Hardcore close up

1. dan

(Ovo je priča o našem putovanju u Gou, kada je nas 5 išlo i provelo se fantastično. Većina dijelova je istinita, iako su neki dijelovi pretjerani. Predlažem da pročitate 1. dio kako biste dobili bolju priču.)

Prijavili smo se u hotel. Rezervirali smo apartman u jednom od odmarališta s vremenskim dijeljenjem, za koji se pokazalo da je vrlo lijep apartman na dvije razine. Gornji nivo sastojao se od glavne spavaće sobe, druge spavaće sobe i zajedničke kupaonice, dok je donji nivo imao ovu ogromnu dvoranu s blagovaonicom i ogromnim balkonom s prekrasnim pogledom na bazen. Glavna spavaća soba imala je king size krevet, u koji smo vjerojatno mogli stati svi. Madrac je bio stvarno mekan i elastičan. Maya i Anjali popele su se na krevet i počele skakati gore-dolje po madracu poput dvije djevojčice. Kupaonica je bila ogromna. Imala je najveću kadu koju sam ikad vidio, u koju je moglo stati 4-5 ljudi, što je bilo jednostavno savršeno.

Arya i ja smo bacili novčić da vidimo tko će dobiti glavnu spavaću sobu i ja sam pobijedio. Počeli smo se smještati. Otišao sam i istuširao se hladnom vodom (stvarno mi je trebao nakon što su mi Babitine gaćice cijelo vrijeme trljale o kurac). Bilo mi je vraški vruće, ali sam se nekako uspio kontrolirati jer će dan biti dug i nisam se želio umoriti. Nakon dugog hladnog tuširanja, teško mi je nestalo i uspjela sam se opustiti. Presvukao sam se i sišao gdje su Arya i Babita naručivale doručak. Nakon što smo naručili odlučili su koristiti donju kupaonicu, pa sam samo viknuo Mayi da se spremi jer će doručak biti. Nakon što sam malo gledao televiziju, odlučio sam otići raspakirati ruksak.

Dok sam se raspakiravao, čuo sam otvaranje vrata kupaonice i ušle su Maya i Anjali. Upravo su se tuširali zajedno. Hardcore close up Uzviknuo sam: "Jebote, ovo nije fer. Uvijek sam maštao o tebi s nekom drugom djevojkom, a ovdje se vas dvoje zajedno tuširate, a ja nisam pozvan."

Maya je odgovorila: "Htjeli ste da se brzo spremimo, pa smo odlučili uštedjeti vrijeme.Nisi ništa propustio." Zatim je zavukla ruku u Anjalinu kosu i nježno je poljubila. Samo sam htio baciti ovo dvoje na krevet i snažno ih pojebati.

Prišao sam im i strgnuo im ručnike, ostavljajući ih potpuno gole. Pogled na ova dva savršena tijela, koja tako lijepo i svježe mirišu, ponovno mi je pao. U tom trenutku zazvonilo je zvono na vratima. Samo sam to ignorirao i gladno zurio u njih, pokušavajući odlučiti koji će od njih biti prvi, kad je zvono na vratima ponovno zazvonilo. Viknuo sam Aryu i Babiti da otvore vrata, ali nije bilo odgovora i ponovno je zazvonilo ono prokleto zvono. Frustrirano sam udario po zraku i počeo se spuštati.

Maya je pozvala i nevinim pogledom upitala: "Nadam se da se ne ljutiš draga!" prije nego što je pogled postao zao i polizala Anjaline šiljate bradavice. Zakoračila sam u njihovom smjeru, kad je ono ukleto zvono na vratima ponovno zazvonilo.

Kad sam posegnuo dolje, Babita je već otvorio vrata i pustio konobara unutra. Na njegovu sreću jer da sam posegnuo tamo, vjerojatno bih ga ubio. Upravo je izašla ispod tuša, kosa joj je bila mokra, a kapljice vode tekle su joj niz ruke i bedra. Ogrnula se ručnikom koji joj je gotovo prekrio sise i guzu. Izgledala je tako jebeno zgodno.

