Jebi se u kuhinji

*Sam*

Kasnije tog tjedna, jedan od mojih predavanja je otkazan, pa sam na kraju imao slobodno poslijepodne. Znala sam da Mark radi, ali sam mu svejedno poslala poruku dok sam išla kući iz kampusa u slučaju da ima lagani raspored sastanaka i da možda ima vremena za malo razgovora.

Sam: Moj popodnevni sat je otkazan :)

Marko: Lijepo

Mark: Što ćeš raditi sa svim svojim slobodnim vremenom?

Sam: Vjerojatno bih trebao učiti.

Sam: Ali čini se da jedino o čemu mogu razmišljati je imati Crvene rane na grlu kurac u ustima ;)

Mark: Mmmm

Mark: Upravo ću započeti sastanak, a onda ostatak dana samo administrativne stvari

Mark: Mislim da bi se trebao naći sa mnom u mom uredu

Marko: Imam nešto za tebe

Želudac mi je zatitrao od uzbuđenja kad sam vidjela Markove odgovore. Nisam znala je li mislio da mi je kupio dar ili što, ali zapravo, nije me bilo briga. Samo sam bila uzbuđena što me je pozvao da se nađem u njegovom uredu unatoč rizičnosti i što ga je nešto natjeralo da misli na mene.

Sam: U redu :)

Mark: Oh, i obuci suknju :-*

Zahihotao sam se, s velikim osmijehom na licu dok sam podigao pogled s telefona kako bih prešao ulicu, gotovo natrag u svoj stan. Kad sam prešao, uzvratio sam poruku.

Sam: haha, dobro

Sam: Još neki zahtjevi. ;)

Mark: Rekao bih ti da budeš mokar kad stigneš, ali mislim da ne moram ni pitati, zar ne?

Sam: Ne, definitivno ne trebaš pitati :P

Oznaka: mmm

Mark: Jedva čekam to osjetiti

Mark: Sastanak sada počinje, trebalo bi proći još pola sata

Sam: Dobro, samo ću se popeti i presvući, a onda krećem :)

Mark: Zvuči dobro

Mark: Pošalji mi poruku kad budeš ovdje

Sam: U redu

Sam: Vidimo se uskoro :)

Sam: Ugodan sastanak

Marko: Hvala :-*

Mark: Vidimo se uskoro, droljo moja

Obrazi su me već boljeli od tolikog osmijeha dok sam škljocao s telefona kako bih ušao u zgradu. Dok sam se penjala stepenicama, planirala sam u što ću se presvući, uzbuđujući se zbog onoga što je Mark možda planirao.

Čim sam ušla u stan, izula sam sandale, ostavila ruksak na vratima i ušla u svoju sobu. Moja cimerica Molly još je bila vani, pa sam skinula odjeću ne potrudivši se zatvoriti vrata, bacivši košulju i kratke hlače u rublje u ormaru. Zatim sam spustila pogled i skinula svoje donje rublje i grudnjak, želeći staviti nešto posebno za Marka.

Nisam primijetio da su mi zavjese širom otvorene dok nisam već bio gol. Po navici, inače nisam razmišljao o presvlačenju pred otvorenim prozorom. Ali sad kad sam imala voajerskog susjeda i dominantnog oženjenog tipa kojemu nije uvijek odgovaralo da ga gleda, morala sam biti opreznija. Pogledao sam prema Chrisovom prozoru dok sam navlačio zavjese. ionako mu nema traga.

Deset minuta kasnije, bila sam spremna za polazak, noseći crveno čipkasto donje rublje i odgovarajući grudnjak ispod slatke crno-bijelo-crvene haljine s uzorkom srca, kratkih rukava s vezama, gumbima do prednje strane i remenom kravata. Haljina mi je sezala do sredine bedara, pa sam znala da će omogućiti dovoljno lak pristup svemu što je Crvene masne četvrtine imao na umu, a da ne budem toliko drolja da bih privukla previše pozornosti u njegovu uredu.

Mark mi je SMS-om poslao adresu svog ureda, pa sam potražio rutu na CTA stranici, već sam krenuo i pretpostavio da bi Clarkov autobus broj 22 bio najbolja opcija. Vjerojatno bih stigao za nekoliko minuta nakon što njegov sastanak završi.

