Djevojka se oblači

Prije gotovo 30 godina pohađao sam koledž u idiličnom gradiću u središnjoj Kaliforniji nedaleko od plaže. Unatoč tome što sam davno diplomirao, moja supruga Anne i ja poznajemo mnogo ljudi koji još uvijek žive na tom području. Svake godine odvojimo produženi vikend za posjet našim starim prijateljima.

Ove smo godine napustili naš dom u sjevernoj Kaliforniji u petak na 3 i pol sata vožnje do doma naših prijatelja Dona i Brianne. Plan je bio da ćemo Anne i ja ostati u njihovoj kući u petak i subotu navečer, uzeti hotelsku sobu blizu plaže za nedjelju i ponedjeljak navečer, a zatim se odvesti kući u utorak ujutro. Stigli smo kod Dona i Brianne oko 17 sati, uživali u koktelima i finoj večeri. Sljedeći dan smo Anne i ja posjetili Dona i Briannu ujutro, a zatim smo posjetili druge prijatelje tijekom ostatka dana.Nedjelja je bila više ista. Bilo je zabavno vidjeti naše stare prijatelje, ali nakon gotovo dva puna dana posjeta bili smo spremni za malo odmora.

Anne i ja smo na kraju našli malo vremena za sebe kad smo se prijavili u naš hotel u nedjelju navečer. Tijekom vrlo ležerne večere u lokalnom ribljem restoranu razgovarali smo o tome što želimo raditi u ponedjeljak. Razgovarali smo o odlasku na planinarenje u planine, obilasku jedne od brojnih lokalnih vinarija ili posjetu starim prijateljima. Nasmijali smo se posljednjem prijedlogu slažući se da bismo voljeli uživati ​​jedan dan sami prije nego krenemo kući.

Probudili smo se oko 9 ujutro u ponedjeljak u apsolutno prekrasan dan, dan kakav možete imati samo u središnjoj Kaliforniji početkom listopada. Nebo je bilo savršeno bez oblaka, puhao je lagani topli povjetarac, a temperatura je bila oko 80-ih.

"Kakav divan dan za odlazak na plažu", rekla je Anne dok je izlazila na balkon naše hotelske sobe.

"Onda idemo", rekao sam.

"Voljela bih, ali nisam ponijela kupaći kostim, a kladim se da nisi ni ti", odgovorila je Anne.

"Pa, uvijek bismo mogli otići na onu nudističku plažu na koju smo običavali ići", predložio sam, ne misleći da će Anne otići na to.

"OK, to zvuči super", Toph bei fong gol je njezin iznenađujući odgovor.

Pa, možda to i nije bilo toliko iznenađujuće, Anne je doista zadivljujuća žena. Visoka je 5 stopa i 2 inča i teška 115 funti. Iako ima 52 godine, njezine savršeno oblikovane grudi 34C su živahne i prkose gravitaciji (i da, prirodne su). Anne ima zategnut, ravan trbuh, prekrasnu malu stražnjicu s mjehurićima i gipke, oblikovane noge, a sve je to moguće zahvaljujući njezinom režimu vježbanja od 4 puta tjedno trčanja 10 milja i vježbanja pilatesa i joge.

Svoje stidno područje održava gotovo obrijanim -- prije otprilike godinu dana odlučila je uzgojiti sićušnu dlačicu veličine poštanske marke odmah iznad svog klitorisa. Njene mačkiće usne su pune, ružičaste i uvijek kao da sjaje kao da su mokre i spremne za seks.

Ima vrlo lijepo lice, slatki dugmasti nos prekriven laganim mrljama pjegica, smaragdno zelene oči i kestenjastu kosu do ramena. Planet tinejdžerski forum, Anne nema apsolutno nikakvog razloga da se srami što je gola pred drugim ljudima. Nažalost, prilično je sramežljiva i nije išla na nudističku plažu otkad sam ja bila na koledžu.

