Preuzmite lindsay lohan seks traku

POGLAVLJE 38 - DVIJE GRUPE U JEDNOM POPODNEVU: JENNY SKUPLJA ISKUSTVO

Jenny, čije je pravo ime bilo Tram (koje se izgovaralo Tsham) živjela je nekoliko kilometara zapadno od grada, prema planinama. Počela je relativno kasno u našem centru engleskog jezika, možda u 8. razredu, i uvijek je bila tiha i trijezna. Jednom, u 11. razredu, zatražila je moju pomoć u vezi s školskim projektom. Kao rezultat toga postali smo prijatelji na Facebooku, ali nikad nismo puno razgovarali i nikada nismo bili zajedno na kavi. Ali sada je ponovno trebala moju pomoć za neku empirijsku studiju društvenih znanosti.

Jenny je upravo završila srednju školu i na jesen Celeb playboy gol započeti studij. Planirala je biti profesorica engleskog, zbog čega se morala preseliti u Vinh na sjeveru Vijetnama. Učiteljski fakultet nudio je dodatne programe na engleskom, tako da su maturanti mogli predavati i na engleskom kada završe. Nepotrebno je reći da bi studiranje na engleskom značilo pohađanje više nastave, za što je sveučilište vjerovalo da se može izvoditi svakog ljeta.

I činilo se da nisu željeli gubiti vrijeme: Jenny je trebala provesti empirijsko istraživanje tijekom ljeta između srednje škole i fakulteta, i morala ga je dovršiti, uključujući rad i prezentaciju, do dana kada bi počela Vinh. Pa, dvojezični program nudio je toliko pogodnosti da sam jedva čekao pomoći. Kad diplomira, moći će predavati na međunarodnim školama i zarađivati ​​mnogo više ako sve bude išlo kako je planirano. Čak je i naš neugledni grad sada imao međunarodnu školu, u kojoj je nastavni jezik bio engleski.

Dakle, razmijenili smo nekoliko poruka na Facebooku o projektu, ali onda se nisam čuo s njom nekoliko tjedana. Za svoj drugi predmet na Učiteljskom fakultetu, Jenny je odabrala društvene nauke, pa sam predložio da se provede istraživanje među njezinim kolegama srednjoškolcima.'Dijeta i prehrana' bila bi dosadna tema, mislili smo, a sve što je bilo povezano s novcem, kao što su kupovne navike, bilo je dvojbeno, jer su postojale očigledne razlike među njezinim kolegama studentima. Na kraju smo se zadržali na sveprisutnoj i najintrigantnijoj temi: seksu.

Sastavili smo katalog pitanja koji bi Jenny omogućili da grupira svoje kolege studente prema njihovim iskustvima: ništa, senzualna iskustva sa samim sobom, s drugima (ali ograničeno na ne-penetraciju) i, četvrto, stvarni snošaj. Postojale su i kućice za hetero- i homoseksualne sklonosti, uključujući 'neodlučne', ali bez daljnjeg razlikovanja. Prvenstveno, svrha svega ovoga nije bila dobiti bezobrazne detalje, već naučiti Jenny kako analizirati i kategorizirati rezultate takvog istraživanja i pretvoriti ih u hrpu zgodnih grafikona, kako bi svoje rezultate mogla prezentirati uvjerljivo i privlačno načine.

Upravo sada je sastavljala dijagrame i htjela je da dođem kod nje kući da sve pogledam. Nisam je vidio barem pola godine, ali ionako smo se preselili u zapadni dio grada, prema planinama, tako da sam živio zapravo nekako blizu. Njezini su roditelji bili uzgajivači kasave i kikirikija; zajedno bismo ručali prije nego što bi poslijepodne opet otišli u polje.