Kad se sagnula da potpiše račun, ručnik se podigao i svjetlo koje je dopiralo s vrata osvijetlilo joj je dupe i dio njezine mace. Teško mi je bilo napraviti veliki šator u svojim širokim kratkim hlačama. Kad se osvrnula i vidjela kako buljim, shvatila je kakav je učinak imala na nas. Zatim je namjerno ispustila olovku i gurnula je ispod stola. Sagnula se, spustila se na sve četiri i otpuzala prema oboru. Nepotrebno je reći da je ovo potpuno razotkrilo njezinu macu, a dupe joj je stršilo visoko. Htio sam zariti svoj kurac u njezinu macu i tu je poševiti i vjerojatno ne bih da Arya nije ušla u sobu.

Kad ju je vidio kako se izlaže, a mene kako zurim, samo je rekao: "Izgleda da uživaš", a zatim je krenuo prema hrani. Pustila je konobara van. Arya je bio zauzet posluživanjem sebe kad se vratila. Zaustavila se pokraj mene, stisnula mi kurac, prije nego što je krenula presvući se.

Nakon doručka krenuli smo prema plaži Anjuna. Arya i Babita su bile na jednom biciklu, dok su Maya & Anjali uzele drugi i ja sam OPET bio sam. Maya je vozila i nosila je vrlo kratku suknju i tijekom vožnje zaustavila se pokraj mene i raširila noge. Anjali je počela gristi svoje ušne resice i lizati uši, dok je rukama prelazila duž Mayinih bedra, prije nego što ih je gurnula u njezinu suknju. Kad je to učinila, Maya je zastenjala. Nisam mogao držati pogled na cesti i skoro sam se dva puta sudario s biciklom. Ove dvije kučke samo su se zahihotale i projurile pokraj mene. Njih dvoje su me mučili i uživali. Definitivno sam namjeravao danas uzeti ovo dvoje. jebanje u radionici Zavodeći svoje sinove Anjali nas je odvela do napuštenog dijela plaže. Mi dečki smo odlučili popiti pivo dok su se cure odlučile skrasiti.

Kad smo stigli do barake i kupili pivo, progutao sam prvo prije nego što sam uzeo još jedno hladno i stavio ga na svoje međunožje da smirim kurac.

Arya je kroz smijeh Zavodeći svoje sinove "Što ti se dogodilo prijatelju. Danas ujutro izgledaš jako frustrirano?"

Odgovorio sam: "Da, što očekuješ kad me ta trojica zadirkuju od jutra. Napalio sam se otkad sam ustao i još nisam dobio nikakvo oslobađanje."

"Kako to??"

"Ujutro mi je Babita dodala svoje gaćice natopljene spermom, koje je Maya nabila na moj kurac. Zatim je Anjali raširila noge puštajući vjetar da puše o njezinu golu macu, dok je jahala, a Maya se igrala s njezinim sisama. U odmaralištu su se ove dvije tuširale zajedno i ljubili jedno drugo.Stregnuo sam im ručnike i htio sam ih zajebavati kad je onaj prokleti konobar došao s doručkom, prekidajući me.I Babita se sa svojim mokrim pogledom savijala i bljeskala svojom guzicom i macom.Stisnula mi je kurac, ali je ostalo na tome. Čak i tijekom vožnje Anjali je mazila Mayu, dok su se one vozile pored mene."

"U pravu si prijatelju, ove cure su nas malo previše zadirkivale i treba ih naučiti lekciju. Kako bi bilo da ih jako pojebemo kad se vratimo na plažu. One su samo zadirkivačice, i zaslužuju biti pojebane na otvorenom na plaži."

"Zvuči kao dobra ideja i oni to također zaslužuju."

