Gola cijev zmija

Alexis je pitala može li mi doći pomoći očistiti bazene. Složio sam se i iznenadio sam se što mi je zapravo pomogla. Znao sam da je htjela sudjelovati u seksu samo s Olivijom i Sophijom kad god sam čistio Olivijin bazen. Spomenula je da joj je Olivia smočila macu. Dobila je priliku s Olivijom i to je bio nevjerojatan uspjeh. Izgubila sam broj njihovih višestrukih orgazama.

Tu noć sam spavao isprekidano. Nešto me mučilo u vezi s tim sastankom koji je sazvao Emmin suprug, Jim, koji je otišao na ratnu scenu kad je otkrio da sam Alexis odvela u Las Vegas na odmor. Nije prebolio činjenicu da se Dee, Alexisina sestra, pristala udati za svog dečka, Jarroda, a da ga nikad nije upoznala sa svojim ocem. U posljednje vrijeme u Emminoj kući vladala je konstantna napetost.

Jarrod i ja dogovorili smo se naći s Jimom na njegovom 'brodu', što god to značilo, u podne. Alexis i Emma mislile su da nas Jim samo želi upoznati u nekom scenariju povezivanja muškaraca. Vjerovao sam njihovom mišljenju, ali mislio sam da se nešto drugo događa. Sam Bog zna što, ali mislio sam da ćemo uskoro saznati. Sve što sam sigurno znala je da me neće maltretirati.

Bila je subota ujutro i trebao sam se ponovno naći s Alexisom na gradskom bazenu. Nosio sam par pamučnih kargo hlačica i pletenu pamučnu košulju kratkih rukava i tenisice bez čarapa. Dovezla se na parkiralište minutu iza mene. Već sam otvorio klizna vrata, a opremu i kante dovukao do vrata. Odnio sam opremu do kapije i otključao je. Progurao sam se kroz vrata s opremom u ruci baš kad se Alexis pojavila noseći kantu za upaljač. Bila je odjevena u jednodijelni kupaći kostim koji je bio vrlo visoko izrezan na njezinim bedrima i vrlo nisko na vrhu.

Čekao sam je, a ona se nasmiješila dok je prilazila i protezala se da me poljubi. Sagnuo sam se da je dočekam na pola puta. Gola cijev zmija Spustio sam opremu dolje uz bazen i vratio se po tešku Grupa upravljačkih sistema. Oboje smo otišli na posao i opet rano završili.Drugi jutarnji bazen bio je 'samo radnim danima' i ovo je bio slobodan dan za Oliviju pa smo završili za taj dan.

Znao sam da moram stići u Marinu prije podneva. Nije bila duga vožnja pa sam imao dovoljno vremena. Alexisino novo odijelo, koje je navodno kupila u Las Vegasu, jako me napaljivalo. Razmišljao sam o prostirci za jogu u kombiju, ali sam se predomislio. Nakon što su oprema i kemikalije utovareni, uzeo sam Alexis za ruku i poveo je u pomoćnu zgradu iu žensku saunu. Vani je bilo vruće, ali ništa kao unutra.

Skinuo sam majicu i gurnuo kratke hlače dok nisu pale na pod. Alexis me gledala kako se svlačim s ogromnim osmijehom na licu dok je moj kurac poskočio i pljesnuo me po trbuhu prije nego što se spustio i pokazao na njeno lice. Povukla je naramenice kupaćeg kostima niz ruke i gurnula ga niz sise. Bradavice su joj bile uspravne. Nastavila je gurati svoje odijelo preko bokova i pustila ga da padne na pod. Tijela su nam oboje blistala od znoja od vrućine od 140 stupnjeva. Na vratima sam uzeo nekoliko ručnika i položio ih na klupu od sekvoje.

Približio sam joj se i ona mi je stavila ruke na ramena, a zatim oko vrata dok sam se saginjao da je poljubim. Moje ruke su krenule prema njezinu uskom struku, a zatim oko njezine guzice. Privukli smo jedno drugo u dugi strastven poljubac. Lagano sam prešao jezikom po njezinoj donjoj usni i Alexis je tiho zastenjala. Moj kurac bio je pritisnut između naših tijela. Njegovo žurno pulsiranje privuklo je Alexisinu pozornost i ona je prekinula poljubac i povukla svoje sise niz moj trbuh, bokove i bedra na putu do svojih koljena. Rukama je obuhvatila moj kurac i snažno ga stisnula. Nasmiješio sam joj se dok mi se ona široko cerila.

