Slike vrućih tinejdžerskih drolja

James i Sarah naši su bliski prijatelji i kad smo razgovarali o planovima za odmor, prihvatili su priliku da s nama iznajme vilu na Majorci. Putovanje je do sada bilo fantastično, imali smo vlastiti privatni bazen i većinu večeri provodili sjedeći vani uživajući u toplini i pijući vino.

Te večeri Sarah i ja smo gledali svjetla koja su se palila u selu nizbrdo kad je mir bio prekinut metežom na terasi. Dječaci su se pojavili noseći pladanj s velikim vrčem sangrije i 4 čaše. Obično su pretjerali i vrč je bio pun gotovo do vrha i prekriven nasumičnim izborom voća. "Dame," započeo je James, "možemo li ponuditi." Ali nikada nismo saznali što je nudio jer je Mark stao na nemarno odbačenu lilo. Unatoč hrabrom pokušaju da održi ravnotežu, pladanj je odletio rasuvši sangriju i voće po terasi, Seksi odjeća za školske djevojke bio je to plastični vrč.

Dečki su nemoćni od smijeha sišli s terase. "Pretpostavljam da je bolje da to raščistimo prije nego što sve ode u bazen", rekao je James. Počeli smo skupljati voće i brisati sangriju, prekrivajući ruke ljepljivim sokom. Kad smo završili, pogledali smo se, Sarah i ja bili smo poprskani slapom vina i izgledali smo još gore od nošenja.

"Znam Goli ženski plijen, rekla je Sarah. Otrčala je do drugog kraja bazena, skidajući odjeću i nestajući u tami. Nekoliko sekundi kasnije pojavila se na vrhu slajda, potpuno gola. "Ništa poput mršavog uranjanja!" nasmijala se prije nego što se bacila u hladnu vodu.

Pljusnula je u bazen i prišla dašćući od šoka hladne vode, prišao sam bliže rubu bazena, ali prije nego što sam stigao pitati je li dovoljno hladno za nju, osjetio sam ruku u križima i poprskao u pokraj nje. Ispljusnula sam se na površinu, pretvarajući se da sam ogorčena.

"Mogao bi sada skinuti i tu odjeću." rekao je Mark.Nasmiješila sam mu se prije nego što sam izašla iz bazena, nije se lako skinuti pod vodom. Provokativno osvijetljena svjetlima bazena skinula sam pripijeni gornji dio, a zatim spustila kratke hlače i tange niz noge. Vidjela sam kako su Markove oči zasjale i isplazila mu jezik prije nego što sam skočila natrag u vodu.

"Hajde onda!" zove Sarah. Dečki su se bez gubljenja vremena skidali i skakali s nama u bazen. U bazenu je bila nogometna lopta i počeli smo je bacati uokolo, a dečki su se trudili bacati je visoko tako da bismo Sarah i ja morali posegnuti iz vode kako bismo im vidjeli sise, macajući svaki put kad bi ugledali bradavica.

"Pa zar ću se samo ja spustiti niz tobogan?" upita Sarah. Izašli smo iz bazena i krenuli prema toboganu, kratko pozirajući na vrhu prije nego što smo kliznuli u bazen. Kad sam izašao iz bazena spreman za još jedan korak, Sarah me zgrabila za ruku. "Čekaj malo", šapnula je, a zatim "Sada!" Osvrnuo sam se, Mark i James bili su u mračnom dijelu na drugom kraju bazena. Slike vrućih tinejdžerskih drolja Pokupili smo hrpu odbačene odjeće i potrčali prema vili, ostavljajući dječake vani bez ijedne točke odjeće. Na kraju su primijetili što radimo, ali bilo je prekasno, zatvorili smo i zaključali vrata za sobom i srušili se u hrpu, smijući se.

Mogli smo čuti njihove glasove vani, raspravljajući hoće li igdje biti otvoreni prozori, ali mi smo ranije zatvorili sve kapke i nije bilo ulaza. Nacerili smo se jedno drugome, odjednom shvativši da je postalo malo prohladno, otišao uzeti nekoliko ogrtača dok je Sarah točila vino.

Sjedili smo za šankom u kuhinji i smijali se pokušajima dječaka da uđu u kuću.

"Koliko dugo ćemo Priča o djevojci pušenje tinejdžera dati?" upita Sarah.

"Ne znam, da vidimo što će sljedeće pokušati." Odgovorio sam.Tijekom sljedećih nekoliko minuta bili smo počašćeni dječacima koji su nam se smijali prijeteći preko videoportafona, a zatim smo uznemireno slušali njihove pokušaje da nagomilaju namještaj za terasu dovoljno visoko da se popnu na balkon.

"Možda ćemo ih uskoro morati pustiti unutra prije nego što se ozlijede." rekla sam.

"OK", rekla je Sarah, "otključat ću vrata, ali neću ništa reći, da vidimo koliko će im trebati da to riješe."