Kad smo se vratili, djevojke su raširile plahte i ležale u svojim malenim bikinijima. Svi su izgledali strašno vruće i želio sam nešto od onoga što je bilo izloženo. Pogledao sam Aryu i on je kimnuo. Prišao sam Maji i bez upozorenja je zgrabio za ruke i priklještio joj ih iza glave. Skinuo sam joj donji dio bikinija i razmaknuo joj noge. Kad sam skinuo kratke hlače, moj se kurac oslobodio i smjestio ga na ulazu u njezinu macu.

Uzviknula je: "Karan, jesi li poludio. Mi smo na plaži. Svatko bi nas mogao vidjeti."

Zarežao sam na nju: "Začepi kujo. Od jutra si mi zafrkavao kurac, a sad ćeš ga dobiti" i zabio joj kurac skroz u nju.

Trznula se od boli i vrisnula "AUWW, to boli. Još nisam mokra!!"

Ignorirao sam njezine molbe i nastavio se zabijati u nju, jer sam znao da će za nekoliko trenutaka curiti kao iz slavine. U roku od nekoliko trenutaka, mogao sam osjetiti kako mi prolaz postaje glatkiji od sokova njezine mace dok je doživljavala orgazam. Ona voli grubo i to je upravo ono što je dobivala. Osim toga, ona postaje sva vruća kad god radimo nešto seksualno na javnom mjestu, gdje bi nas mogli otkriti.

Do sada su Nintendo sex ed njezine molbe promijenile u "da, da, jebi me Karan, jebi me jako, da, jebi me kao kurac kakva jesam. Ja sam jebena drolja, ahhh, pokaži mi tko je gazda. Zalupi taj kurac u moj kurac zadirkivanje mačkice."

Omotala je noge oko moje guzice i počela povlačiti moje kukove prema sebi. Mogao sam osjetiti njezinu macu kako mi čvrsto stišće kurac, dok sam je snažno nabijao.Pustio sam joj ruke, a ona ih je odmah stavila na moju guzicu i povukla prema sebi. Uštipnuo sam je za bradavicu bez imalo milosti, a ona je vrištala "da, da, stisni ih, stisni ih jače, zavrti ih, jebi ga."

Nakon nekoliko minuta snažnog udaranja po njezinoj mačkici, nisam se više mogao suzdržati i osjetio sam kako mi se kurac nadima dok Može li se djevojka lizati eksplodirao u nju. Mora Seks sa gostom sam prsnuo oko 6-7 puta u nju. Ponovno je doživjela vrhunac i zarila nokte u moja leđa. Kurac mi je iskočio iz njezine mace i legao sam pokraj nje teško dišući. Počela je lizati naše sokove čistiti moj kurac i dlakava jaja. Lijepo ih je dugo sisala i očistila svu spermu. Zavodeći svoje sinove jebanje na brodu Maca joj je curila i ona je ustala i krenula prema vodi. Zaustavio sam je i upitao: "Kamo misliš da ideš?"

"Da se očistim!!"

"A tko ti je dao dopuštenje za to. Budući da si zafrkantica i voliš zadirkivati ​​dečke, sljedeći put kad te tip pogleda moći će vidjeti kako ti moja sperma curi kroz donji dio bikinija."

Kad je nosila bikini izgledala je zgodno, a sperma joj je curila niz noge. Znao sam da bi uživala u tome, hodajući u takvom stanju.

Kad sam gurnuo Maju, drugo dvoje je ustalo da vidi što se događa. Arya ih je iznenada obje zgrabila za kosu i povukla im lica prema svom međunožju i zahtijevala: "Sisaj to kučke. Zafrkavali ste ga cijeli dan, pa se bolje pobrinite za to, inače!"

Babita je spustio svoje kratke hlače i njegov se kurac oslobodio i pogodio Anjali po obrazu. Anjali je uzela glavu u usta i polako se spustila na nju. Babita mu je obuhvatila jaja i počela ih masirati i stiskati. Anjali je tada počela lizati njegovu špilu. Pridružila joj se i Babita.