Počela me drkati s obje ruke suprotno rotirajući. Nakon minute spustila je usne na moj glavić i poljubila ga prije nego što je ispružila usne preko vrha.Zabacila je glavu unatrag i povukla usne s vrha, a zatim se nagnula naprijed i ponovno gurnula unatrag. Imala je lustiest izraz na licu dok je nastavila to raditi dok su joj ruke gladile gore-dolje. Osjećaji su bili nevjerojatni, a moj penis je postajao sve tvrđi i tvrđi. Nisam mislio da može biti teže.

Želio sam njezinu macu na svom licu jednako kao što sam želio njezino lice na svom kurcu pa sam posegnuo prema dolje da je povučem gore. Malo se napućila kad je morala pustiti moj kurac. Imala Prljave vruće seks priče zbunjen izraz lica sve dok je nisam podigao i okrenuo naglavačke. Zacvilila je dok je bila u zraku. Zaustavio sam je s njenim bedrima na mom ramenu i njenom mokrom mačkom u mom licu. Već smo to radili prije pa je znala da će moj kurac biti točno ispred nje. Zgrabila ju je jednom rukom i provukla pokraj razvučenih usana. Njezina druga ruka je otišla iza mog bedra i povukla je usta na moju osovinu. trudnoća Mama jebi sina Nije prestala sve dok joj moj glavić nije bio u grlu. Držala ju je ondje na trenutak prije nego što se povukla kako bi mogla disati. Počela je brzo pušiti.

U trenutku kada je Alexisina maca došla u domet mog lica, napao sam je jezikom. Imao sam jednu ruku oko njezinih leđa privlačeći je k sebi. Podigao sam drugu ruku i gurnuo joj kažiprst u anus. Vrištala je oko mog penisa dok sam polako gurao unutra. Natjerala se da se opusti, a zatim je počela stenjati oko mog penisa dok sam jezikom i prstom prelazio po njezinim susjednim otvorima.

Nije prošlo dugo prije nego što mi se Alexisina maca uhvatila za jezik, a njezino stenjanje promijenilo se u dugo, tiho stenjanje oko mog penisa. Morao sam maknuti prst s njezina anusa i držati Lepe devojke pičke objema rukama dok je nekontrolirano mlatarala u mojim rukama. Njezina bedra čvrsto stegnu moju glavu, a zatim otpuste. Usta su joj sišla s moje kite dok je spastično tražila kisik. Zgrabila ga je rukom i samo se držala. Držao sam njezine bokove čvrsto na svom licu i nastavio je jebati jezikom, podižući joj orgazam još više.Na vrhu je ispustila vrisak. Molio sam se da nitko drugi još ne koristi te pogodnosti. Nitko nije došao istražiti.

Kad je počela silaziti, povukao sam se i zatim stao. Gledao sam kako joj se stidne usne otvaraju i zatvaraju s udaljenosti od jednog centimetra. Sokovi su joj curili iz mace i niz trbuh do sisa. Spustio sam je na ručnik na klupi i gledao kako joj se tijelo nastavlja nasumično grčiti.

Kad se oporavila, podigla je pogled prema meni koji sam stajao iznad nje. Ispružila je ruku i obuhvatila moj još uvijek kruti kurac. Nasmiješila se i rekla: "Jebi me s ovim velikim dečkom." Nasmijao sam se i pomaknuo se u klečeći položaj na klupi između njezinih nogu. Primio sam njezine gležnjeve i podigao ih do svojih ramena. Kao što sam se preselio naprijed da pozicionira moj penis na njezinu macu, njezini su se bokovi podigli da bi promijenili kut. Spustio sam pogled između nas i ušao u nju. Kad sam ponovno pogledao Alexis, široko mi se cerila. Osmijeh je nestao kad sam gurnuo svoje salo u nju. Malo je napravila grimasu pa sam stao. Podigla je kukove prema gore najbolje što je mogla u ovom položaju, a ja sam gurnuo do kraja sve dok mi se jaja nisu naslonila na njezinu guzicu. Rekla je, "Učini to. Jebi me dušo. Jebi me snažno."

