Vijesti tinejdžer silovan telefonom

Mama me je nazvala čudesnom bebom. Tata je rekao da sam 'baby ups'. Imao je vazektomiju nakon rođenja moje sestre, ali osam godina kasnije - eto me. Tata se uvijek šalio da je mama zacijelo bila previše prijateljski nastrojena prema mljekaru, ali ja sam previše sličio tati da bih postavljao bilo kakva pitanja.

Oba su se moja brata iselila iz kuće kad sam imao deset godina, tako da zapravo nikad nisam imao vremena provoditi s njima. Radili smo normalne obiteljske stvari za Božić i praznike, ali oni su imali svoje živote i uskoro su doveli svoje obitelji. Živjeli smo u malom gradu i nije bilo mnogo djece moje dobi s kojom bi se mogla družiti. Dok sam odrastala, najviše sam vremena provodila sa svojom sestrom Carol, i unatoč činjenici da je bila osam godina starija od mene, prilično smo se dobro slagale.

Carol i ja smo uvijek bili vani i proveli smo mnogo dana i noći planinareći Sierra Nevadama. Pješačenje je bilo sjajan način za razgovor o svemu i svačemu; dala mi je perspektivu koju nikad nisam mogao dobiti od svojih roditelja, a ja sam bio strastveni slušatelj. Bila je Podvezica zrelih čarapa sex zrelih, ali ubrzo sam se navikla da se ljudi daju sve od sebe kako bi se divili njezinim oblinama. Činilo se da Carol to nikad nije primijetila, ali dečki - i neke djevojke - zamalo su pali sa staza dok su se naprezali da je provjere. Garantirano je da će nas tijekom planinarenja netko barem jednom zaustaviti da pita za smjer, iako su na stazi bile samo dvije mogućnosti - gore ili dolje.

Našim je planinarenjima došao kraj kada se odselila sa svojim novim mužem. Sljedećih nekoliko godina proveli su zajedno, no onda je Erotske priče dobio smanjenje na poslu, počeo udarati po boci, a jedne noći udario je i nju. Već sljedećeg dana spakirala je kofere, podnijela zahtjev za razvod i vratila se kući. Iako je bilo loše vidjeti je nesretnu, svima nam je bilo drago što se vratila.

Kako bismo proslavili početak ljeta, Carol i ja planirali smo lagano prespavati kako bismo pobjegli i istražili jednu Uređaji za oralno navodnjavanje staza koje smo voljeli, spalili nekoliko tokea i ispekli nekoliko marshmallowa.Prošlo je nekoliko godina otkako smo oboje planinarili, pa smo oboje bili van prakse. Na kraju smo uspjeli pronaći svoj korak dok smo se penjali stazom, ažurirajući jedni druge o tome što se događa u našim životima. Uvijek smo bili otvoreni jedno s drugim, a razgovor se ubrzo okrenuo i našem seksualnom životu. S 18 godina nipošto nisam bio damski muškarac, ali nisam bio ni djevac. Bio sam više nego sretan što mogu podijeliti detalje - bila je dobar slušatelj i to je bila jedna od mojih omiljenih tema. Kad sam je pitao kako joj stoje stvari u tom odjelu, samo se nasmiješila i rekla mi da kupim dionice u Duracellu.

Krenuli smo kasnije nego što se očekivalo, dijelom zbog neorganiziranosti (uglavnom jer smo morali tražiti njezinu lijevu planinarsku cipelu) pa smo odlučili jesti dok se penjemo kako bismo mogli postaviti kamp prije mraka. Žvakali smo dok smo primijetili kako se nadvijaju olujni oblaci. Vijesti tinejdžer silovan telefonom Napokon smo stigli do našeg mjesta, a kako se zlokobno vrijeme brzo približavalo, zajedno smo radili na postavljanju kampa što je prije moguće.

Nismo bili dovoljno brzi.

Počelo je pljuštati dok smo postavljali šator, i dok smo se popeli unutra da se sklonimo od jake kiše, bili smo mokri. Dok smo se sjetili vreća za spavanje, hrane i trave, zaboravili smo ponijeti ručnike. Kad smo to shvatili, oboje smo se počeli smijati. Drhti od hladnoće, ali se smije. Natopljena nam se odjeća lijepila za tijelo i tada sam možda prvi put osobno primijetio da ima nevjerojatnu figuru. Gornji dio joj nije bio proziran, ali jasno sam mogao vidjeti obrise njezinih tvrdih bradavica koje su pritiskale tkaninu.

