Tom Crusie gol

Ne sviđaju vam se priče o seksu muškaraca s muškarcima. Nema potrebe nastaviti čitati

Danas sam bio tek drugi put na lokalnom nudističkom jezeru ovog hladnog i vlažnog proljeća, a voda je ostala hladna. Nedostatak posjetitelja u kombinaciji s kišom značio je da su biljke divlje narasle, uzrokujući da količina slobodnog prostora na raznim stazama i mjestima za sjedenje bude ograničena, povremeno na samo četvrtinu normale. Ovaj rast također je osigurao da su područja dobro zaštićena od slučajnog pogleda.

Dan je bio sunčan i pomalo vjetrovit, a kako smo stigli prilično rano, nikoga nije bilo u blizini. Brzo zaboraviti na plivanje, to nije bio problem. Područje u kojem obično sjedim bilo je prilično zasjenjeno, što je dovelo do odlaska na sljedeće područje. Normalan put od glavne staze bio je gotovo zarastao, pa se nije moglo vidjeti kako izgledaju dva odvojena područja. Barem u čizmama, trapericama i motociklističkoj jakni, utabati uređenu stazu nije teško, čak ni s kupinama koje uz sunce slobodno rastu posvuda.

Izlažući sve, zatim sam sunčao svoja leđa ili trbuh, rotirajući svakih četvrt sata. Nakon otprilike sat vremena, čuo sam zvuk nekoliko ljudi između glavne staze i mene. Nakon nekoliko minuta, tijekom kojih sam bio siguran da su ili otišli ili legli, zvukovi kretanja bili su očiti. Međutim, sporo kretanje, do te mjere da se sumnja u tu izvornu procjenu, a da nitko nije došao u vidokrug na dulji trenutak.

Dvojica golih muškaraca blizu jedan do drugoga, bosonogi i opreznog koračanja zbog trnja kupine, konačno su sišli sa staze i na vidiku, a nešto kasnije za njima i gola žena. Sve troje djelovalo je u četrdesetima, a posebno žena čije su lijepe grudi srednje veličine i ljupka guzica isticale njezinu privlačnost. Stavivši nekoliko komada odjeće na tlo, ušli su u hladnu vodu, komentirajući među sobom prije nego što je žena zaronila i otplivala.

Dvojica muškaraca više su nego oklijevala, ali nakon nekoliko malih koraka u dublju vodu, iznenadio sam se kad sam vidio kako su se počeli dodirivati ​​stojeći blizu jedan drugoga. Nisu bili dovoljno daleko da zapravo pruže ikakvo pokriće svojim kurčevima, koji su rasli dok sam ih stalno pogledavao, osjećajući određenu zločestu znatiželju. Žena je bila udaljena 40 metara kad su se počeli ljubiti. Činjenica da sam bio ondje nije imala nikakvog značaja, niti kako su moju pozornost stalno privlačili na njih.

To je pomoglo objasniti početni dojam da ni žena nije bila vezana kad su prošli ispred mene. Počevši plivati ​​natrag do obale, nastavili su se igrati jedno s drugim, strastveno se ljubeći, ignorirajući i nju. Nakon što sam vidio lezbijski par koji znam kako se stvarno pali nakon što smo prije nekoliko Istražite tinejdžere tinejdžere dijelili spoj u mnogo dubljoj vodi, ova scena nije zahtijevala mnogo mašte ili familijarnosti kao tada, oba penisa su se uspravila, trljajući se jedna o drugu.

I kao s onim lezbijskim parom, moj penis je definitivno dodao svoje odobravajuće mišljenje o tome što se događa. Za razliku od onog lezbijskog para, koji je uključivao bi ženu s kojom sam godinama imao seks ovdje, ovo dvoje ljubavnika bili su potpuni stranci. Da ne spominjem da su bili dva muškarca, ali njihova je očita napaljenost imala određenu primamljivu privlačnost koja mi je neprestano privlačila pozornost na njih.

