Sex priča teen priča priča

Prvi pokušaj pisanja.Nadam se da ćete uživati. Pogledajte dno ove priče o meni.

Upoznao sam Davida i Lindu kad sam imao 11 godina, jer je njen brat bio moj najbolji prijatelj Jon, a ona je imala 23 godine. Vidio sam je kako se udaje i izrasta u prekrasnu ženu. Postao sam prijatelj s njezinim novim mužem, jer smo Jon i ja povremeno odlazili s njim u lov, a ja bih često radila stvari s cijelom obitelji kako sam starila (moji su se roditelji odselili odmah nakon srednje škole zbog posla). Ponekad bismo nas četvero (David, Linda, Jon i ja) otišli zajedno na kampiranje u Sjevernu Arizonu.

Kako sam postajao stariji kroz srednju školu, Linda bi zadirkujuće komentirala kako se punim i dobivam mišiće (prešao sam iz mršavog u stvarno dobru formu za otprilike godinu dana). Mnogo puta bi rekla ono što je rekla samo da me posrami ili da pocrvenim. Vidio sam je i kako odrasta, vidio sam je u bikiniju bezbroj puta i svidjelo mi se ono što sam vidio, dok je iz B košarice prelazila u lijepe 38D. Bila je 12 godina starija od mene (imala je 34 godine u trenutku kada se to dogodilo) i imala je tamne crte lica, dugu smeđu kosu i smeđe oči, a podrijetlom je bila Španjolka. Imala je lijepu guzu srednje veličine, ne debelu, dok je vozila bicikle i vježbala. Imala je i vrlo lijep stalak, čak i kad je bila mlađa. Njegov suprug David, koji je bio 18 godina stariji od mene, bio je krupan momak, tip izvođača radova, ali fin koliko god može biti, i imao je 40 godina kad se to dogodilo. David je imao težinu u srednjim godinama koju dobiješ kad si stariji i nije vježbao kao Linda.

Na jednom od tih kampiranja moj se život zauvijek promijenio. Imao sam 22 godine, bio sam na koledžu, bio sam u dobroj formi i uživao sam u životu. Svi smo planirali trodnevno kampiranje tijekom Dana sjećanja. Jon je u posljednjem trenutku otkazao. U ovom trenutku mislio sam da je putovanje gotovo i da će to biti dosadan vikend, sve dok me David nije nazvao i rekao da idemo dalje. Bio sam zabrinut da ću biti treći kotač, ali on mi je rekao da ne brinem, svi ćemo se zabaviti.

Ustali smo rano i vozili se 2,5 sata do našeg kampa u osamljenom području Arizone, cijelim putem zezajući se o životu, fakultetu, spojevima i svemu između. Kamp je bio među borovima i na osami što je bilo lijepo. Postavili smo kamp i odlučili se malo opustiti i ručati. Donijeli su svoja 2 ATV-a, pa bismo se izmjenjivali u parovima i vozili, a to smo radili tijekom popodneva. Sex priča teen priča priča Tijekom nekoliko zaustavljanja tijekom vožnje, obojica su me više puta pitali zabavljam li se i uvjeravali me da je odavde samo bolje, iako mi ništa nije padalo u glavu.

SVJETLO VATRE

Brzo naprijed, očistili smo se prije večere plivanjem u jezeru (sa mnom kradući poglede na Lindu u njezinom malom bikiniju i velikim grudima). Popili smo nekoliko piva i koktela, smijali se i šalili dok smo večerali. Nakon večere počeli smo kartati i igrati igre, a David i Linda su me Lutke za jebanje ispitivali o djevojkama s kojima sam hodao, što mi se sviđa kod djevojaka, itd. Kako je noć postajala hladnija, mazili su se ispod deke uz vatru, dodirujući jedno drugo. Kako je bilo kasno, rekao sam laku noć i otišao u svoj šator, a oni u svoj. Nije prošlo dugo prije nego što sam počeo čuti hihotanje i "šuškanje" jednog drugog dok su pričali/igrali se.

