Mogu li ukrajinski samci

Otkopčao sam šator i iskrao se u oblačno jutro. Nebo iznad mene bilo je čisto sivo i činilo mi se kao da mogu posegnuti uvis i dotaknuti dno oblaka. Čistina na kojoj smo bili bila je ostakljena premazom svježe napadalog snijega i bila sam u raju.

Izjurio sam u snijeg i pogledao oko sebe. Grane drveća nisko su visjele pod težinom snijega na njima. Sve je bilo mirno i tiho. Ovo mi je trebalo.

Posljednje tri godine svog života proveo sam robujući kako bih stekao diplomu prvostupnika. Ostala mi je još samo jedna godina fakulteta kad sam shvatio da sada imam 21 godinu i da nisam učinio ništa za sebe u tri duge godine.

Bio sam usred priprema za zimski semestar kad sam odlučio prekinuti godinu i živjeti.

Vratio sam se kući i objasnio svoje planove mami koja je bila potpuno protiv toga da napustim školu. Imali smo više od jedne vrištave utakmice oko te teme. Znao sam koliko je žrtvovala kako bi bila sigurna da ću steći dobro obrazovanje, ali morao sam to učiniti. Morao sam sam vidjeti svijet. Morao sam znati koje je moje mjesto u njemu prije nego što sam se mogao smiriti i pokrenuti svoj život u pravom smjeru.

"Toliko si sličan svom ocu da me ponekad plaši", rekla je.

Moj tata je bio sav u avanturama. Odlazeći vikendom, svi bismo otišli na kampiranje ili negdje Erotske pantyhose priča webmasteri samo da vidimo što tamo ima. Kad je umro, mama i ja smo prestale ulaziti u te avanture. Bilo je kao da svaki podsjetnik na njega mora biti očišćen iz naših života ili bi nas bol svladala.

Kad me je pitala što želim za Božić, izlanuo sam: "Trebali bismo ići na kampiranje."

Ne znam odakle je došao, ali nestao je prije nego što sam ga uspio zaustaviti. Očekivao sam da će biti uznemirena, ali zapravo se nasmiješila i rekla: "Prošlo je toliko vremena otkako smo to učinili. Vjerojatno će nam trebati nešto bliske opreme."

Bacili smo se na kampiranje i odmah nakon početka godine uputili smo se u planine. Znali smo da dolazi snijeg, ali to je bio jedini tjedan kada je mama mogla sići, a mi smo bili spremni s najboljom opremom za niske temperature na koju smo mogli potrošiti previše.

Trebala su nam tri dana da dođemo do ove čistine, a jučer smo cijeli dan proveli lutajući po okolici. Bilo je tako mirno, bez ćelija, bez automobila, bez drugih ljudi, samo nas dvoje.

"O moj Bože, Richie, prekrasno je."

Okrenuo sam se i vidio mamu kako stoji na ulazu u šator. Gledala je po čistini baš kao i ja, a čuđenje na njezinu licu obasjalo je moj svijet.

Mama nije bila ista nakon što je tata umro.Odnio je komadić nje sa sobom kad je umro i nisam mislio da će taj komadić ikada zacijeliti. Nekada se stalno smiješila, ali sada su osmijesi bili takva rijetkost, da vidim njezinu radost u svijetu, dao bih sve da mogu zaustaviti vrijeme i živjeti u ovom jednom, savršenom trenutku.

Izašla je da mi se pridruži i omotala ruke oko mene. Mogu li ukrajinski samci Na 5'9" vrh joj je došao do moje brade. Dok sam gledao dolje u nju, mogao sam vidjeti više sijedih pramenova koji su se miješali s njezinom plavom kosom. Te male sijede pramenove duboko su me smetale. Bio je to još jedan podsjetnik da bila je sve starija.Za manje od dva mjeseca navršit će 45 godina.

Čvrsto sam je privio uz sebe, pokušavajući joj jednim zagrljajem pokazati koliko je zaista volim.

"Richie, ne mogu disati", nasmijala se.

Pustio sam je iz zagrljaja, ali sam je zadržao rukama. Stajali smo tamo, uživajući u ljepoti oko nas neko vrijeme prije nego što je rekla, "Vjerojatno bismo se trebali spakirati."

