Pronađen busty bri gol

Ova se avantura dogodila tijekom umjetničke škole, obitelj mog dečka Boba posjedovala je ljetnikovac i cool čamac na ogromnom jezeru u Arizoni. Tijekom tog ljeta boravili smo u ljetnikovcu nekoliko tjedana.

Jednog dana Bob je spomenuo da idemo na zabavu na jezero. Bila je to stvarno velika stvar i oko 10 milja uz jezero. Brod koji je posjedovala Bobova obitelj bio je prilično velik, brz posao, ne znam puno o brodovima, ali pretpostavljam da je ovo bilo nešto posebno. Bio je to mlazni čamac i imao je dovoljno veliku palubu na stražnjoj strani da mogu ležati i upijati sunce, sav je bio mekan i plišan. Kad smo usporili u prostoru za zabavu, pomislio sam da bih mogao samo leći i biti stvarno udobno.

Pa, moram ti reći da je ta stvar upravo preletjela preko jezera. Činilo se da smo se začas ušuljali u uvalu u kojoj je bila zabava. Prošli smo kraj kopna i skrenuli unutra, nisam mogao vjerovati Seks streaming cijev je broj čamaca tamo ili koliko ljudi tulumari. Mora da je na obali bilo barem nekoliko stotina brodova i tone ljudi. Bio je bend koji je svirao na velikom pontonskom čamcu i drugim čamcima koji su samo krstarili promatrajući svu akciju. Bio je jedan brod s ogromnim natpisom koji je pozivao djevojke da se prijave za natjecanje u bikiniju koje će se održati kasnije tijekom dana.

Dok smo krstarili bliže obali i glavnoj akciji, mogao sam čuti dečke kako pjevaju "sise, sise, sise" i vidio sam da im brojne žene daju ono što žele. Mnoge su žene također bile jednostavno u toplesu. Izgledali su mi prilično udobno i bilo je očito da Bob uživa u predstavi.

Usidrili smo se smjestili da gledamo akciju i slušamo glazbu. Bob je popio nekoliko piva, smotao joint i zapalio. Kad smo završili sa zajednicom, popio sam svoje drugo pivo i jako sam se dobro naježio. Ležao sam na stražnjoj palubi i samo uživao u melodijama i zvukovima zabave oko mene. Valjda sam malo zadrijemao.

Probudio sam se uz Boba kako me maže losionom za sunčanje.Ono Beyonce gola gola me zapravo probudilo je kada je kliznuo rukama pod moj gornji dio bikinija i utrljao mi losion u grudi. Držao sam oči zatvorene i uživao u pažnji. Napokon je samo gurnuo gornji dio prema gore i s mojih grudi za bolji pristup. Izvila sam leđa i nasmiješila se kad se vratio na posao utrljavajući losion. Pronađen busty bri gol Probio se prema dolje i povukao mi stražnjicu prema dolje i utrljao losion na moju stražnjicu i preko mog spola. Nasmijao sam se i upitao: "Ne očekuješ valjda da ću dolje dobiti sunce?"

Nasmijao se, udario po motornoj palubi i rekao, "tko zna, možda ćemo danas poslijepodne krenuti na motornu palubu".

Nasmiješila sam se na tu pomisao, ali nisam mislila da je to vrlo vjerojatno.

Kad me završio s mazanjem losionom, pitao me želim li se odvesti bliže obali i vidjeti što se događa.

"Naravno", rekla sam, "da provjerimo", sjela i povukla gornji dio natrag na mjesto pokrivajući grudi. Bliže obali bilo je divlje. Dečki s obale pokušavali su nagovoriti sve djevojke na brodovima da pokažu grudi. Kad smo se približili, Bob mi je dobacio pivo i pitao hoću li ih bljeskati.

"Ne znam", odgovorio sam, "Želiš da znam?"

Hej, mislim da si ti najzgodnija stvar ovdje; Volio bih te vidjeti kako bljesneš; ipak je to tvoja odluka.

