Pm zašto don tinejdžeri tvituju

Putovanje u Grčku

Odmor je započeo na tipičan način, lijeni dani na plaži, poslijepodnevni san nakon kojeg je uslijedilo tuširanje, a zatim lagano lutanje Promijenjeno u pomoć za neo tinejdžere jednog od brojnih barova na plaži i taverni na lokalnu kuhinju.

Stifado i Kleftiko su mi do sada bili favoriti, ali i nekoliko grčkih salata da pokušam održati svoju figuru u formi. Grčka lokalna hrana bila je ukusna, ali bogata i puna kalorija.

Nosila sam kupaće kostime, a ne bikinije i tako će i Pm zašto don tinejdžeri tvituju ako malo ne smanjim bogatu hranu.

Bio je to drugi put da sam sama otišla na odmor. U to vrijeme nisam imala dečka i nisam mogla putovati u vrijeme kada su moje djevojke otišle, rezervirala sam tjedno putovanje u zadnji tren i planirala sam se opustiti, čitati, lijepo sunčati i biti sama od kuće: također je imao neke planove za igru.

Moja ljubav prema egzibicionizmu i starijim muškarcima često mi je bila na pameti, ali sunčanje na plažama privuklo je pažnju samo mladih prodavača kreveta na plaži i time share-a.

Navečer su moju pozornost često tražili europski turisti, osobito Britanci, koji su, međutim, svi bili Tjelesna mast većina tinejdžera koji dobne skupine koja me zanimala.

Dakle, moj prvi susret bio je neplaniran i neočekivan. Kao i uvijek, kad mi se pruži Mz plijen slika, naučio sam je prihvatiti, a ne previše razmišljati o njoj i možda izgubiti trenutak.

Prošlo je dosta vremena od mog posljednjeg susreta sa starijim muškarcem u svlačionici bazena u mom rodnom gradu, ali to je priča za drugi put.

Odlučila sam isprobati skrovitiju plažu i napaljena nakon što sam se probudila i uživala u maloj igri pod tušem, odabrala sam svoj novi žuti bikini.

Gornji dio bio je duboko izrezan, a kad je bio mokar gotovo proziran. Donji dio je vrlo malo ostavljen mašti. Maleni trokutasti dio materijala koji prekriva moju depiliranu zonu bikinija s dvije visoke naramenice preko bokova koje kulminiraju završetkom tangi, gotovo G žicama.

Nakon jutarnjeg opuštanja na plaži osjećao sam se pomalo gladnim. Koristeći plavi sarong da se pokrijem, odvezao sam se do najbližeg sela. Kreta je bila popularan otok, ali je još uvijek bilo mnogo sela u kojima je bilo malo stanovnika i u vrijeme ručka je znalo biti vrlo tiho.

Parkirala sam auto i ponijela torbicu i bocu vode sa sobom da razgledam male trgovine sitnicama prije nego što se odlučim za restoran.

Svi su restorani na trgu izgledali lijepo, ali odabrao sam malu uličicu koja je vodila do više uličica i na kraju pronašao mali restoran koji je bio miran, ali otvoren za posao.

Naručio sam salatu i malu čašu rose vina. Konobari su se hihotali u pozadini dok su razgovarali o novoj mladoj britanskoj dami u svom restoranu. Odlučio sam da ću im malo pomoći u danu. Ustao sam i otkopčao svoj sarong, da ga namjestim i zavežem. Pritom sam Ruska lezbejska pevačica puni bljesak svog bikinija u tangama na njihovo oduševljenje.

Međutim, pritom sam također ispustio čašu vode preko svog saronga, bio sam mokar!!

Pomalo iznerviran sam na sebe, platio sam račun nasmijanim konobarima i otišao van pronaći dućan u kojem bih mogao pronaći novi sarong ili dva.

Nekoliko ulica dalje vidio sam mali butik koji je prodavao odjeću. Vrata su bila zatvorena i kad sam ih otvorio, zazvonilo je zvono koje je vlasnika trgovine obavijestilo da imaju novu mušteriju. Niski muškarac u kasnim 60-ima došao je na vrata i pozdravio me. Djelovao je vrlo prijateljski i bio je vrlo elegantno odjeven.

Engleski mu je bio dobar i pitao me kako mi može pomoći. Rekao sam mu što se dogodilo i da tražim novi sarong, pa me odveo do police gdje je bilo nekoliko saronga. Sve različite boje i stilovi, savršeni za mene.

