Asortiman i kvalitet ruskog

Moja supruga Cindy i ja preselili smo se u zajednicu umirovljenika prošle godine nakon što smo cijeli život živjeli na gornjem srednjem zapadu. Posjetili smo ovo mjesto u Arizoni nekoliko puta i kako smo došli ovdje je svrha naše priče.

Oženio sam svoju ljubav iz srednje škole prije više od 35 godina i ona je doista moja srodna duša. Ona je nevjerojatna žena i blagoslov u mom životu. Cindy je visoka oko 5' 8", svijetlosmeđe kose i očiju boje lješnjaka, a čak i nakon što je rodila dva dječaka, zadržala je svoju lijepu figuru. Hodali smo kroz srednju školu i fakultet i vjenčali se tijekom prošlog semestra. Ona je diplomirala obrazovanje i ja u strojarstvu.

Kad smo se vjenčali, naši su se roditelji udružili kako bi nam dali vrlo lijep paket za odmor za medeni mjesec koji bismo uzeli čim diplomiramo. To se pokazalo kao fortuistički dar. Dobili smo zrakoplovne karte prve klase za all-inclusive ljetovalište na Karibima. Odmaralište je nudilo nekoliko pogodnosti i sve što smo trebali učiniti bilo je prijaviti se i uživati.

Odmaralište je bilo divno kao što je prikazano u brošuri i bili smo dvostruko impresionirani našom sobom. Ogromna soba s king size krevetom i jacuzzijem u kupaonici. Balkon je pružao lijep pogled na ocean i mogli ste pogledati dolje na bazen koji je bio pun aktivnosti. Srećom, torbe su nam ubrzo stigle i čim su se vrata zatvorila, ljubili smo se i skidali. Taj veliki krevet izgledao je tako primamljivo i smatrali smo da je ispravno da ga dobro iskoristimo.

Vođenje ljubavi sa Cindy je uzbudljivo i uzbuđujem se od same pomisli na to. Uživamo dovodeći jedno drugo do vrhunca. Srećom, ona može uživati ​​u nekoliko i ne srami se pomoći u tom procesu. Sviđa mi se način na koji joj se pička jako smoči i način na koji joj se tijelo grči dok doživljava vrhunac. Jedan orgazam zaslužuje drugi i ovaj put ih je bilo nekoliko prije nego što me gurnula Azijsko-američke žene natl rak leđa i odnijela u svojim ustima. Nakon brzog tuširanja krenuli smo u centar aktivnosti.

Karibi u lipnju znaju biti topli i vlažni, baš kao kod kuće, a nama to uopće nije smetalo. Upisali smo golf i tenis, a posebno nam je bilo drago saznati da ćemo, budući da nismo znali ništa o golfu, imati besplatne sate. Naš profesionalac bio je vrlo zabavan i ubrzo nas je navukao na igru. Asortiman i kvalitet ruskog Zaključili smo da ćemo tako nastaviti i kad dođemo kući.

Bila je to jedina stvar koju smo slučajno otkrili koja nam je zauvijek promijenila živote. Prvog dana, nakon jutarnje lekcije golfa, presvukli smo se u kupaće kostime i krenuli istraživati ​​teren prije ručka; uostalom, zašto gledati informator u sobi. Prošetali smo plažom do mjesta za koje smo mislili da je granica odmarališta. Dok smo šetali uz ogradu, došli smo do otvora na kojem je bio istaknut znak SAMO ZA ODRASLE. Pogledali smo se i slegnuvši ramenima, ušli. Nije bio potreban samo kratak pogled da vidimo da je ovo plaža za koju se ne mora nositi odjeća i dio odmarališta.

Bilo je očito da je ovo popularno mjesto i bilo nam je pomalo neugodno vidjeti da smo jedini ljudi koji su tamo imali ikakvu odjeću.

"Pa, gospođo, što ćemo?" upitala sam s velikim smiješkom.

"Hajdemo pronaći neke stolice i učiniti kao Rimljani."