Dok sam hodala i čekala na autobusnoj stanici, poslala sam Marku poruku da ga obavijestim o novostima.

Sam: Na putu sam :)

Sam: Samo čekam autobus

Sam: Trebalo bi biti tamo za oko 20 minuta

Prije nego što sam odložio telefon, skrolao sam malo unatrag da ponovno pročitam našu nedavnu razmjenu poruka. Opet sam se nasmiješila kad sam vidjela Markovu poruku da ima nešto za mene, ponovno se pitajući što bi to bilo. Poznavajući Marka, vjerojatno bi to bilo nešto sa seksualnom tematikom.Je li to imalo veze s tim što mi je rekao da obučem suknju. Ili mu samo nije htjela odjeća na putu, pa me lako mogao poševiti u svom uredu. Znao sam da nema smisla nagađati, pa sam pokušao vježbati strpljenje, odložio telefon da pogledam okolo, a ljudi umjesto toga gledaju dok sam čekao autobus.

***

Sjetila sam se kako je Mark rekao da je njegov ured odmah do Willis Towera, pa sam otprilike znala gdje trebam sići. Ponovno sam poslala poruku dok sam išla do adrese koju mi ​​je dao na Wacker Driveu.

Sam: Skoro smo kod vaše zgrade :)

Odmah mi se javio.

Mark: Dobro, doći ću dolje da te upoznamo :)

Čekala sam ispred glavnih vrata, osvrćući se okolo dok je tuda prolazila mješavina turista i ljudi u poslovnoj odjeći. Jebi se u kuhinji Bližilo se 5:00, tako da je bilo dosta ljudi koji su izlazili iz Markove zgrade, ostavljajući posao za taj dan. Nasmiješila sam se u sebi, uzbuđena zbog onoga što bismo mogli izvući u gotovo praznom uredu.

"Hej, seksi", doviknuo je Mark nadglasavajući gradsku buku dok mi je prilazio.

"Bok", uzvratila sam mu osmijeh. Nisam bila sigurna kako da ga tamo pozdravim, u javnosti. Svatko od ljudi koji prolaze mogao bi biti njegov kolega s posla i mogao bi poznavati njegovu ženu, ili barem kako je izgledala. Pa sam čekao da ga slijedim.

Mark me zagrlio kad je bio dovoljno blizu, ljubeći me u obraz. Zatim mi je rekao na uho: "Slatka haljina. Jedva čekam vidjeti što nosiš ispod nje."

Malo sam zadrhtala, osjećajući njegov topli dah na svom vratu i reagirajući na njegove riječi.

Brzo mi je stisnuo dupe i namignuo dok se povlačio, vodeći me unutra.

Zagrizla sam donju usnicu kako se ne bih previše nasmiješila dok mi je Mark pridržao vrata i uputio me do desnog otvora za dizalo za njegov kat. Osjećao sam se nervozno od uzbuđenja dok smo čekali da nekoliko ljudi izađe iz dizala na izlasku prije nego što smo mogli ući. Budući da je bio skoro kraj dana, mi smo jedini išli gore.

Mark je pritisnuo gumb za 29. kat, a zatim me naslonio na bok dizala. Dahtala sam i stenjala kad se pritisnuo uz mene, odmah me duboko poljubivši. Ruke su mu klizile preko mojih bokova i dolje kako bi me uhvatile za guzicu kroz haljinu prije nego što ju je povukao prema gore, otkrivajući čipku i golu kožu.

“Želim te poševiti upravo ovdje u dizalu,” zastenjao je Mark, povlačeći stražnji dio mojeg lijevog bedra dok ga nisam omotala nogom. Dok su mu usne klizile niz moj vrat, spustio je desnu ruku na moju prednju stranu, prstima trljajući i pritiskajući moj prorez kroz donje rublje.

"Želim da to učiniš," zastenjala sam, bruseći mu ruku i Igra za odrasle erotske prici za prednjicom njegovih hlača.

Prihvatio je moje ohrabrenje, povukao mi gaćice u stranu i zavukao prste u mene, osjećajući koliko sam mokra zbog njega.

