Čudovišna priča

Smjestile smo se u vreće za spavanje, obje na trbuhu, ja sam imala knjigu koju sam namjeravala pročitati, ali ona je samo spustila glavu na jastuk gledajući me. Okrenula sam se na leđa i držala knjigu kako bi stranice uhvatile slabo svjetlo baterijske lampe. Moja sestra Helen okrenula se na bok od mene kao da spava. Bili smo na obiteljskom kampiranju; mama, tata, ja i moja sestra, i naš zlatni lab Screwball, AKA 'Screw'. U tom trenutku, Screw je ležao na mojim nogama na dnu torbe.

Pokušala sam ga šutnuti da se pomakne do Helenina kreveta, ali nije se dao pomaknuti. Pas od 70 funti prikliještio mi je noge za tlo. Ja sam tada imao 19 godina, a moja sestra 18, Blowjob priče o incestu kako smo imali samo dva šatora, bio sam prisiljen povesti Helenu u jedan sa sobom. Naši su roditelji zahtijevali njihovu privatnost. To je bio raspored spavanja godinama i nisu razmišljali o činjenici da sam prilično odrasla osoba. Morao bih provesti četiri noći sa svojom mlađom sestrom u istom prostoru; Morao bih biti prokleto oprezan da drkam.

Bili smo u planinama zapadnog Oregona. Planirali smo pješačiti nekim od brojnih planinskih staza, voziti kajak i pecati na rijeci Umpqua. Naš bi boravak trajao četiri dana i noći. Tata je imao svoj fotoaparat s tri objektiva različitih veličina koji su mu visili na uzicama oko vrata. Izgledao je poput japanskog turista.

Nosio sam teški ruksak sa snažnim grickalicama i pićima dok su mama i Helen uživale u danu neopterećene ničim osim Screwovim teniskim lopticama koje su bacale dok smo pješačili. Nakon što smo postavili kamp i smjestili se prve noći, mogli smo se koncentrirati na dane koji dolaze. To je bila noć kad mi je Screw rekao, 'jebi se, ovo je moj krevet.'

Prvi cijeli dan proveo je u planinarenju; možda smo prešli 15 milja brda i dolina slijedeći nekoliko popularnih staza i usput sreli nekoliko drugih pješačkih grupa. Kad smo se vratili u kamp, ​​noge su mi se opteretile, bio sam umoran od nedostatka sna, bio sam spreman za odmor.Još se nije potpuno smračilo kad smo se vratili u kamp gdje su mama i Helen spremale večeru uz logorsku vatru. Zatim je tata uzeo malo piva iz hladnjaka u stražnjem dijelu kamioneta. Ni sestra ni ja nismo odbile kad nam je ponudio bocu; Mama je pokušala prigovoriti: "Dovraga Roy, nisu dovoljno stari."

"Ah, jebote Margie, bio je ovo dug vruć dan, svima bi nam dobro došla jedna." Pivo mi nije bilo strano, ali nisam bila sigurna je li ga moja sestra već probala. Kad je Za kaua teen sud dozvoljava bocu i otpila dva brza gutljaja, znao sam da nije djevica ni za pivo. Čudovišna priča Mliječni put je blistao na noćnom nebu kad smo otišli u šatore. Morao sam ostati vani dok se moja sestra ne presvuče u spavaćicu, a onda me pozvala da uđem.

Nisam bio tako prokleto skroman, pa sam se skinuo u majicu i kratke hlače, a zatim navukao PJ hlače dok je moja sestra pokušavala ne gledati. Nije se jako trudila; neprestano me pogledavala dok sam se presvlačio. Screw je odmah zauzeo svoje mjesto u sredini moje torbe i odbio se pomaknuti. Dok se Helen smijala mojim naporima da pomaknem Screwa, pas je zadovoljno zastenjao i prevrnuo se na njegova leđa. Nije se namjeravao lako odreći svog prostora.

Legao sam na torbu i pokušao je navući preko sebe, ali bio sam samo napola pokriven. Guzica mi je virila na noćnom zraku koji je postajao sve hladniji. Padao sam, bacao i vukao, ali nisam mogao dobiti više zaklona od onoga što je Screw dopustio. Moja je sestra udobno ležala na trbuhu, promatrajući me s neskrivenom zabavom dok sam ja bio frustriran rasporedom spavanja.