Pitala sam postoji li svlačionica gdje bih mogla nešto obući, a on me malo čudno pogledao, pitajući se zašto mi treba svlačionica da isprobam sarong.

Objasnila sam da imam samo mali bikini na koji mi je rekao da će se pobrinuti da ne uđu druge mušterije.Otišao je do vrata i okrenuo znak na zatvoreno.

Dok je to radio, osjetila sam val zadovoljstva kako prolazi kroz mene. Ovdje sam bila, u malom dućanu s čudnim starcem koji je upravo zaključao vrata da me zadrži unutra - i upravo sam mu htjela pokazati svoje male tange.

Čekala sam da se vrati da mi kaže da su vrata zatvorena, uvjeravao me da nitko neće vidjeti da isprobavam saronge.

Otkopčala sam svoj sarong i držeći ga u lijevoj ruci pustila da padne s mog tijela, otkrivajući mu tange. Pogledala sam da vidim njegovu reakciju, ali on je namjerno i s poštovanjem gledao na drugu stranu. To nije ono što sam želio!

Probala sam narančasti i pitala ga kako stoji. Pm zašto don tinejdžeri tvituju Rekao mi je da izgledam prekrasno i dok mi se divio, brzo sam otkopčala mašnu da pustim sarong da padne otkrivajući mu moj bikini. Podigao je ruke kako bi se ispričao što me je vidio u bikiniju. Kako bih ga opustila, odlučila sam ga pitati sviđa li mu se moj bikini.

Rekao mi je da izgleda prekrasno i opet se ispričao što je gledao moje tijelo. Uvjeravao sam ga da je to u redu sa mnom i da ako nitko drugi ne može ući, ako mu ne smeta, želim njegovo mišljenje.

Pokušala sam još par i svaki put sam bila sigurna da je dobro pogledao moje tijelo. Pogled sprijeda i straga.

Svaki put mi je rekao kako mi dobro stoje i da mi ističu tijelo. Dok sam ih isprobavala, očetkala sam grudi i grudnjak kako bi mogao vidjeti moj dekolte. I ja sam se malo sagnula, pa mi je dobro pogledao dupe, činilo se da je zadovoljan onim što je vidio.

Na kraju sam se odlučila za plavi i narančasti sarong, a on mi je rekao da svaki košta 10 €, ali ako mu dopustim da me dotakne, mogu ih uzeti u pola cijene.

Izvadio sam 10 € iz svoje male torbe i rekao da je to ono što mu sada dugujem. Kad sam to učinio, otkopčao sam sarong i pustio ga da padne na pod, sagnuo sam se i stavio ruku na bok i pitao ga je li ovo bilo mjesto gdje bi me želio dotaknuti.

Na ovaj poziv, činilo se da se njegovo raspoloženje promijenilo jer je zgrabio svoju priliku i postao je izuzetno uzbuđen.

Zgrabio je moju guzicu s obje ruke i gnječio moje obraze, spuštajući se na koljena i ljubeći i sišući moje guzice. Iznenadio me njegov entuzijazam, maknula sam se da mu kažem da uspori, on je to vidio kao da pokušavam pobjeći, zgrabio me i rekao mi da ne mogu otići i da ga previše zafrkavam.

Pokušala sam mu reći da je to u redu i bio je dobrodošao da me dodirne, ali se malo izgubilo u prijevodu i bio je siguran da pokušavam napustiti trgovinu.

Imao je obje ruke oko mene i počeo je spuštati ruku niz moje bikini gaćice, zamahnuo me oko sebe i povukavši moje tange na jednu stranu držao me uz pult dok je otkopčavao remen kako bi izvadio kurac iz hlača.

Poigravala sam se tako da je Teen sa mikro tange osjetiti da ima svoj put sa mnom, osjetila sam njegov kurac kako se gura u meni, već sam bila mokra i on je lako skliznuo unutra. Nadao sam se da će ga to primijetiti spriječiti da misli da me mora prisiliti, ali on me nastavio čvrsto držati i jebati misleći da pokušavam pobjeći.

Njegov penis je bio dobar u meni. Svukla sam gornji dio bikinija i stisnula grudi da mu pokažem da uživam, ali on me nastavio mahnito gurati i držati na mjestu dok me ševio kao da mu život ovisi o tome.

U tom je trenutku zvono na vratima zazvonilo, ne jednom nego tri ili četiri puta i on je stao i brzo se odjenuo, rekavši mi da ostanem na policama za odjeću i čekam da se vrati. Rekao mi je da ne ispuštam ni glasa.