Učinio sam kako mi je rekla. Za nekoliko sekundi počela je jako stenjati i mrmljati, "OOHH MMYYY GGAAWWDDD. Mama jebi sina samostalna žena FUUCCKKK. DA." Pokušavala je pokrenuti zdjelicu, ali držao sam je zarobljenu s gležnjevima na mojim ramenima. Bila je moja da je jebem koliko sam želio. Vrisnula je: "FUUCKK. HARRDDEERRRRR." Zabijao sam se bokovima u nju što sam jače i brže mogao. Nisam namjeravao još dugo izdržati. Moj orgazam kao da dolazi izdaleka, ali dolazio je brzo. Kad je Alexis osjetila kako mi se kurac jače diže, znala je što slijedi i eksplodirala je u vlastitom orgazmu baš kad sam joj prvi put zapucao macu. Ponovno je vrisnula, a ja sam zastenjao. Vrištala je dok je svaki dugi nalet sperme padao u nju. Vozio sam kukove naprijed sa svakim udarcem.

Kad mi je posljednji hitac prsnuo u tijelo, povikao sam: "OHHH JEESSSSUUSSSS. FUCKKK." Burno sam tražio kisik. Alexis je također bila. Odmaknuo sam se i nježno spustio njezina stopala na klupu sa svoje obje strane. Bokovi su joj se stalno Romantični ruski singl u zraku, a zatim se polako spustili na klupu. Gledao sam kako sperma brblja iz njezine mace na ručnik ispod nje. Provukla je prste kroz macu i gurnula ih u usta te ih polizala. Učinila je to nekoliko puta. Zatim je skliznula s klupe na pod i kleknula dok je gurala moj kurac koji se smanjivao u usta da ga posiše i poliže. Kad je završila, ponovno je sjela na klupu, cmoknula usnama i prešla jezikom uokolo tražeći bilo kakav okus sperme.

Pogledala me i nacerila se. Rekla je: "To je bilo jebeno nevjerojatno." Tijela su nam oboje bila oblivena znojem. Liznula mi je rame i na trenutak uživala u njemu te rekla, "Shvaćam zašto Olivia voli muški znoj."

Umotale smo se u ručnike i izašle iz saune baš u trenutku kada je sredovječna žena izašla iz parne sobe umotana u ručnik. Pogledala me u ručniku i rekla, "Hej dušo, ovo je ženska soba", dok me je pogledom pretraživala od glave do pete. Moj kurac nije bio skroz mekan i pomalo je gurao van na ručnik.

Rekao sam: "Oprostite. Muška sauna ne radi."

Pogledala je Alexis i rekla: "Naravno da jest." Alexis je prasnula u smijeh. Žena je rekla Alexis, "Zgrabi to dok možeš, draga. Sve će uskoro nestati," i prošla dalje. Kad je nestala, oboje smo prasnuli u smijeh. Ponovno smo se obukli i vratili na parkiralište. Alexis je ušla u majčin auto i zatrubila dok se vozila.

Gledao sam je kako odlazi, a onda su mi se Bolovi u stomaku u trudnoći vratile na 'sastanak' s Jimom. Pogledala sam na sat. Imao sam još dovoljno vremena. Lagano sam se odvezao do Marine. Zaustavio sam se na parkiralištu baš kad se Jarrod vraćao na parkirno mjesto. Parkirao sam nekoliko mjesta od njega i sreli smo se u sredini.Jarrod je bio jednako zbunjen ovim sastankom kao i ja.

Nismo znali koji je od ovih 'čamaca' Jimov, ali najmanji je bio dugačak trideset stopa. Oboje smo stajali i Jessica Simpson seks igre u to razmetljivo izlaganje bogatstva. Pitali smo u Marininom uredu koji pripada Jimu i on je pokazao na jedan koji je bio dug najmanje pedeset stopa i dvije palube. Okrenuo sam se prema Jarrodu i rekao, "Jebi ga. Pogledaj tu stvar." Kimnuo je i krenuli smo niz labirint dokova i sa strahopoštovanjem gledali u Jimov 'čamac'.