Odustao sam od pokušaja da se potpuno pokrijem i ležao sam mirno dok mi je lijeva strana postajala hladna. Nožni su mi prsti utrnuli. Helen je otišla spavati. Izgledala je tako mirno, tako toplo. Naše torbe nisu bile torbe za planinarenje; uski, dolje napunjeni lijesovi, ali veći; dovoljno velik za dvoje ako im nije smetao tjelesni kontakt tijekom noći.

Jebi ga. Bilo mi je hladno; pas je posjedovao moj krevet, pa sam puzao preko malog prostora između torbi, zatim podigao gornji dio Helenine i pažljivo legao pokraj nje.Otkotrljala se na bok od mene, tako da sam imao mjesta leći na bok iza nje i povući pokrivač. Bili smo leđa uz leđa. Ah, to je bilo dobro, bila sam super umorna, a toplina kreveta mamila me u brz, dubok san.

Probudile su me ruke koje su me gurale u leđa. Otvorio sam oči i pogledao kroz mali mrežasti prozor iznad glave. Nije bio pun dan, ali je brzo svitalo. Ruke na mojim leđima ponovno su me gurnule. S većom hitnošću, okrenuo sam se prema Helen. "Koga vraga radiš u mom krevetu?" bilo je prvo što je rekla.

– Bilo mi je hladno.

"Bilo ti je hladno pa misliš da je to dobar razlog da spavaš sa mnom!?"

– Pst, probudit ćeš mamu i tatu.

Smanjila je glasnoću. "Izlazi, Bože, moram ići piškiti, a ti mi smetaš." Screw je došao oprezan, ustao iz svoje (moje) vreće za spavanje Muškarci čvrsta guza zabio mi svoj veliki nos u lice. I on je bio spreman za taj dan. Sranje. Odbacio sam gornji poklopac i ustao. Helen je brzo krenula za njom, a zatim se iskrala da ode nekamo piškiti dok sam se ja presvlačio. Screw je slijedio moju sestru.

Dan je prošao uz više pješačenja i kratkog, zabavnog trčanja preko nekih brzaka klase II u našim kajacima na napuhavanje. Te večeri nakon večere i još jednog hladnog piva, moja sestra i ja vratile smo se u šator. Screw nije oklijevao položiti pravo na moju torbu, točno u sredinu. Pravi tinejdžeri com mail pravi jebeni čudni zakon fizike o psima dopušta im da se debljaju kad leže. Pjer Paolo Pazolini Volim mamu Lab koji inače ima 70 funti težio je oko 150 funti kad sam ga pokušao pomaknuti. Nakon kraćeg natezanja, odustao sam i rekao Heleni: "Opet sam s tobom."

Pogledala je psa, a zatim mene zabavljenim očima, Besplatna priča o seksi kurvi da nemaš izbora, okreni leđa dok se presvlačim."

Bila je iza mene, spavala je, mislim, ali ja nisam. Osjećaj djevojčinog dupeta pritisnutog na moja leđa stvarno je počeo miješati moja jaja. Kurac mi je bio podignut, jajci su mi trnci. Pokušao sam ignorirati uzrok svog rastućeg uzbuđenja, ali moja sestra je bila preblizu.Ležanje s njom izazivalo je oluju grešnih misli i divno gadnih ideja dok su me jaja počela boljeti. Počela sam se pregrijavati.

Skinuo sam pokrivač s nogu da se ohladim, i baš kad sam to učinio, Helen se skroz okrenula na drugu stranu i prebacila mi ruku preko struka. Lagala je protiv mene. Njezine sise pritisnule su moja leđa, njezine prepone prilijegle su uz oblinu moje guzice. Prokleto sam skoro doživio vrhunac kada su se prsti na njezinoj ruci savili uz moj trbuh, a meki, topli dah iz njezinih nosnica dopuhao mi je na vrat. "Jesi li budan?" prošaptala sam. Bez odgovora i dubok i ujednačen dah na mojoj koži dao mi je do znanja da još spava.