Upravo dok sam mu otvarala hlače, čuli smo zvonjavu dizala, dajući nam do znanja da se približavamo njegovom katu. Mark se samo malo povukao i nasmiješili smo se zajedno, uživajući u bliskosti sve dok se dizalo nije potpuno zaustavilo i vrata otvorila. Zatim sam brzo namjestila svoje gaćice i Različite velike tinejdžerske sise suknju dok smo izlazili na njegov pod.

Prošli smo pokraj nekoliko drugih dok sam pratio Marka kroz zajedničke prostorije ureda njegove tvrtke. Većini njih je u prolazu rekao brzo "Bok" ili "laku noć". Susreo sam pogled sa ženom koja je hodala obližnjim prolazom između odjela za zaposlenike, i činilo se da me pogledala, promatrajući mene i Marka zajedno i procjenjujući našu situaciju. Mogao sam osjetiti kako mi se obrazi griju kad sam pocrvenio i gledao kako mi se smiješi prije nego što je nastavila svojim putem. Nakon toga sam odlučio izbjegavati kontakt očima s drugima.

Mark je brzo hodao, vodeći nas ravno u svoj privatni ured. Bio je pristojne veličine, s vanjskim prozorom i pogledom na Willis Tower, kao i unutarnjim prozorom koji je vodio u ostatak prostora, koji je uglavnom bio ispunjen kabinama. Srećom, Mark je već imao zatvorene rolete pa ih sada nismo morali sumnjivo navlačiti.

Čim je zaključao vrata, Mark je posegnuo za mnom i privukao me bliže, s jednom rukom na mom boku, a drugom iza vrata. Duboko me poljubio, a ja sam zastenjala, također obgrlivši ga.

Probili smo se oko stola. Mark me vodio, povlačeći me dok Teen blog sa nekima se nastavili ljubiti prije nego što su mu se usne počele vući niz moj vrat dok je rukama radio na prednjim gumbima moje haljine. Pomaknuo je nekoliko stvari sa stola, a onda su njegove ruke kliznule oko mojih leđa i dolje do moje guzice, stežući me i podižući dok nisam sjela, točno ispred njegove stolice.

Osjetila sam kako mi srce lupa u prsima dok mi je Mark razmicao koljena i prelazio rukama uz moja bedra, podižući mi haljinu do kukova. Zatim je kliznuo rukom između mojih nogu kako bi mi ponovno protrljao macu kroz donje rublje, utiskujući prste u moj prorez.

"Jebote," dahnula sam, smrznuvši se i stegnuvši se na trenutak prije nego što sam i ona posegnula za njim.

Moja je ruka krenula ravno prema izbočini na njegovim hlačama prije nego što je skliznula više da otkopčam njegov remen. Borila sam se da mu otvorim hlače što sam brže mogla i posegnula unutra da ovijem ruku oko njegove tvrdoće, zaradivši stenjanje pravo u moje uho dok je sisao i grickao moj vrat i ušnu resicu.

Prije nego što sam stigla puno dalje, Mark se povukao i sjeo u stolicu. Pritisnuo se na moja bedra, držeći moje noge širom raširenim i gledajući me dok sam sjedila na njegovom stolu ispred njega s podignutom haljinom. Pratila sam njegov pogled do mokre mrlje koja se brzo stvorila na mom donjem rublju. Trljao ju je palcem, isprva polako, ali sve brže, pritiskajući jače. Uzdahnula sam i zastenjala, glava mi se na trenutak zakotrljala unatrag, a zatim natrag, a oči su nam se susrele.

"Bilo mi je teško što si sjedio ovdje za ovim stolom toliko puta, Sam. Kaya Ostojić Analni seks Svaki put kad mi pošalješ poruku dok radim, moj se kurac ukoči i trzne zbog tebe."

"Oh, Bože", zastenjala sam približavajući se. Već sam gubila sposobnost oblikovanja cjelovitih fraza ili čak misli, usredotočena samo na svršavanje s Markom; svršavanje za njega.

"Natjerat ću te da svršavaš baš ovako, tako da ću te uvijek moći zamišljati ovdje, kako sjediš na svom stolu raširenih nogu, kako svršavaš za mene."

