Marina teen centar nudi raznovrsnost

Ovdje smo se vozili dugom zavojitom cestom koja je vijugala kroz visoka stabla australskog Masturbiranje i jebeni tinejdžerski snovi. Sunce je bilo visoko iznad planinskih vrhova i udaralo je po bujnom krajoliku, zlatni pokrivač sunčevih zraka grijao je široke planine ispred nas. Što može biti ugodnije od nedjeljne vožnje kroz prirodu u toplom ljetnom danu s vašom prekrasnom ženom koja sjedi pokraj vas, pomislio sam u sebi.

Sarah je posegnula za radijskim prijemnikom, pritisnula tipku za ugađanje i zvuci umirujućeg jazza dopirali su eterom. Moja je koncentracija na trenutak bila poremećena kad sam osjetio toplinu Sarine ruke na svom golom lijevom bedru točno ispod nogavica mojih hlačica. Njezin dodir uzrokuje naježivanje po mojim rukama i moj kurac da se trza unutar granica mojih kratkih hlača. Pokušao sam se koncentrirati na vožnju kad se nagnula prema meni i nježno me poljubila u obraze; njezine su se usne zadržale nekoliko centimetara od mog lica dok mi se približavala, a njezine otvrdnute bradavice zarile su mi se u ruku. Miris njezinog slatkog parfema i njezin topli dah natjerali su moj kurac da se još više ukoči kad je naslonila glavu na moje rame.

Bio je težak zadatak voziti se zavojitom cestom dok mi je bedro masirala Sarahina meka ruka. Iznenada smo došli do ravnog dijela ceste koji se činio najboljim zauvijek, dok je sunce peklo izgledalo je kao voda koja svjetluca iznad horizonta, bazeni vode koji se nikad nisu približavali dok ste vozili prema njima. Gledajući u retrovizor, mogao sam vidjeti kako mali kamion postaje sve veći kako nam se približava. U glavi mi je sinula đavolska ideja, maštarija prema kojoj sam oduvijek želio djelovati.

Dok se kamion približavao, spustio sam nogu s papučice gasa, kamion je pokazao, prešao u desnu traku, a zatim zumirao pokraj mene u naletu vjetra. Ubrzao sam i sjeo otprilike dvije dužine automobila iza kamiona, koji se sada vratio na lijevi trak.Sarah se nije pomaknula iz svog udobnog položaja, glave naslonjene na moje rame zatvorenih očiju i ruke udobno položene na izbočinu koja se stvorila između mojih bedara.

Maknuo sam lijevu ruku s volana i nježno je stavio na njezino dječje glatko bedro točno ispod ruba njezine kratke ljetne haljine. Sarah se vrpoljila na sjedalu i ispustila dug uzdah dok sam ja pomicao ruku uz njeno bedro podižući joj haljinu dok sam išao. Očekivao sam osjetiti glatki svileni materijal njezinih gaćica, ali nije bilo toliko iznenađujuće da sam osjetio samo toplinu njezine kože. Sarah je često izlazila bez donjeg rublja, kaže da se zbog toga osjeća seksi, a pomisao da stranci mogu krišom zaviriti u njezino golo tijelo čini je vrućom i napaljenom kao pakao. Ali najviše od svega voli slobodu da se može jebati u bilo koje vrijeme ili na bilo kojem mjestu kad smo zajedno, sigurno nema nikakvih prigovora od mene.

Rub Sarine haljine sada joj je bio preko bokova, a uredno podrezano V njezinih tamnih stidnih dlačica bilo je vidljivo. Sarah se migoljila u svom sjedalu i polako raširila bedra kako bi mi omogućila lakši pristup njezinom čekanju, moja je ruka kliznula preko njezinog grma u obliku slova V i pronašla nabore njezinih glatkih usana maca koje su samo dan prije bile podvrgnute brazilskoj depilaciji. Njezine mačkice usne su bile mokre od sokova; disanje joj je postalo teže dok sam joj prstima razdvojio stidne usne dopuštajući njezinim sokovima da slobodno teku. Tijelo joj se napelo dok sam kažiprstom trljao preko njezinog stvrdnutog klitorisa u njezinu rupu koja čeka.

