Americana group net

U zoru sam ležao u svom šatoru i brinuo se za svoju djevojku koja je spavala pored mene. Bili smo u kampu na rijeci u divljini s nekim od mojih prijatelja i još jednim tipom koji nas je pratio.

Osjećao sam se jako krivim jer sam uspio natjerati svoju mladu djevojku da pokaže svoje fantastično tijelo mojim prijateljima na ovom kampu. Zatim, u onom što se činilo kao trenutak, pretvorilo se u to da je drkala četvorici tipova. Napokon sam nekako završio tako da sam pristao na to da moja mlada djevojka puši kurce i uzima spermu svim dečkima na putovanju.

Noć prije se činila pomalo pokvarenom jer je pet momaka gledalo moju djevojku, Donnu, kako se izlaže i puši četiri kite. Jedan od tipova ju je natjerao da govori ponižavajuće stvari o sebi pred cijelom grupom. Napokon je bila grubo pojebana i prekrivena spermom.

U tom trenutku u ranim jutarnjim satima osjećao sam se apsolutno užasno što sam joj to učinio. Napalilo me kako Vintage gudačka umjetnost dogodilo, ali probudio sam se s osjećajem da sam je iznevjerio jer je nisam zaštitio od svega ovoga. Osjećao sam se kao da sudjelujem Azijski zlatnik kvarenju slatke nevine djevojke.

Donna je odrasla na farmi i išla u školu u malom gradu. Roditelji su joj bili religiozni i strogi. Njezina starija sestra bila je izuzetno prsata i vrlo popularna u njihovoj Priča o ružičastoj mački za tinejdžere. Donna je bila ravnih prsa i mršava sve do sredine zadnjeg razreda srednje škole. Nadimak joj je bio "Daska za peglanje". Rekla mi je da se osjećala inferiorno u odnosu na svoju sestru dok je odrastala i da se osjećala kao da nije lijepa (što nije moglo biti istina).

Zatim je sredinom zadnje godine prvi put počela razvijati obline. Klela mi se da je njezina veličina grudnjaka prešla s A košarice na DDD košaricu u Teen dvorski mentor za mlade od godinu dana. Do kraja svoje prve godine koledža, kada se dogodilo ovo kampiranje, Donna je imala spektakularnu F šalicu na svom vrlo vitkom tijelu. Bila je oduševljena svojim novim tijelom i još uvijek se pokušavala naučiti nositi s muškom žudnjom.

Ležao sam u šatoru misleći da sam iskoristio tu nevinu djevojku koju sam želio oženiti. Zapravo, dok sam je gledao kako spava, još uvijek je imala sasušenu spermu na licu, kosi i sisama. Donnino razmetanje za mene je bilo nevjerojatno zgodno, ali odlučio sam da moram okončati te stvari i izvući je odatle. Bio sam siguran da će se Donna probuditi s tonama žaljenja za onim što je učinila dan prije.

Te su mi se misli vrtjele u glavi sve dok lijepa Donna nije otvorila oči. Odmah se poželjela maziti i ljubiti. Nakon nekoliko minuta ljubljenja, rekao sam Donni svoje brige. Americana group net Bio sam siguran da će svaki čas početi plakati i reći mi koliko joj je žao zbog stvari koje je učinila noć prije.

Ljubazno me saslušala, a zatim mi se široko nasmiješila i rekla: "Draga, možemo otići ako želiš, ali nikad se u životu nisam bolje zabavila. Volim se pokazivati ​​pred tobom i tvojim prijateljima. Želim ih da im se sviđam i čini se da vole kad se oblačim u seksi odjeću i radim seksi stvari s njima."

“Volim te što brineš za mene, ali ja sam dobro”, rekla je. "Ali, napaljuje me to što sve te penise stavljam u usta!"

Donna se popela na mene sa svojim spektakularnim sisama koje su se njihale i poskakivale kao i ona. Zatim je bez predigre zgrabila moj kurac koji je već bio tvrd od samog pogleda na nju i ubacila ga u svoju pičku. U tom trenutku sinulo mi je da je Donnina maca bila mokra cijelo ovo putovanje.