Tog sam se dana odvezao do njezine kuće oko deset i trideset. Slijedio sam male, krivudave ceste kroz polja. Preuzmite lindsay lohan seks traku Morao sam dva puta pitati da pronađem njezinu kuću, koja je bila okružena velikim grmljem i grmljem. Sama kuća nije bila ništa spektakularno; obitelj nije izgledala ni bogata ni siromašna. Pod krovom od valovitog lima na istočnoj strani nalazile su se neke igračke, romobil i neki drugi sitni predmeti, koji su vjerojatno pripadali njezinoj nećakinji, o kojoj je Jenny pričala u prošlosti. Ta je djevojčica bila dijete Jennyna starijeg brata; u Vijetnamu su bake i djedovi često čuvali svoje unuke, dok su roditelji radili u Saigonu tijekom cijele godine.

Kad sam stigao, imao sam uporan kamenčić u sandali, pa sam kleknuo da ga izvadim. Dok sam prtljao s cipelom, Jenny mi je tiho prišla i sada sam gledao u njezina meka, oblikovana bedra, krilo, ravan trbuh, male grudi i zanosan osmijeh. Primijetio sam njezin prikriveni hod već kad je bila na satu sa mnom. Uvijek se kretala nečujno, ali elegantno, ne dižući mnogo nogu.

Danas je Jenny nosila jednostavnu bijelu haljinu, koja kao da je skrojena od stare plahte. Oko njezina tankog struka imala je uzicu koja je izgledala kao uže za preskakanje. Činilo se da gornji dio njezine haljine ima ušivenu potkošulju. S moje neobične točke gledišta, rub njezine haljine i najniža točka njezinih gaćica činili su željezni prizor. Zurio sam u njezina bedra nekoliko sekundi, dok sam bio Analni duo majke i kćerke kako je donji dio njezina tijela postao ženstveniji u posljednjih šest mjeseci. Međutim, kada sam ponovno podigao pogled, pokraj njezina uzdignutog malog trbuha, shvatio sam da joj je gornji dio tijela još uvijek vrlo vitak - a prsa još uvijek ravna - kakvih sam ih se sjećao.

Jenny je svoju haljinu držala ravnim, otvorenim rukama i raširenim prstima s obje strane, kako je vjetar ne bi otpuhao. Vjerojatno je bila svjesna da sam gotovo mogao proviriti ispod njega, jer je stajala dvije stepenice više, dok sam ja klečao na pješačkoj stazi. Jennyna gornja usna se lijepo izvila prema gore, tako da su se uvijek mogla vidjeti njezina četiri srednja, gornja zuba, što sam oduvijek volio, kod svake djevojke. Sad je grizla donju usnicu i njihala gornji dio tijela. Na kraju se opet nasmiješila, kimnula i zamolila me da ustanem i upoznam njezine roditelje.

U dnevnoj sobi stol je već bio postavljen. Pojavio se njezin tata, brišući ruke starom krpom. Kad je izvukao svoj stolac, pokazao mi je da sjednem i posegnuo ispod stola u kutiji da uzme dvije limenke piva za nas. Jenny je otišla u kuhinju pomoći majci da nosi stvari.Kad su se njih dvoje ponovno pojavili, donosili su dvije velike zdjele s hranom. Zatim su svi kimnuli, a mi smo se poslužili poslasticama ispred nas.

Dok smo jeli, razgovarali smo o vremenu, žetvi i Jennynom predstojećem studiju. Jenny je malo pričala o svom projektu na engleskom. Hrana je bila izdašna: kockice slanine s ribljim umakom i svježim čilijem te nešto ribe. Jednom, dok se njezin tata ponovno saginjao kako bi uzeo još dvije limenke, stariji susjed s poznatim pljosnatim slamnatim šeširom u obliku stošca pojavio se u okviru vrata da nešto upita. I ona je kimnula i nasmiješila mi se, ali je zatim otišla jednako tiho kao što se i pojavila.

Dok smo uživali u hrani, pogledao sam Jenny, koja je sjedila do mene. Osim što nije bila tako mršava kao godinu dana ranije, nije se promijenila. Ipak, njezina nova ženstvena bedra bila su sjajna. Da je ikako bilo moguće, odmah bih ih mazila i ljubila. Sada je stalno nosila naočale, činilo se, što je izgledalo cool. Prije godinu dana bez prestanka ih je oblačila i iznova skinula. Uvijek je bila skromna i šarmantna i bio sam sretan što se po tom pitanju ništa nije promijenilo.