Kad se žena približila obali, napustili su vodu i vratili se na svoje zaštićeno mjesto, a da se činilo da nisu uzeli svoju odjeću. Tom Crusie gol Budući da je ovo bio nudistički prostor, to zapravo nije bilo važno. Žena je izašla iz vode, a zatim je stala, dajući mi slatki pogled na svoje smežurane velike bradavice i lijepo grmlje. Također sam mogao vidjeti crvenkasti uzorak koji ocrtava vrstu sportskog grudnjaka koji je nosila, zajedno s crvenkastom nijansom preko bijele kože koja je bila izložena suncu.

Ovo doba godine može biti prilično nezgodno u pogledu dobivanja opeklina od sunca.Također sam primijetio da zapravo nije imala ručnik, a uz vjetar bilo bi teško osušiti se bez hladnoće, naježila se već s mjesta na kojem sam ležala. Izgledala je pomalo razočarano dok je stajala ondje, svjesna što se nesumnjivo događa tamo gdje su njezine stvari, ne želeći se time baviti.

U tom sam trenutku pitao je li voda hladna ili stvarno hladna, ponudivši joj da se posluži mojim još neiskorištenim ručnikom. Brzo je pogledala dolje, rekavši više nego dovoljno hladno, a zatim mi zahvalila na ponudi. Skinuo sam ručnik s kacige, a kad je prišla korak bliže, bacio sam ga. Lako ju je uhvatila, a kad je počela sušiti kosu, imao sam pun pogled na njezino tijelo. Imala je lijepi grm iznad proreza, sa obje strane obrijane.

Dok se sušila, počeci prave opekline od sunca bili su jasni za prepoznati. Druga stvar koja se činila jasnom iz njezinih prilično crvenih očiju i lijenih senzualnih pokreta bila je da je vjerojatno bila napušena, činjenica koja je također pomogla objasniti zašto su se dvojica muškaraca ponašala bez mnogo brige u javnosti. Napušavanje s golim partnerom u prirodnom okruženju može lako dovesti do nesputanog ponašanja kojem je teško odoljeti. Ili bolje rečeno, ugodno za uživanje.

Prišla je još jedan korak bliže, sagnuvši se kako bi vratila ručnik, pružajući prekrasan pogled na slobodne obješene grudi, s vrlo uspravnim bradavicama. Više nego blagi miris trave u njezinu dahu ukazivao je da su vjerojatno dijelili joint prije skidanja Tom Crusie gol ili možda dok su se svlačili. Gledajući njezino lice, spomenuo sam da je sunce prilično jako i da bi možda i ona cijenila losion za sunčanje.

Blago se nacerivši, odgovorila je da bi bilo lijepo namazati se losionom na toplom suncu. Dodavši da drugo dvoje ne bi bilo zainteresirano učiniti joj to kako treba čak ni da imaju losion, na neki način nagovještavajući. Ustajući s plastičnom bocom u ruci, okrenula mi je leđa. Stavivši prvo dosta losiona u ruku, osjetivši njegovu toplinu, krenuo sam od njezinih ramena, prilazeći bliže.Raširivši prilično veliku količinu na vrh njezinih ramena, pustivši da boca padne.

Moja je namjera uistinu bila osigurati da ne izgori na suncu, ali ona nije bila jedina umiješana napušena osoba. Napušiti se i biti gol na otvorenom uvijek je lijepo, pogotovo kad ovako dodiruješ drugu golu osobu. Nakon njezinih ramena, obradio sam joj vrat, oboje smo upali u senzualni ritam, dajući sve od sebe da spriječim njezinu labavo ispletenu kosu da se ne zaplete. Nakon lijepog intervala, obradio sam joj leđa, do vrha njezine guzice. Koristeći više losiona, obradio sam joj bočne strane s istom diskrecijom kao i niz leđa.

Prijatelj koji me upoznao s ovim golišavim jezerom prije više od 2 desetljeća više je puta pohvalio moje vještine masaže tijekom godina. Prepoznala je da uživam u tome, da volim pokazati tu vještinu kad god mi se pruži prilika, što znači da nije imala problema s pružanjem takvih prilika. Trebalo mi je dosta vremena da prepoznam neizgovoreni prvi poziv te prijateljice na njezinim laktovima, velikim grudima s ručnika prije mnogo godina, i tek nakon što je rekla da stvarno koristim moje ruke posvuda. Danas je proces bio više dvostran, započinjući neizgovorenu igru ​​koju svakako vrijedi nastaviti.

