Analna ljubavna igra

BILJEŠKA AUTORA: Ova priča sadrži scene izvanbračnog i nezaštićenog seksa između izmišljenih odraslih osoba. Ako to nije vaša šalica čaja, slobodno nastavite dalje. Hvala na čitanju!

MOJA NOĆ

Sljedeći dan prošao je bez primjedbi; bio je planirani slobodan dan, te smo se bavili uobičajenim aktivnostima na odmoru i proveli noć zajedno kao i do sada. Sue se većinu dana kretala malo oprezno, izmamivši poglede svih nas, ali prema našim riječima, nije bilo razgovora o tome što se dogodilo zadnje dvije noći ili što će se dogoditi sljedeće dvije. Svi su se opustili i odmorili, a jedina prava napetost bio je neizgovoreni razgovor koji smo svi vodili u glavi. Barem mislim da svi jesmo. Znam da jesam. Sjećanja na Sueino lice dok smo ja i Mike dobivala DP stalno su se pojavljivala. Lice joj je bilo prekriveno njegovim sjemenom dok je uzimala moj teret u svoja usta, svoja prljava, prljava usta koja govore o seksu. Luđe mašte o tome što se moglo dogoditi Mikeove noći. I naravno, ono što sam planirao za svoju noć.

Sljedeće jutro i poslijepodne prošli su kao i slobodan dan, samo u druženju i opuštanju. Marybeth je dodala moj popis stvari koje trebam učiniti. Kad je nastupilo poslijepodne, počeo sam se nervirati, poput djeteta koje čeka božićno jutro. Počelo se pojavljivati ​​oko dva, i svi su se dobrodušno smijali na moje iščekivanje. Ispričao sam se u tri sata, dao poruku Sue i jednu Marybeth, te otišao pod tuš i pripremu.

U četiri sam bila u našoj sobi, u hlačama i košulji. Sue je dovela Marybeth iz Marybethine Teen girl ogroman penis, gdje su se spremale. Izgledale su fantastično, u elegantnim suknjama i bluzama, frizure i našminkane kao da idu na večeru. Natočio sam čaše šampanjca, naš jedini koktel za taj dan, i čavrljali smo kao prijatelji, cijelo vrijeme se tinjajući pogledavajući. Dame su sjedile jedna do druge, dok sam ja bio zavaljen na krevetu. Napokon, kad je piće završilo, uzeo sam njihove čaše i sjeo na rub kreveta, sučelice njima. Analna ljubavna igra Zamolio sam ih da ustanu.Pogledao sam ih, upijajući viziju ove dvije zgodne žene koje su trebale ispuniti neke od mojih najuzbudljivijih snova. Pomoću daljinskog upravljača pokrenuo sam stereo, nježnu romantičnu ljubavnu pjesmu.

"Pleši", rekla sam im, "ne prljavo. Spori ples, seksi." Sjetio sam se svog doprinosa pravilu, 'nema govora ne', i pomislio sam da sam genij.

Okrenuli su se jedno drugom i zagrlili. Vidio sam ih kako plešu zajedno mnogo puta, kad smo Mike i ja trebali odmor ili smo išli na piće, a oni se nisu htjeli odmoriti. Ali uvijek pop plesne melodije, i često sam ih zamišljala kako klize jedno drugome u zagrljaj, poput ljubavnika, njišući se uz polaganu melodiju, usklađujući Jednostavne gole slike s drugim ritam. I večeras nisu razočarali, držeći se, glava na ramenima, rukama lagano milujući leđa i ruke. Sue je samo došla do Marybethina vrata i tamo ga lagano poljubila. To je vruće, rekao mi je moj kurac. Marybeth je napravila prvi otvoreni pokret, spustivši ruku dok su se okrenule, držeći Sueino dupe. Kad je pjesma završila, poljubili su se, lagano, samo usne, ali duge, nježne, zatvorenih očiju. Držali su se i čekali me.

"Sue," reče, "stani iza Marybeth. Malo sa strane, tako da te mogu vidjeti." Sue se pomaknula prema uputama. "Želim da skineš Marybeth. Uzmi si vremena, radi to polako, uzmi si vremena da je cijeniš dok nam je izlažeš."

