Dupe bez gaćica

Kako može

Šetnja u brda

dodajte Zavodi uske tinejdžere, shvati ovo u svoj život.

Imao sam četiri uzastopna slobodna dana s posla bez ikakvih planiranih obilazaka, bilo je rano jutarnje sunce i početak još jednog lijepog toplog dana za koji sam odlučio otići prošetati brdima. U čizmama, kratkim hlačama i polo majici stao sam u lokalnoj garaži kako bih uzeo njihovu posebnu dnevnu ponudu za ručak, paket čipsa, sendvič i piće. Koju sam spremio u torbu za kasnije.

Lokalni autobus je stigao na vrijeme, bilo mi je dosta vožnje zadnjih deset dana, autobus će me odvesti do početne točke planinarenja i natrag s mogućnošću ručka u pubu između. Bila je to lagana i ugodna vijugava vožnja kroz valovita brdašca Cotswoldsa, brojna sela i male gradove u prirodi Oxfordshirea. Nešto više od sat vremena kasnije stigao sam na svoju početnu točku, upalio svoj planinarski navigator, isti je kao satelitska navigacija za automobil, ali koristi odobrene seoske staze i prava prolaza.

Kao i uvijek, prvih dvadesetak minuta šetnje je izazovno dok se ne smirite u ravnomjernom tempu i krenete prema svojoj prvoj točki.

Sada je već počelo zagrijavati, bacio sam polo majicu u torbu. Sunce mi je bilo na leđima i blagi brdski povjetarac bila je to ekstaza, bez stresa samo korak za korakom.

Na dnu treće doline počeo sam hodati između grmlja i drveća. Oduvijek sam to želio učiniti, ali nikad nisam, skinuo sam kratke hlače, spremio ih u vreću i osim čizama i sunčanih naočala bio sam gol. Oduvijek sam se želio pridružiti golišama Cotswoldsa, ali nikad nisam imao hrabrosti za to. Ovo je bila moja solo prilika.

Podnožje doline protezalo se oko milju, hodao sam sporijim tempom uživajući u prirodnoj slobodi, mogao sam osjetiti kako počinje lebdeće uzbuđenje. Odbacio sam tu misao i nastavio. Što sam je više pokušavao odbaciti, to je uzbuđenje bilo veće.

Došao sam do točke kada sam morao učiniti nešto u vezi sa svojim uzbuđenjem, jer sam bio sam toliko dugo da sam znao što želim učiniti.

Neposredno kraj staze ugledao sam mali brežuljak s niskom travom, imao je udubinu u sredini diskretno skrivenu od pogleda. Legao sam natrag u njega do sada sam imao punu snagu, gotovo pulsirajuće tvrdo, nisam mogao više odoljeti i počeo sam uživati ​​u sporom rukovanju.

Uživao sam u sporom tempu ekstaze koju je sunce nakupljalo na mom licu i tijelu u potpunom miru. Milovao sam se, svaki potez mi je donosio zadovoljstvo i užitak koji se polako povećavao svom očekivanom vrhuncu. Prošli su mjeseci otkako sam imao takav užitak ili zadovoljstvo.

Nije mi trebalo dugo prije nego što sam osjetio vrhunac vrhunca, obično bih se u tom trenutku opustio, ali ne ovaj put sam bio toliko uzbuđen da sam potražio zlato i bio obilno nagrađen eruptirajućim i vrtložnim vrhuncem.

Ležao sam oporavljajući se trljajući spermu kada sam čuo glasove u daljini, nisam znao odakle ni koliko ih je u zabavi, ali dosta njih iz zvuka.

Diskretno sam gledao preko humka ne prekidajući liniju neba, kako su nas učili u vojsci, bili su puno bliže nego što sam mislio i moja prisutnost će im ubrzo postati primjetna.

U žurbi da se obučem, čizme su mi se zapetljale u kratke hlače, sada sam mogao razaznati o čemu pričaju, čak i uz lagani povjetarac koji je nosio njihovo brbljanje bili bi doslovno na meni, barem bi me mogli vidjeti trenutak.