Otvorio sam pivo i pretvarao se da razmišljam o nečemu što sam već znao da ću učiniti. Dovraga, ako ste čitali bilo koju od mojih drugih priča, onda i vi to znate.

Kad smo došli do obale gdje su svi dečki bili postrojeni, počeli su mi skandirati da im pokažem sise. Zadirkivala sam Shemale cum shot priča nekoliko trenutaka, a zatim povukla bikini u stranu otkrivajući svoje grudi publici. Navijali su i skandirali i činilo se da cijene ono što sam pokazao. Bila je to prava navala, bljesnuti pred takvom masom. Čovječe, o čovječe!

Dok smo napuštali Sa zgodnim tinejdžerima, primijetio sam da je mnogo žena u toplesu, uživale su na suncu, pa sam odlučio i to učiniti i potpuno skinuo svoj gornji dio.

Bob se samo nasmiješio kad se okrenuo i pogledao me dok smo polako krstarili pored svih brodova. Ne znam zašto, ali uvijek me oduševi fotografiranje. Fotoaparati i video kamere su bili posvuda. Toph bei fong gol više od nekoliko ih je pokazivalo u mom smjeru!

Vratili smo se u otvoreniju vodu. Bob se osvrnuo i rekao: "Rekao sam ti da će te voljeti".

Nasmijao sam se i rekao mu da vole svaku djevojku koja im pokaže što žele.

Nasmijao se i rekao “da, to je vjerojatno istina, ali mi se svejedno svidjelo; Volim kad drugi muškarci vide kako si zgodna”. Nagnula sam se i poljubila ga, obožavajući ga jer me misli tako seksi.

Spustili smo se do dobrog mjesta za sidrenje i malo se zabavljali. Nakon nekog vremena rekla sam Bobu da moram piškiti i da trebamo pronaći neko mjesto gdje ću otići. Pokrenuo je čamac i polako se spustio u dublju vodu dalje od većine drugih čamaca. Skočio sam u vodu, skinuo donjicu i obavio nuždu. Osjećao se jako seksi lebdjeti potpuno gol tako blizu toliko ljudi. Plivao sam uokolo nekoliko minuta uživajući u tom osjećaju. Napokon sam se ponovno popeo na brod i ležao na stražnjoj palubi potpuno gol. Brodovi bi prolazili i par bi im se približio, ali svi su bili cool. Nakon nekog vremena Bob je upalio motor i ponovno smo se počeli upuštati u zabavu. Ispružila sam ruku, zgrabila donji dio bikinija i ponovno ga obukla.

Dok smo se vraćali u leru, čuli smo ova dva tipa kako nam viču s drugog broda. Bob je krenuo prema njima da vidi što žele. Ispostavilo se da motor njihovog broda ne može upaliti i pitali su se mogu li nam se pridružiti. Imali su tone hrane, alkohola i hvalili se nekom ubojitom travom.

Bob se okrenuo prema meni i rekao: "Zavisi od Jenn". Ako je njoj u redu, meni je u redu. Zapravo nisam želio nikakvo društvo; s druge strane, da sam na njihovom mjestu, ne bih želio propustiti zabavu. Osim toga, bili su slatki na surferski način.Pa sam pristao, a oni su osigurali svoj brod i premjestili svoje hladnjake i ostalo na naš. Dredd Jebi mamicu Prilično sam brzo odlučila ponovno obući gornji dio jer se činilo da oba tipa nisu mogla odvojiti pogled od mojih grudi. Pokušavali su biti pristojni, ali pretpostavljam da kad su grudi samo tako vani, dečki ih jednostavno moraju provjeriti.

Približili smo se zabavi, usidrili i krenuli s ozbiljnim partijanjem. Ovi dečki su došli spremni za zabavu, imali su kolu, travu i sve vrste alkohola. Ne znam što su planirali, ali totalno potrošeni figurirao je prilično visoko na popisu. Osvijetlili su golemi džoint i bio sam zoniran gotovo u tren oka i samo sam ležao i uživao u suncu. Bio sam stvarno napušen!