"Da, tako je, poliži ga kao što bi htio ledenu lizalicu."

Obje su počele lizati njegov kurac koji im Teen fitness program već blistao od sline. Zatim su usne obuhvatile njegov kurac sa svake strane i počele se pomicati gore-dolje po njegovom kurcu.Anjali je tada uzela njegova jaja u svoja usta i počela ih sisati, dok je Babita uzela cijeli njegov penis od 6' u usta.

Obje žene postale su izuzetno mokre gledajući jedna drugu kako sišu kurac i pritom kušale slinu drugih. Njih dvoje su pokušavali nadmašiti jedan drugoga. Ali na kraju je došlo do točke u kojoj su naizmjenično lizali donji dio njegove kite, sisali mu jaja i sisali mu glavu.

"Vas dvoje ste nevjerojatni zajedno", dahtala je Arya.

"Da, Anjali, popuši mi jaja. Popuši mi dlakava jaja, oh da, Babita uzmi moj kurac do kraja u svoje grlo, jebeno ga popuši kao da ti dan ovisi o tome."

Čuvši to, Babita se počela klatiti gore-dolje po svom kurcu. Spustila se dolje uzimajući njegovu cijelu dužinu, zatim se popela sve do glave prije nego što se ponovno spustila.

"Podijeli moj kurac, nemoj biti pohlepna kuja i ugrabiti sve za sebe."

Anjali je tada počela sisati njegov kurac. Arya ju je samo zgrabila za kosu i dublje povukla usta. Zatim je počeo pomicati bokove naprijed-natrag, kako bi jebao njezina usta. Počela mu je gušiti kurac

"Da, draga, jebi njezina bezvrijedna usta. Gurni joj taj divni kurac do kraja u grlo."

Nakon nekog vremena obojicu je gurnuo na pijesak, na koljena jedno do drugog. Zatim je zabio svoj kurac u Babitinu macu i počeo je grbati po psećem.

"Da draga, jebi me kao kučku. Ja sam tvoja kučka, aaahhh jebi me. Jače. jače!!!"

"Ovo si htjela, kujo" i on ju je zgrabio za kosu, povukao joj glavu unatrag i pojebao je. Kad je doživjela vrhunac, tijelo joj je zadrhtalo, a on je izvadio svoj kurac iz Babitine mace i stavio Anjalinu macu. Zastenjala je kad je ušao u nju. Njene mačkice usne su se razvukle dok je glavić njegovog debelog kuraca ulazio u nju.

"Jebi ga kučko, tako si čvrsta" i on je zavukao palac u njeno dupe i počeo ga pipati dok ju je ševio tamo na plaži.

Kad je trebao doći, izvukao je kurac i obje su ga djevojke počele maziti.

"Spremi se.svršit ću." stenjala je Arya dok su ga bijesno milovali, dok je on žudio za pogledom na dvije prekrasne žene koje su klečale na plaži isplaženih jezika.

U roku od nekoliko trenutaka ispalio je svoj teret po njihovim licima i kosi. I sa svakim hicem, ona su dvojica uhvatila što su više mogla svojim ustima. Oboje su si lizali spermu s lica, a kad je bilo gotovo, polizali su usne prije nego što su jedno drugome dali posljednji neuredan poljubac, izmjenjujući spermu u ustima. U kosi im je još bila zaglavljena sperma, što se vidjelo ako ste bolje pogledali.

Zatim smo pokupili svoje stvari i krenuli jesti jer smo zbog nedavne jebene sesije svi ogladnili. Sjeli smo u jednu od koliba na plaži u Anjuni. Dok smo sjedile vidjele smo kako sperma curi iz Majinog bikinija, a na njenom bikiniju bila je jasno vidljiva mrlja. Dok smo sjedile u kupaćim kostimima, sigurna sam da je i konobar dobro pogledao njezino 'mjesto'.