Panika više nego proračunata prosudba Zgrabio sam svoju torbu i kratke hlače prebacio preko udaljene strane humka, otpuzao prema tome kroz grmlje i položio ih gole odvojeno od svojih čizama.

Smiren i počeo sam se pribrati, pogledao sam preko ramena dolje u dolinu ispod, sa svakim pokretom bio bih potpuno izložen svima u sljedećoj dolini koji gledaju u mom smjeru, iako nisam mogao nikoga vidjeti.

Manja od dvije neugodnosti ostao sam na mjestu. Adrenalin mi se dizao, a uzbuđenje me još uvijek tjeralo. Stvarno sam uživao u uzbuđenju.

Bio sam pošteđen neugodnosti i bio sam pomalo razočaran što su me prošli bez incidenta. Dok sam gledao kroz grmlje, mogao sam vidjeti skupinu kako se spušta niz brdo u sljedeću dolinu.

U daljinu i lišće nisam mogao biti siguran, ali mislio sam da su prilično oskudno odjeveni, kao što sam i ja bio. Do sada je moje uzbuđenje ponovno krenulo u iskušenja i pulsiralo je snažnije nego prije.

Zatim sam otkrio kretanje planinara u daljini na drugoj strani doline. Odupirao sam se ponovnom navlačenju kratkih hlača i povukao se kroz grmlje preko ruba i natrag u udubinu, vraćajući svoje sunčane naočale koje su mi ispale.

Ležao sam i razmišljao o jednoj stvari; trebam li; mogu li?

Gledam preko ruba kratera. Nigdje nikoga ili bilo kakvih glasova. Dupe bez gaćica Sada sam bio tako intenzivan da sam se mogao sjetiti samo jedne stvari koju nisam doživio od onog vremena prije nekoliko mjeseci kada sam posjetio Kraljevski balet u Covent Gardenu.

Instinktivno sam uzeo stvar u svoje ruke i počeo si davati svoj sada treći posao dana, možda nije bio tako dobar ili dugotrajan kao njegov prethodnik, ali postigao sam još jedan eruptirajući i vrtložni vrhunac. Opet sam to istrljao dok sam se oporavljao, 50 godina starosti ima svoju cijenu izdržljivosti.

Napokon sam se obukao, a da nisam zapetljao kratke hlače u čizmama. Koristeći svoj planinarski navigator zaobišao sam brežuljak pun kratera i ubrzo pronašao stazu te nastavio svoje putovanje do sljedeće točke. Iako još uvijek malo visoko i bez daha, nije bilo onako kako sam očekivao da će se jutro odigrati, a bilo je tek malo poslije deset.

Dok sam se spuštao u podnožje doline uživajući u krajoliku s brežuljcima Oxfordshirea koji su nestajali iza horizonta. Sada sam mogao razaznati sljedeću putnu točku koja se nalazila na spoju dvaju potoka s kamenim mostovima zaštićenim nasadima drveća i strmim nasipima koje je priroda tijekom godina isklesala i pogrešila.

U daljini sam vidio nekoga kako hoda u mom smjeru. Kao i ja, sve što je imao na sebi bile su čizme i kratke hlače.Na kraju smo se sastali na prijelazima potoka pod krošnjama drveća. Zaustavili smo se i počeli čavrljati jedni s drugima uz uobičajena pitanja i odgovore koje planinari postavljaju jedni drugima.

Zvao se Frank iz Stow on the Wolda i planirao je otići na pauzu za kavu te me pozvao da mu se pridružim. Odabrao je brežuljak trave točno iznad granice drveća. Nije bio sličan humku na kojem sam ležao prije sat vremena, ali veći i dublji, s kraterom preko kojeg je izrasla trava. Bio je to mali uspon više penjanje uz rub i preko njega.

Pogled je bio veličanstven, činilo nam se da sjedimo u krateru na vrhu brežuljka s pogledom na dvije doline. Frank koji se očito bavio geološkom poviješću tog područja rekao je kako misli da bi ovo mogli biti ostaci utvrde ili naselja iz starog željeznog doba koje je svojedobno imalo kupolasti krov, bilo je mnogo takvih brdskih građevina u Oxfordshireu.