Kad smo završili, njezin je tata ustao da odrijema, dok su Jenny i njezina majka pospremale stol i zatim prale suđe. fantomka Diplomiranje Izašao sam van popušiti i malo razgledati. Kuća je imala krov od šindre, a na zidu okrenutom prema jugu bio je još jedan krov od valovitog lima, gdje su bili parkirani motocikli. Ispod spomenute tende nalazio se lijepi bordocrveni drveni krevetić na kojemu je bilo puno sličnih papira, vjerojatno rezultata Jennynog spolnog istraživanja među njezinim bivšim kolegama studentima. Sve su stranice imale isti uzorak.

Baš kad sam završio s pušenjem, Jenny je izišla iz kuće i pokazala prema ležaju, gdje smo očito namjeravali sjesti. Raširila je noge preko krevetića i spustila stopala na tlo sa svake strane, pridržavajući suknju jednom rukom.Parkirao sam blizu nje, pod kutom od 90 stupnjeva; naše desne noge su se dodirivale, dok je njena lijeva noga bila iza mojih leđa. Sada sam znao na što me podsjeća njezina haljina: izgledala je kao statist u filmu o maču i sandali. Nasmiješila mi se; možda je samo uživala sjediti tako blizu mene, svoje bivše učiteljice, u svojoj mirnoj kući u blizini planinskog lanca Annamite.

"Mislim da bismo trebali početi tako što ćemo još jednom provjeriti jesam li odgovore smjestila u prave kategorije", započela je. "Ponekad nisam bila sigurna", priznala je.

Stoga smo ponovno pogledali četiri hrpe papira, počevši od prve, gdje su studenti priznali da nemaju nikakvo seksualno iskustvo. Naravno, odmah sam se zapitao u koju se skupinu Jenny svrstala; moja pretpostavka je bila druga ili treća. Iz nekog razloga, mogao sam osjetiti da se olakšala masturbacijom, ali nije izgledalo kao da je još imala pravi odnos. Upravo je napunila 18 godina, a gornji dio tijela bio je u biti djevojački.

Pa, nekoliko odgovora, koje je Jenny sažela na engleskom, ukazivalo je na neko istraživanje, što je značilo da bi ih trebalo staviti među drugu hrpu odgovora. Jedna je djevojka, primjerice, priznala da se već stimulirala u srednjoj školi, flomasterom ispod suknje tijekom nastave. Ipak, ta je djevojka još uvijek označila okvir za 'Bez iskustva'. Premjestili smo je u drugu kategoriju.

Sada smo prošli kroz sljedeću hrpu papira, grupu za masturbaciju, na čijem je vrhu bila velika rukom ispisana poruka. Kad sam se Jennifer Lyons nude prici i pogledao Jenny, pocrvenjela je, ugrizla donju usnu i rekla:

"Da, to sam ja. Samo mi ga daj", zamolila je, pružajući desnu ruku.

Očito nije htjela da pročitam poruku, ali sam je ipak na trenutak pogledao. Vidio sam fraze 'u krevetu' i 'prije spavanja'. Pa, to je bio početak, zar ne. Dok sam čitao ostale odgovore, držao sam podlakticu na njenom koljenu, što joj nije nimalo smetalo.Koliko sam mogao vidjeti, svi odgovori ovdje pripadali su hrpi. Činilo se da većina mladih masturbira prije nego što odrijema; drugim riječima, radije u podne nego navečer ili ujutro.