Glava moje žene virila je iznad ograde. Zatim su dvije vrlo privlačne žene stale pokraj nje. Sintija Nikson price Prvi je stajao i mahao nam. Pogledali smo se. Jarrod je rekao: "Koji kurac?" Sve su žene nosile vrlo oskudne bikinije. Pokazali su nam da se ukrcamo pa smo prešli platformu. Prošli smo krmom ispod mjesta gdje su stajale žene i popeli se ljestvama na palubu na kojoj su bile.

Jedna od žena bila je visoka više od šest stopa. Bila je dotjerana, imala je grudi srednje veličine i nježno lepršave bokove. Noge su joj otišle zauvijek. Imala je dugu plavu kosu koja je bila stilizirana u opuštene svinjske repove. Ostala dva bila su znatno niža, jedan je bio oko metar sedamdeset, a drugi jedva viši od pet stopa. Oboje su također imali vrlo lijepa tijela. Grudi su im bile povećane i mnogo veće od one visoke. Sve su bile vrlo privlačne. Predstavili smo se i vidjelo se da već znaju tko smo. Visoka se predstavila kao Rachel. Zatim je predstavila druge dvije kao Izzy i Mia.

Izbliza je Mia imala blagi azijski izgled. Ona i Izzy imale su crnu kosu skupljenu u visoke konjske repove. Izzyne sise očajnički su se pokušavale izvući iz svog steznog gornjeg dijela bikinija. Nisam mogao ni pogoditi koja je veličina šalice. Mia nije pretjerala sa svojim povećanim sisama. Zadovoljila se 'D-šalicama'. Izzyno tijelo gotovo se proteglo od ramena do bokova sa samo blagom zaobljenošću u struku. Mia je imala uska ramena i bokove u skladu s njezinim azijskim podrijetlom.Sasvim sigurno, njezine prvotne grudi bile su male i u skladu s njezinim uskim dimenzijama, pa su joj nove grudi izgledale ogromno. Sve su nosile visoke modne pet inčne štikle.

Činilo se da je Rachel glasnogovornica kad je rekla: "Jim bi uskoro trebao doći. Imao je neočekivanog posla. Ispričava se. Mogu li ti spremiti piće. Otići ćemo čim on stigne ." Misao o hrani za morskog psa opet mi je prolazila kroz glavu. Obojica smo tražili pivo. Iza nas su bila dva dvosjeda od vinila i Rachel nam je ponudila da sjednemo. Ja sam sjedio u jednom, a Jarrod u drugom. Boris Beker Mama jebi sina Njih troje sjedilo je preko puta nas na dugačkoj sofi od vinila. Svaki je popio piće.

Pogledao sam Jarroda dok je on uzvratio pogled. Rekao je naglas ono o čemu smo oboje razmišljali: "Koji kurac?" Gledali smo svaku od tih žena nekoliko minuta.

Rachel je prekinula tišinu, "Radimo za Jima. Radimo za njega Žene za brak su poslove kad god nas treba. Mislio je da biste vas dvoje htjeli malo ženskog društva tijekom vašeg krstarenja danas poslijepodne. On." Prekinuo ju je oštri muškarac glas koji joj govori "dosta". Bio je to Jim. Izašao je iz potpalublja na Jebeš priče o kćeri kurvi način kao i mi. Rachel je odmah prestala govoriti usred rečenice. Maska straha brzo joj je prešla preko lica i nestala,

Jim nam se nasmiješio i rekao: "Zašto vi dame ne pođete naprijed pa možemo razgovarati." Bez oklijevanja su ustali i kao modeli prošetali u svojim štiklama niz desni bok. Bokovi su im se ljuljali s jedne na drugu stranu dok su se udaljavali. Promatrao sam ih dok nisu nestali iz vida; bilo što da natjera Jima da čeka.