Smjestili smo se u krater i bili zaštićeni od povjetarca, ali smo ipak uživali u toplom suncu koje je peklo. Dijelili smo ono što smo imali u našim dnevnim torbama dok smo razgovarali, mogao sam osjetiti neku vrstu pripadnosti Franku, mislim da je i on meni, ne znam zašto, ali jesam.

upitao me Frank.

"Bi li vam smetalo da se potpuno skinem na suncu."

Kao što Slike golih bakica rekao, osjećao sam se prilično uzbuđeno zbog te mogućnosti.

"Nema problema, slobodno."

Izuo je čizme i kratke hlače otkrivajući svoje potpuno brončano tijelo bez preplanulih linija kojemu sam se divio, ali je poput mene možda trebao provesti više vremena u teretani.

Vidio je da ga gledam, nisam shvatio da to radim kako je rekao.

"Zašto mi se ne pridružite?"

Pozvao me da mu se pridružim gola u ovom diskretnom krateru dok nas obasjava sunce, možda sam prebrzo odgovorila.

"Da, volio bih to."

Odbacio sam svoje čizme i kratke hlače, ali moje Beyonce djevojka slomljenog srca youtube crte bile su vrlo uočljive. Što on nije komentirao.

Oboje smo postali opušteniji u međusobnom društvu dok smo ležali goli i u neposrednoj blizini jedno drugom i čavrljali.Do sada smo oboje ležali jedno nasuprot drugome.

Bilo je nekako nadrealno, ali erotično dok smo čavrljali, počeo sam osjećati da se uzbuđenje razvija kao što sam bio u krateru prije nekoliko sati.

Diskretno sam ga pogledala da vidim ima li i on slične osjećaje. Tada je Frank bez poticanja rekao dok je gledao ravno u mene.

"Ja sam homoseksualac, a ti?"

Rekao sam, zatečen odgovorom.

"Zašto to pitaš?"

"Način na koji me gledaš", dok je gledao dolje na moju sada djelomičnu tvrdu.

"Ne, imao sam ženu, ali oboje smo krenuli svojim putem prije nekoliko godina."

Umirujuće mi je rekao.

"I ja sam sad sama, i moj je partner otišao svojim putem prije nekoliko godina."

Otvoreno me upitao

"Jeste li ikada imali gay prijatelje ili veze?"

Led i tabu razbijen Podijelio sam svoju krivu prošlost.

"Da, na zadnjoj godini na koledžu postao sam dobar prijatelj s Archiejem, obojica smo tada bili u ranim dvadesetima, i još uvijek smo, iako sada daleki prijatelji, jer živi u Francuskoj sa svojim novim dvadesetogodišnjakom, otvoreno gay talijanskim partnerom. Pa svi moramo imati hobi.

Naše prijateljstvo je doživjelo udarac kada nas je u krevetu uhvatio netko tko nije mogao držati jezik za zubima i otkrio to novinama s fotografijama na kojima smo zajedno goli u krevetu. Čak su i novine objavljivale samo one boje boje vanilije. Neke od ponuđenih slika bile su prilično atletske i eksplicitne, ali on ih je mogao postaviti na OnlyFans za novac koji ste mogli u ranim nereguliranim danima.

Frankova obitelj bila je jako nesretna kada su u glazbenom časopisu saznali za našu vezu, Archie je bio pjevač u usponu. Iz poštovanja prema njima i Archievoj glazbenoj karijeri u povoju, udaljili smo naše prijateljstvo.

Udala sam se kako bih ugušila svoju ulogu u njegovoj povijesti, ali to nije potrajalo, otišao je u inozemstvo i postao vrlo popularan francuski zabavljač. Gay otkrića dala su mu publicitet i zamah u karijeri koji mu je trebao, ali to je bilo prije gotovo 30 godina.

Međutim; tisak je više puta pratio moju priču za daljnje razotkrivanje nakon što sam napustio koledž, tako da sam se jedne noći odselio u mraku što je barem na neko vrijeme zatvorilo to poglavlje u mom životu."

Frank se nagnuo i sad mi je zavodljivo trljao Slike zrelih transseksualaca stranu noge dok me pitao.

