Proizvod bravo teen bravo teen

Ulazeći vidim prekrasan dugi drveni šank. Uz njega sjedi samo nekoliko muškaraca i uživaju u večernjim koktelima. Znam da sam malo zavodljivo odjevena za ovaj bar, ali također znam da to nikome prije nije smetalo. Haljina mi je dovoljno nisko zarezana na vrhu da pruža prekrasan pogled na dekolte, a suknja mi je taman dovoljno kratka da ako napravim pogrešan pokret bude jasno da nosim čipkaste gaćice za nekoga Medicinski u sredini je kožna stolica. Nitko nije desno od njega, nitko nije lijevo. Hodam pravo gore i bočno sedlam na njega. Osjećam sve oči uprte u sebe - a da ne moram ni podići pogled. Barmen govori nešto blagim glasom gospodinu kojeg poslužuje, a zatim se probija pravo do mene. Ne izgleda loše. Tamnokos, visok, izgleda kao da uživa u svom poslu. Prilazi ravno i naginje se u moj prostor. "Što ti mogu donijeti?"

"Manhattan, molim."

"Razumiješ."

Pogledam niz šank, a dva čovjeka u odijelima vode prilično intenzivan razgovor. Onaj okrenut prema meni podiže pogled i vidi da gledam u njih. Jedva se nasmiješim i pogledam s druge strane šanka. Dva muškarca sjede odvojeno i piju nešto što izgleda kao svijetlo pivo, odnosno viski na kamenu. Već se osjećam ugodno i smjestio sam se uživati ​​u koktelu.

Polako se pomaknem na sjedalu. Moram razmaknuti i ponovno prekrižiti noge da mi bude udobno. Mora da je bio primjetan moj oprez u kretnjama. Na trenutak spustim pogled na svoje cipele, a zatim podignem pogled i vidim kako me gospoda u razgovoru gledaju. Vraćam pogled na svoje cipele. Proizvod bravo teen bravo teen Nije namijenjeno za hodanje. Dovoljno visoko da se zateturam i samo me malo izbaci iz ravnoteže. Samo malo na milost i nemilost nekoga tko će mi pomoći da se snađem. Ali čovječe oni su vrući. Kad se kasnije skinem gola, možda ih zadržim na sebi.

Barmen se vraća s mojim Manhattanom. Izgleda kao visok. Pogledam ga i kažem "Hvala." On kaže: "Nema na čemu.Gospoda tamo su to poslala. Mislili su da bi ti se mogao svidjeti dupli." Pogledam prema dvojici muškaraca koji su bili duboko zadubljeni u razgovor, ali sada su prilično tihi i dižu svoja pića za navijanje s nekoliko mjesta dalje. Podižem svoje natrag i kažem: "Bio si pravo. Osjećao sam se kao da bih mogao biti spreman za duplo." Nakon što sam to rekao, čuo sam seksualne aluzije unutra. Oni se smiju - i mislim da me jedan pogledao s vrelinom u očima. I ja sam se nasmijao jer nisam mislio da ispadne tako sugestivno.

Okrenem se prema barmenu i nasmiješim se. On čisti Galerije velikih bradavica i kaže "Nikad prije nisam čuo bolji odgovor na piće." Sad samo malo pocrvenim.

Pijuckam svoje piće kad se čovjek s moje desne strane primakne malo bliže. Samo jedan stolac preko znači da ga sada dijeli samo jedno mjesto. "Ovdje ste zbog posla ili zadovoljstva?" on pita. "Raditi." odgovaram.

"I ja. Ovaj hotel je jedini u kojem odsjedam kad dođem u grad. Hrana je dobra, a piće još bolje." Smijem se na to.

"Slažem se - oni su opaki Manhattan." Bar je prilično tih pa pretpostavljam da su me prijatelji s druge strane mogli čuti. Podižem im svoju čašu ponovno u tihom klicu i oni čine isto. Smiješe mi se kao da čekaju ishod ovog razgovora.

Okrenem se svom sugovorniku. Brzo sam se okrenula pa sam uhvatila njegove oči kako mi prolaze po nogama. nemam ništa protiv. Polako okrećem stolicu prema njemu, oslobađam noge, okrećem se još malo dalje, a zatim ih opet polako prekrižim. Izgleda pomalo zadihano i pitam se jesam li mu pokazala više nego što sam mislila. "Pa imaš dobar ukus." Kažem mu.