Nastavila me je jahati kao buka i napravila je dovoljno buke da svi u kampu znaju da se zajebava. Donna je došla prva uz mnogo drhtanja i stenjanja. Zatim sam je otkotrljao sa sebe i jebao je u psećem stilu dok joj nisam ušao u macu.

Ležeći zajedno na vreći za spavanje u šatoru još smo malo pričali o tome kako se Donna seksala s dečkima. Rekao sam joj: "Znam da je seksi i zgodno za tebe tjerati dečke da svršavaju, ali brinem se da bi to moglo naštetiti našoj vezi ako tako nastavimo.Način na koji se cijela stvar dogodila bio je lud. Moji prijatelji ne bi trebali biti uključeni u odluku o tome s kim ćeš imati seks i kako. Ti i ja trebali bismo zajedno odlučiti hoćeš li se šepuriti ili se igrati."

Donna je rekla: "Slažem se, ali nije li malo prekasno za to. Već sam imala oralni seks sa svima njima."

"U pravu si, dušo. Ali, trebali bismo prestati za sada osim ako ti i ja ne odlučimo to više raditi. Reći ću dečkima da za sada više neće biti pušenja ako se slažeš s tim."

Nisam bio siguran da se slaže s ovom odlukom, ali nije se protivila. Donna je iznijela još jedan problem. "Budući da si obećao dečkima prije nego što smo došli da ću nositi seksi donje rublje po kampu, pretpostavljam da bih se ipak trebao malo pokazati pred njima. Čini se da se i tebi sviđa!"

Nasmiješio sam se i rekao: "Naravno, i dalje bi se trebala hvaliti pred dečkima."

"Oh dobro!" rekla je. "Nemoj nikome reći, ali potajno nekako uživam hodati kampom u donjem rublju. Mogu li me i dalje pipkati dok kuham?"

"Da, još uvijek te mogu pipkati ako želiš da te pipaju."

"Sjajno!" rekla je. "Znam da mnoge djevojke ne vole da ih muškarci pipaju, ali meni se to stvarno sviđa!"

Donna je skupila svoje stvari za kupanje i rekla: "Idem se okupati u rijeci da pokušam skinuti svu ovu osušenu spermu sa sebe i iz moje kose. Oralni seks s hrpom frajera je nekako neuredan."

Nasmijao sam se. Dok se spremala za polazak, rekla je: "Većina donjeg rublja koje imam za nositi prilično otkriva. Dečke čeka pravi show kada budem nosila ovo. Ovo će biti prilično neugodno nositi po kampu."

Pokušala sam se sjetiti koje joj je donje rublje ostalo za obući. Ali, znao sam da će biti gotovo gola, ako bude otkrivala više od onoga što je nosila.

Obukla je majicu i izašla iz šatora. Izašao sam na kavu.

Moji prijatelji Shawn i Don ustali su i počeli piti kavu. Shawn je pitao jesmo li Donna i ja dobro nakon "orgije" prethodne noći.

Rekao sam: "Brinuo sam se Može volontirati za tinejdžerski sud Donnu, ali jutros sam razgovarao s njom i rekla je da je dobro."

"Vau", rekao je Shawn, "Kakva sjajna riba." "Većina djevojaka bi poludjela kad je Ross bio tako zao i grub s njom pred svima."

"Znam, ali nije izgleda smetalo njoj koliko je smetalo nama."

Ross je bio tip kojeg smo poznavali i kojeg je na ovo putovanje pozvao naš šašavi prijatelj Dave. Svi smo ga smatrali arogantnim šupkom, a on je to ponovno dokazao zlobnim načinom na koji se ponašao prema Donni na ovom putovanju.

Tada sam rekao Donu i Shawnu da Donna više neće pušiti. Mislio sam da će Don zaplakati.