Marybethine su oči gorjele u moje dok su Sueine ruke klizile od Marybethina struka do njezinih ramena, milujući, nježno klizeći preko njezinih grudi, i konačno do njezina vrata, lagano dodirujući prste; tetive, mišiće, ključnu kost. Zatim njezinoj košulji, otkopčavajući gumbe jedan po jedan, ruka klizi unutar otvorene košulje kako bi obuhvatila dojku; otkriveno rame, izvučena majica, gladak trbuh, čipkasti grudnjak. Niz njezine ruke, milujući, podižući guščju kožu dok je noktima gladila kožu na stražnjoj strani Marybethinih ruku, sve dok su Marybethine oči bile prikovane za moje, gledajući me kako je promatram.Sue se tada sagnula, izula Marybethine cipele, poduprla je dok je silazila s pete od tri inča, a zatim je pogladila svoje gole noge do mjesta gdje joj je suknja počinjala. Ponovno stojeći, sada sam mogao vidjeti Sueino lice preko Marybethinog ramena, Fotografije golog plemena ona je tamo poljubila kožu, polako se krećući prema Marybethinom vratu, zadržavajući se na mekom mjestu između vrata i ramena.

Gotovo da nisam prepoznao Sue, nisam ni slutio da je sposobna fizički cijeniti tijelo Kumpulan cerita cerita sex žene. Ovo nije bila hiper-drolja koju sam upoznao prije dvije noći, niti napaljena, samouvjerena žena koju sam poznavao i s kojom sam se redovito seksao. Ovo čak nije bila ni nježna, senzualna žena puna ljubavi s kojom sam često vodio ljubav. Pokazivala mi je drugi aspekt ženi za koju sam mislio da je poznajem prije. Nisam se žalio.

Dok se povlačila od poljupca, Marybethin grudnjak se olabavio i pao naprijed, otkrivajući njezine prekrasne pune grudi i smeđe bradavice. Sueine su ga ruke spustile niz ruke, a zatim se vratile gore, kako bi obujmile i podigle svoje obilne brežuljke, a palčevima je prelazila preko bradavica, podižući ih iz sićušnog tamnog prstena koji ih je okruživao. Marybeth je lagano reagirala, ali nije skidala pogled s mojih. Sueine ruke zadržale su se na Marybethinim grudima. Milovanje po bokovima, štipanje bradavica, prije nego što se spusti na bok, nasloni na bokove, poseže okolo da pogladi ispod rebara, trbuha, do pojasa suknje. Zastale su ondje, oklijevajući, a zatim su se pomaknule, pritišćući prednji dio suknje, odvajajući se, prateći liniju svake noge do sredine bedra, zatim se polako pomiču zajedno, skupljajući suknju između Marybethinih nogu. A zatim se neodlučno pomaknuo prema gore, pritisnut na unutarnju stranu njezina bedra, do mjesta gdje su joj se susreli s bokovima, i zadržao se, pomičući prste, pritiskajući meso ispod dva sloja odjeće. Napokon su se odmaknuli, nestajući iza nje, a suknja se olabavila, a Sueine su je ruke vodile preko Marybethinih bokova, ostavljajući je da stoji u paru čipkastih gaćica, malenih i ženstvenih.Pogledao sam Marybeth, a ona je pogledala mene, a onda su joj oči preletjele na šator u mojim hlačama, pa natrag na moje oči, sada se smiješeći.

Sue je klečala iza Marybeth, licem čak s bokovima naše prijateljice; provirila je iza sebe da me vidi, a moje su se oči susrele s njezinima. Jezik joj je skliznuo između usana i polizala Marybethin bok, točno iznad vrha gaćica. A onda su joj ruke skliznule ispod boka i počele se polako spuštati, kotrljajući ih prema dolje, preko nabreklih bokova, otkrivajući obrijano 'v' njezina spola, zastajući; zatim ih povući s glatkih usana i zauvijek kliziti niz Marybethine duge noge, da se smjeste na njezinim gležnjevima. Srbija Sise Odmarala se ondje, naslonivši lice na Marybethino bedro, jednom rukom omotanom iza sebe, držeći nogu s unutarnje strane, drugom preko vlastitog tijela, milujući nogu sprijeda, skliznuvši sve više i više, dok nije dosegla njezinu macu, a radio je između njezinih nogu. Njezini su se prsti tamo igrali, dodirujući drugu ženu po prvi put, gledajući me kako je gledam dok su njezini prsti osjećali toplinu, dodirujući vlagu u drugoj ženi.