"Da, tako blizu," dahnula sam, očiju još uvijek uperenih u njega, samo sam skrenula pogled kako bih bacila pogled na način na koji su njegovi prsti prelazili preko mog klitorisa, trljajući moje donje rublje. Napeo sam se, nožni prsti su mi se svijali, maca stezala, ruke su se sklapale u šake dok mi se lice naboralo od zadovoljstva, pripremajući se za nadolazeće oslobađanje.

"Već tako mokar. Ti si uvijek tako mokar za mene; volim to. Želim da svršiš. Želim da tvoje donje rublje bude natopljeno za mene."

"Jebati!" Zastenjala sam, dok su mi bokovi škripali, pritiskajući se da osjetim više njegovih prstiju.

"To je to, spermi za mene, Sam. Svrši jako, ovdje na mom stolu."

Osjetio sam kako raste. Meki, staccato jauci tekli su iz mojih usta nehotice dok mi se maca stisnula, a bokovi podigli u brzim zamasima.

"Sperma!" naredio je Mark. "Svrši odmah!"

I onda sam bio. Vikala sam, psujući i stenjući dok sam se kotrljala preko ruba, boreći se da održim kontakt očima s Markom dok mi se tijelo uvijalo na njegovom stolu.

“To je to, dobra djevojko,” zastenjao je, smiješeći se dok su mu se prsti utiskivali u mene, trljajući brzo kroz moj orgazam.

Čak i dok sam silazila, nastavio je pritiskati prste, trljajući između mog proreza i pritiskajući moj otvor, smočivši moje donje rublje što je više moguće.

I ja sam se nasmiješila, uzdahnula dok sam se oporavljala, još uvijek teško dišući. "Je li ovo slika kojoj ste se nadali?"

"Definitivno", složio se Mark.

Zatim je posegnuo da otvori jednu od bočnih ladica stola i izvukao malu vrećicu s poklonom, stavivši je na stol pokraj mene.

Nisam mogla suzdržati veliki smiješak koji mi se razvukao licem. "Za mene?" Pitao sam.

"Jest", kimne Mark.

Ponovno sam sjela na stol, suknja mi se i dalje digla, a noge su još uvijek bile raširene oko Od tinejdžera imaju velike sise dok je sjedio između njih. Podigla sam vrećicu i posegnula unutra kroz svileni papir, izvukavši glatku kutiju koja nije bila baš mala, ali teška.Bio je ružičasto-ljubičast i prikazivao je sliku nečega što je izgledalo kao ružičasta seksualna igračka, otprilike u obliku jajeta s dužim repom.

Nasmiješila sam se Marku. "Imao sam osjećaj da će to biti nešto u ovom žanru."

On se smijao. "Da. Pretpostavljam da sam prilično predvidljiv, ha?"

I ja sam se nasmijao i slegnuo ramenima. "Znaš da mi se sviđa. Što ovaj radi?"

“Pa.” počeo je Mark, uzimajući kutiju od mene i povlačeći poklopac, vadeći igračku iz pakiranja. Činilo se kao da ga je već otvorio da ga namjesti i pripremi za rad. "Staviš ga unutra i možeš ga nositi. Možete njime upravljati pomoću gumba koji se nalazi na vrhu malog repa koji strši van, ili postoji aplikacija koja radi kao daljinski upravljač."

"Oh?" upitala sam, zaintrigirana.

"Da. A možete dopustiti i partneru da kontrolira. Iz daljine", dodao je namignuvši.

Osmijeh mi se još više razvukao. "Zanimljiv."

"Tako sam i mislio", uzvratio je osmijeh. Držao je igračku i pogledao me s iščekivanjem. "Želiš li ga isprobati. Već sam ga napunio, pa bi trebao biti spreman za akciju."

Nasmijao sam se. "Kako pažljivo od tebe."

- Trudim se - nasmiješio se.

Markova mi je slobodna ruka obuhvatila obraz prije nego što je kliznula prema mom vratu i nježno ga stisnula, a zatim se spustila niz moja prsa kroz raskopčane gumbe moje haljine, stisnula mi sise kroz čipkasti grudnjak i pomaknula se još dalje prema dolje. Gurnuo mi je bedra natrag i povukao moje donje rublje u stranu prije nego što je protrljao igračku po mom vlažnom prorezu.