Pristao sam i otišli smo razbiti naš kamp. Primijetio sam da oboje vučemo noge. Nekoliko smo se puta samo zaustavili kako bismo uživali u snijegom zastakljenom svijetu oko nas.

Nakon previše kratkog vremena sve smo spakirali i bili smo spremni za spuštanje s planine. Većina ljudi misli da je uspon na planinu najopasniji dio putovanja. Uvijek sam osjećao da je propadanje mnogo opasnije. Spuštajući se dolje, pomaže vam gravitacija koja, s oko sedamdeset i nešto funti na leđima, uopće nije bila od velike pomoći.

Nadao sam se da ću do sada biti u pokretu, ali naše nas je lunjanje usporilo više nego što sam očekivao. Do srušenog balvana smo stigli malo prije zalaska sunca.

Srušeni balvan je vrlo staro stablo koje je pogodio grom i palo je preko Mills Creeka. Potok je na nekoliko mjesta bio prilično dubok, kao ovdje, ali, ovako kasno u sezoni, bio je gotovo zaleđen.

Mama je stajala i gledala u kladu, duboko namrštena na čelu. Znao sam da mrzi ovaj dio.Imala je to otkako je skoro pala, još kad nas je tata prvi put doveo ovamo. Nije pomoglo ni to što je vjetar odjednom odlučio pojačati. Između vjetra i sloja leda na balvanu, ovo neće biti lako prijeći.

Stavio sam joj ruku na rame i rekao: "Ja ću prvi i razbiti dio leda. Zatim ću se vratiti i uzeti tvoj ruksak, a ti me prati."

"Mogu ja to, dušo", rekla je. "Bit ću dobro. Ti idi i molim te budi oprezan."

Lagano mi se nasmiješila i ja sam se okrenuo da pređem. Cijela klada bila je skliska od snijega i leda. Prekinuo sam koliko god sam mogao, napravivši pristojan trag koji je mogla slijediti preko debla.

Kad sam stigao na drugu stranu, dahtao sam i dahtao od napora da očistim deblo i izdržim pod sve jačim vjetrom. Osvrnuo sam se preko potoka i viknuo: "Trebao bih se vratiti po tvoj ruksak. Stvarno je loše prijeći."

"Ne, ti ostani tamo", viknula je. "Dolazim."

Gledao sam, dok mi je srce lupalo, kako se penje na kladu. Došuljala se kao i ja, na sve četiri. Jednom se poskliznula i mislio sam da će mi srce izletjeti iz grudi, ali uspjela se uspraviti i nastaviti prijeko.

Upravo je prešla sredinu kad sam vidio da je opet poskliznula. Zgrabila je kladu, ali joj je druga ruka skliznula i Mlade mladoženja traže mladu mladu je s klade. Mogao sam samo užasnuto gledati kako pada nekoliko stopa na smrznutu površinu potoka. Udarila je i čuo sam kako je vikala, ali led je izdržao.

Otrgnuo sam svoj ruksak i viknuo: "Ostani tu i ne miči se. Izaći ću van i povući te."

Popeo sam se na balvan i počeo puzati prema njoj kada sam čuo zvuk nalik pucnju. Bio je to led koji je pucao pod težinom moje majke. Sandra Afrika Seks pod tušem Morao sam požuriti.

Stigao sam do mjesta gdje je pala kad se s leda začuo još jedan glasan prasak, Priče o trudnim tinejdžerkama je izmamio vrisak užasa moje majke.Uhvatio sam noge oko klade, zgrabio čvor koji je nekoć bio prilično debeo krak i pružio ruku prema njoj.

Kleknula je na koljena i zgrabila me za ruku. Počeo sam vući kad je led popustio ispod nje. Pala je u ledenu vodu i skoro me povukla sa sobom. Ruka me pekla i osjećala sam se kao da će se otrgnuti ravno iz utičnice. Pogledao sam dolje i vidio da je moja majka uronjena do pazuha u rupu u ledu.

Pokušao sam je povući, ali, između nje i njezinog ruksaka, bilo je previše za mene.