"Pa, još se ne mogu presvući u suhu odjeću jer ću i nju namočiti," rekla je, "i ne želim nositi mokru odjeću u svojoj vreći za spavanje, jer je to brzo putovanje u zemlju upale pluća ."

Nasmijao sam se i rekao 'da' - kao polu-artikulirani 18-godišnjak koji sjedi sa zgodnom ženom u malom šatoru, bio je to najbolji razgovor koji sam mogao ponuditi.

"Dakle, iskliznut ću iz ovog mokrog nereda u svoju vreću za spavanje. Pretpostavljam da možemo preživjeti noć, a onda se sutra vratiti u kuću i ugrijati."

A kako nisam mogao ništa dodati razgovoru, dala mi je znak da se okrenem, ugasila malu lampu, a onda sam čuo kako se izvija iz mokre odjeće. Sletjeli su uz traljavo mljackanje na rub šatora, nakon čega je otvorila patentni zatvarač njezine vreće za spavanje i ušla u nju. Izvukao sam mokru košulju i traperice, ali sam ostavio donje rublje na sebi, iako je i ono bilo prilično vlažno. Zubi su mi cvokotali gotovo jednako glasno kao kiša na krovu šatora dok sam ulazila u torbu, pa sam se radovala dugom vrućem tuširanju kad sam stigla kući.

Nakon 15 minuta tišine, Carol je upitala, "smrzavaš li se i ti?"

Odgovorio sam s još jednim 'da' - pričaj o svojoj lukavoj lingvistkinji - a ona je rekla, "Pa, možda će malo topline tijela pomoći. Ne želim umrijeti od hipotermije." Budući da sam se i ja smrzavao, otkopčao sam vreću za spavanje kako bismo ih mogli udvostručiti, a zatim kliznuo pokraj Carol, pazeći da je ne dotaknem na neprikladan način. Uvijek pokušavam biti džentlmen, čak i ako nisam baš dobar u tome.

Priljubila se uz moja leđa i ne mogu lagati - toplina njezina tijela bila je nevjerojatna, ali njezine tvrde bradavice koje su pritiskale moja leđa bile su još vruće. Primaknula se bliže, očito uživajući u dodatnoj toplini, a onda sam osjetio obje ruke na leđima kako me odguruju od njezine veličanstvene topline.

"Vaše donje rublje je mokro - skinite ga, odmah!" vrisnula je.

I tako sam završila spavajući gola, pored sestre, dok je kiša udarala o tanki najlon našeg šatora.

Nastavili smo žlicati kako bismo zadržali toplinu i na kraju smo zaspali.

S 18 godina često sam imao jutarnje drvo dovoljno tvrdo da slomim sjekiru, pa kad sam se probudio od Carolinih ruku koje su pokušavale uhvatiti moj tvrdi kurac, imao sam prilično pomiješane emocije. Iznenađenje od apsurdnosti situacije.Šteta što ne mogu kontrolirati svoje tijelo i zadovoljstvo od topline njezinih ruku oko moje kite tvrde kao kamen.

"Tako mi je žao, ali mislila sam da spavam na kamenu. Krenula sam ga maknuti, ali otkrila sam da je nekako vezan za tebe", zahihotala se.

"Prošlo je neko vrijeme otkad sam ovako snažno osjetio kurac. Kad je Kirk pao u bocu, njegova, uh, oprema nikada nije radila kako treba. Bio sam sretan ako sam ga uspio dovoljno snažno natjerati da učini bilo što u rijetkim prilikama kada je bio dovoljno trijezan da ga želim."

Ona je govorila dok me mazila: "Imaš li nešto protiv da igram. Imaš tako lijep kurac", rekla je. Kao da sam mogao reći ne.

Što je više milovala, to sam jače postajao. Što sam jače postajao, ona je više mazila.

"Kladim se da je jednako dobrog okusa kao što izgleda", prošaptala je, oblizujući usne prije nego što je prvo zaronila jezik u moje krilo.

