Porodični tip koji puši travu

Ovo je moja druga priča o Aly i našim avanturama. Obje priče temelje se na stvarnim iskustvima.

Hvala mom uredniku, Bkreditu, što je učinio moju priču boljim čitanjem.

********

Prije nego što smo se supruga i ja vjenčali, odlučili smo otići na Key West na produženi vikend. Ona je tada imala dvadeset pet, a ja dvadeset šest godina. Nekoliko riječi o Aly, mojoj tadašnjoj djevojci; bila je sramežljiva na simpatičan način i bila je više konzervativna; barem na prvi dojam. Sada, nakon što sam je poznavao dvanaest godina, rekao bih da je vrlo slična stereotipnoj divljoj knjižničarki iza svojih naočala i konzervativne haljine. Ima topao, senzualan osmijeh s najljepšim smeđim očima koje sam ikada vidio. Kosa joj je pepeljasto plava, ima lijepe, čvrste grudi 34C sa sočnim bradavicama i zategnute Porodični tip koji puši travu za koje treba umrijeti.

Dok su kotači aviona udarali o pistu, već sam mogao osjetiti toplinu i vlagu koja nas pozdravlja na Floridi. Aly i ja smo ostavili hladno, jesensko vrijeme New Yorka iza sebe zbog vrućeg sunca Florida Keysa. Kad smo se spustili na tlo, otišli smo do predala za prtljagu da uzmemo svoju prtljagu; jedini problem Crni kurac za Božić bio.naše su se torbe izgubile. Nismo htjeli dopustiti da nas nekoliko izgubljenih torbi poremeti u našim planovima da provedemo zabavan i opuštajući vikend pa smo otišli do mjesta za iznajmljivanje automobila. Mora da je mnogo drugih ljudi imalo istu ideju; stajali smo u redu više od sat vremena. Hmm. pomislio sam; nije dobar način za početak vikenda.

Na kraju smo primili svoju prtljagu, a vrijeme za vikend je bilo prekrasno. Dani su nam bili ispunjeni sunčanjem uz bazen ili odlaskom na plažu. Noću smo imali fantastične večere i zabavljali se u brojnim pićima duž ulice Duval. Seks je bio nevjerojatan ujutro, popodne i navečer. Aly je bila napaljena cijeli vikend i činilo se kao da se ne može zasititi seksa. Naravno, nije mi nimalo smetalo. Posljednje noći našeg odmora stvari su postale stvarno zanimljive.

Te noći Aly je izgledala posebno seksi.Imala je mini suknju koja je isticala njezine duge, zategnute noge i usku bijelu majicu koja je isticala oblik njezinih punih sisa. Odlučili smo prošetati ulicom Duval i stali popiti nekoliko piva prije nego što smo se smjestili u malom restoranu na samoj vodi. Porodični tip koji puši travu Sjeli smo za stol s prekrasnim pogledom i odmah naručili vrč.

Nakon večere i još jednog vrča oboje nismo osjećali bol. Aly me zadirkivala cijelu noć trljajući moj kurac ispod stola i šaputajući mi vruće stvari na uho o tome što će mi učiniti kad se vratimo u hotelsku sobu.

U jednom trenutku je otišla u ženski toalet i kada se vratila šapnula mi je: "Otvori ruku, imam nešto za tebe." i diskretno mi pružila svoje crne čipkaste gaćice ispod stola.

Ispustio sam veliki osmijeh. "Ne prestaješ me iznenađivati", rekao sam dok sam ih trpao u džep.

Htio sam otići odande pa sam počeo tražiti našu konobaricu da uzmem ček.

Aly je, osjetivši moju hitnost, zatražila od konobarice još jedan vrč piva. Pogledala me s đavolskim osmijehom.

Izgledala je tako vruće; po njezinim očima i tvrdim bradavicama koje su se napinjale uz bijelu majicu mogli ste reći da je napaljena. Suknja joj se podizala, pokazujući puno nogu, a ponekad mi se činilo da sam načas ugledao njezinu macu. Pitao sam se je li ovo pokazivanje egzibicionizma bilo namjerno ili je samo odraz Alyna stanja. Bilo kako bilo, stvarno sam se napalila.

Sjeli smo u taksi i vratili se u svoju sobu na još jednu noć vrućeg seksa. U taksiju mi ​​je Aly dala vrući, vlažni poljubac i protrljala moj rastući kurac kroz moje kratke hlače. Da, doista, ovo će biti zabavna večer, pomislio sam.

