Najveći penis na zemlji

Prvi dan našeg vikenda!

Probudilo nas je zujanje budilice u 5 ujutro. Tako rano ustajanje obično se čuvalo za radne dane, ali danas je bio početak našeg vikenda i htjeli smo rano početi. Stavila sam kavu i otišla u kupaonicu da se na brzinu isperem. Na pultu u kupaonici nalazila se poruka na vrhu kamere.

"Uživajte u ljubavi tuširanja!" Reklo je, nakon čega su uslijedili otisci usana ostavljenih crvenim ružem.

Zanima me što poruka znači i zašto je kamera tamo, okrenula sam je i otišla na zaslon za pregled. Jedini spremljeni video bio je pogled na tuš. Pritisnuvši play, iznenađeno sam je gledao kako ulazi u kadar. Bila je odjevena u oskudnu malu crnu spavaćicu podstavljenu čipkom. Nisko izrezani vrat spuštao se do sredine njezinih grudi otkrivajući njezin nevjerojatan dekolte. Noćnica je bila svilenkasta i poluprozirna dopuštajući mi pogled na tamne areole koje okružuju njezine bradavice.

"Mislim na tebe", rekla je dok je gledala ravno u ekran.

Zatim se okrenula i sagnula da uključi tuš. Njezina spavaćica se podigla, pokazujući njezinu seksi guzicu bez gaćica i svježe obrijane usne.

Moj kurac se počeo dizati dok sam gledao, zamišljajući sebe kako je hvatam za bokove i zabijam kurac duboko u njezinu usku macu koja čeka.

Isprobala je vodu rukom, povukla zastor na zidu i ušla pod tuš. Polako sam počeo trljati kurac dok sam promatrao njezino golo tijelo pod mlazom vruće vode koja se parala.

Pogledavši drugi put u kameru rekla je: "Nemoj još igrati, samo gledaj!"

Bio sam uhvaćen nespremnog njezinim komentarom i brzo sam pustio kitu, samo da bih shvatio da nisam stvarno uhvaćen kako masturbiram, to je bio samo video. Trljajući jaja jednom rukom, drugu sam stavio natrag na tvrdi dio i nastavio kliziti gore-dolje po svojoj ukočenoj erekciji, očiju zalijepljenih za ekran.

Uzela je komad sapuna i sada se umivala. Počevši od vrata, zavodljivo ga je trljala po svojoj mekoj, blistavoj koži.Pjena od sapunice prekrivala joj je vrat, ramena i grudi dok je zurila u kameru. Spuštajući se prema dolje, podizala je grudi jednu po jednu kako bi nasapunala donji dio prsa i trbuh. Zatim sam se okrenuo i gledao kako joj ruke lebde prema donjem dijelu leđa. Promatrao sam dok je trljala komad sapuna po guzici, zatim se sagnula, raširila obraze i polako sapunom prešla preko svoje vesele male rupice. Morao sam pustiti svoj penis da ne pucam u svoj teret dok sam zurio u vrh njezina prsta koji je kružio, a zatim nestao u njezinoj guzici. Tijelo joj je zadrhtalo nakon penetracije. Zvuk tuša bio je sve što sam mogao čuti, ali zamislio sam njezino stenjanje dok je vrtjela vrhom unutar i oko dva ulaza u sebe, postavljajući se u središnji okvir samo s ciljem mog užitka gledanja.

Uspravivši se i okrenuvši se, rekla je: "Nema varanja, prestani se igrati s tim kurcem!"

Nakon toga se vratila sapunanju tijela. Puni prednji pogled koji sam sada imao pokazao je kako trlja komad sapuna po svojoj mačkici. Najveći penis na zemlji Noga joj se podigla kad je stavila nogu na rub tuša pokazujući prekrasne, natečene usne koje okružuju njezinu vaginu. Bile su meke i glatke, prošarane pjenom od sapunice poput oblaka koji paraju plavo nebo. Voda iz glave tuša nije ju udarala izravno, ali sa svakom kapljicom vode koja je kapala niz njezino vruće, blistavo tijelo, više je sapunske pjene isprano, dodatno otkrivajući njezinu mokru macu u pari. Raširila je usne s dva prsta, pokazujući mliječnu, sluz prekrivenu ružičastom bojom skrivenu unutra, i zabila druga dva duboko unutra. Kapljice precuma izronile su iz vrha mog natečenog penisa kad sam ga instinktivno obuhvatila rukom i počela ga milovati.