Zatim je pritisnuo gumb na kraju repa igračke i ona je oživjela, vibrirajući na mojim usnama.

Dahnula sam i ugrizla se za usnu, gledajući kako ga nastavlja trljati po meni još nekoliko poteza prije nego što ga je utisnuo unutra. Bio sam dovoljno mokar do tog trenutka da je lako skliznuo. Analni seks Klinika Još me malo zadirkivao, smiješeći mi se dok ga je uvlačio i vadio. Zatim je dublje utisnuo jaje, prateći ga prstima dok ga je gurao što je više mogao u mene, ostavljajući samo nekoliko centimetara repa da viri.

Dahnula sam osjetivši kako me pritišće tako duboko, a moja su se bedra refleksno stegnula oko njegove ruke.

"Želim da ga nosiš sada, dok te ja provedem po uredu i kontroliram postavke na svom telefonu", naredio je Mark.

"Mmm", stenjala sam. "Već ste preuzeli aplikaciju da je isprobate?"

"Već sam imao aplikaciju", objasnio je, listajući po telefonu da je pronađe i otvori. "Heather ima sličnu igračku koju mi ​​jedva koristimo. Pa sam zaključio da bi ovo bilo prilično sigurno, budući da neće pitati zašto barem imam tu aplikaciju. Možda ću samo morati nastaviti brisati tvoju s profila dok je ne koristimo to, za svaki slučaj."

"Oh, dobro", složila sam se, smiješeći se i gledajući preko njegovog telefona dok je manevrirao kroz aplikaciju. "To radi."

Zatim je Mark počeo podešavati vibracije pomoću daljinske funkcije, mijenjajući stil i uzorak vibracija, kao i intenzitet. Smješkao se i promatrao moje reakcije na svaku od njih, pitajući me što mislim.

"Taj mi se sviđa", zastenjala sam kad se zaustavio na jednom koji je bio poput pulsiranja srca.

"Da?" upitao je, pojačavajući intenzitet vibracija.

"Jebati!" Uzviknula sam kao odgovor, a prsti Dobar kurac sranje mi se ponovno skupili. "Da, to je dobro. I to onaj koji je kao val."

"Dobro je znati", namignuo je Mark.

"Što radi funkcija 'dodir'?" upitala sam, gledajući preko njegova telefona zaslon aplikacije.

"Nisam siguran. Bio sam znatiželjan da to isprobam, zapravo. Heatherina igračka to nema."

Mark je kliknuo na ikonu o kojoj sam ga pitao i pojavio se prazan okvir. Dodirnuo je unutar kutije i počeo pomicati prst uokolo, a ja sam osjetila kako se vibracije okreću njegovim dodirom.

"Ohhh, to je dobro", zastenjala sam smiješeći se. – Kao da me diraš.

"Sviđa ti se taj?" upitao.

"Da. to će biti zabavno kad nismo zajedno. Mogu zamisliti tvoje prste u meni."

– Da, i meni se to sviđa.

Još smo malo eksperimentirali prije nego što smo odlučili krenuti s turnejom.Ponovno sam zakopčala gornji dio haljine i namjestila donje rublje oko repa igračke prije nego što sam zagladila suknju.

Mark me nastavio zadirkivati ​​igračkom dok smo izlazili iz njegovog ureda, mijenjajući vibracije tu i tamo dok smo hodali, i pokazao mi je okolo. Nekoliko je zaposlenika još uvijek radilo u svojim uredima i kabinama, ali većina ljudi kao da je otišla preko noći. Uglavnom mi je bilo drago zbog toga, osjećao sam se nesvjesno i pitao se hoće li se vibracije čuti. Ali shvatio sam da postoji i dio mene koji je na neki način želio više publike.

Osjetila sam koliko sam željela riskantno kad me Mark uveo u konferencijsku sobu, gdje je ekipa za čišćenje nakon radnog vremena već počela raditi. Mark me odveo do prozora dok su oni radili, pretvarajući se da mi pokazuje pogled. Jedna je žena usisavala, tako da je barem postojao prigušivač buke koji je prikrio zvukove vibratora i Markove riječi.