Nakon nekoliko minuta preklinjanja i puženja, rekao sam mu: "Donna i ja bismo mogli razgovarati o tome da ona ponovno radi nešto s vama, ali sumnjam u to. Stvari su izmakle kontroli tako brzo da smo zaključili da to nije baš dobra ideja. grebanje Mama jebi sina Ipak, ne brinite, Donna će se i dalje razmetati vama u svom donjem rublju."

"Gledati prekrasnu djevojku bez odjeće i ne moći osjetiti nikakvo olakšanje je mučenje", rekao je Don.

Otprilike u vrijeme kad smo popili drugu šalicu kave, Americana group net je sišla stazom s rijeke. Kao i svakog jutra, Donna je nakon kupanja na sebi imala samo grudnjak i gaćice. Međutim, ovaj put je ispred sebe držala svoju majicu.

Don je rekao: "Donna, za tebe je tradicija kuhati doručak u donjem rublju. Zašto se skrivaš iza majice?"

"Neugodno mi je nositi ovo u javnosti. Čak je i u vašoj blizini ova odjeća prilično neugodna."

Don i Shawn rekli su joj da samo nastavi.

Pogledala me, a ja sam kimnuo da je to u redu što se mene tiče.

Zatim je majicu odbacila u stranu i pokazala nam odgovarajući crveni, prozirni grudnjak i gaćice. Donje rublje nije ništa skrivalo.

Mislio sam da će Don i Shawn doživjeti srčani udar. Teško je dočarati koliko je seksi izgledala sa svojim mršavim tijelom i 34F grudima u potpuno prozirnom donjem rublju. Plaćeno za seks plavuša tinejdžerka su joj se vidjele.Momci su gotovo zanijemili.

Već sam vidjela ovo donje rublje, ali nikad nisam zamišljala da ću ga vidjeti vani pred drugim dečkima. Isprva je crvenjela i djelovala sramežljivo. Nekoliko minuta se bezuspješno pokušavala pokriti rukama ili sakriti tijelo grleći me. Nakon nekoliko minuta i nakon što sam joj nekoliko puta rekao da izgleda super, pribrala se i počela normalno hodati.

Donna se tada nasmiješila i rekla da svi trebaju početi pomagati oko doručka. Gotovo gola žena s velikim sisama nema problema dobiti pomoć od skupine muškaraca.

Kad je veliki Dave izašao iz svog šatora, poludio je kada je vidio Donnu praktički golu kako priprema doručak. Gotovo je slinio dok je samo otvoreno zurio u nju. Don je povremeno pipkao njezine velike sise, a Ross je nepristojno komentirao kakva je ona drolja.

Zaključio sam da je cijela scena urnebesna. Dakle, Shawn i ja smo se ispružili u nekoliko kamp stolica, otvorili nekoliko piva za doručak i gledali emisiju. Smijali smo se Donni koja se branila od Dona i Davea. Mogla je to učiniti bez imalo napora kad je to željela. Ponekad im je dopustila da je opipaju i nije se trudila sakriti činjenicu da joj se maže.

Dave je počeo hvatati svoj penis i trljati ga kroz gaćice dok je gledao Donnu. Došao je do mene i rekao: "Čovječe, jako mi treba popušiti. Da li Donna jutros daje glavu?"

Rekao sam mu: "Ukidamo pušenje Donni. Oprosti, čovječe."

Dave je izgledao kao da ga boli, ali je rekao: "Bojao sam se da će Donna prekinuti našu zabavu nakon što je Ross sinoć bio takav kreten."

Nisam im rekao da je promjena bila moja ideja.

Svi smo obukli kupaće kostime i proveli dan kupajući se u čistoj vodi rijeke, vozeći čamac, sunčajući se i pecajući. Naravno, s našom grupom se jako pilo.

Donna u svom bikiniju bila je sjajna. Njezin jedini bikini koji joj je i približno pristajao bio je plavi bikini na uzice.Gornji dio nije imao ugrađeni grudnjak ili potporu, pa bi joj se sise stalno pomicale dok se ona kretala. Gledati je kako hoda bilo je prokleto blizu seksualnog iskustva. Njezine bi se grudi nastavile njihati ili pomicati nekoliko sekundi nakon što bi prestala hodati ili se kretati. Bio sam sretan što sam je samo gledao.