Mogao sam vidjeti mišiće na njezinoj podlaktici kako se savijaju dok je migala prstima naprijed-natrag. Dlan joj je skrivao klitoris, ali mogao sam vidjeti kako joj prsti klize unutra i iz nježne ružičaste vagine.Svakim povlačenjem oslobađalo se još više mliječnobijelog sekreta dok sam gledao kako curi preko njezina anisa koji je nestrpljivo čekao. Zatvorila je oči, naslonila glavu unatrag u mlaz vode, a ja Kim Kardashian gola i gola promatrao kako se intenzitet njezinog užitka povećava. Ipak, jedino što sam čula bio je šum vode, ali očekivala sam da ću uskoro moći slušati neodoljiv orgazam!

Ispustivši komad sapuna, čučnula je naprijed. Ruke su joj nastavile raditi sve jače kako bi svom tijelu i umu pružile užitak intenzivnog orgazma koji će je sigurno svakog trenutka stići. Moj kurac prekriven venama pulsirao je u ritmu njezinih prstiju, spreman ispustiti hrpu vruće, ljepljive sperme iz dubine.

Otvorivši oči i zagledavši se u kameru, ponovno je ponovila: "REKLA SAM još ne!"

Opet sam pustio kitu, ali je nastavio sam pulsirati. Još jedan dodir ispraznio bi sadržaj koji čeka u mojim testisima. Kapi precuma nastavile su curiti, sada se vukući iz malog otvora na vrhu, niz Hardcore besplatna jebena priča ispod. Iako sam se prestao dirati, nisam znao hoće li moj penis osloboditi svoj teret ili ne.

Nastavio sam se trzati kad sam primijetio da je posegnula za glavom Besplatne galerije golih djevojaka. Skinuvši ga sa zida, namjestila je glavu, mijenjajući je iz mlaza vode u pulsirajući tok postavke masaže. Sjela je na rub tuša, stavila obje noge na drugu stranu i raširila koljena.

"Nadam se da još nisi svršio", rekla je, pogleda uprtog u kameru. "I ja te želim gledati kako se tuširaš!"

S jednom rukom na glavi tuša, a drugom se širom otvorila, pričvrstila je pulsirajući mlaz na svoju macu. Drhtao sam od iščekivanja dok ga je usmjeravala na svoj klitoris. Nekoliko trenutaka kasnije, tijelo joj se počelo tresti. Mišići koji okružuju njezinu macu počeli su se trzati kad ju je obuzeo orgazam.Naslonivši glavu na zid, nogama je uhvatila glavu tuša i ispustila nadmoćan vrisak, prigušivši šum vode.

Opet je moja ruka otišla na moj penis dok je zatvarala od užitka. Sada sam ga snažno i brzo milovao, želeći svršiti s njom sve dok me nije pogledala ravno u mene i rekla: "Ti si na redu!"

Polako je posegnula i isključila tuš. Noge su joj se tresle dok je pokušavala ustati, zatim je ponovno sjela, zatvorila oči i ispustila dug uzdrmani uzdah zadovoljstva. Njezin drugi pokušaj da ustane bio je uspješan i izašla je iz tuša, navukavši zavjesu poput posljednjeg čina brodvejske predstave.

Razmišljajući o tome što je rekla, promijenio sam kameru s postavke pregleda na postavku videa i okrenuo je prema tušu. Gurnuvši play, povukao sam zavjesu i pustio vodu za "2. čin".