"Što se onda dogodilo, mislim da nije završilo?"

"Bilo je to dosta godina, ali uvijek sam bila sama, a zatim sam upoznala studenticu medicinsku sestru iz Španjolske kad sam bila u bolnici nakon prometne nesreće, bila je lezbijka. Njezin stanodavac ju je zamolio da ode nakon što ju je uhvatio s dvije djevojke u njezinoj spavaćoj sobi jedne noći.

Novine su me ponovno pronašle i upravo sam se preselio po drugi put, ovaj put u Stratford na Avonu i kupio novu trokatnicu s pogledom na željeznički kolodvor, novca je bilo malo jer su hipotekarne stope skočile pa sam uzeo ona i jedan njezin prijatelj kao podstanari.

Clara, treća u izbačenoj grupi, došla je k meni kući jedne večeri tjedan dana kasnije, ostali su bili na noćnoj smjeni, i pitala me može li iznajmiti sobu od mene. Plavokosa metar i četiri, srednjih dvadesetih godina, sa zavodljivim tajanstvenim osmijehom, pozvao sam je unutra, njezin stanodavac joj je značajno povisio stanarinu nakon troje u krevetu.

Bila sam oduševljena jer sam joj pokazala dnevni boravak u prizemlju i spavaću sobu na drugom katu. Pokazao sam joj spavaću sobu koju su dijelile njezine dvije prijateljice, zatim onu ​​koja je bila prazna. Sve što je imao u sebi bio je bračni krevet u obliku bubnja koji mi je dao prijatelj i šipku za odjeću. Činilo se da je to poneseno i upitala je.

"Mogu li vidjeti tvoju sobu?"

"U redu."

Popeli smo se na treći kat gdje je bila moja spavaća soba, tuš i garderoba. Dok je stajala ispred tuš kabine uz zrcala pune dužine počela se polako zavodljivo skidati sve dok na sebi nije imala samo grudnjak i hlače. Stajao sam tamo sa strahopoštovanjem dok je rekla.

"Ja sam samo studentica medicinska sestra i ne mogu si priuštiti ovakvo mjesto, možemo li se dogovoriti?"

Spustila je grudnjak, zatim skliznula s hlača i prišla mi, skinula mi majicu i hlače dok i ja nisam bio gol. Pritiskala me svojim toplim tijelom oboje smo zajedno završili na krevetu gdje me je ševela sve dok nisam bio iscrpljen i pristao da mi ona bude treći stanar.

Kad su njezine dvije prijateljice izašle iz noćne smjene, činilo se da nisu bile iznenađene što su nas obje vidjele kako zajedno doručkujemo u kuhinji.

Bio je to sjajan dogovor, brinuli su se o kući, obavljali sve kuhanje, kućanske poslove itd. između njih, nakon što je moja noga zacijelila vratio sam se Mama jebi sina luksuzni turistički autobus diljem Europe ponekad tjednima.

Da, pozvali su me da im se s vremena na vrijeme pridružim za grupnu zabavu. Clara, koja je bila najsportskija od njih tri, dok su druge dvije bile u noćnoj smjeni, pridružila bi mi se u krevetu. Jedne smo noći imali bučnu i osvjetljavajuću oluju, jer sam bila prestravljena jer je ušla u moj krevet, te je noći bila doista dinamična sportašica.

Noći kada bismo sve četvero dijelili krevet bile su vrlo zahtjevne.

Živjeli su sa mnom 18 mjeseci dok se svo troje nisu kvalificirali, za to vrijeme mi je teta ostavila svoj stan u Kensington Londonu, prodala ga za glup novac; hipoteka nestala, a novac u banci."

Frank je sada prešao s trljanja nogu na klečanje nada mnom i popušio mi vrlo ugodno, ali sporo i nježno pušenje, puno bolje od samostalnog pušenja. jebanje u vodi Mama jebi sina Sunce nas je još grijalo sve dok se, koristeći Frankove riječi, nije dogodila 'njihova puhala'; sada četvrti epski i zbrkani vrhunac dana."