Ispružio sam ruku preko leđa i stavio joj ruku na bok, a zatim je nježno privukao još čvršće uz sebe. Osjećao sam kako se njezin pubis trlja o moju stražnjicu. Kurac mi je lupao i ispljunuo mjehurić predsperme u moje kratke hlače. Helen je nešto promrmljala, a zatim savila leđa, odmičući svoju macu od mene. Kad je to učinila, njezina je glava pritisnula moje uho, njezina su koljena dodirivala moja leđa. Mogao sam osjetiti kako vrhovi njezinih sisa griju moje lopatice.

Ležao sam mirno, ali srce mi je tutnjalo. Moja užarena krv grijala je cijeli šator. Helen se nije pomaknula nekoliko minuta, a zatim se malo pomaknula i prišla leđima. Iskoristio sam potez i okrenuo se prema njoj. Oči su joj bile zatvorene, prsa su joj se ravnomjerno dizala i spuštala. Još uvijek je bila vani. Potaknuta hormonima koji punim krvlju kolaju mojim venama, stavila sam ruku na sestrinu nogu malo iznad koljena.

Nije se protivila, pa sam u roku od nekoliko sekundi popustio sve dok rub moje ruke nije pritisnuo njezino tijelo na spoju nogu. Helen je okrenula glavu udesno, dalje od mene, a zatim su joj se noge još više razdvojile. Ohrabren njezinim potezom, stavio sam joj ruku preko mace. Tkanina hlača pidžame bila je vlažna i zagrijavala se.

Ne znam je li to zbog topline kojom sam zračila ili je to bila ona, ali temperatura u vreći za spavanje porasla je još 20 stupnjeva.Lagano sam trljao sestrin spol od čega su joj bokovi zadrhtali. Kad je tako reagirala na moj dodir, bio sam izgubljen. Namjeravao sam je poševiti čak i dok je spavala.

Pažljivo sam pomaknuo ruku do njezina trbuha, preko vrpce njezinih hlača, a zatim zavukao prste ispod elastike. Gurnuo sam ruku u njezine gaćice, zatim dolje i kroz njezine mekane stidne dlake sve dok joj ponovno nisam prekrio prorez, samo što između njenih i mojih prstiju nije bilo materijala. Savio sam dugi prst, a zatim pomilovao Helen od dupeta do klitorisa.

Lagano je dahnula, okrenula bokovima, zatim ispustila zrak kroz djelomično otvorene usne, a moja erekcija skoro se otvorila od vrućine i pritiska. Polako sam pomicao vrh prsta u krugovima dok sam pritiskao između usana njezine mačkice Masturbiranje i jebeni tinejdžerski snovi nisam osjetio otvaranje njezina tijela. Volim mamu sexy tetovaže Bila je vruća i mokra i lako sam uvukao prst u nju do drugog zgloba. Počeo sam jebati prstima svoju mlađu sestru, a njezine su se noge još više razmaknule.

Pomilovao sam Helen, a ona se zagrijavala; prorez joj je postajao sve vlažniji i topliji, pufnasti jastučići njezine mačkice postajali su sve mekši. Moja se sestra zgrčila bokovima, zastenjala, a zatim stavila ruku preko moje i pritisnula je bliže svom tijelu. Okrenula je glavu prema meni i napola otvorila oči, lagano razmaknuvši usne dok je ispuštala kratke gutljaje zraka. Pritisnuo sam bolnu trticu na njezinu nogu i zgrčio je kao da je ševim. Helenine su se oči raširile od iznenađenja, a usne su joj oblikovale tiho ne.

Zgrabila je ruku između nogu i naglo je izvukla iz hlača, a zatim se otkotrljala dovoljno daleko da više nije bilo kontakta između nas. Ukoren od strane Helen zbog toga što sam joj se obrušio, otkotrljao sam se i gurnuo pregrijani penis u hladan noćni zrak. Dao sam joj dovoljno vremena i prostora da ponovno zaspi prije nego što sam se uopće usudio uskočiti. Čak i bez pritiska, vraški sam se brinula da će reći našim roditeljima što sam učinila. Screw nikad nije otvorio oko.

Sljedećeg jutra moja sestra nije započela rat niti je rekla bilo što tati ili meni o tome što sam joj učinio dok je spavala. Nakon nekoliko sati u njezinu društvu, moji su se istrošeni živci smirili i ponovno sam se osjećao ugodno u njezinoj blizini. Dan je prošao, dosta vremena sam proveo hvatajući i puštajući nekoliko velikih pastrva.