Namažući joj ruke, uključujući ispod pazuha, losionom, prstima posegnuvši da dotaknu vrh njezinih prsa, samo smo plutale zajedno, moje ruke su se spustile unutar njezinih. Dopuštajući mi da ih pritisnem uz njezine sise, čujući tihi uzdah.

Nakon toga je rekla da će se okrenuti, ako je to u redu. Rekavši sigurno, ističući da joj prednji dio i noge još moraju biti dorađeni. Bila je možda 4 inča niža od mene, otprilike visine te biprijateljice. Koja je imala velike grudi, ali su grudi ispred mene sada bile manje i ravnije s lijepom krivuljom prema gore koja je savršeno prikazivala njezine bradavice, vrlo seksi. Bradavice koje su izgledale izbliza jednako naborane i još tamnije kao kad je izašla iz vode ispred mene.

Pitajući se napola ozbiljno je li joj još uvijek hladno, ruke su mi klizile točno ispod njezinih mekih sisa. Stenjajući ne, govoreći da ovo nije očekivala danas. Nisam ni ja, govoreći dok su moje ruke počele mazati losion preko njezinih grudi, a njezino je lice počelo pokazivati ​​koliko joj se ovo sviđa. jebanje u autobusu Mama jebi sina Uzdahnula je "da" kad sam se počeo koncentrirati na njezine uspravne bradavice, zatvorivši joj oči, malo otvorivši usta dok sam ih stiskao i manipulirao skliskim prstima.

Na pitanje što je očekivala, odgovorila je da su njezina očekivanja potpuno ignorirala njezina dva suputnika nakon što su podijelili joint. Što nije bilo potpuno lažno, jer se do sada nisu pojavili, vjerojatno nastavljajući ono što su započeli u vodi. Pomisao da bi takvo ponašanje moglo biti prilično frustrirajuće, jer je trava bila savršena uz seks. Natjerala me u šalu da je također dobra za dobivanje odgovarajućeg losiona, a ona je odgovorila da dobro pokriva puno toga.

Sada počinje mazati losion preko njezinih gornjih bedara, pomalo zadirkujući pokretima ispod stidnih usana, primjećujući da njih dvoje tada ne smiju biti jako dvostruki, da je prijateljica koja me upoznala s ovim jezerom prije 2 desetljeća bila prilično otvorena prema svima koji joj se sviđao, muško ili žensko. Zajedno s dobivanjem kamenca i pravilnim losionom. Do sada smo već znali da smo oboje zainteresirani za to da se još više napalimo, voljni ne samo dati do znanja drugome, već ga i aktivno poticati.

Čučnuvši kako bih dohvatio listove, miris njezine mačkice bio je izvrstan i ispunjavao mi je nosnice. Snažan opojan parfem, stvara divnu seksualnu izmaglicu u mojim mislima, primamljiv miris žene željne seksa. Ovo je također bio prvi put da sam izbliza vidjela očito noviju pubičnu frizuru, gdje je ženstveni grm dopušten da raste, dok su dlake oko stidnih usana obrijane. Nakon što sam joj namazao noge i bedra losionom, uspravio sam se, vidjevši izraz žene izgubljene u primamljivom osjećaju dok sam rukama počeo širiti losion preko njezinih guzica.

Njezine su ruke počele lutati mojim tijelom, slično kao moje ranije, ali s drugom svrhom. Ruka se počela igrati s mojim grmom, šapćući kako je kosa mekana, ljubeći mi uho i tjerajući me da zastenjem i približim se, osjećajući njezin grm uz svoj dok sam povlačio njezinu guzicu prema sebi.

Kliznuvši rukom kroz svoju pukotinu, zastenjala je, počevši ljubiti i senzualno lizati moj vrat, tražeći ruku koja je tražila moj rastući kurac. Do sada smo već bili u istom stanju kao dva muškarca ranije, nešto što joj je očito bilo drago. Očito i ja, ali činilo mi se gotovo kao da se natječe u igri koju joj par nikad nije dopustio.