Nije bilo previše praznih stolica i oboje smo uživali u pogledu tijekom pretrage. Bilo je svih oblika, veličina i dobi koje su ležale uokolo sa svim izloženim. Bilo je prilično očito da je bilo samo nekoliko parova u našoj dobnoj skupini. Moja brza anketa pokazala je da su većina bili srednjih godina i nekoliko starijih. Slijedila sam Cindy dok smo šetale kroz gomilu trudeći se da ne buljim.

Pronašli smo nekoliko stolica i brzo se svukli. Plaža je bila prilično prometna i ruku pod ruku krenuli smo u tom smjeru. Mislili smo da je smiješno da je ovo jedno mjesto gdje ste ostavili kupaći kostim na obali. Teško je opisati osjećaj slobode. Oboje smo se složili da će ova plaža biti dio naše dnevne rutine.Cindy se pitala jesu li naši roditelji znali za ovu plažu kad su birali odmaralište. Zaključili smo da vjerojatno Slatki komentari za djevojku, ali ne bismo to spominjali osim ako oni to ne spomenu.

Kad sam se vratio na naše stolice, otišao sam do šanka, ne žureći i uživajući u pogledu, naravno. Kako tip može ne uživati ​​u izgledu ženske mace. Doduše, bolje je biti izbliza i jesti ga, ali to je za drugo vrijeme i mjesto. Dao sam sve od sebe da samo pogledam dok sam vijugao do bara i iz njega i uspio sam stići bez da mi kurac strši ravno van. Cindy je vidjela osmijeh na mom licu, a zatim se nasmiješila mom manje od mlitavom članu. Dala je do znanja da sljedeći put ide na piće.

Ostali smo do ručka i, budući da nismo ponijeli knjige, posjetili najbliže susjede. Bili su stariji i procijenio sam da su bliži godinama naših roditelja. Dobrovoljno smo se javili ne samo da smo tek vjenčani nego da je ovo naša prva nudistička plaža. Rekli su da nastoje posjetiti nudističku plažu svake godine i da to rade s prednošću da bude dio all-inclusive resorta na Karibima. Ta nam se ideja jako svidjela i odlučili smo da će to biti i naš cilj.

Tijekom ručka pitao sam Cindy želi li se vratiti na 'plažu'. Rekla je da pod uvjetom da ima nekoliko stolica u hladu, ali prvo moram učiniti nešto za nju. Nije mi htjela reći što dok nismo stigli do sobe. Tamo je otišla u kupaonicu i vratila se gola s britvicom u ruci.

Upitno sam je pogledao, a ona je rekla: "Sigurna sam da ste dobro pogledali mnogo izloženih pičkica, a posebno ženu koja je sjedila do nas sa svojim mužem koji je nabrojao mnoge nudističke plaže koje su posjetili."

"Da, jesam. I.", odgovorila sam i dalje se pitajući.

"Pa i ja sam, osim što sam gledao lijepe kite, i jedna stvar koju sam primijetio bila je količina stidnih dlaka ili točnije, nedostatak istih. Stoga bih volio da mi potpuno obriješ macu."

Prisjećajući se onoga što sam vidio, bila je u pravu. Većina žena imala je male mrlje, a neke ih uopće nisu imale. nemoj u mene Obiteljske orgije Nekako smo previdjeli tu stavku kad smo tu i tamo gledali XXX film. Pretpostavljam da smo bili previše fokusirani na aktivnosti i pozicije da bismo to primijetili.

Otišli smo pod tuš gdje sam se mogao obrijati i isprati odgovarajućom toplom vodom. Uzeo sam si vremena i pažljivo izvršio ovaj prekrasan, ali delikatan zadatak. Mislim da Cindy uopće nije smetalo; zapravo, sudeći po njezinu disanju, vjerujem da se uzbudila. Pedantno sam ispitao svoj rad prvo prstima, a potom i jezikom kako bih osigurao potpunu glatkoću.