Kad smo završili s drugom hrpom, Jenny je stavila svoju poruku na vrh sa samozadovoljnim osmijehom, okrenula cijelu hrpu za 90 stupnjeva, a zatim je stavila na vrh prve grupe. Zatim je posegnula za trećom hrpom i pružila mi je. Otkako se okrenula, haljina joj više nije bila uredno zbijena u krilu, a mogao sam vidjeti njezine bijele gaćice, koje su izgledale labavo i pomalo začinjeno. Vjerojatno su bili oprani stotine puta, ali su i dalje izgledali slatko. Bile su jednostavne bijele s malo čipke oko ruba. Međutim, uvjerio sam se da mogu vidjeti slabašnu, okomitu, ružičastu traku ispod prednje strane njezinog donjeg rublja, koje je ipak bilo presvijetle boje da bi bilo menstrualna krv. Činilo se da je traka široka pola inča također ispod tkanine, a ne njezin dio.

Kad je sredila haljinu, podignuo sam joj suknju kažiprstom i srednjim prstom kako bih još jednom pogledao, ali ona se samo nasmijala i spustila je. Osjetio sam kako mi kurac pumpa unutar hlača i rekao sam joj kako mi je draga njezina vitka figura, ugodno lice i skromno držanje. Jenny se posramljeno pogledala odozgo, ali nije ništa rekla.

Pa sam upravo pogledao treću hrpu papira ispred sebe. Ova hrpa - iskustvo, ali još ne i stvarni snošaj - bila je, začudo, najmanja. Zabave drkanja o kojima mi je Tuyet pričao prije dvije godine vjerojatno su bile stvar grada ili srednje klase. Diplomiranje rođaci Ovdje na selu mladi su ljudi vjerojatno imali pravi seks kad su se odlučili otvoriti senzualnim susretima s drugima. Seoska omladina vidjela je kako životinje bluduju gotovo svaki dan. Supruga mi je također rekla da je u selu iz kojeg je ona bila dosta djevojaka trudnih sa 16 godina, što je bilo nezamislivo među obiteljima srednje Francuski izviđači u vijetnamskim mjestima i gradovima.

U svakom slučaju, ponovno smo pročitali bilješke i pronašli tipa koji je pokušao penetrirati svoju djevojku, ali nije uspio u nekoliko pokušaja. Samo je jednom uspio gurnuti svoj glavić u djevojčinu vaginu. Malo smo razgovarali o tome i dogovorili se da ga premjestimo na četvrtu hrpu, jer je izgleda bilo volje i pristanka. Činilo se da Priča o abortusu kod tinejdžera i on i njegova djevojka spremni ići do kraja. Još je jedan par svakodnevno imao oralni seks, pa je Jenny došla u iskušenje da i njih dvoje premjesti u četvrtu skupinu.

- C cup girl vidi, evo kaže da je dečko liže svako poslijepodne, dok ona sjedi na njegovom licu i ima njegov penis u ustima - pročitala je začuđeno Jenny.

“To je super,” nasmiješila sam se. – Blago njima. inzistirao sam.

"Odvratno", odgovorila je Jenny, odmahujući glavom. "Mogli bi imati pravi seks ako to učine. Stvarno mislim da je penis mjesto u vagini. Ne u ustima."

"Pa, način na koji to rade znači da ne može zatrudnjeti. I super je imati mladu ženu koja ti sjedi na licu, pogotovo ako ti u isto vrijeme puši. Ne može biti bolje od toga. Mislim da je gadno što to rade svaki dan. Ne možeš zamisliti da to radiš?" Pitao sam ju.

"Mogu, ali." oklijevala je, "ne mogu zamisliti da to radim s nekim u našoj školi", konačno je rekla nakon malo razmišljanja.

Dok sam razmišljao zašto bi to moglo biti, objasnila mi je da bi joj bilo čudno da dečku pokaže svoju macu i pusti ga da je poliže, a onda bi sutradan zajedno radili školski zadatak.

"Ne mogu zamisliti da postoji jedan tip u učionici koji zna kako moja maca izgleda i miriše", priznala je. "Ni ja ne mogu zamisliti da sjedim blizu tipa u školi čiji sam penis imala u ustima", dodala je.

“Na faksu će biti drugačije”, uvjeravao sam je. "Vjerojatno ćeš se spetljati s nekim tko nije u tvom razredu."