Proveli smo zabavan i opuštajući dan.

Usred poslijepodneva, Shawn je izvukao nekoliko boca tekile, malo limete, sol i dasku za rezanje. Sjeo je na stolac pokraj rijeke, rezao kriške limete i točio tekilu u male Dixie šalice. Svi su se okupili oko njega na pijesku uz rijeku, pili čaše i zabavljali se. Bio je to savršen kraj dana s mojim prijateljima.

Donna se pridružila kadrovima iako inače ne pije puno. Svi smo bili posluženi.

Dave se počeo hvaliti nekim izvrsnim obrokom koji ga je majka naučila pripremati, pa smo ga svi postavili za kuhara večeri. Mama jebi sina Kamagra Od rijeke smo se vratili u logor.

Donna je još uvijek bila u svom bikiniju i izgledala je fantastično. Ozbiljno sam se predomišljao o svojoj odluci tog jutra da se Donna više neće zafrkavati. Sjećam se da sam je gledao kako se smije i smiješi i razmišljao kako bi seksi izgledala s nečijim kurcem u ustima. Čak i kad pokušavam biti dobar, imam izopačene misli koje ne mogu kontrolirati.

Don i Dave bili su pijani koliko su mogli biti i počeli su me nagovarati da dopustim Donni da im ponovno popuši kite. Rekao sam im: "To je stvar na kojoj će Donna odlučiti nakon razgovora sa mnom. Vi niste u toj petlji."

Don je rekao: "Super. Dođi ovamo Donna, malo ćemo te podučiti o čemu da razgovaraš sa svojim dečkom."

Nakon toga, Dave, Don i Donna skupili su se 10 ili 15 stopa dalje od mjesta gdje smo Shawn i ja sjedili i pili tekilu. Vodili su dugu žustru raspravu. Zatim su, s Donnom ispred, došli razgovarati sa mnom.

Donna nije mogla kontrolirati svoj smijeh dok je rekla: "Kao humanitarnu gestu, htjela bih izvesti oralni seks na Donu i Daveu."

Dave je vikao: "Ne Donna, ne oralni seks!"

Donna je hihoćući odgovorila: "Dave, moja me mama naučila da dame ne koriste vulgarnost u javnosti. Ne mogu reći ono što si htio da kažem."

"O Bože. Samo reci Donna. Kao što smo te učili!" rekao je Don.

Donna je rekla, "U redu, ali ovo nisu moje riječi." Okrenula se prema meni i rekla, "Kao humanitarnu gestu, htjela bih popušiti kite Donu i Daveu, molim te!"

"Izostavili ste 'velike kurčeve koji pulsiraju', ali to je bilo dovoljno blizu", rekao je Dave.

Rekao sam: "Nisam humanitarac. Odgovor je ne."

Dečki su zastenjali i ponovno se stisnuli uz Donnu.

Uskoro su se vratili hihoćući se. Donna je pokušala izbjeći ponovno korištenje njihovog jezika, ali je na kraju rekla: "Draga, moj je san da mi Don i Dave razjebu mozak. Bi li to bilo u redu?"

Svi su se nasmijali. Rekao sam ne."

Donna i njezini treneri odvojili su vrijeme da popiju čašicu tekile, a zatim su se ponovno skupili.

Ovaj put je Donna rekla: "Bi li bilo u redu da svoje grudi stavim na njihove penise?"

Dave i Don su glasno zastenjali. Dakle, Donna je odustala i zahihotala se dok je rekla: "Je li u redu da se pojebem u sise s ovim tipovima svojim ogromnim golim sisama?"

"Pokaži mu pokret koji smo te naučili!" rekao je Dave.

Tako je Donna zakolutala očima prema njima, sagnula se u struku ispred mene pokazujući ogromne količine dekoltea i migoljila gornjim dijelom tijela s jedne na drugu stranu kako bi zamahnula svojim velikim sisama za mene. Bilo joj je potpuno neugodno, ali bilo je super.

