Karla spice pokazuje svoju macu

Ovo je dio serije priča koje sam napisao, a koje su istinita životna iskustva.

Seks na otvorenom donosi određeno uzbuđenje zbog nestašnosti. Mogućnost da budete uhvaćeni povećava uzbuđenje. Čak i brzalice imaju uzbuđenja.

Supruga i ja smo imali seks na otvorenom 4 puta. To je sve što sam je uspio uvjeriti da to učini. Dvaput je to bio Raven foot fetiš, dva puta je trajao duže i bio je uzbudljiviji.

BRZICI

Prvi put kad smo imali seks vani bili smo u braku tek oko tri godine. Imala je 22 godine, a ja 29. Nagovorio sam je da ode u šumovito područje u okrugu Lincoln Missouri gdje su njezini roditelji posjedovali 30 hektara zemlje usred ničega. Moja žena je prije toga rekla da će to morati biti na brzinu. Nije ju bilo briga hoće li doživjeti orgazam ili ne, samo je to radila jer sam ja to želio. Vodio sam ljubav s njom prije nego što smo otišli na selo. Ovako sam znao da ću izdržati još malo. Stigli smo na selo. U to vrijeme najbliža kuća bila je milju niz cestu. Hodali smo kroz šumu oko 15-20 metara od ceste do čistine. Stopala srednjoškolke ceste se nismo vidjeli. Položimo pokrivač na zemlju. Ona je skinula svoje kratke hlače i gaćice dok sam ja skinuo svoje kratke hlače i donje rublje. Legla je na deku i raširila noge. Moj penis je bio tvrd od iščekivanja onoga što ćemo učiniti. Polizao sam joj macu nekoliko puta pazeći da sam je smočio i pokušavao joj uzbuditi klitoris. Karla spice pokazuje svoju macu Kad sam osjetio da je dovoljno podmazana, prešao sam preko nje u misionarskom položaju i polako ušao u nju. Bilo mi je drago što smo vodili ljubav ranije pa sam mogao izdržati nekoliko minuta umjesto da to učinim kao "Hvala-vam-gospođo".

Naš drugi brzi izlet na otvorenom bio je u snijegu. Bili smo u posjetu njezinoj sestri u središnjem Missouriju. Bio je siječanj i na tlu je bilo 4-5 cm snijega. Izašli smo u šetnju po snijegu u šumi i uspio sam nagovoriti svoju ženu na brzinski razgovor. Zaustavili smo se na jednoj padini. Moja žena je nosila dugi kaput koji je sezao do sredine lista.Otvorila je kaput i položila ga na tlo. Traperice i gaćice spustila je do gležnjeva i raširila noge. Gurnuo sam traperice do gležnjeva i polizao ženinu macu prije nego što sam brzo zaronio u nju i imao pravi brzinac. Bilo Tinejdžer prije kupovine grudnjaka tako hladno da nam je gola koža jako brzo pocrvenjela. U džepu sam imao rupčić koji sam stavio preko ženine mace prije nego što je navukla gaćice i traperice gore kako ih ne bi prekrila sperma kad bi iscurila iz nje.

SEX NA JEZERU

Kampirali smo u kampu Forest Service u sjeverozapadnom Arkansasu. Kamp je bio gotovo napušten, osim nekoliko mjesta okupiranih ljudima koji su cijeli dan provodili na jezeru pecajući. Nakon večere, kada su se ribari vratili na jezero u predvečernji ribolov, otišli smo na plažu za kupanje. Igrali smo se u vodi. Zaronio sam pod vodu i prišao joj iza leđa, posegnuo za njezinim međunožjem i gurnuo ruku na njezinu macu. Skočila je, ali se onda okrenula, prišla mi i zgrabila me za međunožje. Igrali smo se tako neko vrijeme. Na kraju sam je nježno gurnuo na platformu za ronjenje. Poljubio sam je i rekao da se jebemo.

Nasmiješila se i upitala: "Ovdje u jezeru?"