Odlučili smo doručkovati prije vožnje na plažu. Nakon što smo jeli, pokupili smo nekoliko velikih ručnika iz hotela i odvezli se do malog primorskog mjesta udaljenog oko 2 milje od nudističke plaže.

U gradu smo kupili flaširanu vodu, voće, sir, kruh i ostalo za ručak. Nisam baš bio siguran kako doći do nudističke plaže, budući da je prošlo gotovo 30 godina otkako smo je posljednji put posjetili, pa nam je trebalo gotovo 45 minuta da stignemo.

Napokon smo stigli do malenog malog parkirališta, pokupili svoje zalihe i započeli pješačenje do plaže. Prvo smo se morali popeti na prilično strmo brdo, ili bolje reći pješčanu dinu. Djevojka se oblači Kad smo stigli do vrha, morali smo se spustiti dugom, vijugavom stazom do plaže.

Jednom kad ste na plaži, lako je shvatiti zašto je tako savršena za golišavo sunčanje. Plaža je dugačka oko 300 jardi, a s obje strane nalaze se velike stjenovite izbočine koje se protežu u ocean zbog čega je Priča o seksualnom ropstvu plaže nemoguće doći s ruba vode. Uglavnom, postoji jedan ulaz, a mi smo upravo njime krenuli.

Iako je na plaži bilo jako malo ljudi -- bilo je 13:00. u ponedjeljak i većina je ljudi bila na poslu, ili u slučaju mnogih lokalnih studenata, na nastavi -- Anne i ja smo odlučili pješačiti do drugog kraja plaže, što dalje od ulaza na plažu.

Udaljeni dio plaže nudi najviše privatnosti, a ponekad to može biti zabrinjavajuće jer neki posjetitelji tamo samo bulje u gole ljude. Htjeli smo provesti neko vrijeme sami goli vani i da nas nitko ne gleda. Ispostavilo se da bismo jako pogriješili!

Anne i ja smo raširili svoje ručnike, skinuli odjeću i legli. Ručnike je grijao vrući pijesak ispod i bio je nevjerojatan osjećaj. Ne postoji ništa tako oslobađajuće, barem u mom umu, kao golo ležanje na vrućoj, sunčanoj plaži s blagim morskim povjetarcem.

Pogledao sam Anne i vidjela da je mazala kremu za sunčanje po cijeloj prednjoj strani -- vratu, čvrstim sisama, ravnom trbuščiću, međunožju gotovo bez dlaka i nogama. Zatim se okrenula na prednju stranu, dobacila mi tubu losiona i rekla: "Možeš li mi čuvati leđa, dušo?"

Počeo sam od njezinih ramena i stigao do križa. Namazao sam joj losion na stražnjicu i gornji dio bedara i počeo ga umasirati u njezinu kožu. Njezino je tijelo bilo toplo, a meni je postajalo vruće. Anne je malo raširila noge kako bih mogao dosegnuti unutarnju stranu njezinih bedara. Pustio sam prste da lutaju i očešao joj golu macu. Anne me nije pokušala spriječiti da je dodirnem pa sam nastavio.

Nježno sam vršcima prstiju trljao njezine pizde usne, a kažiprst i srednji prst uvlačio u njen vruć i već mokar prorez. Opet, Anne me nije pokušala zaustaviti pa sam je počeo jebati prstom na plaži.

Anne je lagano podigla bokove dajući mi bolji pristup njezinom skliskom prorezu dopuštajući mi da brzo guram prste unutra i iz njezine vruće rupe. Anne je bila toliko uzbuđena da je za nekoliko minuta doživjela svoj prvi orgazam tog poslijepodneva.

"Vau, to je bilo nevjerojatno", predla je Anne. "Volim svršavati vani."

"Možda i ja stignem svršiti", rekao sam. – Volio bih se malo poseksati na plaži.

"Vidjet ćemo", pjevušila je, pjevnim tonom koji me naveo da vjerujem da bi se nešto moglo dogoditi kako je dan odmicao.

