi nelagodno pritišće uske traperice, uzalud pokušavajući poprimiti njegovu punu dužinu. Djevojka je sigurno vidjela moju izbočinu, jer se zavodljivo nasmiješila, i prišla bliže. Omotavši ruke oko mene, privukla me k sebi, priljubivši svoje grudi uz mene i pritisnuvši svoje bradavice u moja prsa.

“Evo, ljepotice”, šapnula mi je na uho. "Dopusti da ti pomognem s tim." Bez više riječi, otkopčala mi je traperice i gurnula ruku unutra. Prvo što je učinila kad me uhvatila bilo je namjestiti moj kurac tako da mi više ne pritiska hlače. Zatim je počela trčati svojom stisnutom rukom gore-dolje po mojoj osovini.Gotovo sam tiho uzdahnuo od olakšanja kad je ublažila moju nelagodu, a zatim sam zadrhtao od užitka koji je izazvala.

"Sviđa ti se to, veliki dječače?" upitala je i dalje mi masirajući kitu. Sve što sam mogao učiniti bilo je zastenjati kao odgovor.

"Kako bi onda htio uzvratiti uslugu?" I dok je jednom rukom nastavila trljati moje meso, drugom je zgrabila jednu moju ruku i gurnula je među svoje gole noge.

Krzno riđoglave mace bilo je fantastično meko i svilenkasto, a već je bilo vlažno iz njezinih prethodnih iskustava. Uz malo ohrabrenja, počeo sam gladiti njezino krzno i ​​njen mokri, sluzavi brežuljak. Cviljela je dok je vodila mojim prstom po Đavolje gaćice otvoru i stenjala kad sam joj povremeno prelazio preko klitorisa ili unutar ulaza u njezinu macu. Sjetivši se da je Danielle bila samo nekoliko metara od mene, i vjerojatno promatrajući cijelu stvar, odjednom sam osjetio ubod krivnje. Pogledao sam u njezinom smjeru i vidio je kako siše Ashleighine bradavice, mladu plavušu koja je dahtala i uzdisala zbog osjećaja koje su izazvala usta moje djevojke na njezinim grudima. Danielle je odabrala isti trenutak da me pogleda poprijeko, a ja sam nakratko pogledao što radim s crvenokosom. Kad sam je nervozno pogledao, samo mi se nasmiješila i kimnula, pažnja joj nije napuštala Ashleighine sise. Vrativši pozornost na prekrasnu djevojku ispred sebe, stavio sam svoju slobodnu Djevojka u kostimu pčela na jednu od njezinih umjerenih dojki i počeo je nježno milovati, obraćajući pozornost na njezine tamne bradavice. Činilo se kao da ih gotovo i nema, sićušne izbočine samo su se malo uzdizale s njezinih areola, ali kad sam jednu pomilovao, počele su lagano rasti. Zatim sam spustio glavu i počeo je nježno lizati, polako je još više izvlačeći. Cijelo to vrijeme moja je ruka i dalje prolazila kroz djevojčinu crvenu dlakavu macu, a moja stimulacija obje njezine erogene zone prilično ju je uzbuđivala. Ruka mi je postajala izuzetno ljigava od sokova njezine mace, kojima sam joj razmazivao cijelo međunožje.I moje vlastito uzbuđenje je raslo, dok je djevojka nastavila masirati moju čeličnu šipku u svojoj stisnutoj ruci, prelazeći mojom kožicom naprijed-natrag po glaviću mog penisa.

"Liži mi macu, i pojest ću ti kurac", stenjala je u moje uho, dok smo nastavili stimulirati jedno drugo. Priče o seksu nedostatak samopouzdanja Uživajući u jednom posljednjem sisanju njezine bradavice, maknuo sam ruku između njezinih nogu, a ona je izvukla ruku iz rupe na mojim trapericama. Htjela sam obrisati mokru ruku o traperice kad me zaustavila i, uhvativši me za zglob, podigla moju ruku svom licu. Gurnuvši moje prste u svoja usta, počela je sisati vlastiti sok iz njih i lizati ga s mog dlana. Kad je završila, ruka mi je još bila mokra, ali sada je to bilo od njezine sline. Polizala je svaki trag svoje mace s moje ruke. Zatim me nježno gurnula u ramena, pokazujući da želi da se bacim na posao. Dopustio sam joj da me gurne na koljena, a ona je raširila noge kako bih imao lakši pristup. Držeći se za stražnji dio njezinih nogu, isplazio sam jezik i stavio ga na dno njezina proreza. Na trenutak je zadrhtala kad sam uspostavio kontakt, a zatim uzdahnula dok sam jezikom prelazio duž njezina proreza. Podigavši ​​pogled kako bih mogao vidjeti njezinu reakciju na moje administracije, vidio sam da je zatvorila oči, ali se sretno smiješila i disala dublje. Opet sam vratio jezik do dna njezina proreza i ponovno polizao, ovaj put sporije. Ponovno je zastenjala, ovaj put glasnije, i položila mi ruku na potiljak, privlačeći me bliže. Nastavio sam drugi krug i završio tako što sam uronio jezik u njezine gornje nabore. Na trenutak sam ispitivao uokolo, a kad je zacvilila, znao sam da sam našao njezin klitoris.

"Tamo, tamo!" stenjala je, stavljajući drugu ruku iza moje glave tako da me sad objema držala na mjestu. "Nastavi. Natjeraj me da svršim!"