Nakon otprilike 10 minuta ovoga, dao sam pametan komentar o učincima držanja toga tihog. David je odgovorio rekavši da je vrlo glasna kad svršava, a Linda je rekla, "zašto ne dođeš i natjeraš me da šutim". Nisam znao što bih s ovim (jer sam postajao tvrd), pa sam samo rekao "kako god." Šaputali su još nekoliko minuta, a onda sam čuo kako se otvara zatvarač njihovog šatora (mislio sam da Davidu curi). Čuo sam korake kako se približavaju mom šatoru, a Linda je pitala može li ući. Otvorio sam patentni zatvarač na svojoj vreći za spavanje i otvorio šator, da bih je zatekao samo u majici s bradavicama čvrsto naslonjenim na prednji dio majice. Mislim da je moj kurac u tom trenutku postao malo tvrđi.Prije nego što sam uspio bilo što reći, ušla je u šator i pitala možemo li razgovarati. Legla je na vreću za spavanje i zamolila me da legnem pored nje, dok je tapšala mjesto pored sebe. Pitala me smatram li je seksi, a ja sam, naravno, gorljivo odgovorio "da". Rekla je da je uvijek mislila da sam sladak Pennington medicinska grupa smatrala me privlačnim, iako je razlika bila 12 godina. Rekao sam joj hvala, a ona je pitala jesam li ikada o njoj razmišljao na seksualni način, a ja sam na trenutak oklijevao i rekao da. Nagnula se prema meni i poljubila me u usne, dodirujući mi lice dok je otvarala usta i dodirivala moj jezik svojima. Nakon nekoliko trenutaka, povukla se i pitala jesam li uzbuđen kao ona, a ja sam odgovorio da jesam. Pitala je želim li se pridružiti njoj i Davidu u njihovu šatoru u zabavi i nije čekala odgovor dok me zgrabila za ruku i odvela do svog šatora.

Kad smo ušli u njihov šator, David je ležao ispod kreveta za spavanje, dodirujući se, s velikim smiješkom koji je jeo govno, i rekao: "Teško joj je reći ne." Skinula je svoju majicu, otkrivši (kasnije sam saznao) 38D grudi, blago obješene od težine, ravan trbuh i malu dlačicu iznad njezine mace. Prišla mi je i rekla mi da se opustim i zabavim, poljubila me i počela me trljati kroz bokserice. Počeo sam se baviti programom u tom trenutku, stavljajući ruke oko njezina struka dok smo se ljubili, i osjećajući njezino dupe i tijelo dok je predla. Slobodnom je rukom spustila moje bokserice, a zatim se odmaknula od mojih usta dok je klizila niz moje tijelo.

David, koji je promatrao akciju, rekao je: "Uživat ćeš u ovome. već neko vrijeme žele da ti to učini". Počela se spuštati na mene dok je bila na koljenima, zahvativši moj kurac iz kojeg je tek nekoliko trenutaka prije sperme curilo. Povukla se i rekla "njam" i zatim nastavila.Dok je ona to radila, David je povukao vreću za spavanje otkrivajući svojih debelih 6 inča, i počeo raširiti vreću za spavanje kao prostor za igru. Radila je tako dobro da sam se već počeo približavati svršavanju, pa sam se odmaknuo od nje. Pitala me što radim, a ja sam joj rekao da joj ne želim prerano svršiti u usta. Pitala je zašto, ona to voli (za razliku od mojih bivših cura). Rekla mi je da legnem, kleknula je između mojih nogu i nastavila.i dok je to činila, primijetio sam kako se David počeo igrati s njezinom mačkom, komentirajući kako je mokra dok je dodirivao i lizao prst. Pitao me je volim li jesti macu, a ja sam rekla da. Skinuo ju je s mene, a ona je legla na leđa i raširila noge, dok je David rekao "Moj red" i nahranio je kurcem. deepfake Zavodeći svoje sinove Odmah sam se spustio između njezinih nogu i počeo lizati po njezinim bedrima i lizati oko njezine mace, izbjegavajući njezin klitoris. Njegova je maca bila slatkog okusa, a ja sam gurnuo prst unutra i protrljao joj g-točku kad je počela stenjati. David me nagovarao i rekao mi da je natjeram da svrši. Počeo sam sisati njen klitoris, i nježno ga lizati. Počela je svršavati, izvlačeći Davidov kurac iz usta dok je glasno stenjala. David ju je potaknuo da ga ispusti i da glasno svrši dok je počeo milovati svoj kurac. Nakon što je počela svršavati, rekao je da će svršiti, i gurnuo svoj penis u njezina usta dok je završavala s dolaskom, i glasno zastenjao kad je došao, a ona je sve progutala. Prestao sam se igrati s njom, jer sam iz svog malog iskustva sa ženama znao da su one obično osjetljive. David se okrenuo na leđa i oboje su došli do daha, a Linda je popila malo piva da proguta ostatak sperme u ustima i grlu.