Povukla je ruku, polako je prinijela usnama i poljubila joj vrhove prstiju. Bože, kako je bila seksi žena. Bio sam tvrd poput stijene i nisam mogao reći žudi li više za njom moje srce ili kurac. Stajala je tada, nepomična uz Marybethinu stranu, a njezina je ruka prišla Marybethinu licu, i ona ju je povukla u poljubac pun ljubavi, vreo i spor, s jezicima koji su bili vidljivi i zadirkujući, a zatim je prišla bliže, pritišćući Marybethino potpuno nago tijelo na svoje, njezine ruke iza nje, oko nje. Prekinula je poljubac i spustila lice na Marybethina prsa, polizala bradavicu prije nego što ju je usisala u usta, igrajući se s njom dok je prstima povlačila i okretala drugu. Marybeth je zastenjala, a glava joj je pala unatrag, usta su joj bila otvorena, ruke u Sueinoj kosi, držeći glavu na prsima. Sue je prešla na drugu bradavicu, a prsti su joj se igrali s prvom, još mokrom od njezine sline.

Zatim je zastala, povukla se i, držeći Marybethinu ruku, lagano se naklonila, završavajući svoju izvedbu.

"To", zakriještala sam i pročistila grlo. "To je bilo nevjerojatno." Gledali su me, jedan obučen, jedan gol. "Marybeth, izgledaš fantastično. Ali Sue je izgleda previše dotjerana. Možeš li joj pomoći?"

Lice joj se razlilo u gladan smiješak. "Mislila sam da nikad nećeš pitati", intonirala je i prišla iza Sue, koja je bila okrenuta prema meni. Gledao sam njezine ruke kako zmiju oko prednje strane, jednu na prsima, jednu između nogu, i ona je mučki postupala sa Sue, snažno trljajući macu, stiskajući joj sise. Čuo sam je kako reži u iščekivanju da skine moju ženu. Ne po prvi put sam ih zamislio zajedno, obje gole, kako ližu jedna drugu, Marybeth kao agresoricu, Sue plašljivu, ali željnu. Ljubila je Suein vrat, sisala tetive i prišla joj do uha. Sue se migoljila, ali je ostala mirna, dopuštajući svojoj prijateljici da ima svoj put s njom, uzbuđujući je, bedra stisnutih zajedno, zarobivši Marybethinu ruku. Zatim se Marybeth povukla, počela otkopčavati bluzu, otkopčavati, povlačiti je, gotovo prebrzo, otkrivajući grudnjak moje žene s pola košarice koji je obavijao većinu njezinih malih grudi. Marybethina je ruka kliznula u jednu šalicu, grubo je milujući, izvlačeći dojku, stiskajući je, pokazujući mi ružičastu, natečenu bradavicu i areolu, prije nego što ju je nježno uštipnula; zatim snažno povući, izmamivši Sue škripu. Ruke su joj došle naprijed, otkopčale kopču i povukle košarice i naramenice s nje, ostavivši je u toplesu. Prsa su joj se dizala i spuštala uz duboke udisaje dok joj je jedna ruka milovala grudi, a druga iza nje, nevidljiva. Ruka ispred se tada pomaknula, nestajući iza Sue, a suknja joj se otvorila i pala na pod, skupljena na gležnjevima. Marybeth je ostala iza nje, spustivši se na koljena, a ruke su joj dohvatile kratke hlače za dječake koje je Sue nosila i počela ih povlačiti. Prije nego što joj je maca bila izložena, Marybeth je povukla Sueine bokove unatrag, a Sue je dahtala što god je Teen gojazni tinejdžer radila njenoj izloženoj guzici.

Povukla je gaćice do kraja niz noge, zatim otpuzala do prednje strane, pomažući joj da izađe iz odjeće. Pomaknula je svoju golu guzicu da pokaže na mene, okrenula se da me pogleda i skroz se sagnula, izlažući svoju punu pičku i šupak mom pogledu dok je skidala Sueine cipele, jednu po jednu. Sue je stavila ruku na Marybethinu glavu kako bi se smirila kad je druga cipela pala, Marybeth je držala stopalo podignuto, a zatim je spustila glavu, ližući nožne prste, sišući ih, zarivajući jezik između njih. Nespretno pokušavajući gledati u njezinu macu i jezik u isto vrijeme, gledao sam kako Marybeth liže sve do Sueine noge, zaustavljajući se na njezinom boku, a zatim se okrećući da uhvati moj pogled. A onda je zabila svoje lice u Sueino međunožje, pomičući ga naprijed-natrag dok je Sue vikala, s rukama na Marybethinoj glavi, a žena joj je po prvi put polizala macu.