Nakon otprilike sat vremena zabave, Bob je htio ponovno otrčati uz obalu da vidi što se događa. U to smo vrijeme svi bili prilično osvijetljeni, ali Bob je bio jako oprezan i kako smo se približavali obali, mogli smo ponovno čuti dečke kako pjevaju. Kad smo se približili obali i počeli krstariti duž nje, pjevanje je dospjelo do mene i ponovno sam povukla gornji dio u stranu izlažući grudi publici. Čini se da su dečki na brodu najglasnije vrištali. Kad sam ih opet pokrio, Bob i dečki su me izviždali. Samo sam im se nasmiješio i otišao leći na stražnju palubu broda. Usidrili smo se mnogo bliže obali kako bismo gledali akciju, poslušali bend i nastavili se zabavljati.

Dečki su skuhali neke hamburgere, a kad smo završili s jelom, iznijeli su bocu tekile i svi smo popili malo. Bio sam Jebi mamicu izbezumljen ovom točkom i odlučio sam prileći neko vrijeme, trebao sam pustiti da se zujanje malo stiša. Dečki su se vratili razgovarati sa mnom dok sam ležao tamo. Iznijeli su malo koka-kole i ušmrkali je, a zatim mi ponudili stih rekavši da će mi to pomoći da se izjednačim. i kakva je to bila sjajna stvar. Bože, bio sam tako napušen. U glavi mi je brujalo!

Ležao sam na leđima, a Bob je izvadio losion i poprskao ga malo na moj trbuh.Počeo ga je trljati, a ja sam samo ležala i uživala. Dok je nanosio losion, ponovno je kliznuo rukama pod moj gornji dio utrljavajući losion u moje grudi. Shvatio sam da je stvarno jako uznemiren što to radi pred dečkima. Ali nisam se opirala, nije ga imalo smisla živcirati, a osim toga, mislila sam da je nekako vruće, a dečki su mi ionako već vidjeli grudi. Napokon mi je otkopčao gornji dio i skinuo ga s mene. Ugađao mi je bradavice nekoliko trenutaka kako bi ih dobro i snažno, a zatim je ustao i prešao na prednji dio čamca vodeći ostale dečke sa sobom.

Valjda su počeli još tulumariti, nisam obraćao puno pozornosti. Nakratko sam zadrijemao i probudio se kada je motor upalio. Udaljili smo se od gužve i usidrili se tako da smo bili daleko od gužve, ali smo još uvijek mogli čuti bend kako svira.

Dečki su svi zaronili u vodu kako bi obavili nuždu i rashladili se. Ležao sam i drijemao. Nejasno sam čuo kako se penju natrag na brod. Htjeli su odsvirati još nekoliko rečenica i Bob se vratio dozivajući moje ime. Ignorirala sam ga i pravila se da spavam. Znala sam da će, ako mu odgovorim, htjeti da se još malo zabavljam i da mi je trebao odmor. Jebi mamicu Kim Bejsinger I dalje sam bio previsoko!

Čuo sam kako je rekao ostalim dečkima da se svi mogu zabaviti u stražnjem dijelu broda gdje je udobnije. Rekao im je da sam pao i da sam vjerojatno neko vrijeme bio vani. Nasmijao se i rekao im da kad se ovako zaletim mogu prespavati rat. Mora da su svi stajali oko mene dok su razgovarali i pili; barem je tako zvučalo.

Jedan od tipova rekao je Bobu da sam jako zgodna i jako cool; poželio je da se nisam srušila. Bob mu je rekao da ću se vjerojatno probuditi i ponovno zabavljati za nekoliko sati. Onaj drugi je rekao Bobu da je on jedan sretnik, kakvo sjajno tijelo imam. Znao sam da je Bob bio jako oduševljen kad im je rekao da ako im se sviđa kako tamo izgledam, onda bi me trebali vidjeti potpuno golu, to bi vam se obilo o glavu, ona ima najbolju macu.Obojica su se oglasila, da, voljeli bismo, da vidimo, ali Bob se samo nasmijao, ignorirajući ih. Jedan od tipova je pitao Boba je li za još jednu liniju koka-kole, a oni su je prerezali i ušmrkali tik do mene.