Polako sam povukao pogled natrag na Jima koji je imao ljutit izraz lica. Bacio sam pogled na Jarroda i nasmiješili smo se jedno drugome. Ispružio sam desnu ruku i predstavio sebe i činjenicu da izlazim s Alexis. Jarrod je ispružio ruku i predstavio sebe i činjenicu da je zaručen s Dierdre. Jim je čvrsto zgrabio naše ruke jednu po jednu. Znao sam da će se pokušati rukovati s nama Gola cijev zmija će drobiti kosti.Vratio sam mu isti pritisak kakav je on primijenio. Jim nam je ponudio sjedala natrag, skuhao si je viski i sjeo na mjesto gdje su sjedile žene. Rekao je: "Nadam se da nemate ništa protiv, ali mislio sam da biste mogli uživati ​​u ženskom društvu za naše krstarenje." Motori su Brzina preuzimanja ruska tinejdžerka silovana pojačali i već smo se odgurivali od pristaništa. Gledao sam nekoliko trenutaka ignorirajući Jimovu posljednju izjavu.

Bili smo na sredini kanala prije nego što sam se vratio Jimu i rekao: "Volim žensko društvo; a ti, Jarrod?" Uzeo je udarac limenkom piva i samo kimnuo. Činilo se da je Jim zadovoljan našim odgovorima. "Što smjera?" Mislio sam. Jim je bio uobičajeno mrzak dok smo ubrzavali. Nije bio ni najmanje zainteresiran da zna bilo što o nama. Začas smo bili izvan vidokruga zemlje. Jim je uzeo telefon ugrađen u naslonjač njegove sofe. Nisam to ni primijetio. Govorio je samo nekoliko sekundi, a zatim je poklopio. Za manje od minute Rachel, Izzy i Mia ponovno su se pojavile u vidokrugu. Rachel je sjela blizu mene i naslonila desnu ruku na moje bedro točno iznad koljena. Izzy je sjedila pokraj Jarroda i radila isto. Mia je sjela pokraj Jima, nagnula se i poljubila ga. Okrenuo se prema njoj i susreo njezine usne.

Gledao sam tu interakciju i postajalo mi je jasnije kamo se to događa. Pogledao sam Rachel koja je imala sparan izraz lica. Nasmiješila se i nagnula prema meni pružajući svoje usne. Oklijevao sam trenutak, a zatim se nagnuo prema njoj kako bih dovršio poljubac. Prešla je jezikom preko mojih usana i zatim se odmaknula. Jarrod i Izzy radili su isto.

Mia je zavukla ruku u Jimovo međunožje i stisnula mu kurac kroz hlače. Povukao je patentni zatvarač, a Mia mu je izvukla kurac, sagnula se i gurnula ga u svoja usta. Odmah mu je počela popušiti. Jarrod i ja smo gledali sa zanimanjem. Moj kurac je cvjetao, a pretpostavljao sam da je i Jarrodov.Mia je posegnula iza vrata i odvezala gornji dio bikinija na vratu, a zatim na leđima i povukla ga pustivši da padne na palubu. Sjela je i prebacila jednu nogu preko Jimova krila, povukla donji dio bikinija u stranu i gurnula macu na njegov kurac. Zastenjao je dok se polako gurala dolje. Jim je stavio ruke na Mijin struk i podizao je gore-dolje tempom kojim je želio. Podigla ga je i počela se vozikati gore-dolje po njegovoj osovini s nogama njegovim tempom. Jim se nakon toga više nije pomaknuo.

Kurac mi se spremao probiti kroz kratke hlače, a Jarrod je već prelazio rukom preko prepona svojih hlača. Rachel i Izzy naizmjence su usmjeravale pažnju na mene i Jarroda te Jima i Miju. I oni su se napalili, što je vidljivo iz njihovog isprekidanog disanja. Brzo sam pogledao po salonu tražeći kamere. To je bio jedini razlog zašto je ova scena imala ikakvog smisla. Nisam vidio ništa za što sam mislio da bi moglo biti jedno. Otpio sam još jedan udarac piva. Jarrod je uhvatio moje kretanje, pogledao me i ustima rekao: "Koji je kurac njegova igra?" Slegnuo sam ramenima. Naša se pozornost vratila na Miju koja se ljuljala naprijed-natrag u Jimovu krilu.