Nakon nekoliko minuta dok sam buljio u njezino znojno svjetlucavo tijelo, David Ćaskanje o seksu je rekao: "Ti si na redu da svršiš." Raširila je noge i rekla mi da želi moj kurac u sebi. Nisam gubio vrijeme, kleknuo sam između njezinih nogu i trljao glavu s vanjske strane njezine vlage.Posegnula je dolje i doslovno me uvukla u sebe, i stenjala. Bio sam nevjerojatno napaljen, ali sam u toj dobi znao dovoljno da igram hladnokrvno i počnem polako. Polako sam je počeo jebati, koristeći samo ½ dužine mog penisa, dok me je molila da je jako poševim. Omotala je noge oko mojih kukova i iskoristila svoje snažne noge da me povuče duboko u sebe, au to vrijeme, počeo sam je snažno jebati, gurajući je o stidnu kost, posegnula je dolje i počela se igrati bradavicama dok sam jebao nju, a ja bih se povremeno sagnuo i posisao jednu. Mogao sam reći da se približava svršavanju, pa sam držao isti ritam sve dok nije počela glasno svršavati. Usporio sam korak, odlučio preuzeti kontrolu i rekao joj da se okrene dok sam izlazio iz nje. Kleknula je između Davidovih nogu i počela kušati polutvrdi kurac dok sam ja vraćao kurac u nju dok sam izvijao bokove. Počeo sam je jako jebati, dok bi se podigla s Davidovog penisa da bi povremeno stenjala. Nakon nekoliko minuta, ubrzao sam tempo na Davidov primjer, dok mi je stalno govorio da joj napunim macu spermom i dobro je pojebem. Počeo sam dobivati ​​taj osjećaj u svom kurcu, i rekao sam joj (njima?) da dolazim, i počeo pucati spermom u nju. Osjetio sam kako se njezina maca steže na moj kurac dok sam pucao u nju i ona je došla, glasno stenjući. Osvrnula se nakon odjela i rekla mi da je to uvijek napali da osjeti kako sperma puca u nju.

Nakon minutu-dvije izvukao sam se, a David je ustao i rekao Lindi da se okrene. Svjetlo iz vatre još je obasjavalo šator, a on joj je rekao da je bilo vruće vidjeti kako drugi muškarac svršava i curi iz nje. Zatim je kleknuo i gurnuo svoj kurac u nju, tjerajući moju spermu natrag u nju, i počeo je snažno jebati. Moj kurac je još uvijek bio tvrd od svog uzbuđenja, a ona mi je rekla da ga želi sisati. David ju je sada žestoko jebao, gledajući je kako mi siše kurac.Posegnula je dolje dok me sisala i počela se igrati svojim bradavicama, nagovarajući Davida da i nju napuni, pitajući ga voli li neuredne sekunde, na što je on samo ubrzao, dok sam se ja zavalila i promatrala ih, s Lindom koja siše moj još uvijek tvrdi kurac. Ubrzo je objavio da svršava, a ona je posegnula dolje i počela se igrati sa svojim klitorisom, dok su oboje počeli svršavati. Nagnuo sam se i sisao joj bradavicu, pokušavajući pomoći. Nakon nekoliko trenutaka, oboje su uzdahnuli i rekli: "To je bilo super." Spremno sam se složio i zahvalio im obojici, iako mi je bilo pomalo neugodno jer nisam znao što će to učiniti našem prijateljstvu. Nagnula se, zagrlila me i poljubila, zahvalila mi se, stvarno je uživala. Nakon nekoliko minuta, dok se i vatra gasila, zaključio sam da je najbolje da se povučem u svoj šator i zaželio im laku noć dok sam tražio svoje donje rublje. Zavodeći svoje sinove HIV Oboje su mi ponovno zahvalili, a ja sam im rekao da sam ja taj koji im treba zahvaliti jer sam oduvijek želio imati seks s Lindom. Oboje su se smijali dok sam se povlačio u svoj šator. Mogla sam ih čuti kako pričaju, šapuću i smiju se, pa sam pretpostavila da je to dobra stvar za njih.