Upravo kad je htjela odgovoriti, pojavio se njezin otac, pospan. Spremao se vratiti na posao. Jenny je ustala, a ja sam se malo nagnuo ulijevo da je propustim.Uhvatio sam još jedan pogled na njezine gaćice kad je prebacila lijevu nogu preko mene. Pitala me želim li nešto popiti i ušla u kuću. Kad se vratila, nosila je dvije čaše ledenog čaja. Opet je sjela na krevet, ali ovaj put kraj mene, okrenuta na istu stranu. Oboje smo otpili gutljaj, a njezini su roditelji mahnuli na pozdrav.

Sada smo bili sami. Četvrta hrpa još je čekala da se pogleda, ali nije je zgrabila. Činilo se da se uzdiže i, očito, o nečemu razmišlja.

"Kad pogledam rezultate ovdje, osjećam se malo glupo jer još nisam ni vidjela penis", priznala je. "I, iskreno, osjećam se glupo kad kažem stvari poput 'penisu nije mjesto u ustima'. Mislim, što ja znam?!" posramljeno se nasmijala.

"Oh, možda bi trebao pričekati s tim dok ne dođe vrijeme. Mora biti i pravi trenutak. I, u idealnom slučaju, pravi tip. Nemoj se nervirati zbog toga", dodao sam.

"Ali kako da znam je li to pravi tip?"

“Vjerojatno nećeš dok ga ne probaš”, nasmijala sam se. "To je život", bilo je sve čega sam se mogao sjetiti.

Pogledala me je i vidio sam da joj puno stvari prolazi kroz glavu. Razgovor i razmišljanje o seksu tijekom ankete tada, a sada opet ovdje, u ovo vruće i sunčano lipanjsko poslijepodne, sigurno je ostavilo traga na njoj. Mogao sam je čuti kako diše i stavio sam joj ruku u krilo. Najprije sam joj milovao nevjerojatno glatku unutarnju stranu bedara, prije nego što sam joj kroz tanku tkaninu gaćica oprezno dodirnuo stidne usne. Ali ona je odmahnula glavom i zaustavila moju ruku svojom.

"Ne ovdje."

"Sami smo", podsjetila sam je. "A sljedeća kuća udaljena je najmanje 100 Diplomiranje li vidjeti tvoj penis?" iznenada je upitala.

Bez puno oklijevanja otkopčao sam hlače i otvorio letvu, a ona je kleknula između mojih nogu. Spustio sam hlače do gležnjeva, a ona je gledala moj poluuspravljeni kurac.

"Manji je nego što sam mislila", tiho se nasmijala.

"Dodirni ga. Postat će veći za minutu. Vidjet ćeš."

Dodirnula mi je glavić s dva prsta, a zatim gurnula kožicu do kraja. ožiljci price Malo me stidljivo pogledala, ali sam kimnuo kako bih je ohrabrio. Baš kad sam joj htio reći da pljune, skinula je naočale, stavila ih na krevetić i kliznula šest centimetara unatrag na koljena. Zatim se nagnula naprijed i dotaknula moj glavić jezikom kao da ga želi okusiti. Ali onda je zastala i ponovno me pogledala, kao da želi provjeriti odobravam li.

Kurac mi se malo trzao, zbog čega se zahihotala. Stavila je usne na moj glavić, dok sam se ja više nagnuo unatrag i podupro gornji dio tijela na rukama iza sebe. Odjednom mi je popušila, kao što je to radila mnogo puta prije. Sisala je vješto, okrećući i uvijajući moju osovinu. Činilo se da intuitivno zna što treba učiniti. Ili je možda gledala porniće na telefonu dok je masturbirala nakon ručka ili prije spavanja navečer.

Činilo se da na njezinim leđima nema kopče grudnjaka koju bih mogao otvoriti. Pa sam posegnuo do njezinih prsa i milovao joj male grudi kroz tkaninu haljine. Dok joj se stražnjica migoljila i njihala prateći ritam pušenja, posegnuo sam niz njezina leđa i podignuo joj haljinu. Mogao sam vidjeti njenu guzu u gaćicama nakon što sam joj stavio suknju na leđa.