Nakon što se Frank pribrao i moj ispražnjeni energetski spremnik se napunio, Frank se ubacio govoreći.

"U redu, što se sljedeće dogodilo, mogu reći da najbolje tek dolazi?"

Počeo sam uživati ​​u prisjećanju i dijeljenju svojih ispovijesti pa sam nastavio.

"Prošlog studenog moj šef koji je bio vlasnik Besplatna tinejdžerska porno priča za autobusne ture dao mi je dodatni bonus hotelskih Radisson bodova.Zamijenio sam ih za četiri noći u hotelu Radisson u Seven Dialsu u Covent Gardenu, svidjelo mi se područje predbožićne kupovine i kazalište u Londonu u to doba godine.

Unaprijed sam rezervirao turneju s Kraljevskim baletom u Covent Gardenu za svoje prvo jutro. Iz prve ruke smo svjedočili plesnim probama i upoznali neke od studenata plesača, jedan student mi je prišao i pitao sviđa li mi se njegov ples, vidio je da ga gledam.

Gledao sam ga ne zbog njegovog plesa koji je bio vrlo dobar, već zbog njegovog uskog odijela i nevjerojatno mišićavih izobličenja tijela dok je plesao. Ne bih to mogao reći, ali siguran sam da je znao da je to jedna od njegovih osobina; rekla sam.

"Mislim da si vrlo talentirana plesačica i daleko ćeš dogurati sa svojim plesom."

Tada sam ga upitao "kako se zoveš i odakle si?"

"Imam 22 godine i zovem se Paul iz Rennesa i student sam baleta u Palace de l'Opera u Parizu. Posjećujem Kraljevski balet na odmoru i dopustili su mi da večeras i sutra navečer ovdje vježbam i plešem."

"Odlično, imam i bliskog prijatelja po imenu Archie, umirovljenog glazbenika, koji sada živi u Rennesu, on i njegov partner vode besplatni glazbeni kafić na glavnom trgu."

rekao je Paul.

“Mislim da sam tamo posjetio sa svojim prijateljima.

Mogu li te zamoliti za uslugu, znam da voliš moje tijelo kao i moj ples, mogu li ostati kod tebe dvije noći, uživat ćemo zajedno u našim tijelima ove noći i ne moraš mi platiti. Nemam gdje živjeti, hoteli su jako skupi u Londonu."

Bez oklijevanja sam rekao.

"Da, možete; ali ja sam u hotelu ako vam je to u redu."

"Oui (da)."

Nakon što se presvukao, uputili smo se u moj hotel koji je bio udaljen nekoliko minuta hoda, već sam se prijavio tako da nema problema s recepcijom.

Kako sam u svojoj sobi popio previše kave i vina tijekom obilaska i malo erotskog uzbuđenja morao sam posjetiti toalet, rekao sam Paulu da se osjeća kao kod kuće.

Kad sam izašla, ležao je na vrhu kreveta potpuno gol, tijela glatkog poput bijelog mramora, gledajući me s vrlo uspravnim penisom. Prije nego što sam uspjela išta reći, brzo je ustao prišao mi i počeo me skidati dok me ljubio tijelom.

Bila sam očarana time i ubrzo sam bila na leđima na krevetu s bijesnim učvršćenjem dok me on opkoračio, a zatim su se uhvatili zajedno. Započeo je sporim atletskim ritmom dok me je držao za ruke sve dok nisam počela odgovarati i odgovarala sam. Doživjela sam vrhunac s jednim svemogućim naletom zadovoljstva ekstaze dok je Paul još uvijek ležao nada mnom vikao.

"Veličanstveno Veličanstveno."

Poticanje ega, ali koji vrag, pogledala sam u njegove dječje plave oči i rekla "na tebi je red".

Nasmiješio se i počeli smo, bila je to jedna od najboljih pozivnica koje sam ikada uputio, oboje smo stenjali i stenjali dok smo se grčili i zajedno prevrtali jedno preko drugog. Paul je bio ljupak dok me njegovo mišićavo tijelo milovalo dok se grčio iznad i ispod mene bez ikakvog napora u neprekidnom pokretu koji je gotovo plesao.