Kad su popili kolu, otvorili su nekoliko piva i stajali okolo razgovarajući. Bob im je počeo pričati priču o zabavi koju je imao u kući svog bratstva. Otišla sam, a on me zavezao, stavio mi povez na oči, a zatim me ostavio s otvorenim vratima spavaće sobe. Ispričao im je kako je postavio kameru da snimi sve što se dogodilo i sve što je očekivao je da će doći neki tip i možda me opipati. Umjesto toga ušla je jedna od mojih djevojaka, razgolitila se i napala me 69. Dečki su svi urlali na tu priču i mogao sam čuti pljeskanje ruku dok su govorili Bobu da je prokleto sretan što ima takvu zgodnu na rukama.

Jedan od tipova je sigurno buljio u mene kako ležim u toplesu jer je rekao: "Čovječe, ne mogu odvojiti pogled od njezinih sisa, volim te velike napuhane bradavice. Kladim se da ima sjajnu macu, bez uvrede čovječe. Nakon onu priču koju si upravo ispričao i ono što si maloprije rekao, stvarno bih je volio vidjeti golu!"

"Da, ona stvarno ima usku malu macu", odgovorio je Bob, "sigurno bi ti se svidjela". Bilo je tiho trenutak ili dva, a onda sam čuo Boba kako govori: "ahhh koji kurac, ona nikad neće saznati i ako ćemo ionako stajati uokolo i tulumariti, zašto ne bismo gledali zgodnu zgodnu pičku". Obojica su navijala. Mogao sam čuti dlanove kako pljeskaju, sljedeće što znam su Bobove ruke na mojim bokovima, spuštajući mi donji dio bikinija preko bokova i niz noge. Nakon što je skinuo kupaći kostim, još mi je raširio noge, a onda se valjda povukao da ih pusti da pogledaju.

Nisam mogao vjerovati; problem je bio što je i mene to napalilo!. Obojica su se divila mojoj mačkici i mogla sam samo zamisliti kako sam izgledala. Bob im je počeo pričati o jednom trenutku kada sam se onesvijestio i počeo se igrati sa mnom dok nisam doživio orgazam.Nisam se toga sjećala i počela sam se pitati što je još mogao učiniti dok sam bila onesviještena. Sigurno nije imao problema pokazati me strancima!

Dok su mi se dečki divili, Bob je rekao da bi me trebao namazati losionom prije nego što izgorim. Čuo sam kako je Bob otišao do prednjeg dijela čamca i zatim se spustio na pramac. Odmah su ruke opipavale moje grudi i macu. Trajalo je samo nekoliko sekundi dok nisu čuli Boba kako se ponovno vraća.

Dok su me momci provjeravali, čestitali su sebi na sreći što su bili na našem brodu i koliko je Bob bio natovaren. Kad se Bob vratio, sigurno je sjedio na stražnjem rubu čamca jer sam čuo kako je pitao dečke žele li namazati losion. Popio bi pivo i gledao. Da!. bio je odgovor, a trenutak kasnije osjetila sam kako mi losion prska po tijelu, a zatim ga trljam rukama. Jedan od njih primijetio je da su mi bradavice postale tvrde i spomenuo je to Bobu.

"Hej čovječe, nadam se da se ne budi; bradavice su joj postale tvrde".

"Ne," Bob je odgovorio, "Ne mislim tako; ona se samo lako napali, čak se i onesvijesti".

"Ok, samo ti nisam htio stvarati sranja", odgovorio je i ponovno počeo utrljavati losion u moje grudi. Drugi tip nije gubio vrijeme na nanošenje losiona na i oko moje mace.

Nisam mogla vjerovati da je Bob dopuštao da se ovo nastavi, shvatila sam da mu vjerojatno ide od ruke gledajući ova dva stranca kako se igraju mojim tijelom. Jedan od tipova je zavukao prste u moju macu i palcem trljao moj klitoris. Mora da je shvatio Bobovu šutnju kao znak da nastavi i sljedeće što osjećam je kako jezikom lupa po mom klitorisu. Nisam mogao još dugo izdržati i ne početi odgovarati.