Nakon što sam bio zadovoljan obavljenim poslom, odnio sam je do kreveta i s velikim užitkom obišao ustima njezinu macu. Volim kunilingus i okus sperme. Moj jezik igrao se s njezinim klitorisom, a zatim se spustio između njezinih usana do njezine pičke. Zaokružio sam njezin otvor, zadirkujući je dok joj se disanje ubrzavalo, a ona je nastavila micati kukovima kako bi moj jezik doveo do željenog mjesta. Kad sam konačno gurnuo jezik unutra, glasno je uzdahnula i promrmljala svoje odobravanje. Stavio sam joj ruku na macu i Xxx slike priča je trljati klitoris. Volim je gledati i osjećati kako masturbira, a srećom, i ona. Njezin je orgazam bio težak i nizao se jedan za drugim.

Kad se oporavila obukli smo kupaće s nadom da ćemo ih uskoro skinuti na posebnoj plaži. Nažalost, mnogi drugi su imali istu ideju jer je svaka stolica sa sjenilom bila zauzeta. Odlučili smo ostati neko vrijeme, ali ne dovoljno da se opečemo. Mislim da je Cindy željela pokazati svoju golu macu i svaki put kad bi došetala do šanka, svakako bi je primijetili svi pored kojih bi prošla.

Popodnevna vrućina počela je raditi svoje i ubrzo smo se mogli preseliti na stolice u hladu. Uživali smo u kiselom viskiju, knjigama, oceanu i, naravno, pogledu. Nakon par sati, Cindy je rekla: "Ne mogu više ovo podnijeti. Sva ta gola tijela me napaljuju."Kako bi bilo da odemo u sobu gdje te mogu dobro poševiti prije večere."

Nije bilo šanse da tome kažem ne.

To je putovanje postavilo standard za naša buduća putovanja i igru. Održali smo obećanje i bavili se golfom. Uživali smo u tome, ali vrijeme kod kuće može pokvariti zabavu na otvorenom, ali znamo kako se zabaviti u zatvorenom. Također smo se zakleli da ćemo ostati u formi ne samo zbog sebe i jedno za drugo, već i da ćemo dobro izgledati na plaži.

Počevši od preporučenih odmarališta koje smo saznali od para u prvom odmaralištu, napravili smo popis mjesta na koja bismo mogli otići tijekom Cindynog ljetnog odmora od nastave u školi. Na Karibima postoji mnogo odmarališta s plažom po izboru odjeće. Nije bilo neobično pronaći više od jednog takvog odmarališta na istom otoku. Planiranje nije moglo biti lakše.

To ne znači da je naš ljubavni život bio išta lošiji tijekom ostatka godine. Naš cilj nije bio seks učiniti svakodnevnim ili monotonim i uključili smo različite stvari kako bismo ga održali svježim. Uživali smo u filmovima, slikama, igračkama, losionima, igranju uloga, pričama, pa čak i nekim neobičnim mjestima, da spomenemo samo neke. Jedina stvar koja je usporila stvari, uključujući naša putovanja na Karibe, bilo je dodavanje naših sinova. Njihove prve godine imale su velik utjecaj. Kad su odrasli i mogli provoditi vrijeme s bakom i djedom, zabava se nastavila. To me vodi do sljedećeg dijela naše priče.

Pomaknimo se 30 godina naprijed i slavili smo godišnjicu na Karibima u vrlo lijepom odmaralištu i naravno bila je nudistička plaža. Obiteljske orgije uska pička Tamo smo upoznali Brada i Carolyn iz Arizone. Smiješno je kako ti ljudi uđu u život u pravo vrijeme. Cindy i ja smo razgovarali o tome da postanemo snježne ptice i da se možda preselimo za nekoliko godina, a tek nakon razgovora s Bradom i Carolyn naša je budućnost krenula u novom smjeru.

Brada i Carolyn smo sreli na plaži gdje smo svi bili oslobođeni okova kupaćih kostima.Nas četvero smo, slučajno, bili na istom rasporedu godišnjih odmora i slavili su 35. godišnjicu braka i Bradov 60. rođendan. Proveli smo mnogo dana i večeri s njima tijekom našeg boravka i postali smo više nego dobri prijatelji.