"Moram ti reći, gledam te otkad si hodao ovim mjestom. Ideš li igdje nakon ovoga, jer kamo god to bilo ja bih želio doći." Nasmiješim mu se. Preskočio je razgovor naprijed. "Imam neke planove nakon ovoga, ali sada je lijepo sjediti ovdje."

"Hmmm.Pa, kakvi god ti planovi bili, pretpostavljam da je u njih upleten pravi sretnik." Nagnem svoju čašu da kucnem po njegovoj. „Živjeli."

Upravo u tom trenutku ulazi netko novi. Visok, snažan i pravo prema šanku. Talija Medicinski Priđe odmah pokraj mene da naruči i kaže barmenu da želi da mu posluga u sobu pošalje bocu u sobu. Zatim se okrene prema meni: "Ti si najzgodnija žena koju sam vidio u dugo vremena. Ostavit ću ti ključ. Ako želiš doći gore, bilo bi mi drago da te vidim. "

Tip do mene kaže "Opa. To je malo previše, ne misliš li?" On ga ignorira. Kad on ode, moj susjed kaže: "Ne mogu vjerovati da misli da bi to upalilo." Kažem: "Nekako mi se sviđa."

Vrtim stolac uokolo, ovaj put definitivno bljeskajući samo malo. Ustajem i počinjem popravljati suknju kako bih krenula prema dizalu. Stižem na vrijeme. On me čeka.

Baš kad sam izašao iza ugla, on me hvata za ruku i okreće mi leđa prema zidu. U vrućoj sekundi moja leđa su okrenuta zidu, a njegov jezik je u mojim ustima. Mmm. Drago mi je vidjeti te. Znala sam da će biti zauzet pa sam odlučila pričekati u baru dok se ne vrati. Drago mi je što se vratio.

"Dušo, lijepo te je vidjeti." Njegova se ruka pomiče uz moju suknju i hvata me za guzicu baš kad se pojavi dizalo. Dok ulazimo - naslanjamo se na stakleni zid nastavljajući se ljubiti i pipati jedno oko drugog. Dok lebdimo do našeg kata, Orgazam lude djevojke samo zamisliti što bi svatko u baru tko gleda mogao pomisliti. Čini mi se da se ljubim sa strancem, ali poznajem ga. Poznajem njegovo tijelo, znam njegov ukus, znam njegov nagon.

Lift se otvara na našem katu, a ja sam već mokar i spreman. Dolazimo do sobe i ulazimo. Jedva. Čim smo ušli, okreće me uza zid i podiže mi suknju. Stojeći protiv sebe, mogu osjetiti njegovu tvrdoću prema sebi. Ne mogu si pomoći, a da se ne gurnem protiv njega. Dok me ljubi u vrat, polako i pun vreline, drhtim gore-dolje.

Podiže ruke uz moju suknju do struka i hvata Besplatno seks ćaskanje mojih gaćica, polako mi ih povlačeći niz noge. Čim udare o pod, izađem iz njih i okrenem se prema njemu. Malo poskočivši, omotala sam ga oko struka i on me odnio do kreveta.

Kad me spusti, sjedim u razini njegova struka i brzo mu otkopčavam remen i gumbe tako da ga mogu osjetiti. Čim ga uhvatim u ruke stavim ga u usta. On stenje i doziva moje ime. Ruke su mu omotane mojom kosom dok on nježno vodi mojim ustima naprijed-natrag oko svoje tvrde kite.

Sada smo oboje zgodni i spremni svršiti. Medicinski ženski kondom On se odmakne i popne preko mene. Naginje me kako bi otvorio patentni zatvarač i skinuo ostatak moje haljine, a zatim se naginje i klizi u mene. Dok on nabija i miče se, moj klitoris je spreman eksplodirati. Strastvenim poljupcem i snažnim udarcem, pustila sam ga i razbila se po njemu. Moje tijelo se grči oko njega, moja maca se steže dok je on još uvijek u meni. Gurajući se o mene i osjećajući me uz sebe, udario je u točku i pao na mene.

Sljedeći put mislim da ću opet čekati u baru.