"Pakiraj se", rekao sam kroz stisnute zube.

Zurila je u mene, očiju raširenih od užasa, ali nije se pomaknula.

"Skini prokleti omot ili ćemo umrijeti!" vrisnula sam na nju.

Moj je vrisak prekinuo njezin trans i uspjela je pustiti jednu ruku i otkopčati trake preko bokova. Slegnula je ramenima i naramenice su se oslobodile. Desna naramenica zgrabila ju je za ruku, gotovo je izvukavši iz mog stiska. Lijevom me rukom čvrsto uhvatila za ruku, a desnom me pustila. Ruksak je skliznuo i pao u vodu pokraj nje. Vidio sam da je skliznuo pod led i nestao je.

Uz težinu njezine naprtnjače s nje, uspio sam je izvući iz vode Monique l amourscoreland na deblo sa sobom. Otpuzali smo s debla na obalu i srušili se. Ruke su mi gorjele i nisam bio siguran hoću li moći navući ruksak.

“Richie, tako mi je hladno”, šapnula je majka pored mene.

Pogledao sam i vidio da se sklupčala u položaj fetusa i nekontrolirano je drhtala. Morao sam je ugrijati ili će umrijeti.

Pomisao na njezinu smrt izazvala je nalet adrenalina kroz mene. Bol koju sam osjećala nestala je u trenu.

Ustao sam, bacio ruksak preko ramena i pomogao joj da ustane. Morali smo postaviti šator, ali želio sam biti među drvećem, daleko od oštrog vjetra. Ušao sam desetak metara među drveće prije nego što sam našao dovoljno ravno mjesto da mogu postaviti šator.

Spustila sam mamu kraj stabla i bacila se na posao. Postavio sam šator u rekordnom roku prije nego što sam na brzinu pogledao uokolo tražeći drva za ogrjev. Bila je to beskorisna gesta i znao sam to. Sve je bilo pod snijegom ili mokro od snijega koji se otopio. Morao sam je ugrijati i to je ostavljalo samo jedan izbor.

Uvukao sam se u šator i otvorio vreću za spavanje. Odložio sam ruksak u kut i vratio se po mamu.

Pomogao sam joj da ustane i dođe do ulaza u šator. Otkopčao sam šator, ali sam je spriječio da uđe.

“Mama, odjeća ti je mokra i moram te izvući iz nje”, objasnio sam joj. "Morat ćemo dijeliti moju vreću za spavanje i toplinu mog tijela kako bismo se ugrijali. Razumiješ?"

Glava joj se trzala gore-dolje i natjerao sam je da sjedne dok sam je počeo skidati. Čizme su joj se izule i morao sam se boriti da joj skinem mokre čarape. Otkopčao sam joj hlače i vukao ih, konačno ih uspio skinuti s njezinih nogu.

Smrznuo sam se na sekundu dok sam posegnuo za njezinim donjim rubljem. Na sebi je imala bijele čipkaste tange. Izgledalo je vrlo Upoznajte je Ruskinju naspram njezine blijede kože i shvatio sam da sam se počeo uzbuđivati ​​od tog prizora.

Odmahujući glavom, zgrabila sam tange i povukla ih dolje. Borio sam se da ne gledam, ali oči su mi se drogirale prema njezinoj goloj mačkici. Bio je obrijan u sićušnu traku plave kose.

Nekako sam skrenuo pogled s pogleda na njezinu macu i usredotočio se na skidanje ostatka njezine odjeće. Seks pod tušem panseksualnost Otkopčao sam joj jaknu, a zatim joj otkopčao flanel i bacio je u hrpu odjeće u kutu šatora.

Povukao sam joj majicu gore i preko glave. Nosila je bijeli sportski grudnjak, koji sam zgrabio i također joj prebacio preko glave. Zurio sam na sekundu u njezine gole grudi.

I dalje su bili vrlo čvrsti i živahni što me iznenadilo. Kao i slabi ružičasti ožiljak koji sam mogao vidjeti kako počinje sa strane njezine dojke, a zatim se spušta ispod nje. Imala je operaciju sise.Ovo otkriće, jednako kao i njezine sićušne tamne bradavice koje su stršale poput kamena, zaledilo me na mjestu drugi put.