Kad je otvorio vrata, bio je to njegov prijatelj koji je došao provjeriti je li dobro jer nije bilo slično njemu zaključavati vrata u vrijeme ručka. Predložio je da odu na kavu. Pokušao se opravdati, ali njegov prijatelj je bio uporan. Jednostavno ga se nije mogao riješiti.

Zgrabila sam priliku i pojavila se s polica i zahvalila mu Besplatan pregled za tinejdžere mi je dopustio vidjeti odjeću. Ostavio sam dogovorenih 10 eura na pultu i otišao iz trgovine.

Njegov je prijatelj bio sličnih godina, ali puno krupniji, ćelave glave i prilično okrugao.Nasmiješio mi se i bio pomalo nesiguran što se moglo dogoditi prije nego što je stigao.

Trgovac je nevoljko uzeo 10 € i zahvalio mi očekujući da napustim trgovinu. Izgledao je razočaran što mu je prijatelj upropastio priliku.

Iskoristivši priliku, predložio sam mu da ne moram otići i da može ponovno zaključati vrata ako želi. Novi prijatelj Antonio sada je bio vrlo sumnjičav u pogledu onoga što se događa, ali mu se svidjela ideja i rekao je da misli da je ovo dobra ideja da sam ostao. Rekao sam mu da mi trgovac ljubazno dopušta da probam neke saronge. Zamolili su me da ih ispričam na trenutak i valjda im je trgovac nasamo objasnio situaciju.

Dok su se vraćali do mene, jasno sam im rekao svoje namjere.

Otkopčala sam svoj sarong i sagnula se nad pult, ''Gdje smo stali?'' rekla sam trgovcu dok sam povlačila naramenicu bikinija otkrivajući jednu od mojih grudi.

Sad sam zadobio njihovu pažnju i prišli su mi nasmiješeni i počeli me pipati po cijelom tijelu. Pomogli su mi da izađem iz bikinija, a trgovac se vratio na svoje mjesto iza mene, sada radeći malo sporije jer je znao da sam tu da budem opustošena.

Dok je njegov prijatelj Antonio gledao kako me jebe njegova prijateljica trgovkinja, otkopčao je patentni zatvarač i polako se igrao sa svojim kitom dok se igrao s mojim grudima.

''Dođi i popuši ovo.'' rekao je, pozivajući me do svog tvrdog penisa, puno većeg i debljeg od njegovih prijatelja.

Uzevši obje loptice u desnu ruku polako sam ih milovala i uzela njegov kurac duboko u svoja usta. Polako sam ga sisala dok je gurao svoj kurac unutra i van mojih usta, stenjući od zadovoljstva dok sam ga uzimala duboko i igrala se njegovim jajima.

Trgovac me sad sve brže ševio i ubrzo jeknuo. Rekla sam mu da ne svršava u mene, ali stigla sam prekasno. Nastavio je ulaziti i izlaziti iz mene i napunio mi macu svojom spermom.

Stisnuo je moje guzice dok se njegovo guranje usporavalo i istisnuo je posljednje kapi sperme iz svog kuraca u moju macu.

Neočekivano, dok sam uživao u ovom osjećaju i tvrdom kurcu u i iz mojih usta, mlaz tople sperme prekrio mi je jezik dok se Antonio sada naginjao i izvijao ispuštajući požudno uzdisanje.

Više sperme mi je jurnulo preko jezika dok sam gutala kako bih napravila mjesta za snažnije nalete.

Dok sam ga vadila iz usta, osjetila sam još jedno prskanje preko usana pa sam otvorila usta da njegov kurac isporuči još dva ili tri naleta. Ovaj tip je bio stroj za svršavanje, a ja sam namjeravao uzeti sve.

Odjenuli smo se i uzeli moja dva nova saronga, trgovac je otključao vrata i pozdravili smo se, a ja sam krenuo prema autu.

Dva saronga u pola cijene i dva neočekivana pijetla nakon finog laganog ručka. Savršen početak dana. Dok sam sjedio u svom autu, stavio sam svoj stari sarong na autosjedalicu, zamrljan vodom i spermom, trebat će mi dvije nove zamjene.

Pogledao sam se u ogledalo dok sam palio auto da se udalji. Primijetila sam malu mrljicu sperme na licu odmah ispod donje usne. Prstom sam ga uvukao u usta, uživajući u okusu Antonijeve sperme dok sam se vozio natrag u svoj hotel.