Nakon nekoliko trenutaka zastala je, ustala i snažno poljubila Sue u usne, dopustivši joj da okusi Marybethin jezik i usta. Pogled na ove dvije prekrasne žene, gole i ljube, bio je gotovo previše za podnijeti, i pomislio sam da bih mogao svršiti bez vađenja kite. Sise poligamija Marybeth je prekinula poljubac i vratila se iza Sue, šapćući joj u uho, rukama joj gladeći ramena i grudi. Sue je slušala, a zatim pogledala prednji dio mojih hlača, gdje mi je erekcija pokušavala izbiti. Oboje su se nacerili, a ja sam ustao.

"Vas dvoje ste najzgodniji", rekao sam, "i koliko god bilo uzbudljivo gledati vas, ne mogu više čekati." Raširila sam ruke. "Pretpostavljam da sam sada jedina pretjerano obučena." Marybeth je gurnula Sue prema meni i ona mi je pala u naručje, vlažno me Analna ljubavna igra dok je Marybeth prilazila. Zagrlila nas je oboje šapćući mi na uho: "Sviđa ti se vidjeti kako ližem macu tvoje žene, zar ne?" Prekinuo sam poljubac sa Sue i poljubio Marybeth, moj je jezik jurnuo u njezina usta, susreo se s njezinim, dok je Sue počela otkopčavati moju košulju.Prekinula se, pomaknuvši se iza mene, skidajući mi majicu s ruku dok je Sue kleknula da mi otkopča hlače. "Dodirnula mi je pičku, tvoja žena", šapnula mi je na uho, "sisala mi je bradavice." Poljubila me u uho. "Želim osjetiti njezin jezik u sebi. Želim da vidi kako me ševiš." Sue mi je otvorila hlače i povukla ih prema dolje zajedno s mojim boksericama, a moj je kurac iskočio, čvrst i ravan kao kamen, a na vrhu mu je curila sperma. Polizala ga je, a zatim uzela glavić u usta, sisala bistru tekućinu iz mene, vrtjela jezikom, a zatim gurala usta dalje niz osovinu.

"Popuši taj kurac, ženo", pozvala ju je Marybeth, držeći ruke na mojoj guzici, stiskajući i gurajući moje bokove prema naprijed. "Dobro ga namoči za moju macu!"

Sue me pustila i odgovorila: "Dođi ovamo i popuši sama, kučko." Marybeth je prišla i kleknula pokraj Sue, lica jedno do drugoga. Sue je držala moju dršku i uperila je u Marybethina usta. "Zaposli se, droljo ti." I učinila je, zarivši moju batinu u svoja vruća usta. "Da, popuši kurac mom muškarcu, kučko, dobro obavi posao", ugovarala je dok je Marybeth micala glavom gore-dolje po mojoj osovini, s rukama na mojim bedrima. Prizor dviju zgodnih žena ispod mene bio je nevjerojatan, a prljavi razgovor ga je učinio još boljim. "Da, dobro ga popuši. Sada mu poliži jaja." Marybeth se povukla i otišla dolje, radeći jezikom na mojoj vreći, milujući moje pune kuglice, dok je Sue uzeo moju osovinu natrag, još uvijek mokru iz Marybethinih usta.

"Jebote. To je vruće!" Rekao sam im. Osjetio sam Marybethinu ruku iza sebe, istražujući moje obraze, pronalazeći moj šupak. Škakljala je i nježno pritiskala, ne gurajući se, dok je usisavala jedno od mojih jaja. Kriknula sam od iznenađenja i zadovoljstva.

Marybeth je podigla pogled, izbacila moj testis iz usta, povezujući ih nizom sline. "O-oo, sviđa ti se to. Čekaj, dušo." Puzala je natrag oko mene, dok je Sue nastavila sisati moj kurac, sve dok nisam osjetio njezine prste kako razdvajaju moje obraze, bockajući moju malu rupicu.Tada sam osjetio nešto toplo i mokro na svojoj guzici dok je ona pritiskala svoje lice u moju guzicu.