Cvokotanje maminih zuba izvuklo me iz transa. Smrznula se na smrt, a ja sam zurila u nju. Moralo je prestati.

"Uđi u vreću za spavanje", rekao sam joj.

Učinila je to dok sam se ja skidao što sam brže mogao. Uvukao sam se u vreću za spavanje do nje i, kad je njezino ledeno meso dotaklo moje, viknuo sam.

"Richie?" Pitala je.

"U redu je", rekla sam. "Dobro sam, ali te moramo ugrijati."

Povukao sam i vukao i zatvorio vreću za spavanje. Moja je torba bila gotovo premala za nas dvoje, ali uspjeli smo.

Omotao sam ruke oko njezina trbuha i privukao je čvrsto uz sebe. Prožimala me bol od dodira njezine hladne kože, ali izdržao sam, znajući da je moja toplina njezina jedina prilika.

Ležali smo satima, njezino je tijelo ispiralo toplinu moga. Mora da sam zadrijemao jer sljedeći put kad sam to primijetio, njezino se tijelo više nije osjećalo poput kocke leda i osjećalo se gotovo normalno.

Ležao sam, pritisnut uz nju, slušajući njezino disanje. Sa svakim udisajem njezina leđa nježno se utiskuju u moja prsa, a guzice nježno trljaju o moj kurac.

Primjećujući koliko se dobro osjećao moj penis pritisnut između njezinih guzica poslala je poplavu topline kroz moje tijelo. Osjetio sam kako se moj penis ukočio, a osjećaj da se glavić mog penisa trlja o nju samo me učinio još tvrđim. Ležao sam tamo, moj ukočeni penis pritisnut uz majčino dupe, nadajući se da spava i da neće primijetiti.

Pokušao sam se odmaknuti od njezina tijela, ali nije bilo dovoljno mjesta u mojoj torbi i sve što sam radio bilo je uzbuđenje od trljanja o nju.

“Sranje”, prošaptala sam pokušavajući smisliti što dalje.

"Dušo, u redu je", rekla je.

Ležao sam i buljio u njen potiljak, moji najgori strahovi su se ostvarili. Bila je budna i osjećala me.

"Bože, mama, žao mi je", Pametne uvrede sam, drago mi je što nije vidjela koliko mi je lice crveno.

"Dušo, razumijem i nisam ljuta", rekla je."Goli smo i jako smo bliski, sasvim je prirodno da se to dogodi."

“Pa, hajde da promijenimo temu i možda će nestati”, rekao sam. "Kako se osjećaš?"

- Puno bolje - rekla je. "Toplo mi je i sigurno i tako mi je drago što imam tako hrabrog sina."

"Mama", rekla sam, posramljena zbog njezinih pohvala. "Samo sam učinio ono što je trebalo."

"Učinio si više od toga", rekla je, a glas joj je pucao. "Spasio si mi život, Richie."

Tijelo joj se treslo dok je tiho jecala pored mene. Svaki jecaj trljao ju je o mene, povećavajući moju želju. Pokušao sam to izbrisati. Moja je majka plakala i trebala me, ali sve o čemu sam mogao razmišljati bilo je njezino tijelo i kako se dobro osjećalo.

“Mama, nemoj plakati”, rekao sam. "Živ si, to je jedino što je važno. A, osim toga, tvoj plač ne pomaže našoj maloj situaciji ovdje."

Na trenutak je zastala, a zatim joj se tijelo ponovno zatreslo, ovaj put od smijeha. Nisam mogao a da joj se ne pridružim. Cijela situacija bila je potpuno smiješna, a smijeh kao da nas je malo opustio.

"Oprosti, dušo", rekla je između hihotanja.

"Naravno da jesi", rekao sam.

Dok smo tamo ležali, pala mi je na pamet jedna misao koja mi je izazvala još jedan krug smijeha.

"Što je tako smiješno?" pitala je mama.

"Samo sam razmišljao koliko bi Bobby dao da bude ja sada", rekao sam.

"Bobby. Bobby Marcone?" Pitala je.