Bio sam više nego voljan igrati s njom dok je gurala moju dužinu ispod svog mekog vlažnog proreza. Odlučivši vidjeti koliko je napaljena, vrh prsta namazan losionom počeo je lagano dodirivati ​​njezin mekani analni prsten. Njezin je odgovor bio da stavi prste u moju pukotinu, odražavajući moje ispitne dodire. Uskoro smo lebdjeli u čistom seksualnom užitku, moj uspravni kurac između njezinih natečenih stidnih Fine tange za dupe, utonuo u produženu sesiju ljubljenja punim ustima dok smo dopuštali da nam se tijela spoje.

Bilo je teško točno znati kako smo završili na jebanju, primamljivi osjećaji koji su nas doveli do točke kad je moj uspravni kurac ispunio njezinu dobrodošlicu, nježno popustljivu macu. Još bi teže bilo opisati način na koji smo završili sjedeći na mojoj deki s njom koja me jaše, okrenuti jedno prema drugome, izraza lica ispunjenih otvorenom požudom, prekrasan način za seks. Gledajući kako se moj kurac pomiče, svjetlucajući na sunčevoj svjetlosti od njezine vlažnosti, seksi zatamnjene stidne usne potpuno su bile izložene ispod njezinog kovrčavog krzna, miris je još snažnije djelovao na mene nego prije, nije više bio zavodljiv poziv, postao je iskonski dio našeg jebanja.

Baš kao da gledamo kako zaneseno gleda u naša spojena tijela dok joj se sise pomiču s našim pokretima, dva gola stranca u raju, koji se seksaju na otvorenom. U nekom trenutku, njezini pokreti su prestali, čak i dok sam je nastavio brusiti, s dubokim jajima, rukama joj obujmivši guzicu.Okrenuvši moju glavu da slijedim njezinu, dvojica muškaraca stajala su na kraju staze. Vrlo je moguće da su nas promatrali prije nego što su došli u naš vidokrug. Zvukovi našeg jebanja morali su biti očiti, pogotovo s obzirom na to koliko je divno mokra postala.

Njihova trenutna lokacija vjerojatno je pružila priliku da vidim moju šipku kako ulazi i izlazi iz njezine sočne mačkice, zajedno s time kako njezine prekrasne stidne usne klize duž osovine. Nakon što su se pojavili, pomalo zlobno me pitala zanima li me kakvi su bistri. Pristao bih na sve da sam svojom dužinom potpuno ušao u njezin slatki medeni tunel, ali ova je ideja bila doista intrigantna. "Naravno, kako" bio je jednostavan odgovor od dvije riječi koji ju je naveo da malo promijeni položaj, podižući i šireći nogu, čineći način na koji je moj uspravni kurac u njoj očigledan obojici.

Osjećaj veličanstvenog pritiska iz ove pozicije bio je jednako uzbudljiv kao i spoznaja da smo čisti egzibicionisti. Besplatni lezbijski torrenti bilo razlike u tome što su me dva muškarca vidjela kako se jebem, ili što su bili ljubitelji kurčeva, pokazivanje na ovaj način bilo je intenzivno paljenje. To što je bila tako otvorena u vezi s tim nije rasvijetlilo njihove međusobne veze, osim činjenice da joj nije bilo stalo do toga da je vidi kako se seksaju. Nije bilo osjećaja da je ona uključena u osiguravanje muškaraca za seks.

Rekao sam joj da moja dobra bi prijateljica neće moći odlučiti što želi više, da se spusti na vruću macu ili tvrdi kurac. Malo je zastenjala prije nego što je rekla da bi voljela da je ližu, ali čak ni napušeni, oni to ne bi učinili. Lagano mi je gurnula ramena prema dolje. Ležeći natrag, rekla je da gledate što se događa dok je njezina maca opet obavijala moju cijelu dužinu čistim blaženstvom.

Kakav god Žene za brak su njihov odnos, vidjeti što će se razviti nije bilo briga, jer su svi bili potpuni stranci. Jedan se muškarac približio, natjeravši je da ustane tako da je samo glavić mog penisa bio unutra dok je stisnula, fantastičan osjećaj kad se moj kurac pomaknuo kao odgovor.Činilo se da ga je zaintrigirao prizor, a onda je prošaptala "vidi što će se dogoditi" dok je ustajala da potpuno otkrije moju dužinu, sjedeći uz mene, maca potpuno otkrivena i dostupna, seksi pozivnica koja čeka da je bilo tko prihvati.