Bob se nasmijao i konačno mu rekao da je to dosta, a tip je nevoljko prestao. Šteta je ipak već učinjena. Bio sam potpuno uzbuđen i znao sam da je moja maca morala biti otvorena, a bradavice natečene.Zavalili su se i pušili povjetarac dok su pušili još jedan joint, a zatim izvukli tekilu za još nekoliko čaša. Nakon snimaka jedan od momaka je pitao Boba bi li imao nešto protiv da me slikaju, ovo je bilo previše cool da ne dobijem Lisa Lawer shemale biografija snimke.

Bob je blebetao kad im je rekao da nastave, samo bi sjedio i gledao. Minutu kasnije čuo sam škljocanje fotoaparata i dečke kako se kreću okolo dok su me fotografirali. Čuo sam kako ih je Bob pitao žele li da on nekoliko puta s njima u filmu sa mnom. Rekli su da i Bob je počeo snimati oba tipa sa mnom. Robi Vilijams price Jedan od tipova položio je obraz na moju dojku, a drugi ga je podigao usisavajući bradavicu u usta. Kad je prvi tip to vidio, učinio je isto, a Bob se samo nasmijao i nastavio ih snimati kako se igraju sa mnom. Pomaknuli su se prema dolje i osjetio sam ruke kako mi šire noge i opet sam mogao osjetiti obje glave na svojim bedrima, a zatim jezike kako stisnu moj klitoris, a ni Bob to nije zaustavio. Nisam si mogao pomoći, počeo sam otežati disanje i tiho sam stenjao dok su mi lizali macu.

Još uvijek sam mogao čuti kako kamera škljoca, dok im Bob nije rekao da im je nestalo filma. Jedan od njih je rekao da bi trebali napraviti još par redaka i ponovo napuniti kameru. Otišao je po stvari. Mogao sam čuti kako se kamera ponovno učitava i dečki kako šmrkaju coca-colu, a zatim piju još više tekile. Kad su završili s pićem i kolu, Bob je pitao žele li još slika i obojica su se nasmijali i rekli "prokleto točno da želimo". U redu, učinimo to i ponovno počni sa mnom. Znao sam da je ovo izmaklo kontroli, ali u isto sam vrijeme bio toliko uzbuđen da zapravo nisam ni želio da prestane. Kad sam osjetio usta na jednoj od svojih bradavica i sekundu kasnije još jednu kako mi liže macu, glasno sam zastenjao.

Obojica su stala i jedan od njih je rekao Bobu da sam jako vruća i mokra. Je li bio siguran da se neću probuditi. Rekao im je da ne brinu.Da sam se htio probuditi, bilo bi to prije; nije bilo razloga za brigu. Bilo je tako čudno, mogao sam čuti glazbu, ljude koji se smiju i čamce na jezeru.

Sve je bilo tiho nekoliko trenutaka i Bob je upitao imaju li sve slike koje su htjeli.

"Nema šanse čovječe", i obojica su opet bila na meni. Nakon još nekoliko minuta ovoga, jedan od njih se okrenuo prema Bobu i pitao ga ima li što protiv da skine kupaći kostim i dobije nekoliko snimaka sa svojim kurcem pored moje mace. Bob im je rekao da to nije problem s njim i čula sam šuštanje odjeće koja je padala na palubu. Pomaknuli su me tako da su mi noge visjele sa svake strane ugla stražnje palube. U biti držim noge raširene, ali macu na rubu palube.

Jednog su momci premjestili između mojih nogu i osjetila sam kako njegov kurac poskakuje na mom bedru i čula sam škljocanje kamere. Prišao je bliže i stavio ga ravno na moje otvorene usne. Dovoljno je samo lagano guranje i on bi bio u meni. "Približi se, Bobe, Bože kako je zgodna i tako mokra, čini se kao da gori."