Sarah je još više raširila bedra i pustila prigušeni jauk u moje rame dok sam gurao prst unutra i iz njezine sočne pičke. Svakih nekoliko minuta pogledao bih u retrovizor kako bih uhvatio njezin odraz, oči su joj ostale zatvorene, a usta razjapljena dok su joj se prsa dizala sa svakim udahom. Njezina bi se ruka pomaknula s Pogolicaj joj bradavice na mojim hlačama na njezinu dojku, stežući joj bradavice kroz tanki pamučni materijal pa natrag na moj kurac.Izgubljen u svojim seksualnim mislima nisam primijetio da je kamion odjurio od mene, sada je to bila mala točkica u dalekoj daljini.

S prstom još uvijek duboko zakopanim u Sarinu macu, nježno sam pritisnuo papučicu gasa da zatvorim razmak između kamiona i auta, nisam namjeravao dopustiti da ova mašta odleti u oblaku prašine. Sustigao sam kamionet i sjeo za dužinu auta. Marina teen centar nudi raznovrsnost Brzo sam pogledao u retrovizor kako bih se uvjerio da Sarah još ima zatvorene oči prije nego što sam krenuo. Dok mi je srce ubrzano lupalo, a prsti su se kretali istom brzinom u Sarinoj pički, pokazao sam i nastavio preuzimati kamion. Prišao sam kabini i istom brzinom sjeo uz nju. Brzo sam bacio pogled lijevo u kabinu i vidio vozača kamiona s ustima razjapljenim od čuđenja dok je zurio u Sarinu potpuno otkrivenu i mokru pičku. Buka tutnjajućeg kamiona iznenadila je Sarah, oči su joj se širom otvorile kad je sklonila glavu s mojih ramena da pogleda kroz prozor. Brzo je sklopila noge obuzimajući moju ruku u toplini i vlažnosti svojih bedara dok je uspostavljala kontakt očima s vozačem kamiona grubog izgleda koji je zurio u nju.

U tom jednom trenutku kao da je vrijeme stalo, iako je trajalo samo nekoliko sekundi. Sarah se iznenada vratila u život i odgurnula moju ruku dok je sjedala kako bi pokrila svoju golu macu i bedra. Dok sam jurio prema zalasku sunca, zvuk trube kamiondžija mogao se čuti daleko iza nas. Sarah i ja smo se pogledale prije nego što smo obje prasnule u histeričan smijeh. Adrenalin mi je toliko porastao da sam morao skrenuti na pustu zemljanu cestu kako bih se pribrao, nekoliko sekundi kasnije kamion je bljesnuo pokraj nas nestajući preko strmog brda.

Vozio sam niz zemljani put kako bih pronašao mjesto gdje bih se mogao vratiti i nastaviti naše putovanje; Došao sam do čistine okružene visokom travom s uskim otvorom u sredini koji kao da je vodio nikamo.Sarah mi je rekla "Što namjeravaš gledati" kad sam zaustavio auto i izašao zatvorivši vrata za sobom. Sarah je čitala moje misli dok sam stajao na uskom procjepu između visoke trave i trljao svoju bijesnu tvrdu glavu, u tren oka izašla je iz auta i krenula za mnom našim novopronađenim putem.

Došli smo do čistine s pogledom na polje zelenih pašnjaka, bilo je kao da smo zakoračili u scenu iz zvuka glazbe, pred nama je bilo polje bujne zelene trave dokle god je pogled sezao. Lijeno sam se spustio ležeći na leđa gledajući u nebo bez oblaka, a vid mi je iznenada bio blokiran još ljepšim pogledom. Sarah je sada stajala na mojoj glavi s haljinom koja je Vrhunska tinejdžerska moda vijorila na hladnom povjetarcu. Nasmiješio sam joj se kad je posegnula između bedara i nježno trljala macu. Moja vlastita ruka je putovala do moje čekajuće izbočine dajući ju stisnuti osjećajući kako precum curi van vlažeći prednji dio mojih hlačica. Sa strahopoštovanjem sam gledao kako jedan pa dva prsta lako skliznu u njezinu pičku.

Ne mogavši ​​više izdržati zadirkivanje, podignuo sam ruku, zgrabio je za koljena i povukao je na svoje lice. Sarah je duboko zastenjala dok sam zarivao jezik u njezinu sklisku macu vlažeći mi lice njezinim nektarom slatkog Kraljevske igračke. Sarah je počela glasno plakati dok sam lapao njezinu pičku i sisao joj izbočeni tvrdi klitoris. Snažno je gurnula svoju pičku na moje lice i ispustila dugi vrisak dok joj je tijelo padalo u grčeve s prvim orgazmom.