Do tada sam mislio da je Clara najbolja seksualna maca u životu, ali Paul je bio atletski superioran. Iskrcao je stao i dopustio nam oboje da uživamo u kombiniranom vrhuncu ekstaze dok je naše dijeljenje nestalo.

Ležali smo zajedno vrući i znojni čavrljajući dok smo se međusobno milovali po anatomiji dok se nismo vratili da zadovoljimo našu zajedničku požudu. Clara je možda bila moj seksualni mačić, ali Paul je bio moj seksualni predator. Pustio sam ga da me uzme i preuzme vodstvo više puta, što je bila jedna od mojih boljih odluka.

Otišla sam na njegovu predstavu te večeri, nisam se mogla sjetiti umjetnosti njegova plesa osim ponovljenih sportskih igara koje smo imali zajedno tog poslijepodneva.

Bila je topla noć dok sam ga čekala vani s gomilom ljudi oko mene. Nisam ga mogla vidjeti baš kad sam htjela posumnjati da će se pojaviti, osjetila sam poljubac na potiljku. Okrenula sam se kako je rekao.

"Večeras sam Paula. Nadam se da ti se ovako sviđam?"

Bio je odjeven u kratku bijelu pripijenu lepršavu haljinu i cipele s vrlo visokom petom te prekrasne preplanule noge. Bio sam toliko očaran njime da sam rekao.

"Volim te ovako, možemo izaći u klub ako želiš."

Njegove spore ženstvene riječi bile su mi poput riječi Boga.

"Da voljela bih."

Uzeo me je za ruku dok smo šetali kasnonoćnim tržnicama i zabavama Covent Gardena, mogla sam vidjeti kako nas ljudi gledaju i misle da je to mlada djevojka dugih, vitkih preplanulih nogu, vrlo kratke suknje i njezinog oca.

Nije me bilo briga to je bio moj trenutak trijumfa, ostvarenje fantazije.

Noćni klubovi bili su skupi, ali se isplatilo, pili smo i plesali dok sunce nije izašlo, a zatim smo se vratili u hotelsku sobu. Recepcionerka nas je samo pogledala i nasmiješila se dok smo prolazili. Ta je noć bila jedan od dugotrajnih vrhunaca dok smo mijenjali položaje spolova.

Tog smo jutra doručkovali u sobi, a zatim smo do ranog poslijepodneva obilazili Temzu. Te večeri sam bio na baletu s Paulom kao gostom, obećanje druge večeri je povučeno.

I dalje smo uživali u noćnom životu londonskog West Enda, vraćajući se u svoju sobu kad je sunce počelo izlaziti. Možda je to bila naša posljednja zajednička noć, ali učinili smo je nezaboravnom."

Tada smo čuli glasove u daljini, pogledali smo se rezignirano dok se Frank nagnuo i poljubio me, a ja sam mu dopustila, ne, uzvratila sam mu poljubac dok smo se oboje hrvali jezikom jedno s drugim.

Preobukli smo se i obuli te krenuli kružnom stazom uzbrdo izbjegavajući skupinu koju smo čuli kako priča.

Kad smo bili na vrhu brda, pogledali smo dolje na brežuljak s kraterom koji je sada živio s golim ženskim tijelima koja su skakutala uokolo.

Da smo samo čekali, propustili smo golu grupu Cotswolda?

Nastavili smo hodati do sljedeće točke, pokazao sam Franku kako radi moj planinarski navigator dok mi je pokazivao kako se kretati od crkvenog zvonika do crkvenog zvonika. Stari način iz Oxfordshirea.

Zaustavili smo se u seoskom pubu na našem putu do posljednje usputne točke na našem putovanju, sjedeći na vanjskoj klupi uz tradicionalno pivo i pitu.

rekao je Frank.

"Za nekoga tko ne misli da je gay, vaša životna priča je fascinantna, možete li nastaviti?"

"Nekoliko tjedana kasnije vozio sam grupu na tržnicu u Dusseldorfu, ovaj put sam imao njemačkog turističkog vodiča Erica u svojim ranim dvadesetim na vanjskoj dionici koji se vraćao kući.