Nakon što smo ležali na suncu oko 45 minuta, Anne i ja odlučili smo prošetati plažom. Ruku pod ruku hodali smo do drugog kraja plaže, blizu ulaza, pa opet nazad. Usput smo primijetili ne više od 10 ili 12 ljudi koji su uživali u ovom veličanstvenom danu.

Bili smo potpuno zadovoljni -- hladan, mokar pijesak uz rub vode bio je sjajan pod našim nogama u kontrastu s toplim suncem koje nas je obasjavalo dok smo hodali goli plažom. Moj se kurac njihao s jedne na drugu stranu, dok su Anneine prekrasne sise lagano poskakivale gore-dolje dok smo koračali.

Kad smo se vratili svojim ručnicima, primijetili smo da imamo novog susjeda. Mladić, očito studentskih godina, postavio je deku na najviše 15 stopa od naših ručnika. Nakon brze diskretne provjere naših stvari -- novčanika, ključeva i Anneine torbice, hej, ne možete biti previše oprezni ovih dana -- poželjeli smo dobrodošlicu našem novom gostu i ponudili mu flaširanu vodu. Prihvatio je naš dar i počeli smo razgovarati.

Zvao se Ted, bio je apsolvent na koledžu i ovog je tromjesečja imao samo jedan sat u ponedjeljak i to tek u 19:10. Dok smo nas troje razgovarali, nisam mogao ne primijetiti kako Ted provjerava moju ženu. Bio je suptilan u vezi s tim, što je bilo pristojno, ali svejedno ju je Ted provjeravao.

Sjedeći prekriženih nogu na ručniku kakva je bila, Anneine slatke sise bile su točno ispred Teda, kao i njezina lijepa maca. Budući da je doživjela orgazam samo sat vremena ranije, Anneine usne i klitoris još su bili lagano natečeni i jarko ružičasti. Ne krivim Teda što gleda, nema šanse da bilo koji heteroseksualac na svijetu ne bulji u Anneinu gotovo bezdlaku, blistavu pičku.

Na kraju je razgovor prestao i svi smo opet legli na svoje ručnike. U nekom trenutku Ted je sigurno odlučio otići u šetnju ili zaplivati ​​u oceanu jer smo primijetili da više ne leži pored nas; iako su sve njegove stvari još bile tamo. Anne i ja ležale smo jedna naspram druge, naslonjene na laktove, ne razgovarajući ni o čemu posebnom.

Ispružio sam ruku i počeo joj lagano dodirivati ​​bradavice vršcima prstiju. cumswap Jebi mamicu Anneine bradavice vrlo su osjetljive i njihovo dodirivanje, osobito izvana, jako ju uzbuđuje.Dok su joj bradavice otvrdnule, Anne je ispružila ruku i počela milovati moj kurac. U sekundi sam imao tvrdu kost i Anneino milovanje se prebacilo na potpuno milovanje. Nagnuli smo se jedno prema drugom i počeli se ljubiti. Annein jezik bio je topao i vlažan, usta opuštena, a poljubac strastven.

Kliznuo sam rukom s Anneinih sisa na njezinu macu. Gurnuo sam joj tri prsta u mokru rupicu i polako je ponovo počeo jebati prstima. – Ne, već mi je vruće. rekla je. "Želim tvoj kurac u sebi."

Ponovno smo se smjestili tako da smo Anne i ja obje ležale na lijevom boku. Moja lijeva ruka je bila Jebi mamicu Anne, moja ruka je obuhvatila njezinu lijevu sisu. Moja desna ruka bila je ispod Anneinog desnog koljena što mi je omogućilo da podignem njenu desnu nogu u zrak, gotovo ravno gore, dajući mi potpuni pristup njezinoj vrućoj, mokroj, potpuno izloženoj mačkici. Pomaknuo sam se nekoliko centimetara tako da je glavić mog penisa dodirivao otvor njezina proreza iz kojeg je kapao. Anne je učinila ostalo spustivši se nekoliko inča nabovši se na moj betonski tvrd kurac.