"Ne mislim tako iako mi se svidjela emisija", rekao sam.

Sljedeći trening trajao je dugo i činilo se da Donna nije surađivala. Ali, konačno, Donna je stala ispred mene Plavokosi zreli jebač rekla, "Mogu li, molim te, imati analni seks s Donom i Daveom?"

"To nije način da postaviš to pitanje, Donna", rekao je Don.

Donna je pocrvenjela i rekla: "Mogu li me Don i Dave pojebati, molim?"

Donna je zaigrano ošamarila Dona i Davea i rekla: "Ne mogu vjerovati da ste me nagovorili da to kažem!"

Kurac mi je postao tvrđi dok je pričala prljavštine pred tim tipovima, ali odgovor je opet bio ne.

Dečki su me pitali Donnu može li im lizati guzice, mogu li joj popušiti sise i mogu li je vezati. Odgovori su uvijek bili ne, ali bilo je jako smiješno i svi smo se cijelo vrijeme smijali.

Donna je bila jako slatka kad je pričala prljavštine jer kad je bila trijezna obično ne bi koristila vulgarnosti niti govorila prljavštine u javnosti.

Kad su Donnina poučena pitanja bila gotova, Don je rekao: "Mislio sam da je Donna ta koja je prekinula pušenje nakon što je Ross bio tako zao prema njoj. Ali, čini se da si ti taj koji umjesto toga govori ne. Mislim da bi Donna možda ustala za više zabave."

Odmah sam se osjećao sebično i poput razboritog, tulumarca. Znam da nema ništa loše u monogamnoj vezi sa ženom koju voliš, ali na tom mjestu i u to vrijeme osjećao sam se kao da sam magarac.

Rekao sam da smo oboje, ali osjećao sam da svi mogu reći da sam to ja. Donna nije ništa rekla.

Mislim da su moji prijatelji bili šokirani što sam spriječio Donnu da se igra s njima. Inače sam opuštena i učinit ću gotovo sve za svoje prijatelje. Međutim, bio sam toliko zaljubljen u Donnu, nisam reagirao kao inače.

Također sam obično perverznjak koji je spreman za većinu seksa. Činilo se da moje zaljubljivanje stoji na putu dobrom provodu za Beyonce dance debela smo završili s večerom koju je Dave pripremio, Donna se ispričala da ide presvući kupaći kostim i obući spavaćicu. Popio sam toliko tekile da sam jedva hodao. Ali, slijedio sam Donnu do našeg šatora.

U šatoru sam rekao Donni: "Vau, svi te moji prijatelji stvarno žele. Jedva se kontroliraju."

- Ne znam - rekla je. "Mislim da su prilično zgroženi mnome što se ponašam kao zafrkant. Vjerojatno me više neće voljeti nakon ovog putovanja."

"Znam da ti se Ross ne sviđa, ali nazvao me ružnim imenom kad sam mu rekla da više ne mogu imati oralni seks s njim", rekla mi je.

"Ross je seronja, ali žalim svoje prijatelje", rekao sam. "Toliko me napaljuje kada čujem da imaš seks s drugim tipom, ali na neki način to me čini ljubomornim."

"Ne bi trebao osjećati ljubomoru", rekla je. "Volim te i jedini razlog zbog kojeg sam zločest s ovim dečkima je taj što se toliko uzbuđuješ kad ti pričam o tome."

Bio sam spreman potaknuti je da se opet naljuti s mojim prijateljima, ali bilo me je neugodno to reći izravno budući da sam to jutro napravio veliku stvar oko toga.

Donna me strastveno poljubila i rekla: "Zašto ne bih flertovala s dečkima i vratila se i ispričala ti o tome. Onda se možemo zabaviti u krevetu dok ti govorim što sam učinila."

Nakon što sam se pretvarao da razmišljam, rekao sam: "To zvuči sjajno, dušo. Ne budi previše zločest!"

Donna se nasmiješila i rekla: "Mislila sam da je cijela ideja da ti pričam zločeste priče."

"Tako je. Samo neka priče ne budu previše zločeste."