Izdržljivost mi nije bila jača strana kad sam bio u tim godinama, a vidjeti Carolinu zlatnu glavicu iznad svog krila dok sam osjećao kako se njezine usne rastežu da progutaju moj kurac bilo je gotovo previše za podnijeti, ali nekako sam uspio.

Sagnuo sam se dolje da opipam njezine čvrste grudi, tvrdi vrhovi gotovo su trnuli dok sam se igrao s njima. Poskočila je dok su joj moji prsti milovali bradavice, stenjući dok sam je zadirkivao, a onda sam osjetio kako joj jezik klizi oko moje kite. To mi je pušenje bilo, bez sumnje, najbolje u životu. I od tada sam imao više od nekoliko.

Znao sam da neću moći još dugo izdržati, pa sam je upozorio da ću svršiti. Tinejdž topanga jebanje je nastavila sisati sve dok nije osjetila da se počinjem tresti, a onda sam izbacio nešto poput litre sperme u njezina gladna usta. Usisala je sve natrag, a zatim me lizala. Podigla je pogled prema meni s osmijehom i mogao sam vidjeti trag svojih sokova kako curi iz njezinih usana, a jednim velikim gutljajem sve je nestalo. Polizala je usne i rekla: "Nadam se da imaš još toga u sebi, jer nismo gotovi, dečko."

Sagnuo sam se i poljubio je, kušajući svoju slanost na njezinim punim usnama. Njezin jezik uvijao se u moja usta, dražeći moj.Kliznuo sam joj rukom uz vrat, obuhvativši malu udubinu na vrhu njezine kralježnice, i privukao je k sebi dok smo se međusobno proučavale. Moja druga ruka polako je krenula prema njezinim prsima, osjećajući ježicu na njezinom mekom tijelu - od hladnog jutarnjeg zraka kao i od uzbuđenja. Obuhvatila sam jednu masivnu dojku, zadivljena koliko je mekana i podatna, a opet čvrsta i puna. Suzan Sarandon Erotske priče Kasnije sam saznao da su mnogi ljudi mislili da je imala sisu, ali njezin uobičajeni odgovor je uvijek bio, 'sise su prave, moj osmijeh je lažan.'

Polažem je na leđa, pazeći da joj hrpa hladne, mokre odjeće ne dotakne vruće tijelo. Uzeo sam svoj jastuk i stavio ga pod njezinu glavu, a da pritom nisam razbio usne. Njezin je jezik zadirkivao i pipao. Polizala mi je usne, a njezin vrući dah ispunio mi je usta. Bilo je ukusno. Njezine su ruke lutale mojim mladim tijelom, privlačeći me bliže dok se tlačila o mene. Toplina koja je izlazila iz nje bila je nevjerojatna, i počela je stenjati kad sam prekinuo naš poljubac kako bih se mogao probiti niz njezino čvrsto tijelo.

Kušao sam svoj put duž njenog dekoltea, lizao i ljubio, uživajući u laganom slanom znoju dok je svjetlucao na jutarnjem suncu. Dok sam se spuštao niz njezina prsa, Caroline su ruke krenule gore i u moju kosu, dražeći moje kovrče i lagano mi trljajući tjeme. Drhtala je i trzala se kad sam uzeo bradavicu u usta, prvo je ližući oko nje, a zatim lagano grickajući tvrdi vrh. Imao sam jednu ružičastu bradavicu u ustima dok mi je druga bila zarobljena između prstiju - dok sam je štipao i povlačio, ona se migoljila i stenjala.