Voda je već bila vruća kad sam ušao. Para se počela dizati iz tuša kad sam svoje golo tijelo spustio pod mlaz vode. Vrat mi je bio točno ispod još uvijek pulsirajuće glave tuša, dopuštajući vodi da udara o moje napete mišiće. Posegnuo sam unatrag i zgrabio komad sapuna s ruba. Polako sam počela trljati sapun po rukama, podižući svaku kako bih nasapunala pazuhe i bočne dijelove torza. Zatim sam prešao na prsa i počeo masirati svoje kljukove sapunastim rukama. Moje bradavice zahtijevale su malo više pažnje dok sam svaku čvrsto stiskao između palca i kažiprsta. Kurac mi je još uvijek uglavnom bio tvrd od moje nedavne ejakulacije, a vrela mi je voda sada tekla preko ramena, slijevala mi se niz prsa i prelijevala mi se preko kite prije nego što je poput vodopada pala na pod tuša.

Nakon što su moje bradavice dobile dobar dio pažnje, uzela sam Ida ljungqvist goli playboy sapuna i prešla njime niz prsa do podrezanih stidnih dlačica.Obje su ruke sad trljale obje strane mog paketa, povremeno uzimajući moj kurac jednom rukom, a jaja drugom rukom i povlačeći kožu kako bi otkrila ljubičastu nabreklu glavu. jebanje na wc-šolji Swinger Brzo se ukočio dok je moja ruka čvrsto stisnula oko osovine. Nastavio sam masirati sapunastu pjenu u svoj osjetljivi penis i jaja, pazeći da ne idem prebrzo, jer je njezina gluma bila dugotrajna i bilo bi pošteno uzvratiti uslugu. Nevoljko sam oslobodio ruke od njihova trofeja i pogledao u kameru.

"Jesi li ovo htio vidjeti?" upitao sam budućeg gledatelja videa. "Ili ovo?"

Okrenuvši se licem od kamere, počeo sam milovati guzicu rukama obloženim sapunom, spuštajući komad sapuna od donjeg dijela leđa, niz pukotinu dupeta, između blago otvorenih nogu, do podnožja jaja. Zatim sam stavio sapun i počeo masirati guzicu praveći sapun u pjenu. Sa svakim udarcem po guzici, prstima sam ulazio sve dublje u obraze dok konačno nisam izložio svoju nabrijanu rupicu kameri. Polako, s jednom rukom ispred, trljao sam meko, nježno područje između anisa i jaja. Drugim sam, pred očima kamere, vrhom prsta kružio po džepu obloženom sapunom, s vremena na vrijeme pritišćući izravno na otvor dopuštajući i najmanji prodor. Radeći drugu ruku natrag na moj penis, nastavio sam dražiti svoju guzicu dok sam snažno stisnuo svoj bijesni i počeo kliziti rukom od baze do vrha iznova i iznova.

Osjetivši kako iz moje ispupčene glavice izbija još precuma, okrenuo sam se da joj pokažem koliko sam nevjerojatno uzbuđen. Prstom sam prešao preko vrha, a zatim se povukao, otkrivajući trag prozirne sluzi dugačak oko četiri inča. Napokon mi je ispao iz prsta i pao na kat ispod tuš kabine.

"Nadam se da uživaš u ovome", rekla sam dok sam zurila u kameru. Zatim sam snažno uhvatio svoj kurac Teen teen pantyhose počeo sam masturbirati. Ruka mi se bijesno Erica brands nude dok sam razmišljao o videu koji je ranije snimila.Osjetio sam kako mi jaja udaraju o moja bedra dok sam manevrirao rukom po cijeloj dužini penisa, pazeći da još ne dođem do točke ejakulacije.

Posegnuvši natrag do izbočine, zgrabio sam sapun i započeo drugu rundu sapunanja. Okrenuvši se prema mlazu vode, počeo sam trljati komad sapuna po ramenima. Sapunasta bijela voda isprala je moje tijelo dok sam nastavio od glave do pete, trljajući svaki centimetar. Zatim sam, preusmjerivši pozornost natrag na svoje bradavice, stisnuo i zavrtio ih dok je voda udarala po mojim kljukovima.