Dok smo sjedili, prišli su neki od prodavača. Muški prodavači prilično su bacili oko na ove tri ljepotice i ostali su još dugo pokušavajući ih uvjeriti da kupe njihovu robu. Naišao je privremeni tattoo umjetnik i pitao nas želimo li se tetovirati. Mi dečki smo odbili, ali cure su bile oduševljene da ih uzmu. Konačno, nakon dugog razmišljanja i pregledavanja njihovih časopisa, Maya je odlučila tetovirati dupina na prsima točno iznad grudi i izgledalo je kao da će zaroniti između njezina dekoltea, Anjali je dala napraviti morskog psa na trbuhu točno ispod pupka i Babita, sirena na gležnju.

Nakon što su završili s tetoviranjem, vratili smo se u resort da se opustimo. Nakon što smo proveli cijelo popodne na plaži bilo nam je prevruće i znojni. Maya i ja smo otišli u kupaonicu, skinuli se i pod tuš. Voda je bila lijepa i hladna i osjećala sam se prekrasno.

Upravo smo završili s kupanjem i Maya se sušila.Izgledala je vrlo vruće s kapljicama vode koje su joj se lijepile za tijelo. Baš sam se spremao otići i zgrabiti je, kad je Anjali ušla u sobu. Klinika price Upravo se tuširala Besplatni uzorci porno filmova Aryom i Babitom i odatle je došla ravno u našu sobu.

Pogledala me i namignula, a zatim krenula prema Mayi i zagrlila je odostraga, pritisnuvši svoje grudi o Mayina leđa. Jednom je rukom maknula Mayinu kosu s ramena i poljubila je u vrat, a zatim je liznula do uha i počela grickati ušnu školjku. U isto vrijeme počela je milovati Majino tijelo, krećući se od struka prema trbuščiću, a potom i do grudi. Milovala je svoje grudi i igrala se bradavicama čineći ih tvrdima i šiljastima. Štipala je bradavice čineći ih još osjetljivijima.

Maya i Anjali počele su se udarati i puštati ruke po tijelima jedna drugoj. Obje guzice bile su okrugle i čvrste, a njihove obrijane mačkice izgledale su ružičasto i slasno.

Nakon nekoliko minuta ponovno je pomaknula ruke preko Majinog trbuščića prema njezinoj mačkici. Jednom je rukom raširila macu, a drugom se igrala klitorisom. Gurnula je prst u svoju macu i počela je jebati prstima, a kad je Maya bila lijepa i mokra, uvukla je još jedan prst. Nakon nekoliko minuta prinijela je te prste ustima da ih poliže. Maya je također pomogla Anjali polizati prste. Vidjevši kako oboje ližu Anjali prste, skoro sam svršio. Nakon što su polizale Anjali prste, krenule su prema krevetu.

Nakon što su se udobno smjestili, počeli su se strastveno ljubiti i maziti. Bilo je to nevjerojatno mjesto za vidjeti, oboje sa zapetljanim nogama, grudima pritisnutim jedna o drugu i s usnama stisnutim u strastven poljubac, izgledalo je jebeno seksi. Samo sam želio otići tamo i razjebati im mozak, ali sam kontrolirao svoju želju, jer je moja fantazija bila vidjeti Mayu kako se ljubi s drugom ribom i nisam namjeravao učiniti ništa da to pokvarim.

Nakon nekog vremena Maya se popela na Anjali Seks prici baka i dječaka zurila ljubeći i ližući svaki djelić njezina tijela. Maya se nagnula i uzela Anjalinu lijevu bradavicu između usana i nježno je sisala. Gledao sam je kako se pomiče od jedne uspravne bradavice do druge čineći ih stršećima poput malih pupoljaka. Jednom rukom igrala se s Anjalinim klitorisom, a drugom rukom je stiskala njezinu dojku. U samo nekoliko minuta, Anjali je bila sva mokra i počela je nabijati svoju macu na Mayinu ruku, tražeći još.