Uspio sam se otrgnuti od njenih fantastičnih grudi i krenuo južnije. Bilo je teško manevrirati u malom šatoru, pa je Carol izvijala tijelo što je više mogla kako bih imao potpuni pristup mjestu gdje smo oboje htjeli da idem. Dok sam se polako ljubio niz njezino tijelo, prelazio sam prstima po njezinim koljenima, zatim uz njezina bedra, zadirkujući je dok su se kretali prema njezinom brežuljku. Prošao sam prstima kroz njezinu finu kosu. Većina djevojaka s kojima sam bio držala je grm podšišanim ili potpuno obrijanim.Carol je imala divan trokut plave kose, čvrstih i zlatnih uvojaka. Kliznuo sam prstom niže, osjećajući kako toplina izlazi iz nje. Bila je klizava od znoja i prirodnih sokova, i ponovno je zadrhtala kad je moj prst ušao u nju. Mogao Vezanje užeta za prepone osjetiti njezinu napetost blizu svog prsta dok sam je nježno masirao, klizeći do svog prvog zgloba, zatim drugog. Dahtala je i gurala se bliže meni, pa sam uvukao još jedan prst i pronašao lijep ritam. Palcem sam nježno udario po njezinom klitorisu i unutar minute sam osjetio kako joj prvi orgazam para tijelo dok je vikala od užitka.

Zadržao sam prste u njoj, ali sam ih prestao pomicati sve dok se njezino drhtanje nije usporilo, a zatim sam spustio usta do njezinog svjetlucavog proreza. Razdvojio sam joj usne i lagano prešao jezikom duž njih, polako se penjući do njenog klitorisa. Osjetio sam njezine ruke na potiljku, gurajući moje lice dublje u njezinu slasnu macu. Okusio sam svaki milimetar njenog nabreklog klitorisa, upijao ga i milovao jezikom. Naslala se na mene, stenjući moje ime i preklinjući me da ne prestanem.

"Nikada nisam", dahnula je, "da me netko pojeo," dahni "tako dobro - tvoj jezik je jebeno čaroban."

Kimnuo sam u znak slaganja, usmjerivši pažnju na njezinog čovječuljka u čamcu. Gurnuo sam dva prsta natrag u nju. Bili su slatki s njezinim sokovima i ona ih je željno prihvatila. Trljajući se o njezinu g-točku, fokusirao sam se na njezin klitoris, ispisujući jezikom svoje ime, slovo po slovo. Natjerao sam neke djevojke da svrše prije nego što sam uspio dovršiti svoje ime, dok je drugima trebalo moje ime i cijela abeceda prije nego što bi im se prsti na nogama sklupčali. Jedino što je važno je da svrše - nikad me nije bilo briga koliko to traje. Volim lizati.

Kako sam se približavao kraju svog imena, mogao sam osjetiti orgazam koji raste u Carol. Tijelo joj se napelo, nogama je stiskala moju glavu dok me rukama vukla za kosu. Erotske priče Ron Džeremi Sada je cvilila, tiho 'da, da, da' bilo je jedino što sam mogao razumjeti.Nastavio sam lizati i podigao ruku da pronađem bradavicu. Nježno sam je dražio prstima, a kad sam je lagano uštipnuo osjetio sam kako mi je eksplodirala na jeziku. Pustio sam je da jaše na valu ekstaze koliko god je htjela. Tijelo joj se treslo dok je njome prolazio snažan užitak, a njezine ruke koje su uvlačile moju glavu u svoje tijelo sada su me nježno odgurivale.

"Stavi sad svoj kurac u mene", naredila je.

A tko sam ja da se svađam s damom?

Pomaknuo sam tijelo prema gore i postavio se da uđem u nju. Pokušala se sagnuti da me uvede, ali sam je zgrabio za ruke i pomaknuo ih iznad njezine glave, prikovavši je na mjesto. Njezino rastegnuto tijelo bilo je prekrasno - prekriveno znojem, njezina ogromna prsa koja su se nadimala dok je dahtala, i izraz sirove želje u njezinim očima zbog kojeg sam gotovo svršio odmah tu i tamo.

Ali znao sam da to nije opcija, pa sam se usredotočio na bejzbol i uzeo kurac u ruke, klizeći nabreklim glavićem po njezinim napuhanim usnama. Opet se trgnula, pokušavajući me natjerati u sebe svojim bokovima, ali htio sam je još zadirkivati. Nagnuo sam tijelo tako da je samo vrh bio jedva unutar nje, njezine su se meke usne otvorile da me potpuno uzmu. Znao sam da neću moći podnijeti više takve stimulacije, bez obzira na to koliko bejzbola pomislio, pa sam skliznuo dolje i polako se ugurao u nju.

Osjećala se jebeno nevjerojatno.