Sljedećeg sam jutra ležao u krevetu Gole fotografije mis Rusije kasno, nisam bio siguran koliko bi stvari bile udobne i konačno sam čuo Lindu kako me zove da ustanem ako želim doručak. Izašao sam iz svog šatora i vidio kako mi se oboje smiješe i govore dobro jutro. Pružila mi je tanjur s hranom i ja sam doručkovao, razgovarajući s njima o dnevnim planovima i izbjegavajući ono što se dogodilo noć prije. Nakon nekoliko minuta pitala me jesam li u redu sa svime što se sinoć dogodilo, a ja sam rekao da jesam i da sam se jako zabavio. Doručkovali smo bez da smo to više spomenuli, samo razgovarajući o stvarima općenito. David je pitao želim li otići do jezera i isprati se, kao što bismo činili u lovu, i pristala sam. Otišla sam uzeti svoj ručnik i presvući se u kupaći kostim, i primijetila sam kad sam izašla iz svog šatora da se nije presvukao.Pitao me jesam li spreman, a ja sam rekao OK i hodao s njim nekih 100 jardi do jezera. Počeo je da se skida i pitao da li mi smeta, jer smo se već vidjeli goli. Rekao sam ne, nemam ništa protiv, i zaključio da bi bilo nepristojno da i ja zadržim svoje, skinuo sam se i zaronio. Voda je bila hladna, ali nije bila loša, jer je bila plitka jezero. Počeo je tiho pričati sa mnom, pitao me jesam li se zabavljao i je li mi sve u redu. Rekao sam da, a on je objasnio da je ona oduvijek željela napraviti 3 some otkako joj je rekao za 3 some koji je imao na fakultetu s cimerom i djevojkom. Također mi je rekao da je stvarno uživala i da voli da joj dva muškarca ugađaju, i ako budem bio kul, mogli bismo se još više zabaviti. Rekao sam mu da mi je to super.