Rekao sam Mayi, "Želim vidjeti kako je kušaš."

Maya je lukavo pogledala Anjali. "Čuo si ga, moram te kušati. Želim da sad legneš na leđa i uživaš u onome što ću učiniti za tebe."

Široko je raširila Anjali noge i kretala se između njih, nježno ljubeći njezina bedra. Anjali se migoljila svaki put kad je Mayin jezik došao u kontakt s njezinom kožom i glasno zastenjala kad je Mayin jezik pronašao njezinu macu. Polako je počela lizati Anjalinu macu, vukući jezikom po cijeloj dužini Anjalinog mokrog proreza, lagano pušući u klitoris između poteza. Nakon što se neko vrijeme igrala s Anjalinom mačkom, stala je i okrenula se prema meni.

Pogledala me, vragolasto mi se nasmiješila i upitala: "Hoćeš li samo sjediti i buljiti u nas ili želiš biti dio akcije." Ne treba me dvaput pitati. Skinuo sam odjeću izlažući svoj ukočeni kurac koji je izgledao kao da će eksplodirati, a da me nije ni dotaknuo, i krenuo prema krevetu.

Maya je čučala između Anjalinih nogu s glavom zakopanom u prijateljičinu macu i guzicom koja je virila u zrak. Mogao sam vidjeti da joj je maca već lijepa i mokra pa sam je samo zgrabio za bokove i nabio joj kurac straga. Maya je vrištala od zadovoljstva dok je počela svršavati na moj zabadajući kurac, dok sam je grubo mlatio po guzi, neprestano ližući Anjalinu macu. Bio sam napaljen, ali sam držao duge i spore poteze.Maya je povećavala pritisak na Anjalin klitoris svakim potezom jezika. Kada je osjetila da je Anjali blizu vrhunca, gurnula je dva prsta u Anjalinu macu i uzela njen klitoris u usta i lagano ga zagrizla. Anjali je vrištala od zadovoljstva i dolazila dugo i snažno.

Nakon što sam vidio Anjali kako dolazi, potpuno sam izgubio kontrolu i počeo snažno i brzo jebati Mayu što je izazvalo još jedan orgazam i ona je poletjela poput rakete. Osjećaj njezine mace kako mi grčevito steže kurac doveo me vrlo blizu orgazma, ali onda me Maya zaustavila i odmaknula. urinarna infekcija Zavodeći svoje sinove Ne razumijem zašto je prestala. Bio sam tako blizu dolaska.

Ne znam što je namjeravala, ali bio sam stvarno frustriran, samo sam htio gurnuti svoj kurac natrag u njezinu macu i žestoko je pojebati. Samo me pogledala s onim svojim vragolastim osmijehom i namignula, a onda se okrenula prema Anjali i nasmiješila joj se. Ne znam što se dogodilo između njih, ali Anjali joj je uzvratila osmijeh, ustala iz kreveta i prišla mi. Još nisam imao pojma što će se sljedeće dogoditi.

Anjali je čučnula ispred mene i uzela moj kurac u ruku i počela ga lizati. Jako sam se iznenadio, moj kurac je bio prekriven Mayinom spermom i bilo mi je vraški vruće vidjeti je kako mi je liže s kite. Polizala me čisto. Gledao sam na trenutak kako njene ružičaste usne omotavaju moj kurac i siše ga što je dublje mogla progutavši cijeli moj član. Nakon nekog vremena, više se nisam mogao suzdržati i došao sam i došao i došao, puneći joj usta svojom spermom. Nakon što je završila, okrenula se prema Mayi i poljubila je.

Srušili smo se na krevet iscrpljeni. Utonuli smo u san, a njih dvoje su se priljubili uz mene. Ovo je bilo ostvarenje sna svakog muškarca, ležanje u krevetu s dvije prekrasne gole žene koje ga grle.

(Povratne informacije ćemo cijeniti)