Isprva sam stisnuo njezine guzice kroz materijal, ali onda sam joj gurnuo gaće do bedara. Mora da je bila svjesna da joj je gola guzica sada otkrivena ispred kuće, ali umjesto da navuče gaćice, samo je ubrzala sisanje kako bi brže završila. Šmrcala je, šmrcala i cmoknula usnama, a s vremena na vrijeme pustila je da joj moj kurac izleti iz usta kako bi duboko udahnula.

Njezina mala stražnjica bila je čvrsta, a koža nevjerojatno glatka. Polizao sam srednji prst i protrljao joj guzicu i rupicu na guzici. Zatim sam se još više nagnuo naprijed i posegnuo za njezinom međicom i macom.Za to sam se morao malo sagnuti u stranu, ali taman kad sam stavio vrh srednjeg prsta u njezinu posudu s medom, ušao sam joj u usta. Progutala je slinu i nakašljala se. Kad je pustila da moj kurac iskoči iz njezinog moljca, došlo je do drugog niza prskanja, koje su završile na njezinom ljupkom, ljubaznom licu.

Nasmijala se i nadlanicom obrisala spermu s obraza i usana, prije nego što je opet navukla gaćice, još uvijek na koljenima, ali onda je ustala jer su ih vjerojatno boljele. Ponovno sam obukao hlače i popio ledeni čaj. Jenny je imala zadovoljan osmijeh na licu. Pomirisao sam svoj srednji prst, koji je bio u njezinoj mačkici prije samo dvije minute: samo je mirisala i imala prirodno svjež okus, gotovo voćni, i tek tako blago kiselkast.

"Kad si zadnji put dobila menstruaciju?" čuo sam sebe kako odjednom pitam.

"Hmh . prošli vikend. Mislim da je završilo u nedjelju."

Pomislio sam da joj kažem zašto to pitam, ali prije nego što sam uspio išta reći, pružila mi je hrpu papira i rekla:

– Hajde, ući ćemo unutra.

Dok je držala četiri različite hrpe jednu na drugoj, posegnuo sam između druge i treće, izvukao njezinu osobnu poruku i dodao je u treću hrpu, gdje je sada i pripadala.

"Mješate se u rezultate", zahihotala se.

"Znam. Ali sada ste u grupi tri, zar ne?" inzistirao sam u šali.

U svojoj sobi me zamolila da sjednem, a ona je otišla u kupaonicu. Raširio sam papire po stolu jer je moj kurac ionako trebao malo vremena da se oporavi. Pa bismo opet radili pola sata ili tako nešto, a onda bi se možda zajebali. Ili bi mi barem dopustila da joj ližem komadić. Sada sam mogao čuti kako pere zube. Kad se vratila u sobu, sjela je blizu mene, iza ugla. Još sam osjećao miris paste za zube.

"Pa, sperma i nije tako dobrog okusa, zar ne?" Pitao sam ju.

"Da, malo je gorak. jebanje jezikom u čmar (rimming) Diplomiranje I gnjecav. Ima li maca bolji okus?" htjela je znati.

"Naravno. Barem meni.Mogu li ti polizati macu za malo vremena?"

Jenny je pocrvenjela, ali nije ništa rekla. Ipak sam osjećao da nemam razloga sumnjati da ćemo to učiniti. Ponovno sam pogledao anketu, dok je Jenny vadila dijagrame. Ponovno smo prebrojali odgovore u svakoj kategoriji, prije nego što je Jenny gurnula svoju analizu prema meni, zajedno s crvenom olovkom, kako bih je mogao lektorirati.

Bilo je lijepo raditi ovdje s njom. S vremena na vrijeme bacio bih je pogled i divio se njezinim dražesnim Slatka odjeća za tinejdžerku lica. Kad je ponovno uredila konjski rep straga, mogao sam vidjeti njezine bradavice, budući da je tkanina njezine haljine sada bila pritisnuta uz njezina prsa.