Očito je uživala jer joj je glava bila nagnuta unatrag, a usne oblikovale "O" dok je mrmljala "OOHH OHHH OHHH", uvijek iznova. Jim je premjestio svoje ruke s njezina struka na njezine velike lažne sise i ona ih je tamo držala vlastitim rukama. Uz gotovo neprimjetan Jimov pogled prema Rachel i Izzy, krenuli su.

Rachel je skinula gornji i donji dio bikinija i približila mi se. Izzy se također skinula i klečala je na palubi između Jarrodovih raširenih koljena. Rachel je posegnula dolje i otkopčala moju letvu. Nisam se opirao. Bacio sam pogled i gledao kako Izzy gura Jarrodov kurac u usta i počinje pušenje. Rachel je počela posezati u moje kratke hlače za moj penis, ali već je bio na izlazu.Kad je obuhvatila obujmicu prstima, dahnula je i povukla ruku unazad kao da ima zmiju u ruci. Izzy se okrenula da vidi zbog čega Rachel dahće. Kad je vidjela moj kurac, izvukla je Jarrodov kurac iz usta i promrmljala nešto poput: "O moj Bože." Jarrod se smijao dok Izzy usta ponovno nisu bila na njegovom kurcu. Snažno je zastenjao dok je padala na njegova jaja.

Rachel se oporavila od iznenađenja i počela mi je jednom rukom trzati masnoću dok se na koljenima pomicala s ljubavnog sjedala na palubu. Ona je velika cura i njeni prsti nisu imali problema s opsegom. Njezina su usta bila druga priča. Kad se nagnula naprijed kako bi uvukla moj kurac u usta, oklijevala je, a zatim rastegnula usne s jedne na drugu stranu pokušavajući na silu krenuti dalje. Skliznuo joj je s usana i kliznuo uz obraz uz nos. Povukla ga je i pokušala ponovno. Ovaj put je bila uspješna. Samo ga je nekoliko sekundi držala u usnama prilagođavajući se veličini. Oči su joj počele suziti, a na čelu su joj se stvorile namrštene bore. Bilo je očito da se bori s mojim salom.

Nakon gotovo jedne minute, Rachel je spustila usta s mog kuraca i savila čeljust. Imala je odlučan izraz lica dok sam joj se nasmiješio. Opet je krenula na to i ovaj put je uspjela pokrenuti akciju pušenja. Nakon nekoliko minuta bilo joj je sve ugodnije i od tada je njezino pušenje bilo više nego zadovoljavajuće.

Bacila sam pogled na Jima, koji me gledao i smiješio se poput Cheshire mačke. Mia mu je poskakivala gore-dolje u krilu. Činilo se da joj je glava bungee užetom pričvršćena za tijelo. Sve je padalo. Jim je čvrsto držao njezine sise. 'Nadam se da neće razbiti one njezine torbe za zabavu', bljesnulo mi je kroz glavu. Izzy je usporila svoj napad na Jarrodov kurac. Bila je fascinirana Rachelinim pušenjem.

Izzy je ustala i skliznula u Jarrodovo krilo i zabila njegov kurac u njezinu macu. Počela se ljuljati naprijed-nazad dok je uzela njegove ruke i stavila ih na svoje mega-sise.Nagnuo se naprijed i jezikom udario po bradavicama, a ona je snažno zastenjala.

Rachel me uhvatila što je jače mogla i nekoliko je puta odmaknula lice i savila čeljust prije nego što je ustala kako bi očito kopirala Izzyn potez. Zaustavio sam njezino kretanje naprijed, a ona me pogledala sa zbunjenošću u očima. Izvukao sam se iz sjedala, uzeo je za ruku i odveo je do stražnje strane ljubavnog sjedala. Otkopčao sam kratke hlače i pustio ih da padnu na palubu. Skinuo sam majicu i prišao joj iza leđa te je nježno gurnuo da se sagne i uhvati za naslon sjedala. Imao sam maštariju o jebanju prekrasne žene koja je visoka poput mene ili čak viša. Nikada nisam ni vidio takvu ženu i evo moje prilike