Mogao sam osjetiti kako se proteže kako bi me uzela cijelog, i sagnuo sam se da je poljubim dok sam polako ulazio unutra. Njezin je dah prekinuo naš zagrljaj dok sam klizio što je dublje moguće, osjećajući kako njezina vlažnost obavija moj kurac, kako njezini unutarnji mišići nježno masiraju da idem sve dublje i dublje. Povukao sam se dok nisam bio jedva u njoj, a zatim gurnuo naprijed, opet polako, ali sve brže. Ubrzo sam se zabio u nju, tijela su nam bila oblivena znojem. Glasno je stenjala, tijelo joj je bilo savršeno u skladu s mojim dok smo se zajedno ljuljale, a ja sam davao sve od sebe da stvari ne završim prerano.

Dok sam se približavao točki s koje nema povratka, osjetio sam kako Carol drhti i ponovno se trese dok je kroz nju prolazio još jedan orgazam, pa sam usporio kako bih joj dopustio da uživa. Nastavio sam ulaziti i izlaziti iz nje, ali puno sporijim tempom, uživajući u njezinom zadovoljstvu s njom.

Otvorila je oči i pogledala me, podsjetivši me koliko je uistinu lijepa. Bez šminke, samo sirova ljepota pojačana njezinim uzbuđenjem - crveni obrazi, napućene usne i čisti intenzitet koji zrači iz njezinih nebeskoplavih očiju.

“Ti si na redu”, bilo je sve što je rekla dok me odgurivala.

Kucnula je po vreći za spavanje pokraj sebe, pokazujući da bih trebao leći. Jesam, a ona se brzo popne na mene, opkoračivši moje bokove i uzevši moj kurac u ruku. Protrljala me o svoje vlažne usne, a zatim kliznula prema dolje da me opet potpuno uzme u sebe. Bila je čučnula iznad mene, Brazilski vosak i seks na tlu, i počela se ljuljati naprijed-natrag, gore-dolje. Njezine masivne sise zanjihale su se ispred mene, pa sam podigao obje ruke da istražim njezine slasne obline.

Sada je kontrolirala tempo, a ja sam dao sve od sebe da samo ležim i uživam, lagano se odgurujući u ritmu s njezinim tijelom. Trebalo je samo minutu ili dvije prije nego što sam mogao osjetiti kako se javlja onaj poznati osjećaj i čuo sam sebe kako joj šapućem da ću eksplodirati.

"Svrši u mene - ja sam na tabletama", zapovjedila je.

Mislim da ne postoji druga tako lijepa fraza na engleskom jeziku kao što je ta, pa nekoliko trenutaka nakon što ju je izgovorila, moji su kukovi snažno odmicali od tla, zabijajući me sve dublje i dublje u nju dok se konačno nisam uspio osloboditi svog teretaispucavajući mlazove olakšanja duboko u mojoj sestri, Carol. Dok sam se istovarao, osjetio sam kako joj se tijelo trese i ponovno drhti, posljednji jutarnji orgazam pripada njoj. Nagnula se naprijed kako bi me poljubila, a ja sam je omotao rukama dok smo uživale u toplini šatora, mirisu našeg seksa i olakšanju nakon orgazma. Još uvijek sam bio u njoj dok smo tonuli u san, iscrpljeni, ali neizmjerno zadovoljni.

Probudili smo se tridesetak minuta kasnije. Jutarnja vrućina se raspršila i hladan planinski zrak uvukao se u šator. Opet smo se zavukli u vreće za spavanje, ljubili se i dodirivali i uživali u osjećaju zajedničkih tijela.

Na kraju smo odlučili da je vrijeme Od ženskog do ženskog spola ustajanje, vjerojatno zato što smo oboje bili gladni nakon intenzivnog - i nevjerojatnog Djevojka na stolu za piknik treninga kojeg smo imali tog jutra. Zapalila sam vatru dok je Carol kuhala kavu, a nije prošlo dugo dok smo uživali u toplini vatre dok smo večerali kajganu i hrskavu slaninu. Nisam znao da je moguće planinarenje i kampiranje učiniti boljim, ali strastveno jutro Petite gole brinete prekrasnom ženom svakako je bila nadogradnja.

Gledanje izlaska sunca iznad njezinih spektakularnih planina uspomena je koju ću čuvati do kraja života.