Rekao sam: "Naravno." Imala je dvodijelno plavo odijelo. Ostavivši gornji dio na sebi, skinula je donji dio i stavila ih na platformu za ronjenje. Isto sam učinio i sa svojim surlama. Maca joj je već bila mokra od njezinih sokova kao i od jezerske vode. Ali nije bilo lako ući u nju dok je bila u vodi, činilo se kao da nije podmazana. Uhvatila se za ljestve i platformu za ronjenje i povukla se tako da joj je maca izašla iz vode. Stavio sam malo sline na moj kurac i stavio ruke oko moje žene i spustio je na moj kurac. Kada smo ušli u nju, spustili smo se natrag u vodu. Voda je bila toliko duboka da nismo mogli stajati na dnu.

Oboje smo morali gaziti vodu da bismo ostali na površini. Bio je neobičan osjećaj da smo oboje pomicali noge, ali uspjeli smo ostati povezani.Nisam mogao gurati zbog kretanja vode koja je gazila, no kretanje naših tijela omogućilo je fino sporo jebanje. Dugo sam bila na rubu svršavanja. Nakon nekog vremena provukla Priče o seksu jednu ruku između nas i trljala klitoris dok nije došla. Slađana Petrušić Priče o seksu Kontrakcije njezine mace gurnule su me preko vrha. Izvukao sam se iz nje nakon što su se naši orgazmi smirili. Ostali smo u vodi da sperma iscuri iz njene mace u jezero. Obukli smo kupaće kostime i krenuli natrag prema šatoru kada su se ribiči vraćali s večernjeg ribolova. Mahali su nam kao i uvijek kada su išli Iskreni linkovi necenzurisani tinejdžer jezero ili se vraćali s njega. Bili su na drugom kraju jezera pa sumnjam da su išta vidjeli.

SEX U PREPUNOM KAMPU

Ovo je bio naš najuzbudljiviji seks na otvorenom. To se dogodilo u kampu u državnom parku Table Rock Lake, južno od Bransona, Mo. U to smo vrijeme već bili obitelj. Imali smo dva sina. Spavali su u šatoru. Nakon što smo ugasili lampu i ušli u šator. Bio sam zaljubljen i počeo sam ljubiti svoju ženu i pipati joj sise koje su sada bile 36c. I ona se počela uzbuđivati. Rekla je da to ne možemo ovdje pored dječaka. Idemo izvan šatora. Zgrabili smo ručnik da ga spustimo na tlo, a ja sam iz ruksaka izvadio kondom (oblik kontrole rađanja koji smo koristili u to vrijeme).

Izvan šatora mogli smo vidjeti nekoliko lampiona na drugim kampovima koji su još uvijek bili upaljeni, ali nijedan nije bio blizu našeg. Oboje smo skinuli pidžame i donje rublje. Legao sam pored nje blizu zemlje i poljubili smo se, a rukama sam se igrao njenim sisama. Nakon nekog vremena posegnuo sam za njezinom macom i otkrio da je vrlo mokra. Dok sam je ljubio da ne stvara buku, trljao sam joj klitoris dok nije došla. Zatim sam je uzjahao i počeo se zabijati u nju. Znam da su nas nekoliko puta dok smo to radili udarila svjetla automobila koji su ulazili u kamp.

Bili smo pogođeni samo na sekundu ili dvije odjednom pa nisam siguran jesu li nas vidjeli, ali mogućnost da nas uhvate učinila je seks još uzbudljivijim. Kad sam napokon došao. Ležao sam pored svoje žene nekoliko minuta. Sada smo bili dovoljno nisko da nas farovi automobila nisu pogodili. Ležali smo zajedno kratko vrijeme nježno se ljubeći i tiho razgovarajući. Nakon što je moja žena osjetila da je iscurilo dovoljno sperme, obrisala se ručnikom i ušli smo u šator da se dobro odmorimo.

Sumnjam da ćemo imati još avantura na otvorenom. Prešli smo na boravak u motelima umjesto kampiranja kada smo na odmoru.