Nakon što smo se pospremili i osušili, malo smo se opustili, a David je predložio da se svi odemo provozati i spremimo ručak. Budući da su ATV-i stvarno bili samo za 1 osobu svaki, morali bismo ići polako. David je predložio da Linda i ja dijelimo ATV budući da sam težio manje od njega, a ja sam pristao, a on je uzeo hladnjak. Putovali smo nekoliko milja preko požarnih cesta, a ja sam uživao osjećajući Lindine grudi na svojim leđima i ruke oko sebe, povremeno dodirujući moja prsa ili posežući prema dolje da me zadirkuju. Vjerojatno mi je cijelo vrijeme bilo teško. Penjali smo se i obilazili planinu, gdje se David zaustavio na čistini s prekrasnim pogledom. Prostrli smo deku, otvorili nekoliko piva i uživali u pogledu. Nakon 10-ak minuta druženja, odjednom Linda skoči i skine majicu, otkrivajući svoje velike grudi. Ona objavljuje da je napaljena, i tko je želi pojebati. David me zadirkujući gurnuo u rame, pa sam u šali rekla "izaberi mene". Rekla mi je da se skinem dok je ona svlačila kratke hlače i čizme. Dok sam se skidao, ona mi govori da legnem, i na trenutak siše moj ionako tvrdi kurac, a zatim mi kaže da je njen red da nešto zajaše, i opkorači moj kurac.Spustila se na njega i nagnula se naprijed kako bi mi ponudila bradavicu, dok je počela jahati moj kurac. Pogledao sam da vidim hoće li nam se David pridružiti, a on trlja svoj kurac kroz traperice. Vidi me, i kaže mi da čuva malo za večerašnju akciju. U tom trenutku shvaćam da će ostatak odmora biti ispunjen seksom. Nakon nekoliko minuta Linda jaše moj kurac, a ja joj sisam bradavice, ona počinje svršavati. Počinje se jako Snl oh kučko molim te po meni dok doživljava dugi orgazam, a zatim se skine s mene. Ona leži na leđima i Seks i masturbiranje mi da je jebem. Gurnuo sam kitu u nju i pogledao Davida, uvjeravajući se da mu je sve to super. Povukla mi je glavu prema dolje, i počela me strastveno ljubiti, dok sam je počeo jebati i čuo njezino stenjanje u svojim ustima. Nakon nekoliko minuta ovoga, počeo sam dobivati ​​taj osjećaj i ubrzao sam.ona mi kaže da se izvučem i svršim joj na trbuh, a ja to učinim, ispalivši pristojan teret (iznenađujuće jer sam svršio dva puta u proteklih 12 sati). Odmah ga je počela grabiti i jesti, govoreći da voli jesti spermu. Spustio sam se na nju, želeći je natjerati da ponovno dođe, dok sam joj lizao tek pojebanu macu. Došla je prilično brzo dok je čistila preostalu spermu.

Ležali smo neko vrijeme i dolazili do daha, a ja sam se obukao i počeo ručati. Rekla je da više voli biti gola, a ja nisam mogao a da ne buljim u njezino seksi tijelo dok je čistila svu spermu s trbuha i povremeno se igrala bradavicama. Damiano Dejvid price Objasnila je da ne želi da moj teret curi iz nje cijelo putovanje natrag i zato je htjela da svršim na nju. David je rekao da je to zato što je ovisnica o cummu, uz smijeh.

U glavi mi se vrtjelo, jer nikada nisam susreo nekoga tako seksualnog, a kamoli da sam to učinio 3 - čak dvaput u 12 sati. Dok sam u šali rekao "Hvala.još jednom", rekla je da je bolje da mi ostane malo za večeras, jer će to biti duga noć. Odgovorio sam ogromnim osmijehom.Ostatak dana smo se vozili uokolo, a kad smo se vratili odlučio sam otići plivati. David i Linda mislili su da je to sjajna ideja da skinu svu prašinu, pa smo se svi skinuli i otišli mršavi. Čak i u ovom trenutku, još uvijek sam zadivljen svime što se dogodilo. Ona izlazi iz vode i sunča se na stijeni dok smo David i ja neko vrijeme prskali i plivali. U šali nam je rekla da štedimo energiju.

Premotaj naprijed do poslije večere. Svi sjedimo, gledamo vatru i razgovaramo. Linda je ustala i krenula prema njihovom šatoru, a zatim se okrenula i pitala: "Hoćete li mi se pridružiti?" dok je počela skidati odjeću sa sebe.