"Ovdje uvijek imamo sastanke. Provodim puno vremena sjedeći za ovim konferencijskim stolom. Bilo bi lijepo ovdje napraviti neke uspomene, tako da se od sada mogu zabavljati tim mislima kad god mi bude dosadno tijekom sastanaka ."

Podsmjehnula sam mu se. "Moglo bi biti nepoštovanje napraviti nered odmah nakon što čistačice završe."

"Možda bismo onda trebali početi sada. Oni mogu počistiti oko nas", zadirkivao ga je Milf čarape cijev, ponovno pojačavajući vibracije.

Ponovno sam se trgnuo kad sam to osjetio. Zbog njega mi je bilo teško ne reagirati ili zastenjati. Osjetila sam kako mi bradavice trnu i postaju tvrde, i nisam se mogla odlučiti nadam li se da su vidljive kroz moju haljinu i tanki, čipkasti grudnjak ili ne.

Mark se nagnuo bliže iza mene dok smo nastavili okrenuti prema prozoru, naginjući se da mi govori na uho. "Posjest ću te na konferencijski stol čim oni završe, na mjesto gdje obično sjedim. Onda ću se spustiti na tebe dok ne svršiš po tom svježe očišćenom stolu s igračkom ulazi u tebe.Dakle, svaki nered koji napravimo bit će tu za sutrašnje sastanke."

Gledala sam kako koristi aplikaciju da ponovno pojača vibracije, što je više moguće i glasno, i osjetila kako mi se maca stisnula u reakciji.

"Jebati!" promrmljala sam, posežući unazad i zgrabivši Markovo bedro.

Zatim se usisivač isključio baš kad je rekao: "Jedva čekam da osjetim kako mi svršavaš na licu", glasom mnogo glasnijim od šapta.

"Sranje", opsovao je Mark.

Oboje smo počeli pucati, pogledavajući čistačice, koje su sve ljubazno nastavile svoj posao s malo više od nekoliko zabavljenih osmijeha. Zapravo, činilo se da se kreću malo brže, pokušavajući završiti i očito nam se maknuti s puta.

Ubrzo su nakon toga napustili sobu bez riječi, a Mark me ponovno poljubio i odmah me vratio do stola.

"Baš ovdje", rekao je Mark, pomažući mi da se popnem na stol na očito njegovom neslužbenom mjestu. Ljubio se niz moj vrat, još jednom radeći na gumbima moje haljine, gurajući je i skidajući je s mojih ramena. Bilo je tako zločesto, znajući da bi svatko tko bi još mogao raditi, uključujući i čistačicu, lako mogao ući i uhvatiti nas. Bila Perverzni zreli seks malo iznenađena što Mark nije bio više zabrinut zbog toga, ali zaključila sam da ako on nije previše zabrinut, onda ne bih trebala biti ni ja.

Stisnuo se između mojih nogu i pritisnuo stražnju stranu mojih bedara sve dok se nisam naslonila na laktove, a haljina mi je ponovno kliznula prema Analni seks. Ovaj put, Mark je zakačio svoje prste za pojaseve mog donjeg rublja i brzo ih povukao dolje i skinuo, odbacivši ih u stranu i ostavivši me izloženu.

Skliznuo je u stolicu, još uvijek mi držeći noge unazad, očiju uprtih u moju macu dok je igračka nastavila vibrirati u meni.

"Vidiš vlagu koja svjetluca na tvojim usnama?" upitao je nasmiješivši mi se.

Uzvratila sam mu osmijeh i nagnula se da pogledam.

Mark me nastavio zadirkivati ​​povlačeći rep vibratora, izvlačeći ga i gurajući još malo natrag. Zatim se, kao što je obećao, polako nagnuo bliže.Njegove su oči susrele moje i zadržale moj pogled dok su njegov jezik, a zatim njegove usne susrele moju macu, prvo dražeći moje usne, lagano me okrznuvši. Zatim su njegova usta lebdjela nad mojim klitorisom prije nego što su njegove usne kružile oko njega i zadržale se, jezikom se naizmjenično okrećući preko njega u krugovima i zatim brzo trzajući gore-dolje, naprijed-natrag.

4 komentar na “Jebi se u kuhinji Analni seks price

1. ona jednostavno ne može prestati curiti nakon što je uništila ljubav male klitorise