Dok su naši jezici plesali, počeo sam je milovati po bedrima pomičući ruku sve gore sa svakim potezom. Raširila je noge dok su moji prsti našli njezinu vrlo vruću i mokru macu. Naslonila se na sjedalo taksija i tiho zastenjala. Taksist je sigurno čuo, vidio sam kako je pogledao u retrovizor i namignuo mi.Počeo sam stvarno raditi s njezinim klitorisom, i mogao sam reći da je stvarno uzbuđena kada su joj se kukovi počeli vrtjeti prema naprijed. Oči su joj bile zatvorene, a njezino neprestano stenjanje govorilo mi je da je blizu dolaska. Zavukao sam prste duboko u njenu mokru macu. Još nisam htio da svrši.

To je trajalo sve dok se hotel nije pojavio. Kad smo se zaustavili, primijetio sam vozačeve oči kako gledaju u Aly; imao je jasan pogled na njezinu macu. Ponovno sam pogledao Aly i ona mi je uputila đavolski osmijeh. Brzo sam platio vozaču, jer sam jedva čekao da je uvedem golu u hotelsku sobu.

Dok smo prolazili pored bazena, Aly me povukla do skrovitog dijela okolnih vrtova. Odmah je kleknula dok mi je jednim pokretom povlačila kratke hlače i donje rublje. Pojela je moj tvrdi kurac i sjajno mi ga popušila. Njeno zadirkivanje trajalo je samo nekoliko minuta. Prestala je gotovo jednako brzo kao što je počela govoriti da još uvijek ima planove za nas večeras. Brzo sam navukao svoje kratke hlače i slijedio je do naše sobe.

Aly je zaigrano i samopouzdano poskočila dok je gledala preko ramena, vragolasto mi se nasmiješila i poslala mi poljubac. Zabacivši kosu i odmahnuvši guzicom, vodila je put. Pomislio sam u sebi, kakva žena. Dok smo se penjali Kako imati seks sa momkom do našeg apartmana na drugom katu, razigrano je podignula suknju i zatresla me svojom golom guzicom.

"Bolje da me prestaneš zadirkivati. inače", zarežala sam.

"Ili što. I ne zafrkavam se." Odgovorila je.

Jednom me u sobi zamolila da nam natočim vina dok se ona ne spremi. Misli su mi jurile dok sam točio čaše vina pitajući se što bi sljedeće moglo biti. Čuo sam kako je pokrenula vodu za jacuzzi i tada sam znao što je imala na umu. mazanje šlagom Diplomiranje Izašla je, još uvijek odjevena u svoju suknju i bijelu košulju, ali primijetio sam da je skinula grudnjak.

"Pričekajmo vani na balkonu za jacuzzi", rekla je dok je uzimala čaše s vinom.

"Kakva savršena noć", uzdahnula je dok je gledala u noćno nebo.

Složio sam se, bila je to još jedna sjajna noć u Keysu. Pogledao sam dolje u bazen, svjetlucave odraze svjetla na palmama.

Trenutak tišine prekinut je kad mi je Aly rekla koliko sam zgodna, a zatim se nagnula i poljubila me toplim, vlažnim poljupcem. Između svih zadirkivanja i saznanja da je bez donjeg rublja bilo je sve što sam mogao podnijeti. Moj kurac je bio tako tvrd da sam mislio da ću eksplodirati.

Prekinula nas je neka buka odozdo i kad smo pogledali, mogli smo vidjeti par ispod kako izlazi na svoju verandu, s pićem u rukama. Mahnuli smo i Aly je predložila da uđemo provjeriti kadu.

Jednom sam u kupaonici primijetio da u kadi ima toliko mjehurića da su se neki od njih prolijevali po podu.

Skinula se i krenula u kadu. Morao sam uzeti trenutak Fotografije seksa tamilske glumice pogledam njezinu ljepotu. Njezine savršene sise, duge, lijepe noge i maca bile su fantastične.

"Hajde polako bockaj, voda je savršena." pozvala je iz kade.

Skinula sam se što sam brže mogla i ušla u kadu.

Moj kurac je bio tvrd kao kamen. "Dečko, jesam li ti to napravio?" - nevino je upitala.

"Sigurno jesi." Odgovorio sam. "Ovo je bila jedna od najupečatljivijih noći u mom životu, ostvarenje fantazije."

Nasmiješila se zadovoljstva. "Kakve još fantazije imaš?" pitala je.