Kamera se nastavila kretati dalje, ali bliže i zvučalo je kao da i Bob teško diše. Tko god da je bio kod moje mace, privukao je pažnju svih jer me drugi tip uopće nije dirao. Dok je kamera škljocala, malo je pritisnuo i glava njegovog kuraca raširila je moje usne i bio je na ulazu u moju macu i vrlo polako, postupno je nastavio gurati.

Pretpostavljam da sam očekivala da će Bob to zaustaviti, a nisam ni njega htjela. Bilo je to izluđujuće i grizao sam donju usnicu, a da toga nisam bio svjestan. Dok je glava njegovog kuraca klizila u mene, shvatila sam da je Bob ili previše pijan ili previše u ovome da bi to spriječio. Uvijek me volio pokazati i ovo je za njega moralo biti najbolje. Želio je to žarko kao i ja sada. Tip je stao samo s glavicom svog kuraca u meni i nije se uopće pomaknuo, ali osjećala sam kako glava pulsira i trza se.Kamera je ponovno škljocnula i on se polako povukao unatrag sve dok glava nije ponovno samo raširila moje usne. Bob se nagnuo i izbliza snimio mokru glavu naslonjenu na moje raširene otvorene usne. Mogao sam čuti kako momci brzo dišu; bio je stvarno uzbuđen zbog svega toga. Pi Didi Jebi mamicu Zatim se ponovno počeo polako gurati u mene, gotovo kao da je to činio polako, Bob ne bi primijetio što radi i zaustavio ga. Opet kad je zabio glavu, stao je i pričekao malo, a onda je ponovno počeo gurati. Ispustila sam još jedan nehotičan jauk dok me punio. Stao je i Bob mu je rekao da je u redu, samo sam uživao u svom snu. Ok rekao je i nastavio se gurati u mene sve dok nisam osjetila njegova jaja na mojoj guzi. Kamera je škljocnula, a onda me počeo polako ševiti. Sve je to bilo previše i nisam mogao vjerovati da nisu shvatili da sam budan. Stenjala sam dovoljno glasno da probudim mrtvaca, a kukovi su mi se počeli pomicati kao odgovor na ono što je radio. Kamera je škljocnula pokraj moje glave pa opet dolje pokraj moje mace. Počeo je brže pumpati i Bob mu je rekao da ne ulazi u mene. Izvukao se baš kad je počeo puhati svoj gornji dio i poprskao me po cijelom trbuhu. Kamera je škljocnula. Kad mu se disanje usporilo i vratio se u kontrolu, uzeo je ručnik i obrisao moj trbuh te se odmaknuo da popije piće i dođe do daha.

Drugi tip je pitao Boba ima li nešto protiv da i njega nekoliko slika. Bob mu je rekao da ide naprijed i trenutak kasnije osjetio sam još jedan kurac na svom otvoru i ovaj je bez gubljenja vremena klizio u mene. Bila sam tako vruća da sam samo posegnula rukama oko njegove guzice i držala se dok me ševio. Zabacivala sam glavu naprijed-natrag i stenjala dok mi je on lupao macu. Čuo sam kako kamera škljoca u pozadini dok se sve to događalo. Čuo sam prvog tipa kako govori Bobu kako je sve ovo super, kao da je fantazija oživjela.

Opet me pitao jesam li budna jer se činilo da mi se stvarno sviđa.Bob ga je uvjeravao da uopće nisam pri svijesti; Reagirao sam samo na fizičke osjete i pomislio bih da je sve san kad bih se probudio. Pa u tom slučaju želim dobiti još jednu priliku, a on se pomaknuo do moje glave, okrenuo je prema sebi i gurnuo svoj kurac u moja usta. Kamera je škljocnula. Kako, zaboga, nisu mogli znati da sam budan i svjestan svega što se događa, mislim da su dečki znali, ali Bob je bio previše potresen da bi išta znao. Ali ionako mi o tome nije mogao ništa reći. Trebao sam se onesvijestiti, a on je to inicirao.