"Aha", rekao sam. "Sve te godine kad je tražio da prespava nisu bile samo zato što je bio moj najbolji prijatelj, znaš?"

"Ne!" Rekla je. "Bio je zaljubljen u mene?"

"Simpatija?" Nasmijao sam se. "Više kao opsesija. Ne znaš koliko sam ga puta morala odvući iz kupaonice dok si se tuširala. Ili od tvojih vrata ujutro dok si se spremala."

"Stvarno. Nikad nisam znala da je tako loš", rekla je.

"Bio je najgori", rekla sam. "Ostali dečki su bili loši, samo ne tako loši kao on."

"Koliko je tvojih prijatelja bilo zaljubljeno u mene?" Pitala je.

"Svi oni i njihovi očevi", odgovorio sam.

Ponovno se nasmijala i bilo je dobro.Bilo je dobro jer sam volio čuti njezin smijeh i zbog onoga što je njezino tijelo učinilo protiv moga.

"Vjerojatno su sise kupljene u mojoj trgovini", rekla je.

Moj se kurac grčio protiv nje.

"Zar ne bismo htjeli promijeniti temu?" Pitao sam.

"Ti si taj koji je iznio činjenicu da su svi koje smo poznavali bili zaljubljeni u mene", istaknula je. "Pokušavao sam pogoditi zašto."

"Da, pa, je li sada stvarno najbolje vrijeme da razgovaramo o poslu s sisama o kojem ništa nisam znao?" Pitao sam.

– Niste znali. Pitala je.

"Ne do sada", rekao sam, primjećujući njezino tijelo mnogo više nego ikad prije.

"Oh", rekla je. "Tvoj tata je rekao da mu se sviđaju takve kakve jesu, ali ja sam znao da mu se više sviđa nova i poboljšana verzija."

"Pa, tko god da je bio vaš liječnik, napravio je sjajan posao", izletjelo mi je; opet mi je drago što nije mogla vidjeti goruće crvenilo mog lica.

Ležali smo tako minutu, nijedno od nas nije znalo što reći. Od svih stvari za koje sam se nadao da će se dogoditi na ovom putovanju ovo mi nije ni padalo na pamet.

"Dušo, morat ćemo nešto učiniti", rekla je. – Curi ti.

Nisam primijetio, ali, kad je to rekla, mogao sam osjetiti koliko je pucketanje njezine guzice bilo mokro od mog predsjaja. amaterski pornići price Lice mi je dobilo dublju crvenu boju i iznenadio sam se da nije osvjetljavao šator s obzirom na to koliko je crvena bila jarka.

"Mogao bih izaći i obući se", rekao sam.

"I ispustiti svu toplinu koju smo nakupili. Mislim da ne", rekla je. "Što ako se ja okrenem prema tebi, a onda se ti okreneš i okreneš na drugu stranu. Bit ću iza tebe i stvari bi trebale biti u redu."

"U redu", rekao sam.

Borila se da se okrene bez otvaranja vreće za spavanje, ali jednostavno nije išlo.

"Možda bi pomoglo ako bi se ti malo spustio, a ja malo gore", predložila je.

Savio sam koljena malo skliznuo prema dolje dok se ona povukla gore. Pokušala se ponovno okrenuti, ali završila je prebacivši svoju lijevu nogu preko moje. Okrenuo sam se i osjetio kako joj kurac klizi između nogu.Vrh mog penisa čvrsto je pritisnuo toplu vlagu između njezinih nogu.

I ona i ja smo ostali bez daha od osjećaja koji nas je prožeo. Kurac mi se trznuo, izazvavši još jedan nalet zadovoljstva u oboje. Pokušao sam se okrenuti i učinio stvari još gorima.

Vrh mog penisa pritisnut je između maminih mokrih usana. Pokušala sam se prestati micati, ali zvuk mjaukanja koje je moja majka ispuštala samo me još više uzbudio.

Glava mog penisa ušla je u nju, donoseći duboki jauk na njezinim usnama. Zvuk stenjanja bio je previše za mene i ono malo samokontrole što sam imala izmaklo mi je.