Nakon svih pića koja smo popili, odlučio sam biti bezočno iskren. "Trojka s tobom i još jednom ženom."

Nasmiješila se. "Dečki su tako predvidljivi. Nisi čak ni originalan; to je fantazija svakog muškarca."

"Istina", rekao sam, "ali to je ipak nešto što bih želio probati."

"Bio bih u igri kad bih to pokušao; to bi samo moralo biti sa ženom koju ne poznajemo. Oduvijek sam želio osjetiti ženu koja mi pada."

Ovo mi je imalo smisla; Aly je bila velika obožavateljica oralnog seksa.

"A što je s tobom?" Pitao sam.

Spustila je pogled na mjehuriće i odgovorila: "Oduvijek sam htjela probati troje s dva tipa."

"Stvarno?" rekla sam.

Aly je nastavila: "Da. Jedan moj prijatelj je imao jedan i mislila sam da bih ga voljela isprobati."

Bio sam pomalo iznenađen jer Aly može biti konzervativna, iako sam znao da ima nastranu stranu. Već sam je gledao kako popuši jednom jako dobro obješenom tipu s plaže. Ona, naravno, nije znala da sam je vidio. To što je Aly priznala svoje fantazije me je jako uzbuđivalo.

"Volio bih tu maštariju jednom ostvariti", rekao sam joj.

Ona je odgovorila s osmijehom "Pa možda jednog dana. Ali ne bih htjela ponovno vidjeti tipa."

Sve te priče o fantazijama su me zapalile. Primijetio sam kako se Aly igra sa svojim prekrasnim sisama. Ugađajući svoje bradavice i gledajući me ravno u oči pogledom 'želim te sada'.

"Sjedni na rub kade. Želim tvom velikom kurcu posvetiti malo pažnje." Naredila je.

Polako je jezikom lizala donju stranu moje kite. Kad su joj usta dosegla vrh, uzela je glavu u usta, vrteći jezikom i snažno sišući. Od tog su me osjećaja žmarci proželi niz kralježnicu. Zatim je spustila usta prema dolje, zahvativši većinu mog penisa. Rukom je uhvatila podnožje moje kite i istovremeno počela sisati i milovati moj kurac u jednom pokretu. Njezin je tempo bio sve brži i brži i postajao je previše za mene. Morao sam je zaustaviti prije nego što sam došao. Htio sam svršiti u tu njezinu macu.

Promijenili smo položaje i počeo sam joj ljubiti unutarnju stranu bedara na putu do njene sočne mačkice. Polizao sam cijelu dužinu njezinog proreza koji je završavao na klitorisu. Diplomiranje striptiz Aly voli kad joj sisam klitoris. Uzimajući vrh jezika zadirkivao sam joj klitoris prije nego što sam ga usisao u usta. Čuo sam glasno stenjanje od zadovoljstva kad sam umetnuo dva prsta u njezinu vrlo mokru macu. Dok sam joj prstima masirao G-točku i ustima sisao njezin klitoris, znao sam da neće proći dugo prije nego što doživi vrhunac. Bila je stvar ljepote, zatvorenih očiju, otvorenih usta, dahtajući u ekstazi dok su joj se prsti igrali bradavicama. Bokovi su joj se počeli grčiti i glasno je zastenjala dok je dolazila.

Skliznula je natrag u kadu, "Trebam tvoj veliki penis u meni upravo sada." izjavila je.Zgrabila je moj kurac i povela me do svog ulaza. Polako sam ušao u nju, dopuštajući joj da osjeti kako je ispunjavam centimetar po centimetar.

"Jebi me jako!" stenjala je kad sam je potpuno ispunio.

Ubrzao sam korak, jebeći je duboko i snažno. Njezini su nokti naišli na moja leđa dok me tjerala. Osjećao sam kako se približavam puhanju svog vrućeg tereta i ubrzao sam korak. Dok je moj penis pulsirao, moj je teret eksplodirao duboko u njoj.

Pogledali smo oko sebe i morali smo se nasmijati; posvuda je bilo vode i mjehurića. Zgrabio sam nekoliko ručnika da počistim dok je ona otišla napuniti naše čaše vinom. Nakon što se činilo da sam zauvijek isušio kupaonicu, vratio sam se u sobu i primijetio da Aly nije tamo.