Nikad prije nisam lizao guzicu, a osjećaj je bio nevjerojatan. Bokovi su mi trznuli, gurnuvši kurac u stražnji dio usta moje žene, natjeravši je da se malo zagrcne, i pljuvačka je izletjela iz njezinih usana, ali nije se povukla, čak ni kad sam osjetio kako Marybethin jezik klizi unutar mog čvrstog prstena. Sranje, bilo je super. Pogledao sam dolje u Sue i rekao joj: "Ona mi liže dupe, jezik joj je u mom dupetu, jebote, popuši mi kurac!" Ona odmahne glavom u odgovor, vrteći rukom s ustima. Zatim je jezik iskliznuo, i osjetio sam prst, koji me pritiskao i malo uvijao, a onda je bio unutra, Marybeth mi je pipala po guzici. Morao sam odgurnuti Sue od svog kurca ili bih inače mogao eksplodirati. Osjećaj penetracije, milovanje moje prostate, moje dupe koje se pokušavalo stisnuti i otvoriti u isto vrijeme gotovo me izbacilo iz glave.

"O-oo, Jasone," Sue je pogledala prema meni, "sviđa ti se to, zar ne. Hoćeš li zbog nje svršiti prerano?" Nacerio sam joj se i privukao je k sebi, ljubeći je, gunđajući joj u usta dok je Marybeth dodirivala moje dupe. Posegnuo sam između njezinih nogu, prstima joj razdvojivši usne, i gurnuo jednu unutra. Morao sam se malo sagnuti da dohvatim, dajući Marybeth bolji pristup. Dok sam dodirivao mokru macu svoje žene, Marybeth je dodala prst, a ja sam stenjao u njezina usta.

"Oh, da, sviđa mu se", čula sam Marybeth kako najavljuje. – Može uzeti dva prsta, lijepo. Dodao sam prst Sue, a drugom rukom joj stisnuo bradavicu. Izvijala se uz mene, gurajući bokove prema naprijed, jezikom mi je lizala usne i sisala moj jezik. Prsti su se iznenada izvukli iz mog dupeta i osjetio sam malo lizanja, a zatim je Marybeth stajala pored nas, ljubeći Suein vrat, a ja sam osjetio njezine ruke na Sueinoj mačkici sa svojima, pipajući, a zatim skliznuvši unutra. Sue je okrenula glavu i poljubila Marybeth, a ja sam poljubio Marybethin vrat i spustio Sueinu dojku da je Robert Pattinson i plavuša između Marybethinih nogu.Malo ih je otvorila, a moji su joj prsti ušli u Kako sagoreti masti na stomaku, mokri poput Sueinih. Marybeth je prekinula poljubac i rekla Sue, "Trljaj mi klitoris," i nastavila s poljupcem. Osjetio sam Sueinu ruku pokraj svoje, njezine prste između nabora Marybeth mokrog ugriza, dok sam dodirivao obje žene.

Marybeth je zastenjala i prekinula poljubac, a ja sam povukao prste s oboje. Prinio sam ih ustima, ali me Marybeth zaustavila, uzela onaj koji je bio u njoj i dala njime Sue dok je lizala drugi.

“Idemo u krevet”, uspjela sam. lap dance price Žene su legle na leđa, a ja sam kleknuo između njih. Poljubio sam Sue, dodirujući je kao i ja, zatim se prebacio na Marybeth, dajući joj isto, prebacujući se naprijed-natrag još nekoliko puta. Nakon nekog vremena sjeo sam i podigao Marybethine noge i otvorio ih i spustio lice u njezinu mokru rupu. Mirisala je božanstveno i imala je okus kao što sam se sjećao, malo pijaniji od Sue, usne su joj bile vlažne i glatke, toplina od nje grijala je moj jezik dok je klizio u njezinu rupu, kovitlajući se u njezinom nektaru. Osjetivši kretanje na krevetu, podigla sam pogled i vidjela kako se Sue prevrnula i podigla na koljena, i uzela jednu od Marybethinih bradavica u usta, sišući i dražeći, a zatim nježno grizući. Primaknula je ruku Marybethinim ustima i Marybeth je sisala njezine prste. Prišao sam Marybethinom klitorisu, nekoliko puta ga udarivši svojim spljoštenim jezikom prije nego što sam ga zadirkivao vrhom, natjeravši je da izvije bokove prema mom licu. Odmaknuo sam se i zgrabio Sue za ruku, privukao je k sebi i poljubio, lica mi je bilo mokro od Marybethina soka. Zastenjala je u mojim ustima, kušajući svoju prijateljicu, a onda sam prekinuo poljubac, gledajući u Sueino lice.