Zadrhtao sam kad sam se sjetio da mi je došla na lice, njezini sokovi su mi tekli oko usta i curili niz bradu.I ona je održala obećanje, pojela mi je kurac. Nikad prije nisam imao takav oralni seks, iako sam prije Danielle imao samo dva partnera, a samo mi je jedan od njih popušio. Kad sam joj konačno pucao u usta, popila je toliko da sam mislio da će se zapravo utopiti u njima, i trebalo joj je nekoliko gutljaja da se svega riješi.

Ne sjećam se što se zatim dogodilo, ali sljedeće čega sam se setio je da sam se probudio u šatoru. Tuđi šator. Gledajući preko, vidio sam usnulu ženu kako leži gola pokraj mene, ali to nije bila crvenokosa koju sam se sjećao da sam jeo noć prije. Ova djevojka je bila starija, bliža mojim godinama. Imala je kratku plavu kosu i crte lica mladića. Zapravo, da nije ležala na leđima sa svojim raskošnim grudima i golom mačkom na vidjelu, pomislio bih da je dječak. Tiho je disala u snu, a male su joj se grudi dizale i spuštale sa svakim udahom. Kurac Farang ding dong djevojka se ponovno počeo trzati i znao sam da moram brzo otići odavde. Već sam požalio zbog događaja od prethodne noći i nadao se da je i Danielle. Nekako me atmosfera navela da učinim nešto što inače ne bih. Tiho pretražujući šator, pronašao sam odjeću i obukao je. Tijekom potrage pronašao sam i nekoliko praznih limenki piva, zbog čega sam pretpostavio da se nisam mogao sjetiti kako sam završio u ovom šatoru s tom ženom. Što sam tiše mogao, otkopčao sam vrata šatora, samo malo da mogu izaći, a zatim ih ponovno zatvorio.

Polje je bilo puno šatora, a dolaskom iz njih mogao sam razabrati zvukove ljudi duboko obuzetih činovima požude. Pregledao sam područje, pokušavajući ignorirati jauke i uzdahe zadovoljstva posvuda oko sebe. Mlada djevojka plave kose ležala je na leđima u travi Zgodna meksička tinejdžerka rosom. Na sebi nije imala ništa osim bijele polo majice, koja joj je bila podignuta malo iznad grudi.Druga žena, nekoliko godina starija od plavuše, ležala je gotovo na njoj, jednom rukom držeći malu dojku na mjestu dok je lizala i grickala bradavicu. Njezina druga ruka bila je pritisnuta između djevojčinih nogu, klizeći i klizeći oko njezine mokre, podmazane mace. Iza drugog šatora, mogao sam razabrati još jednu golu mladu ženu kako se ljulja i vrti, a ruke su joj stiskale i vukle vlastite grudi. Mogao sam samo razaznati još jedan par nogu, koje su očito pripadale osobi koju je upravo jahala. Kurac mi se ponovno počeo trzati. Tada mi je prišla mlada brineta i pokušala mi provući ruku između nogu. Tek sam se uspio suzdržati da joj ne uhvatim golu dojku. Osim para gaćica s volanima i grudnjaka koji je jedva visio na jednoj naramenici, nije nosila ništa. trljanje pičke kurcem price Kosa joj je bila neuredna, a nekoliko ogrebotina i modrica koje je imala sugeriralo je da joj je noć bila teška, ali i aktivna. Odmaknuvši se, zateturao sam dublje u orgiju, zazivajući Daniellino ime dok sam išao.

"Danielle. Danielle, gdje si?" Bila je ondje nekoliko stopa dalje, leđima okrenuta meni, opkoračena na čovjeku koji je izgledao dovoljno star da joj bude otac. Ruke su joj bile na njegovim prsima, trljajući njegova sijeda prsa dok se ljuljala i vrtjela na njegovom ukočenom kitu. Dotrčao sam do nje, zgrabio je za rame i okrenuo je, a zatim se zatekao kako gledam u lice neznanca.

"Hej, guraj, prijatelju. Pričekaj svoj red, možeš je dobiti sljedeću." S gađenjem sam ustuknuo, a žena se nastavila dizati i spuštati na muškarčevu kitu.

"Kyle!" To je definitivno bio njezin glas, koji je dolazio negdje iza mene. Okrenuo sam se i potrčao u smjeru zvuka. "Ovdje sam."

"Gdje?" Nazvao sam natrag. Zvuk njezina glasa sada je bio bliži, ali je i dalje nisam mogao vidjeti. Mora da je bila u jednom od šatora.

"Ovamo. Kyle!" Glas je bio iza mene. Okrenuo sam se i ugledao je kako se bori da izađe iz jednog od šatora.Na svoj užas vidio sam da je gola i pitao se što je radila u šatoru. Odlučila sam da ne želim znati. Potrčao sam prema njoj, a kad sam stigao do nje, zgrabio sam je i grubo pritisnuo svoja usta o njezina, istražujući joj usta jezikom. Vidjevši je tako golu, požuda koja se nakupila u meni od izlaska iz šatora je preuzela pa sam kliznuo rukom između njezinih nogu, pipajući prstima njenu mokru, ljepljivu macu, ali ona se povukla.

"Ne ovdje", zastenjala je. "Idemo kući. Odmah. Dosta mi je ovog mjesta."

"U redu. Samo da te obučemo i spustimo šator, a onda."

"Ne!" Silovito je odmahnula glavom. "Ne želim ovdje provesti ni minutu više."

"Ali ti si gola!" bunio sam se.

"Baš me briga. Samo uđimo u auto i idemo." Pogledao sam je na trenutak, njenu neurednu kosu, suzne oči i grudi koje se dižu. Zatim sam je uzeo u naručje i opet poljubio.

"U redu", rekao sam. – Samo ćemo sjesti u auto i otići.