Brad i Carolyn bili su zgodan par i vidjelo se da su uživali jedno u drugom. Brad je bio nekoliko inča niži od mene, visok oko 6 stopa. Potrudio se da ostane u formi i to se vidjelo. Carolyn je bila iste visine i građe kao Cindy, ali malo više obdarena. Unatoč tome što je imala blizu 60 godina, njezine su grudi i dalje prkosile gravitaciji i bile su lijepe za pogled. Kad su ona i Cindy sjedile jedna pokraj druge, bilo je sve što sam mogao učiniti da ne dobijem erekciju. Kad bi djevojke otišle u bar, Brad i ja bismo spomenuli kako naše žene izgledaju sjajno i uživali smo gledajući druge na plaži kako bulje u njih dok prolaze.

Igrali smo golf i tenis i provodili mnoge sate na 'plaži'. Tijekom našeg druženja saznali smo da su Brad i Carolyn bili odvjetnici, ali ne u istoj tvrtki. Obojica su se prvenstveno bavili korporativnim i međunarodnim pravom. Bili su vrlo zadovoljni što su sve to napustili i uživali u mirovini.

Tijekom godina posjećivali Zvuk muzike devojke mnoge gole parove, a neki su nam se činili prilično privlačnima. Kasnije, dok smo se mazili u krevetu, Cindy i ja bismo razgovarali o tome da smo pozvani na seks s drugim parom i što bismo učinili. Inkorporirali smo ideju o četvero u naše vođenje ljubavi kao dio fantazije, ali kada ste goli s drugim parom, mogućnost bi se mogla pojaviti.

Često, dok smo uživali u našim seksualnim neredima, jedno od nas bi spomenulo kako je gledalo drugo u seksualnom činu s parom koji smo upoznali. Cindy bi me pitala želim li je gledati kako jede macu osobe A ili siše kurac osobi B, a ja bih je pitao kako me gleda kako jedem macu te osobe i jebem njezina usta i pičku.Bilo je lako vizualizirati macu o kojoj je riječ jer sam joj bio vrlo blizu prije samo nekoliko sati. Razmišljanje i detaljno opisivanje svega dodatno je zahuktalo naš seks.

Ponovno smo razgovarali o toj mogućnosti nakon susreta s Bradom i Carolyn jer smo oboje osjetili da su stidljivi u pogledu svog umirovljeničkog života. Dogovorili smo se da ćemo prihvatiti ako nam se ukaže prilika da imamo četvorku. Razvili smo plan da ih, nadamo se, još više privučemo.

Tijekom naše partije golfa raspitivali smo se općenito o zajednici umirovljenika, vremenu, kulturnim mogućnostima, vrsti smještaja, pa čak i općim troškovima. Informacija koju smo stvarno tražili otkrivena je kad smo bili na plaži.

Bilo je to jednostavno pitanje koje je Cindy i mene lansiralo u potpuno novi svijet. Pogledao sam Brada i upitao: "Vole li i drugi u zajednici posjećivati ​​nudističke plaže?"

"Nekoliko ih ima. Volimo izvijestiti grupu o onome što smo pronašli i našim preporukama", odgovorio je.

Carolyn mu je uputila osmijeh koji je sugerirao da postoji Javna priča o macama nešto.

"Imate grupu?" upitala je Cindy pomalo iznenađeno.

Brad je pogledao Carolyn, a ona mu se široko nasmiješila i kimnula glavom.

"Pa vidite, imamo grupu koju biste mogli nazvati 'posebnim prijateljima'. Ova grupa postoji mnogo godina i pokrenuli su je neki parovi nedugo nakon što je zajednica izgrađena. Ne mogu vam reći kada ideja o posjeti nudističkim plažama je nastala, ali se jednostavno dogodilo. Kao što ste vjerojatno naučili, na Karibima postoje neka vrlo lijepa odmarališta."

"Reci im ostatak, dušo", šapnula je Carolyn.

"Ova grupa ima ime: The AG club. Gdje AG označava sve je dozvoljeno. U biti se okupljamo i imamo dobru staromodnu orgiju."

Bio sam iznenađen jer je ovo bilo više nego što sam zamišljao. Pogledao sam Cindy i ona je pokazala isti pogled.

– Da ti kažem nešto više. upitao je Brad.

"Da", odgovorile smo Cindy i ja istovremeno.

