Novi nevjerovatni hardcore u čarapama

Mogla sam čuti njegov auto kako dolazi mojim šljunčanim prilazom, zaustavljajući se samo nekoliko koraka od moje garaže s dva automobila, kao i obično, provirila sam kroz prozor spavaće sobe na drugom katu i gledala kako prilazi kuhinjskim vratima i ulazi unutra. Nije da Jordan treba poziv da uđe u moj dom, ovo je bila naša rutina petkom navečer mjesecima i ne vidim da će se to uskoro promijeniti. Čujem ga kako se penje uza stube i zbog toga upadam u blagu paniku dok se pentram kroz svoju sobu skupljajući nered koji sam napravila dok sam rano večeras isprobavala svaku odjeću koju sam imala. Iako je ovo samo naša normalna prijateljska večera, ne znači da ne bih trebala izgledati savršeno, zar ne?

"Emera, jesi li ovdje?" Jordan je bio s druge strane vrata moje spavaće sobe, s jednom rukom na rubu vrata i glavom koja je polako virila unutra.

"Naravno da jesam, ne možeš se ponašati kao da nisi čuo svu buku koju sam proizvodio." rekla sam u šali kad je ušao u moju spavaću sobu. Jordan je bio fin čovjek, bio je viši od prosjeka, građen, ali ne mršav, glatkog lica sa savršenim brkovima i kozjom bradicom, toplim primamljivim očima i osmijehom koji je mogao osvijetliti sobu. Jednostavno, bio je najbolji slatkiš za oči u gradu, sve su dame umirale od želje da budu s njim, ali on je radije ostao samac, vjerovao je da će mu veza samo zakomplicirati život i volio je živjeti lako kao moguće.

"Pa, prilično sam siguran da si napravio popriličan nered pregledavajući svu svoju odjeću." Rekao je dok je promatrao nekoliko nasumičnih stvari koje su mi promakle na podu pokraj komode. "Ali, ta vam odjeća izgleda fantastično." Ispružio je ruku prema meni, čekajući da je primim. – Hajde draga, umirem od gladi.

Uzela sam ga za ruku i on me izveo iz moje spavaće sobe. niz stepenice, kroz hodnik, u kuhinju i na stražnja vrata. Otvorio mi je vrata svog automobila, ja sam ušao, zahvalio mu pogledom, zatvorio je vrata, popeo se na vozačevo sjedalo i začas smo otišli u grad u njegovom crnom sportskom coupeu.

Nekoliko sati kasnije teturali smo u moju kuhinju smijući se i ponašajući se kao da smo vjetar, ali bili smo trijezni, kunem se. Počeo sam uzimati čaše i alkohol za našu uobičajenu noćnu čašicu, obično popijemo nekoliko pića, pogledamo film ili igramo karte i onda se onesvijestimo u dnevnoj sobi kao par tinejdžera. Ali to nije bio plan večeras. Dok sam posezao za čašama na gornjoj polici ormarića, Jordan je stajala iza mene, blizu mene. Omotao je svoju lijevu ruku oko mog struka i povukao me natrag sve dok moje tijelo nije bilo uz njegovo, zatim je posegnuo gore i zgrabio moju desnu ruku prije nego što sam uspjela dohvatiti naočale, povukavši moju ruku prema dolje i omotavši je Zrele žene male grudi mog struka preko njegove lijeve ruke.

"Mislim da je vrijeme da probamo nešto novo, ako nemaš ništa protiv Emmy." Šaputao mi je u uho, njegov blagi latinoamerički naglasak bio je dovoljan da mi koljena klecaju.

Okrenula sam se Crnci seks isječci me još držao rukama, prešla sam rukama po njegovim rukama, preko njegovih ramena i zatim ih spustila iza njegova vrata. Podigla sam pogled prema njemu, lagano se izgubivši u njegovim čokoladnim očima, podigla sam se na vrhove prstiju i nježno mu poljubila donju usnu. Oboje smo tiho uzdahnuli, nagnuli se jedno na drugo i još dublje priljubili usne.

Lagano se sagnuo, uhvatio me za stražnji dio bedara i podigao me na pult iza mene. Ne raskinuvši naše spojene usne, smjestio se između mojih bedara s rukama na bokovima. Polako sam pomaknula ruke, dolje do njegovih Utroje pa preko njegovih prsa i preko trbuha dok nisam stigla do ruba njegove košulje. Dok sam stavljala ruke ispod njegove majice milujući mu golu kožu sa strane, mislila sam u sebi, ovo će se stvarno dogoditi. O ovom sam trenutku sanjala još od srednje škole, a sada je najseksi tip u gradu u mojoj kuhinji sa svojom usne na mojima. Novi nevjerovatni hardcore u čarapama Kao da sam dobio na lutriji.