Stavio sam ruke na njezine bokove i kliznuo dublje u nju. Njezina vlažnost i lakoća mog penisa koji je klizio u nju iznenadili su me i uzbudili. Bila je uzbuđena kao i ja.

Gurnuo sam dužinu svog penisa duboko u nju, slušajući njezino disanje koje postaje oštrije i brže. Lagano sam se spustio i zatim vratio u nju.

Kliznuo sam rukom uz njezin bok i bok. Kliznuo sam prstima po rubu njezine dojke. Obuhvatio sam joj dojku i nježno je stisnuo. Mogao sam osjetiti tvrdoću njezine bradavice kako mi pritišće dlan dok sam je dodirivao.

Dopuštam prstima da polako trljam krugove oko njezine bradavice, približavajući se svakim prolazom. Moj je prst okrznuo njezinu bradavicu i cijelo joj se tijelo napelo. Osjetio sam kako se njezina maca steže uz moj kurac dok sam je pumpao unutra i iz nje.

Uzeo sam joj bradavicu među prste i lagano je uštipnuo. Još jedan Seks pod tušem oteo joj se s usana i privila se uz mene. Njezina se ruka podigla i uhvatila moju. Snažno je pritisnula moju ruku na svoju dojku i ja sam je ponovno stisnuo.

Sagnuo sam glavu i poljubio je u vrat. Moj prvi okus nje izazvao je moju potrebu. Svaki put kad su moje usne dotakle njezinu kožu, zadrhtala je i malo uzdahnula. Sa svakim dahom, njezina je maca stisnula moj kurac, tjerajući me da klizim unutra i van, brže sa svakim potiskom.

Kliznuo sam rukom s njezine dojke i niz njezin zategnuti trbuh. Prsti su mi klizili dolje u sićušnu mrlju stidnih dlačica i prošli.Kliznuo sam prstom prema dolje dok nisam osjetio njezin klitoris pritisnut na njega.

Lagano sam masirao gore-dolje po njezinom klitorisu, svaki potez usklađujući se s vremenom mojih guranja u nju. Cijelo joj se tijelo treslo i počela je brže kliziti pritišćući se uz moj kurac.

Ljubio sam se uz njezin vrat i do donjeg dijela čeljusti. Okrenula je glavu i osjetio sam dodir njezinih usana. Osjetio sam njihov dodir mnogo puta u životu, ali ne ovako; to su bile usne mog ljubavnika.

Njezine su se usne pritisnule o moje i zadržale se na trenutak prije nego što su se razdvojile. Njezin je jezik kliznuo u moja čekajuća usta i trljao se o moj.

Okus i osjećaj njezina jezika na mom zapalio je vatru duboko u meni. Zabio sam kitu duboko u njezinu macu, izluđen željom za njom.

Dok sam trčao kurcem unutra i van majčine mace, sve brže i brže, prekinula je poljubac i ispustila dug zastenjaj.

"O, Bože. prodajem nošeni veš Seks pod tušem O, Bože, svršit ću", povikala je.

Kliznuo sam prstom po njezinom klitorisu dok sam se zabijao duboko u nju. Ispustila je krik ekstaze i osjetio sam kako joj tijelo drhti uz moje. Njezina je maca podrhtavala dok ju je prožimao orgazam.

Osjećaj njezine mace koja podrhtava o moj kurac poslao me u trku prema vlastitom orgazmu. Zgrabio sam je za bok i ubacio se u nju i iz nje, osjećajući kako se vatra mog orgazma rasplamsava.

Gurnuo sam se duboko u nju i povikao dok sam dolazio. Moj kurac pulsirao je u njoj dok je moja sperma navirala iz mene.

Osjećaj je bio toliko intenzivan da sam se ukočio, moj um i tijelo nisu mogli obraditi snagu mog orgazma. Moja je majka klizila gore-dolje, tjerajući me da plačem uvijek iznova sa svakim udarcem.

Nakon što sam se proveo u njoj, srušio sam se na bok. Omotao sam je rukom oko struka i čvrsto je držao uz sebe, ne želeći je pustiti. Ležali smo tako neko vrijeme, dok Orgije ruski tinejdžeri moj kurac nije opustio i nisam ga oslobodio njezine mace.