Gledajući u kameru upitao sam: "Da nastavim?"

Očito se nije očekivao nikakav odgovor, ali nadao sam se da će se zapitati hoću li joj pružiti nastup kakav želi.

Umočila sam glavu u pulsirajuću vruću vodu, a zatim posegnula za tušem. Ponavljajući njezino prethodno iskustvo s tuširanjem, nastavljam sjesti na rub i podižem noge preko tuša, dajući joj potpuni pogled na moj uspravni kurac, muda koja vise ispod i zaviri u moje dupe. Uzimajući glavu tuša u jednu ruku, usmjerio sam je prema mekom brežuljku kože koji je razdvajao moja jaja i šupak. Drugom rukom obuhvatio sam kitu prstima i počeo je pumpati naprijed-natrag. Oči su mi se sklopile dok sam se usredotočio na sjećanje na njezino ranije izvođenje mog trenutnog položaja. Radeći s pulsirajućom vodom gore-dolje počeo sam dražiti svoje dupe masažnim protokom vode. Tijelo mi se počelo napinjati dok je moja ruka stezala moj natečeni član. Zatim sam, usmjerivši mlaz vode točno u središte svog napetog šupka, glasno zastenjao dok je moj kurac iz vrha izbijao mlazove sperme. Prvi mlaz mi je pao na prsa, sljedeći par prekrio mi je trbuh, a gurajući moj kurac prema kameri, preostali svilenkasti bijeli ejakulat izašao je iz moje kite padajući na kat ispod tuša. Gledao sam kako ga hvata struja vode, kruži oko odvoda i nestaje.Isprala sam preostalu spermu s tijela s glavom tuša i sjela u oslobođenju dok se orgazam koji me upravo obuzeo povlačio s mog tijela.

Dok sam ustao, osjetio sam kako mi val krvi ulazi u glavu od čega sam imao malu vrtoglavicu i vrtoglavicu. Zatim sam, gledajući ravno u kameru, rekao: "Nadam se da ti se moj svidio onoliko koliko se meni tvoj!"

Sagnuo sam se, isključio tuš, povukao zastor i pritisnuo gumb za zaustavljanje na kameri.

"Kako je bilo pod tušem?" upitala je kad sam ušla u spavaću sobu.

– Koliko god tvoj bio dobar. Odgovorila sam s razotkrivajućim osmijehom. Na trenutak sam se zagledao u seksi donji dio bikinija koji je navlačila preko bedara. Samo sam na brzinu vidio njezinu nježnu macu prije nego što sam je sakrio tkaninom odijela. Tada sam vidjela svoj kupaći kostim položen na krevetu. Swinger trljanje pičke kurcem Kad sam spustio ručnik na pod, ispružila je ruku i uzela moj kurac.

"Mogu li vidjeti koliko je bilo dobro?" upitala je, nježno stišćući prste oko mog kuraca.

"Da", rekla sam, drhteći od njezina dodira. "Možeš to gledati na putu do jezera."

Bilo je skoro 7 ujutro, a pred nama su bila dva sata vožnje. Navukla sam kupaći kostim, navukla majicu preko glave i krenuli smo prema kamionu.

2. Poglavlje

Ljeto se bližilo kraju, ali je trebalo biti sredina 80-ih i sunčan cijeli vikend. Prvi dan našeg vikenda trebali smo provesti na malom jezeru gore u planinama, ali morali smo se zaustaviti prije nego što krenemo iz grada.

Jutarnje vježbanje učinilo me gladnim pa smo se zaustavili u malom restoranu na rubu grada. Bilo je to omiljeno stajalište mještana. Njihove palačinke i jaja bili su vrhunski, a kava je imala okus jednodnevnog napitka s benzinske postaje.