Prekinula sam poljubac na dvije sekunde koje su mi trebale da mu povučem majicu i bacim je u stranu.Stvarno sam željela ovo, htjela sam da zna da stvarno želim ovo s njim. Posegnula sam do baze njegova vrata i privukla ga bliže, poljubila sam mu usne, zatim prešla na njegov obraz, probila se do njegove čeljusti i zatim nastavila na njegov vrat i ramena. Trljao je svoje lice o moju glavu dok sam ja ljubila, grickala i sisala njegov vrat i ključnu kost. Nakon nekoliko minuta odmaknuo se od, o ne, zar ne uživa u tome. Gledala sam ga zbunjeno, vidim vatru u njegovim očima, vidim glad u njima. zašto je onda stao. Pogledao me duboko u oči, zatim se nasmiješio i prije nego što sam shvatila, podigao me i prebacio preko ramena, a zatim krenuo prema stepenicama.

Odnio me u moju sobu, kad je došao do mog kreveta, okrenuo se i pao unatrag tako savršeno da je završio potpuno na krevetu, na leđima dok sam ja opkoračila njega. U roku od nekoliko sekundi već mi je skinuo bluzu i grudnjak, zagledao se na trenutak u moje gole grudi. Držao je obje dojke objema rukama i pogledao me u oči dok se naginjao naprijed i počeo lizati i sisati jednu po jednu bradavicu. Nikada nije prekidao kontakt očima sa mnom dok mi je ustima milovao bradavice, nije bio grub u pokretima, niti je bio mekan, pokreti su mu bili jednostavno savršeni, a ja sam svakim trenutkom dolazila u nebesa.

Potpuno sam mu se prepustila i prepustila mu da potpuno kontrolira situaciju. Osjećala sam njegovu ruku kako mi klizi niz leđa, do struka. Posegnuo je za patentnim zatvaračem na mojoj suknji i spustio ga, a zatim me prevrnuo na krevet pokraj sebe. Usne su mu bile po cijelom mom vratu, ključnoj kosti i prsima dok me svlačio.

Ljubio je niz moja prsa, preko mog trbuha, poigravao se s mojim trbušnim prstenom svojim mekim usnama i nastavio ići dalje dolje dok mi je pomagao da skinem suknju i gaćice. Ljubio mi je unutarnju stranu bedara i razigrano grickao moju meku kožu dok mi je rastavljao noge i postavljao ih između njih.Kliznuo je lijevom rukom ispod moje desne noge i omotao me oko bedra te ustima krenuo ravno prema mom najosjetljivijem ženskom dijelu. Iznenadila sam samu sebe koliko sam glasno dahtala i stenjala, čak je i on ispuštao tihe seksi Gole žene pod tušem dok me je lizao i sisao. Osjetila sam kako njegovi prsti istražuju, lagano me škakljaju po bedru na putu do medene točke, ulazeći u mene s velikom pažnjom i zanimanjem. Njegovi prsti i usta masirali su me iznutra prema van, savršenim ritmom, bila sam tako blizu da je pustim, a onda je prestao.

"O ne, ne još dušo." Rekao je sa smiješkom dok se navlačio na mene.

Osjećala sam njegove gole mišićave noge među svojima, bila sam toliko obuzeta užitkom koji mi je pružao da ga nisam ni vidjela kako se izmigolji iz hlača i bokserica. Sada se već nadvio iznad mene, s mojim nogama skupljenim na bokovima, gledao me u oči dok je spuštao glavu kako bi uhvatio svoje usne na moje, dok je istovremeno ulazio u mene. Dahtala sam i glasno stenjala u njegova usta dok se on potpuno gurao u mene. Mogla sam osjetiti cijelog njega, duboko u sebi, kako me rasteže dok se glatko kretao u svom ritmu. Kretao se brže dok je pomicao usne prema mom vratu i ramenima. Željela sam vrištati od zadovoljstva sa svakom pumpom koju je napravio, kako me mogao tako lako dovesti do ove točke. Znao je da me drži na rubu kad su nam se pogledi susreli, a onda je odlučio ići brže i vrtjeti bokovima. O dragi Bože, pomislio sam u sebi, znam da ne mogu još dugo suzdržavati.

"Pusti to Emmy." Šapnu mi ga u uho prije nego što ga grickam.

Pokreti su mu bili tako precizni, još nekoliko pumpi i eksplodirat ću. Samo je malo usporio i pomaknuo usta s mog Počni slajd sočno na grudi. Počeo je lizati i dražiti moje bradavice svojim ustima, a zatim je ubrzao dok se bokovima zabijao u mene. Bila je to čista ekstaza, nisam više mogla izdržati.

"Fuucccckkk!" Stenjala sam i vrištala u isto vrijeme.

Orgazam je bio tako intenzivan da sam se tresla i ispuštala preklinjući zvuk, ali on nije usporavao. Držao je svoj ritam i tempo dok mi je i dalje dražio bradavice, svako toliko bi postao grublji pa se opustio, ali nije prestao.