Sarah se vratila Swinger kuhinju i sjela nasuprot mene. Kad se podignula na barski stolac, njezin se ogrtač razmaknuo, dajući mi tračak osunčanih grudi. Nisam si mogao pomoći, gurnuo sam ruku u otvoreni ogrtač i milovao je, osjećajući kako joj se bradavica počinje stvrdnjavati pod mojim dodirom. Pogledala me, iznenađena. Nikada se ovako nešto nije dogodilo. Zatim se nasmiješila i polako skroz skliznula ogrtač s ramena, potpuno izloživši svoju dojku mom pogledu. Uzdahnuo sam i sagnuo glavu kako bih nježno polizao njezinu bradavicu.

"Znaš što", rekao sam, "ovaj bar za doručak stvarno mi smeta."

Nije joj trebalo daljnje ohrabrenje, skliznula je s barskog stolca i prišla mi. Nježno sam njuškao njezinu otkrivenu dojku dok sam osjećao kako mi odvezuje ogrtač. “Idemo gore”, prošaptala sam.

Potrčali smo uza stube, odbacujući svoje ogrtače dok smo išli i pali na golemi krevet u glavnoj spavaćoj sobi. Poljubio sam Sarah, osjećajući njezine veličanstvene sise kako se trljaju o moje, klizeći rukom niz njezina leđa da obuhvatim njezinu prekrasnu guzicu, čujući njezino stenjanje. Sagnuo sam glavu kako bih polizao njezinu dojku uvlačeći njezinu bradavicu u svoja vruća usta i vrteći jezikom po njoj prije nego što sam skrenuo pozornost na njezinu drugu dojku. Ležala je, zatvorenih očiju i stenjala dok sam se ljubio niz njezin ravan trbuh, zastajući samo da zavrtim jezikom u njezinom pupku prije nego što nastavim svoje sporo krivudavo putovanje. Ruke su mi bile na njezinim bedrima, palčevima ocrtavajući krugove na glatkoj koži. Mogao sam nanjušiti njezino uzbuđenje i zastenjala je kad je moj jezik konačno došao do njezinih glatko depiliranih usana.Polako sam polizao njen vrući klitoris i bio nagrađen još jednim stenjanjem.

“Jebi me, to je prekrasno”, rekao je Markov glas. Činilo se da su dječaci konačno shvatili da su vrata otključana. "Ne, nemoj stati," šapnuo je, "To izgleda jebeno nevjerojatno."

Mislim da Sarah nije ni shvatila da su bili tamo, bila je izgubljena u vlastitom uzbuđenju, a ja sam nastavio lizati i sisati njezin klitoris, osjećajući kako sokovi počinju teći. Osjetila sam ruke kako mi klize uz bedra, činilo se da je Marku dosadilo gledati i htio se pridružiti. Zastenjala sam od zadovoljstva i raširila noge što sam više mogla dok sam osjećala njegov vreli jezik na svojoj guzici i klizio do moje pička, prvo jedan pa dva prsta kliznu u mene.

“O Bože, jebi me,” zastenjala sam. Bila sam mokra i njegov je kurac kliznuo ravno unutra, ispunjavajući me. Oklijevao je na sekundu, a zatim se počeo kretati, klizeći unutra i van, gradeći opojni ritam. Stenjao sam, izgubljen u vlastitom zadovoljstvu, gotovo zaboravljajući pičku slatkog okusa ispred sebe. Kad sam otvorio oči i pogledao gore, mogao sam vidjeti da je Sarah postala svjesna prisutnosti dječaka po velikom kitu koji je sada klizio unutra i izlazio iz njezinih usta. Podigao sam pogled, želeći pohvaliti Jamesa za njegovu prekrasnu kitu, kad sam shvatio da je to zapravo Mark koji se pumpa u nju. Još jedan val seksualnog užitka preplavio me kad sam shvatila da vrući kurac koji se zabija u moju pičku pripada Jamesu. Sarah je sada bila blizu, bokovi su joj se počeli grčiti, stenjući oko Markova kita.

Odjednom se Goli srednjoškolci i izvila leđa, preplavivši moja usta sokovima od pičke. U isto vrijeme James je gurnuo prst u moje dupe. Kombinacija osjeta bila je prevelika i došla sam uz vrisak, stežući Jamesov kurac kao i ja. James je skliznuo iz mene i gurnuo me na leđa pored Sare uhvativši njegov kurac u ruku. Neša Manijak Swinger Dečki su se sada jedva držali i čim sam legao, Mark je izvukao svoj kurac iz njezinih usta i oni su se spojili, prskajući naše sise vrućom spermom dok smo ležali jedno pored drugog.Pružio sam ruku i nježno masirao Sarine sise, utrljavajući u njih kremastu spermu. Gurnula me natrag, mislio sam da će mi uzvratiti uslugu, ali ona je kliznula cijelim tijelom na mene, ljubeći me duboko i snažno dok su naša tijela prekrivena spermom klizila jedno preko drugog.

Podigla je glavu od moje i pogledala me u oči. "Hoćemo li se otuširati?"