"Liži joj pičku", rekao sam joj i gurnuo mu glavu dolje. Nije joj bilo potrebno dodatno ohrabrenje, a ja sam gledao kako otvara usta i pokriva Marybethinu vruću rupu, a njezin jezik liže i sklizne u nju. Bio sam oduševljen, gledajući svoju ženu kako prvi put liže macu, s entuzijazmom.Stvarno je to radila, ne da bi zadovoljila Marybeth ili mene, već zato što je uživala u tome, bila je gladna toga. Jebote, to je bilo vruće. Pogledao sam Marybeth, koja je zurila u mene, cereći se.

"Oh, Jasone, dobra je, dobra je kao i ti!" Ona se naceri. "Liži tu pičku, droljo. Liži gdje će kurac tvog muškarca ići!" Ohrabrena, mahnito je pomicala glavu, lapajući Marybethinu macu. Prišao sam Marybethinim sisama i sisao joj tvrde bradavice koje su ponosno stršale. Osjetio sam njezinu ruku na svom kurcu. "Želim ovo u svojim ustima," rekla je, "Dopusti mi da ti popušim kurac dok tvoja lijepa žena jede moju pičku!" Izgledala je gotovo divlje. Približio sam se njezinom licu, a ona je nasrnula na moj kurac, izvijajući vrat kako bi nabila svoja usta na mene. Približio sam se bliže, a ona je gurnula glavu dalje, i osjetio sam glavić svog kite na stražnjem dijelu njezinih usta dok je kašljala i oči su joj bile suzne. Povukla se unatrag, cerekajući se, usana skliznutih od sline. "Jebote, da. Hoćeš još?" Jesam, i povukao joj glavu za kosu na svoj kurac. Pustio sam je da ga sisa nekoliko minuta, ali sam se povukao kad sam osjetio početak vrhunca. Ne još, Zaista zgodne porno zvijezde sam, iako je način na koji je koristila usta bio vrlo primamljiv.

"Još nema sperme za tebe", rekao sam joj, a ona je napućila nos. "Digni se." Pomogao sam joj ustati, povlačeći joj macu sa Sueina lica. Povukao sam Sue na krevet i polegao je, te joj podignuo noge. Pokazao sam na Marybeth. "Budi zaposlena", rekao sam joj.

Glumila je zbunjenost. "Zauzeta čime?" našalila se.

"Zauzeta jedenjem moje pičke, kučko!" Sue je vikala. Robi Vilijams Sise "Uvuci mi jezik u pičku!" Zvučala je zločesto, ali se cerila, a Marybeth je spustila lice i gledao sam je kako siše usne Sueine mačkice, odmičući ih od svog tijela, a zatim gura usta u rupu, bušeći Suein sok. Stenjala je dok je sisala, a zatim je lizala do svog klitorisa, malo ga grizući, a oni su stavljali njezina usta na njega i snažno sisali.Sue je zavijala dok su se valovi zadovoljstva valjali kroz nju, tijelo joj se grčilo, bokovi su se podizali s kreveta, ruke na Marybethinoj kosi, držala ju je u mačkici dok je dolazila, vrištala, svršavala u Marybethino lice i usta. Marybeth se držala na mjestu, ližući i upijajući svaku kap, i držala se dok val nije prošao, a Sueino tijelo se opustilo. Marybeth je kleknula i poljubila me, dijeleći sa mnom poznati okus mace moje žene. Dok je to činila, osjetio sam kako mi Sue siše kurac i ponovno sam zastenjao. Odgurnuo sam Marybeth i zaronio u Sueinu pičku, na vrhu nje u šezdeset devetki dok je snažno sisala moj kurac. Ostali smo tako par minuta, ali zbog njezine veličine, bolje je s njom na vrhu, pa smo se prevrnuli, i dalje se ližući, samo što su joj noge bile široko raširene s obje strane moje glave. Morao sam malo istegnuti vrat kako bih je dohvatio, jer bi joj povlačenjem bliže odvojilo usta od moje kite. Marybeth mi je podmetnula jastuke ispod glave Idi jebi se bi mi pomogla i nekoliko sekundi gledala kako uživam u sočnoj pički moje žene.