Jednim brzim pokretom Sarah je navukla haljinu preko glave i odbacila je u stranu, kleknula je pokraj mene, njezina gola preplanula koža sjajila je poput zlata na sunčevoj svjetlosti. Stajao sam pred svojom božicom Na najlonu od ubrzo sam također bio gol sa svojim krutim penisom koji se njihao na vjetru nekoliko centimetara od njezina lica. Iznenada sam kleknuo dok je njezina topla ruka obuhvatila moj kurac, a njezin meki dodir izazvao je drhtaj uz moju kralježnicu. Bacio sam pogled u njezine oči očekujući njezin sljedeći potez.Jezikom je zadirkujuće polizala kraj mog penisa zapljuskujući pređum koji je curio iz rupe. Zastala je na sekundu ili dvije prije nego što je usisala polovicu dužine u usta poput snažnog vakuuma. Ona je radila moj penis dalje u usta dok je zurila u mene sa svojim dugotrajnim očima.

Zatvorenih očiju i ruku položenih na bokove, uživao sam u njezinim ustima, njezinoj ruci koja je masirala moja ljuljajuća jaja i toplini podnevnog sunca koje je udaralo po mom golom tijelu. Osjećaj njezinih usta kako klize s mog kite izvukao me iz traga, s ljubavlju je poljubila glavić Nevjeste najpopularnije ruske nevjeste kite, a zatim se spustila na travu širom otvorenih nogu. Njezini seksualni sokovi učinili su da joj maca blista poput egzotičnog dragulja dok je topla sunčeva svjetlost obavijala njezino zaobljeno tijelo, prizor preda mnom vratio mi je sjećanja na ulje na platnu koje sam jednom vidio u galeriji, puno života punog boja.

Kleknuo sam pred nju i sagnuo se između njezinih raširenih bedara, a njezini su prsti klizili između njezinih svjetlucavih mačkicastih usana otvarajući njezinu ljubavnu rupicu pozivljivo. Zaronio sam poput gladnog vuka koji proždire svoj bespomoćni plijen; lice mi je iznenada bilo mokro od njezinih sokova, a miris njezina seksa ponovno mi je ispunio nosnice dok sam jezikom ubadao njezin otvor. Njezino se tijelo pomicalo u ritmu moga jezika dok sam lizao i sisao svaki komadić mesa između njezinih otvorenih bedara, duboki jecaj pobjegao bi iz njezinih usta, a tijelo joj se ukočilo svaki put kad bih jezikom prešao preko njezina krvlju natopljenog klitorisa. Dolina je odjednom bila ispunjena kricima njenog orgazma kada je uhvatila moju glavu i gurnula moje lice u svoju drhtavu macu.

Prije nego što je njezin orgazam popustio, uronio sam svoj pulsirajući član u dubinu njezine pičke, zbog čega je po drugi put svršila. Mogao sam osjetiti mišiće njezine pičke kako lupaju oko moje osovine dok sam je držao duboko u njoj. Ležali smo tamo na otvorenom polju neko vrijeme s njezinim rukama omotanim oko mog vrata i njezinim vitkim nogama omotanim oko mog struka.Sarah je olabavila noge oko mog struka dok sam se počeo ljuljati naprijed-nazad radeći svoj penis unutra i iz njezine mace u dugim, sporim potezima. Sanja Stanković Volim mamu Držao sam se za ruke i ubrzao svoje udarce; Izvukao sam ga i protrljao glavićem preko njezinog klitorisa prije nego što sam ga gurnuo natrag u pljuskanje svojih jaja o njezine guzice.

Osjetivši kako mi se jaja počinju stezati, znao sam da ću još izdržati, podigao sam joj koljena do ramena i zadnji put zabio svoj kurac u nju. Opet je dolina odjekivala njezinim krikovima sada pomiješanim s mojim gunđanjem dok sam sa snagom ispunjavao njezinu macu svojom spermom. Njezini mišići pičke uhvatili su moj kurac poput škripca mužući svaku uncu moje sperme. Ležimo na travi, naša znojna tijela u zamršenoj hrpi, dišući teško i brzo. Naša seksualna energija potrošena na trenutak.

Još jednom smo se zatekli kako idemo zavojitom cestom u suprotnom smjeru prema kući, s radijem Marina teen centar nudi raznovrsnost svira jazz glazba i vjetar žustro puše kroz prozor. Golemi kamion koji je prolazio pokraj nas desnom trakom iznenada je prekinuo našu mirnu vožnju; Sarah i ja pogledale smo se u oči i prasnule u smijeh. Mislio sam da će vožnja kući biti zanimljiva.