Tek što sam počeo kliziti kurac unutra i van Anneine slatke glatke mace, Ted se vratio odakle god je bio i bacio se na svoju deku pokraj nas. Nije bilo šanse da prestanem jebati Anne samo zato što se Ted odlučio vratiti, pa sam nastavio ulaziti i izlaziti iz njezine nevjerojatno mokre rupe.

Anne očito nije previše marila ni za povratak našeg susjeda, jer kad Brazzers mreža vijesti Ted smjestio na svoju deku, ona se zapravo malo okrenula, pomaknuvši se više na leđa, pružajući Tedu nevjerojatan pogled na nas dvoje kako se jebemo. Anne je bila gotovo ravno na leđima na meni, ja sam bio iza nje stiskajući joj lijevu sisu i držeći joj desnu nogu visoko u zraku, noge su joj bile široko raširene dajući Tedu nesmetan pogled na moj kurac koji pumpa unutra i iz njenog curenja mokra maca.

Bacio sam pogled preko Anneina ramena i vidio da se i Ted namjestio; sada je klečao na svom pokrivaču.Držao je kurac u ruci i Teen koledž odabira djevojke se da uživa u našem showu. Tedov kurac bio je otprilike iste veličine kao moj, možda malo deblji. Rukom je brzo mlatio svoj penis dok su mu oči bile prikovane na lupanje koje je moj kurac davao Anneinoj uskoj maloj rupici. Sve troje smo se tresli od uzbuđenja i brzo smo se približavali orgazmu.

Anne je prva sišla. Počela je glasno stenjati i bijesno desnom rukom počela trljati klitoris. Mogao sam reći da je bila blizu i da je dala sve od sebe da odustane od svršavanja. Srećom nisam morao dugo čekati. Anne je zabacila glavu unatrag i vrisnula, "Oh, jebote, da," i počela svršavati. Mogao sam osjetiti mišiće njezine mace kako grabe moj kurac i čine sve što je moguće kako bi me pokušali pomusti.

Ne znam zašto sam se toga sjetio, ali odlučio sam Tedu prirediti malu predstavu. Baš kad sam osjetio kako mi jaja trnu i stežu se u iščekivanju da ispušem svoj teret, izvukao sam kurac iz Anneine drhtave mačkice i gađao joj svežanj po trbuhu i zdjelici. Pogled na moju spermu po Anneinom preplanulom golom tijelu, s njenom mokrom macom još uvijek potpuno otkrivenom i pulsirajućom, Tedu je sigurno bilo previše jer je i on počeo svršavati. Dugi, debeli, bijeli konopci sperme iz Tedovog kuraca na pijesak između nas.

Svi smo se srušili natrag na naše ručnike i uživali u naknadnom sjaju fantastičnih orgazama. Nakon što je prošlo nekoliko minuta, Anne je predložila da ona i ja odšetamo do oceana kako bi se mogla počistiti -- naposljetku, još uvijek je svuda imala moju spermu. Kad smo se vratili, Ted se spakirao i otišao. Potajno, mislim da smo i Anne i ja osjetili olakšanje što ga više nema. Nisam siguran što bismo rekli potpunom strancu nakon što smo mu dopustili da nas gleda kako se bezobzirno jebemo dok on masturbira na našu egzibiciju.

Anne i ja smo se osušili na suncu prije nego što smo se obukli i spakirali svoje stvari. Tek kad smo se skoro vratili u hotel, Anne je konačno rekla nešto o onome što se dogodilo tog poslijepodneva.

"Bilo je tako intenzivno", rekla je. Jebi mamicu seksualna devijacija "Nikad prije nisam imala seks dok je netko drugi gledao. Bio je to jedan od najsnažnijih orgazama koje sam ikada doživjela."

Anne i ja smo upotpunili naš dugi vikend vodeći ljubav još nekoliko puta u hotelskoj sobi te večeri i sljedećeg jutra s kliznim staklenim vratima i otvorenim zavjesama, nadajući se da bi nas netko drugi mogao vidjeti.