Helen i Screw lutali su obližnjim brdima i stijenama, mama i tata išli su u šetnju. Bilo je vruće sredinom poslijepodneva kad su se Helen i pas vratili tamo gdje sam pecao. Veliki žuti laboratorij nije tražio dopuštenje niti je oklijevao skočiti u riječni bazen u kojem sam pecao dok se moja sestra žalila: "Vruće mi je, voljela bih da sam ponijela svoj kupaći kostim."

"Možeš ići gaziti, to bi te trebalo ohladiti, barem noge."

Helen je na trenutak razmislila, a zatim rekla: "Želim se sva smočiti. Nosit ću grudnjak i gaćice, ali ne smiješ buljiti ili se rugati meni."

"Neću, zapravo, ući ću i ja u vodu, u gaćicama ako je Volim mamu u redu." Nije odgovorila, već je počela odvezivati ​​svoje planinarske cipele. Dok se moja sestra skidala do donjeg rublja, ja sam učinila isto.

Iako sam dvaput bio u krevetu sa sestrom, plus ono što sam učinio sinoć, nikada je prije nisam vidio bez odjeće. Njezino tijelo bilo je pogled na meke obline, čvrste mesnate brežuljke sisa i guzice. Sjajila je od vitalnosti. Gledao sam kako je zakoračila u vodu noseći samo kratke gaćice i mekani puni grudnjak, a moja su jaja vibrirala. Okrenula se prema meni i upitala: "Ideš li?"

"Ne još, ali prokleto blizu."

"Ha?"

"Da, dolazim", rekao sam dok sam svlačio majicu.

Pljuskali smo se i igrali u osvježavajućoj vodi, bacali loptu za Screwball, smijali se i zafrkavali, samo uživali u zabavnoj epizodi. Nitko od nas nije bio svjestan što se zeza u donjem rublju. To nije bilo problem čim smo bili u vodi. Nakon otprilike pola sata, Helen je izašla iz rijeke i ušla u naš šator, nekoliko trenutaka kasnije izašla je da objesi svoju nježnu odjeću na granu drveta.

Bila je gola. Prestala sam se micati i zagledala se u sestru.Okrenula se i vidjela kako je gledam, rumenih obraza, a zatim brzo odjurila natrag u šator. Moj je kurac planuo od tjelesnog interesa. Pas je skočio na loptu, podsjetivši me da je još uvijek tu.

Bio je to zadnji cijeli dan u kampu. Krenuli bismo ujutro. Nakon večere mama i tata su s nama podijelili zadnju količinu piva dok su nam pokazivali desetke slika snimljenih na planinarenju. Nešto prije deset te večeri poželjeli su nam laku noć i otišli na počinak. Helen i ja ostali smo gledati u zvijezde.

Ignorirali smo jedni druge dok smo pokušavali dobiti signale na našim pametnim telefonima, ali to je bio uzaludan trud. U tri dana nismo se uspjeli povezati s prijateljima ili na Facebooku. Moja je sestra odustala i zaželjela laku noć, a zatim se povukla s mjesečine u šator. Ja i Screw ostali smo vani, dajući joj vremena da se smjesti u krevet. Bilo je već duboko u kasne sate kad sam se napokon otišao pridružiti Helen.

Screw je zauzeo svoj položaj u sredini svoje vreće za spavanje i izazivao me očima da ga odgurnem. Nisam ni pokušao. Presvukao sam se u spavaćicu i otišao u krevet sa sestrom. Ugasio sam baterijsku lampu prije nego što sam se uvukao u torbu pokraj nje, tako da nisam vidio Helen dok sam ležao iza nje.

Kad sam ležao na leđima u torbi, lagano se pomaknula, savila nogu u koljenu, stavivši stopalo na moju potkoljenicu. Njezini nožni prsti trzali su se uz moj gležanj, što je izazvalo uzbuđenje koje mi je zadrhtalo uz nogu. Helen se okrenula prema meni, prebacila mi ruku preko prsa i priljubila se uz mene. Njezine su grudi bile pritisnute na moje rame, njezine su Dizajn stolne suknje trljale moje.