"Pravila su prilično jednostavna: samo parovi, ali ne morate biti u braku sa svojim partnerom da biste ušli. Posjetiteljima je dopušteno u pratnji para koji stalno boravi. Treće i najvažnije je da morate tražiti dopuštenje da učinite nešto s druga osoba i ne znači Nanako yoshioka azijski tinejdžer. Seks može biti s parovima, troje ili više, muškarac s muškarcem, žena sa ženom ili bilo što što vam padne na pamet sve dok se strane slažu."

Pogledao sam Cindy i ona se smiješila, a i meni se svidjela ideja. Počeo sam vizualizirati kako sam u troje sa Cindy ili gledam nju u jednom. Moje su misli prekinute kad je Carolyn rekla: "Sudeći po tome koliko si Larryju digao, mislim da ti se sviđa ideja."

Spustio sam pogled i odgovorio: "Jako."

"Što kažeš, Cindy, hoćemo li to dobro iskoristiti nakon večere?"

"Nije li dijeljenje onoga što prijatelji vole raditi?" rekla je zureći u Bradsovu kitu koja raste.

Svi smo se nasmijali, a Carolyn je rekla, "Cindy i ja ćemo posjetiti ocean na neko vrijeme kako biste se vi dečki mogli ohladiti."

Ispostavilo se da smo tijekom te pauze Cindy i ja, nesvjesno, odvojeno izrazile istu zabrinutost Bradu i Carolyn: nikad prije to nismo učinile. Brad me uvjeravao da žene vjerojatno baš u tom trenutku kuju plan. Ispostavilo se da je bio u pravu.

Kad smo se vratili u svoju sobu, Cindy je ispričala razgovor koji je vodila s Carolyn. Jedno pitanje koje joj je postavila Carolyn bilo je jesmo li ikada maštali o seksu s drugim parom i ako jesmo na koji način. Budući da smo oboje razgovarali o tome da gledamo jedno drugo u akciji, to bi bio plan za večeras. Također se podrazumijevalo da ono što radimo radimo u četvero i u istoj prostoriji i da se radi o užitku, a ne o boli ili bilo čemu što ne želite raditi. jebanje na prozoru price Cindy je također spomenula da su ona i Carolyn razgovarale o iznenađenju za mene. Bio sam siguran da me čeka pravi užitak.

Prije nego što smo izašli iz sobe, uzeo sam Cindy u naručje i poljubio je.Pogledao sam svoju divnu suprugu i rekao: "Jesi li u redu s ovim jer još nije kasno da odustaneš."

Posegnula je dolje, stisnula moj kurac i s velikim smiješkom rekla, "Jedva čekam gledati kako jebeš Carolyn nakon što joj pojedem macu i natjeram je da svrši."

Ta je slika izazvala trenutno oticanje mog kurac.

"Oh dušo, sviđa mi se to."

Upoznali smo Brada i Carolyn na večeri i bilo je teško obuzdati uzbuđenje. Ne bih rekao da smo žurili s večerom, ali smo preskočili desert. Nakon što smo napunili čaše vinom, uputili smo se u njihovu sobu i u potpuno novi svijet.

Bilo bi malo reći da je večer bila uspješna. Bilo je to sve čemu smo se nadali da će biti. Ostvarena je fantazija za koju nismo ni sanjali da će ikada postati stvarnost. Bilo je puno jebanja i sisanja i prstiju i milovanja i obilje orgazama i zabave.

Počelo je tako što su djevojke mijenjale supružnike i koordinirano nas skidale. Moja majica je brzo nestala i primio sam senzualno lizanje i sisanje bradavica od strane Carolyn dok je posegnula prema dolje i nježno stisnula moj rastući kurac. Kleknula je, pogledala Cindy i kimnuvši glavom, obje su djevojke oslobodile naše tvrde kite iz okova. Osjetio sam kako Carolyn jezikom liže predspermu i vlažno ljubi moj kurac dok sam gledao kako Cindy radi isto Bradu.

Kad su djevojke ustale, pomislio sam da je to naša prilika da im uzvratimo uslugu i skinemo ih. Umjesto toga, Cindy mi je pružila čašu s vinom, poljubila me i rekla: "Gledaj i uživaj."