Vidio sam da su klizna vrata malo odškrinuta, ali nisam mogao vidjeti van na trijem jer su zavjese bile navučene. Kad sam se približio trijemu, čuo sam glasove kako govore. Zavirila sam iza zastora i iznenadila se kad sam vidjela Aly, golu, kako razgovara s parom ispod koji su također bili goli. Budući da smo bili na drugom katu, naš je balkon bio puno manji od terase ispod i mogli smo ih jasno vidjeti.

Alyno tijelo izgledalo je prekrasno dok je svjetlucalo u blagom sjaju svjetala koja su okruživala bazen. Par ispod imao je jasan pogled na cijelo njezino tijelo.

Par je bio malo stariji od nas, možda u ranim tridesetima i sjećao sam se da sam ih vidio na bazenu. Osobito sam primijetio da muškarac provjerava Aly, ali tada nisam ništa o tome razmišljao. Žena je imala dugu smeđu kosu. Pretpostavljam 34B sise, bile su manje od Alynih. Čovjek je bio nešto viši od mene i vrlo dobro građen. Moglo bi se reći da je vrijeme provodio u teretani. Činilo se da je njegov kurac otprilike iste veličine kao i moj; iznadprosječno, ali ne i veliko.

Par ispod bio je u cijelosti. Oboje su sjedili na ležaljci, a žena mu je milovala kitu, koja je bila tvrda.

"Sviđa li ti se ono što vidiš?" - upita žena.

"Itekako." odgovorila je Aly.

Muškarac je tada legao natrag u stolicu dok je žena uzimala njegov kurac u usta. Tip ju je gledao ravno u nju i rekao joj da ima sjajno tijelo i da izgleda vruće igrajući se sama sa sobom. Prije nisam primijetio jer mi je bila okrenuta leđima, ali Aly je imala raširene noge i ruku koja joj se ritmički pomicala otprilike u razini klitorisa.

"Sise su ti veličanstvene. Zašto se ne igraš sa svojim bradavicama," uputio je Aly.

"Hvala", rekla je. "Kako je ovo?"

"Hmmm dušo, jako zgodno. Moj kurac je tako tvrd kad te tako gleda."

Tako sam gledao svoju djevojku kako se igra sama sa sobom dok je gledala drugi par. Nisam mogla biti zgodnija.

Izašao sam na trijem, prišao Aly iza leđa i poljubio je u vrat. Instinktivno je posegnula za mojim tvrdim kurcem, ali sam joj rekao da se ne prestaje dirati. Ovo je bio prvi put da sam vidio svoju djevojku kako masturbira i izgledala je tako zgodno da nisam želio da završi.

Žena odozdo prestala je sisati i zamijenili su položaje kako bi joj muškarac polizao macu. Aly je tada kleknula i nastavila sisati moj kurac. Imao sam jedno oko na Aly, a drugo na par. Saznanje da nas promatraju bilo je pravo paljenje. Mogao sam reći da Aly misli isto; gledala je u par dok mi je pušila. Bio sam blizu dolaska i Aly je to mogla osjetiti. Ustala je, stavila ruke na ogradu balkona i sagnula se.

Zatim mi je najavila: "Jebi me jako!"

Stojeći iza nje gurnuo sam svoj tvrdi kurac u jednu od najmokrijih mačkica koje sam ikada osjetio. Brzo sam počeo snažno i brzo zabijati. Ispuštala je sitne jauke od zadovoljstva dok je promatrala par ispod. Žena je zajahala muškarca i oni su jednako bjesomučno krenuli na to. jebanje u kupatilu price Nakon nečega što se činilo kao vječnost, žena je sjahala s muškarca i on joj je došao po sisama.

Vidjevši to, Aly se odmaknula od mene u klečeći položaj, savijena unatrag, tražeći od mene da joj svršim na sise.Trznuo sam kurac za troje ljudi dok je par ispod ustao kako bi dobio bolji pogled. Dok sam dolazio, trljala je moju spermu po sisama, stvarno glumeći par ispod.

Ne znajući što dalje, oboje smo stajali uz ogradu gledajući dolje u par. Zaželjeli su si ugodne lake noći, zahvalili se na predstavi i vratili se u svoju sobu. Vratili smo se u svoju sobu i bez izgovorene riječi zaspali, goli i mazeći jedno drugo.

Sljedeće jutro kad smo se probudili rekla je da je sinoć previše popila i da se ničega ne sjeća. Mogao sam je vidjeti kako razmišlja; je li to bio san ili se stvarno dogodilo?