Ušavši u mračno osvijetljeni ulaz, pogledao sam posljednji preostali stol u kutu. Bilo je samo 12 separea i bar za doručak i nije bilo neuobičajeno čekati da oldtajmeri prestanu pucati povjetarac kako bi pronašli mjesto. Danas nam se posrećilo.Konobarica nas je pozdravila i pokazala nam da je slijedimo kroz prepuni prostor do otrcanih klupa s obje strane drvenog stola vrlo zastarjelog izgleda. Kad smo sjeli, posegnula je u svoju pregaču umrljanu kavom i izvukla dva jelovnika, položivši ih na stol ispred nas.

"Mogu li te započeti s nečim za piće?" upitala je sa smiješkom.

Naručili smo kavu i sok i posegnuli za izblijedjelim jelovnicima da odaberemo doručak. Nekoliko minuta kasnije, nakon što je pregledala osam odabira doručka, spustila je jelovnik i upitala: "Jutros je bilo dugo tuširanje, jeste li mi priredili dobru predstavu?"

“Vidjet ćeš, rekao sam sa smiješkom,” stavljajući svoj jelovnik na rub stola da konobarici dam do znanja da smo spremni naručiti. "Mislim da Swinger ti bolji glumac od mene."

"Nisam glumio ljubav!" bio je njezin odgovor kad se konobarica vratila preuzeti Registracija za prijavu na ruska imena narudžbe.

"Što si odlučio?" upita konobarica sa smiješkom.

Odgovorili smo svojim odabirom doručka i ona je otišla započeti s doručkom.

"Kako to misliš nisi glumio", rekao sam, nastavljajući razgovor o amaterskim videima sadržanim u kameri. "Ti si vrhunska porno zvijezda nakon tog nastupa!"

"Tiho. stišaj se malo", rekla je posramljeno, dok je muškarac iza bacio brzi pogled preko ramena kao odgovor na moj komentar.

— Pa jesi. prošaptala sam.

Nasmiješila se, a zatim zagrizla donju usnicu i odgovorila: "Drago mi je da ti se svidjelo!"

"Jesam, jako mi se svidio. Jedva čekam vidjeti vaš sljedeći igrani film!"

"Ako bude sljedećeg", odgovorila je. "Vaše izlaganje će u tome biti odlučujući faktor!"

Nekoliko minuta kasnije stigla nam je hrana, zaustavivši svaki dodatni razgovor o našim novouspostavljenim filmskim karijerama. Prelivajući sirup po svojim palačinkama, pogledala me i nasmiješila se ugodnim osmijehom punim ljubavi.

Brzo smo završili s doručkom, platili rukom ispisani račun koji nam je ostao kad smo iznijeli hranu, stavili 5 dolara na stol za napojnicu i krenuli van.

“Hvala što ste došli, vidimo se sljedeći put”, čuo se glas iza. Brzo mahanje i bili smo vani, krenuli natrag do kamiona za našu vožnju do jezera.

Jednom na putu, pitala je: "OK, gdje je kamera, želim vidjeti!"

"Nisam ga zgrabio, mislio sam da jesi."

"Oh. ne, mislio sam da si ga dobio. Misliš, ostavili smo ga kod kuće. Moram pričekati da vidim?"

Đavolski se smiješeći, posegnuo sam u džep na vratima, izvukao ga i bacio joj u krilo.

"Surence. Zabrinuo si me. Danas imam više planova za ovo!" Rekla je zaigrano.

"Kakvi planovi?" upitala sam znatiželjno.

"Možda nikad nećeš saznati nakon ovakvog štosa!"

Rekavši to, otvorila je malu crnu kutiju, izvukla kameru i stavila je u način pregleda.

Kad je vidjela da su sada dvije datoteke na kameri, izmamila joj je osmijeh na lice. Sve što sam čuo bio je zvuk tuša koji Patch izviđači izlazio iz tanke srebrne kamere dok je stavljala bose noge na upravljačku ploču i naslonila sjedalo. Krajičkom oka vidio sam njezine noge, koje su se gotovo neprimjetno pomicale naprijed-natrag. Moj se kurac trzao u kupaćem kostimu dok sam zamišljao ono malo trnce koje njezina maca sada osjeća. Zastala je i pogledala me.