Pogledala sam Davida i on je već bio na putu da ustane, pa sam ustala i brzo krenula prema šatoru. Linda je, gledajući, sa smiješkom rekla: "Iako Teen girls caravelle Japan se sviđa tvoj entuzijazam, ima ga dosta za oboje." Svi izuvamo čizme vani i ulazimo u šator. Nagnula se i počela me ljubiti, kad sam osjetio Davida s druge strane, kako joj ljubi stražnji dio vrata. U tom sam trenutku shvatio da je bolje da večeras iskoristim maksimum i ostavim dobar dojam. Ovo će biti posljednji put da se igram s njom, pomislio sam u to vrijeme, dok smo sutradan odlazili. David joj je nježno, ali dominirajući, povukao ruke iza sebe, dok sam joj ja počeo otkopčavati košulju i igrati se s njezinim tvrdim bradavicama. Bila je naslonjena na Davida dok sam joj sisao tvrde bradavice kroz otvorenu majicu (nije imala grudnjak). Počeo sam joj otkopčavati traperice i spustio joj zatvarač. David je posegnuo rukom u njezine traperice i zavukao ruku u njezine slatke gaćice, dodirujući joj macu. Izvadio je ruku i rekao "vidi kako je mokra", a onda mu je ona polizala prst. Poljubio sam je i okusio njenu macu na njenim usnama, na moje veliko oduševljenje. Posegnuo sam dolje i počeo joj skidati traperice s bokova, dok je ona izlazila iz traperica i šutnula ih po šatoru.David joj je skinuo košulju iza nje, tako da je na sebi imala samo gaćicu. Kleknuo sam i počeo je lizati kroz gaćice, kušajući njenu vlažnost i čujući njezino stenjanje. Posegnuo sam gore i spustio joj gaćice, a ona je iskoračila iz njih.

Vidjevši da smo David i ja imali svu odjeću na sebi, rekla nam je da želi da se skinemo jer je spremna započeti ovu zabavu. David i ja smo se skinuli za manje od 10 sekundi i bili s obje strane nje. Ljubili smo je, i milovali njeno tijelo, naizmjence trljajući joj macu. Odmaknula se od nas i legla na pod te nam rekla da želi da je koristimo kako god želimo. Kleknuo sam i počeo jesti njezinu macu, i podigao pogled dok je David vozio svoj penis prema njezinim ustima. Nakon nekoliko minuta ovoga, povukao sam se. Shvatio sam da je David trebao prvi pucati, budući da sam jebao Lindu za ručkom. Vidjevši kako je imao veći obujam od mene, sigurna sam da ju je htio opustiti. Monika Beluči Zavodeći svoje sinove Nisam bio zabrinut; jer sam siguran da bi me natjerala da svršim, znajući koliko je seksi. David je kleknuo između njezinih nogu, a ona se sagnula i usmjerila ga u sebe, a zatim je posegnula prema Sex priča teen priča priča i povukla me prema svojim ustima. Počeo sam kliziti moj penis u njezina usta, dok ju je David počeo jebati, isprva polako, a zatim sve jače i jače. Ubrzo se zabijala u nju, a ona je izvlačila moj kurac iz usta, stenjući/vrišteći, "o, jebote, o bože, svršavam" dok je stisnula moj kurac i počela snažno svršavati. Izvila je leđa kako bi dočekala njegove udarce. Neko se vrijeme zabijao u nju dok je dolazio, a zatim je usporio kako bi se oporavila. Nakon nekoliko minuta polaganog jebanja, počeo se brže pumpati u nju. Počela je doživljavati još jedan orgazam, a on je odjednom objavio da i on svršava. Osjećajući se kao treći kotač, počeo sam se povlačiti kako bih ih pustio na trenutak. Dok se Linda oporavljala od orgazma, posegnula je i stavila moj kurac natrag u usta.KAKO je David završio, polako je izvukao svoj penis iz nje, pogledao me s osmijehom i rekao ti je na redu.

Nisam bio siguran što da mislim, kad sam vidio njezinu macu otvorenu, iz koje je curila njegova sperma, kad je rekla, požuri i začepi to curenje. Spustio sam se između njezinih nogu kad je David zauzeo moj položaj, a ona mu očistila kurac i predla. Rekla je: "Ovo je bilo najbolje kampiranje ikad", dok je raširila noge za mene. Posegnuo sam dolje i gurnuo glavić svog kite u njenu vlažnost, osjetivši oba njihova soka, i kliznuo do kraja. David je obavio prilično dobar posao napunivši je i obradivši je, a ona je bila vruća i ljepljiva iznutra. Počeo sam raditi svoj penis unutra i van dobrim tempom, a ona me je požurivala. David mi je rekao da je dobro pojebem. Počeo sam je polako jebati, osjećajući kako im curi sok i smočila mi jaja. David se naslonio, gledajući, milujući svoj polutvrdi penis.