Učinio sam upravo to. Ono što se zatim dogodilo bila je čista maza za oči. Djevojke su se zagrlile i duboko poljubile. Ruke su ubrzo trljale grudi, a gumbi su se brzo otkopčavali. Grudnjaci su ubrzo bili na podu i gledao sam kako obje žene sisaju i ližu jedna drugoj grudi. Djevojke su stenjale i uzdisale od zadovoljstva koje su pružale jedna drugoj. Usta su mi suzila dok sam gledao Cindy kako siše Carolynine bradavice.

Nekoliko trenutaka kasnije obje su djevojke jedna drugoj skinule tange i krenule ispred nas.Carolyn je Asortiman i kvalitet ruskog poljubila moj kurac, a zatim na njega objesila mokro donje rublje. Gledao sam Cindy kako radi isto s Bradom, a zatim se pomaknula na krevet.

Carolyn je prišla pokraj Cindy i poljubila je. Cindyne bradavice bile su tvrde i Carolyn je povukla svaku između palca i kažiprsta. Cindy je otvorila noge i počela lagano pomicati bokovima u iščekivanju. Carolyn se poljupcima spuštala do bradavica dok je rukom masirala brežuljak. Cindyni kukovi sada su se više pomicali; ljuljajući svoju macu o Carolynine prste. Carolyn je lizala i sisala obje bradavice dok je dražila svoju macu; potiskujući njezinu želju za oslobađanjem.

Kad se Carolyn počela ljubiti, Cindy je raširila noge i praktički dahtala. Ljubila je svuda oko svoje mace, ali ne i po klitorisu, a Cindy je pomicala kukove kako bi to promijenila. Kad je Carolyn gurnula jezik duboko u pičku, oboje su zastenjali od užitka. Mislim da sam i ja stenjala jer je kunilingus užitak u kojem oboje stvarno uživamo.

Carolyn je klizila jezikom gore-dolje po stidnim usnama moje žene prije nego što je pala na njezin klitoris. Iako sam ovo vidio u mnogim XXX filmovima koje smo gledali, sasvim je drugačije vidjeti kako se to radi sa tvojom ženom. Mislim da sam dahtala jednako kao Cindy.

Dok je Carolyn lizala i sisala, umetnula je prst u Cindynu pičku i počela joj trljati G-točku. Cindy je bila sve bliže rubu; njezini su se bokovi ljuljali Carolyninom rukom, a ona je štipala i povlačila svoje bradavice.

Nekoliko trenutaka kasnije, dahtala je, izvila leđa i stenjala dok joj se tijelo treslo od užitka njezinog orgazma. Dolazio je Događaji srednjovjekovne ruske valovima koji su se uvijek iznova pojavljivali. Adel Eksarkopulos Obiteljske orgije Kad je Carolyn maknula prst, moja droljasta žena stavila ga je u usta i polizala. To je bilo nešto čemu sam se nadao.

Kad se Cindy oporavila, rekla je: "Vau. Osjećalo se kao potres." Zamijenila je položaje s Carolyn i objavila: "Ja sam na redu."

Cindy mi se nasmiješila, a zatim je započela prava erotska scena.Ako sam mislio da je ono što se upravo dogodilo bilo vruće, još više mi je bilo gledati svoju ženu u akciji. Gledajući je kako liže i siše Carolynine bradavice, moj je tvrdi kurac postao još tvrđi i još više pulsirao. To je nadmašila kad je bila između Carolyninih nogu i jela njezinu macu. Jebala se jezikom s divljom napuštenošću dok je Carolyn milovala vlastitu dojku. Morao sam objema rukama uhvatiti svoju čašu za vino samo da ne drkam.

"O da, da!" Carolyn je plakala, kada su Cindyna usta bila po cijelom njezinom klitorisu. Ovaj put je bio njen red da ljulja bokovima kada ju je Cindy pojebala prstom i trljala G-točku. Gledao sam Cindyna usta i jezik u akciji. Lizanje i sisanje pojačavalo se s intenzitetom dok se Carolyn uvijala i stenjala.