"Za sada je dobro", rekla je uz hihoće, a zatim pritisnula tipku za reprodukciju vraćajući zvuk vode koja izlazi iz glave tuša.

Nastavio sam svojim putem do jezera, osluškujući vodu, pitajući se koji dio ona sada gleda. Tada je stigao odgovor. Isti nadmoćni vrisak koji sam ranije čuo sada je odjekivao iz kamere. Upravo je gledala sebe kako doživljava orgazam na kameri dok je sjedila pokraj mene u kamionu.

"Nije pošteno", rekao sam, "i ja to želim ponovno gledati!"

"Ja sam dobra porno zvijezda!" rekla je nježnim seksi glasom. "Da vidimo kako ćeš sada usporediti!"

Opet je iz kamere dopirao zvuk vode. Njezini lagani pokreti nogu od ranije postali su jasniji dok se usredotočila na mali zaslon ispred sebe.Zatim je maknuvši jednu ruku s kamere stavila ju na grudi i počela je stiskati dojku!

Uštipnuvši bradavicu, upitala je: "Sviđa li ti se kad ti štipaju bradavice?"

"Da," odgovorio sam, potpuno uživajući u činjenici da ME sada gleda pod tušem.

"Vaši kurčevi su sada stvarno jaki!" bio je njezin sljedeći komentar.

"Ne baš", rekao sam, "treba mu mala pomoć!"

"Ne.mislim ovdje. Polako ga maziš. Je li dobar osjećaj tako ga maziti?" upitala je dok je spuštala ruku s grudi na trbuh.

"Da", odgovorio sam dok sam se spuštao kako bih namjestio svoj poluuspravljeni kurac.

"Oh.imaš seksi guzicu, voliš li trljati guzicu?"

Prije nego što sam uspio odgovoriti spustila je prste na svoje stidno područje i upitala: "Sviđa li ti se dodirivati ​​svoj šupak. Izgleda tako!"

Pritiskom na vrh svoje mace počela se trljati.

Moja koncentracija sada je bila izvan ceste dok sam je gledao kako pritišće kupaći kostim između nabora svojih usana.

"Wow.Dušo, izgledaš kao da uživaš igrajući se sa svojom guzicom!" rekla je sada tišim tonom. "Mogu li te jednom osobno gledati kako ovo radiš?"

"Možda", odgovorila sam, a moj penis se sada osjećao kao da ga treba pustiti van.

Ni njoj nije promakla moja situacija. Nakratko je skinula ruku iz vlastitog krila i stavila je na moj kurac. Čvrsti stisak bio je dovoljan da potvrdi njezine pretpostavke.

S rukom natrag na mačkicu, nastavila je s pitanjima.

"Je li ti prst dobro pritiskao guzicu?"

"Da", rekla sam klizeći rukom niz odijelo. Mnogo više od ovoga zahtijevalo bi zaustavljanje, ali nije me bilo briga, nismo bili po rasporedu, imali smo cijeli dan!

"Zašto si prestala, dušo?" Bio je sljedeći radoznali komentar.

"Samo uzimam vrijeme ljubavi!" Znajući da je konačno pred vratima, doslovno. širenje guze price Dok sam zaobilazio zavoj na cesti, povukao sam kamion na bankinu ​​i parkirao ga.

Njezini su prsti sada istraživali elastiku na vrhu njezinih donjica bikinija.Položivši ruku ravno na trbuh, gurnula ju je ispod odijela i ponovno pronašla macu, ovaj put bez ičega između ruke i vlage koja je zračila iznutra.

"Što sad radim?" upitala sam dok sam polako ali čvrsto trljala kitu.

"Sjedim na rubu tuša, igram se glavom tuša. Je li ti se to svidjelo. To mi je jedno od najdražih mjesta na tvom tijelu!"

"Da!" Odgovorio sam. Ton mi je postajao sve tiši kad sam osjetio kako se vrh mog nabrijanog kuraca otvara kako bi se oslobodila kap presperma.