Bliži muškarac, koji je također imao grm, bio je očito uzbuđen, pažnja je bila potpuno usmjerena na mene, a ne na njezinu macu koja je bila dostupna i čekala. Mama jebi sina jebanje na aerodromu Nakon nekog vremena, pomaknula se kako bi mi se smjestila iznad usta, rekavši "rekla sam ti". Shvatio sam što je doista mislila tek nakon što sam osjetio kako usne kruže mojom osjetljivom glavom kite nakon što sam počeo lizati njezin slatki seksi prorez. Jesti macu i pušiti se uvijek je dobra kombinacija, još bolja kada glava slijedi jebanje vruće pičke. Baciti se na ženu koja je upravo bila puna kite neizmjerno je zadovoljavajuće i bilo je lako pomisliti da je ovo samo 69.

Iako ne zadugo, jer me prljava pomisao da dobijem glavu od muškarca dok jedem ženu napalila, jezik joj je zašao dublje u pičku. Osjećajući meku glatkoću njezine pulsirajuće Spanking erotica stories baršunaste kože, nevjerojatno se uključilo kad je počela jahati mojim licem. Nisu mu smetali njezini sokovi, barem do te mjere da je želio kurac stranca u svojim ustima. Taj bi prijatelj primijetio je da vještina oralnog seksa nije povezana s time da li si muškarac ili žena.

Nikakva usporedba s ženinim vještinama danas nije bila moguća, ali njegovo sisanje penisa bilo je jednako dobro kao i moje prijateljice, koja mi je u prošlosti duvala duboko grlo na ovom jezeru. Sada, s glavom između njezinih bedara, moj vid je bio ograničen na gledanje njezinog grma, grudi koje se njišu i opuštene glave, kapaka koji trepere, uma izgubljenog u raju, veličanstvenog pogleda. Začuvši dodatne zvukove, pušenje se promijenilo na način koji je mogao proizaći samo iz toga što se osoba koja je sišla izgubila u vlastitom oralnom užitku, barem prema mom prošlom iskustvu sa 69 ženama.

Što je dovelo do nastrane ideje da se drugi muškarac počeo spuštati na moju pulicu, bez ikakvog sudjelovanja napaljene žene koja je sišla ljuljajući svoju pičku na meni.Iako sam definitivno bio uključen u fantastičan seks s dvoje ljudi, začudo, nisu imali ništa jedno s drugim, sigurno ni na koji način nisam zamišljao grupni seks. S druge strane, oboje ljudi koji su bili uključeni u mene bili su potpuno droljasti, što je činilo ono što smo zajedno radili rajskim.

Pomisao da će se muškarac spustiti na mene bila je neočekivana, ali s licem zakopanim Vrući muškarac sperma vruću mokru pičku pod toplim suncem, istina je bila da je moj kurac bio dostupan svakome. Vjerovanje da dobiva glavu od drugog muškarca pridodalo je osjećaju nesputane slobode, svi mi koji se vani zabavljamo za odrasle.

Počela je pjevati "da, da" dok je orgazam počeo preuzimati kontrolu nad njezinim tijelom, spuštajući njezinu drhtavu macu u ekstazi. Za mene, osjećaju dubokog grla u isto vrijeme bilo je nemoguće odoljeti, počela sam osjećati kako mi se jaja stežu dok je orgazam preuzeo kontrolu i nad mnom. Pumpam bokove dok sperma briše u čistom pulsirajućem užitku, ruku na svojim grudima, uma ispunjenog njezinim nevjerojatnim prirodnim parfemom.

Kako je orgazam jenjavao, ona se odmaknula, dopuštajući mi da vidim izraz svog pusa dok je dolazio, licem uz moj penis koji se polako smanjivao. Polako se sagnula, a mi smo počeli s dugotrajnim ljubljenjem koje slijedi poput Tinejdžerski ljubavni savjet jeke nakon zadovoljavajuće intenzivnog seksa. Nakon tako temeljite seanse oralnog seksa, znao sam da će njezin miris trajati satima, podsjetnik na ono što smo učinili. Primijetivši kako se i drugi par počeo ljubiti, nisam mogla a da se ne zapitam hoće li i njima okus moje sperme potrajati.