Moj kurac je eksplodirao u dužini i obujmu. vređanje price Počeo sam paničariti jer ako se ne pomakne, opet ću započeti nešto što joj se možda neće svidjeti. Posegnuo sam preko tijela da je odgurnem, a kad ju je moja ruka dotaknula, osjetila sam golu kožu. Glava mi se trznula unatrag. Zaškiljio sam u mraku prema njoj, a zatim pomaknuo ruku s njezina ramena niz bok. Nije nosila ništa. Helen je bila gola ispod deke.

Srce mi je počelo lupati, lice mi je pocrvenjelo, kurac mi je poskakivao sa svakim ubrzanim otkucajem srca. Baš kad je moja ruka kliznula preko njezine noge, okrenula je lice prema gore, a zatim mi njuškom gurnula vrat. Njezina se ruka pomaknula s mojih prsa, niz moj trbuh, ispod narukvice moje piže, a zatim su joj prsti obuhvatili moju erekciju. Počela je njihati bokovima, trljajući prepone o moje bedro dok je uspjela gurnuti moje hlače za spavanje dolje, s mog struka.

Okrenuo sam se na bok kako bih se suočio sa sestrom, a ona me privukla bliže uz moju erekciju sve dok nije dodirnula spoj njezinih nogu. Kraj je skliznuo između vrućih mokrih nabora njezina spola, a zatim sam osjetio kako glavić ulazi u nju. Helen ju je držala čvršće, a zatim se počela okretati unatrag, nabijajući tijelo na tvrdi mišić između nogu. Tiho je dahnula, pomaknula ruku i stavila je na moj bok. Privukla me još bliže, što je natjeralo moj kurac dublje u nju.

Gurnuo sam se protiv nje natjeravši je da ode na leđa dok me je prikovao moj kurac. Kad sam bio iznad nje, raširila je noge što je dalje mogla u vreći za spavanje, a zatim me rukama zagrlila po leđima i povukla dolje. Ležao sam na njoj od prepona do grudi. Nježno mi je puhnula u uho, a zatim se počela pomicati sa mnom. Manje od minute nakon što smo otišli u krevet s Helen, jebali smo se.

Ono što smo radili nije samo ostvarenje fantazije nego i iznenađenje. Helen se skinula gola i čekala u šatoru dok nisam došao do nje. Znala je da će Screw zavladati mojim krevetom i da ću opet biti prisiljen s njom dijeliti njezinu torbu. Sestra se zagrijala za mene, čekala, a onda me bez riječi pozvala na seks s njom.

Podigao sam ruke, pogledao svoju lijepu malu seku i nasmiješio se uživajući dok sam tonuo dolje i unutra. Moje je tijelo preglasno udarilo njezino, pa je stavila ruku između nas da zaustavi ono što sam radio. Morali smo biti tihi. Tkanine na zidovima šatora nisu bile zvučno izolirane, što smo naučili davno prije.Helen je stavila prst na usne da me ušutka, a zatim se nasmiješila, pogrbila je, a ja sam je ponovno počeo jebati, tiho, tiho.

Bila je topla, meka, nježna i duboka. Oboje smo se više zagrijavali dok je moj penis lako ulazio i izlazio iz nje. Gurnuo sam se u nju što sam više mogao i zadržao se mirno dok sam trzao kitom, natjeravši je da dahne i tiho stenje. Tihi ispad nije bio dovoljno tih jer smo odmah nakon što je Helen progunđala, čuli našu majku kako doziva iz drugog šatora: "Helen, jesi li dobro, što nije u redu?"

Smrznuli smo se, bojali se pomaknuti. Moja je erekcija ostala u njoj. Njezine su noge prekrižene preko mojih. Helen je udahnula i odgovorila: "Taj prokleti pas leži na mojim nogama, pokušavam ga šutnuti natrag do Masona na drugoj vreći za spavanje." Tom jednom izjavom Helen je rekla dvije stvari. Pokrila je buku i natuknula da sam u vlastitoj torbi.

Baš kad je naša mama rekla, "Dobro, laku noć draga", izvukao sam se iz njezine uske mace i eksplodirao. Nataša Maza Volim mamu Ulio sam spermu u sestrinu guzicu, niz njezinu guzicu do torbe. Kad sam prestao s grčevima, podigao sam je i vratio se na bok.

Helen se cerila. Oči su joj svjetlucale u mraku. Šapnula je: "Uneredio si moj krevet."

– Bolje nego u tebi.