Donna je imala svijetloplavu spavaćicu koja mi je bila jedna od najdražih. Ova spavaćica nije bila jedna od njezinih pretjerano seksi spavaćica, ali je bila nevjerojatno seksi. Spavaćica je bila napravljena od nekakvog mekog rastezljivog materijala i bila je vrlo tanka. Ovo je bila Donnina omiljena spavaćica prije nego što je razvila svoje velike sise. svršavanje po kosi price Posljedično, sada je bila uska i pokazivala je svaki centimetar njezinih velikih, punih grudi i bila je iznimno kratka budući da se haljina sada morala rastezati kako bi pokrila njezine velike grudi. Jedva joj je pokrivao dupe i macu. Nije izgledalo kao da nosi gaćice.

Rekao sam Donni: "Idi van vidjeti dečke. Volio bih biti iznenađen, pa ću samo ležati ovdje u šatoru. Požuri natrag i reci mi što si radio."

Donna je rekla da hoće, ponovno me poljubila i otišla iz šatora. Dok je govorila, pomalo je nerazgovjetno govorila, pa me nije brinulo da je previše sramežljiva s dečkima.

Namjeravao sam ostati u šatoru i čekati da se Donna vrati, ali bio sam uzbuđen i nemiran. Pa sam nakon nekoliko minuta odlučio otići u šetnju. Izašao sam uzeti par piva i svjetiljku za šetnju.

Donna je sjedila između Dona i Davea pokraj vatre. Svi su djelovali pijano. Nisam bio siguran, ali mislim da je Don imao prste u Donninoj mačkici. Rekao sam im da se zabave i otišao u šetnju.

Hodao sam niz rijeku po mraku. Moj opijeni um se vrtio. Umirao sam od želje da saznam što, ako išta, Donna radi. Ljutila sam se što se nisam uspjela dogovoriti oko toga što bi Donna učinila da "flertuje" s dečkima.

Hodao sam neko vrijeme i onda mi je sinula ideja. Odlučio sam špijunirati

Donna i pokušaj vidjeti što je učinila s ostalim dečkima.

Nisam ponosan na tu ideju, ali mi se tada činila kao dobra ideja. U svoju obranu, vjerojatno ne bih špijunirao svoju djevojku da tog dana nisam popio bocu tekile.

Vratio sam se niz rijeku dok nisam bio prilično blizu kampa. Zatim sam ugasio svjetiljku i pustio da mi se oči priviknu na mrak. Odlučio sam se sakriti na drveću u blizini šatora i vidjeti mogu li uhvatiti svoju ljupku djevojku na djelu.

Čak sam i tada znao da se ne moram skrivati ​​po drveću da bih vidio kako Donnu pipaju ili puše kurac. Oboje sam vidio na ovom putovanju. Mislim da nisam bio siguran govori li mi Donna sve što se događalo kad me nije bilo.

Pogledao sam prostor za logorsku vatru i Donna nije bila tamo. Davea također nije bilo, pa sam tiho krenula prema njegovu šatoru. Donna i Dave upravo su ulazili u šator kad sam stigao. Preklopci šatora iznad mrežastih prozora na šatoru bili su otvoreni, tako da sam mogao lako vidjeti u šatoru, a četka mi je omogućila da se približim šatoru bez straha da ću biti viđen.

Dave je bio gigantski tip težak preko 300 funti i bio je grub, pogotovo kad je bio pijan. Bio mi je prijatelj, ali malo sam se brinula što je Donna sama s njim kad je cijeli dan pio tekilu.

Dave je rekao Donni, "Skini tu haljinu da mogu gledati te velike sise dok mi ti pušiš kurac."

Donna je navukla haljinu preko glave otkrivajući svoje ubojito tijelo. Nikad se nisam mogao zasititi njezina tijela.

Dave je rekao: "Jesi li popušio Donov kurac?"

"Da. On to voli!"

"Svaki tip bi volio da mu sišeš kurac i gutaš spermu. Jesi li progutala njegovu spermu ili si je odnijela na neko drugo mjesto."