Stavila mi je ruku na obraz i privukla mi lice dovoljno blizu da mi je mogla disati u uho. "Da, možda, ali nisam gotov, nadam se da ćeš ga moći ponovno pokrenuti." Isuse, ovo je bila sestra koju nisam poznavao, ali sam sigurno želio učiti o njoj.

Nisam odgovorio usmeno. Posegnuo sam između njezinih nogu, a zatim joj počeo trljati klitoris s dva prsta. Njezin vrući gumb odmah je natekao. Proširila je razmak između bedara i počela grbiti leđa. Osjećao sam kako se sprema Sramežljiva lijepa ruska tinejdžerka vrhunac, ali nisam želio da počne urlati, pa sam pipao u mraku dok nisam pronašao čarapu.

Prislonio sam joj ga na usne, otvorila je usta Otac i ćerka porno prici ja sam ga ugurao.Nekoliko trenutaka kasnije, Helen je zurila u mene razrogačenim, strastvenim očima i čarapom zaglavljenom među zubima kad je poletjela u oblake u izletu ekstaze. Nalet zraka kroz njezine nosnice bio je jedini zvuk koji je ispuštala.

Nismo mogli razgovarati; Nisam je mogao pitati zašto mi se nabacila i dopustila mi da je jebem, ali sigurno se nisam htio buniti. Dok su joj se prsa dizala i spuštala dok se opuštala na donjoj strani orgazma, stavio sam ruku preko čvrstog brežuljka njezine lijeve dojke. Helen je jezikom gurnula čarapu iz usta, a zatim stavila ruku preko moje i pritisnula je na svoje grudi. Stavila je oči na moje, a zatim se nasmiješila.

Ugodio sam joj bradavicu, zbog čega su joj kapci zatreperili. Igrao sam se sestrinim sisama dok je ona kliznula rukom preko mog bocka i počela poticati na još jednu sesiju. Ona i ja smo se igrali, osjećali i postajali sve topliji sve dok moja erekcija nije bila onakva kakvu smo oboje željeli da bude. Gurnuo sam je tako da je bila okrenuta od mene, a zatim je podigla gornju nogu, posegnula između svojih i zgrabila moju erekciju.

Helen ga je pumpala tri ili četiri puta, a zatim trljala glavu o svoju macu. Olabavila je stisak, a zatim ga samo vrhovima prstiju stavila kamo je htjela. Uvukao sam se u sestrin nježni mokri tunel i počeo je ponovno jebati, potpuno tiho, potpuno izgubljen u njezinoj vrućoj baršunastoj mačkici.

Možda osam ili devet minuta nakon što sam je počeo ševiti, Helen je počela mlatarati rukom okolo, tražeći nešto u mraku. Zastao sam i izvukao se, a zatim joj šapnuo u uho: "Što?"

Jedva sam čuo odgovor: "Čarapa, gdje je?" Ležao je kraj moje glave, pa sam ga uzeo i pružio Helen. Ponovno je gurnula čarapu u usta, a zatim izvila leđa, pritisnuvši guzicu o moje prepone. Vratio sam erekciju natrag u nju, a zatim čuo prigušeni uzdah dok je uzimala svaki centimetar koji sam joj mogao dati.

Mišići su mi bili napeti. Kurac mi je bio napuhan spermom; Bio sam spreman eruptirati. Helenino tijelo teklo je u valovima prema meni, njezina maca preplavljena vlažnom toplinom.Kad sam se izvukao iz nje, odgurnula me, pokušavajući me zadržati zarobljenog u svom tijelu. Osjetila je kako se povlačim, ali je stavila ruku na moje bokove i čvrsto me privila uz sebe. Nije htjela da se izvučem, pa sam joj izdahnuo upozorenje blizu uha, "Svršit ću."

Nije rekla ništa, nije mogla s čarapom u ustima, ali ruka na mojoj guzici zgrabila je još jače. Njezina snaga stiska dok me držala dala mi je do znanja da se ne moram izvlačiti. Erekcija mi se stisnula, a zatim sam počeo svršavati u sestru. Mora da se i ona ljuljala na rubu, jer kad sam je čvrsto udario, zastenjala je i počela vibrirati od nogu do glave. Moja sestra je došla u skladu s erekcijom koja je pulsirala u njoj.